• 47.

    רק אני והסיגריה שלי

    אתי בורשטין, 14/05/09 12:39

    רק אני והסיגריה שלי

    מספרים על סורראמלו, האגדה והאיש,
    שבסיגריה שלו את הסביבה הבאיש,
    היה בשוק מחנה יהודה יושב,
    מעשן,שותה, ובבריאות לא מתחשב.
    וסיפר, שעוברי אורח היו בו גוערים,
    על הזלזול בבריאותו, היו מקטרים.
    והנה, בזמן האחרון, הוא אומר,
    הם כבר לא מסתובבים פה יותר.

    אותנו המעשנים הוציאו מחוץ לחוק,
    וכבר אי אפשר לשתות איזה אספרסו מתוק,
    אי אפשר לשבת עם דרינק, ועם סיגריה טובה,
    ''תצאו בחוץ'' זאת היום התשובה.
    והחוק בסדר, לא צריך לעשן אחרים,
    אבל גם תחת כיפת השמים לא מאפשרים.
    אין לנו, המיעוט המעשן שום זכויות,
    ומי שרוצה להימנע מקנסות ובעיות,
    פשוט נשאר בבית – לא יוצא,
    וגלעד ארדן מאושר ומרוצה.

    ובזה לא תמה סאת המרורים,
    והנה עכשיו גם העלו מחירים,
    כי הרי מישהו צריך לממן את שיירת השרים...

  • 46.

    לא אזרחית אלא תובעת סידרתית

    סיגרלו, 21/03/09 18:18

    חפשו ערך ''הדס סלע'' ותגלו שהיא תובעת סידרתית ולא אזרחית תמימה שבמקרה נפגעה. מעניין אם יש לה רכב שפולט זיהום לאויר שאני נושם. האם היא משתמשת בחשמל מיוצר ע''י פחם לפינוקים שלה.

  • 45.

    למי שיש בעיה זו בעיה שלו

    האיש שחיי, 30/12/07 18:04

    ל כל הצדקנים והיפה נפש
    זו מדינה דמוקרטית ומי שלא רוצה לעשן,שלא יעשן,מי שלא שותה קפה שלא ישתה,למה אתם יורדים לחיים של אלה שמעשנים
    החוק אומר לא לעשן במקומות ציבורים במידה ואין שילוט המורה אחרת,אז מה לכל הרוחת הבעיה שלכם,המשועממים לכו לעבוד כבר
    ותמצאו לכם חיים א פ ס י ם
    תחייו ותנו לחיות
    אחד שלא מעשן !!!!

  • 44.

    עישון

    כועסת, 30/12/07 13:56

    סוף סוף - חוק מצויין הבא לעזרת טיפוסים קטנוניים ורעי לב!
    בקשתכם הבאה תהיה כנראה לחוקק חוק גם נגד נסיעה בערים, להסיר את כל האנטנות הסלולריות בארץ, לטפל בכל גגות האזבסט שנמצאים עד היום במבנים שונים ... הרי כולם מסרטנים.
    תובעים וגם מרוויחים!
    גם זו פרנסה! ולא רעה בכלל!
    הרחתקם לכת! לכו לטפל בבעיות שלכם אצל אנשי מקצוע.
    די כבר מהמקארתיזם הזה.

  • 43.

    בתור לא מעשן שתומך בחוק - הפרזת, הדס סלע

    איתן, 25/12/07 02:24

    שיעשנו בחוץ. זה לא צריך להפריע לאף אחד יותר מדי.

    המטרה העיקרית במאבק נגד העישון במקומות בילוי הושגה. יש להפנות את המאמץ לכיוונים אחרים.

  • 42.

    לאוהבי הסיגריה

    ניצן, 26/08/07 15:50

    אל תוותרו לפלצנים שיושבים לידכם בבתי קפה במקומות המותרים לעישון. זכותכם לעשן במקומות אלה ולמי שזה מפריע מוזמן להסתלק למקום נקי מעשן, יש תקדים משפטי לטובת המעשנים.

    • אין שום תקדים משפטי לטובת המעשנים

      רון, 30/08/07 01:20

      יש פסק דין של שופטת שהתמנת לפניים חודשים והוא לא שווה כלום ובטח לא תקדים.

    • צפויה לך הפתעה

      יונתן, 05/02/08 13:24

      אל תטעה, החוק לצידה של הדס, התובעת. אין שום תקדים כזה, במקרה הכי גרוע יש טעות שתתוקן לאחר עירעור אחד. אם אסור לעשן, אל תעשנו. לא רק שזה פוגע בכם, המעשנים, ובאלו שלידכם, זה גם לא חוקי.

  • 41.

    אכיפת החוק!

    נטע, 16/08/07 11:22

    יישר כוחה של הדס שלקחה את החוק לידיה. לצערינו אנו נפגעים מדי יום ממעשנים במקומות סגורים והאבסורד הוא שאנו יוצאים לא בסדר אם אנו מעירים. אולי בדרך זו סוף סוף יבינו את המסר!
    כן ירבו!

  • 40.

    ומה עם היה מעשן בצד השני של העדניות?

    כבר לא מעשן, 16/08/07 08:44

    את מי היית תובעת אז? חתיכת שנוררית קטנה ומזעזעת? מה היית עושה אם המעשן היה מחוץ לקו המסעדה שזה בעצם הפרדה של עדנית נמוכה? את מי היית תובעת? אף אחד... פשוט היית קמה, נכון? אבל לא... כמו רבים אחרים את כביכול מקדישה את עצמך לצדק בריאותי כשבעצם את רק מנסה לעשות עוד כמה גרושים על סמך מחקר שמולו השכל הישר ינצח...

    למשל? קחי דגימת אוויר ממרכז ת''א או רמת אביב (היכן שישבת) או אולי ממרכזי התעשייה ברמת החייל או הרצליה ותגלי שהאוויר מזוהם ומזיק הרבה יותר מעשן הסיגריה... עדיף היה אם תתבעי מפעלים או רכבים מזהמים ועד אז יקירתי GET A LIFE!

