• 4.

    היה לי כאב בטן חזק היום!

    שלי, 03/07/09 10:07

    קראתי את המודעה והבחנתי שיש לי מחלה וירואלית ואולי גם ניצר אצלי וירוס תודה על הכול!

    IP: 77.124.161.129דווח על תגובה זו

  • 3.

    תשובה למגיב 2..

    עלקוצושל י., 25/02/09 03:11

    קראתי בעיון את דברייך
    והבעיה היא לא שליטתך על מתן צואה או גז,אלא עובדת היותך מזרחי
    [ כך הסקתי ממאכלי הדג החריף אותו נוהגים בעדות מסויימות להגיש ]

    ונגד זה
    [ מזרחיות הכוונה ] אין מה לעשות
    למעט התבוללות איתנו האשכנזים
    וגם זה עוזר רק אחרי כ 8 דורות

    בהצלחה

    IP: 69.107.132.98דווח על תגובה זו

  • 2.

    אני אין לי בעייה עם כאבי בטן אבל אני לא תמיד יודע

    lili_lili , 24/02/09 21:22

    כשאני מפליץ אם לא תעוף לי חתיכה,כאילו אני מנסה לשלוט בזה שיצא רק גז אבל לא תמיד מצליח.עכשיו הכי גרוע זה לאחר ארוחת יום שישי כשהדגים חריפים חריפים אז בכלל אני מתחיל כמו תת מקלע ,אני בדרך כלל מסתובב בלי מחתונים בבית אבל בכל זאת זה לא נעים.
    קראתי באיזה מקום שיש איזה טיפול כזה משהוא כמו דיקור יפני בביצים שיכול לעזור לשלוט ולחזק את שרירי פי הטבעת והשאלה אם למישהוא יש ניסיון.אגב הבנתי שזה לא דיקור עם מחטים זה עם חרבות.

    IP: 77.127.16.59דווח על תגובה זו

    • מספר 2

      איזה קטעים פה יו, 24/02/09 22:14

      שיואו איזה מצחיק אתה, כאילו שנון כזה ופרובוקטיבי! דביל

      IP: 93.173.227.200 דווח על תגובה זו

    • הבעיה והפתרון

      דר' יוקו אונו, 25/02/09 08:17

      הבעיה שלך זה לא השליטה על הפתחים שיש לך למטה אלא על זה שיש לך למעלה. אים לבעיה הזו שום פתרון רפואי מוכח, אך מחקרים חדישים בנושא זה ממליצים לרתך את שתי השפתיים שלך זו לזו וכך תקטין בצורה משמעותית את כמות השטויות שאתה פולט. כמו-כן. זה ימנע ממך לאכול דגים חריפים ואז גם יהיו לך פחות גזים. בהצלחה!

      IP: 84.228.132.39 דווח על תגובה זו

  • 1.

    תודה רבה! (ל''ת)

    רונן, 24/02/09 16:55


    IP: 84.229.45.7דווח על תגובה זו