• 43.

    וכשמסתכלים לכן על החזה , אתם טוענות שזו הטרדה !!! (ל''ת)

    מה עדיף, 27/06/06 20:21

    • זו הטרדה. (ל''ת)

      נקודה, 28/06/06 01:01

  • 42.

    אוי אוי אוי - מסתכלים לי על החזה ...

    D-CUP, 27/06/06 15:20

    אני כבר מדמיין את כותבי התגובות :

    ''החברה הפלסטית שלנו , עם ההשפלה של הנשים והערצת היופי'' -
    בחורות מכוערות , שבחיים לא קיבלו תשומת לב מגברים ועכשיו מקטרות .

    ''יש לי חזה גדול וזאת מכה , לא יודעת למה אתן רוצות כזה '' -
    בחורות עם חזה גדול , אבל לצערן מכוער . נפול ומגעיל . תשאלו פעם בחורה עם חזה D יפה וטבעי , האם אי פעם החזה הפריע לה .

    גברים שאומרים - ''צריכים לאהוב אותך בגלל האופי ולא המראה החיצוני. גודל הציצי לא קובע'' -
    אתם עד כדי כך מוכים על ידי הנשים שלכם , שגם כשהן לא נמצאות אתם לא יכולים להודות בפני עצמכם באמת ? אתם באמת מאמינים לשטויות שאתם אומרים ? או שאתם באמת לא תסתכלו ולא תתנו יחס יותר טוב לבחורה עם חזה גדול ויפה ? (אם התשובה היא לא - תנסו את מדור הגייז).

    מתי תבינו כבר , אנחנו חיים בעולם שמציב את היופי כערך עליון - אין מה לעשות , זה המצב וככה הוא ישאר.
    לכן , לאור המצב , ועוד כאשר יש אלטרנטיבות , אין שום צורך לענות ילדה צעירה , שכל רצונה הוא להיות יפה . היופי לא מפריע להתפתחות הנפשית , רגשים או שכלית . מתי תבינו את זה ? בחורה יכולה להיות יפה , בעלת חזה גדול (גם מסיליקון) ועדיין להיות חכמה ?
    ואתם יודעים מה ההבדל בין בחורה כזאת לבחורה חכמה ללא חזה גדול ?

    שהבחורה עם החזה הגדול תהיה מאושרת כי היא תקבל הרבה תשומת לב (ורובנו הנורמאלי אוהבים לקבל תשומת לב) וכי היא נראית כמו שהיא רוצה . מה לעשות שהטבע לא נדיב לכולם . זאת הסיבה שאנשים הולכים למכוני כושר - אז אולי לאסור את מכוני הכושר עד גיל 18 ?

    • ל יש חזה D יפה וטבעי ועומד, אבל זה כן מפריע לי

      D עומד וטבעי, 27/06/06 20:20

      אבל כגבר, אתה לא תבין את זה, כמו שאני לא אבין איך זה לחיות עם משהו תלוי בין הרגליים.

      • בהחלט מבין

        JFK, 28/06/06 01:42

        אני בהחלט מבין אותך כי זהו משהו שקשור ברצון בסיסי לא לאפשר חדירה לפרטיות(במובן מסוים).
        אין ספק שיש לזה קשר גם לאופי שלך והשמירה על הכבוד העצמי בניגוד לאחרות שעומדות בסיטואציה דומה. את 10
        JFK

    • למה נראה לך שתשומת לב תגרום לה לאושר?

      בהיכביעיכסב, 27/06/06 21:28

      יכול להיות שכן,אבל אם היא לא אוהבת את תשומת הלב השלילית הזאת?או שהיא כן אוהבת ואז באה בעיה אחרת-מה קורה כשהיא מזדקנת והם דוחים?היא לא מקבלת תשומת לב ומתקשה להתמודד עם זה..ולמה שהיא תהיה מאושרת רק בגלל שהיא ''נראית כמו שהיא רוצה''?למה אתה מאמין שזה מה שיביא לה לאושר?

