• 56.

    אונס ועוד איך אונס

    Heaven, 07/01/08 20:31

    אני באתי לניתוח ברגל - ונתתי לכם להרדים אותי - נתתי בכם אימון
    ומי נתן לכם אישור לגעת באיבר-מיני? ולהציג אותי ברבים? לא אני. אני מרגישה מושפלת - ואיבדתי את אימוני בכם.
    רופאים לעתיד ללא טיפת כבוד לגוף האדם - מי צריך רופאים כאילו?
    אתם צריכים ללמוד על האיבר הנשי? תפרסמו מודעה ותשלמו ל''מתנדבות'', או שתשכירו נערות ליווי, או שהסטודנטיות ינדבו את גופן בתור.
    ואיך אתם לומדים על איבר מין גברי? או על הרקטום? אונסים גברים? לא נראה לי

  • 55.

    דוגמה לעו''ד מנותקים שידברו שטויות כדי להוציא כותרת

    יעל, 06/01/08 08:57

    אונס הוא פעולה אלימה ושמוש בכוח שמטרתו השפלת הקורבן. מה הקשר בין זה לבין לימודי רפואה שחייבים להתמודד עם המציאות? האם העו''ד ''המלומדת'' היתה מוכנה להבדק ע''י רופאים שגופה הוא הגוף הראשון שהם רואים?!!! ואולי היא גם חושבת שעד שלעו''ד אין רשיו ןאסור לו להכנס לבית משפט... סתם עו''ד מתלהמת ומזיקה, שלא מסוגלת להבין מורכבות. כנ''ל הכתבים, דרך אגב...

  • 54.

    אני מכירה חשמלאי שעושה אותו דבר , אבל בלי להרדים קודם. (ל''ת)

    רוחמה וואט, 05/01/08 19:38

  • 53.

    יש בני אדם שהאדם שבהם מתגבר על הקוף שבהם וההיפך

    האדם והקוף, 05/01/08 16:50

    יש בני אדם שהאדם שבהם מתגבר על הקוף שבהם, וההיפך:

    יש בני קוף הדומים לבני אדם שהקוף שבהם מתגבר על האדם שבהם.

    ומי שעושה כך באברי נשים ללא ידיעתן - הוא קוף דמוי אדם.

    והתנצלותי לקופים שהינם יותר ''בני אדם''- מהקופים הללו.

    במדינתנו הולך וגובר מספר הקופים הדומים לבני אדם - השולטים בנו - על בני האדם הנשלטים בה.

    רובנו - בני אדם.

    מקצתנו - קופים דמוי אדם השולטים בנו.

    מ.ה.

  • 52.

    פשוט מזעזע !!! הרופאים הם פושעים לכל דבר!!

    עו''ד, 05/01/08 16:41

    למה שהסטודנטים לא יתנסו אחד על חברו? מאיפה החוצפה הזאת לפלוש לגופו של אדם ללא הסכמתו וללא ידיעתו !!!
    מצמרר, מחריד, מזעזע ומפחיד.

    היום הם בודקים ללא רשות, מחר הם קוצרים איברים ללא רשות.....אח''כ מתפלאים למה תרומות האיברים בישראל כל כך נמוכות - זה בגלל שאנשים מפחדים שכשיהיו במצב קשה חס וחלילה כבר מישהו יחליט לחסל אותם בשביל האיברים...הרי הרופאים פה דורסניים ושחצנים וחושבים שיש להם זכויות על גופם של אחרים...

  • 51.

    שמעתי על מישהי שנכנסה לניתוח טחורים , ומישהו קשר לה את צינור הזרע .

    ד''ר חורש, 05/01/08 16:04

    שמעתי על מישהי שנכנסה לניתוח טחורים , ומישהו קשר לה את צינור הזרע לידית של הדלת.
    אני רואה זאת בחומרה.

    • kakeshan (ל''ת)

      zevel, 05/01/08 16:19

  • 50.

    אני אמורה להכנס לניתוח ערמונית....

    שולה א, 05/01/08 15:48

    ואני פוחדת שמישהו ישחק לי בלאביה מינורה או יגע לי בקליטוריס בידיים לא נקיות....
    עם הלאביה מאג'ורה אין לי בעיה.
    אבל אם מישהו יגזים , איך אני יכולה לדעת ?
    .

  • 49.

    עם ששולל זכויות אדם של עם אחר , יכול לשמור על זכויות אדם בכלל ????

    איפה אתם חיים ?, 05/01/08 14:38

    לכן אומרים הכיבוש משחית. אי אפשר לרמוס זכויות אדם במקום אחר , ולשמור עליהם מעבר לגדר .

    • למה תגיד דברים לא טובים על הערבים ? מה זה שייך ? (ל''ת)

      אגבריה, 05/01/08 16:10

    • מז'תומרת איפה ? באוסלו. (ל''ת)

      לא מבין, 05/01/08 17:06

    • כן. (ל''ת)

      חיובי, 05/01/08 17:11

    • תעבור לגור באירן שם שומרים על זכויות אדם! (ל''ת)

      נסיעה בכוון, 05/01/08 17:50

  • 48.

    מסתבר שחוק זכויות החולה זו המלצה בלבד. מדינת חוק עלק .... (ל''ת)

    111, 05/01/08 14:35

  • 47.

    שידע כל מטופל , שחייבים לשאול אותו בכל צעד שעושים בגופו. (ל''ת)

    כדדדד, 05/01/08 14:35

  • 46.

