• 41.

    עצוב לקרוא..ומזעזע...

    אישה שאיכפת לה..., 09/02/15 13:36

    חייבים לשנות את המצב כי אלה הם היאבות של הילדים שלנו ......

    IP: 31.168.193.80דווח על תגובה זו

  • 40.

    הגברים במדינה נותנים לנשים להרוג אותם

    אבי, 21/11/14 09:51

    בושה וחרפה.
    איך יכול להיות שכל חברי כנסת משפילים ראש לכל דרישה של אישה ?
    איפה האחריות לאזרחי המדינה ?
    איך ייתכן שארגוני נשים מנהלות את המדינה ?
    ממה הפחד ? ממה הפחד ?
    הנשים האלו לא אשמות ברוע שלהן,
    הגברים אשמים שהם נותנים להן כל כך הרבה כסף וכל כך הרבה כח.
    אתה לא יכול להאשים מי שלוקח ומוצץ כל מה שהוא יכול, אתה מאשים את התולעים הגברים שנותנים להן את הכח הזה מתוך פחד.

    IP: 109.65.43.239דווח על תגובה זו

  • 39.

    החוכמה זה לא להתגרש- ולמשוך את החיים הלאה לטובתך.

    אבנר, 20/11/14 10:55

    ברגע שאתה מתגרש אתה גמור, לכן תימנע מהצעד הזה בכל מחיר, ותמשיך להאבק באישה בתוך המסגרת,כמו כן מומלץ להכין צוואה בסתר ולהוציא את האישה מהחלק שלך.
    בהצלחה.

    IP: 194.177.16.3דווח על תגובה זו

    • יזרקו אותך לכלא, אם אתה גבר

      , 21/11/14 09:52

      אם אתה אישה אתה יכול לעשות מה שבראש שלך, זה בסדר

      IP: 84.108.173.11 דווח על תגובה זו

  • 38.

    אבי אבות הרשע אלה הן תלונות השווא

    יניב, 20/11/14 05:09

    לא רק שמרשים לנשים להגיש תלונות שווא בלי להענש אלא שגם אם השוטר יודע שמדובר בתלונת שווא הוא חייב לעצור את הגבר.

    גרוע יותר שגם אם הוגשה תלונת שווא והיא ניסגרה כי מדובר בתלונת שווא סגירת התיק נירשמת "מחוסר הוכחות" ולא מחוסר האשמה.
    עושים עיוות ידוע נגד הגברים בצורה מרושעת וכפולה.

    IP: 93.173.253.241דווח על תגובה זו

    • למה הגברים נותנים לזה יד, זאת השאלה

      , 21/11/14 11:05

      למה הם מפחדים מהנשים גם כשמדובר בעיוות צדק ?
      מישהו יודע ?

      IP: 84.108.173.11 דווח על תגובה זו

  • 37.

    לא מסכים! עד למצב של אובדן יש זמן...

    דור, 19/11/14 17:18

    אני גם לא בשיא שלי בשנה האחרונה אבל מכאן ועד להתאבדות יש מרחק, אני חושב שזאת יותר מדי כתבה מלחיצה. קחו כדור הרגעה מי שבלחץ או לכו לפסיכולוג. אני לאחרונה התחלתי ליטול מולטי ויטמין מינרל של סולגאר , הרופא שלי המליץ כי ראה אותי בלי אנרגיה , מדוכא כזה - וואלה הוא צדק. הרגשתי רע ברוב היום, לא היה לי חשק ללכת לעבודה בבוקר בכלל אבל מאז שהתחלתי לקחת את הפורמולה הזאת אני מרגיש שהמצב השתפר... אנשים , קחו אחריות על המעשים שלכם - שורה תחתונה הכל בראש

    IP: 79.179.109.179דווח על תגובה זו

  • 36.