  • 41.

    אופס טעות התכוונתי ל21 לא ל41 (ל''ת)

    אחד שלא מתימר, 27/06/06 11:28

  • 40.

    ל 41 שמתימר להבין במשפטים

    אחד לא יומרני, 27/06/06 11:25

    חבוב רק שתבין אין פה פגיעה בחופש העיסוק כי לא מונעים את העיסוק של ניתוחים פלסטיים מאף אחד רק מגבילים את גיל הניתוחים כמו שמגבילים את הגיל לצריכת אלכוהול או סיגריותכמו כן החוק הוא לתכלית ראויה כלומר למנוע מנערות צעירות קלות דעת לבצע שינויים בגוף שלהן בלי הרבה מחשבה. הדבר היחידי שאני מסכים איתך הוא במבחן המידתיות כלומר מבחינת האמצעי שפגיעתו פחותה ניתן לאשר את כל הניתוחים מתחת לגיל 18 בהסכמת ההורים כמו שקיים בשוק הקעקועים. אז לפני שאתה בא להשויץ בידע שלמדת בשנה ראשונה במשפטים תחשוב קצת לפני שאתה יורה

  • 39.

    החרפה של עולם הרפואה

    אריה, 27/06/06 07:13

    ניתוח שאינו נחוץ - הוא בניגוד לשבועת הרופא !
    תירוצים קלושים כמו הגברת הביטחון העצמי - הם תירוצים בלבד !
    יש מקרים בודדים ביותר שאכן זה כך.
    להוציא את הכירורגיה הפלסטית שאינה נחוצה - מחוץ לחוק.
    רק ניתוחים פלסטיים הכרחיים יהיו מותרים.
    תאוות הבצע - המניע העיקרי !!!

  • 38.

    שדיים מפלסטיק?זה מגעיל אותי !יש לי בבית 85D טבעי,יפה ונעים למגע. (ל''ת)

    Rנב, 27/06/06 07:00

  • 37.

    לא יפה, התמונה .. (ל''ת)

    מגעיל, 27/06/06 02:25

  • 36.

    D

    אחמד, 27/06/06 00:48

    Ajd.j

  • 35.

    Dagjgj (ל''ת)

    Dddjgtm, 27/06/06 00:45

  • 34.

    בתור אחת שהיא 80D

    80D ביום טוב, 26/06/06 23:54

    אני יכולה להגיד לכן שזה לא נוח, זה סיוט!
    אני יחסית רזה, אבל משום מה החזה שלי די גדול. (לאמא שלי אין ציצי גדול, גם לא לאחיות שלי)
    אני לא מבינה למה בנות רוצות לשלם הרבה כסף, לסכן את עצמן, להרוס את הסיכוי להניק בעתיד בשביל חזה גדול???
    זה כל כך קשה למצוא בגד- ים שמסתיר טוב (ומחזיק טוב), שמלה שתשב טוב על הציצים, לעשות ספורט שצריך חזייה תומכת פלוס התמיכה של החולצת ספורט (ועדין להרגיש את הציצי שלך קופץ בצורה חצופה, ולדעת שאנשים מסתכלים)

    כשאני מדברת עם אנשים, אני יודעת שהמבט שלהם תקוע לי בחזה, ואני לא יודעת אם הם מקשיבים בכלל.
    וכשאני מורידה את החזיה, הציצים כואבים. לא כיף!
    אל תעשו ניתוח להגדלת הציצים. ציצים קטנים זה הכי יפה, ואל תקשיבו לשטיפות מוח בתקשורת! (היתי רוצה CUP A, ללבוש חולצה בלי חזיה, ולבבוש בגדי ים משולשים)