    • ומה אם לסבתא היו גלגלים?

      אתה קרציה, 16/08/07 18:05

      אז היא הייתה רולר בליידס.

  • 39.

    לכל ''הלא מעשנים''

    נסו ותהנו, 16/08/07 08:41

    אילו תגובות אגרסיביות.אלוהים.
    מציעה לכם לקחת סיגריה טובה ולהרגע.

    זה באמת כבר מוגזם.

    • כשאת תסבלי מאחרים, אז תעירי לנו

      רונן, 16/08/07 11:24

      חסרת חיים

  • 38.

    יופי שילמדו לקח כל המסעדות ! (ל''ת)

    טליה, 16/08/07 08:13

  • 37.

    כל מי שיוצא נגד עישון בחוץ- למה אתם לא יוצאים נגד מכוניות?

    תנו לחיות בשקט, 16/08/07 07:34

    פשוט יותר קל לצעוק על מעשנים ולהוציא כסף מבתי קפה, מה לגבי מכוניות? אוטובוסים? בארקפה בקניון רמת אביב, כשיושבים בחוץ- יושבים כמעט על הכביש, על זה היא לא חשבה, אולי שתתבע את משרד התחבורה????

    • מה הקשר??

      טיעונים חלשים, 16/08/07 11:26

      כל מי שפועל למען פליטי דארפור, למה לא לפעול למען פליטי סומליה? כל מי שפועל למען חופים נקיים, למה לא לפעול נגד גניבת החופים? מה הקשר???? כל אחד עושה משהו קטן שאליו הוא מתחבר. אין לכם טיעונים פחות תת רמה?

    • למה לא? נכון!

      יונתן, 05/02/08 13:27

      זה בדיוק מה שאני עושה. אני נוסע ברכב עם 0 פליטות פחמן, וזה לטובת כולם. ובלי קשר נמאס לי שמעשנים עלי.

  • 36.

    חחחחחחחחחח למי שאמר

    חיים, 16/08/07 00:14

    למי שאמר שעם לא יעשנו המדינה תחסוך המון כסף,הרגת אותי !!!!
    אתה יודע כמה עולה בלוק של מרלבורו בארה''ב??
    50 שקל !!
    המדינה פה בארץ מרוויחה על כל הסיגריות מילארדי שקלים לשנה !
    הם מכניסים לכיס פי 4 ממה שזה באמת שווה

    • חיים, אין לך מושג בכלכלה

      יעל, 16/08/07 01:42

      נכון- המדינה מרוויחה הרבה כספי מיסים על הסיגריות. אבל כמה היא מפסידה מתמותה של 10,000 איש בשנה? כמה כספי מיסים היא מפסידה כשאנשים מתים טרם עת? כמה כסף המשק מפסיק בגלל כל ימי המחלה שלהם כשהם לא מגיעים לעבודה? כמה כסף קופות החולים מפסידות בגלל המיטות הרבות שצריך להקצות לאנשים האלו שמרעילים את עצמם?! יש הרבה פרמטרים שלא לקחת בחשבון. אבל זה בסדר- זה הרי טבעם של מעשנים להתעלם מדברים חשובים, כמו למשל, סתם דוגמה, האנשים שנמצאים לידם כשהם מעשנים.

      • רק שתדעי

        יוני, 25/12/07 17:21

        אנשים מעט גיל הפנסיה הם ''אוכלוסיה נתמכת'' כלומר אוכלוסיה אשר חיה מביטוח לאומי וההכנסה שלהם למדינה מאוד קטנה(רק המיסים מהדברים שהם קונים) אז באופן מצחיק המדינה די מרוויחה אם אנחנו המעשנים נמות מוקדם כי יהיה יותר כסף לביטוח לאומי...

      • לך יש מושג בככלה

        חיים, 30/12/07 18:06

        כמה כסף המדינה מפסידה בגלל אנשים כמוך????

  • 35.

    אני מסכים עם עופר.

    תקראו, 16/08/07 00:10

    ''גם לי מותר לנשום אויר נקי!
    תפסיקו לנהוג באוטו באויר הפתוח
    תפסיקו להשתעל
    תפסיקו להפליץ
    אני גם מבקש להקפיד על צחצוח שיניים כדי שאני לא אריח את הסירחון

    יש גבול לכל תעלול, ברגע שחוצים אותו זה כבר הופך לכפייה לכיוון ההפוך! ''

    צודק ב100% נמאסתם כולכם

    • נו באמת, קצת אינטיליגנציה ...

      ג, 16/08/07 08:49

      בלי כלי תחבורה (שאגב מזהמים פחות כל שנה) העולם פשוט יעמוד. נקודה.
      ובלי סיגריות מה יקרה ?? כלום.
      (ואגב, אכן לא מומלץ לשתות קפה במשך שעה בצמוד לאגזוז של רכב פועל).

  • 34.

    יאללה תנו לעשן כבר

    רועי, 16/08/07 00:04

    יאללה תנו לעשן כבר

    • תעשן, תעשן אבל אצלך בבית.

      טליה, 16/08/07 08:15

      הריח שלך ושלכמותך דוחה ואתם אולי לא מודעים לזה. כשאני מדברת עם אדם שעישן אני מאבדת את ההכרה מהריח. צ..ח..נ..ה !

  • 33.

    תביעה נגד ''ארקפה'' על עישון בחוץ

    ראובן, 15/08/07 22:35

    תלונה קנטרנית וחצופה.
    יש אנשים שמנסים להתפרנס מתביעות נגד בתי הקפה.
    במקום לנצל את החוק לטובה מנצלים אותו לרעה.
    ''המתלוננים'' הסדרתיים מוכנים להוציא להורג כל מעשן.

    • תלונה קנטרנית?

      יונתן, 05/02/08 13:44

      ביהמ''ש חשב אחרת. וגם אני.
      לפני מספר ימים נפסקו פיצויים ע''סך 4500 ש''ח לתובעת.
      יש הגיון בקנסות - מי שלא חכם, זו העירייה, שלא טורחת לגבות את הסכומים לקופתה.