    מה שמוכיח שאין זכויות אדם בישראל וזו לא מדינת חוק. כצפוי. (ל''ת)

    דע איפה אתה חי, 05/01/08 14:32

    • כמה תגובות שלחת , אינשטיין ? כי פרסמו רק ארבע.

      לא מתרשם, 05/01/08 16:12

      יכול להיות שעושים עליך צנזורה ?
      בגלל שאתה שמאלני ?

  • 45.

    מה הפלא במדינה הזאת אונסים את כולם (ל''ת)

    אריה, 05/01/08 14:31

    • לא את כולם. ד''ש לאמא. (ל''ת)

      אייל סיוון, 05/01/08 16:13

  • 44.

    אני הולך להיות יבואן של מצלמות נסתרות-תהיה לי הצלחה עם השחיתות הזאת (ל''ת)

    מדינת מצלמות, 05/01/08 13:08

  • 43.

    לד''ר נילי קרקו אייל !!!!

    סטודנט שנמאס לו, 05/01/08 12:46

    עצה ידידודית

    תפסיקי להיות כזו תאורתית כמו בשיעורים ותתחילי סוף כל סוף לדבר ת'כלס... החיים אינם תאוריה !
    וצוות המתרגלים בנזיקין לפחות אינו מבין זאת כלל...

  • 42.

    מה כולן כאן משחקות אותה

    לי, 05/01/08 12:13

    אפשר לחשוב לי אישית אין בעיה עם הבדיקה

    • זו זכותך! לא כולם כמוך! וזה זכותם! ואם כבר במשחקים.. תתנדבי לפסק (ל''ת)

      לסטודנטים בכך, 05/01/08 12:27

      • כן בכיף אפשר לחשוב אני גם ככה

        לי, 05/01/08 13:12

        אוהבת לעשות זאת

    • נהדר את יכולה להיות אחת מאותן מתנדבות מרצון

      טל, 05/01/08 13:27

      נהדר את יכולה להיות אחת מאותן מתנדבות מרצון. מה שמוכי שאין הכרח לבדוק ללא הסכמה

    • אז אין לך בעיה שיחדירו חפצים כשאתה מורדם ???? (ל''ת)

      כדגכ, 05/01/08 14:33

  • 41.

    בנוסף לתבוע את ביה''ח במליון ש''ח על עשית עושר שלא במשפט. הם השתמשו

    באמצעי לימוד, 05/01/08 12:04

    האם ביה''ח היה מוכן לשלם למטופלת תמורת היותה בובת התנסות לתלמידי רפואה עלות של כ-מליון ש''ח?

    אם לא, הרי שהם גנבו את זה ומכאן שהם חייבים זאת למטופלת!
    לתבוע
    לתבוע
    לתבוע

    נצלנים בלבן!

    תגידו למה כל כך בקלות הציבור כועס עליכם?

    איפה התרומה שלכם לכעס הזה?

  • 40.

    הרפואה של ימינו הפכה פשע!

    חוסר אמינות, 05/01/08 11:51

    חוסר אמינות של הרופאים!
    הם עושים מה שהם רוצים ואתם עוד סומכים עליהם?

    איזה פחד!

    • או שעושים עליך ניסוי ב אנטרקס בצבא או שהופכים אותך לשפן נסיונות אח'

      טל, 05/01/08 14:20

      או שעושים עליך ניסוי ב אנטרקס בצבא או שהופכים אותך לשפן נסיונות אח'כ. נמאס

    • הרפואה של ימינו בישראל , יש להוסיף. חשבתם שאתם באירופה ?? (ל''ת)

      איש, 05/01/08 14:34

  • 39.

    לדרוש בחוק לצלם ולהקליט את הליך הניתוח ולהגישו למטופל כחלק בלתי (ל''ת)

    נפרד מהתיק, 05/01/08 11:49

    • בארופה בצפון אמריקה , יש מצלמות בכל חדר ניתוח שמצלמות הכל !! (ל''ת)

      456, 05/01/08 14:34

    • גם בניתוח לאחר המוות ? (ל''ת)

      @, 05/01/08 17:54

      • כן זומבי (ל''ת)

        אחת שכמה לתחייה, 05/01/08 20:48

  • 38.

    שוב ''מלח הארץ'' מתבררים כמסוכנים ביותר

    חרפה, 05/01/08 10:35

    בחיל האוויר אונסים ילדות בנות 13 ורופאים וסטודנטים לרפואה אונסים פציינטיות בהרדמה.

    איזה יופי של ערכים יש למודלים שלנו.

    • לא ''מלח הארץ'' אלא ''מלך הארץ''העושה בנו כחפצו כעבדיו (ל''ת)

      נדרשת חקירה, 05/01/08 12:09

  • 37.

    הפציינטיות לא הסכימו אז החלטנו לאנוס אותן

    המדינה ירדה, 05/01/08 10:32

    ואלו גבירותיי ורבותיי, האנשים שמופקדים על בריאותכן/ם.

    קחו לתשומת ליבכם.

  • 36.

    יואיל המתמחה להביא את אמו או אחותו לאונס הקבוצתי הזה?? האאאא

    רועי, 05/01/08 08:21

    שיביא את אימא שלו או את אחותו, או שהרופא יביא את בתו, אישתו לבדיקות של הקולגות שלו ואז נראה.

    ובבקשה אל תשאל אותן כי הן לא יסכימו. תן להם כדורי שינה חזקים בבית והזמן את כל הקולגות שיבצעו בהן את זממן.

  • 35.

    זה אונס פשוטו כמשמעו. לא שאלו אותן!!!!!!!!! (ל''ת)

    אורי, 05/01/08 08:18

  • 34.

