• 18.

    בבאר שבע האוירה לא נעימה. המרצים והפקולטה לא הולכים (ל''ת)

    לקראת הסטודנטים כשנכשלים,להפך ירויחו מעוד זרים?, 27/03/13 03:27


    IP: 87.69.178.8 דווח על תגובה זו

  • 17.

    בבאר שבע מחמירים מאד כל שנות הלימוד וקיימת חוסר

    גמישות. האם זה בגלל הכסף מהסטודנטים מחו''ל??, 27/03/13 03:25

    באוניבר' באר שבע מחמירים מאד כל שנות הלימוד . הרבה נכשלים במבחנים.וקיימת חוסר גמישות לגבי חזרה על קורסים. האם זה בגלל הכסף מהסטודנטים מחו"ל??

    IP: 87.69.178.8 דווח על תגובה זו

  • 16.

    פשוט מקומם

    מיכל, 15/02/06 21:39

    חייבים לשים קץ לזלזול בסטודנטים לרפואה!
    אותם 20% נחשלים הם אנשים רציניים שהקדישו 6 שנים ללימודים קשים,אותם סטודנטים למדו ללא הפסקה במשך חודשים לא ראו את הבית ואת החברים (שלא נדבר על זה שהם לא יכולים להתפרנס בזמן זה!!!)
    ובסוף הגיעו למבחן שלא בודק את הידע שלהם אלא בודק את יכולת הניחוש שלהם!!!

    IP: 85.64.177.227 דווח על תגובה זו

  • 15.

    הצדק עימכם סטודנטים יקרים - אל תשברו (ל''ת)

    עו''ד ואזרח, 13/02/06 17:56


    IP: 212.25.107.145 דווח על תגובה זו

  • 14.

    נעשה כאן עוול-גם פשלות בחיבור הבחינה, וגם בניתוח הסטטיסטי-!

    כמעט רופאה, 13/02/06 12:31

    כאחת שעברה את הבחינות , ברצוני לסכם מספר נקודות בעייתיות:

    1. הבחינה בכירורגיה היתה לא הוגנת- כללה שאלות שלא הופיעו בספר הבחינה (שכולל כ-2300 עמ'), שאלות שאין עליהן תשובה חד משמעית, ושאלות שלוקות בחסר מידע, כך שגם אם הסטודנט ישב , חרש, השקיע, והזניח את בני משפחתו, ושאר מטלותיו- בבואו לפתור הבחינה נאלץ לנחש לאיזו תשובה מן הנ''ל התכוון הכרורג המשורר שכתב הבחינה (הלא יש כמה נכונות/ אף אחת אינה נכונה)..

    2. איך זה שאין זכות ערעור? הלא זו זכות יסוד בסיסית. האם לא כדאי שסטודנט שטעה ילמד מטעויותיו? או שיחזור עליהן עם החולים?

    3. איך יתכן שהשנה היו פי 10 !! יותר נכשלים (באחוזים)? איפה הביקורת על הבחינה? איפה הסטרטיפיקציה וההתאמה לשנים קודמות?

    4. יש כאן פשלה סטטיסטית- במבחני רפואה מבטלים שאלות, אך הסטודנט לא יודע איזו שאלה, על סמך מה היא הבוטלת ( X אחוזים שטעו בה מהמצטיינים..) מי הסטטיסטיקאי שישב ובדק והוציא כאלה תוצאות? או שבאמת מדובר (לפי השמועות ) במזכירה ללא הכשרה בסטטיסטיקה- ואז יש כנראה הסבר לחלק מהפשלה הגדולה...

    IP: 81.218.55.17 דווח על תגובה זו

    • כל מילה אמת. קחו אחריות (ל''ת)

      צדק לכל, 13/02/06 17:44


      IP: 212.25.107.145 דווח על תגובה זו

  • 13.

    ארגון הדיקנים לרפואה = דמוקטטורה?