  • 32.

    די כבר!!! שתלך לשחק עם בובת דורה. זה הרי יותר בריא!!! (ל''ת)

    ניר, 15/08/07 22:08

  • 31.

    כולם להיכנס !!!!!!!!!!

    רון, 15/08/07 22:02

    דיי כבר יבכיינים !!!!!!!
    אנחנו יכולים לעשון מיליון וקפסאות סיגריות ועדיין להיות בריאים !!
    קצת עשן סיגריות בחוץ מפריע??
    אז איפו שאתם רוצים שנעשן בפנים?
    את עשן המכוניות ועשן המפעלים אתם לא תובעים שזה מסוכן פי 100 !

    • קשקשן...

      דניאל, 15/08/07 23:23

      אתה סתם נותן לעצמך לגיטימציה.
      תתחיל מקטן תמשיך בגדול.
      בכל העולם כמעט השכילו להגביל עישון במקומות סגורים כגון פאבים וכו חוץ ממדינתנו הקטנה.
      למה אני צריך לסבול?
      ותאמין לי אני סובל

      • אחותך קשקשנית

        סעמקקק, 16/08/07 00:11

        אתה סובל?
        מה אכפת לי שאתה סובל.
        גם אני סובל מעשן של מכוניות ומפעלים
        מה קרה 200 שנה כל העולם עישן פתאום תפסתם גובה?
        אני יעשן איפו שבא לי

        • שמתם לב שאפשר לזהות מי מעשן כאן לפי שגיאות הכתיב?... (ל''ת)

          נעמה, 16/08/07 01:48

          • איפו יש לי שגיאה?

            סססס, 16/08/07 04:18

            יא כל** איפו יש לי שגיאה?
            זה שאני כותב איפו במקום איפה
            זה מתוך שיותר נוח לי לכתוב ככה

            • גם ''יעשן'' במקום ''אעשן''. (ל''ת)

              נעמה, 16/08/07 07:42

            • וגם איפו במקום איפה (ל''ת)

              בנצי, 16/08/07 11:27

          • את צודקת, הרי תמיד במחקרים

            טליה, 16/08/07 08:19

            מגיעים למסקנה שהמעשנים הם קצת פחות.......

        • תעשן בחוץ!

          תעשן בחוץ, 26/08/07 16:15

          ואל תרעיל לי את האויר יה סיגריה מהלכת

  • 30.

    כל הכבוד. נמאס מהמעשנים

    יוסף, נתניה, 15/08/07 20:59

    הם הורגים אותנו
    ואנחנו שותקים. די לשלטון שלהם

    • עישון

      טלי, 25/11/08 23:28

      אכן , העישון מפריע ,מטריד , מסריח . לפני כשבוע טסנו לאילת למרידיאן כדי לצפות באייל גולן ולהאזין לקולו .לא התאפשר לנו להישאר עד הסוף -המקום היה סגור והרגשנו שאנו נחנקים -זו היתה החמצה מאכזבת ,והדבר חרה לי עד מאוד . ''זרקנו '' לשווא כסף על טיסה ומלון . כל -כך חבל ומצער ...

  • 29.

    איפה שיש הזדמנות לעשות כסף תמצא שם יהודים

    א, 15/08/07 19:42

    בדבר אחד צודקת הבחורה שעשן הסיגריות כבר הפך להיות מטרד רציני ומעצבן ויש לטפל בזה .
    אבלה מכן ולתבוע 10000 ש''ח לעצמך מתוך בצע כסף זה מוגזם.
    אסור לתת לאנשים כאלה כסף לכיס וכל מי שתובע סכום כזה שהפיצויים יופנו לתרומות לאזרחים שבאמת נזקקים.
    ולא לאיזו בחורה מנתניה

    • צודק בהחלט!!! (ל''ת)

      מעיין, 15/08/07 23:50

    • אז למה

      יונתן, 05/02/08 13:47

      אז למה שהעירייה לא תאכוף? או שאולי גם הקופה העירונית לא מספיק ראוייה? אולי זה בצע כסף?
      ממש לא. זה פוצוי על נזק. ואגב, היא זכתה בתביעה, 4500 ש''ח.

  • 28.

    מעשנים נמאסתם!!!!!!!!!!!!!!!!

    אויר נקי, 15/08/07 19:32

    יש חוק - כבדו אותו!
    נמאס להסתובב בקניון ולהיחנק מעשן
    סיגריות - למרות שעל כל קיר תלוי
    שלט המבהיר שהאיסון אסור.
    נמאס לשבת בבתי קפה ולשאוף יחד עם הקפה את עשן הסיגריה (לא בכל בתי הקפה יש ''פינות עישון'' וגם אם יש לא כולם מיישמים אותם!)
    ולמה בכלל צריך להעיר ולבקש לא לעשן? אם החוק קבע שלא מעשנים בציבור, מי שלא יכול ''להתאפק'' שישאר הוא בבית ו''יחנק'' לבד עם הסיגריות שלו במקום לחנוק עוד אנשים בחוץ................
    וחוץ מזה להדס - כל הכבוד!
    כן ירבו כמוך

    • מברברי סלולרי- נמאסתם !

      נועה, 08/12/07 18:48

      והאם נח לך לשבת במסעדה, בית קפה, חנות, רכבת אוטובוס, מיניבוס ועוד ולהיות עד שלא ברצונך לשיחות ארוכות , צעקניות ומבחילות בסלולרי?
      כל מה שנחוץ כאן זה דרך ארץ ולדעת להתחשב בזולת. כנראה חלום באספמיה.

  • 27.

    לא יעזור - יש בעיה עם החוק הזה!

