• 78.

    את מדהימה!!

    קורל, 19/08/12 21:25

    ידוע שענף התעמלות מכשירים זה ענף קשה מאוד ומלא לחצים! עצם העובדה שהגעת לאולימפיאדה זה מדהים! שנים של עבודה קשה -לא- נמחקו בגלל נפילות אחדות.. משם אפשר רק לעלות וללמוד קחי את זה כחוויה (אגב הפירוש של חוויה זה סיוט לשעבר).. ודמייני את כל המבקרים למיניהם מבצעים את התרגילים שאת ביצעת (כמו בסרט stick it) זה בוודאי יעודד אותך ;) עלי והצליחי ואל תתני לדברים האלה לערער אותך !

  • 77.

    היא נראתה כמו אלי יצפאן בתרגיל קורה

    פספוסים, 19/08/12 20:41

    ואולי אלי יצפאן היה מקבל ניקוד גבוה יותר ממנה.

    • יצפאן לא היה מצליח לעמוד על הקורה, ובוודאי שלא ללכת עליה

      אין סיכוי!!, 19/08/12 23:43

      ונראה אותך מנסה רק לעמוד על הקורה
      ללא נפילה.
      כמה צעדים היית מסוגל לעשות ללא נפילות?
      היית מוכן לעשות איזה פליק-פלאק?

      נכון שהייתה לה הופעה מאד חלשה, אבל,
      ראתי אותה ב YOUTUBE עושה תרגיל טוב
      על הקורה, ללא נפילות וללא בעיות.

  • 76.

    היא צודקת

    אני, 19/08/12 15:53

    אי-אפשר לטפח אלופים כשאין מתקנים ואין ציוד, זה מטורף לחשוב שיש רק אולם אחד בארץ עם ציוד

    מדינה בת 64 שנים שיש לה אולם התעמלות אחד? איפה זה נשמע

    היו הרבה ספורטאים במשחקים האולימפיים ששגו, נפלו או טעו, זה חלק מהספורט, אסור להתנפל בהאשמות כאילו הם גנבו משהו

    קצת פרופורציות

  • 75.

    כל הכבוד לה - לכל ספורטאי ואדם בכלל יש נפילות, השאלה היא איך קמים מהם. (ל''ת)

    גדי, 19/08/12 11:25

  • 74.

    צודקת. לא משקיעים פה בספורט ומצפים למדליה. כל מדליה שזכינו היא נס (ל''ת)

    די לעסקנים, קדימה להשקעה אמיתית, 19/08/12 11:19

  • 73.

    מצחיק ששמנדריקים, צלמים, צופים עבי כרס וסחופי לשון מעבירים ביקורת

    על מי שמתעמל באמת, 19/08/12 11:12

    היא אולי נפלה אבל עשתה משהו עם החיים שלה ולא בנתה על החיים של הזולת להתקלס או להתעלל בהם.

  • 72.

    הכי קל להעביר ביקורת בעודכם יושבים בכורסא

    יהודי, 19/08/12 11:00

    קודם תגיעו למעמד שלה אח''כ תדברו.

  • 71.

    ל 8

    רינת, 19/08/12 10:33

    מסכימה,אני מתוך המערכת לנטע ריבקין בנוסף היה את גרנט שתמך בנדיבות לאורך זמן במקום להפנות אותו לולריה שלא היה לה ספונסר

  • 70.

    הבעיה האמיתית בעם הזה זה כל כמות החארות שיש בו

    שמואל, 19/08/12 10:06

    חבורת מתחסדים שמעזים לבוא בתלונות למי שעושים, אבל חוץ מלקטר לא עושים כלום

  • 69.

    בלי קשר למידת ההשקעה של המדינה בספורטאים

    נעמי ש., 19/08/12 09:44

    מי שעקב אחרי תחרויות ההתעמלות ראה פדיחות בשפע ולא רק של מקסיוטה אלא גם של אלוף בעולם מיפן, שנפל מכמה מכשירים גם במוקדמות וגם בגמר הקבוצתי, אלופת העולם מארה''ב שלא עלתה לגמר הקרב רב, נבחרת רוסיה שהתרסקה על המזרן בתרגלי הקרקע והקופצת המחוננת מארה''ב שהיתה המועמדת הודאית לזהב בקפיצות ונפלה על התחת. זה שפוט היה טורניר מלא נפילות. האם זה האולם? האם זה הלחץ? לאלוהים פתרונים אבל בואו לא נשחט את מקסיוטה שעשתה כמיטב יכולתה רק להגיע לתחרות.

  • 68.

    שרת הספורט יודעת רק להצתלם.

    cinege, 19/08/12 09:03

    עוד כישלון ברצף הכישלונות בכל תפקידיה של לימור ליבנת .

  • 67.

    אולי במקום להתאמץ בשטחים שאנחנו ממש לא טובים בהם, נשקיע איפה שצריך?

    מדינה קטנה מדי בשביל כל הטררם הזה. שלא תהיה מדליה, 19/08/12 08:40

    יותר חשוב שנשקיע בחינוך בכלל, במחקר ובהייטק. שם לפחות יש לנו סיכוי.
    לבלות כל החיים על קורה? מטופש.

  • 66.

    בחורה מקסימה וספורטאית מחוננת, המשיכי כך!

    יואב המפרגן, 19/08/12 08:22

    נמאס מכל המגיבים האלה עם הכרס שבחיים שלהם לא עשו כלום ורק מתמרמרים על אחרים.

  • 65.