    • מוכן לעזור

      ציצי שביט, 27/06/06 06:46

      את נשמעת ממש סובלת...אני מוכן להחזיק לך אותם במשך כל היום אני גם מסוגל להתכוונן לפי איך שאת רוצה ואת יכולה ללבוש בגד ים משולשים ואני אתן את התמיכה וגם בריצה אני אלחץ עליהם חזק ככה שהם לא יזוזו ובזמן שאת תדברי איתי אני אקשיב לך כי אני מסוגל גם להקשיב וגם לשחק לך בציצים עם הידיים אני למדתי את זה מנגינה בפסנתר.
      אל תגידי לי שזה סיוט וזה לא שווה את זה. בעולם של גברים ובמדינה של עולם שלישי שכל אפס הופך להיות מנכ''ל או רמטכל כל בחורה עם ציצי גדול יכולה להוביל את הקדמונים האלה לבצע כל פנטזיה שרק תדמיין לעצמה.

  • 33.

    לא בחרנו באורית בשביל שטויות כאלה.

    מוקי, 26/06/06 21:26

    תתחילי להתעסק בבעיות הקיבוצים.

    אפילו קדימה עושים יותר ממך.

  • 32.

    תודה רבה ח''כ אורית נוקד.

    מור, 26/06/06 19:32

    אין לך מושג כמה אנשים מיחלים לרגע הזה שהדבר יהיה אסור .
    לפי דעתי יש להגביל עד גיל 20 כלומר עד אחרי הצבא כדי שלא כל המשכורת הצבאית תלך לניתוח.
    ולעניין עצמו באמת איני מבינה מדוע לא מטפלים בתחלואי החברה שמכריחה נשים להזיק לעצמם ,לגרום לנזק בהנקה, ללכת עם משקל עודף וחוסר נוחות וזאת רק כדי שישימו אליהם לב ,ולא לאישיות של האשה או למה שהיא מקרינה כלפי חוץ ,
    לפי דעתי בגיל הנוער אין להרשות ניתוח שאינו נחוץ מבחינה רפואית גם אם הוריה מסכימים ואיני יודעת אם נדרשת הסכמת שני ההורים או לא,גם זאת נקודה שכדי לבדוק.
    אני תומכת בך ומאחלת לך להעביר את הצעת החוק במהרה.

  • 31.

    סיפור קצר בנושא:

    !, 26/06/06 18:31

    לפני איזה שנה קראתי כתבה שבאה לבדוק בדיוק עד כמה מנתחי הפלסטיק חמדנים. לקחו דוגמנית לשעבר - בחורה לא מפורסמת אבל פשוט יפיפייה, והיא התחזתה למישהי שמעוניינת לשמוע חוות דעת ממנתחים כאלה. הכתב הפנה אותה לעשרת המנתחים הנחשבים ביותר בארץ - עם סיפור הכיסוי הזה. תשעה מתוך העשרה מצאו מה לנתח אצלה - אף/עצמות לחיים/מתיחת פנים/הגדלת חזה/שאיבת שומן וכו' וכו' - כל אחד מצא משהו לנתח בבחורה הזו - שוב: היא ד-ו-ג-מ-נ-י-ת. היה צדיק אחד בסדום שאמר לה: גברת את לא צריכה שום ניתוח - את מושלמת כמו שאת. אז זה נקודה למחשבה על תרבות הניתוחים האלה...

    • דווקא דוגמניות מנתחות הכי הרבה

      מה קרה לך?, 26/06/06 22:57

      תגיד, למי זה בוער להיראות מושלם לפני קטלוג של בגדי ים? אתה חושב שהן נראות ככה באופן טבעי, ללא מנתח פלסטי צמוד?
      תיכף גם תגיד לי שהדבר שהן הכי אוהבות לאכול זה פיצה (עם הידיים) וראנץ' כפול עם צ'יפס וקולה

  • 30.

    מי שאשם בזה...

    B, 26/06/06 17:34

    אלו התקשורת והמפרסמים ששכנעו אותנו שחזה גדול הוא יפה, נערות רוצות להראות כמו הדוגמניות הדבליות על המסך!!

  • 29.

