• 32.

    המקרה שלי זהה כמעט לחלוטין.. יש לי עצה אחרת

    , 03/03/16 17:56

    תתקרבו לאמת, תתקרבו לתורה- זאת התרופה היחידה.
    לא כדורים, לא אשפוזים ובטח לא טיפולים פסיכו. ניסיתי את הדברים האלה בכמויות בלתי נגמרות לאורך כ-10 שנים. האמת היא שלמדע אין פתרון. זה בדוק ומנוסה.

    הכל בר תיקון וכל אחד יכול להיות מאושר ו''נורמלי''.

    ה' הוא היחיד שיכול לעזור לכם. רופא כל בשר. תתקרבו אליו, תראו ישועות ותגיעו למחלה.

    IP: 109.253.140.245דווח על תגובה זו

  • 31.

    מגבה ומצדיע מהראש ומהלב

    מגבה ומעריץ, 01/06/08 21:30

    גם אני חוויתי התקפים פסיכוטים ומנים פסיכוטים ואני גם ראיתי יודע ומבין שיש המון בעיות במערכת הן באישפוז וגם אחריה עם כול הבירוקרטיות לשיקום והיחס למה שחולה אומר ותלונותו ואיך שהאחרי עלהם מקבלם האדם פשוט נשאר מבועט ללא אפשריות טובות לשקם עצמו תעשוקתית חברתית למעשה הם חורצי דינים לאנשים חולים שמיתקשים לתפקד אחרי או במהלך ההרוע ולרוב הם מקשים על האדם לחזור למוטב לכן מי יתן שתצליך וה'' ברוך הוא יחזק אותך ויהיה איתך כי זאת עבודת קודש והלוואי ותביאי שינוים אמיתיים בנושא ואנשים יכבלו את העזרה הראויה להם ולא ידחקו לפינות לבושה שרובם ניכנסים אילהם אחרי ההתקפים

    IP: 84.110.112.66דווח על תגובה זו

  • 30.

    זקוקה לעזרה דחוף

    מירי, 30/05/08 21:42

    אניצריכה צריכה טלפונים של מי שמטפל בזכויות חולים שניפגעו על ידי פסיכאטרים .בת דודה שלי מוחזקת בצו כפוי של פסיכיאטר מחוזי שבכלל לא מכיר אותה חיבים לשחרר אותה דחוף חלה פה טעות . ופשוט מיתעללים בה ופוגעים בה מישהו חייב לעזור לא יודעת למי ליפנות כבר בבקשה שמישהו יעזור .

    IP: 82.81.142.214דווח על תגובה זו

  • 29.

    מסקנה אופרטיבית חשובה

    ודחופה משתמעת, 05/03/06 14:11

    אם חולה נפש מציין שקשירות אינן דבר טוב, אז צוות טיפולי תפסיקו את זה.
    נ ק ו ד ה

    IP: 87.69.74.22דווח על תגובה זו

  • 28.

    I'ts not all bad

    Psych Nurse, 03/03/06 04:19

    There is so much denial among people who suffer from mental illness.Take your medications and go to therapy and you'll feel much stable.Nobody who works in psych hospitals hates the patients,we ar all there to help and support

    IP: 69.118.97.202דווח על תגובה זו

  • 27.

    חבל ששכחת את כל מי שעוסק בסל שיקום

    אני, 02/03/06 22:55

    ישנם רבים - אנשי מקצוע ומדריכים שיקומיים שעובדים קשה מאוד לתת תמיכה לנפגעי נפש בקהילה ולרבים - מהם, ומערכת שלמה של סל שיקום (מטעם המדינה) שמעניקה להם שירות שעולה הרבה מאוד כסף, די לחשוב שיש צדיק אחד בסדום, קיימת סטיגמה קשה בחברה - בואו נתרכז לטפל זה

    IP: 85.64.179.250דווח על תגובה זו

  • 26.

    יש אפשרויות אחרות

    אני, 02/03/06 18:56

    באנגליה יש מקום שעובד במקביל לבית-חולים, זהו בית שעוזר לאנשים שלא נמצאים במצב שמזיקים לעצמם או לסביבה לעבור את התקופה הקשה של המשבר הנפשי , זהוי סביבה ידידותית לסביבה ונראה לי שזה מה שהרבה צריכיכם בתקופות כאלה ולא ישר לאשפז - חבל שכרגיל אין לנו תקציבים,,,

    IP: 86.139.44.236דווח על תגובה זו

  • 25.

    we are all abit crazy

    avi, 02/03/06 16:34

    soo some of us are a litel more
    soo what

    IP: 61.193.246.46דווח על תגובה זו

  • 24.