    זה רק אני או שתגובות הרופאים פה

    רועי, 05/01/08 06:21

    ממש מפחידות?

    גם בלי אונס לא הייתי רוצה להבדק אצל רופאים שמדברים בכזאת אלימות, אטימות ושחצנות לפציינטים שלהם.

    אנחנו בני אדם, אתם עדיין זוכרים את זה, נכון?

    • לא הם לא זוכרים את זה! מבחינתם אתה מקרה! (ל''ת)

      כסף כסף תרדוף, 05/01/08 12:05

  • 33.

    שיבדקו מחדש את הנסיבות

    פנינה, 05/01/08 05:15

    בהן נפטרה ברמב''ם ילדה חוסה עם קרעים באיברים הפנימיים

    • ילדה מתה ברמב''ם עם קרעים באיברים הפנימיים ? מתי זה קרה ? (ל''ת)

      דרושה חקירה !!!, 05/01/08 12:13

  • 32.

    לאיזה מצב הגענו. אפילו על הרופאים אי אפשר לסמוך (ל''ת)

    אין מה לחפש, 05/01/08 05:07

    • תפסיק להתבכיין! לאן תלך? מי רוצה אותך שם? והרופאים שם יותר טובים? (ל''ת)

      פשוט ידברו איתך, 05/01/08 12:07

      • עדיף רופא שפת אמת ששפתו זרה על רופא שפת שקר מחטט בי כבגוף של זרה (ל''ת)

        אדם ושפה, 05/01/08 16:23

  • 31.

    לצלם ניתוחים כמו שמקליטים שיחות טלפון לבנק.

    טל, 04/01/08 20:18

    מצלמה בחדר ניתוח. צריך להתחיל לצלם ניתוחים כמו שמקליטים שיחות טלפון לבנק.

    • גם בזה יש פגיעה בפרטיות... (ל''ת)

      א., 05/01/08 08:54

      • הסרט ילך עם המטופלת! ואם היא תסכים לסרט זו זכותה! מה עדיף? לאבד (ל''ת)

        פרטיות במודע?, 05/01/08 11:54

      • זה יקטין את מס' הפוגעם בפרטיות

        טל, 05/01/08 12:09

        לא למטרות פירסום. אם מתעורת בעייה או ספק ניתן לבדוק. גם ככה כל המשתתפים רואים ואין פרטיות. זה יכול להקטין את מספר המשתתפים הלא הכרחיים ולשפר את היחס והביצוע כי יש תעוד.

  • 30.

    אכן בריחת מוחות

    אקס, 04/01/08 19:21

    אכן בריחת מוחות- הטובים בחו''ל ואנחנו נתקעים עם הסטודנטים לרפואה והרופאים שהם תת רמה.

    • מה ציפית- למה להשאר עם תגובות כאלה?

      ל, 05/01/08 16:36

      עם הגישה של האנשים כאן מה אתה מצפה? בשביל מה להשאר כאן? ראית כמה שונאים כאן?
      אז שפשוט לא ילכו לרופאים- נראה אותם חכמים גדולים. הכל מגיע להם...

  • 29.

    גועל נפש

    עידית, 04/01/08 19:16

    לכל האנשים (גברים בעיקר) שלא מבינים מה נורא בזה: אתם לא ראויים להיות בנים, אחים או הורים לאישה.

  • 28.

    איך מכשירים גניקולוגים בסקנדינביה? צרפת? אנגליה? ארה''ב? (ל''ת)

    תמהה, 04/01/08 19:07

    • במדינות אחרות ודווקא מערביות

      במדינות אחרות, 05/01/08 01:31

      מזמינים בתשלום יצאניות והסטודנטים מתנסים בבדיקה ואגינלית.

      נכון שלא ניתן ללמוד ללא התנסות. אבל, לא מדובר בשיניים. מדובר באיזור צנוע ואינטימי, ורב חשיבות עבור נשים. שהגברים ינסו להבין ברמה העקרונית, שזו חשיפה שכאשר היא מתרחשת כשהמטופלת עירה, עשויה להיות מאד קשה לה.
      אני אישית הייתי מטופלת בבי''ח אוניברסיטאי, ומנהל מח' הריון בסיכון הזדעזע כשגירשתי את הסטודנטים מהחדר. יש חוק בישראל שנקרא חוק זכויות החולה. הזכות לכבוד וצנעת הפרט הם הבסיס.
      עם כל הצידוק ללמידה, אי אפשר לקחת בכח את מה שלא ניתן.
      גם אם אדם מתאשפז בבי''ח אוניברסיטאי, הוא לא חותם על הסכמה לבדיקה וסיטואציה בה 10 אנשים מתבוננים בו, מפסק את רגליו וחושף את כל האיזור הצנוע בגופו.
      יש אנשים שפחות אכפת להם. חישבו על עצמכם, הייתם מוכנים להיות באותו מקום? קל לסטודנטים לדבר. אם הגוף הוא סתם גוף והאדם ששוכן בו הוא כלום בעיניהם, למה שלא יתנסו בינם לבין עצמם? הרי אין להם תחושת בושה ואינטימיות - זה רק גוף בעיניהם.

      • למה באמת לא עוקרים שיניים למונשמים? (ל''ת)

        פנינה, 05/01/08 05:25

        • מי החליט שלא ? (ל''ת)

          @, 05/01/08 17:57

      • כל מילה בסלע@ (ל''ת)

        ורד, 05/01/08 07:07

  • 27.

