• 38.

    או .. לבג''צ הזה חיכיתי.. (ל''ת)

    קול השפיות, 04/12/07 15:04

  • 37.

    80 אחוז מהבליינים מעשנים

    שלום, 26/11/07 12:33

    כל הכבוד

  • 36.

    the right to (not) smoke

    Me, 22/11/07 14:31

    You are right- people have the right to smoke.
    But people have the right not to smoke.
    When you smoke next to me you deny me my right not to smoke and you have no right to do that.

  • 35.

    שתישרף בגיהנום עו''ד תימטומי

    מעשן פאסיבי, 21/11/07 08:52

    עכשיו תורי להינות קצת אחרי שנים שכף רגלי לא נחתה בפאב ביגלל אנשים כמוך. את זכותך לעשן ליכאורה תמלא בביתך הסגור. דין עישון כדין סמים קלים !!!

  • 34.

    שיקים מועדון מעשנים בביתו שלו החוצפן (ל''ת)

    צחיאל לופפו, 21/11/07 08:26

  • 33.

    עורך הדין הלא נכבד רוצה להשוויץ שיש

    סוציולוג, 21/11/07 08:25

    לו עודף כסף = אמיד וזאת הוא מנסה
    לעשות על ידי עישון סיגרים בפומבי,
    וכעת לקוזאק הגזול הזה יש בעיה.
    עדיף שתתרום לעניים ותתנדב לסייע
    לזולת מאשר תסרטן את סביבתך
    עבור דאווין זול.

  • 32.

    לחייב אותו בהוצאות משפט לדוגמא (ל''ת)

    לוף, 21/11/07 08:22

  • 31.

    די לרדיפה האובססבית של המעשנים...

    א.ש., 21/11/07 06:36

    אני מודה, אני מעשן, אך דווקא מתוך עמדה זו, אני מוחה בתוקף כנגד הרדיפה הבלתי פוסקת של המדינה כנגד המעשנים.
    זכותי לעשן אינה נופלת כהוא זה מזכותם של הלא מעשנים, זכותם מגעת עד לנקודה בה הם פוגעים בזכותי הבסיסית לגופי ולבריאותי, שהרי הטיעון שאני כמעשן פוגע בזכותם הבסיסית להתקיים במקום בו לא מעשנים - אותו טיעון עצמו נכון גם להיפך, וזכותם אינה גוברת על זכותי !
    חובת המדינה לאפשר קיום מקומות המיועדים למעשנים בלבד, וכל אדם יחליט בעצמו לאן הוא נכנס, למקום למעשנים או למקום שבו אין מעשנים.
    טוב עושה אותו עו''ד שמבקש להעמיד במבחן משפטי את החוק המפלה הזה, שלפיו מיעוט גדול במדינה מופלה לרעה בנימוקים שטרם הוכחו חד-משמעית,
    תארו לעצמכם כיצד היינו מגיבים אילו מדינה כלשהיא בעולם הייתה מחוקקת חוק המפלה לרעה יהודים ו/או ישראלים, בנימוק שהעשן שמתפזר באויר בזמן הדלקת נרות שבת, פוגע ברוב הסובל מעשן זה ?
    ובעיקרון מהו ההבדל בין עשן הנרות לבין עשן הסיגריות ? הרי שניהם מזהמים את האויר שאנו נושמים !
    די גם לרדוף את בעלי מקומות הבילוי על שאינם ממלאים את הוראות החוק, שהרי ידוע לכל כי המדינה עצמה, המשטרה עצמה, הם הגופים הפוגעים ביותר בחוקים שהם עצמם חוקקו. אילו היו מעמידים למשפט את כל נציגי המדינה שאינם מקיימים את החוקים שהמדינה עצמה חוקקה - היו בתי הסוהר מתפוצצים מרוב אותם ה ''עבריינים'' שאינם מקיימים את החוקים שהם עצמם יזמו או תמכו בחקיקתם !

  • 30.