    כבר לא מעשן, 15/08/07 19:29

    כמי שלא מעשן כבר למעלה מ- 10 שנים, וממש מוטרד מאנשים שמעשנים לידו (וזה פשוט דוחה אותי - כל ההתמכרות הזו) אני אומר לכם שהחוק בעייתי. לבוא ולהיתפס דווקא לנושא הסיגריות בכזה להט, כאשר הסכנה מזיהום סביבתי של מכוניות, מפעלי תעשיה, זיהום נחלים וים, וכו' מסוכנים עשרות מונים יותר - זו בדיחה (ולגביהם האכיפה, שהיא הרבה יותר פשוטה כי מדובר בגופים גדולים עתירי ממון, היא אפס). לא יכול להיות שבצורה גורפת לא ניתן לעשן בכל מקום ציבורי שנועד לבילוי. בחוץ זה סביר שאדם יעשן וכך גם במקומות מתאימים בפאבים. לא יתכן לחוקק חוק גורף שאוסר עישון בכל מקום. מה עם חוק חופש העיסוק?? הרי ברור שכל פאב שיאכוף את החוק בצורה יסודית יפשוט את הרגל למחרת. מרבית האנשים שמבלים בפאבים - מה לעשות, חבל, אבל זה ככה - הם מעשנים! ! ! זה חלק מהבילוי, והם פשוט לא יגיעו לפאבים שיאסרו עליהם לעשן. מאידך, בית קפה זה מקום בילוי מסוג אחר ושם יש לאסור את העישון - אבל לא מחוץ לבית הקפה.

    • יש בעיה עם הגישה הזו

      יונתן, 05/02/08 13:51

      ההגיון שלך יכול לעבוד לכיוון השני - מי שלא מעשן לא יגיע לפאבים שמעשנים בהם. ויש הרבה כאלו, מבין מכריי! אז לא, הפגיעה בעסקים לא תקרה. להפך. מבין הצעירים יש אחוז מעשנים ממש קטן. פחות מ-15 אחוז.

      אני למשל יוצא בכל מקרה, ומקבל את העשן בהכנעה - למה? בגלל שאני פראייר. בדיוק כמוך.

  • 26.

    עישון במסעדות - החוק ואכיפתו

    בתיה, 15/08/07 19:26

    כל הכבוד.
    אני מקווה שיהא תקדים שיסייע לנו, הסובלים מן העישון ומשלמים מחיר בריאותי כבד.

  • 25.

    גם אני תומך במאבק למען אויר נקי

    סטודנט, 15/08/07 19:21

    ולמען עתיד טוב יותר לנו, לילדינו, למעשנים ולילדיהם!

    • סלע את מעוררת גיחוך!

      לא מעשנת, 15/08/07 20:52

      וסטודנט אין לך מושג על מה אתה מדבר,תתחיל מהיסוד תמיד, כך לא תישמע בור ועם הארץ ותמנע מעצמך אימרות באנליות שנאמרות ביום יום ללא שום תכלית או כוונה לבצע אותן אי פעם!! אלא אם אתה תורם מעצמך למען מטרות כאלה אז תדאג לציין את זה!!!!!! סתם הרגזתם את רוחי עכשיו....

      • מעוררת גיחוך? כי הבריאות חשובה לה???

        מה???, 15/08/07 21:00

        חצופה ! הדס סלע חושבת על הבריאות שלה ושלך. כל הכבוד להדס שעושה את זה

      • קחי סיגריה ותרגעי !!!! עמוק לתוך הריאות... (ל''ת)

        סיגריה, 15/08/07 22:46

  • 24.

    תאוות בצע של הדס

    אלדד, 15/08/07 19:18

    בתור מעשן קרה לי שעברתי חמש מסעדות ובתי קפה כדי למצוא מקום פנוי בו אוכל לעשן. אם בארקפה אין מקומות יש עוד לא מעט בתי קפה. למה להציק ולקנטר. זאת הישראלית המכוערת. (את גם בטח מתוכחת על 20 אגורות במשך דקות עם הקופאית בסופר.) זה שוק חופשי. לא מוצא חן בעיניך משהו בבית קפה. הקפה, העוגות, המלצרים או הריח. תעברי לבית קפה אחר. לא מספיק שאנחנו המעשנים מוקצים אל מקום מסוים בבית הקפה גם אליו את נכנסת ושם את מתלוננת. ובעצם, זה האופי של הדס כנראה. ואם אפשר לעשות גם כסף 10,000 ש''ח מאופי רע. אז המצב ממש מסריח. מסריח. את שומעת? וזה הרבה יותר מסריח ממאפרה שלא רוקנו חודשיים.

    • הדס היא אחד האנשים היותר מקסימים

      בן, 15/08/07 19:36

      ואיזה יופי לך שאתה יכול להוציא דיבה באינטרנט בלי להזדהות. אתה באמת הישראלי המכוער והפחדן.

      • מסתבר שגם חבריה של הדס בריונים כמוה

        The Useneteer, 16/08/07 01:04

        דורשים מהמגיב להזדהות. מה השלב הבא אחרי שהבחור יזדהה - ילכו אליו הביתה וישברו לו את הברכיים? לא יפתיע אותי.

        המאבק נגד המעשנים מזמן חרג מגבולות הלגיטימי והפך להיות ציד מכשפות מתוך רוע לב ותאוות ממון, והמקרה הזה מוכיח.

        • כולם פה מפספסים משהו חשוב...

          גיא, 16/08/07 01:46

          המאבק הוא לא נגד המעשנים, אלא נגד עישון במקומות ציבוריים. המעשנים תמיד יכולים לצאת מן המקום ל-5 דקות בכדי לעשן, אבל אם הם מעשנים בשטח המקום- הלא-מעשן לא יכול שלא להיחשף לעשן. הבריונות האמיתית היא של המעשנים, שכופים את ההרגל הרע שלהם על אחרים, שלא בחרו באותו ההרגל.

    • אוי אני ממש רחמנות עליך...

      מעיין, 15/08/07 23:55

      גם דוחקים אותך החוצה ועוד מגבילים אותך במקום מסוים כדי שלא תזיק לפחות לבריאותם של אנשים אחרים אם לא לשלך... ממש בושה למדינה איך הדרדרנו למצב כזה???

      הדס אני איתך!!!!!!!!!!!!!

    • עיניי לאי דמעות. ממש נגעת לליבי

      טליה, 16/08/07 08:21

      מסכן קטן, לא נותנים לך לעשן בחופשיות ?! לא יפה. באמת למה שאתה לא תעשן ואני אסבול ?