    אחת שעשתה הגדלה בנות לא כדאי כנסו

    מיכל, 26/06/06 17:08

    זה נראה בתמונות יפה אבל כשזה בתוך הגוף זה כבד וכואב.בקיצור הכול בראש להיות סקסית זה בראש אני מאוד מצטערת.

    • תכנסו מהרר מישהי עם ניסיון!!!!!!!

      מישהי שמבינה .., 03/07/06 03:16

      אני לא חושבת שהכנסת צריכה להתערב בזה .. זה עיניין פרטי ואישי של כל בחורה והקטע שכולם אומרים גדול זה יפה גדול זה יפה או לא יפה ..זה כבר עניין של עניין של טעם...
      ומי שאומר שהקטע של הביטחון העצמי זה שטויות אז הוא טועה מאוד...
      קחו אותי לדוגמא..אני בת 15 יש לי גוף יפה וחטוב ופנים יפות..אבל הציצים שלי שטוחים לגמרי..
      אני הולכת עם קפים מיוחדים שמכניסים לחזייה ..זה מגעיל ולא נוח ומזיעים בזה.. ויש לי אפילו בגד ים מיוחד..שמגדיל תחזה שעלה ה

  • 28.

    אורית נוקד !!! מחזק אותך !!! תמישיכי במאבק המבורך שלך נגד המעשים ה

    יורי, 26/06/06 15:56

    נוקד, אל תקשיבי לחבריך ההזוים בשמאל ! תמשיכי עם המאבק עד שיאסר על עשית הניתוחים האלו לבנות הצעירות שלא מבינות כלום בחיים .

    ''נכון שיש סיכונים בהגדלת שדיים, אבל בכל פרוצדורה רפואית קיים סיכון''- אני חושב שיש עילה להעמיד את הרופא הזה לדין ! הוא (רופא) מעודד בנות לעשות ניתוח לא הכרחי וטוען שקימים בו הרבה סיכונים . -- שמישהו יתבעה אותו .

    עוד ציטוט '' [[זה מסוכן מאוד]] אבל אם מתחילים להגביל אנשים מלעשות דברים שהם רוצים בהם, אין לזה סוף. ''
    אחרכך הוא משווה את הניתוח לפירסינג וקעקועים ....
    והוא רופא !! ר-ו-פ-א !! הוא אמור להגן על הלקוחות ולמנוע מהם מלעשות דברים שעלולים לסכן אותם ! למנוע ניתוחים לא הכרחים שעלולים לסכן אותם !!!

    לאיפה הגנו ? הכסף חשוב לרופאים האלו יותר מביטחונן של בנות\בני ישראל ?

    עעעעעעעעעעעצצצצצצצצוווווווווובבבבבבבב!
    )-:

    אלו בסך הכול ילדות קטנות ... איך לרופאים האלו לא אכפת מהבריאות שלהן ?

    מדינה מפגרת !

    תודה לאורית נוקד השפוייה !

  • 27.

    אל הד''ר משערי צדק

    moby, 26/06/06 15:35

    שתיה ועישון ונהיגה מוגבלים מגיל מסוים (מה אם זכויות הפרט שלי??) השוואה של הגדלת חזה להשתלת לב היא דמגוגיה נמוכה. המתאימה כנראה לרופא המתמחה בכירורגיה פלסטית. מה קרה לא קיבלו אותך להיות כירורג נורמלי?

  • 26.

    אולי תשנו את התמונה בראש העמוד ? (ל''ת)

    תודה, 26/06/06 15:33

    • למה? הכתבה עוסקת בילדות מתחת ל-18 (ל''ת)

      וזו התמונה, 26/06/06 18:34

      • לא אמורים לטשטש להן את הפנים או משהו? ילדות, מה חטאו?

        -, 28/06/06 00:58

        שיסתכלו להן עכשיו על הציצי?

  • 25.

    ציצים מפלסטיק זה סתם מעאפן

    ז, 26/06/06 15:16

    עדיף B אמיתי מאשר D מפלסטיק.