    מה אתם רוצים, להשאיר אשה עם ילדים להתמודד לבד ואתם תחיו חיי דרור? (ל''ת)

    אולי תחשבו על האשה שנלחמת על הקיום יום יום, 19/11/14 15:51


    IP: 132.73.111.15דווח על תגובה זו

    • האשה לא צריכה להיות עם הילדים, החלוקה צריכה להיות משותפת!

      אולי תחשבי על זה שילדים הם לא רק שלך, 22/11/14 10:18

      שבוע אחד - הילדים 4 ימים אצל הגבר ושלושה אצל האשה, שבוע שני מחליפים.

      ואין יותר מזונות, כי החלוקה שיוויונית! בימים שבהם שני ההורים עובדים, למה המין של ההורה צריך לשנות משהו, בכלל?

      במצב כזה שני ההורים פנויים ליצירת פרק ב' וגם חיים חיים מלאים עם הילדים שלהם.

      IP: 213.57.114.118 דווח על תגובה זו

  • 35.

    אם אתה בהליכי גרושים -מרגיש רע וחלש ומנותק מילדיך-אז

    עצה מכל הלב, 19/11/14 15:08

    אני מציע לך לא להיות חלש-ההפך
    תהיה חזק ותפתח דף חדש
    החיים לא נגמרים עם הגרושים
    אם הילדים פנו לך עורף זו בעיה שלהם לא שלך
    גם אם תהיה לבד זה ממש בסדר
    תהיה חזק ותחייך אל העולם
    זה הכל בראש שלך אם תרצה זה יהיה!!!
    החיים זה כמו גלגל ענק
    יש עליות וירידות והעליה הבאה תבוא גם תבוא

    IP: 98.14.75.205דווח על תגובה זו

  • 34.

    ואחר כך מתפלאים שגברים במלכוד שכזה מחסלים את הז ונ ה. (ל''ת)

    THE SIXTH GATE, 19/11/14 07:53


    IP: 46.121.205.137דווח על תגובה זו

    • disgusting comment (ל''ת)

      san, 19/11/14 17:33


      IP: 71.229.108.47 דווח על תגובה זו

  • 33.

    דרוס כל עו"ס, ולא הן תדרוסנה אותך (ל''ת)

    , 18/11/14 22:25


    IP: 5.102.213.134

  • 32.

    יש עובדות סוציאליות עם לב טוב מי היה מאמין שאפו על הכתבה החשובה (ל''ת)

    , 18/11/14 21:59


    IP: 217.132.75.68דווח על תגובה זו

  • 31.

    החברה הישראלית העכשווית 'במיטבה'......

    איציק, 18/11/14 21:58

    לצד הכתבה עם הנתונים העגומים האלו...
    עוטים על הרווחים הפוטנציאלים כל המומחים שמציעים את מרכולתם....
    מגעיל

    IP: 80.221.206.107דווח על תגובה זו

    • עצם העלת הנושא לסדר היום גם חשובה מאד לגבר מיואש (ל''ת)

      , 18/11/14 22:00


      IP: 93.172.59.73 דווח על תגובה זו

    • אחי, אתה טועה...

      , 18/11/14 22:33

      כעורך דין אני יכול לומר לך מנסיון שנשים תמיד מצטיידות בעורכי דין, ומקבלות ייעוץ משפטי כשיש סכסוך.

      דווקא הגברים מחפשים לעשות קיצורי דרך, לחסוך, ולעגל פינות.

      את התוצאה כולנו רואים: לרוב, נשים מקרקסות גברים בכל מה שקשור לגרושים.

      כשהגבר מצטייד בייעוץ משפטי, הוא הרבה פעמים מגיע לתוצאות טובות. אל תהיה נאיבי. תבין, שכדי להשיג תוצאות צריך איש מקצוע, ואיש מקצוע עולה כסף. זה בדיוק מה שהנשים מבינות טוב מרוב הגברים.

      IP: 79.176.55.236 דווח על תגובה זו

  • 30.

    צריך יום זיכרון פעם בשנה על שואת הגברים הגרושים אני רציני לגמרי (ל''ת)

    , 18/11/14 21:55


    IP: 93.172.59.73דווח על תגובה זו

  • 29.