    • שוק חופשי...

      יונתן, 05/02/08 13:54

      גם בשוק חופשי אסור להשתין על הבר בפאב. וזה עוד פחות מזיק מסיגריות - שתן, זה אפילו סטרילי.

  • 23.

    לי יש פאב ותליתי בו שלט ''כאן מעשנים''

    שי, 15/08/07 19:15

    מי שיש לו בעיה עם עישון שלא יכנס
    אף אחד לא יגיד לי מה לעשות בעסק הפרטי שלי.
    פשוט חוצפה לתבוע עסק על דבר כזה יש לך בעיה תשתי קפה בבית.

    • לי יש פאב ותליתי בו שלט ''כאן גונבים''

      בנצי, 15/08/07 19:36

      נראה את המשטרה אומרת לי משהו, מה זה שטח פרטי. החוק לא חל בו הרי.

      • החוק עצמו מעוות

        נו באמת, 15/08/07 19:56

        הרי הנה התנגשות בזכויות האדם לחופש , החופש לעשן מול החופש לא לנשום עשן
        אתם הלא מעשנים לא שונים מחרדים, איך הדימוי הזה עכשיו?
        והדימוי הוא רק לטובת הדימוי ללא כוונה לפגוע, לכאורה

        • בדיוק להפך אתם כופים על הלא מעשנים את עצמכם

          עלית על משהו, 15/08/07 22:42

          אתם מעשנים בכל פינה במקומות ציבוריים

          בדיוק כמו שהחרדים כופים על כולם את אי הנסיעה בשבת גם אם זה היה מונע מוות כמו תאונה של נהג שיכור!

          הם ואתם יכולים להמשיך לשמור על המעשים שלכם בביתכם לא במקומות ציבוריים !

          והמקרה שלכם כבר ישנו בחוק
          אך קשה לאכוף אותו כי נבחרי ציבור עבדים של הכפייה של הסיגריות בדיוק כמו של הכפייה הדתית

          • '' אי נסיעה בשבת גם אם זה היה מונע מוות..

            מ., 16/08/07 00:18

            כמו תאונה של נהג שיכור''.

            הבנת מה שכתבת ?

            נראה לי שאת מעשנת משהו נרקוטי יותר מסיגריה.

    • לא רק שאתה הישראלי המכוער אלא גם ישראלי מפגר

      א, 15/08/07 19:44

      לא רק שאתה עובר עבירה אלא גם מסית לדבר עבירה וגם יומך יגיע

    • צודק צודק צודק

      The Dude, 15/08/07 23:45

      מי שלא רוצה שיחפש מקום אחר. If I knew where is this place I will stop by. I'm sick and tired of looking for a places that I can smoke without anybody judging me.

      • אל תשתמש באנגלית אם אתה לא

        טליה, 16/08/07 08:25

        יודע לעשות זאת ללא שגיאות. זה לא ממש מרשים.

    • צודק ב100 אחוז!

      דדדדדד, 16/08/07 00:03

      מי שרוצה שלא יכנס....
      אין כזה דבר פאב בלי עישון

      • דווקא יש כזה דבר

        אורן., 16/08/07 01:47

        בסקוטלנד.
        שם, גם בפאבים הנטושים ביותר, בפינות הנידחות ביותר בהן אף שוטר או פקח לא נצפה מעולם, בפאבים שבהם לאורך כל היום יושבים אותם 4 לקוחות קבועים, שכולם מעשנים, (הלא מעשן האחרון בעיירה מת ב1979), עדיין קמים כולם (כולל הברמן) מדי כמה דקות, עוטפים עצמם במעילים, יוצאים החוצה לקור של מינוס 16 מעלות, דופקים סיגריה זריזה, כמובן שבלי הבירה (גם כי אסור לשתות ברחוב, גם כי הבירה תקפא) וחוזרים פנימה כדי להתלונן על החוק המטומטם הזה, עד ליציאה הבאה החוצה. אז החוק אולי מטומטם, אבל עדיין כולם מקיימים אותו כי זה החוק.
        באותה סקוטלנד, אגב, גם כל המועדונים נטולי עישון, היחיד שהדליק סיגריה היה ישראלי, ונזרק החוצה אחרי שאכטה אחת מהמועדון.
        חוץ מזה, שאפילו חלק מהבתים הפרטיים נקיים מעישון; בחור בן 97 שהכרתי היה יוצא מביתו לעשן בקור בגינה כי בעוד 3 ימים מגיעה אליו אחות לבית לתת לו טיפול רפואי, ואם היא תריח שהוא עישן בבית תשלל ממנו הזכות של קבלת הטיפול בבית, אז הוא יוצא החוצה. העיקר למות כשומר חוק.

    • לעולם לא אכנס לעסק שלך..

      טליה, 16/08/07 08:24

      ואני מקווה שרבים אחרים גם לא...
      אולי אם תפשוט את הרגל.. ואח''כ גם את היד תבין דבר או שניים ...

    • אפשר את הכתובת? אניבא לתבוע (ל''ת)

      מיקי, 28/10/07 08:40

  • 22.

    למתלוננת

    אני, 15/08/07 19:11

    את חושבת שהאוטו שאת נוהגת בו או נוסעת בו מזהם פחות????
    אז גם את זה צריך לאסור?.
    יאללה תרגיעו כבר

    • מהאוטו שהיא נוסעת בו מפיקים תועלת

      און, 15/08/07 19:37

      כמו ניידות של אנשים לעבודתם. מה מפיקים מהסיגריה שלך. ולמה את מעלה את עניין המכוניות? עשית פעם משהו בשביל איזה נושא? שבי בשקט

      • המעשנים מפיקים תועלת והנאה מסיגריות..

        $, 16/08/07 00:20

        ואל תתערבי להם בחיים.

        אין גבול לטרוף, אבל יש לו סוף.

    • האמת שכן!

