• 26.

    ומה הקשר ללהקה הגדולה אליס אין צ'יינס?

    מיקי, 11/07/10 16:53

    אה.. סתם חשבת שזה יהיה נחמד להכניס שם של להקה מוכרת לכותרת על סרט של ברטון?

  • 25.

    אהבתי (ל''ת)

    נט, 08/04/10 12:16

  • 24.

    לא אהבתי את ההערה המבחילה על היות לואיס קארול פדופיל

    מי-הממת, 03/04/10 14:17

    תתבישי לך, מוציאה דיבה על סופר מדהים. גועל נפש

  • 23.

    ביקורת מעולה ומדוייקת

    מולקיטן, 02/04/10 05:58

    תודה לך נטע, חוץ מזה שהבקורת ממש נכונה היא כתובה בצורה מעולה ביותר, ואף משעשעת.
    תענוג

  • 22.

    נטע, יא מהממת

    יוני, 30/03/10 22:06

    באמת סרט זבל

  • 21.

    סטטוסים בפייסבוק ועשית מהם ביקורת (ל''ת)

    אני חושבת שהעתקת, 30/03/10 22:06

  • 20.

    עודד

    yes19 , 28/03/10 16:38

    במאי מצויין שחקנים אדירים,אבל זה פשוט לא מוצלח לטעמי.סרט בינוני מאוד.

  • 19.

    מסכים, ביקורת נכונה וקולעת. חוץ מזה ש

    אביעד, 28/03/10 03:23

    גם ג'וני דפ לא ממש הציל את המצב

  • 18.

    הסרט הוא יצירת מופת

    נ, 28/03/10 01:21

    את ההבל הזה שפלטת לא יזכרו עוד הרבה זמן
    אבל כמו כל סרט של ברטון גם הסרט הזה יתפוס את מקומו עם הזמן
    להזכירכם אף סרט של ברטון לא הצליח בקופות אבל תמיד סרטיו הופכים לקלסיקות - מי היה מאמין שגם הסיוט שלפני חג המולד והמספריים של אדוארד בזמנו לא הזיזו לאף אחד והציגו באולומות ריקים
    אז מבקרת יקרה אני מאחל לך חיים ארוכים
    לסרט הזה בטוח יהיו

    • לסרט הזה בטוח לא יהיו

      ארז, 28/03/10 11:56

      איזה יצירות של טים ברטון הפכו לקלאסיקות בדיוק?!?!

      צ'ארלי ומפעל השוקולד?! רי-מייק עלוב, לעומת הקלאסיקה המקורית, עם גי'ן וויילדר. כוכב הקופים? גם כן - רי-מייק מיותר וזניח.

      סליפי הולוו? הפלישה ממאדים? סיפורי דגים? סוויני טוד? אף אחד כבר היום לא זוכר אותם......

      ביטלג'וס היה נחמד, וגם המספריים של אדוארד ובאטמן הראשון, אז מאז (1990) - ברטון לא עשה שום דבר משמעותי.

      • אני אהבתי את ''חתונת רפאים'' (ל''ת)

        שרון, 28/03/10 23:08

    • תגובה ל18

      אמת אהבה ויופי, 02/04/10 05:57

      נ יקר
      בתור חובבת גדולה של טים ברטון שהיה מושא לדחיפתי ללימודי קולנוע ואף לכתיבת עבודות סמינריוניות על ברטון, באמת שאין הרבה שמעריכים אותו כמוני ולכן כגדול הצפייה כך הייתה האכזבה, ולא סתם, מבמאי אהוב שעשה אדפטציה לספר אהוב.. אבל צריך להיות כן עם עצמך.. באדוארד יש עולם ומלואו שאין באליס כלל ודמות ללא אופי.... צר לי אבל הסרט לא נגע ברגש מכעט ונטול רגעי אקשן אמיתיים.
      יש בו רגעים נחמדים אבל תו לא, חבל שאתה לא כן עם עצמך...

  • 17.

    ''הרבה פחות טוב''. וזאת רק דוגמא

    עברי. מדבר עברית., 27/03/10 19:09

    לכמה שתרבות הכתיבה כאן נמוכה.

  • 16.

    ביקורת אנטי שמאל פציפיסטי של ברטון

    א, 27/03/10 15:24

    לאחר שראיתי את הסרט אני לא מבין איך דווקא אצלנו אף מבקר לא מתייחס ללגלוג של ברטון על תנועות הפציפסטיות הצבועות כאשר המלכה הלבנה מטילה על אליס להרוג את ''הדרקון'' בשבילה כיוון שזה נגד אמונתה להרוג.