    צריך להיות חזקים המדינה רואה בגבר גרוש מחבל חמאס אם אין לו מספיק כסף (ל''ת)

    , 18/11/14 21:51


    IP: 5.22.129.174דווח על תגובה זו

  • 28.

    כל הכבוד על הכתבה החשובה

    אישה שפויה, 18/11/14 21:51

    הורגים לנו את הגברים במסווה של "זכויות האישה"

    IP: 212.76.115.195דווח על תגובה זו

    • נראה לי את אשה עם ז (ל''ת)

      , 19/11/14 16:13


      IP: 192.118.10.10 דווח על תגובה זו

  • 27.

    מעל 250 גברים בהליך גירושים מתאבדים בשנה (ל''ת)

    לא נשאר להם אפילו סיבה אחת לחיות, 18/11/14 21:49


    IP: 98.242.236.59דווח על תגובה זו

    • הייתי שם מתגברים כמעט התאבדתי תאמין לי יש סיבה לחיות

      , 18/11/14 21:53

      לקחו לי הכל אפילו רישיון נהיגה היום הבן שלי בצבא גר אצלי ואנחנו חיים באושר

      IP: 93.172.59.73 דווח על תגובה זו

  • 26.

    העובדת סוציאלית שאני פגשתי לא עוזרות אטומות את יוצאת דופן (ל''ת)

    , 18/11/14 21:49


    IP: 93.172.59.73דווח על תגובה זו

  • 25.

    מה המספרים המדויקים מאות בשנה עשרות בשנה למה זה מוסתר מהציבור? (ל''ת)

    , 18/11/14 21:46


    IP: 93.172.59.73דווח על תגובה זו

    • ארגון הנקבות מסתיר את המספרים (ל''ת)

      לרשימת ארגוני הטרור, 18/11/14 21:52


      IP: 98.242.236.59 דווח על תגובה זו

    • בדיוק. בלי מספרים ואחוזים אמיתיים של כמה גברים גרושים מתאבדים בשנה (ל''ת)

      , 18/11/14 22:07


      IP: 109.64.128.177 דווח על תגובה זו

  • 24.

    ארגוני הנשים זה לא נשים זה לסביות אכולות בשנאת גברים (ל''ת)

    , 18/11/14 21:44


    IP: 95.86.108.118דווח על תגובה זו

    • אישה אמיתית מבינה את המשמעות של אבא (ל''ת)

      , 18/11/14 21:45


      IP: 93.172.59.73 דווח על תגובה זו

      • ברגע שמתגרשים - נשים לא רואות בעיניים.

        , 18/11/14 22:46

        בין אם היא ״אישה אמיתית״ ובין אם היא סתם כונפה.

        הסכסוך מוציא את הצד המכוער שבאדם, האגרסיביות, הנקמנות, הראיה לטווח קצר.

        תוסיף לזה את ליבוי האש ע״י מערכת של חוקים פרימיטביים שנועדה לעודד קונפליקט ותמצא שאין חיה כזו אישה אמיתית בסכסוך גרושים.

        IP: 79.176.55.236 דווח על תגובה זו

  • 23.

    מכל הדברים המחרידים שעוללו למערב

    אאא, 18/11/14 21:42

    ולישראל הפוגלמן והליברלים ,הפמיניזם הוא ללא שום ספק ההרסני והמזיק מכולם.

    ההרס שגרם הרעיון החולני הזה הוא פשוט בלתי נתפס.
    כל מין בנוי בצורה מסוימת.יש מינים שבהם הנקבה דומיננטית ויש מינים שבהם הזכר.
    בני אדם הן מין מהסוג השני.
    ככה המין הזה התפתח וככה הבילוגיה שלו.

    מה שהליברלים והפגולמן ניסו לעשות זה להפוך
    את האנושות ממין פטריאכלי למין מטריאכלי.
    כמובן שזה נכשל,מאותן סיבות שנכשל הניסוי
    של ד"ר מורו באותו ספר מפורסם.