    התגובות הנלהמות נגד המעשנים - שנאת השונה ממך

    אוריה, מעשן, 21/11/07 03:06

    כולם, כולל הלא מעשנים ניזוקים פי 300, על פי מחקרים מדעיים, מפליטת גזי המכוניות מאשר מעישון פסיבי רצוף של 8 שעות ביום.
    לא ראיתי אחד מהם שמציע להשבית רכב ולוא ליום אחד בשבוע, בוודאי שלא את רכבו...
    הלהט הבלתי פרופורציוני כנגד המעשנים כולל ''הדאגה לבריאותנו'' נובע ממניע פסיכולוגי מוסווה - שנאת השונה ממך והלגיטימציה החברתית, המגובה בפרסומי כזב, לתת לה פורקן.
    רק תנו להם לשנוא....איזה כיףףףףףףףףף.
    אבל לנדות אותנו ולא לאפשר לנו להנות ממקומות המיועדים לנו, זאת התעללות לשמה….
    יש אמירה המקובלת על חלק מהלא מעשנים: מה הבעיה לאכול ולא לעשן… אז שתדעו לכם, כן זאת בעיה….חלק גדול מהתענוג של המעשן זה סיגריה אחרי הארוחה, ואם משתלב משקה חריף בארוחה, אז גם בין המנות.
    והפתרון של לעשן בסוף הארוחה בחוץ איננו פיתרון ראשית משום שאיננו רואים עצמנו מוקצים ומנודים ושנית תנסו אתם להיות בחוץ בחורף…
    אני מעשן כבד ומודע היטב לנזק שהעישון גורם לי ולמעשנים אחרים, אז תנו לנו לדאוג לעצמנו, תפסיקו להיות לנו הפיות הטובות הבאות אלינו עם חרבות וחרמות....
    ניתן למצוא הרבה פתרונות יצירתיים, אך כנראה שאין למחוקקים סבלנות ברצותם להתחבב על קהל הלא המעשנים הגדול.
    אז אם אין ברירה אחרת, נא להפריד - מי שלא רוצה להיות בחברתנו המעשנת שלא יהיה, שיתן למי שרוצה את הזכות לפתוח בארים ומסעדות למעשנים ושיהיה בהן אפילו שלט כזה, בחוץ, באותיות מאירות עיניים: ''זאת מסעדה שמותר לעשן בה, אם עשן מפריע לך נא להמנע מלהכנס לכאן''.
    ולצידם הבארים והמסעדות ללא מעשנים ''העישון אסור'' ובא שלום על ישראל.

  • 29.

    איפה בדיוק מעוגנת ''זכות היסוד לעשן''?

    אסי, 21/11/07 00:36

    חביבי, עברת ישר למבחן המידתיות. קודם עליך להראות מה בכלל מקור הזכות לעשן. ויש לי חדשות בשבילך. לא רק שזו לא זכות יסוד, זו לא זכות בכלל. לחברה מותר להפעיל רגולציה בנושא עישון. הרי אם תחלה, זה ישתלם מסל הבריאות שהוא כספי מדינה. המדינה לא חייבת לאפשר לך את זה, כשם שהיא יכלה לאפשר לך את זה תוך חיובך בפרמיית בריאות מוגדלת עקב הסיכון הגבוה שאתה נכנס אליו במודע. ואם אתה מעשן בציבור, אתה לא רק נכנס אליו במודע, אתה גם מכניס אליו אחרים בעל כורחם ושלא במודע (מבחינתם).

    • מדוייק!! יפה אסי :) (ל''ת)

      ניר, 21/11/07 04:15

    • חמוד...

      ARRR..., 21/11/07 08:42

      חמוד תקשיב נכון אין דבר כזה ''זכות'' לעשן כמו שאין דבר כזה כמו זכות לקנות בית במקום מזוהם.
      אני לך שכל הזכויות האלה נובעות עקב ''''זכות הדמוקרטיה וחרות''
      זאת אמרת אם אתה מעשן אין בעיה הרי אתה מודע שאתה מזיק לעצמך...
      וכן המדינה תשלם פרמיית ברייות מוגדלת מכייון ש...
      א אתה אזרח במדינה ומשלם מיסים
      ב. אתהמשלם מס בריאות
      ג. אתה משלם כל הזמןבשביל הקופות כל מיני ביטוחים למיניהם.
      בכל אופן המדינה כן חייבת לדאוג לך בין אם במודע או בין אם לא במודע אתה פוגע בעצמך.
      יותר מזה כשאנשים נחשפים לרעלים בכל מיני מקומות ממשלתיים או אפילו בצהל שנתנו לצוללנים לצלול בקישון כשהמדינה ידעה וקבעה שאסור להיכנס לשם אז מה???
      מה תגיד עכשיו????????????.........

