• 20.

    אגף השיקום לקח כסף מהתגמולים שלי

    בועז, 29/12/06 20:26

    עד לאן השחיתות מגיעה עובדת השיקום מנעה ממני כספי תגמולים שנועדו לרווחתי והיא זאת שתפקידה לדאוג לזכויותי פגעה בהם ביד גסה
    במשך שנים ורק לאחרונה גיליתי זאת בעצמי יש לצמצם את מנגנון המושחת ולהשאיר את העובדים הטובים שמקדישים לנכה ולא פוגעים בו

  • 19.

    מרור מסכים עם כל מילה שלך

    בועז, 29/12/06 20:17

    מכספי הנכים משולמות משכורות מנופחות למנגנון מנופח באגף השיקום שדואג יותר לרווחת עובדיו מאשר לנכי צהל כנל אירגון נכי צהל שהוא עלה תענה לכיסוי מחדלי משרד הביטחון כולם עושים יד אחת כנגד הנכה המסכן ודואגים רק לעצמם תשאלו איזה משכורות עובדים מקבלים באירגון נכי צהל ותבינו במה מדובר על זכויותינו וכספינו חוגגים

  • 18.

    צחוק הגורל

    רב חן, 23/04/06 09:20

    בתוך קבוצת נכי צה''ל נכללת נערה שגבה נשבר באירוע בביתה של שרי הריסון.
    גברת הריסון , הבנתם....

    אולי כדאי שיקזזו שכר יום אחד משכר מנכ''ל הבנק שלה כדי לעזור לנערה שעולמה חרב עליה ביום אחד - בבית של שרי הריסון?!

    אני מתבייש במדינה שכך מתייחסת לגיבוריה

    אני מתבייש בקצין שמונה לתפקיד ראש אכא בגלל חתיכת הבד שהוא חובש לראשו ועד אז לא ביצע כל תפקיד משמעותי בצבא

    היום אני מתבייש בנכות שלי

  • 17.

    לא נראה לי כל הסיפור הזה

    מבין, 19/04/06 10:50

    אין עדיין ממשלה !
    אין קואליציה
    לא קווי מדיניות
    לא שר אוצר
    לא סגור עדיין מי שר הביטחון
    הכל באוויר
    מאיפה הידיעה הגיעה?
    וכמה היא נכונה אם בכלל?
    ולא שאין זאת אפשרות סבירה ורעה....

  • 16.

    בושה וחרפה

    חציל, 19/04/06 08:18

    בושה למדינה, במקום לתת את המיטב
    לאותם אלה ששילמו בגופם ונפשם
    הנכים על שולחן הקיצוצים.
    שיקצצו מכל אותם אוכלי לחם חינם
    היושבים במשרד הבטחון
    באגפים כמו אגף השיקום ועוד
    שתרומתם היא קרוב לאפס המוחלט.
    איכן הכספים שניגנבו במשך שנים
    מאגף השיקום(כמו ראש האגף המושחת) ועוד?

    • למה מורנו מושחת? אולי הוא רק חדש ולא מבין?

      אבטיח, 19/04/06 14:19

      איפה הוא מושחת?
      מה מושחת?
      למה סתם לנבוח כשהשיירה עוברת?
      משרד הבטחון לא יפקיר אותנו כל כך מהר גם כי לא ניתן
      וגם כי ישנם עדיין חברי כנסת ושרים שמאוד אכפת להם מאיתנו
      אז... בלי פאניקה !!!!

      • תבין הוא התכוון לאלי חוף.....

        נכי צה''ל, 07/04/09 20:04

        אלי חוף היה ראש אגף שיקום..היום הוא באגף האסורים בבית הכלא ..הבנת ...וכנירא יהיו עוד כמה כאלה אחרי שמבקר המדינה ..ויתחילו חקירות באגף שיקום חיפה....

  • 15.

    עוד פרה קדושה שמותר לבדוק

    אליהו הנביא, 18/04/06 20:03

    מה שמשתמע מהכתבה הוא שיש לבדוק את ההגדרה של נכה צה''ל. האם חייל שנפצע בתאונת דרכים רגילה מתאים להגדרה? מדוע שלא יטופל ויקבל את כל המגיע לו מהמוסדות הרגילים כמו כל פצוע תאונה?חייל שנהרג שתאונה זו טרגדיה למשפחה בדיוק כמו אזרח שנהרג ויש לסייע למשפחה כמו לכל הרוג.אז גם ניתן יהיה לסייע לנכי צה''ל בצורה יותר משמעותית,כולל סיוע לנפגעי הלם,נפגעי טרור.מדוע לא יוכרו כל המאבטחים שנהרגו בפגועים כנכי צה''ל? הם הגנו בגופם על אזרחים ומגיע למשפחותיהם סיוע והכרה. נראה שאם הפרה היא כל כך קדושה,היא נותנת חלב הרבה יותר ממוסדות אזרחיים.