      יונתן, 05/02/08 13:57

      האוטו מזהם פחות - תפתח גוגל ותבדוק. סיגריה זה רעל, זה הורג פי 3 מתאונות דרכים בישראל - אתה רוצה לעשן? חבל בשבילך. ובשביל קופת החולים שלך, שתשלם על זה.
      ובשבילי - ממש לא תודה.

  • 21.

    מעולה, אין תחום אפור

    ג'ורג', 15/08/07 18:59

    החוק ברור וחד משמעי.
    אין בערך, או באמצע, מה לא ברור?

  • 20.

    נמאס כבר ממעשנים

    המבין, 15/08/07 18:50

    אני לומד רפואה לפעמים אני נמצא בבתי חולים
    היו לי מטופלים צעירים בני 50 בלי
    רגליים או ריאות הכל רק בגלל העישון
    עד כמה מטומטם צריך להיות כדי להכניס את הזבל זה לפה

    • אני מספיק מבוגרת לעשות מה שבא לי גם אם זה לא בריא!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      די נמאסתם!!!!!!, 15/08/07 19:11

      • וואי איזה סתומה. למי אכפת ממה שאת עושה לעצמך???

        אלון, 15/08/07 19:38

        רק אל תעשני על אחרים מה לא ברור???

  • 19.

    התגובות המכוערות של החארות הישראליות רק מוכיחות את הנדרש מכה חזקה

    עודד יערי, 15/08/07 18:46

    בכיס שלהם ובצורה שתראה להם שיש מחיר להתעלקות של החארות של האזרחים כולם שסך הכל מבקשים את הזכות לנשום אויר נקי מסיגריות.
    החארות הללא נמצאות גם בין הבאי בתי הקפה וגם בין הבעלים וגם בין הממלצרים.

    • לפי רמת ההתבטאות אתה

      טליה, 16/08/07 08:27

      מעשן שמתחזה ללא.

  • 18.

    היא בטח עורכת דין - יש להם הרבה זמן להגיש תביעות

    זאת המחלה, 15/08/07 18:45

    אם זזים שמאלה או ימינה איתם התביעה בדרך.

  • 17.

    להדס כל הכבוד

    גל, 15/08/07 18:34

    כל הכבוד להדס.

  • 16.

    תקראו טוב- זה לא משהו חדש, זה ממילא מה שכתוב בחוק!

    נוגה, 15/08/07 18:32

    תיכנסו לאתר ''אוויר נקי'' ותבינו.

    העובדה שעד עכשיו מעשנים לא טרחו לחשוב לאן העשן ''נעלם'' כשהם באוויר הפתוח היא מזעזעת. יש גבול לטיפשות.

  • 15.

    מתי כבר סוף סוף יכנסו לכלא מעשנים ציבוריים ומעסיקים שמאפשרים זאת? (ל''ת)

    רק כלא יעזור, 15/08/07 18:31

  • 14.

    הדס=סלע של נודניקיות!!!!קרציה!! (ל''ת)

    תל אביבי, 15/08/07 18:28

  • 13.

    חצופה ומעלה גועל

    תנו לי לנשום!!!, 15/08/07 18:27

    לשבת בבית קפה ולנשום את האויר הצח גוש דן זה לא מפריע לה, אלא כמה אנשים מסכנים שרוצים לעשן סיגריה
    בקניון בנתניה למשל הבית קפה שבחוץ יושב על צומת ראשית, אבל בטח גם שם מפריע להדס העשן של הסיגריות, כי הדס לא מצאה מטרה נעלה יותר אלא לרדוף את המעשנים...

    • חצופה את שמעזה לדבר כך אל אנשים אכפתיים

      ברדוגו, 15/08/07 18:37

      שבי בשקט

  • 12.

    גם בחוץ זה מסריח!!! (ל''ת)

    הילה, 15/08/07 18:27

  • 11.

    חזקי ואימצי, הדס יקרה (ל''ת)

    סובלת ממעשנים, 15/08/07 18:25

  • 10.

    כל הכבוד להדס! (ל''ת)

    נועם, 15/08/07 18:22

    • כל הכבוד, כן ירבו כמוך (ל''ת)

      טל, 16/08/07 08:05

  • 9.

    כל הכבוד להדס סלע... הישראלי האכפתי במיטבו

    התובע הראשי, 15/08/07 18:22

    לכל המעשנים פה- התגובות שלכם תת רמה.

    • כל הכבוד!@#!@#!# (ל''ת)

      המבין, 15/08/07 18:36

    • הישראלי האיכפתי אה???

      יותם, 15/08/07 19:29

      הישאלי האיכפתי אה....
      גברת הדס פשוט רוצה לגרף 10000 ש''ח זה הכל אם באמת הפריע לה כל כך היא יכלה לשבת בפנים או לא לבוא לשם יותר.
      להמשיך לבוא לשם יום אחר יום ואז לומר אוי נחשפתי לעשן ואני רוצה פיצויים - שתמצא עבוגה ותפסיק לנסות לעשות כסף קל - הדס , אני בז לך

      • חתיכת דביל, ראית איזה אתר היא הרימה?

        דן, 16/08/07 01:44

        יש שם יותר ידע משהמוח הפצפון שלך מסוגל להכיל.

        גם אם היא תקבל את כל ה-10,000 שקל, תהיה בטוח שהיא לא ברווח כאן, עם כל השעות שהיא משקיעה בסיוע משפטי לנפגעים נוספים.

  • 8.

    די, נודניקים!

    די להיסטריה, 15/08/07 18:17

    אני מעשנת, ומעולם לא סירבתי כשמישהו ביקש ממני בנימוס לכבות סיגריה או לזוז הצידה (בנימוס! חבל שיש בהמות שישר מתחילים לנבוח כאילו ניסיתי לרצוח אותם). ובמקום שבו אסור לעשן- אני לא מעשנת. אבל באוויר הפתוח?! והיא עוד מתלוננת על זה שבדרך לשירותים (!) בהרצליה היא היתה חייבת לעבור באזור עישון! גוועלד! נו, באמת! יש גבול לניג'וס!