    מקרה קלאסי

    אורי, 19/08/12 08:06

    מקרה קלאסי של המדינה שלא נותנת כלום ורק רוצה תמורה
    הכי גרוע שהתקשורת חוגגת ומצטרפת
    היא מתעמלת כשרונית ואיכותית וצריך להשקיע בה הרבה כסף ותשומת-לב ואז אולי גם היא תזכה במדליה ויהיה זכות למדינה לחגוג איתה
    בושה לשרת הספורט האופורטוניטית שלא עושה אף לא חצי ממה שאמורה לעשות למען הספורט עליו היא אמונה
    היא מקבלת משכורת עתק ותנאים מדהימים אבל הספורטיאים משלמים הכל על חשבונם
    לימור לבנת - תתפטרי - נכשלת

  • 64.

    כנראה שרוע זה סחורה טובה בתקשורת

    דן, 19/08/12 08:04

    יושבים ''מומחים'' שלא יכולים לדלג על מדרגה ושופכים מבול של קשקושים על אתלטים שמשקיעים ומשקיעים, שיכולים להצליח ועלולים להיכשל כששנים של עבודה נבחנים במספר דקות של מתח נוראי.

  • 63.

    מחזיק לך אצבעות -בהצלחה בהמשך (ל''ת)

    בהצלחה, 19/08/12 06:36

  • 62.

    הביקורת כל כך במקום !! על מה כולם מדברים לכל הרוחות?

    עידו, 19/08/12 06:13

    רוצים מדליות? תשקיעו בספורטאים !

  • 61.

    43 - and there it is

    who cares, 19/08/12 05:53

    בדיוק על אנשים כמוך היא דיברה. אנשים ממורמרים שלא יודעים לפרגן לאף אחד על שום דבר. זו המנטרה הכללית בארץ כרגע וזה עצוב ואת התוצאות רואים בשטח. היא אגב צודקת בהכל. הכל מתחיל מהשקעה בענפים השונים וזה פשוט לא קורה או מנוהל עי ערסים שאין להם מושג מה נדרש כדי לטפח כשרונות. כרגע זו המציאות, אנחנו עלובים בכל תחומי הספורט ולא עושה רושם שזה הולך להתשתנות בזמן הקרוב.

  • 60.

    אשמים אלה ששלחו אותה ללא הכנה מספקת. (ל''ת)

    אלי רייזמן התאמנה על חשבונה והצליחה., 19/08/12 05:07

    • מה זה קשור??

      זה לא אומר כלום על התנאים שהיא הוכנה בהם., 19/08/12 09:21

      נניח שמה שאתה אומר - זה נכון (אין לי מושג
      על איזה מקורות אתה מסתמך).
      מישהו כן מימן אותה (משפחה, כנראה).
      היא כן התאמנה בתנאים הגיוניים, וללא חוסר
      בציוד!

      לא נראה לי, שהיא נאלצה ''למכור את עצמה''
      באיזה אתר ''מימונה'' על מנת לנסות לממן
      את ההכנות שלה.

      בכל אופן, היא איננה מתרצת בכך את הופעתה
      באולימפיאדה.

  • 59.

    צודקת. הרבה בהצלחה לקראת התחרויות הבאות. (ל''ת)

    אלכס, 19/08/12 05:00

  • 58.

    החמישייה הקאמרית צדקו:

    המטיף בשער, 19/08/12 03:52

    http://www.youtube.com/watch?v=HEedHjsKZJs

  • 57.

    ליד כל הסיניות והרומניות היא נראתה כמו סוס מגושם

    תפרשי מהתעמלות, 19/08/12 03:36

    לחצופה יש עוד תלונות ומענות. ראיתי את התרגיל שלה על הקורה ולא ידעתי איפה לשים את הראש מרוב בושה. מי מימן לך כרטיס טיסה ללונדון? לא ברור איך עברת את הקריטריון עם הופעה כל כך מבישה. תעברי למחול אירובי. התעמלות זה לא בשבילך

    • אם כל אחד היה נוטש בכישלון הראשון שלו

      גם אם נכשלה בתחרות - זכותה להתלונן, 19/08/12 09:25

      לא היו לנו הישגים בשום דבר!
      לא רק בספורט.

      אבל, לך כנראה יש סף תסכול נמוך.

      • יש לי סף תסכול נמוך לספורטאיות סוג ז' (ל''ת)

        אסף, 19/08/12 20:40

        • ולי יש סף תיסכול נמוך לאנשים סוג ז'! (ל''ת)

          מי עדן, 19/08/12 23:46

    • אפס

      עצבני, 19/08/12 22:25

      אתה פשוט אפס. להעביר ככה ביקורת על ספורטאית מצויינת בלי בושה מקום רביעי באירופה בסוס קפיצות! התעמלות זה מקצוע עדין וקשה לשמור בו על יציבות. קורה שנופלים זה אנושי.

  • 56.

    אנחנו מדינת אפסים בתחום הספורט אנחנו מדינת מלחמה שהתקציבים

    במיוחד הכדורגל הרבה כסף זורקים לכלום, 19/08/12 00:49

    הולכים לטובות ביטחון המדינה ולעסקנה ומעט לספורט ואם יש ספורטאי טוב הוא מתקלקל מהתקשורת וגם מהחברה הישראלית המפרגנת לו

  • 55.

    כל הספורטאים כולל המתעמלת קיבלו כל שהיה צריך מהאיגוד. (ל''ת)

    אז מה קורה כאן?, 19/08/12 00:44

  • 54.

    ולריה שימי *ין אחד גדול על כל המלעיזים, כולנו יודעים שאין השקעה בספורט

    נ, 19/08/12 00:42

    הישראלי בארץ מצד הממשלה הלוזרית, וש-99% מהציוד כולל הבגדים וכל האימונים זה על חשבונכם. עצוב מאוד.
    את צודקת, זכותך לכעוס. אני באמת מאחלת לך שתייעלי את הכעס המוצדק הזה אל המזרון ובריו תייצגי אותנו שוב ובהצלחה. יהיה בסדר!!

  • 53.

    אם היית טובה היו מקבלים אותך לנבחרת האוקראינית ולא היית מגיעה לפה (ל''ת)

    אז חבל שנכשלת ולא נורא, 19/08/12 00:30

  • 52.