    • b אמיתי נופל פחות (ל''ת)

      -, 26/06/06 22:59

  • 24.

    אורית נוקד !!! מחזק אותך !!! תמישיכי במאבק המבורך שלך נגד המעשים ה

    יורי, 26/06/06 14:17

    נוקד, אל תקשיבי לחבריך ההזוים בשמאל ! תמשיכי עם המאבק עד שיאסר על עשית הניתוחים האלו לבנות הצעירות שלא מבינות כלום בחיים .

    ''נכון שיש סיכונים בהגדלת שדיים, אבל בכל פרוצדורה רפואית קיים סיכון''- אני חושב שיש עילה להעמיד את הרופא הזה לדין ! הוא (רופא) מעודד בנות לעשות ניתוח לא הכרחי וטוען שקימים בו הרבה סיכונים . -- שמישהו יתבעה אותו .

    עוד ציטוט '' [[זה מסוכן מאוד]] אבל אם מתחילים להגביל אנשים מלעשות דברים שהם רוצים בהם, אין לזה סוף. ''
    אחרכך הוא משווה את הניתוח לפירסינג וקעקועים ....
    והוא רופא !! ר-ו-פ-א !! הוא אמור להגן על הלקוחות ולמנוע מהם מלעשות דברים שעלולים לסכן אותם ! למנוע ניתוחים לא הכרחים שעלולים לסכן אותם !!!

    לאיפה הגנו ? הכסף חשוב לרופאים האלו יותר מביטחונן של בנות\בני ישראל ?

    עעעעעעעעעעעצצצצצצצצוווווווווובבבבבבבב!
    )-:

    אלו בסך הכול ילדות קטנות ... איך לרופאים האלו לא אכפת מהבריאות שלהן ?

    מדינה מפגרת !

    תודה לאורית נוקד השפוייה !

  • 23.

    I do not understand why

    heaven, 26/06/06 14:13

    I tried to have big tits while I breast-fed my son - they were enormous big - it was horrible - they were heavy, clumsy, vulgar and men look at them while they talk to me... I'm happy to come back to my natural size, I fell free, lighter and now men look at my eyes while I talk to them
    So why girls want big tits???

  • 22.

    שיאסרו עישון לפני סיליקון (ל''ת)

    החכם באדם, 26/06/06 14:10

  • 21.

    חוק לא חוקתי בעליל

    פטרנליזם מכוער, 26/06/06 14:09

    הוא פוגע בחופש העיסוק ומתערב באופן פטרנליסטי בבחירה האישית של אותם בני נוער. הוא גם פוגע בשליטתם וביכולתם להחליט מה לעשות בגופם.
    החוק אינו למטרה ראויה, אינו מידתי ובודאי שלא עומד במבחן המשנה של האמצעי בעל הפגיעה הפחותה. ישנן די הרבה דרכים לגרום לבני נוער שלא לרוץ אחרי ניתוחים פלסטיים וחקיקה היא לא אחת מהן.

  • 20.

    מר גולן היקר- החולה? מה חולה במישהי עם בעית בטחון עצמי?

    דן, 26/06/06 13:43

    החולים הם אתם והמחלה היא תאוות כסף ובצע.

    • בדיוק! וכמו שהרופא אמר- הכנסת נותנת לאנשים לעשן ולשתות

      אני, 26/06/06 23:40

      כמו שרק אנשים מעל 18 שותים ומעשנים (או לפחות אמורים לפי החוק) ככה רק מעל גיל 18 אנשים יוכלו לעשות ניתוחים קוסמטיים.

      (יש לחדד את החוק, כי אם מדובר בפגם,למשל ציצים לא שווים, אז זה משהו אחר)

  • 19.

    זה פופוליסטי כי יש סיבות מורכבות, צריך ועדה שתאשר

    חלי מתעקשת, 26/06/06 13:37

    כדי לקבוע אם הבעייה היא באמת בחזה או חוסר בטחון עצמי שדורש ייעוץ פסיכולוגי.