  • 28.

    לעו''ד עידו אמגור - תודה וברכה

    אביגייל, 21/11/07 00:10

    אני אתך באש ובמים...

  • 27.

    בארה''ב גם אסור לעשן בפאבים וכו'... (ל''ת)

    לילך, 20/11/07 21:56

    • בארה''ב מותרים מועדוני עישון, לעומת זאת.. (ל''ת)

      ..., 21/11/07 03:52

    • גם באירלנד, בבריטניה, ועוד ועוד (ל''ת)

      א, 21/11/07 04:58

    • הלוו...

      ARR....., 21/11/07 08:44

      הלווו אנחנו פה בישראל ולא בארה''ב אם לא מתאים לך את מוזמנת ללכת הדלת פתוחה.........

  • 26.

    זה לא מידתי

    נמרוד ולא מעשן, 20/11/07 21:53

    יש לתת למקומות מסוימים את האופ' להיות מוגדרים כמקומות מעשנים מה שיאזן את החוק ויהפוך אותו מידתי כך שלא יפגע בח''י כבא''ח.
    ניתן לבצע את האיזון במספר דרכים והחוק כמו שהוא עכשיו אינו מידתי

    • צודק במאה אחוז. (ל''ת)

      מירה, 21/11/07 00:25

  • 25.

    מכריח לא מעשן ל''עשן''- זאת כפייה (ל''ת)

    מסננת, 20/11/07 21:45

    • נכון, אבל מועדוני מעשנים זה לא. יש לאזן בין הזכויות של כולם. (ל''ת)

      |||, 21/11/07 00:25

  • 24.

    וכדאי לבדוק עוד מצב

    דובי, 20/11/07 21:10

    האם בין המחוקקים ושרי הממשלה אין מעשנים? יש ויש !
    בבקשה לצאת עם מצלמה ניסתרת ולתעד היכן הם מעשנים במידה והם במשכן או במשרדי הממשלה !

  • 23.

    כולם יהיו ''למעשנים'' והלא מעשנים יסבלו שוב (ל''ת)

    א, 20/11/07 21:02

    • אז אפשר לקבוע מכסה למקומות למעשנים. יש פתרונות לזה. (ל''ת)

      דני, 21/11/07 00:23

    • אם ככה סימן שאין ביקוש לפאבים ללא מעשנים והחווק במתכונתו הנוכחית (ל''ת)

      יחסל את חיי, 21/11/07 03:55

  • 22.

    לך תעזור לעניים אידיוט..במקום להשכיב

    לך, 20/11/07 21:00

    עוד אנשים במיטות חולים.
    שאח''כ שרי תצטרף לבנות עוד מחלקה בשבילם.

    שהם לא יוכלו לעמוד בחובות לבנק , ולב שלהם יהיה חלש מהסגריות שלך.

  • 21.