    למה המדינה צריכה לממן את זה?

    סחיטת הקופה, 19/08/12 00:25

    רוצים לקפוץ על טבעות? סבבה. תקימו אגודה פרטית שתגרוף כסף במידה של נצחונות. למה המדינה צריכה לממן אימונים לשטויות הבלתי מועילות הללו? אגב, אל תספרו לי על בריאות ספורט מקצועני הוא ההפך מבריאות

  • 51.

    את צריכה לבקש סליחה מהמולדת,סליחה,ממדינת ישראל ואזרחיה ואז

    תני גז, 18/08/12 23:56

    תקבלי הזדמנות נוספת ומחילה.
    עד אז מגיע לך סיביר! פנימאי?

    • הבושה היחידה שיש באולימפיאדה - היא לנהוג בחוסר הגינות!

      אז לכי לאולימפיאדה בעצמך!!!, 19/08/12 09:11

      אלו ורק אלו צריכים לבקש סליחה מהמדינה שלהם.
      אצלינו, תודה לאל, זה לא קרה.
      כל הייתר - יכול לקרות, ואכן קרה להרבה מאד.
      עצם ההגעה לשם היא כבוד, גם אם ההופעה עצמה
      היתה כושלת (נדיר למצוא ספורטאי שנותן תצוגת
      שיא בכל תחרות).

      ודווקא באליפויות אירופה והעולם - היא ייצגה את ישראל בכבוד.

  • 50.

    גם למי שהחליט לשלוח את ולריה לאולימפיאדה,הייתה שרשרת טעויות. (ל''ת)

    אייל , חולון, 18/08/12 23:51

    • ומה היית עושה אחרת?

      העיקר לזרוק רפש, 19/08/12 09:01

      היית משנה את הקריטריון הישראלי?
      משנה את הקריטריון האולימפי?

      היית מוצא דרך אחרת להגדיר מי ישתתף ומי לא?

      איזו?

      סוגר את הענף?

      אולי קורא לאיזו מכשפה על מנת שתנבא למי יהיה
      יום לא מוצלח?

    • הטעות היתה שישראל החליטה שנה לפני האולימפיאדה את מי שצריך לשלוח

      rubh, 19/08/12 23:24

      אם היו מחליטים חודש, חודשיים לפני האולימפיאדה אז היא לא היתה זאת שנוסעת והכשלון המוחץ הזה היה נמנע

  • 49.

    מדובר בספורטאית מחוננת. בהתעמלות אין הזדמנות שנייה.

    גלי, 18/08/12 23:17

    לאלה שלא מבינים, כישלון או הצלחה בהתעמלות, שלא כמו בכדורגל שלכם, נקבעים בשבריר שנייה, ולפעמים על פי תנועה אחת טובה או לא.

    • היא מחוננת בליפול

      חיננית, 19/08/12 03:37

      האמת בליפול היא אלופה! אלופת לונדון בנפילות.
      חבל שאין מדליה על נפילות

  • 48.

    היא עצבנית? היא מאשימה? תאשימי את עצמך חוצפנית! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 18/08/12 22:53

    • זה לא עניין של להאשים בכישלון - אלא מציצת דם

      הטענות שהיו לה - היו לה גם לפני האולימפיאדה, 19/08/12 00:53

      והחוצפה - היא שלך ושל מי שדורש הישגים
      מבלי להשקיע דבר.ובעיקר - לועג לכישלונות.
      הכעס שלה מוצדק ואיננו קשור כלל לתירוצים:
      היא מצפה שתכבד את הדרך שעשתה עד האולימפיאדה,
      דרך שאיננה טרויאלית כלל.
      אז יפה ששום עיתונאי לא התייחס לתחרויות
      שבהן יצגה את ישראל בהצלחה, ואיש לא טרח לתת
      לה את התנאים המתאימים לאימונים.
      החוצפה היא, שאותה התקשורת שאיננה מסקרת הצלחות,
      מסקרה בלעג את הכישלונות.
      ושאותם אנשים שלא נתנו תנאים - רוצים
      תוצאות, ומאשימים את הספורטאים באי השגתן.

    • זכית במדלית זהב בספורט הלאומי - חוסר פרגון.

      אלכס, 19/08/12 04:45

      הבחורה משלמת מכספה על הציוד, אבל הפה הגדול שלך רוצה מדליות.

      • לא רוצה מדליות אבל לפחות הופעה מכובדת! כמו שעשו אלכס, לי,אנדיוני! (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 19/08/12 10:33

        • טוב, אז תופיע.

          אלכס, 19/08/12 11:58

          אם זה כל כל פשוט.

  • 47.

    אויבי הספורט בישראל הם בחינוך, בהשקעות ובתת התרבות של המבקרים בתיקשורת (ל''ת)

    דוד נגב, 18/08/12 22:50

  • 46.

    נשים מתחרות בסוס קפיצות. רק גברים מתחרים בסוס סמוכות.

    איתי, 18/08/12 22:46

    ככה שתדעו.

  • 45.

    אם את מודה בכך שאין כאן תנאים להשגת הישגים אז אל תתחרי.

    אייל , חולון, 18/08/12 22:29

    ולריה, הביקורת שלך על תרבות , ניהול ומשאבי הספורט בישראל היא לגיטימית ודווקא בגלל שהיא לגיטימית , היית צריכה לגלות אחריות ולהבין מראש שאת לא בנוייה להתמודדות בתחרות כמו האולימפיאדה.

    זו לא חוכמה להלין על תנאי אימון בלתי אפשריים לאחר כל הנפילות המבישות האלה (מה לעשות, כשאת מייצגת אותי מותר לי להתפדח ממך).

    החוכמה היא להגיד לעצמך שבתנאים אלו כדאי ואפשר להתחרות באליפויות משניות כמו אלו שבהן הצלחת יותר.