    חוץ מזה מה עם מי שמבקשת הקטנת חזה כי כבד לה? או שהשדיים שלה לא זהים בגודלם? ניתוחי חזה זה לא רק בנות טיפשות שאין להן מה לעשות עם הכסף חוץ מלחתוך את הגוף ואחכ להתחרט, זה גם בנות עם בעיות אמיתיות.
    נא לדייק בהצעת החוק בבקשה.

  • 18.

    אולי זה מושך וסקסי ,אבל בשעת המעשה

    דניאל, 26/06/06 13:32

    זה חסר תכלית ,מגעיל ואפילו דוחה
    למשש חזה עם סיליקון.
    לא יודע מה אתכם ,אבל ישר יורד לי
    אחרי מישוש של חזה עם סיליקון.

    בשעת הדהירה הם ''תקועים'' ולא זזים
    אז בשביל מה להשקיע?

  • 17.

    שיגבילו!!!!!! הר-ו-פ-א-י-ם מתנגדים? ברור, הם רוצים פרנסה!

    -, 26/06/06 13:29

    הגיע הזמן לשמור על הילדים שלנו, אם הם חשובים לנו. אנו מגבילים אותם בשתיה, בנהיגה, בקעקועים ושאר דברים שתמיד יוכלו לעשות, אחרי גיל 18 (שגם הוא לא מי יודע מה מבוגר. מה, שתחכה עוד איזה שנתיים...).

    איך אמרו היום ב'מילה האחרונה' - אם יש לילדים בעיות הערכה עצמית, שיפנו לסדנת יצירה, ספורט, כתיבה - דברים לגיטימיים שיעזרו להם ללא ניתוח. צודקים.

    הכנסת שתלים לגוף אינו חימצון שיער או פירסינג. אם אותה בחורה תרצה עדיין בהגדלת חזה לכשתגדל, היא תוכל לעשות זאת. אז בטוח גם יתגמדו הפרופורציות של הבעיה שלה. בינתיים, היא מקבלת שיעור חשוב בבניית האופי שלה, ובסדרי עדיפויות בחיים.

  • 16.

    מה לעשות ככה זה (ל''ת)

    קח חזה, 26/06/06 13:29

  • 15.

    זה מרפא את בעית הכיס של הרופאים לא חוסר הבטחון

    א, 26/06/06 13:21

    איפה נשמע בעולם שילדה עושה הגדלת חזה?
    רק בישראל מדינת המתירנות ותאבי הבצע עושים כאלו דברים.
    פלא שהנוער שלנו נראה כמו שהוא נראה?!

    • איך - במידה דאבל-די? (ל''ת)

      חה חה, 26/06/06 23:00

  • 14.

    מה היא בחירה אמיתית בגיל הנעורים?

    מעין, 26/06/06 13:17

    עד כמה באמת הבנות הללו, שעברו את כל תהליכי ההבניה החברתית האפשריים ורק למדו כמה שהכי חשוב זה גודל החזה- באמת אחראיות לבחירה שלהן בגילן? אולי אם הן יעברו את הניתוח בגיל מבוגר יותר, יש סיכוי שהן יתפכחו עם הזמן!
    כנוער הכל נראה קריטי, שחור ולבן- תנו להן להתבגר בשקט, ואל תעמידו אותן בפני הבחירה הזו! אולי עם הזמן הן יבינו שלא החזה הוא קובע, ומי שזה כן קובע לו, הוא לא באמת באמת בשבילן....

  • 13.

    בקרוב-רשיון לילד ורשיון ליצירת קשר (ל''ת)

    דד, 26/06/06 13:11

  • 12.