  • 15.

    לכו לראות את ''המבוך'' (ל''ת)

    מדהים כובש ועל-זמני, 27/03/10 14:54

  • 14.

    לתת מימד נוסף לסרט

    גולנה, 27/03/10 13:17

    עוד לא ראיתי את הסרט. לכן אני לא יכולה לדעת אם היא נכונה בעיני או לא.

    מה שכן, ראיתי ''בקרוב'' של הסרט בקונוע, והתלת מימד היה מדהים.
    התלת מימד לא בא לשויץ אלה כשמו כן הוא. לתת מימד נוסף לסרט, ולדעתי זה עובד.
    ומוסיף.
    לכן כתיבתך בנושא התלת מימד בסרט הוא שבעצם לא צריך תלת מימד וזה מיותר....
    אז אלי בכלל כל הגישה שלך לסרט היא התרפקות על המקור. לא יודעת כרגע.

    • נראה שתחת המימד בא לכסות על חד המימדיות של העלילה (ל''ת)

      איפה העלילה, 27/03/10 15:19

    • אל תהיו תמימים. עשו את זה תלת מימד רק כדי לגבות יותר כסף על הכרטיסים.

      ארז, 27/03/10 20:13

      אני לא יודע אם יצא לכם לראות סרטים שמראש נוצרו לצורך הקרנה בתלת-מימד. אבל ''אליס'' של ברטון הוא לא אחד מהם. בארץ אין סרטים כאלו, אבל בארה''ב, די מזמן, היו לא מעט סרטים כאלו, וממש רואים את ההבדל על המסך.

      ''אליס'' הוא לא כזה. הוא נוצר כמו סרט דו-מימד סטנדרטי, ורק לאחר מכן המפיקים החליטו שכדאי לנצל את המומנטום של ''אווטאר'', ולהפוך את זה לתלת-מימד - פשוט מהסיבה שכרטיס כניסה לאולם קולנוע של סרט כזה עולה יותר מאשר לסרט רגיל.

      וזה כל הסיפור. כסף.

  • 13.

    יפה אהבתי.ביקורת שנונה ומעניינת. (ל''ת)

    תודה!, 27/03/10 11:40

  • 12.

    טוב סרט מצויין בטוח (ל''ת)

    עמיתוש, 27/03/10 10:52

    • היה מהמם

      גל, 27/03/10 19:09

      הביקורת הזו ממש שטותית!
      היה ממש יפה וסרט כמו שצריך כמו העלילה בדיוק
      לא תמיד צריך עניין

  • 11.

    בקיצור קראת את כל הביקורות עד היום ועד תקציר שלהן

    רפי שמרים, 27/03/10 09:20

    א. אין לי ספק שלא קראת את אליס בארץ הפלאות ואת מבעד למראה.

    ב. ה''ביקרות'' שלך דומה באופן מחשיד לכל מה שכבר קראתי בכל יתר העיתונים

    ג. לואיס קרול לא היה פדופיל וגם לא פדו_פיל (איזה צחוקים איתך).

    • אאוצ'...כמה ציניות בן אדם. (ל''ת)

      להרגיע בן אדם., 27/03/10 11:41

      • הוא לא ציני הוא צודק, למה ללכלך את שמו של לואיס קארול?

        אני, 03/04/10 14:19

        לואיס היה סופר ילדים ובן אדם מדהים שכתב את הספר אליס בארץ הפלאות לביתו האהובה, למה להכפיש וללכלך את שמו? אני מתביישת!

        • היא לא היתה בתו

          נוף, 15/05/11 20:38

          היא היתה בת של חברים שלו.

          ולואיס קרול באמת התעניין מאד בילדות קטנות והתכתב עם יותר ממאה מהן, אבל סביר להניח שזה היה עניין אינטלקטולי - רגשי ולא מיני (עפ''י היומן שלו היו לו מאהבות מבוגרות).

  • 10.

    הגעתי עם צפיות יצאתי עם פנים נפולות!!

    אבנר, 27/03/10 08:16

    סרט שלא מזיז כלום ולא עושה כלום.

    סתם סרט, ממש ממש סתם.

  • 9.

    מסכים עם כל מלה, למעט ש...

    איש רוח, 27/03/10 04:16

    ג'וני דפ לא שיחק את הכובען מי יודע מה. ב''צ'רלי וממלכת השוקולד'' הוא היה הרבה יותר כובעני.

    • לא נכון. פשוט לא נכון.