    אגב , אלכס שטילוב מתאמן גם הוא באותם התנאים ולא זכור לי שהוא נחת על הרצפה בכל רגע מכל מכשיר אפשרי.

    • לגבי מה שרשמת.

      בר, 19/08/12 00:07

      אני חושבת שזו פשוט חוצפה מה שרשמת עכשיו. התנאים בישראל על הפנים, ואם היו יותר טובים- אין ספק שגם המתעמלים והספורטאים כאחד היו הרבה יותר טובים. האם הכרת את אלכס שטילוב לפני האולימפיאדה ? ידעת שהיו לו המון זכיות, שאף אחד לא טרח להזכיר? תגיד תודה שיש מישהי שקורעת את התחת שלה בשביל לייצג את המדינה שלה ושלך בסופו של דבר, ואל תשב ותשפוט אנשים שאתה לא הכרת ולא מכיר.

    • היא לא טענה שהתנאים היו בלתי אפשריים, אלא קשים

      מקום 9 באליפות אירופה, 19/08/12 01:02

      ולראיה - עמדה בקריטריונים ללונדון.
      מכיוון שהשיגה אותם במלואם, היא לא חייבת לך שום
      דין וחשבון אם להתחרות או לא!

      מה שקרה לה, יכול לקרות לכל אחת, וכן, היו
      המון ספורטאים, שנפלו מיכולתם הרגילה.
      (פסלו את כל הנסיונות בקפיצה ללא תוצאה,
      נכשלו טוטאלית בקרב 7\\10, פסלו שליחים,
      והכי גרוע - נתפסו על התנהגות לא ספורטיבית)
      כולם הגיעו בזכות לאולימפיאדה.

      ועוד דבר - הטענות שלה היו לפני האולימפיאדה.
      היה תחקיר עיתונאי על כך.

    • תעשה לי טובה

      אליפויות עולם ואירופה משניות?, 19/08/12 01:08

      1. אליפויות אירופה ועולם הן לא תחרויות משניות.לו הייתה משחזרת את הישגיה משם -
      היה גמר!
      2. לשטילוב יש ספונסר, למקסיוטה - לא!
      לכן, הם לא התאמנו באותם תנאים.
      3. היא טענה את טענותיה לפני האולימפיאדה.
      4. היא לא חייבת לך שום דין וחשבון.

  • 44.

    בהצלחה! (ל''ת)

    אייל, 18/08/12 22:11

  • 43.

    מזל שלא אמרה שהריצפה עקומה סיבות תמיד יש לאחר כישלונות לכלום

    חבל על הלחם שנתנו לספורטאים, 18/08/12 21:06

    אם היא יודעת שהיא לא מקבלת את כל התנאים לפעילות שלא תסע ותתחרה ותעשה לעצמה ולמדינה בושות

    • אפס עלוב, מי אתה בכלל ? מה אתה עושה בשביל המדינה ? טיפש

      Gummo, 18/08/12 22:23

      חוץ מלכתוב תגובה כולכך עלובה, אידיוט.
      הבחורה השקיעה את כל החיים שלה בספורט, מתאמנת מהבוקר עד הערב, עברה למדינה חדשה התאקלמה, מתאמנת בתנאים שהם כלום לעומת כל העולם ובכל זאת הגיעה לאולימפיאדה לייצג את ישראל, לאן אתה הגעת בחיים עם אינטליגנציה אפס כמו שלך ? טמבל.
      במקום לפרגן ולתמוך (קורה גם שנופלים, זה לא אסון) זה מה שיוצא ממך, עלוב נפש.
      איכס, נמאס כבר מאנשים טיפשים.

    • קודם תגיע להישגים שלה, שהקנו לה את הזכות להשתתף באולימפיאדה

      היא לא חייבת לך כלום!!, 18/08/12 22:38

      הם עצמם מצדיקים את הלחם שלה הרבה יותר
      מאשר את הלחם שלך!!
      אדם שלועג מאחורי המקלדת מבלי שיהיה בקיא בפרטים הוא:
      1. אדם רע - שעושה לי רע להתקל בו.
      2. אדם עצלן ושיטחי.

  • 42.

    את מקסימה ומותר-גם-להכשל ! אחרת לא לומדים (ל''ת)

    הישראלים פשוט לא יודעים, 18/08/12 21:04

  • 41.

    תירוצים, למה לא היית מוכנה להתאמן בבוקר, כפוית טובה (ל''ת)

    ברוסיה לא היו נותנים לך להתברג אפילו למאיה הראשונה, 18/08/12 20:35

    • תבין לפחות את מה שאתה קורא

      אתה כפוי טובה!! וגם טיפש., 18/08/12 22:31

      קח כל חודש 2500 ש''ח
      ונראה אותך מביא מדליה,
      דפוק!!

      • מה קשור מדליה? ההופעה שלה היתה ביזיון! (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 19/08/12 10:34

  • 40.

    את מקסימה. תתעלמי מהאנשים הקטנים. (ל''ת)

    אורי, 18/08/12 20:33

  • 39.

    הייתה אחלה אולימפיאדה, ריו גם אחלה (ל''ת)

    עסקן, 18/08/12 19:57

  • 38.

    תמשיכי בשלך את מייצגת את המדינה בגאווה -שיהי בהצלחה (ל''ת)

    אדי, 18/08/12 19:34

  • 37.

    על ריו את חושבת ? עשית את הפאדיחה שלך. צריך לתת צ'אנס לאחרות

    לוני, 18/08/12 19:30

    ואם אין, אולי עדיף לא לשלוח מתעמלת בכלל ממתעמלת שלקחה טרמפ על מדינת ישראל לאולמיפאדה משום שלא הצליחה להתקבל לנבחרת אוקראינה - וזה על פי הודאתה שלה.

    • למי בדיוק??