  • 14.

    לקצץ בקצבה של נכה צה''ל ??בושה !!

    גלעד, 18/04/06 13:37

    ההפך הוא הנכון יש לעדכן את התגמולים כנדרש לנכים,מה שלא עשו הרבה מאוד זמן, ולעשות בדק בית בארגון נכי צה''ל שם יש משכורות שמנות. לקרובים לצלחת..
    פשוט בושה למדינה הזאת ,איך תמיד נטפלים לחלשים ולמסכנים ,בושה !!

  • 13.

    למערכת nrg

    עזרא הסופר עכו, 17/04/06 23:30

    למה צינזרתם את כתבתי היא לא מוצאת חן בעינכם?
    גם אתם מהמקצצים?

  • 12.

    22/01/95 צומת בית ליד

    רעל, 17/04/06 20:57

    לא יודע מה קורה עם משרד האוצר אבל אני נמצא שם בין הגופות.
    שיחזירו לי את החיים ואני יחזיר את כל מה שקיבלתי עם ריבית

  • 11.

    וזה לא הכל בושה וחרפה

    יעקוב, 17/04/06 13:33

    לא יאומן איזה חוצפה יש לאנשי משרד האוצר ומשרד הביטחון ראו את ההודעה לעתומות של וועדת הכנסת בענין אגף השיקום: המחדל שם והם לא מתבישים לתקוף את הנכים:

    הודעה לעיתונות מטעם ועדה לענייני ביקורת המדינה
    יו”ר הוועדה לענייני ביקורת המדינה ח”כ מלי פולישוק-בלוך: ”אמליץ להקים ועדת משנה בוועדה לענייני ביקורת המדינה שתעקוב אחר התנהלות אגף השיקום וטיפולו בנכי צה”ל ובמשפחות השכולות”
    התפרסם בתאריך: 14/03/2006

    הוועדה לענייני ביקורת המדינה דנה בנושא אגף השיקום ובוועדה לפנים משורת הדין המעניקה זכויות לנכי צה”ל וכן בנושא הוועדות הרפואיות.

    ראש אגף השיקום מר רוני מורנו שנכנס לתפקידו לפני כ-4 חודשים מסר לוועדה כי לאגף קושי תפקודי מבחינת מחסור בכוח אדם, עקב גידול במספר הנכים. כיום מטפל האגף בכ- 53,000 נכים. מר מורנו דווח לוועדה על שיתוף פעולה בין האגף לבין ארגון נכי צה”ל וכן על גיבוש תורת שיקום. בנוסף יחולו שינויים ארגוניים. לדבריו יהיו רופאים איכותיים יותר בוועדות הרפואיות שיקלו על הטיפול בנכים.
    יחד עם זאת יש עובדים קבועים באגף – שאינם עושים מלאכתם. ”אם אצליח להוציא 20 עובדים מאגף השיקום – אני ממנף את האגף למקום שהוא החלום שלי” אמר מר מורנו לוועדה.

    מר משה מטלון, יו”ר ארגון נכי צה”ל מסר לוועדה כי דו”ח ורדי שנכתב ב-2001 ובו המלצות לגבי אגף השיקום והטיפול בנכים – עדיין לא יושם ברובו. ”הבעיה שלי עם אגף השיקום שיש מגבלת אטימות. יש עובדים קבועים שצוחקים לנכים בעיניים” אמר מטלון.

    בפני הוועדה הופיע מס` נכי צה”ל והעידו על יחס לא הוגן מצד אגף השיקום.

    עו”ד קובי זכאי, נכה צה”ל, אמר כי האגף מפלה בין נכים בעלי אותם אחוזי נכות ואותו סוג פגיעה, בניגוד לנהלים ובניגוד לחוקי היסוד.

    נכה צה”ל , מר מוטי פלד, אמר: ”משרד הביטחון מתעלל בי 5 שנים. בעבר המתנתי שנתיים וחצי להחלטה של ועדה רפואית. התחושה היא שאגף השיקום מבזבז כספים לדחיית בקשות ולא לשיקומם”.

    מר גבי קלימיאן אמר ”שמטרת אגף השיקום להתיש את הנכים”.