    וכשיש ציביליזציה מטריאכלית בעולם פטריאכלי,לא צריך להיות גאון כדי להבין
    מה יהיה סופה,ובעתיד הלא רחוק.
    מי שחושב שטכנולוגיה יכולה להיות עלה תאנה
    מספיק גדול בשביל עיוות מהסוג הזה,חי בסרט
    הזוי.

    ואת כל זה עשה מיעוט סוציאליסטי משעבד
    קטן,בכפיה ברוטלית,דרל מערכת המשפט והתקשורת שנמצאות בשליטתו המוחלטת...בדיוק
    כמו בברה"מ.

    IP: 79.176.12.180דווח על תגובה זו

  • 22.

    אני כמעט שמתי קץ לחיי לפני מספר שנים התגברתי גברים תיהיו חזקים

    , 18/11/14 21:41

    המערכת תיקח לכם הכל אפילו את רישיון הנהיגה לומדים לחיות עם זה לא מתאבדים ילדים צריכים גם אבא

    IP: 85.64.204.22

  • 21.

    כי המערכת אטומה זה מסע נקמנות באב ווילדים צריכים גם אבא (ל''ת)

    , 18/11/14 21:40


    IP: 5.22.129.152דווח על תגובה זו

  • 20.

    פניה לכולם/ן ובעיקר לנציגי/ות ארגוני הנשים (במידה וקוראים/ות).

    x, 18/11/14 21:36

    שנו גישה - העולם הוא לא מקום בו גברים נלחמים בנשים ולהיפך.

    אני אחזור על זה שנית - העולם הוא לא מקום בו גברים ונשים נלחמים אלה באלה. אסור לראות אותו ככזה ואת מטרתכם/ן כלנצח את הגברים או את הנשים.

    כדי להמחיש את מה שכתבתי, אביא דוגמא - לפני כשבוע (למיטב זכרוני) בסביבות השעה 10 בלילה שמעתי תוכנית ב"רשת ב" של פארלי שחר בו היא דיברה על מצוקת האבות. מאפייני המצוקה נסקרו גם כאן בכתבה (לדוגמא, קביעת סכומי מזונות שהם מעל השתכרותו של הגבר ובעיקר ללא התאמה לחלוקת זמני שהות הילדים) כך שלא אחזור על זה בפירוט כאן. לקראת סוף התוכנית, העלתה פארלי שחר את יו"ר ועד למעמד האישה בכנסת ושאלה אותה מס' שאלות קשות לגבי כוונתה כמחוקקת לעשות משהו בנידון.

    IP: 89.233.161.6דווח על תגובה זו

    • ...

      x, 18/11/14 21:39

      לקראת סוף דבריה של כבוד הח"כ עליזה לביא (בהקשר זה של מצוקת האבות ובהקשרים נוספים שעלו באופן טבעי תוך כדי השיחה - כגון ביטול חזקת הגיל הרך), אמרה חברת הכנסת לביא שזהו לא הזמן (לדוגמא) לשנות את מצב חזקת הגיל הרך בגלל הפערים בין המינים (הבדלים בשכר, הבדלים בנוכחות בעמדות בכירות, אפליה בקבלה לעבודה וכדומה - מתנצל, אך אינני זוכר במדויק אלה מהדברים הללו העלתה ח"כ לביא).

      עכשיו - לא משנה מה עמדתי בנושא הפערים שח"כ לביא העלתה. אבל - מה הקשר?

      נניח ויש פערי שכר בין גברים לנשים בתפקידים זהים - אז עכשיו אנחנו (הנשים) נחזיר להם באי ביטול חזקת הגיל הרך?

      בקיצור, לפני הכל - שנו Mindset והפנימו שהעולם זהו לא מקום בו גברים ונשים נלחמים אלה באלה.

      זהו, עכשיו אפשר להתציע הצעות.

      IP: 84.110.108.201 דווח על תגובה זו

  • 19.