      אם נפלת בניסיון ללכת - אין טעם שתנסה שנית, לשיטתך., 18/08/12 22:27

      לגבי ריו - היא תצטרך לעמוד בקריטריון
      שיקבע עד אז.
      אם תעמוד בו - היא תיסע לשם.
      עד 2011 הייתה מתעמלת מכשירים שהתחרתה
      בצמוד למקסיוטה- רוני רבינוביץ'.
      לא שמעתי על רוני רבינוביץ' ב 2012.

      מה שאטתה קורא לו ''טרמפ'':
      לעזוב הכל, ולעלות לארץ על מנת להעפיל לאולימפיאדה
      זה לא ממש מציאה (2500 ש''ח לחודש, אימונים
      במתקנים לא ממש ראויים). ניסיון נועז ויפה,
      עמידה מרשימה בקריטריונים
      (אליפויות עולם ואירופה)- וחבל שלא ראינו
      ממנה ביצוע טוב יותר באולימפיאדה.

    • נשלח אותך. בדיבורים כבר זכית במדלית זהב. (ל''ת)

      אלכס, 19/08/12 04:47

  • 36.

    וואו, איזה שלל תירוצים מצחיקים. וטוב לדעת שהיא עלתה לארץ אחרי שלא

    דן, 18/08/12 19:27

    הצליחה להתקבל לנבחרת האולימפית של אוקראינה. הכל ''כדי לייצג את המדינה'' (טוב שלא אמרה ב''כבוד'' כי ''כבוד'' לא היה בייצוג). באמת ציונית אמיתית.
    ד''א, זה שהקורה ''צרה'' זה נכון. אבל האם הרחיבו את הקורה בשביל המתעמלות הטובות שלא נפלו 20 פעם ? כי ככה זה נשמע.
    עדיף למקסיוטה שהראיון הזה לא היה ניתן.

    • עצם הייצוג שלה באולימפיאדה היה לגיטימי - אותו הרוויחה ביושר

      תכין שיעורי בית, 18/08/12 22:08

      היא עמדה בכל הקריטריונים בכבוד ובלי
      הנחות על מנת להתחרות באולימפיאדה זאת.
      לגבי ייצוג - היא ייצגה את ישראל בכבוד
      במספיק תחרויות.
      (אליפויות אירופה ועולם).


      וכן, הייתה לה הופעה מאד חלשה, וזה קורה ולא רק לה.
      ישנם מכשירים מהועדים לפורענות יותר מהאחרים.

      חוסר תקציב למיכשור לאימונים איננו תירוץ עלוב.

    • וואו, איזה פה גדול. אלוף בדיבורים.

      מומו, 19/08/12 04:51

      לפני התחרות אפילו לא ידעת שהיא משלמת מכספה על האימונים.

  • 35.

    בקיצור, הקורה עקומה והמזרון חלקלק. ספוראטית למופת. (ל''ת)

    דינה, 18/08/12 19:20

    • כשתשיגי מקום תשיעי באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים - תדברי

      רק המקלדת שלך עקומה, 18/08/12 22:13

      בתחרות הזו הפער בינה לבין הישראליות האחרות
      היה משמעותי.
      יש גם דרך שאי אפשר להתעלם ממנה.

  • 34.

    צודקת באלף אחוז. התקשורת בארץ אוהבת להכפיש ככל האפשר

    שדגכ, 18/08/12 19:13

    ולזרוע דיכאון ותבוסה.
    אני מאמינה לה לחלוטין שכאשר ניצחה לא באו לראיין אותה.

  • 33.

    זה לא זאת שלא מוכנה להתאמן בבוקר? (ל''ת)

    רק שאלה.., 18/08/12 18:48

    • היא אמרה שפחות הולך לה בתחרויות בבוקר

      אל תסלף את מה שהיא אמרה, 18/08/12 21:07

      אך היא לא באמת חשבה שזו סיבה מוצדקת להופעתה
      הלא מוצלחת,
      וטענה, כי איננה יודעת מה קרה לה,
      ושהמאמן שלה בהלם.

  • 32.

    בהצלחה ולריה! חזקי ואמצי. (ל''ת)

    אחת, 18/08/12 18:31

  • 31.

    כל כך צודקת לגבי ההשקעה בספורט:

    סתם אחת, 18/08/12 18:28

    אני וזכרת כאשר אני הייתי בת 12, אצנית וספורטאית במעבר בין היסודו לתיכון. דיברו אז על כיתת ספורט בחט''ב אליה עברתי אבל מאוד מהר זה דעך. כמובן שלא המשכתי בריצות קצרות למרות שהייתי מאוד מהירה וזכיתי ביסודי בכמה הישגים. אם הייתה כיתת ספורט סביר להניח שהיום הייתי במקום אחר לגמרי.
    אז כך שאם רוצים מדליות צריך להשקיע ולטפח את הספורטאים. זה לא מספיק לשלוח אותם עם תקווה למדליה.

  • 30.

    22 דני בוא נודה בעובדה אחת

    כרמי, 18/08/12 17:36

    אתה פשוט אדיוט אין לך מושג קלוש מה זאת השקעה איזה אימונים מפרכים זה דורש

  • 29.

    צודקת 100 אחוז

    מאמן, 18/08/12 17:31

    עסקנים שרוב הכסף הולך לכדורגל
    שהגיע כמו שכולם יודעים להשגים פנטסטיים מישהו אמר משהו
    שנים משקיעים בשחקנים קונים ומוכרים
    מחכים שנגיע למונדיאל
    בינתיים הם השחקנים מתוגמלים עם משכורות ענק ואף אחד לא מצייץ
    בושה וחרפה

  • 28.