    לוחם צדק, 13/02/06 09:15

    למי הוא כפוף? יש עליו ביקורת ? נראה שהתקנון לא עומד בשום סטנדרטים דמוקרטיים.
    מה אם מחר יחליטו שרק מועמדים עם עיניים כחולות יוכלו ללמוד ?

    IP: 212.25.107.145 דווח על תגובה זו

    • עד כאן!

      פרופ' סופר, 17/02/06 00:10

      ושיער בלונדיני, מין נקבה, 90-60-90ושתראה טוב! כן!

      IP: 217.132.124.57 דווח על תגובה זו

  • 12.

    סטרטיפיקציה של הבחינות

    ירון, 13/02/06 00:15

    הבעיה המרכזית אינה דרגת קושי הבחינה, אלא חוסר אחידות לאורך שנים. הן בחלוקת השאלות לפי נושאים והן ברמת השאלות. הבחינות האמריקאיות לדוג' עוברות סטרטיפיקציה כך שהתפלגות הציונים דומה. מאחר שרוב הרופאים בשלבים מתקדמים יוצאים לתקופה ללימודים בחו''ל חלק לא מבוטל עובר את הבחינות האמריקאיות. אם כך אולי נוותר על ה''כבוד העצמי'' , ובמקום ל''המציא'' בחינות לפי מצב הרוח ומורשות העבר, אולי כדאי ל''השתמש'' בבחינות האמריקאיות שהרי מטרת הבחינות היא להשתפר מבחינה מקצועית ולא להעניש.
    חוסר האחידות גובל בשערוריה !!!

    IP: 62.0.134.12 דווח על תגובה זו

  • 11.

    לכל המלעיזים

    גם רופאה וגם, 12/02/06 23:22

    מי שטוען שהמבחן היה הוגן או שהמחזור הספציפי הזה של סטודנטים היה ''דפוק'' כנראה לא היה שם.

    בתור בוגרת של השנה הזו אני יכולה להעיד על כך שבהשוואה למבחנים של השנים הקודמות (כן, דיקנים נכבדים, זה שאתם אוסרים עלינו לראות את המבחן לא אומר שאנחנו לא יכולים לשחזר מבחנים של 180 שאלות) המבחנים של השנה, כולם ללא יוצא מן הכלל, היו קשים.
    המבחן בכירורגיה לא היה ''קשה''. המבחן בכירורגיה היה לא הוגן. לא ייתכן שיבואו לסטודנטים בדרישה לדעת ספר של אלפי עמודים בטענה שהחומר יילקח ממנו בלבד, ובדיעבד לשאול בעיקר שאלות על נושאים שנויים במחלוקת, שגם רופאים מומחים לא תמימי דעים בהם.
    אגב, בלימודי המשך יש זכות לערער על מבחן וגם לראות אותו, אז מעניין למה להיות מומחה הפך להיות יותר קל בארץ הזו מלהיות סטאז'ר (אגב, מי שפתר את שלב א' האחרון בפנימית, יודע שבאמת קל יותר להיות ישר מומחה, מאשר קודם רופא - המבחן הזה היה בדיחה).

    ואני דווקא עברתי את כל המבחנים.

    IP: 82.81.185.187 דווח על תגובה זו

  • 10.

    עברתי אבל הבחינה היתה לא הוגנת לחלוטין (ל''ת)

    מושיק (שנה 7), 12/02/06 20:44


    IP: 132.66.7.213 דווח על תגובה זו

  • 9.

    העיקר שהדסה מקום ראשון

    סטודנט מהדסה, 12/02/06 18:35

    וכל השאר מאחורה...
    סתם, אני התחלתי לא מזמן וזה נשמע די נורא. וחוץ מזה הלימודים קשים כבר בהתחלה. אז לפחות אני מנסה לנחם את עצמי שיש לי יותר סיכוי לעבור את הבחינות עוד 5 שנים... (לא שאני מזלזל חלילה בפקולטות אחרות, אבל אני לא מבין למה המבחנים אצלנו כל כך קשים)

    IP: 83.130.104.178 דווח על תגובה זו

    • קשקשן טרחן- חבל שאתה אכול רגשי נחיתות

      אפרת, 13/02/06 10:24

      למה אתה צריך לרדת כאילו על בתי ספר אחרים כדי להרגיש שאתה שווה משהו?