    העורך דין הזה הוא אידיוט שרק הוא חושב שהוא חכם.ראשית יש זכות לכל

    עודד יערי, 20/11/07 20:58

    להכנס לכל בית עסק.אין כזה דבר שיהיה עסק למעשנים בלבד.זו הפלייה של שאר הציבור.צריך להבין שכל עסק שפותח שעריו לציבור זה רשות הרבים.כן כן ..שמעתי כבר הרבה מהטיפשים שאין להם מושג(כולל שוטרים) מה הם מדברים שזה עסק פרטי...אז לידיעתכם זה לא..אני מחזיק בחוות דעת של פרופסור למשפטים קנת מן...והוא קובע מפורשות שכל מקום שפותח את דלתותיו לציבור..מרגע פתיחת הדלתות ועד סגירתם יש רשות בכך חוזרת ונשנית לכל אדם להכנס לעסק..זאת אומרת שלמרות שהבעלות פרטית זה מקום ציבורי..כמו שבית מלון הוא בבעלות פרטית ויש לו שטחים ציבוריים.אותו דבר זה כל מקום אליו נכנס הציבור לקניון לבית המשפט לתחנת משטרה זה נהפך לרשות הרבים..מה העורך דין המטומטם הזה אומר..קודם כל אין לו מושג על מה הוא מדבר בכלל..(חמור מכך אולי הוא כן יודע את מה שאני יודע ומסתיר זאת..)כי לא רק שאינו מדבר על זכותם של כלל הציבור להיכנס לעסק הוא המטומטם טוען לכבוד האדם וחרותו..בה בשעה שהוא פוגע במי שלא מעשן בכבודו..ובחירותו גם לשהות בבית העסק הזה ומבלי להיפגע מדפוקים שמעשנים כמו אותו עורך דין..יתרה מזה המטומטם מתעלם מהחוק נגד סלקציה..והרי אם טעמו יתקבל ובית עסק יהיה רק למעשנים זו סלקציה מובהקת נגד הרוב הלא מעשן...טענתו המטופשת שהמעשנים הם אנשים נורמטביים..בכלל לא רלוונטית אין להם זכות לכפות את נזקם על הרוב הלא מעשן.נקודה.טענתו שהעישון היא חולשה אנושית..ובגלל זה צריך לקבל את החולשה הזאת ולתת לאותם חולרות לפגוע ברוב הלא מעשן בעישון פסיבי..ולסכן את חיינו..הדפקט הזה טוען אם כך שחולשה זאת היא זכות יסוד..זכותו היא רק(כרגע)לגרום נזק לעצמו ולבני ביתו בביתו..וברחוב לציבור...זכותו היא לא להיכנס לי לורידים כאשר אני יושב במקום ציבורי ולמלא אותי עם עשנו ולסכן חיי בצורה רציפה הוא ומכוערים כמוהו בעישון פסיבי.כולי תקווה שלא רק שידחו את עתירתו ואלא יקבל הוצאות כאלה כבדות שילמדו לקח לא רק אותו ואלא חכמולוגים מכוערים כמוהו.

    • אז האמת

      ף, 20/11/07 22:45

      לא היה לי כוח לקרוא את כל התגובה הארוכה והמייגעת שלך אבל הייתי חייבת להתייחס לדבר אחד. ברגע שעסק אחד מוגדר כעסק למעשנים ועסק אחר מוגדר כעסק ללא מעשנים לך כלקוח יש את האפשרות לבחור לאיזה מהם ללכת אז אף אחד לא מכריח אותך לעשן. אני לא מעשנת כבר יותר מ3 שנים ושמחה על כך מאוד אבל נמאס מהרדיפה הדבילית הזו. לא בא לך להיות במקום שמעשנים בו? שוק חופשי תצביע ברגליים. ולזה שהגיב שכל העסקים יהפכו לכאלה למעשנים- חשבת אולי שהסיבה היא שפאב ללא עישון לא כ''כ נשמע כדבר מצליח היה אחד כזה בת''א לפני כמה שנים שנסגר מהר מאוד אז מה? אנחנו בעד חיסול המושג פאב?

      • צודקת בכל מילה (ל''ת)

        מירב, 21/11/07 03:56

    • Oded You are king (ל''ת)

      haggai, 21/11/07 01:43

    • ומה מפריע לך שנעשן במועדונים משלנו? (ל''ת)

      אורית, 21/11/07 04:01

    • כנס..

      ARR......., 21/11/07 08:48

      בואנה אתה חמור ברמות על לא שווה אפילו לכתוב תגובה נורמלית לתגובה שלך למה אתה מדבר וחושב כמו מטומטם.. אתה יותר דפוק משניצל.......

  • 20.

    עתירה פלצנית (ל''ת)

    עורך דין שפוי, 20/11/07 20:24

  • 19.

    תמיכה רבתית

    מימי, 20/11/07 20:13

    כל מילה בסלע. הטיעונים מיצגים אותי ואת חברי שביניהם ישנם לא מעשנים. אנא , אל תרפה

  • 18.

    כול הכבוד לעורך הדין!!

    ע, 20/11/07 20:12

    טוב שיש פה גם כמה אנשים מסוגך!

    אני אישית ל א מעשן ,אבל חוקים כגון זה וכגון חוק ''קסדת האופניים'',הם חוקים הפוגעים ישירות בחירויות הפרט הבסיסיות ביותר,ומהוים פתח לשליטה טוטליטרית באוכלוסייה.

  • 17.