    • די את יא מעפנה. תעשני בשירותים בבית שלך

      בלהה, 15/08/07 18:20

      ולא איפה שאנחנו אוכלים

      • זכותי לנשום אוויר נקי ולא זכותך לזהם לי אותו

        ‏, 15/08/07 18:36

        שבי בשקט בבית תסגרי את החלונות ותעשני כמה שאת רוצה..

        • קשקשנים!!!!

          עופר, 15/08/07 19:17

          גם לי מותר לנשום אויר נקי!
          תפסיקו לנהוג באוטו באויר הפתוח
          תפסיקו להשתעל
          תפסיקו להפליץ
          אני גם מבקש להקפיד על צחצוח שיניים כדי שאני לא אריח את הסירחון

          יש גבול לכל תעלול, ברגע שחוצים אותו זה כבר הופך לכפייה לכיוון ההפוך!

      • לאחד עם סגנון כמו שלך דווקא מתאים לעשן. היא לא אשמה שהיא לא חכמה (ל''ת)

        עשון וגסות רוח, 15/08/07 18:56

    • תעשני ותרעילי עצמך בביתך - רק שם !

      אריה, 15/08/07 18:27

      אין לך שום זכות להרעיל אנשים - פליטת עשן ל''אוויר הפתוח'' - זה זיהום אוויר לכל דבר.

    • סליחה, גם ''האויר הפתוח'' במתחם הקפה צריך להיות נקי. (ל''ת)

      לא יעזור לכם., 15/08/07 18:31

      • ממתי? זה לא בחוק. (ל''ת)

        קובי., 15/08/07 18:41

        • זה דוקא כן!

          אני, 15/08/07 19:19

          ואת זה בית המשפט יוכיח!

    • התעודדתי מתגובתך

      לא ידעתי ש, 15/08/07 18:54

      פעם אף אחד לא העז לבקש ממעשן לכבות סיגריה. כנראה שזה משתנה.

  • 7.

    כל הכבוד הדס. (ל''ת)

    דני, 15/08/07 18:11

    • הדס כל הכבוד! מחזקים אותך

      ‏, 15/08/07 18:35

      מקווים שאחריך יתחילו להגיש עוד תלונות בנושא זה

  • 6.

    איזו קרציה (ל''ת)

    איתמר, 15/08/07 18:10

    • איזו תגובה ברמה גבוהה... יא... (ל''ת)

      בן אב''י, 15/08/07 18:43

  • 5.

    סתם מחפשת תשומת לב

    אילנה, 15/08/07 18:10

    בחוץ מותר לעשן. העשן מהמכונית שלה גרוע מעשן הסיגריות. סתם נצלנית.

    • העשן מהמכונית שלה תורם לחברה בזה שהיא נוסעת לעבודה

      אני, 15/08/07 18:21

      העשן של הסיגריות המסריחות שלך לא תורם לאף אחד, חוץ מלעצבים שלך אולי. תישארי בבית

      • העשן של הסיגריה תורם למקומות עבודה של אנשים

        תגובה ל''אני'', 15/08/07 18:40

        שעובדים במפעלי הסיגריות...,
        חשבת כמה מובטלים יתווספו אם לא יהיו יותר סיגריות????

        • לא יכול להיות שאתה רציני...

          אזרח שאכפת לו, 15/08/07 19:19

          הרי מיליוני שקלים יחסכו למדינה אם לא יהיה בה עישון

          אתה בודאי יודע שמעשנים משתמשים בשרותי בריאות פי 1.75 יותר.
          וזה לא כולל הפסד ימי עבודה מוגבר של מעשנים נזקי שריפות, ליכלוך וכו' וכו'

      • ביום שהדס

        טום, 27/08/07 04:48

        תתחיל להשתמש רק בתחבורה ציבורית (פחות עשן מכוניות), לא תצרוך חשמל (פחות שריפה של דלקים ופחם) לא תצרוך נייר (יותר יערות עד.. יותר חמצן נקי) וכו וכו וכו.... תראו ... מסכים עם זכותם של לא מעשנים לנשום אויר נקי.. מקבל ומכבד את החוק לא לעשן במקומות סגורים... אבל לרדוף את המעשן גם באויר הפתוח במרכז ת''א... עיר שענן קבוע של ערפיח מעליה כל ימות השנה... זו כבר רדיפה לשמה....ולטעון שמרבית מקומות הישיבה הם במתחם המעשנים... נו מה לעשות אם כך תוכנן בית הקפה הרי שמן הסתם ע''פ הביקוש.... האם הדס דואגת באותה נשימה שהחוק יכבד את זכותי לפינת עישון ראויה לבני אדם או שכל עיסוקה באכיפת החוקים המעניינים אותה בלבד? לסיכום.... כוווווללללםם צודקים... אבל אף אחד לא חכם במיוחד.

    • לא נכון. ה''חוץ'' שלהם הוא רוב שטח בית הקפה. למה לשבת ליד עשן??????? (ל''ת)

      זה לא ברחוב., 15/08/07 18:30

  • 4.

    שיילכו כבר מפה (ל''ת)

    נמאס מהמעשנים, 15/08/07 18:06

  • 3.

    ראש קשה בסלע

    אין גבול לחוצפה, 15/08/07 18:05

    שבי בבית,ככה לא תריחי סיגריות.הלוואי שתפסידי בתביעה ותחויבי עי ביהמש לשלם הוצאות,
    כך תלמדי להפסיק ולהטריד את כולם.
    נודניקית.

    • אין סיכוי שהיא תפסיד בתביעה! (ל''ת)

      טליה, 16/08/07 08:30

  • 2.

    כל הכבוד לתובעים!

    רונן, 15/08/07 18:05

    כן ירבו!

    • כל הכבוד! (ל''ת)

      ‏, 15/08/07 18:34

  • 1.

    אין לה מה לעשות בחיים, שלא יהיו לה בעיות יותר גדולות! (ל''ת)

    אזרח, 15/08/07 18:00

    • מה הבעיות שלך עם אזרח שאכפת לו? יא ישראלי מצוי

      רון, 15/08/07 18:10

      נשבר מאנשים כמוך שמכערים את המדינה שלנו

      • חיה ותן לחיות!!