    עכשיו יהיה שטח חדש לעו''דים לייצוג ''לקוחות'' בחדרי הניתוח (ל''ת)

    עו''ד על כל תושב, 04/01/08 15:44

  • 26.

    ולמה שתקו ''הסטודנטיות לרפואה'' כשזה מה שעשו ''לאחיותיהן'' הנשים ? (ל''ת)

    גם הן עשו זאת ?, 04/01/08 15:31

    • למה הבדיקות לא מבוצעות עליהן? (ל''ת)

      ..,, 05/01/08 05:29

      • שטויות , אני נכנסת לניתוחים רק כדי שמישהו יגע בי.... (ל''ת)

        זהבה, 05/01/08 15:50

  • 25.

    גם עבור תרומת דם מבקשים רשות

    טל, 04/01/08 13:51

    גם תרומת דם היא חשובה ומצילת חיים ועדין מבקשים רשות. בעולם הנאור נהוג לבקש את הסכמת המשתתפים בניסוי ולתגמל אותם על כך

  • 24.

    ''העקרון'' הנוכלי הזה כבר מיושם ממזמן בבנקים ובבתי המשפט

    ארץ נוכלת יושבי, 04/01/08 13:47

    אתה מפקיד סכום כסף בבנק
    למען רווחיך ''והבנקאים'' ''המסויימים'' עושים בכספך את המיטב עבור ריווחיהם ומנצלים את אי הידע, התמימות ואי ההבנה שלך - מבלי לגלות לך דבר על סוג ''פעילותם''.

    ועכשיו אותה הונאה ועקרון ''נוכלי'' מתקיים ברפואה:

    אתה מפקיד את גופך
    למען בריאותך ''והרופאים'' ''המסויימים'' עושים בגופך את המיטב עבור ''לימודיהם'' ''ונסיונותיהם'' ומנצלים את אי הידע, התמימות ואי ההבנה שלך - מבלי לגלות לך דבר על סוג ''פעילותם'' הנעשית בגופך ללא ידיעתך.

    זהו המקום שמדינה מגיעה אליו ''באמריקניזציה'' ''וקפיטליזם חזירי'' של ''איש איש לעצמו בלבד ורווחיו'' - תוך דריסת זכויותיהם של כל האחרים והונאתם .

    גם בבית המשפט בישראל, שופטים ועורכי דין ''מסויימים'' - עושים בך כרצונם ומרמים אותך תוך ניצול תמימותך ואי הבנתך.

    מעניין מה עושים ''רופאים'' ''מסויימים'' שכאלה בנקמה על כך בגופות רדומים של ''שופטים/ות'' ''ועורכי דין'' בחדרי הניתוח שלהם.

    ארץ זבת נחש ולבד.

    ארץ נוכלת יושביה.

  • 23.

    שישלמו למתנדבות

    טל, 04/01/08 13:42

    זאת חוצפה. אם הנסיון הזה חשוב למה הם לא מבצעים זאת על עצמם ברור שחיבים הסכמה.או משלמים למתנדבות מרצון.

    • ירדימו ד''ר או סטודנט/ית לרפואה מביניהם וילמדו או שישלמו לחולה

      בהחלט נכון, 04/01/08 15:01

      על הלימוד בגופו וישחררו אותו מהתשלום הנדרש לניתוח, או יוזילו את מחיר הניתוח ובלבד שיחתם מראש מה הם הולכים לעשות בגופו ויהיה אדם נוסף מטעמו בחדר הניתוח שיפקח שאכן כך הם הדברים.

      ובכלל, ראוי שמהיום ישכיר מנותח אדם מטעמו שיהיה בחדר בזמן הניתוח ויפקח שהדברים קורים בהתאם להסכמת המנותח.

      מי ערב לנו שלא הוציאו כבר מגופות מנותחים לשעבר את אחת מכיליותיהם או חלק אחר בגופם ?

      מי ערב לנו כעת שבתי החולים ''או ''רופאים מסויימים'' לא נוקטים בפעולות לרווחים גבוהים עבור עצמם בעתיד וגורמים לנזקים נוספים ללקוחותיהם בכוונה בעת הניתוח - למען יגיעו לניתוחים נוספים בעתיד למען ריווחיהם ?

      כמו שעושים למשל ''במוסכים מסויימים'' במכוניות, או בעלי מקצוע ''מסוימים'' אחרים ?

  • 22.

    איך אפשר בכלל להשוות את זה ל-אונס???

    עמית, 04/01/08 12:28

    מה זה השטויות האלה? מה ה-מתמחים והסטודנטים לרפואה מבצעים את הבדיקות האלה להנאתם החופשית? הם עושים את זה בשביל להשפיל או בשביל להנות מזה?
    המדינה הזאת הורסת כל תחום! בתחום הרפואה הגענו להישגים מרשימים בכל קנה מידה וההתקפות הזדוניות האלה על סטודנטים לרפואה ועל רופאים שסה''כ עושים את עבודתם ומשמרים את רמת הרפואה הגבוהה שיש לנו בארץ - הן מתחת לכל ביקורת וממש כפויות טובה!
    זכרו - אותם סטודנטים לרפואה הם רופאי העתיד שישרתו גם אתכם (המתלהמים) בעתיד! להשוות אותם לאנסים זה פשע!

    • כן האמת זה עושה לי את זה בבדיקה ...