    ההתייחסות לספורטאים מחפירה

    לא ספורטאית - כנסו, 18/08/12 17:24

    מתאמנים כאן בתנאים נוראים, לא מקבלים תקציבים ואחר מצפים לתוצאות - ממש חלם.
    הידעתם שבכל המדינה אין בריכה אולימפית אחת לרפואה ? זה שהגיעו שחיינים שלנו לגמר זה נס. הידעתם שהשייחנים שלנו צריכים להתאמן בבריכות ציבוריות יחד עם אנשים ששוחים להנאתם וכועסים עליהם שהם תופסים מסלול ?
    ולריה את עושה את הבלתי יאמן בזה שבכלל הצלחת להגיע לקריטריון האולימפי הנוקשה של מדינת ישראל , כי כאן יש כל כך הרבה ספורטאים שצריך קרטריונים דרקוניים כדי לסנן רק את הטובים באמת נכון ?
    אבל אל תדאגו , יש עוד ארבע שנים לאולימפיאדה הבאה, מספיק זמן כדי להתעלם מהספורטאים, להתעמר בהם כי הם לא באגודה הנכונה , לזלזל בהם ואחר כך לבוא בטענות כי זה בעצם הספורט הלאומי שלנו.

  • 27.

    העיקר שהאחים ורשביאק ושות' חגגו בלונדון על חשבון הספורט (ל''ת)

    איתי, 18/08/12 17:21

  • 26.

    ספורט תחרותי הוא בזבוז ואיוולת. לנו כיהודים אין מה לחפש שם

    בתיה אבן, 18/08/12 17:10

    מוח האדם הוא מותר האדם, כי גם הספורטאי הטוב ביותר אחרי שפע סמים ושנות אימונים קופץ פחות מחרגול ממוצע, ורץ לאט יותר מכלב רחוב מכונם.

    ספורט הוא בעל ערך לבריאות הגוף, לא למדליות ותחרותיות, אשר למעשה בשל העומס הרב פוגעים בבריאות הספורטאים והורסים את גופם.

    יש להשקיע בפיתוח ההבנה, התבונה, ההגות והחשיבה היוצרת, ולחדול מלבזבז מליונים רבים על בעיטת מספריים או צעד וחצי.

    הבה ונהיה אור לגויים בתחום של השתחררות מפולחן ההישג הגופני, ונחזק את מוח האדם וטוב ליבו

    • כל מה שאנחנו לא טובים בו אנחנו בורחים ממנו

      אני, 18/08/12 18:48

      אגב טוב ליבו? היהודים (אנחנו) זה לא בדיוק ''אור לגויים'' תלכי ללוד ואור יהודה נראה מה תחשבי על ''טוב העם היהודי''.. תמימה

    • לא פלא ששונאים יהודים. תגובה הזויה פולנית היסטרית טיפוסית.

      שרון, 18/08/12 19:00

      לא כולנו גדלנו בדירה צנועה עם שורשים אוסטרו פולניים , כשערמות הספרים המאובקות מתנוססות על ספרייה איזוטרית בחדר המגורים נטול הטלוויזיה. אנחנו המטומטמים, שמעריכים ונהנים לצפות בהישגי הגוף האנושי לא ראויים בכלל להסתובב בסביבתך הרוויה בהגיגים על אטומים פילוסופיה ונאורות המוח.
      גם את גברתי, מחרבנת פעם ביום. גם אותך תוקף אותו וירוס . גם גופך מזדקן וגם הפה שלך מסריח בבוקר, כן, למרות שאת יהודיה אור לגויים העלובים.
      אדם שלא מעריך את הישגי הגוף ולא רואה בהם נכס אנושי ומנוע צמיחה סמלי לגדולתה של האנושות הוא אדם שמתנכר לגופו שלו. ומנסה לפצות בקשקושים גזעניים. רק ביום נהיה טובים בספורט נוכל לשבת ולסבול אחד את השני במדינה הקטנה הזאת. עד אז, נצטרך להקשיב ל״יהודים״ מהממים כמוך.

    • גם במוח ליהודים דתיים כמוך אין במה להתרברב

      יהודי מאמין, 18/08/12 19:04

      חוץ מהצלחה פנומנלית להשתמט משירות (כן, גם הלאומנים שמשרתים 16 חודש) ולחיות ע''ח משלם המיסים. בזה - אתם גאונים! לא פלא שהפכתם אותנו לעם השנוא ביותר בהיסטוריה ובהכי הרבה ארצות!

      • קשקשן

        אבי, 19/08/12 10:10

        כבר ניתחת איזה סוג יהודי הוא ומאיפה הוא בא, בטח היית טבח בצבא נכון??

        הדתיים הלאומיים עושים פי עשר ממה שקשקשנים כמוך עשו במטבח, הם גם חותמים קבע באחוז גבוה יותר מהשאר, למה אתה לא מלין על 60% משתמטים בת''א?? אה קשקש???

        בקיצור שן על האף ותחזור לשבוע שבוע...

    • בתיה, כל מילה זהב!!! (ל''ת)

      שדגכ, 18/08/12 19:13

  • 25.

    כל הכבוד לך ולריה! ואכן, צריך להשקיע, ולייצר המרבה ספורטאים כדי להגיע (ל''ת)

    לישגי, 18/08/12 17:06

  • 24.

    כל הכבוד לולריה (ל''ת)

    נעמה, 18/08/12 17:06

  • 23.

    העיתונאים מעולם לא התעניינו בה עכשיו כשלא הלך לה אוהבים להשפיל (ל''ת)

    תיהיה חזקה ואת לא חייבת כלום לאף אחד שלא תמך בך, 18/08/12 16:36

  • 22.

    בואו נודה בעובדות

    דני, 18/08/12 16:25

    בתכלס, היא פשוט לוזרית. היא הפסידה ובזמן לחץ לא תיפקדה. תודי בכך שהיית גרועה, ותעבדי חזק יותר לפעם הבאה. מה את רוצה מהתקשורת ומכולם? עשית פאדיחות ונכשלת חבל על הזמן. אין טעם לחפש אשמים, מי שאשם בדברים האלו זו את.