      תנאי הקבלה באוניברסיטאות אחרות לא יותר נמוכים ותנאי הלימוד זהים.

      היה לך אולי מזל? הבן של מי אתה? אה באמת של פרופ' ^%$$ ? אם כן, יש לך כבר מחלקה סגורה עבור ההתמחות וציון עובר נכון?

      IP: 85.64.66.152 דווח על תגובה זו

    • מאיפה זה מגיע?

      בוגרת תל אביב, 14/02/06 13:13

      לא ברור למה הבטחון העצמי של הדסה נבנה על השמצת פקולטות אחרות, כאילו הם המציאו את הרפואה... משום מה לא תשמע סטודנטים מפקולטות אחרות מדברים בצורה כל כך שחצנית- יש לכם שם משהו במים? תרגיע, האנטומיה היא אותה אנטומיה, גם בירושליים גם בבאר שבע ואפילו (מי ישמע) גם ברומניה.

      IP: 83.130.165.129 דווח על תגובה זו

      • הפקולטה בהדסה נוראית

        סטודנטית מהדסה, 15/02/06 21:56

        מבחינת יחסי אנוש - אין עם מי לדבר. המרצים מזלזלים בסטודנטים ברמות שלא יתוארו... אני לומדת שם וסובלת מכל רגע שאני לומדת מאנשים כאלה... הפרופסורים חושבים שהם אלוהים ומתייחסים אלינו כמו XXX!!!!

        מתה לעבור לתל אביב!!!!!!!!!!!!!!!!!

        IP: 81.218.25.84 דווח על תגובה זו

        • אני קורא את מה שאת אומרת וזה נשמע לי כמו

          קרן מור, 16/02/06 21:03

          אוי אוי אוי.....

          IP: 217.132.40.170 דווח על תגובה זו

  • 8.

    נשבר הזין מהאולוגרכים הרופאים הזקנים שאין מושג מה זה ללמוד ב2006 (ל''ת)

    אורן, 12/02/06 16:17


    IP: 217.132.33.226 דווח על תגובה זו

  • 7.

    20% נכשלים זה מתנה

    בוגר בן גוריון, 12/02/06 15:36

    במחלקה לכלכלה בבן גוריון יש 80% נכשלים בקורסים חשובים כמו מיקרו/תורת המחירים ומימון. אז מה בוכים על 20%. ממוצע התואר !!! בכלכלה בבן גוריון הוא 70! האם זה סביר? אני רואה את כל אלו שעושים תואר מטומטם כמו ניהול ומקבלים ממוצע גבוה כי התואר קל והם יכולים להתקבל לכל תואר שני שהם רוצים אבל אני שעברתי בהצלחה תואר בכלכלה מהקשים בארץ צריך לעשות GMAT בשביל לחשוב על תואר שני בכלל. אז תפסיקו לבכות.
    למה לפקולטה הזו מגיע יחס אחר?
    לגבי חשיפת המבחנים זה משהו אחר. חובה על המרצים לחשוף את המבחנים. זה שערוריה.
    לגבי אחוז הנכשלים, תפסיקו לבכות ... אין לכם מושג מה קורה במחלקות אחרות.
    ככה זה כשאת האוניברסיטה מנהלים בעלי אינטרסים ולא אנשים שמעניין אותם להנחיל ידע.

    IP: 192.116.233.17 דווח על תגובה זו

    • חשבתי שגם כלכלנים לומדים סטטיסטיקה

      דוד, 12/02/06 15:44

      למדת סטטסטיקה?
      למדת שכשהממוצע הוא 2%, 20% זה לא מצב נורמלי? או שזה מתוחכם מדי בשבילך?

      IP: 85.65.181.6 דווח על תגובה זו

    • יש הבדל

      משה, 12/02/06 20:41

      אם כלכלנים היו צריכים לחתוך אותך לשחק עם הבפנים ואז לסגור, הייתה דורש שילמדו כמו שצריך וידעו את כל החומר טוב...