    יוזמה מבורכת

    אורית, 02/03/06 14:14

    כל הכבוד שקם מישהו שחווה כול
    כך הרבה סבל והיה בתוך המערכת
    הפסיכיטרית גם כחולה וגם כעובד
    ועושה מעשה. היוזמה שלך מאוד חשובה ואמיצה ומדברת בשם הרבה אנשים שאין להם יכולת פיסית נפשית להביא למודעות את הבעיות הכואבות של חולי הנפש. הסטיגמה להיות חולה נפש כול כך חורה לי ומבטאת בורות וטיפשות. הגיע הזמן לעשות מהפכה וסדר חדש בעולם הזה. הרי לכולנו זה יכול לקרות הגבול הדק בין שפיות לאי שפיות צריך לגרום לכולם להביע הזדהות יישר כוח על פועלך אתה מדהים !

    IP: 147.237.70.101דווח על תגובה זו

  • 23.

    צודק בדבריו... מה הקשר לכותרת? (ל''ת)

    פסיכיאטר, 28/02/06 07:43


    IP: 212.117.142.6דווח על תגובה זו

  • 22.

    בהצלחה רבה (ל''ת)

    נעמונת, 28/02/06 05:15


    IP: 129.128.94.104דווח על תגובה זו

  • 21.

    אתה אמיץ ומבריק

    דנה, 27/02/06 22:18

    ולהרבה אנשים, גם כאלה שיחלקו עליך בחלק מהסוגיות, יש הרבה מה ללמוד. בהצלחה במאבק, תהיה חזק וכל הכבוד!!!!

    IP: 62.90.2.38דווח על תגובה זו

  • 20.

    לכל יפי הנפש

    גיל, 27/02/06 19:36

    מערכת בריאות הנפש עוברת שינויים בשנים האחרונות. נכון, כי הקצב הנו איטי ויכול להיות גם אחרת, אבל חל שינוי. כמי שנמצאת בצד ה''שני'' של המתרס, דהיינו עובדת של שירות בריאות הנפש יש דברים שאני מסכימה עם אבי וכאלה שלא. נפש הנו מקום פגיע ואם אין אנו שומרים עליו לאחר מכה כואבת הפצע בנפש יפתח שוב ויפגע לא רק בנו, אלא גם בקרובים לנו. אל תספרו לי סיפורים שימרו על נפשותיכם והקפידו על טיפול נכון. גם אם הוא כולל תרופות.

    IP: 84.228.200.55דווח על תגובה זו

  • 19.

    הסטיגמות בארץ כלפי כל מה שקשור לבריאות הנפש, פשוט מייאשות

    א., 27/02/06 19:32

    כל מקום עבודה מרשה לעצמו לדרוש ממך מידע רפואי שקשור לבריאות הנפש בטענה שזה ''רלבנטי לעבודה'', כל מי שהלך פעם לטיפול פסיכולוגי מתוייג כמשוגע ודפוק. אני עברתי משבר בתקופת השרות הצבאי ונזקקתי לעזרה, ומאז דלתות נסגרות בפניי בכל מקום למרות שעשיתי שרות צבאי מלא. רק במדינת ישראל משבר שעברת בגיל 18 יכול להרוס לך את כל החיים. יש מקומות בעולם שיש בהם התקדמות, נותנים לאנשים הזדמנות שנייה, אבל בארץ ברגע שסימנו אותך אין לך יותר סיכוי.

    IP: 81.218.51.122דווח על תגובה זו

  • 18.

    אשפוז כפוי- תמריץ לחיי אמנות עשירים

    יוסי פרלשטיין, 27/02/06 19:09

    ישנם אנשים שנולדו למצבים שהממסד האחראי בחר להתעלם לנוחותו הזנותית ממשמעותם המצפונית,ניצולי שואה ובניהם, עקירת יהודי ארצות האסלם וקליטתם האכזרית ושלל נסיבות אנושיות שחקו לידי סדיסטים טיפוליים באופן שהתעלם מכל יושר אנושי. אני לדוגמא מעולם לא ''חליתי'' אבל ''פוספסתי'' ולמעשה בוזיתי ביודעין כי אכויות רגישות לא היו נחשקות בספרטה שבה מושלכים תינוקות חלושים מהסלע. אני מציע לרבים שנרמסו כמוני להציל את תוכם הפנימי ביצירה, אפילו לעצמם. לידיעת כל הצורחים נגד ה''משוגע''- ראשית אתם נגועים בנאציזם מודחק. שנית: שום מצב לא פורץ סתם כך וגם צער נפשי דוגר תכופות מאוירה גסה, מתעללת ומשפילה שרק שואפת חיסול הזולת בגלל פרימיטיביות. הרבה אסונות נפשיים היו נמנעים במידה של חמימות אנושית, בעידוד במקום באטימות וברשעות. בי אבדה ישראל איש תרבות ורוח ובגיל מופלג אני מקים את נשמתי היתרה לעצמי ופונה לאחי ולאחיותי לעודד את הפיסול והשירה שחילצתי בעור שיני מהאכזריות הפסיכיאטרית, לעודד את יצירתי המדברת למענכם ולחבור אלי כי בידידותם של הנידונים לשאת טלאי נוושע ונחזק איש את רעהו