        עומר, 15/08/07 18:32

        מה זה הדיבור הנגוע הזה אחי? זה אזרח שאכפת לו? זה אזרח פאקינג משועמם!!! אשכרה גבר תשמע לתבוע על מקום סגור מקובל...אבל על בחוץ? יאלללה...בנתיים היא המכוערת והישראלית המצויה שמחפשת כסף קל מתביעות מעפנות!!!

        • סליחה, אבל זה החוק!

          אסף, 15/08/07 18:49

          עם כל הכבוד החוק אוסר לעשן שם. הבחורה הזאת בסך הכל מבקשת שיקימו את החוק. מגיע לה פרס.

          • אבל מדובר במקום מחוץ לבית קפה! מה, כל האויר בחוץ שייך ללא מעשנים? (ל''ת)

            אני, 15/08/07 23:10

            • כן !!!!!!!!!!! (ל''ת)

              טליה, 16/08/07 08:32

            • אולי כדי להעמיד דברים על דיוקם

              א.י, 18/12/07 19:03

              מטרת תגובה זו אינה להתנצח למול אחרים , אלא להעמיד דברים על דיוקם - לשיטתי הדס עשתה שימוש דווקני למדי אם כי לדעת אחדים ברוך, באופציה הנתונה בידה בחוק, יען כי לשון החוק בסעיף 11 לתוספות קובעת בהגדרת עסק בין הייתר את שדלהלן: '' מסעדה מזנון בית קפה לרבות כל בית אוכל , בית משקה , מועדון, דיסקוטק או מקום אחר שבין עיסוקיו הגשת מזון או משקאות, למעט חדר נפרד לחלוטין, אם קיים. אם הוקצה חדר, ובלבד שיש בו סידורי אוורור תקינים והעישון בו אינו גורם למטרד בחלקים אחרים של בית האוכל ושטחו אינו עולה על רבע השטח הפתוח לציבור'' ולפי העולה מטענותיה של הדס הרשת הקצתה מקום גדול מהמותר בחוק. ברם הגם האמור לעיל, החוק שותק וישנן בו פרצות רבות עליהן יש לתת את הדעת. בעוד שהחוק קובע '' המחזיק במקום ציבורי לא יציב מאפרה במקום ציבורי שבאחזקתו'' . הרי שראשית, נשאלת השאלה האם החלק שמחוץ לבית קפה/ מסעדה שהוקצו בו שולחנות ישיבה נכנס להגדרת '' עסק.'' היה וכן הרי שאז אין לשים על השולחנות שבחוץ מאפרות, היה ולא הרי שאז האופציה של הצבת מאפרות על השולחנות שבחוץ פתוחה.
              ושנית - עולה השאלה - האם , העובדה שקיימת הפרדה בין המרחב הפנימי של בית עסק לבין הישיבה בחוץ ,(כול עוד אינה עולה על רבע משטח העסק) אין בה דיי כדי להצמיח טענה שעסקינן בחלק נפרד ומאוורר (חוץ) , היה ויקבע שכן , וכי מתקיימת הפרדה בין פנים העסק לחוץ, הרי שאז אין כל איסור לשבת בשולחנות שבחוץ ולעשן (ושוב בהנחה שהדבר אינו גורם למטרד לאחרים).
              סייג קטן- לפיכך לעמדתי החוק נתון לפרשנויות אין ספור, ועם הזמן סביר שתצמח לה הלכה בעניין זה, זאת עפ''י נטיית ליבם של היושבים על כס השיפוט. ומכאן לכל הטוענים כן ... לא ... אבור ... מותר שבינכם.... חבל על זמנכם שכן אין לקבוע כעת מסמרות חד משמעיות בנושא.
              גו'ן דו

        • חיה ותן לחיות 2י

          יוסי, 30/12/07 18:25

          צודק ,אם תשימו לב שכל התובעים
          המשועממים הם כאלה שאין להם מערכת יחסים עד גיל 60 גרים אצל ההורים וכאלה שקיבלו מכות בבית הספר
          אפשר להבין אותם מה נשאר להם לעשות ,

      • זה לא אזרח שאיכפת לו

        סרטן, 15/08/07 18:37

        יש אנשים שמעשנים ויש אנשים שזה מפריע להם
        אז שיהיו מקומות למעשנים ושיהיו מקום של לא מעשנים

        אין שום סיבה שאדם מעשן לא יוכל להדליק סיגריה בבילוי שלו, כי זה הבילוי שלו ואם זה מפריע למישהו שלא יהיה שם
        אני אישית נמנע מלהגיע למקומות שלא מעשנים בהם
        אני לא נכנס לכם לחיים ואתם על תכנסו לשלי

        זה אגואיסם ולא איכפתיות.

        • אין שום סיבה?תעשן בחוץ מנוול ואל תכפה את עצמך על כלל האנשים !!!

          עודד יערי, 15/08/07 19:52

          תעשן בחוץ צריך להכות אותך ושכמוך בכיס מכות חזקות עד שתלמדו לא להטריד את כלל האוכלוסיה.
          כמו שבאוטובוס אתה מפחד לעשן כי אתה יודע שיש סיכוי גבוה שתחטוף קנס,ואו שיעירו לך וידרשו ממך להפסיק לעשן בין אם זה נוסעים ובין אם זה הנהג עצמו.
          היות ואתה יודע שבמסעדה ואו בית הקפה אין אף אחד שיפריע לך מלהיות ישראלי חריין ומכוער אתם וחארות כמוך מרשים לעצמם להטריד אחרים וחמור מכך אתם ומעשנים אחרים הם סכנה בריאותית לציבור.צריך להכות אתכם בקנסות ואני הייתי הופך את זה אפילו לעבירה פלילית של סיכון חיי אדם וקנסות כואבים בנוסף.

          • אבל כבר עכשיו (ר' את הכתבה) אסור לעשן גם בחוץ.... (ל''ת)

            רן, 26/08/07 13:53