    בגלל זה עזבתי את ישראל

    , 18/11/14 21:25

    מסוכן לחיות בה ולא רק בגלל הערבים
    בגלל מערכת המשפט, הפרקליטות והמשטרה

    כולם אחרי- מי שיש לו ויזה שייצא
    עד שישנו את המצב החוקי

    IP: 63.139.100.106דווח על תגובה זו

    • Likewise

      The Emigrant, 19/11/14 10:59

      I left Israel just to provide for my children that I get to see every few months, but the peace of mind that I enjoy now justifies the
      move

      IP: 31.153.49.159 דווח על תגובה זו

  • 18.

    כי בארץ הזאת הגבר הוא סמרטוט והאישה על הגובה

    , 18/11/14 21:20

    אישה בארץ שווה לה להתגרש יש לה את כל התנאים הטובים הגבר מה איכפת שיהיה הומלס וכך יוצא שהאישה עובדת וגם מקבלת מזונות וגם יכולה להתחתן שוב הגבר צריך לשלם מזונות ויכול לחלום להתחתן שוב

    IP: 85.250.143.175דווח על תגובה זו

  • 17.

    כל הטרגדיות הנוראיות שקרו למשפחות היו עקב טעויות שיפוטיות (ל''ת)

    להפסיק את אפליה מכוונת בין גברים לנשים, 18/11/14 21:11


    IP: 95.86.82.210דווח על תגובה זו

  • 16.

    אולי עדיף שופטות משופטים גברים שיפוט אובייקטיבי לטובת המשפחה (ל''ת)

    ארמגדון, 18/11/14 21:05


    IP: 46.210.115.115דווח על תגובה זו

  • 15.

    בסוף מי יעשה מילואים? הנשים? (ל''ת)

    שמרן, 18/11/14 21:03


    IP: 79.183.187.31דווח על תגובה זו

  • 14.

    בסוף לא ישארו גברים שישמרו על הנ ק בות מפני הערבים החמודים......

    פליט וואי נט, 18/11/14 20:56

    נשים נלחמות בגברים והן יסבלו בסוף מפני ערבים

    IP: 84.111.122.37דווח על תגובה זו

  • 13.

    מי שלא התגרש לא מבין. הרבנות ובתי משפט פוגעים גם בגברים (ל''ת)

    מי שמרוויח זה רק עורכי הדין, 18/11/14 20:54


    IP: 89.139.184.68דווח על תגובה זו

  • 12.

    מקובל לחשוב שרק נשים הן קורבנות בגירושין אבל זה ממש לא כך. (ל''ת)

    עורכי דין יודעים את הטריקים לסחוט גברים ולמשוך את, 18/11/14 20:52


    IP: 89.139.184.68דווח על תגובה זו

  • 11.

    כתבה חשובה. האמת יוצאת לאור. מדינה גזענית (ל''ת)

    נגד גברים, 18/11/14 20:43


    IP: 80.178.207.253דווח על תגובה זו

  • 10.

    גברים מטרה נוחה לשופטים חסרי יכולת שיפוטיים (ל''ת)

    הורסים משפחות וילדים, 18/11/14 20:29


    IP: 89.138.75.220דווח על תגובה זו

  • 9.

    לשלוח דחוף שופטות בתי המשפט לטיפול פסיכיאטרי! מתעללות בגברים!

    תשובה פשוטה ועגומה, 18/11/14 20:29

    עברתי זאת על בשרי! מגילת ענק אוכל להרחיב!
    ראיתי החיוך החולני שלהן בדיונים!
    חוויתי רעל כל כך גדול שלא ידעתי ולא מבין
    כיצד עד היום אני שורד!
    שופטת אחת עדיין מכהנת וקשה להבין בכלל איך
    משאירים אותה עדיין על כס השיפוט!