    IP: 62.0.150.11דווח על תגובה זו

    • כה לחי,על שהפכת חולשה לחוזק!

      רונצ''ה, 04/03/06 10:07

      מאשרת , כמי שסובלת ממניה דיפרסיה מזה 20 שנה,ונעזרה מאד באישפוז יום של תה''ש,שהיצירה(פיסול ,ציור,כתיבה,וכו) אכן נותנת מזור לנפש הרגישה והפגועה מאד שלנו.הבעיה היחידה שב''אזרחות'' צריך המון כח רצון לעשות זאת לבד ולא לכולם יש את זה.כמדומני במועדוני אנוש יש אפשרות להתבטא ביצירה.כדאי להיעזר בהם או במתנ''ס.

      IP: 217.132.136.238 דווח על תגובה זו

  • 17.

    מעורר השראה !!!

    סניוריטה, 27/02/06 18:42

    תודה,

    IP: 82.166.34.149דווח על תגובה זו

  • 16.

    גם בבית חולים רגיל

    יעל, 27/02/06 18:14

    מכנים חולים בשם מחלתם, לא מסורטן אלא ''כבד'' (לציון גידול של הכבד). זה קיצור. זה לא שיפוט.

    IP: 88.153.75.184דווח על תגובה זו

  • 15.

    עכשיו אתם מבינים את יגאל כהן (ל''ת)

    יהודה הלוי., 27/02/06 17:06


    IP: 80.179.14.71דווח על תגובה זו

  • 14.

    אבי אורן - email?

    pablo, 27/02/06 17:04

    how we can help you (אבי אורן)
    so you have un email address?
    ישר כח

    IP: 151.200.39.219דווח על תגובה זו

    • my e.mail is

      אבי אורן, 27/02/06 23:55

      avio1973@017.net.il

      IP: 85.250.19.237 דווח על תגובה זו

      • אחרי הראיון השבוע בטלויזיה

        אגי, 15/08/12 06:43

        מבקשת לשוחח איתך וללמוד מהנסיון שלך .

        IP: 77.125.150.85 דווח על תגובה זו

  • 13.

    לגמרי נורמלי

    סלי, 27/02/06 16:59

    מה זה נורמלי??? מי נורמלי??? כל הכבוד לך אורן, ובהצלחה!!!

    IP: 84.71.15.28דווח על תגובה זו

  • 12.

    ''ולוקחים סמים''?????

    אולי, 27/02/06 16:55

    איך? איך? איך? אתה מעז להגיד שככה התמודדת עם זה? תגיד את זה לאלה שחטפו התקף פסיכוטי מסמים, ידידי....

    IP: 80.74.116.146דווח על תגובה זו

    • לא היתה לי כל כוונה להציג סמים כדרך התמודדות

      אבי אורן, 28/02/06 00:03

      מצטער אם זה נראה כך בכתבה...אבל אני מכיר מאד את הנזק העצום בסמים וכמובן מתנגד לכך...לפני 10 שנים חיפשתי את השיגעון..ולצערי גם מצאתי אותו, מאז לא נגעתי בסמים וגם לא אגע.
      בכבוד רב...אבי אורן

      IP: 85.250.19.237 דווח על תגובה זו

  • 11.

    שיהיה לך בהצלחה. ולכל השאר (ל''ת)

    תצאו מהסטיגמות!, 27/02/06 16:47


    IP: 80.178.139.233דווח על תגובה זו

  • 10.

    לאבי אורן תחזיק מעמד ותרגיש טוב!

    ישראלי, 27/02/06 16:38

    מערכת בריאות הנפש בארץ היא על הפנים.
    אין תקציב, רמה נמוכה ואין תשתית שיכולה לקלוט חולי נפש אל תוך הקהילה.
    דע לך שהרבה פסיכיאטרים פועלים שנים לשנות את המערכת מבפנים, אבל דלתות נטרקות בפניהם פעם אחר פעם.
    כל הכבוד על היוזמה!!!