    • מה שהיא רוצה הוא קצת כבוד על הדרך - ובצדק!!

      חתחתים, 18/08/12 21:01

      ובוא אתה תודה בעובדות:
      מתי יצא לך לדעת מי זו בכלל??
      יצא לך לראות תחרות קריטריון מצולמת שלה??
      לא כל אחד מצליח להגיע לאולימפיאדה,
      ושצריך תנאים.
      וכמה כסף השקעת בה??

      ולא, היא לא מתחמקת מהאחריות,
      ולא טוענת כי הייתה לה תחרות מעולה,
      את זה - כולנו יודעים.
      אבל, ממש לא נדרש ללעוג ולהכין בלופ הילוכים
      חוזרים לכל הנפילות,
      בייחוד, שלא הייתה שום התייחסות להצלחות.

  • 21.

    את מקסימה ומוכשרת . תמשיכי . בהצלחה . (ל''ת)

    opiey, 18/08/12 16:21

  • 20.

    אוהבים אותך יא לוזרית, מתים עלייך יא נפילה (ל''ת)

    לוזר, 18/08/12 16:04

    • כמה שאתה מכוער.

      אחד, 18/08/12 19:15

      הישראלי המכוער

    • גם אהבל וגם מכוער. פלא שאישתך סובלת אותך. מגעיל. (ל''ת)

      מנשה התימני, 19/08/12 04:58

  • 19.

    אם המדינה רוצא מדליות היא חייבת לשלם לספורטאים (ל''ת)

    משה, 18/08/12 16:04

  • 18.

    חזקי ואמצי ולריה

    ישראלי, 18/08/12 15:57

    רוב הישראלים אוהבים אותך ומעריכים את מאמציך. את עוד צעירה ויש את ריו בדרך. מה לעשות, הגעת לארץ שחלק ממנה הוא לוזר ולא יודע לפרגן לאנשים כמוך. אבל המשיכי להתאמן ודעי שהרבה ישראלים מאחוריך. רק בהצלחה!

  • 17.

    צודקת בכל מילה ובעיקר לגבי התקשורת! (ל''ת)

    G, 18/08/12 15:53

  • 16.

    מקסיוטה אל תדברי על אריק

    שוזי, 18/08/12 15:25

    אל תדברי על אריק. רוצה לדבר על אריק?? נהייתי עייף. רוצה לדבר על אריק?? נהייתי קצת מעורעריק. אל תדברי על אריק, לא עוד.

    • היא ענתה על אריק,

      המראיין שאל על אריק, 18/08/12 20:30

      והיא לא השוותה את עצמה לאריק

  • 15.

    היית מדהימה...אל תתייחסי לתקשורת ! (ל''ת)

    אלון, 18/08/12 15:22

  • 14.

    ביזיון כזה לא נראה על המשך שנים

    עדיף שתשתקי, 18/08/12 15:15

    ההופעה שלה בלונדון היתה קרקס. עשתה בושות לעצמה ולמדינה. אם את לא מוכנה אל תלכי לתחרות. אם אני הייתי עולה על הקורה במקומה הייתי מקבל ציון יותר גבוה. ואני שוקל 78 קילו. הופעה עלובה ומגוחכת

    • אתה פשוט מגיב מטומטם (ל''ת)

      אני, 18/08/12 18:13

    • איזה כייף

      גיא לוי, 18/08/12 18:56

      שאפשר לכתוב מה שרוצים בלי שידעו מי אתה, מ השם שלך, מאיפה אתה, מה אתה עושה בחיים. איזה קל זה? הכי כייף לתת ככה ביקורת, כי מי ייגע בך? מה, אתה הרי לא ולריה מקסיוטה שאפשר בקלות לאתר אותך. ישראלי מכוער, זה מ השהיית צריך לכתוב בכינוי שלך.

      • קוראים לי אבי ואני מתל אביב

        אסי, 19/08/12 03:34

        והיא מתעמלת סוג ז'

    • בפעם הבאה נתקן את הטעות ונשלח אותך (ל''ת)

      אני, 19/08/12 15:51

  • 13.

    ולרי תשתיני עליהם בכינון ישיר גם בשם כולנו (ל''ת)

    רמת עתונאי הספורט כרמת בבוני כדורגל ומצביעי ש'ס, 18/08/12 14:36

  • 12.

    לא להתייאש - יש פעמים נוספות. בהצלחה רבה. (ל''ת)

    איחולי הצלחה, 18/08/12 12:25

  • 11.

    ולריה יש ממש מאט אנשים שיורדים עליך הרוב הגדול דווקא אוהב אותך

    משה, 18/08/12 11:35

    תראי מה התקשורת הבריטית עשתה לספורטאים בתחילת האולימפיאדה על כל הכשלונות שלהם...

    אלו החיים, נופלים, צוחקים על זה, מרימים את הראש שמים פס על כולם וממשיכים קדימה!
    את בחורה יפה וכישרונית תמשיכי לעשות מה שאת עושה באהבה
    אוהבים אותך כאן

  • 10.

    היא אף פעם לא זכתה באליפות ישראל...

    קורה אכזרית, 18/08/12 11:32

    עם כל הכבוד לכל תחרויות המבחן, תמיד באליפויות החשובות היא פישלה. רק לעיתים נדירות היא הצליחה וזה היה בתחרויות הקרטריון. אין מה להשוות לזאבי או כל ספורטאי אחר במשלחת.

    בהצלחה בריו

    • אם היה כל כך קל להשיג את הקריטריון -

      עוד אחד, 18/08/12 20:28

      איש לא היה מתלונן על הקריטריון הישראלי,
      וממשלחת הייתה גדולה יותר.
      הקריטריון לא בדק יציבות - אלא, הוכחת יכולת
      להשיג תוצאה מסויימת.
      וכן:
      היא לא שונה משום ספורטאי שלא היה בשיאו.