      סטודנט, 04/01/08 17:07

      כל פעם שאני בודק ונוגע בחולה אני מפנטז על בר רפאלי ולינדסי לוהן טופ לס בתןך גקוזי באיים הקאריביים מחבקות אותי ושותות איתי טקילה סאנרייז ..אבל אחרי שתי שניות אני מתעורר מהחלום ומוצא את עצמי ממשיך לבדוק את הגברת בת ה71שהגיעה לבית חולים עם פטרת וגינאלית ואני אומר לעצמי:

      ''למה למה באת ללמוד רפואה ??? איזה רעיון מטופש זה היה שמנדריק .. לבזבז את החיים בבית חולים ''

      • מועדון לנערות ליווי יותר מתאים לפנטזיות שלך.

        tal, 04/01/08 22:16

        אם הגעת לרפואה בגלל הפנטזיות ולא בגלל הרצון לרפא אנשים אכן אתה ממש לא במקום הנכון. אולי תקים מועדון לנערות ליווי. זה נראה לי יותר מתאים לפנטזיות שלך.

        • רפואה זה מקצוע כמו כל המקצועות ..

          סטודנט שנה, 05/01/08 02:18

          ולפי התגובה שלך שני דברים עולים :
          א. אתה \\ את לא מבינה \\ מבין ציניות .

          ב.אתה או את סוג של גוקר שחושב שמישהוא הולך ללמוד רפואה כי הוא רוצה לעזור לאנשים , לרפא את כל חולי הארץ לתת מזור למסכן לקבל שכר עלוב ולתת שיקללו אותו וירביצו לו בבית חולים , אך ורק כי הוא נשבע את שבועת הרופאים ..

          אז זהו שיש לי חדשות בשבילך רוב הרופאים בעולם לא רק בארץ לא הולכים לתחום מהסיבות שמעל . רוב הרופאים הולכים ללמוד רפואה כי הם שואפים להשתלב בחברה במקצוע שיועיל להם אישית , יעניין אותם יאתגר אותם ושיש בו תחום התפחות רחב ..

          כל זמן שטיפשים כמוך יחשבו או יחשבו שהם ייתפסו את הרופא ב''שבועת הרופאים '' ,''אדוני הרופא אתה חייב לרפא אותי '' אז הרפואה והשירות שאתם תקבלו בארץ יהיה זהה ליחס שלכם אל ציבור הרופאים

          שבת שלום

      • זקנות מונשמות, ילדות מפגרות

        דר מ', 05/01/08 05:36

        ואולי גם לוחמים בשייטת- זה מה שעושה לך את זה.

    • כשיבצעו בך בתחת בדיקות ''רפואיות''

      מישהו, 04/01/08 18:42

      בהרדמה מלאה, מבלי ששאלו אותך, אז נראה אותך מדבר.

      • האמת..

        אחד, 04/01/08 21:05

        אם יבדקו אותי בחדר ניתוח כשאני מורדם ולא זוכר, ממש לא יפריע לי.

    • אם זה הדור הבא של רופאים - אוי ואבוי. (ל''ת)

      ב, 04/01/08 20:08

    • אני מאוד מקווה שאתה לא רופא.

      רוני, 05/01/08 06:27

      בכל אופן, להזכירך, הרופאים היקרים שלנו לא עושים לאף אחד טובה. אף אחד לא הכריח אותם להיות רופאים. הביקוש ללימודי הרפואה מטורף וכנראה שיש לכך סיבות, אז די לשחק אותה מסכנים, אנחנו לא חייבים לכם כלום ולכנות פציינטים שנאנסו (כן, אפילו החוק קובע שמדובר פה באונס) כפויי טובה זה להביא את החוצפה לשיאים חדשים שאפילו בממשלה המושחתת שלנו לא דימיינו.

      אם גם על הרופאים שלנו אי אפשר לסמוך עדיף פשוט לקום וללכת. לא נשאר כאן כבר כלום.

      • אני מקווה שלא יטפלו בך כשתצטרך- מי יכריח אותם?

        תגובה לרוני, 05/01/08 16:40

        אתה אומר מי הכריח אותם להיות רופאים- אז למה שיכריחו אותם לטפל בכפוי טובה כמוך. אף אחד לא חייב לך כלום רוני

      • רוני, ולאן תלך? (ל''ת)

        !, 05/01/08 17:55

    • עמית כל מה שנאמר כאן ומזעזע אותך הוא: בקש רשות ושלם תמורה! (ל''ת)

      ככה יותר קל לך, 05/01/08 12:10

    • צודק לגמרי!! (ל''ת)

      יעל, 06/01/08 09:05

  • 21.

    בבי''ח אוניברסיטאי - חובה להתנסות !

    הד''ר, 04/01/08 12:24

    מי שמתאשפז בבי''ח אוניברסיטאי - חייב להסכים מראש כי בנוסף לטיפול בו - היא/הוא משמשים כאמצעי למידה.
    אסור להגביל את התנסות הסטודנטים והמתמחים - זה יביא לירידה עצומה ברפואה.
    מספיק עם ההתייפיפות והפוליטיקאלי קורקט - זה רק גורם לכשלים בטיפול.
    עם כל הכבוד - לא איכפת לי לחשוף את גופי לכל סטודנט/ית לרפואה ושיעשה בו כל דבר העוזר להם להתפתח - כל עוד הם לא מרעים את מצבי.
    להשוות את הבדיקות הגניקולוגיות לאונס - זה פופוליטיקה זולה ורחוק מהאמת מרחק של אלפי שנות אור.

  • 20.

    איזה שטיות זה לא אונס

    לי, 04/01/08 12:18

    כולה נוגעים בכן למה לעשות דרמה

  • 19.