    מר יעקב אור, הממונה על חטיבת הביטחון במשרד מבקר המדינה אמר כי יש לראות בחומרה את אי יישומו של דו”ח ורדי. לדבריו, בשנת 2005 טיפלה נציבות תלונות הציבור בתלונות רבות של נכי צה”ל בעיקר על הוועדות הרפואיות והמבקר יבדוק את הנושא במסגרת דו”חות המעקב אחר אגף השיקום.


    בסיכום הישיבה התקבלו ההחלטות הבאות:

    - מחוייבותה של מדינת ישראל לנכיה ולמשפ` השכולות היא מוחלטת. עלינו לעשות הכל במסגרת החוק כדי לסייע להם.
    - הוועדה שמעה את תוכניותיו של ראש אגף השיקום מר רוני מורנו לשיקום אגף השיקום בהיבט האנושי, הטכנולוגי והארגוני לקביעת תורת שיקום ויישום דו”ח ורדי.
    - נוכח תוכניותיו אלו של ראש אגף שיקום והחלטת המבקר להמשיך לעקוב אחר התנהלות האגף מחליטה הוועדה כי תמליץ להקים בכנסת ה-17 ועדת משנה של הוועדה לביקורת המדינה שתעקוב באופן סדיר אחר התנהלות אגף השיקום וטיפולו בנכי צה”ל ובמשפחות השכולות.
    - הוועדה תחזור ותדון בנושא מיד עם כינונה של הכנסת ה-17 ותבקש מראש אגף השיקום להציג בפניה את תורת השיקום המתגבשת בימים אלו באגף.
    - הממשלה חייבת לתת לאגף השיקום את האמצעים הדרושים לתת מענה ראוי לנכים.
    - הוועדה מבקשת ממבקר המדינה לבחון את התנהלות הוועדות הרפואיות במסגרת המעקב השוטף אחר אגף השיקום.
    - הוועדה מבקשת מהמבקר לבדוק גם את העלמותו של התקציב שיועד לתגבור אגף השיקום בגלל גידול אוכלוסיית הנכים בסך של 50 מליון ₪.









  • 10.

    הדרך להתמודד עם דרישות האוצר

    ישראל, 17/04/06 12:04

    מתווה הפעולה הוא פשוט: כל נכה צה''ל יגיש בקשה להחמרת מצב. נראה אז את הגאונים ממשרד האוצר.

  • 9.

    אי אפשר להאמין למילה של משה מטלון

    רינגו, 17/04/06 11:24

    מכר את הנכים ויתר על זכיותיהם ודואג רק למקורביו.
    האירגון מנוהל באופן לא תקין,משכורות עתק,רכבי לסינג ואף מבקר העמותות שלל את הרשיון לניהול העמותה.
    אך ידאג לנכים?חחחח

    • מה קשור מחט לתחת

      קדימה לגיהנום, 17/04/06 13:13

      אירגון נכי צה''ל ממומן ע''י נכי צה''ל מבחירה, נכה צה''ל לא חייב לשלם להם אם הוא לא רוצה.

  • 8.

    הגיע הזמן

    אלי, 17/04/06 11:02

    החוצפה של פקידי האוצר הגיעה לשיאים חדשים.
    שהרי מדובר בתגמולים לנכי צה''ל על פציעות ופגיעות שנפגעו במהלך שירותם המערכת הבטחון.
    אם היו אנשים אלה נפגעים כאזרחים, היו תובעים את חברות הביטוח ומקבלים את הפיצוי המגיע להם על נכותם בסכומים חד פעמיים גדולים.
    משרד הבטחון מחזיק את הכספים הללו כנאמן של הנכים ופשוט מחלק להם את הפיצוי לתשלומים חודשיים.
    עכשו, פקידי האוצר יגנבו ויגזלו לנכי צהל את הכספים שלהם ממש כפי שהם עשו לנכי רדיפות הנאצים, שהמדינה קיבלה את הסכומים האדירים בעבורים מממשלת גרמניה ואח''כ הקשתה על הנכים את קבלת הפיצויים.
    הגיע הזמן שנכי צהל יתארגנו, יתבעו את המדינה על הפיצויים הללו, כלומר יתבעו לקבל הכל בסכום חד פעמי. וכך נשתחרר מהגזרות של חמסני האוצר. זה המקום להזכיר שזכויותיהם של נכי צהל נשחקות באופן חמור ביותר מזה שנים !!!

  • 7.

    נו באמת.. עוד ספין

    מני, 17/04/06 10:56

    לצבא נוח להוריד מהחלשים ולהפעיל לחץ
    אבל לבזבוזי צבא הקבע והרכש הבזבזני
    הם מ פ ח ד י ם

  • 6.