    כגבר לא הייתי רוצה בת זוג עם שתלים

    אריק בר, 26/06/06 13:03

    לדעתי כל הבנות שעושות ניתוח להגדלה הינן מפגרות

    • תפקח את העיניים

      ניצן, 26/06/06 16:36

      הן לא מפגרות הן קורבנות החברה שלנו - חברה שוביניסטית ומדכאת שהופכת נשים לקורבנות של נורמות בלתי הגיוניות. זה לא הוגן לקרוא להן מפגרות, הן בסך הכל רוצות להשתלב. כמובן שבעיני זו דרך גרועה מאוד, אך לקרוא להן מפגרות זו לא הדרך.

    • ברור. כי תצטרך לשלם על כל התיקונים שלה.

      חכם בלילה, 26/06/06 23:02

      תגיד, חשבת שזה ניתוח אחד וגמרנו?
      לא, מותק, לשתל יש עמידות של מקסימום 10 שנים. אז צריך להחליף אותו (כלומר - עוד ניתוח!).
      ומה יהיה אם פתאום השתל יזוז או יקרה לו משהו בתוך הגוף? עוד ניתוח!
      ומה יקרה אם הגוף לא יקבל את זה טוב, ויהיו סיבוכים? עוד ניתוח!

      תגיד, אתה עדיין רוצה שהיא תהיה אשתך?

  • 11.

    אדם שלא מרוצה מעצמו, ניתוח לא יעזור לו. (ל''ת)

    77, 26/06/06 12:52

    • חולקת עליך - יש לי חברה שעשתה ניתוח אף

      וזה שינה אותה, 26/06/06 18:35

      רק לטובה

  • 10.

    הרופאים הם גועל נפש

    יוד, 26/06/06 12:49

    עלק עוזרים לילדות...
    כל ניתוח כזה זה אלפיי שקלים לכיס הפרטי שלהם.
    אפשר להעלות את הבטחון העצמי? ספק אם זה יעבוד בטווח הארוך. הרי מי שתעבור ניתוח ויגדל הבטחון שלה לכאורה, בסופו של יום יהיה חלל רגשי בנפשה (ואי אפשר לדחוף לשם סיליקון.

    חוץ מזה ילדות בנות 17 עוד עלולות להתפתח בעצמן, אז למה להתערב?

    • צודק! (ל''ת)

      אני, 26/06/06 23:37

  • 9.

    מה? מידה c זה גדול? זה רגיל לא? (ל''ת)

    הא, 26/06/06 12:45

    • No - normal is what you born with

      heaven, 26/06/06 14:07

      normal is actually B - if you go to a bra-butik you'll find out that most of the B size is sold out - just not in Israel, cause the normal is Silicon-C

  • 8.

    עדיף כבר קטן וטבעי על פני גדול מסיליקון

    גבר גבר, 26/06/06 12:36

    אני דווקא אוהב ציצים קטנים וציצים בינוניים וציצים גדולים - אני אוהב את כל סוגי הציצים, בכל הגדלים והצורות.

    רק לא סיליקון.

  • 7.

    תנו לנו ציצים!!

    בניזרי, 26/06/06 12:35

    מה מפריע לאורית נוקד?!?!
    אם לאמא של הילדה אין בעיה אם זה והיא מאשרת את הניתוח (וגם משלמת עליו לרוב) אז יאללה...

    • ''יאללה יאללה'', בשנה הבאה!!!!!

      -, 26/06/06 23:07

      ''מה מפריע לה, שתנתח, יאללה'' - שום יאללה ושום בטיח. ילדות לא צריכות לעבור ניתוחים פלסטיים להגדלת חזה.
      גם ילדים לא צריכים לקבל מציאות מעוותת של חזה מנופח בסיליקון, ולא להכיר מגע של שד אמיתי, של אשה אמיתית.
      נדמה שבכל פעם שמעלים הצעה להגנה על הציבור הנשי מתקבלים בקריאות ''יאללה יאללה''.
      אז י---א---ל---ל---ה, סתום ת'פה!!! יש אנשים שכן אכפת להם מערכים. לא נוח לך להתווכח, שב ותשתוק

  • 6.