    IP: 83.129.189.155דווח על תגובה זו

  • 9.

    אישפוז

    זאב, 27/02/06 16:37

    אני מבין שיש חולי נפש שזקוקים לאישפוז..אבל להיתעלל בהם גועל נפש..איפה הלב היהודי הרחמן???

    IP: 71.3.70.0דווח על תגובה זו

  • 8.

    כל הכבוד לאבי אורן

    מיכל, 27/02/06 16:36

    על התמודדותו האישית והציבורית.
    הוא עושה דבר עצום ללמען מי שמוגדרים ''נפגעי נפש'', והמדינה מעדיפה לדחוק אותם לפינה עם קצבה נמוכה (נמוכה מכדי לחיות) לכל חייהם, מבלי לעזור באמת לשיקומם.
    בהצלחה!

    IP: 85.64.149.206דווח על תגובה זו

    • Cause Celebre

      ZAR, 27/02/06 18:30

      Society cannot support every worthy cause: it is hard to have ''Security'' ''Social Welfare'' and other worthy causes supported simultaneously. Something must give (usually the weaker parts do). Just a thought...

      IP: 157.150.192.237 דווח על תגובה זו

  • 7.

    keep doing that

    u r big time, 27/02/06 16:32

    wish you the best
    with your fight

    IP: 69.160.151.99דווח על תגובה זו

  • 6.

    הבן אדם מעיד על עצמו שהוא משוגע

    דניאל, 27/02/06 15:33

    במה בדיוק הוא נאבק?

    IP: 212.150.8.237דווח על תגובה זו

    • הוא נאבק למטרה אנושית ותכנים לך לראש נגד תחלואות אין ביטוח שיגעון

      משה, 27/02/06 16:25

      זה בר קיימה בצוויזילציה המשוגעת שלנו .

      IP: 85.64.70.17 דווח על תגובה זו

    • אני אגיד לך במה הוא נאבק!

      דליה, 28/02/06 12:05

      הוא נאבק בפניה הכעורות של הסטיגמה החברתית.
      הוא נאבק למען הגדלת משאבי השיקום (85% מתקציב בריאות הנפש מוקצה לבתי החולים).
      הוא נאבק למען שילוב המחלקות הפסיכיאטריות בבתי חולים כלליים.
      הוא נאבק למען החלת הרפורמה הביטוחית, כך שקופות החולים ייתנו מענה לא רק לחולים הפיזיים (מדינת ישראל הצליחה, לראשונה בתולדות המין האנושי, להפריד את הגוף מן הנפש...)
      הוא נאבק למען שיפור בתנאי האשפוז הקשים והבלתי אנושיים.
      אם רק היית קורא את הכתבה באמת, לא היית שואל.
      ואנחנו, מל''מ - מתמודדים למען מתמודדים - מנהלים יחד עמו ועם ארגונים נוספים את המאבק הזה.
      שיהיה לכולנו בהצלחה!!!

      IP: 85.250.123.112 דווח על תגובה זו

      • ל'' מתמודדים למען מתמודדים''

        יוסי פרלשטיין, 28/02/06 18:50

        אם אני מכיר אתכם מקרוב כי אז אספתם בני אדם רבים ששדדו את הקרקע לשינוי גדול אשר בבסיסו נותרה הזהות האזרחית של מניפי דגל המחוייבות האנושית עם המולדת יציבה ומשום מה החלטתם לחבור לשלטון, לבצע קואופטציה, לקבל ממנו טובות הנאה, לחצות את הקווים ולהתהדר בשלמת מטפלים ולשלוח את מי שהיו נאמנים לכם והלכו אתכם מתוך ייעוד והקרבה לעזאזל. פרקתם התארגנות ציבוריתת איכותית וגרמתם למי שלא הסכים למכור את עצמו בנזיד עדשים מועקה ומפח נפש ואז קמתם כעוף חול עם המל''מ...

        IP: 217.132.204.140 דווח על תגובה זו

      • מסכים אם כל מילה

        עמית, 07/06/08 16:16

        הבחור שכתב את התגובה לא קרה אפילו מילה אחת מכל מה שכתוב במאמר אני מסכים אם כל מילה שאת אומרת ישר כח

        IP: 89.139.86.248 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כל הפסיכיאטריה היא תורה של 50 שנה

    זאב, 27/02/06 15:28

    אך הנזק שגרמה לאנושות ,אדיר.פרופ' פרנקל ויקטור בספרו על המשמעות בחיים,המהווה הריפוי האמית לבן האדם,,מציין החל מע' 160 בספרו ,שלפסיכיאטרים יש בעיה נפשית מולדת,ושאחוז המתאבדים מבין הפסיאטרים,הוא הגבוע ביותר,מבין כלהמקצועות הרפואיים. ממלץ לקריאה.יצא בהוצאת דביר.