    הפכנו ממדינה ציונית למדינה צינית (ל''ת)

    נבלים ונוכלים, 04/01/08 12:09

  • 18.

    די להתקרנפות

    סטודנט לרפואה, 04/01/08 12:09

    כל הרעש התקשורתי סביב הנושא הזה מעיד על חוסר הבנה בסיסי של המקצוע הזה שנקרא רפואה. ההשוואה לאונס היא מקוממת. האם כשמישהו מתנתח הוא נותן הסכמה מפורשת למבצעי הניתוח? מה לגבי מתמחים בכירורגיה שכחלק מהסמכתם הם נדרשים לניתוחים? האם כשתוצג השאלה לחולה - ''האם אתה מסכים להתנתח אצל מתמחה?'' - האם הוא יסכים לכך?. הרופאים המתמחים והסטודנטים אינם מזיקים לטיפול של החולה ובוודאי תורמים לטיפול של החולים הבאים שיהיו להם. די להתקרנפות. זכויות החולה עומדות תמיד בראש סדרי העדיפויות אולם יש למצוא את האיזון הנכון - רפואה מדיקו-לגאלית לעיתים יותר מזיקה מאשר מועילה. ''התחקיר'' המהולל היה מניב את אותן ''תגליות'' מרעישות בכל מדינה בעולם ובכל תקופה שהיא

    • תשובה לשאלתך.

      ליאור, 04/01/08 20:37

      ''האם כשמישהו מתנתח הוא נותן הסכמה מפורשת למבצעי הניתוח?''
      כן! בפירוש. כול מנותח חותם מראש על מסמך לפני הניתוח או שעושה זאצ למענו בא-כוחו. אתה רק סטודנט וכבר אימצת לך גישה מתנשאת של רופא ימי-ביניימי. חכה לפחות שתדע משהו....

      • לליאור הטועה

        מוטי, 04/01/08 22:49

        הטופס שעליו חותם המנותח הוא טופס שאמור ליידע אותו כי ישנו סיכוי שהוא לא יצא מהניתוח בחיים, או שהניתוח יכשל. הוא לא נותן הסכמה לרופאים לגעת בו ואם זאת לא רפואה פרטית או שיש לו קומבינות הוא גם לא יבחר את הרופא שינתח.

    • ל-18: אני מאוד מקווה שאתה לא רופא לעתיד

      לא מבין????, 05/01/08 05:39

      אם מדובר בבדיקה כל כך תמימה ולא בעייתית, אתה מוכן להסביר לי למה עושים אותה בהחבא כמו גנבים בלילה. למה דוחפים ידיים ליאיבר המין של האישה כשהיא לא בהכרה ולא יכולה להתנגד, למחות? למה לא עושים זאת כשאישה עומדת על דעתה, בהכרה ונותנת את הסכמתה - אם זאת בדיקה כל כך תמימה. עושים זאת בדיוק כמו גנבים בלילה בגלל שיודעים שאף אישה לא תיתן לקבוצת זרים לדחוף לה ידיים לאיבר המין שלה, אם זה לא דבר שהוא הכרחי לטיפול הרפואי שלשמו היא נכנסה לבית החולים. הרופאים רוצים ללמוד? בכיף, שיואילו לממן את הבדיקות הללו על נשים ערות שיתנדבו או שיקבלו כסף על כך. אתה היית רוצה שקבוצת סטודנטים תבדוק לך את אטיבן המין שלך בזמן שאתה מורדם???

    • כשתעשה פלושיפ במדינה מערבית אחרת , תבין שמה שאתה אומר הוא שערורייתי (ל''ת)

      כגדג, 05/01/08 14:37

  • 17.

    גם רופאים הם אנסים וסוטים בישראל. חרפה (ל''ת)

    דין וצדק, 04/01/08 12:08

    • והם עוד נעלבים וכועסים

      נחום, 05/01/08 06:17

      וטוענים שאנחנו צריכים לבחור בין אונס לבין טיפול רפואי גרוע. כאילו שאלו שתי האופציות היחידות.

      עם כל הכבוד לרופאים ולסטודנטים פה, והאמת שאחרי קריאת התגובות אין יותר מידי כבוד, אנחנו לא מטומטמים אז אנא הפסיקו עם הדמגוגיה בגרוש שכל מטרתה היא להרגיע את מצפונכם. אם תבקשו כמו בנאדם אנשים יסכימו, אם תתנהגו בוולגריות ושחצנות כמו שניתן לראות בתגובות למעלה לא רק שלא יסכימו לבדיקות אלא שגם האמון שעוד נשאר לציבור בכם ילך ויעלם ועוד נגיע ליום שבו לא יערך אף ניתוח ללא נוכחות עורך דין מטעם שני הצדדים.

  • 16.

    מה קרה ליפי נפש?איפה אתם ?העיקר קצב אכל אותה

    מאור___________, 04/01/08 12:07

    אין לכם אומץ לדבר נגד הסטודנטים..
    כי כל היפי נפש בסופו של דבר סטודנטים

  • 15.

    בקצב כזה לא יהיו לכם רופאים בארץ,איך אתם מצפים שנילמד רפואה???? (ל''ת)

    משה א, 04/01/08 11:50

    • צודק בהחלט

      עמית, 04/01/08 12:30

      נסיון מעשי הוא דבר קריטי למיומנות של רופא ובלי זה זה כמו ללמד טייסים לטוס רק על ידי מבחני תאוריה...

      • אז מבחינת כל הרופאים הסכמה זה המלצה בלבד?