    כל הכבוד סוף לצביעות

    יופי, 20/11/07 20:12

    כל הכבוד לך בין אם תצליח ובין אם לא, הגיע הזמן שמישהו יקום מתוך החברה הצדקנית הזו ויאמר את הדברים לאמיתם , עישון פסיבי נעשה גם ממכוניות , ממפעלים , וישנם עוד מיליון גורמים סביבתיים אשר גורמים למחלות אך אינני רואה מישהו אשר יוצא כנגדם , זוהי עוד דרך נפשעת של העיריות והממשל להרוויח עוד כספים ומישהו צריך להעיר אותם ולהראות להם שאנחנו לא עיוורים ולא חירשים

  • 16.

    בדנמרק יש פאבים למעשנים בלבד עם עובדים שמעשנים!

    למעשנים בלבד, 20/11/07 20:08

    וזה עובד יופי ולא מפריע ללא המעשנים

    • גם בארה''ב שהיא מעוז המלחמה במעשנים (ל''ת)

      יעל, 21/11/07 03:56

  • 15.

    תופסק פעילות הפטרוכימית המסרטנת רבבות (ל''ת)

    איכות חיים, 20/11/07 20:01

  • 14.

    יופסק השימוש ברכב המרעיל למוות רבים רבים (ל''ת)

    מעשן כפייתי, 20/11/07 20:00

    • כשתהיה אלטרנטיבה פרקטית הוא באמת יופסק. (ל''ת)

      שונא עשן, 20/11/07 20:29

  • 13.

    יופסק מיזוג האוויר המזיק למחלות אין ספור (ל''ת)

    לא מעשן, 20/11/07 19:59

    • מסכים. אין שום ניגוד. צריך לבטל את שניהם (ל''ת)

      אכלת אותה, 20/11/07 20:29

  • 12.

    ספורט מסוכן לא מסכן אחרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תקלטו כבר, 20/11/07 19:52

    • גם עישון במקומות רק למעשנים לא פוגע באף אחד. (ל''ת)

      __, 20/11/07 20:24

  • 11.

    כל הכבוד לך!

    ענת, 20/11/07 19:49

    סוף סוף מישהו מייצג אותנו!
    אני מקווה שיצא מזה משהו ונוכל לחזור לעשן בכיף ב''בתי אוכל'' כמו בימים הטובים...

  • 10.

    אתה אחד משניים - אדיוט או רודף פרסום (ל''ת)

    1, 20/11/07 19:48

  • 9.

    כל הכבוד!!! אני איתך (ל''ת)

    אניהוא, 20/11/07 19:47

  • 8.

    כל הכבוד לעורך דין שמוחה על ההגזמה של החוק. (ל''ת)

    אלון, 20/11/07 19:46

    • הגזמה=החלת נורמות מערביות לעומת ערביות? (ל''ת)

      די למעשנים, 20/11/07 20:31

      • לא, הגזמה זה לקחת אי צדק אחד ולהפוך אותו לאי צדק אחר. צריך לאזן. (ל''ת)

        ליאת, 21/11/07 00:22

  • 7.

    צודק

    אחמד, 20/11/07 19:35

    כל הכבוד לעורך הדין האוכל שאנו אוכלים מזיק יותר מעשן סיגריות ומדוע לא מופיעה אזהרה על אריזת האוכל כי המוצר מזיק חבריאות

  • 6.

    אין לו קייס - החוק יעמוד במבחן בג''צ

    שופט, 20/11/07 19:34

    1. החוק הינו לתכלית ראויה (פגיעה בבריאותם של 75 אחוז מכלל הציבור הלא מעשנים)
    2. החוק הינו מידתי (במקומות סגורים החוק נותן אפשרות להקצות שטח נפרד למעשנים)
    3. החוק אינו פוגע בערכיה של מדינת ישראל.

    • לצערי גם אני חושש שבג''צ יעדיף לא להתערב. אבל מקומות למעשנים זה (ל''ת)

      פתרון ראוי., 20/11/07 20:23

  • 5.

    חיפש ששמו יופיע בעיתון ותו לא...

    ירון, 20/11/07 19:32

    נוגד את זכות כבוד אדם וחירותו? חירות של אדם היא שלא יהיה מעשן פסיבי

  • 4.

    כל הכבוד! סוף סןף מישהו מדבר לעניין! (ל''ת)

    א, 20/11/07 19:19

  • 3.

    שלא יבלבל את המח

    יוני, 20/11/07 19:19

    בארה''ב יש ביטוי האומר ''חופש ביטוי מסתיים בנקודת בה האגרוף שלך יפגוש את האף שלי''.