    IP: 147.237.70.102דווח על תגובה זו

    • תגובה חשובה קראתי והחכמתי (ל''ת)

      תודה, 05/03/06 14:03


      IP: 87.69.74.22 דווח על תגובה זו

  • 4.

    ישר כח - ממש גדול מהחיים (ל''ת)

    רוי, 27/02/06 15:22


    IP: 212.143.76.178דווח על תגובה זו

  • 3.

    חובת אישפוז כפוי

    בן משפחה, 27/02/06 14:55

    אני טוען שחובה לאפשר אישפוזים כפויים
    אין ברירה כאשר אדם נענס למצב פסיכוטי הוא פוגע לא במודע בסובבים אותו ובעיקר בבני משפחתו
    ואישפוז כפוי זו הדרך היחידה לעזור לו ולטפל בו כראוי
    עד שלא יינתן פיתרון אחר אסור אסור בשום אופן למנוע מהסביבה להגן על עצמה וכמו כן האישפוז הוא בסופו של דבר לטובת החולה

    IP: 217.132.5.187דווח על תגובה זו

    • מסכים עם כל מילה.

      אני, 27/02/06 16:02

      ולמרות הרושם שניסו להעביר בכותרת, לא ראיתי שום אמירה שתעיד על כך שאבי מתנגד לאישפוז בכפיה.

      IP: 132.64.102.156 דווח על תגובה זו

    • צודק אבל!!! להקפיד על בדיקת רקע וסוג המחלה לקטרג על ידי איש מקצוע

      משה, 27/02/06 16:39

      ולא סתם דאפרים שיכולים לגרום
      נזק בלתי הפיך לכל אזרח
      ולא בהכרח תמים

      IP: 85.64.70.17 דווח על תגובה זו

  • 2.

    חולי נפש מסוכנים מאוד לסובבים. הם עלולים לפגוע פיזית (ל''ת)

    מנסיון!! מפחיד, 27/02/06 14:50


    IP: 62.0.179.151דווח על תגובה זו

    • הערבים בהרבה יותר מסוכנים !! ועדיין הסמאלנים, רוצים שהם יחיו בינינו (ל''ת)

      דון קישוט, 27/02/06 16:00


      IP: 82.81.61.116 דווח על תגובה זו

    • אתה בור ועם הארץ

      דור, 28/02/06 12:15

      רובם חסרי אונים ומפחדים מהצל של עצמם.
      רק מיעוט זניח מסוכן במצב של מחלה פעילה (לא ברוב הזמן)
      הרוב המוחלט באופן יחסי של הפשעים מבוצע ע''י ''בריאים''. הם יותר מסוכנים, בעיקר כאשר הם בעמדות מפתח של כוח ושליטה.
      מחקר מקיף במינסוטה ארה''ב שהשווה בין פשיעה בקרב 1000 חולים ו-1000 בריאים, מצא שהפשיעה בקרב אלה המוגדרים חולי נפש היא נמוכה יותר!!!
      אתה שבוי במיתוס חסר בסיס, שמציג אותך כאדם פרימיטיבי בעל דעות חשוכות.

      IP: 85.250.123.112 דווח על תגובה זו

      • אוי כמה אתה צודק האיש בור ועם הארץ

        אני חולה, 03/03/06 16:52

        כל חולי הנפש אכן חוששים מעצמם מאחר והם פראנוידיםאז איך הוא כתב
        שאנחנו החולים מסוכנים יותר

        IP: 88.155.185.243 דווח על תגובה זו

      • פשוט מטומטם

        דודי, 07/08/08 15:17

        אם אתה אומר על חולי נפש שהם מסוכנים אז אתה היא פשטות המילה אתה הוא החולה נפש מבנינו ואתה היחיד המסוכן פה.

        IP: 89.138.99.51 דווח על תגובה זו

  • 1.

    תהיה חזק, בן אדם!

    דניאל, 27/02/06 14:24

    כל הסבל שעברת, הכל, רק מחזק את הנפש שלך ומוציא ממך ניצוצות של זהב.

    IP: 217.132.222.4דווח על תגובה זו

    • אבי תדע לך שאתה הכי גבר!

      00, 07/05/08 12:15

      אבי אורן לשלטון!

      IP: 87.70.49.31 דווח על תגובה זו