      IP: 87.69.14.29 דווח על תגובה זו

    • אתה לא יודע איך זה

      סטודנטית לרפואה, 13/02/06 09:28

      רפואנים לומדים 7 שנים תואר ולא 4, ואחרי כל המאמץ הזה צריך ללמוד לבחינה חודשיים (ולא שבוע), לוותר על המון דברים ובסוף להכשל על חומר שאתה יודע, רק בגלל שהשאלות לא הוגנות?
      תסלח לי אבל אני יכולה להבין את התסכול.

      IP: 132.77.42.69 דווח על תגובה זו

    • מה אתה משווה?

      בוגרת תל אביב, 14/02/06 13:20

      כמעט כל הסטודנטים שלומדים רפואה מבינים את החשיבות של לדעת באמת את החומר ולא לומדים רק כדי לעבור בחינות, אצלנו אי אפשר לשכוח את החומר אחרי הבחינה. אז כשמדובר ב- 20% נכשלים מדובר ברוב מוחלט של אנשים שנכשלו על אף שידעו היטב את החומר.
      לא מדובר באחוזי מעבר של קורס בודד- מדובר במבחני הסמכה, מעין תקופת בחינות של חצי שנה, לאחר שעל כל החומר כבר נבחנו בעבר, זו לא תקופת בחינות רגילה של חודש וחצי.
      אז יש לכם gmat- לנו יש בחינות אמריקאיות שגם להם צריך להוסף מספר חודשי לימוד.
      בקיצור- איך אתה בכלל משווה.

      IP: 83.130.165.129 דווח על תגובה זו

  • 6.

    כך נראית גם הבחינה של אלו החוזרים מחו''ל ומתכוננים 6 חודשים!!

    חו°לניק, 12/02/06 15:34

    הגיע הזמן לעשות סדר בבחינות הללו.

    IP: 151.46.228.23 דווח על תגובה זו

    • מסכים

      moti, 12/02/06 16:00

      אך אני לא בטוח שבמבחן שלנו זה נגמר ב 20% נכשלים לדעתי זה האחוז שעובר!

      IP: 212.143.119.133 דווח על תגובה זו

  • 5.

    מייל שלי

    תמרה, 12/02/06 14:56

    אשמח לקבל מייל פרטי - אני מתעניינת בלימודי רפואה בארץ/ בחו''ל. אשמח לקבל מידע ממי שכבר סיים לימודים לגבי המלצות. תודה.

    IP: 192.117.182.186 דווח על תגובה זו

    • המלצות

      גם רופאה וגם או, 12/02/06 23:15

      המלצה שלי, תמרה.
      תחשבי אם בכלל ללכת על רפואה.
      אם החלטת - אז עדיף בארץ.
      אם בארץ - אז ת''א או ירושלים. ואם את אוהבת חברה - ב''ש. ואם את רוצה תואר משולב - טכניון.

      בהצלחה.

      IP: 82.81.185.187 דווח על תגובה זו

  • 4.

    במקום להסתובב בפאבים שילמדו (ל''ת)

    איל, 12/02/06 11:54


    IP: 84.110.32.189 דווח על תגובה זו

    • אין לך מושג על מה אתה מדבר

      עירית, 12/02/06 13:05

      אנשים לומדים למבחנים האלה כמו משוגעים - לא יום , לא לילה ולא משפחה. אף אחד לא מסתובב בפאבים כשגורל הסטאז' שלו והקריירה שלו מונחים על כף.

      אחוז השאלות במבחן ההוא שלא היה להן סימוכין בספר הקורס הוא בלתי נתפס בכלל, אז מה הפלא שיש כל כך הרבה נכשלים??

      פשוט זלזול בחיים של אנשים.