      ג'וני דפ, 24/10/10 13:29

      תראה לי עוד שחקן אחד שיגיע לרמה של ג'וני, בכול דמות אחרת.
      דון חואן? תפור עליו. ג'ק ספארו? תפור. ויקטור ואן דורט? תפור. ו, טרננט הייטופ(הכובען) ? ת-פ-ו-ר!

  • 8.

    מה את מקשקשת ?? טים ברטון זה לא דיסני..מה ההשוואה בכלל ??

    אליס, 27/03/10 01:00

    אין גם מה להשוות לאווטאר...אוואטר סרט מטופש חסר עמוד שדרה משעמם ואידיוטי ואפילו התלת מימד לא עשה אותו סרט מי יודע מה...הגדולה בסיפור של אליס שכל אחד יכול להזדהות עם מגוון דמויות ודימויים ככל שיד הדמיון טובה ופרועה...כן תלת מימד או לא תלת מימד טים ברטון אחד הבמאים הטובים של המאה

    • הסרט הוא מבית דיסני

      יונתן, 27/03/10 09:56

      והוא בהחלט לא יותר מדי משהו.

      הסרטים של טים ברטון מוכרים ברעיונות הפסיכדלים הסוריאלסטים והפסיכוטיים שלהם.

      אליס היה עוד סרט פנטזיה ממוסחר ולא יחודי עם ניצוצות עמומים של ברטון.

    • צודקת!!!!!!!!!!!

      אוהבת את ג'וני דפ, 24/10/10 13:27

      כול מילה נכונה! הסרט מקסים, מופלא, רב-גווני ומרתק. היא יכולה ללכת לחפש תחברים שלה.

  • 7.

    כל מילה סלע קיומנו (ל''ת)

    מסכימה עם כל מילה, 27/03/10 00:23

  • 6.

    לכי לישון

    shtuyot, 27/03/10 00:21

    סרט מהנה ומעולה. רוצו לראות

    • חחחחחחחחחח

      דפ הכי שיייששש, 24/10/10 13:26

      צודק\\ת~!
      סרט מושלם!

  • 5.

    כל מילה בסלע

    ליאור, 26/03/10 23:47

    אחד הסרטים המאכזבים של השנים האחרונות. לא ברור לי איך אפשר לקחת צוות שחקנים כ''כ מוכשר, סיפור כ''כ הזוי/מעניין/רב משמעי, את המילה האחרונה בטכנולוגיית תלת מימד ובוחטה של כסף, ולהפוך את זה לסרט פשוט משעמם.

  • 4.

    איום ונורא

    רועי, 26/03/10 23:28

    באמת, מראש הנמכתי ציפיות אבל הלכתי בכל זאת. בעיקר כי מאוד אהבתי את הסרטים הקודמים של טים ברטון (למשל כלת רפאים או הסיוט לפני חג המולד).
    כן, הדמויות מאוד מסוגננות, איכות הצילום והבימוי מעולה והלנה בונהם קרטר נהדרת.
    אבל פה זה נגמר.
    שעה וחצי של קיטש מהסוג הדביק ביותר. הרגשתי מרומה.
    ברטון, אני רוצה את 40 השקלים שלי בחזרה!

    • אתה צוחק????.

      דפ לתמיד, 24/10/10 13:26

      אז כנראה הז'אנר הזה, הז'נאר הקסום המדהים והמרתק הזה, הוא לא בשבילך. לך תראה קומדיות רומנטיות עם ג'וליה רוברטס

      • מוזר שהז'אנר הקסום והמדהים לא בשבילו

        נוף, 15/05/11 20:40

        כשהוא ציין 2 שורות לפני ש''מאד אהבתי את הסרטים הקודמים של טים ברטון''.

  • 3.

    יכול לומר מה שאתה רוצה

    אורי, 26/03/10 22:49

    אבל, אני נהנתי

    • צודק

      דפ לתמיד, 24/10/10 13:24

      גם אני. סרט נפלא.

  • 2.

    סרט מקסים וקסום

    שתי אמהות וארבע בנות שמאד נהנו, 26/03/10 22:47

    אם זו היתה הפקה ישראלית, הייתם אומרים שזו יצירת מופת.

  • 1.

    דווקא אחלה סרט לטעמי!

    בכירוס, 26/03/10 22:38

    נכון שזה לא סרט מטורף אבל למה אפשר לצפות מסיפור שעברו עליו כל כך הרבה פעמים?

    • האם אתה מכיר את סגנונו של טים ברטון בכלל?נשמע שלא

      טל, 27/03/10 15:17

      לעומת סרטיו הקודמים זו אכזבה ובטוח שלברטון יש יותר יכולות לפתח סרט מטורף גם אם הנושא נטחן.