    הניתוחים מרפאים להם את הכיס

    יהויכין שוורצנב, 26/06/06 12:34

    ומממנים לנשים את הפסיכולוגים על זה שהבעלים שלהן מתעסקים כל הזמ עם ציצים

  • 5.

    אני יכולה להגדיל ב שקל תשעים?? (ל''ת)

    בורגר, 26/06/06 12:31

  • 4.

    איזה עליבות-בטחון עצמי שבא משדיים נפוחים

    גדעון לוי, 26/06/06 12:23

    איזה עליבות-בטחון עצמי שבא משדיים נפוחים.
    בטחוון עצמי אמיתי בא מאישיות ועוצמה.

  • 3.

    יוזמה הכרחית וברוכה (ל''ת)

    בן, 26/06/06 12:21

  • 2.

    ברור שעדיף לעשות הגדלת חזה

    ניצן, 26/06/06 12:15

    כדי לטפל בבטחון עצמי של הקורבנות הנשיות, במקום לטפל בשורש הבעיה - החברה המעוותת והדוחה שלנו, שהופכת נשים לקורבנות לגחמות גבריות. אני מרחמת על כל אישה שחותכת את הגוף שלה בשביל שיהיה נעים לגבר לחפון שד מפלסטיק. זה פתטי ועצוב וכלכך מעוות שרופאים רודפי בצע שלא חושבים על דבר מלבד הכיס שלהם, מצדדים בו.
    ואנא, כל אישה שמקשקשת לעצמה שהיא עושה את זה ''למען עצמה'' שתשמור את השטויות העלובות האלו לשכנוע העצמי העלוב שלה. האם מישהי סבורה שנולדים עם הרצון ה''אמיתי'' להכניס לעצמך שתלים זרים לגוף? ברור שזה למען עצמך ? - תסתכני בהדמה מלאה ובגופים זרים בתוכך, בכאבים ובסיבוכים וכל זה למה? הגיע הזמן לומר את האמת - המסרים החברתיים המעוותים שלנו, במיוחד במדינת ישראל, הנורמות מדכאות הנשים דורשות ממך שיהיה לך ציצי גדול שיהיה קצת יותר תואם-פורנו אחרת אבוי, הניאנדרטלים יאהבו אותך פחות!
    לא פחות ממרתיח.

    • ניצן, את כל כך צודקת שזה עצוב

      C80, 26/06/06 23:35

      כל כך ברור שכל המנתחים הפלסטים בכתבה דואגים לכיס שלהם. כמו שמכירת אלכוהול וטבק מוגבלת מגיל 18 כך גם צריך להגביל ניתוחים פלסטיים. (כל סוג)
      גוף של ילדה בת 18 לא הגיע לשיא ההתפתחות. אני היתי די שטוחה בגיל 18, והיום יש לי ציצי דיי גדול (לצערי). בנות, תשמרו על מה שנתן לכן הטבע. ניתוחים לא נועדו בשביל לשפר את המראה, אלא לשפר את הבריאות!

      תקראו שוב מה הרופאים אמרו, ותבינו איזו תעשיה מלוכלכת ואיזה רופאים גרידי..

      • c80 is a a great size

        PLUM, 27/06/06 14:33

        not 2 big and not 2 small.
        probbaly the size that most girls want.

        be happy with it

    • האמת שבשביל הגברים שיש פה לא שווה לטרוח (ל''ת)

      מותק, 28/06/06 00:54

  • 1.

    מישהו יכול לסביר

    david, 26/06/06 12:07

    מה זה מי מלח???

    • הדבר הכי שווה בעולם כנס...

      איש, 26/06/06 17:21

      זה כמו סיליקון רק זה אשכרה מרגיש כמו מיים בתוך החזה ואז חוץ משהחזה יותר גדול הוא גם כייף למגע והרבה יותר נעים החיסרון שלו זה שהוא לא מתאים לכל אחת והוא לא מעצב את החזה הוא פשוט מנפח אותו זה דבר שכדאי לבנות להשקיע בו אם הם רוצות תשומת לב לא סיליקון