      IP: 80.230.103.199 דווח על תגובה זו

    • פאבים

      shulik7, 12/02/06 13:22

      בושה היחידים שלא רק שלומדים גם בדרך כלל ממנים את עצמם ואת לימודיהם הם סטודנטים לרפואה, ולא קל להם!!! אז תתבייש (אין להם זמן להסתובב בפאבים)

      IP: 87.69.11.211 דווח על תגובה זו

    • איל, אתה פשוט מרושע ואדיוט!

      איל, 12/02/06 14:07

      מתי בפעם האחרונה ראיתה סטודנטים לרפואה בפאבים. אולי באופן חד פעמי כדי לחגוג הצלחה במבחן קשה. בטח לא באופן קבוע.
      סטודנטים לרפואה לומדים קשה יותר מכל סטודנט אחר, קוראים את התחת 6 שנים, עושים עוד כמה שנים של סטאז' ואז הם נאלצים לקרוא תגובות של מטומטם כמוך!!

      IP: 85.64.63.55 דווח על תגובה זו

      • למה אתה כותב לעצמך תגובות (ל''ת)

        איל?, 12/02/06 16:17


        IP: 85.64.218.101 דווח על תגובה זו

    • פאבים?????

      סטודנטית, 13/02/06 09:30

      ללמוד חודשיים זה לא מספיק?

      IP: 132.77.42.69 דווח על תגובה זו

    • חוצפן

      בוגרת תל אביב, 14/02/06 13:23

      ואח''כ עוד צריך לטפל באנשים כמוך כאילו אתה שווה משהו...

      IP: 83.130.165.129 דווח על תגובה זו

  • 3.

    האמת על הבחינות

    רופא, 12/02/06 11:33

    הסירוב לתת חזרה את הבחינה עם הערות הבוחן, היא ההוכחה שהבחינה לא הוגנת והבוחנים לא מוכנים שקלונם יוודע (ויוכח) ברבים. יש כאן פשוט מאבק של רופאים וותיקים, מנהלי וסגני מנהל מח' למתן את מספר הרופאים החדשים, העלולים לקחת מהם פרנסה. זה אותו דבר בבחינות ההתמחות.

    IP: 62.0.48.18 דווח על תגובה זו

    • בחינות הללו פשוט בזיון- השתינו על הסטודנטים בקשת

      רופא אוטוטו, 12/02/06 15:54

      הבחינות היו לא הוגנות וזו בלשון המעטה!!
      כרגע אין זכות ערעור שהינה בסיסית בכל חברה דמוקרטית תקינה, והסטודנטים המסכנים שהקריבו את עצמם, משפחתם, ילדיהם ולמדו יומם וליל, נאלצים להפגש עם עוולה זו. בכל גוף תקין שמכבד את עצמו קיימת וועדת ערר- כמו במבחני ההסמכה למשפטים ולראיית חשבון.
      צריך שהסטודנטים יילחמו על הצדק, ויגרמו גם לרופאים שכותבים את הבחינה להתייחס אליה באותה הרצינות שהסטודנטים התייחסו.
      ואם גם במבחני ההתמחות זה כך, אז זה הזמן להתאגד ולהתנגד!!!

      IP: 81.218.55.17 דווח על תגובה זו

  • 2.

    20 אחוז נכשלים זה לא נורא

    סטודנט בטכניון, 12/02/06 11:10

    אצלנו יש מבחנים עם ממוצע של 23 ועם 80 אחוז נכשלים (אותות אקראים, ליזרים של מוליכים למחצה).
    עם כל הכבוד, העבודה שלנו (מהנדסי חשמל) פחות קריטית מהעבודה של הסטודנטים לרפואה.
    לא נורא אם הם נכשלו - העיקר שידעו את החומר כמו שצריך.