      1. לכל ספורטאי יש פוטנציאל לתפוס יום גרוע.
      2. די להתבונן בטבלאת התוצאות בכל מקצוע בו
      בו תבחר, שמודדים בו תוצאות
      ועל פי התוצאות קובעים קריטריון - ותראה בעצמך
      כמה ספורטאים, שעמדו בקריטריון אולימפי,
      בכל העולם, לא ממש היו קרובים לזה באולימפיאדה.
      3. עם כל הכבוד לאליפיות ישראל, בתחרויות
      החשובות, לפני האולימפיאדה, היא הצליחה בענק.
      יתר המתעמלות מישראל פיגרו הרחק מאחוריה.
      הינך מוזמן לעיין באתר אליפות אירופה בבריסל.
      4. כן - עדיף לתת ניסיון אולימפי לכמה שיותר
      מתמודדים.

    • זו היתה התוצאה שלה באליפות ישראל - 2011

      54.9, 18/08/12 20:52

      תוצאה כזו הייתה שווה גמר בלונדון.
      אגב, מה עם רוני רבינוביץ'??
      (55.1)

    • why me

      valeria, 19/08/12 16:44

      Hi.I am Valeria.You are right.I did`nt win any israel championship,so why i was best in all europe and world champioships.Why I was came home with medals from world cups,not girls who won a first place in isrel championships all this years?How many times you was in our champioship?Its very easy to sit at home and wright things like you do .

      • to valeria

        someone, 19/08/12 23:17

        you wasnt the single girl how gived medals, you didnt won all the time the other girls from israel. and you didnt win one time the israel championship. so stop saying lies and bad things about the other gymnasts from your country. you act like all the people you just remaind in the article. you are not a world champ, you are very very far away from it.

  • 9.

    העיקר שוורשוויאק טס והצטלם בלונדון

    עמידר סיטי בדם, 18/08/12 11:02

    ספורטאים בלי אוכל והוא מבטיח מיליון שקל למדליה,איש קטן ועלוב

    • עסקונה של ספורט

      בתיה, 18/08/12 16:16

      ולריה יקרה מסכימה עם כל מילה שלך , לדאבוני כאם העסקנים והמנהלים חשובים יותר מהספורטאים וכך נראה הספורט , כאשר בכל העולם הספורטיאי חי רק מהיותו ספורטיאי מקצועי והוא מקבל משכורת טובה וכל שעליו לדאוג להתאמן יותר ויותר ולהגיע להשגים טובים יותר , כאן אין עידוד לספורט ואיך התבטא דויד בלאט בספורט יש דם , ובנוסף גם העיתונאים לא תורמים טוב אלא רק רוע לצלם את הנפילה מכל הכיוונים וכבר כתבתי זאת בתגובה לכתבה אחרת שהייתי שולחת את הסורטאים הטובים והמוכשרים לארצות ניכר בכדי להצליח כי כאן לדאבוני לא מעריכים את הספורט לא משקיעים כסף , מתקנים ועוד ... ואחרי כן מחכים למדליות

    • לעומת זאת הוא הכניס את הסיליקון בחלב תנובה

      תנוביק, 18/08/12 18:54

      ואם את המכשול הענק הזה הוא עבר בשלום (ללא תביעה פלילית ועוד עם פצויים ענקיים מתנובה-שהעיקר שיעזוב) אז ולריה הקטנה היא בעיטנת פיצפונת לאדם הבזוי הזה.

  • 8.

    את מצוינת

    אלמונית, 18/08/12 10:53

    ואם גרנט היה תומך בך ולא בריבקין היית מגיעה כמוה

  • 7.

    כל מילה במקום !

    עמיר, 18/08/12 10:52

    צריך לשבח את הספורטאית הזו על מי שהיא !
    אני מעריץ אותה על זה שלא פתחה פה הרבה יותר גדול .
    מדינה של כפויי טובה - אם מישהו בממשלה או בעיתונות היה יודע מה נדרש מבן אדם רק בכדי לבצע סלטה או פליק פלאק אחד פשוט , היו מבינים אותה !
    בלי תמיכה ,בלי כסף ,בלי עידוד - תביאי מדליה באולימפיאדה - מאיפה ? מהשמיים ?
    כל הכבוד לך ובכלל לשאר הספורטאים המחוננים כולכם גיבורים !

  • 6.

    ולריה

    גרין, 18/08/12 10:21

    עלי והגשימי. בהצלחה.

  • 5.

    כל הכבוד לך. עיתונאים קטנים. נקווה שיחזרו על ארבע. מתוקה (ל''ת)

    מהעם השפוי, 18/08/12 08:02

  • 4.

    את צודקת. התקשורת הישראלית מחפשת נפילות. מחפשת ללעוג לספורטאים!

    אזרח מעוצבן, 18/08/12 07:49

    הגיע הזמן שתלמדי שהתקשורת הישראלית היא התקשורת הכי מגעילה בעולם. מדובר בחבורת אפסים המהווים את ההתגלמות של הישראלי המכוער: עצלן, מלא צינות וביקורת ארסית ומתוסכל. לא ברור לי איך רוצים מדליות כאשר הישראלי הממוצע הוא בטטת כורסא עצלנית שלא רוצה לעסוק בספורט. במקומך הייתי שוקלי אם לייצג שוב את המדינה הזו. הציבור בישראל לא ראוי לשום יצוג על ידי הספורטאים שלו.

  • 3.

    נערה בוגרת חזקה ואינטליגנטית. מה שקשה לומר על עיתונאי הספורט (ל''ת)

    רפאל, 18/08/12 06:56

  • 2.

    צודקת בכל מילה. תהיי חזקה ותמשיכי.... (ל''ת)

    עלה ירוק, 18/08/12 06:53

  • 1.

    צודקת, צודקת צודקת!!! (ל''ת)

    שושי, 18/08/12 04:42