        לילו, 04/01/08 20:05

        פלא שאנשים לא סומכים על רופאים? אתם אשכרה מסרבים להבין על מה המהומה!

        שאני אחזור על זה שוב?



        בהסכמה!

        בהסכמה!

        בהסכמה!

  • 14.

    קוראים לזה ''עורכי דין''?

    ארז, 04/01/08 11:49

    או ''אנשים שלא הצליחו להתקבל ללימודי רפואה''?

  • 13.

    ב-ו-ל-ש-י-ט !!!

    אזרח, 04/01/08 11:32

    כל מי שעוברת ניתוח חותמת על טופס הסכמה לניתוח. בטופס הזה ממש לא מצויין מי בדיוק יהיה הצוות שיבצע את הניתוח ולא בכדי.
    ההסכמה היא מול בית החולים וברגע ההסכמה החולה מפקידה את גופה לטיפולו של בית החולים.
    אפשר להתווכח על עצם הטיפול ועל התהליך, אונס זה לא.

  • 12.

    למה הנשים צריכות לתבוע?? המדינה צריכה לתבוע ולאכוף את החוק! (ל''ת)

    בצעו עבודתכם!, 04/01/08 11:11

    • המדינה בחו''ל ואלה שנשארו לטפל בענינים כאן אבדו את הדרך! (ל''ת)

      מזמן!, 05/01/08 12:13

  • 11.

    וזה לא הכל!

    חמורבי, 04/01/08 11:08

    נותנים לסטודנטים לתפור נשים שעברו חתך חיץ בלידה בלי להגיד לאשה שמדובר בסטודנט שאף פעם לא תפר אלא רק למד לתפור לפני שבוע!!

    • אז מה?

      אחד, 04/01/08 21:08

      ואם הרופא יתפור בפעם הראשונה בחייו אישה כלשהי, זה משנה שיש לו כבר תואר ד''ר? מתי אתה מצפה שסטודנט לרפואה יתחיל לבצע פעולות כלשהן, כשהוא מומחה?

    • נו- זה בדיוק העיניין

      ערן, 04/01/08 22:54

      אז איך הסטודנט ילמד? הרי אף אחד לא יתן הסכמה לסטודנט לתפור ואף אחת לא תסכים שעשרים סטודנטים לרפואה יסתכלו לה בין הרגליים כשהיא מורדמת. אז מה יהיה? מה הפיתרון הגאוני שלך למצב? מישהו חייב להיות ראשון אז עדיף שלא ידע... זה לא מרוע לב זה מרצון לקדם את המערכת ולהכשיר סטודנטים מעולים.

  • 10.

    ישראל מדינה היסטרית

    א, 04/01/08 11:07

    רדו מהסיפור. עדיף שתתעניינו במערכת הבריאות הקורסת בימים אלה ממש. ישראל מדינת היסטריה וסנסציות.

    • תתפלא אבל הקריסה היא גם קריסה מוסרית ועבירות על החוק כמו זו. (ל''ת)

      09, 05/01/08 14:36

  • 9.

    לעורכת הדין ה''מלומדת''

    מתבונן, 04/01/08 10:57

    הדברים הם חמורים וקשורים לאתיקה ולביצוע דברים ללא הסכמה אך לא מדובר בעונש.
    את בעצמך ציטטת את החוק שמדבר על בעילה.בדיקה ואגינלית היא לא בעילה וביצוע הבדיקה מול עוד אנשים היא לא אונס קבוצתי (כדברייך) !
    אחרת לפי טענתך המגוחכת בדיקה שגרתית אצל גניקולוג היא סקס ובדיקה מול גניקולוג וסטג'ר היא אורגיה!!!
    אז תפסיקי לעבוד עלינו ולזרוק לנו חול בעיניים.
    מה שעורכי דין למיניהם כבר מזמן שכחו זה את ההגיון הפשוט,
    וכך הם גם יודעים להגן על אנסים אמיתיים ולהרגיש טוב עם זה.
    תמצאי אוכלוסיה אחרת לעשות עליה עליהום ולהאשים באונס,ולא את אוכלוסיית הרופאים אוקי גברת ''מלומדת''?

    ושוב אני מדגיש - המעשים שנעשו הם אכן חמורים וקשורים להפרה של זכויות החולה והפרט והאתיקה הרפואית.

    • תיקון במשפט הראשון

      מתבונן, 04/01/08 11:10

      ''אך לא מדובר באונס''

  • 8.

    ההתבהמות התקשורתית סביב חשודים וסיפורים היא מעשה האונס העיקרי

    שפוי, 04/01/08 10:46

    התקשורת בגסותה התבהמותה, דווחיה החצי אמיתיים מונחי- הרייטיניג היא זאת שבאמת מבצעת מעשי אונס יום יום

  • 7.

    צריך לתלות את מי שהנהיג את זה!- אני לא מאמינה

    בושה לרופאים, 04/01/08 10:39

    הנה עוד הוכחה לכך שהכבוד סביב לימודי רפואה כבר דיי נעלם וזה בכלל לא נחשב יוקרתיללמוד רפואה היום-
    , זה פשוט לא יאמן שזה קורה- עכשיו אני מריצה תסריטים מה כבר עשו לי שהייתי מורדמת בבית החולים ! הישראלים ירדו מתחת לכל ביקור

  • 6.

    NO,NO,YOU THE DOCTORS THINK U GOD BUT U ONLY HUMAN WITH CERTIFICATE (ל''ת)

    AVI, 04/01/08 10:36

    • English

      Meir, 04/01/08 11:30

      Go learn English first, Ding-Dong.