    IP: 132.68.62.60 דווח על תגובה זו

    • מעבר בחינות

      בוגרת, 12/02/06 13:03

      הבדל קטן
      אתה מדבר על בחינת סוף סמסטר
      כאן מדובר על בחינת גמר, שלומדים אליה במשך חודשיים ברצף, לא כולל לימודים במשך השנים.
      וסתם לידע כללי, אין קשר בין ידיעת החומר לבין מעבר בחינה
      אני יכולה לספר לך על רבים וטובים מחברי שיודעים את החומר מעולה, והיום הייתי מפקידה בידיהם את ילדי לטיפול, והם לא עברו את הבחינה המדוברת

      IP: 80.178.87.154 דווח על תגובה זו

      • ובכל זאת

        rotem, 12/02/06 13:43

        לא רק בפקולטאות בטכניון הממוצעים נמוכים, את מוזמנת לבדוק מקומות אחרים כגון כלכלה, ראיית חשבון ואף את מבחני הלשכה למשפטים בהם יש אחוזי נכשלים יחסית גבוהים (אם ניקח את המבחן המדובר כאינדיקציה) ולמיטב ידיעתי גם שם אנשים לומדים חודשיים לפחות בקורסים שעולים באיזור 14,000 ש''ח (שוב אני לא בטוח במספר אך זה בהחלט קרוב). ובכל זאת לא מוצאים לנכון להתלונן.
        אתם עוסקים בחיים ובמידה ומדובר במחזור גרוע, או סתם בהקשיית המבחנים כדי להכשיר רופאים טובים יותר, איני רואה שום בעיה.

        IP: 84.109.10.108 דווח על תגובה זו

        • את לא רואה כי אין לך את היכולת לראות.

          עומר, 12/02/06 16:28

          לימודי רפואה הם הלימודים הכי קשים שיש. האנשים שלומדים את המקצוע הם האנשים הכי חכמים שיש ועל כן לא הגיוני שיכשלו כל כך הרבה אנשים ללא סיבה. והסיבה שמהבחן היה דפוק. אז במקום לחפש אשמים אולי תתקנו כבר את הציונים ונגמור עם השטויות. הרי אין כל קשר בין המבחן למספר החולים שיבריאו או ימותו...

          IP: 217.132.33.226 דווח על תגובה זו

          • האנשים הכי חכמים שיש?

            רופא, 16/02/06 21:12

            ניראה לי שהגזמת קצת!!
            אין קשר בין יכולות לימוד ושינון וחוכמה.
            הגיע הזמן לטיפה צניעות וענווה.
            ביטחון עצמי מופרז הוא דבר שאין לו מקום בעולם הרפואה!

            IP: 217.132.40.170 דווח על תגובה זו

        • למה כל כך קשה לפרגן?

          בוגרת תל אביב, 14/02/06 13:39

          אנחנו לומדים הרבה יותר ויותר קשה לבחינות שלנו, יותר מבכל מקצוע אחר.
          רוב הנכשלים יודעים את החומר.
          ברגע האמת, לא הציון יקבע אם נהייה רופאים טובים, אלא פרמטרים אחרים כמו אנושיות, עמידה בלחץ וכו' לרוב בוגרי הארץ מיישרים קו מבחינת הידע.
          תחשבי כמה מתסכל זה ללמוד חצי שנה, לתת את המיטב שיש לך, לדעת את החומר הכי טוב שאפשר ואז להכשל בבחינה מאחר והיא נלקחה מתוך נושאים שנויים במחלוקת בספרות, נושאים שלא מופיעים בספר הלימוד וכו'
          הם לא מאפשרים לערער כמו שצריך, וצריך מועד ב, אלא שאת לא יודעת מה לעזאזל אפשר לעשות כדי ללמוד טוב יותר- כי כבר עשית הכל בפעם הראשונה, בנוסף גם אם יתנו את אותה הבחינה שוב- עדיין אפשר להכשל כי הם לא מפרסמים את התשובות הנכונות ואנחנו לא הצלחנו למצוא אותם בספרים.
          אני אגב עברתי, יש לי חברים שלא, למדנו יחד, הם דוקא יודעים מצויין, אולי אני עושה אנ- דן- דינו יותר טוב מהם?! אם זה מרגיע אותך שכך אני רופאה יותר טובה- אשרך.