    IP: 87.68.158.194דווח על תגובה זו

    • יש אג'נדה ברורה של הכוזרים השולטים, לשלול כל חוק שאלוהים חיקק בטבע

      , 18/11/14 20:48

      ביניהם המקרה שלך "והגבר ימשול בך כך ימי חייך"

      IP: 109.64.55.76 דווח על תגובה זו

  • 8.

    הבעיה היא לא בנשים

    , 18/11/14 19:40

    הבעיה היא שהמערכת (בתי המשפט ובתי הדין הרבניים) נתנו בידי הנשים את הכח לפגוע בגברים.

    בין על ידי עלילות שווא של אלימות, תביעות מזונות מופרכות, שימוש בילדים ככלי מיקוח, ועוד.

    וכל המערכת הזו מגובה על ידי עובדות סוציאליות שדי אוטומטית בעד הנשים, וארגונים פמיניסטים שמאוכלסים על ידי נשים שמזמן נתבלעה דעתן.

    IP: 84.108.78.162דווח על תגובה זו

    • הבעיה היא בארגוני נשים (ליתר דיוק).

      x, 18/11/14 21:19

      פעמים רבות שמעתי וראיתי נציגות/ים של ארגונים אלה בפורומים שונים -

      לכל הפחות משלימים עם המצב המתואר בכתבה ולכל היותר מתרצים אותו -

      צריך להיות עם יושר פנימי כדי להבדיל בין "אני בעד נשים/גברים/זברות/אריות" לבין "אני בעד שיוויון" ולהגיד לעצמך שבשם נשים/גברים חציתה את הקו שבין שיוויון לפגיעה בזכויות של הצד השני.

      מכיוון שכל עוד את/ה חושב/ת שתפקידך לדאוג רק לנשים/גברים, זה פשוט ביותר לפתור את עצמך מאחריות מוסרית לפגיעה בצד השני, באמצעות "אבל זה טוב לקהל שלי" וזאת לא בעיה למצוא תירוצים לעמדה חד-צדדית שכזו.

      לא מדובר כמובן בכל ארגון הנכנס תחת הכותרת "ארגון נשים" אך מאוד קל לראות (ולמצוא אפילו בחיפוש בסיסי בגוגל דוגמאות לכך) על מי במדויק אני מדבר.

      כל זאת, מכיוון שבהתבסס על הנימוק שכתבתי 2 פסקות למעלה, כל תנועת שחרור אשר איננה מוגבלת בזמן, תחצה בסוף את הקו ותהפוך את המופלים למפלים בעצמם/ן.

      IP: 84.110.108.201 דווח על תגובה זו

      • ארגוני הנשים הם אירגוני חולות נפש בעמ

        , 18/11/14 21:44

        בתואר שני במשפטים באוניברסיטת תל-אביב, היה קורס חובה שבו שמענו מדי שבוע הרצאה ממומחה בתחום אחר.

        יום אחד אני נכנס באיחור, מרצה מישהי מיליטנטית, פסיכית, עומדת עם תספורת קצוצה, מדברת בצעקות ונראית כמו סוהרת בגולאג בצפון קוריאה.

        רמז: ההרצאה היתה על פמיניזם, והמרצה נראתה כאילו השתחררה מבית חולים לחולי נפש, גם בצורת הדיבור וההופעה, ולא פחות בתוכן.

        IP: 79.176.55.236 דווח על תגובה זו

  • 7.

    גברים לוחמים, עושים מילואים, מסכנים את חייהם, נפצעים, יוצאים לקרבות (ל''ת)

    , 18/11/14 19:39


    IP: 212.25.107.145דווח על תגובה זו

    • ולא מתוגמלים ולא מקבלים כל תמורה על כך לעולם (ל''ת)

      , 18/11/14 19:40


      IP: 79.177.196.169 דווח על תגובה זו

    • בסוף לא ישארו גברים שישמרו על הנ ק בות מפני הערבים החמודים...... (ל''ת)

      שמרן, 18/11/14 20:57


      IP: 79.176.187.230 דווח על תגובה זו

  • 6.