    למעשנים הזכות המלאה לפגוע בבריאותם, אך לא בבריאות של אחרים.

    יתרה מזאת, למה אני, כמשלם מיסים לא מעשן צריך לממן טיפול רפואי יקר ויותר של המעשנים. אין להם זכות להנות על חשבון הכיס שלי.

    יש לי רעיון לעתירה יותר טובה, עתירההבשם כל הילדים של הורים מעשנים, שסופגים בניגוד לרצונם נזק בריאותי בלתי הפיך.

    • אל תבלבל אתה את המח

      אני לא מעשן, 20/11/07 19:55

      אם אתה לא רוצה להכנס למקום שבו מעשנים, אל תכנס, זה הכל.
      צריכה להיות זכות לבעל העסק לקבוע את אופי המקום.

    • לקחתה לי את התגובה

      רפאל, 20/11/07 20:10

      אין שום סיבה שהמעשנים יקבלו חיסיון מול החוק, תעשנו ברחוב כפי שעושים בכמעט כל מדינות אירופה וכמובן בארה''ב.
      גם בכמעט כל המוסדות ועסקים בארץ החוק מקויים.

      • באירופה ואפילו בניו יורק יש מועדונים רק למעשנים

        דנה, 21/11/07 00:20

        אם לדייק אז עד הסוף

    • החוא מציע רק שלמעשנים יותר לבלות במקומות משלהם. מה הבעיה בזה? (ל''ת)

      דנה, 20/11/07 20:18

  • 2.

    סוף סוף,עלה והצלח

    מעשן וטוב לו, 20/11/07 19:12

    זכותנו לפגוע בעצמנו כמה שנרצה!!
    למה שלא יהיו בארים למעשנים בלבד
    כבר שבועיים אני לא שותה וויסקי בגלל החוק הלא דמוקרטי הזה,
    בהצלחה לעתירה!!-

    • אם תרצה לפגוע בעצמך - תלעס טבק. העשן שאתה פולט נשאף לאחרים לריאות.

      C-cyclist, 20/11/07 21:22

      מגיב 3 ציטט את הביטוי האמריקאי

      ''חופש הביטוי שלך מסתיים בנקודה בה האגרוף שלך יפגוש את האף שלי''

      באותה מידה החופש שלך לעשן נגמר בנקודה שבה העשן מגיע לאף של אדם שזכותו שלא לעשן.

      אם היית לועס טבק (דבר שגורם לסרטן פה במקום סרטן ריאות) - זו היתה פגיעה שלך בעצמך שזכותך לעשות. ברגע שאתה פולט עשן אתה מפריע לזכותם של אנשים אחרים לנשום אוויר נקי.

      • אף אחד לא רוצה לעשן לך מול הפרצוף, רק שיותר לנו לעשן במקומות משלנו (ל''ת)

        מה הבעיה בזה??, 21/11/07 03:58

      • מידה תחת מידה

        גיא רוזן, 04/12/07 18:58

        ובאותה מידה החופש שלך לנהוג נגמר ברגע שגז הפליטה של הבנזין שלך מגיע לריאות שלי

        או שהצפירות המעצבנות שלך קורעות את עור התוף שבאוזניים שלי

  • 1.

    זכות היסוד של מעשן גם להזיק לבריאות אחרים?

    מישהי, 20/11/07 18:59

    נו באמת.
    עד כמה שהמעשנים נפגעים מהעדר העישון, שינסו לדמיין לרגע להיות לא מעשנים. עד כה סבלנו מאפליה ועישון פאסיבי, ופתאום, במקום זכותנו לא לסבול מהרגליהם הרעים והמסוכנים של אחרים, מסתבר שזכותם להרעיל אותנו.

    • הבעיה שהחוק לקח את זה לקיצוניות השניה

      מירב, 20/11/07 20:22

      הפתרון של מקומות למעשנים הוא הפשרה הכי סבירה בין זכויות הלא מעשנים לזכויות המעשנים. מי שלא רוצה עשן לידו ילך למקומות ללא עישון, ומי שלא יכול לוותר על הסיגריה שלו יבלה בחברת מעשנים כמוהו.

    • את לא קולטת מה רוצים

      אבי, 20/11/07 20:28

      שיהיו מקומות למעשנים בלבד את לא חייבת להכנס
      האמת אף אחד לא רוצה שתבואי