          IP: 83.130.165.129 דווח על תגובה זו

    • שליטה בע''פ

      מהנדס תוכנה, 12/02/06 13:14

      למהנדס תוכנה/חומרה אין צורך בשליטה בע''פ בחומר, מקסימום ניגשים לספר ושולפים מידע (דווקא מציאת מידע רלוונטי במהירות זו תכונה חשובה לעוסקים בתחום).
      רופא עלול להיות במצב בו החלטה של רגע תקבע גורל של חולה, ולכן הבחינות שלו צריכות להיות קרובות יותר למציאות (בניגוד לקורסים בהם כל מרצה עושה ככל העולה על רוחו)

      IP: 192.117.170.195 דווח על תגובה זו

    • 23 באותות ?? אצלנו הממוצע היה 19. קיבלתם פקטור ? (ל''ת)

      שאלה, 12/02/06 14:06


      IP: 132.68.4.174 דווח על תגובה זו

    • צודק בהחלט !!! (ל''ת)

      שי, 12/02/06 15:27


      IP: 199.203.89.9 דווח על תגובה זו

    • לא נורא?

      אשת סטודנט, 12/02/06 15:52

      אתה צודק.
      זה באמת לא נורא.
      זה נורא ואיום!!!!
      אם אתה לא מבין את המשמעות של האחוזים הגבוהים והלא סבירים,
      אז אולי (בתור מהנדס) תבין סטנדרטים נורמליים של חשיפת מבחן, ויכולת ערעור-
      שלא קיימים בעולם הרפואה.
      אם הכל היה תקין וסביר מדוע לא ניתן לחשוף את טופס השאלות ואם התקבלו הערעורים שהוגשו?
      מדוע הכל חשאי וחסוי?
      אח שלי למד הנדסת חשמל בטכניון,
      ושעות הלימוד והמאמץ שהוא השקיע כדי להצליח במבחנים לא מתקרבת למאמץ של סטודנט לרפואה לעבור את המבחנים הללו.שלא לדבר על לימוד של מקסימום 10 ימים למבחן.
      וחודשיים לימוד אולי לא נשמע הרבה.
      רק אחרי שמכפילים את זה ב3 מבחנים דרקוניים מבינים את גודל ההשקעה, ללא אפשרות לחתום בלשכה כמו עו''ד /רוא''ח.
      הגיע הזמן לרפורמה ביחס לרופאים/סטודנטים לרפואה.
      לא זכור לי מהנדס שקיבל מכות מלקוח בגלל שהצ'יפ שבנה לא התאים בדיוק לציפיות שלו.
      לעומת זאת רופאים מאויימים מדי יום.
      קחו לתשומת לבכם.
      לא הכל כסף ו''הילה'' בעולם הרפואה

      IP: 192.118.10.10 דווח על תגובה זו

    • הולך ופוחת הדור

      בוגר חשמלי, 12/02/06 19:42

      דווקא בלייזרים הוצאתי 98.

      אותות היה מבאס 70 ומשהו.

      IP: 81.218.43.204 דווח על תגובה זו

    • את החומר אנחנו דוקא יודעים.

      בוגרת תל אביב, 14/02/06 13:29

      אתה לא מכיר סטודנטים לרפואה מקרוב כנראה.
      אנחנו בניגוד לאחרים לא יכולים ללמוד רק למבחן, לצאת ממנו ולשכוח הכל.
      רוב הנכשלים יודעים את החומר, אף אחד לא אומר שהבחינה קשה, אלא לא הוגנת ויש הבדל.
      מתי למדת פעם אחרונה 6 חודשים רצוף לבחינות? אתה לא יכול להעלות על דעתך הקף חומר כזה.
      יש לי נקודה להשוואה כי חבר שלי בוגר הנדסת חשמל בטכניון, ואני יודעת בדיוק כמה הוא למד והשקיע. וממנו אני יודעת שמי שלומד עובר בדרך כלל.

      IP: 83.130.165.129 דווח על תגובה זו

  • 1.

    תמונה של סטודנטים מבר אילן?

    דאג רוס, 12/02/06 11:02

    דווקא שם אין פקולטה לרפואה....

    IP: 195.38.97.237 דווח על תגובה זו