    כל פעם שזרקתי אישה מהחיים שלי (והיו כמה כאלה) הרגשתי שעשיתי טובה לעולם (ל''ת)

    רובי, 18/11/14 15:41


    IP: 194.90.252.194דווח על תגובה זו

  • 5.

    הערב בחצות אני מתאבד - נמאס לי (ל''ת)

    .., 18/11/14 15:17


    IP: 62.0.103.60דווח על תגובה זו

    • אם מדובר באיום אמיתי נשמח שתפנה אלינו

      רונית, 18/11/14 16:31

      0527090457

      IP: 109.67.179.230 דווח על תגובה זו

  • 4.

    כי הגברים הישראלים מגעילים גסים חוצפנים בוגדים וקמצנים (ל''ת)

    אז מגיע להם, 18/11/14 14:59


    IP: 71.202.76.23דווח על תגובה זו

    • והנשים זונות, תאוות בצע, שתלטניות, חושבות שהן חכמות בבבורותן ועוד... (ל''ת)

      כל הנשים זונות, 18/11/14 15:11


      IP: 62.0.103.60 דווח על תגובה זו

    • כשכל הגברים יתאבדו לא יהיה לנשים ממי ל מ צ ו ץ כסף למיחייתם (ל''ת)

      אחד שלעולם לא יתחתן, 18/11/14 15:27


      IP: 62.0.103.60 דווח על תגובה זו

      • זה נכון. מה לעשות....... (ל''ת)

        , 18/11/14 19:15


        IP: 213.151.52.81 דווח על תגובה זו

    • הנשים עלוקות מוצצות דם - לפחות משהו הן יודעות למצוץ כראוי (ל''ת)

      , 18/11/14 15:28


      IP: 62.0.103.60 דווח על תגובה זו

    • בסוף לא ישארו גברים שישמרו על הנ ק בות מפני הערבים החמודים...... (ל''ת)

      דאלטון, 18/11/14 20:59


      IP: 79.176.187.230 דווח על תגובה זו

  • 3.

    בשעה טובה, אשה מדבר על מצוקות של גברים בגירושין. יש לשנות

    נשוי באושר, 18/11/14 13:36

    מיידית את האפליה, ומושג ה'משמורת' המופרך המתחזק אותם.
    אם צדק והוגנות אנו מבקשים, צריכים להיות שני קני מידה לחלוקת החובות הכספיות בין ההורים:
    יכולת ההשתכרות, והמידה שבה משתתפים שני בני הזוגו בגידול הילדים.
    נק' המוצא לדין צריכה להיות ששני בני הזוג מתחלקים בזמן הטיפול בילדים שוה בשוה, אא"כ הם החליטו אחרת. ואם הם מתחלקים בשוה, 'מזונות' לילד צריכים להיות רק במקרה שיש הבדל דרמטי ביותר בהכנסות בין בני הזוג.
    נסו את זה, ותארו ששיעור ההתאבדות בקרב גברים בהליכי גירושין יצנח.

    IP: 213.64.141.95דווח על תגובה זו

  • 2.

    האמת , למי איכפת....

    אבא, 18/11/14 12:22

    הנשים ואירגוני הנשים נילחמות באבות וראות בו אויב לכל דבר.
    מבחינת הנשים עדיף שהאב לא יהיה בקשר עם הילדים כל עוד הכסף מגיע בזמן כי זה מה שבאמת חשוב.
    וכל מי שרוצה להסביר לי שאני לא מבין, טועה, לא יודע וכ"ו שיחשוב טוב לפני שהוא כותב כי אני חיי את המציאות הזו כל יום...

    IP: 84.95.131.188דווח על תגובה זו

    • אתה צודק לחלוטין!! (ל''ת)

      , 18/11/14 13:09


      IP: 46.117.126.146 דווח על תגובה זו

    • הנה למה אני לא מוכן להתחתן כי הנשים משחקות נחמדות עד שיש ילדים

      רווק מושבע, 18/11/14 15:23

      ואז שופות ציפורניים ושיניים וקורעות אותנו לגזרים והחוק לצידן.
      אני לעולם לא יתחתן ולא יהיו לי ילדים.
      הנשים שילחו לתרומות זרע וישלמו את ההוצאות שלהן בעצמן. אנו לא הספונסר שלהן.
      אני משתמש בהן רק ליהנות ולא יותר מזה!!!.
      אפילו את זה הן לא שוות.