    עובדי אגף השיקום

    מרור, 17/04/06 10:55

    אכן יש לבצע בדק בית ואני ממליץ להתחיל אותו באגף השיקום ובעובדיו. על משכורותיהם הגבוהות שהן בלי שום קשר ופרופורציה לשירות שרובם נותנים. שעות העבודה המוועטות שלהם, חוסר הקשב ורשעות הלב. דריסה מסיבית של כל חוקי האתיקה של עובדי מדינה, עובדים סוציאלים, רופאים.
    בית משפט הופך את החלטות קצין התגמולים והועדות משום שהן שגויות וברובן בניגוד לחוק.
    ראש האגף בעצמו טען בועדת הכנסת כי יש לו עובדים מיותרים שלצערו לא ניתן לפטרם.
    יו''ר ארגון נכה צה''ל והארגון עצמו הינם מתחסדים שיושבים על סיר הבשר והרצון שלהם למנוע קיפוח, הוא ביחס ישיר לגודל הסיר.
    קל מאוד להטפל לאוכלוסיה אומללה בעיקרה שנלחמת לבד על זכויותיה במלחמה מבית ומחוץ

    • עודי אגף השיקום גזלו 103 מליון שקל

      חיים, 18/04/06 00:04

      מנכי צהל לטובת תארים לילדים שלהם (תואר ראשון ושני) בתי מלון,סדנאות, הטבות שכר שאין להם אח ורע במשרדי הממשלה (לפי מסמכים של האוצר) ותוספות שכר בממוצע של 4800 שקל לעובד! תוספת לשכר! יותר מתגמול קיום לנכה צהל בעל משפחה!
      פ ו ש ע י ם ב ש ר ו ת ה ח ו ק !?

  • 5.

    תחתית הסיר!

    יובי אבובי, 17/04/06 10:52

    רבותיי לא להתרגש. בתל אביב פעם שאמרו לצי'ץ לקצץ אז הוא אמר שלא יהיה אוכל חם לזקנים...
    תרגיל קלאסי
    בצבא נותנים לפרי לאנס במחשבים 320 שקל לא כולל מעמ!!!!!!!
    שזה 40% יותר מאשר בשוק
    יש כל כך הרבה כסף תקציבים בלי סוףץ לא לדאוג , אפשר לצמצם 20 מיליארד בלי שאף אחד ירגיש

  • 4.

    תקימו מפלגה

    אלי, 17/04/06 10:51

    שתגן על הזכויות שלכם משגיונות אלה שלא מרגישים אתכם יותר

  • 3.

    צה''ל טוען...

    אזרח, 17/04/06 10:49

    צה''ל יטען הכל. צה''ל יגרד סיפורים איומים מהתחת וגם יבכה, ישכב על הרצפה על הגב (על הבטן קשה, בגלל הכרס) וידפוק ברגליים.

    העיקר לא להתייעל ולקצץ מערמות השומן שהוא טובע בהם.

  • 2.

    נלחמתי בשביל המדינה אני נשבע שאני אלחם נגדה

    נכה צה''ל, 17/04/06 10:42

    העיקר שעמיר פרץ המושחת הזה עלה לשלטון על מצע חברתי ודבר ראשון שהולכים לפגוע בו זה נכי צה''ל.

    אני נלחמתי בשביל המדינה הזאת מתוך הקרבה ומתוך ידיעה שאם יקרה לי משהו המדינה והחברה יטפלו בי.

    בדיוק כמו שהקרבתי עבור המדינה אני מוכן להקריב נגדה.....המדינה הזאת תבער אם ינגעו לנו בתגמולים שמגיעים לנו. חכו ותראו מה קורה שמתעסקים עם אנשים שחוו כבר את הנורא מכל.

    • ,תגובה

      רון אבלס, 18/04/06 14:49

      לא הזדהית בשם אבל אתה צודק בפשטות התשובה שלך אבל עם אתה לא יודע אתה משלם לאילו שנבחרו להלחם על הזכויות שלנו אבל כנראה משתיקים אותם מהאוצר בתמורה ל4 שנים במקרה הטוב של מכונית בליסינג על חשבונך ומשכורת עתק אתה ואני למעשה גם נכים ורק יכולים לבכות אין כוח שיכול להלחם גם אם הוא צודק בממסד. כל טוב וחג שמח

  • 1.

    נו תשקורת שמאלנית, דגל חברתי, הא? (ל''ת)

    ממשלת הרצח, 17/04/06 10:34

    • המגיב כאן-אידיוט,מפגר ודביל-הכל ביחד,דבר נדיר. (ל''ת)

      דוד, 17/04/06 10:46