  • 5.

    להכניס לטופס ההסכמה לטיפול סעיף המאפשר לבצע בדיקה לימודית ע''י

    ד''ר, 04/01/08 10:31

    סטודנט\\מתמחה\\סטאז'ר. מי שלא רוצה - שלא תתנתח. יש בתי חולים לא אוניברסיטאיים ויש מרפאות פרטיות. אי אפשר ללמוד רפואה בלי התנסות קלינית, והחוק צריך להיות מותאם לכך . כל מי שחושב\\ת אחרת, שיחשוב בזכות מה ומי הוא\\היא מקבל\\ת רפואה ברמה שכזאת.

    • ל-5, בוא נרדים אותך ונעשה בגופך מה שבא לנו !

      לי, 04/01/08 11:01

      או אולי נרדים את אחותך/אמא/בת .... נראה עם תסכים לזה כשמדובר במישהי קרובה ולא באיזה פציינטית חסרת פנים ושם!

      • לא רואה בעיה עם זה, פעולה לגיטימית (ל''ת)

        אסי, 04/01/08 12:09

        • יופי לך. אנחנו לא. (ל''ת)

          ר, 05/01/08 07:45

        • אלוהים ישמור אותנו מרופאים כמוך. (ל''ת)

          הלכה המדינה, 05/01/08 07:56

    • i agree

      DR, 04/01/08 23:55

      i agree 100%. teaching institutions are as such and people are aware of their existance. Law will burry medicine as we know it. it might make the lawyers some money but in the long run the quality of care to them and their families will suffer!

    • לפי שיטתך כל אישה ענייה שלא יכולה להרשות לעצמה

      ורד, 05/01/08 07:02

      ביטוח בריאות פרטי וניתוח בבי''ח פרטי, תהיה מושא למחקר ולימוד.
      אין פה בחירה חופשית יש פה רק בושה בושה ועוד בושה.

      • אין בושה רק רמות שונות של טיפול רפואי ..

        סטודנט, 05/01/08 16:06

        זה נהוג ומקובל בכל מדינה מערבית .
        מי שמשלם יותר מקבל יותר .

        אם לדוגמא את נאשמת בפלילים את הרי תלכי ותשלמי לעורך דין הכי טוב כדי שיוצא אותך עם כמה שפחות נזק . אם את מתגרשת את יודעת לקחת עורך דין מעולה שיוציא לבעלך את המיץ וייקח ממנו כמה שיותר .. אבל כשאת חולה , זה בסדר כל האזרחים ישלמו על זה ?

        לא , מצטער אני לא מוכן לשלם על הביטוח הרפואי של עבד הבדואי שלא משלם מס כבר 30 שנה , ואני לא רוצה לקבל טיפול רפואי כמו שלמה חרדי מבני ברק או כמו לודמילה עולה חדשה מרוסיה בת 70 שלא עבדה פה יום אחד ובאה לישראל כי סבתא שלה הייתה יהודייה .

        אני חי פה אני משלם פה כל החיים למה שאני אסחוב את כולם על הגב שלי ?למה שאני אשלם בשביל כולם ?

        לכן , במדינות מערביות מי שמשלם יותר מקבל תנאים יותר טובים . כולם יחיו בסופו של דבר אף אחד לא ימות אבל התנאים הינם יותר טובים . מי שלא משלם ביטוח בריאות יקר יחלוק חדר עם שני אנשים ימתין בתור ארוך לניתוחים וייבדק על ידי סטודנטים .

        מעניין שבכל מקצוע אחר כולם מקבלים את זה ברפואה עם ישראל מנסה לכבול את ידי הרופא ל - שבועת הרופאים . כאילו שהרופא חייב לאזרחים משהו כל החיים שלו בגלל שהוא למד רפואה .. מי יישמע כל המדינה ממש שילמה על התואר שלי שלא נדבר על הזמן שלי ..

        • מדינה מערבית ולא צפון קוריאה או סין

          טל, 05/01/08 22:36

          במדינה מערבית גם נהוג לשלם למי שמתמחים עבורו וגם לבקש את אישורו. לכן צריך לשלם למטופלות ולבקש את אישורן. כמו שאתה לא רוצה לממן על חשבונך עולים זקנים מרוסיה וכו' כך גם המטופלות לא צריכות לשאת בכפייה וללא גמול את התמחותך וצבירת נסיונך. אנחנו רוצים להיות מדינה מערבית ולא צפון קוריאה שלוקחים דם מאסירים בכפייה כמה שצריך או סין שלוקחים איברים לתרומה מנידונים למוות בכפייה כי צריך.

    • מדהים שאדם משכיל (ואולי רופא) חושב שהצעתו חוקית (ל''ת)

      א., 05/01/08 08:47

    • וזה לא אונס- מר ד''ר? מה דעתך להשתמש באסירות? בפליטות כמו בדרפור ? (ל''ת)

      עובדות זרות, 05/01/08 12:17

  • 4.

    תסתכלו על הצד החיובי

    אא, 04/01/08 10:30

    אם הנשים המדוברות, הרי שהסטודנטים אינם גזענים.

    http://cafe.themarker.com/view.php?

  • 3.

    לא הגזמנו. (ל''ת)

    מישהו, 04/01/08 10:29

  • 2.

    רק בישראל... (ל''ת)

    עננדי, 04/01/08 10:24

  • 1.

    2008 Israel, Israel, Israel

    Extra, 04/01/08 10:22

    Israel, Israel, Israel, welcome to Israel 2008