      IP: 62.0.103.60 דווח על תגובה זו

      • ידידי, כל מה שצריך הוא הסכם ממון

        , 18/11/14 21:51

        הסכם פשוט, שמפריד את נושא הרכוש מהנישואים.

        ברגע שיש הסכם ממון טוב, וקיבלת ייעוץ משפטי טוב, אתה מוגן.

        אגב, הסכם ממון צריך לאשר בבית משפט למשפחה, וזה מבטיח שבית המשפט למשפחה לא יבטל אותו בהמשך.

        כל ילד למשפחה עשירה מתחתן היום עם הסכם ממון. רק העניים הבורים, ממשיכים ליפול במלכודת הפתאים של בתי המשפט ובתי הדין הרבניים.

        IP: 79.176.55.236 דווח על תגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      , 18/11/14 20:41


      IP: 85.65.231.127 דווח על תגובה זו

  • 1.

    כתבה רדודה. כמה בני אדם מתאבדים בישראל בשנה?

    כמה גברים, כמה נשים, באיזה גילאים וכמה בסכסוך?, 18/11/14 12:03

    אם מתאבדים 200 אנשים בשנה, ומתוכם 150 גברים גרושים בסכסוך גירושין - יש טעם בכתבה.

    אם מתאבדים 600 אנשים בשנה, ומתוכם 300 גברים בגילאי 25-70, ומתוכם 10 הם גברים גרושים בסכסוך גירושין - התמונה שונה.

    IP: 147.237.70.61

    • כתבה רדודה? אתה רדוד/ה!!!

      , 18/11/14 13:08

      כתבה חשובה מאד!

      IP: 46.117.126.146 דווח על תגובה זו

      • הנושא חשוב מאוד ומצמרר (בלי קשר למספרים) (ל''ת)

        אבל הכתבה ככתבה - רדודה ביותר., 18/11/14 13:59


        IP: 81.218.37.2 דווח על תגובה זו

    • הדבר הרדוד היחידי הוא האייקיו שלך :)

      , 18/11/14 19:45

      גם 30 גברים שמתאבדים בשנה על רקע גירושים היא תופעה שאין מקום לסבול אותה.

      האייקיו הנמוך שלך ממחיש עוד בעיה. אם היו 30 נשים נרצחות בשנה על רקע גירושים, לא היתה אישה שלא היתה מקימה קול זעקה.

      לעומת זאת, גברים אדיוטים כמוך, חושבים שזה ״רדוד״ לדבר על 30 גברים שנרצחים (בידי עצמם) על רקע גירושים.

      אקווה, שהחיים ילמדו אותך, אימבציל, כמה טעית.

      IP: 79.176.55.236 דווח על תגובה זו

    • תניח שהיחס גבוה לכן נדרשים לתופעה

      עלי, 18/11/14 20:40

      מגיגול קצר ראיתי שיש כ500 בשנה סהכ,אם מתוכם אפילו 50 בגלל גירושין זה המון

      IP: 85.65.231.127 דווח על תגובה זו

    • מה שכתבת - אבסורד.

      x, 18/11/14 21:06

      לפי דבריך קיים שיעור של אנשים שמבחינתך זה בסדר אם יתאבדו ואין שום צורך לעשות משהו בנדון. רק אם יתאבדו יותר, תגיעה העת לעשות משהו.

      אבסורד.

      IP: 84.110.108.201 דווח על תגובה זו

    • ובכל זאת - חוץ מהסיסמא "מתאבדים הרבה אבות גרושים" (ל''ת)

      , 18/11/14 22:06


      IP: 109.64.128.177 דווח על תגובה זו