• 37.

    לגברים אל תהיו פריארים בלי הסכם ממון אל תדברו על חתונה .! נקודה

    אין חכם אלה כבעל נסיון., 20/09/10 15:22

    ותחשבו על זה כי כל מי שהתחתן אי פעם ב100% ובלי יוצא מהכלל כל מי שהתחתן לא העלה על דעתו שבעוד כך וכך שנים יתגרש והופ אחרי כמה שנים אחרי שהאשה נעצה טוב טוב את השיניים והציפורניים בטרף בבעלה או אז חושפת פניה ופרצופה הדוחה ותתהפך עליכם ותאמינו לי ולעוד הרבה שלא האמינו מאיפה כל הרוע הזה יוצא ואיזה שטניות .....בלי הסכם ממון אתם הגברים שלא תעיזו להתחתן בטח לא כשכיסכם תפוח והאשה ממשפחה מרובת ילדים ראו הוזהרתם וזו עצה שווה זהב ובחינם.

  • 36.

    אם לאנתיפאדה קוראים תהליך שלום אז גרושין זה העצמה אישית.... (ל''ת)

    אותה קדחת, 15/09/10 10:14

  • 35.

    פעם אחרי פעם

    B, 17/12/09 18:24

    פעם אחרי פעם, אנחנו מגלים שנישואין זהו דבר מיותר בחייו של הגבר המודרני.

    גברים צעירים יקרים, אל תעשו את הטעות הזו, אין כל דבש בחיי הנשואין.
    את זה תבינו רק ביום שתקבלו את התביעת גירושין של האישה ומכאן יתחיל הגהנום שלכם.
    בד''כ זה קורה אחרי הולדת הילד הראשון לרוב אחרי השני, כל מערכות החוק לטובת האישה בלבד.
    ראו הוזהרתם.

  • 34.

    כנסו דחוף......

    תפרניות, 20/10/09 14:09

    כל הגרושות תפרניות מחפסות לנצל נשואים, רווקים הכל הולך כולן במינוס , ריקות מתוכן כי אם היה להן שכל הן היות מתקנות מה שיש ואם הוא אלים או אלכואליסט לעזור לו וללכת לטיפול שום בעייה לא נפתרת בגירושין להיפך הצרות רק מתחילות לתווך הקצר והארוך עם הילדים ובכללללללללללללל.

  • 33.

    אז המסר הוא בעצם לא להתחתן - זה מדבק ועלול להוביל לגירושין... (ל''ת)

    פנדה , 20/10/09 13:58

  • 32.

    גרושות הופכות לפריחות

    נשואה, 20/10/09 13:30

    כל גרושה היום מנסה להיראות פצצת על למרות שהילדים שלה מסכנים ומוזנחים ולה איכפת רק מעצמה גועל נפש, ואז... מתחילה לחפס גבר במקום לתקן את הקיים ולהיראות טוב כשנשואה. הילדים גודלים על הפנים אין חגים אין אושר הכל רק נראה טוב. ילדים צריכים אבא ואמא ביחד והם לא אשמים שאתם לא מסתדרים התחתנתם מאהבה נכון? הבאתם אותם מאהבה נכון? אז תתחילו לקחת אחריות כי הילדים שלכם ברחובות. בושההההההההההה.והעתיד שלהם יהיה דומה.מודל לחיקוי.

  • 31.

    מה עושים כשהחתיכ/ה הופכ/ת לשמנ/ה ומכוער/ת ?

    מיכאל, 20/10/09 09:32

    מי שיש לו לב, ושכל, ילמד לכבד את בן/בת זוגו, ולאהוב אותו גם אם השתנה מראהו. מי שמוחושטוף בזימה,מן הסתם לא מכבד את השותף שלו ולא מעריך אותו על מה שהוא - ורודף חיצוניות, ותאוות, ותמיד יחפש גירוי חדש. כמו חתול/ה מיוחמ/ת שמחפש שותף. לא ניתן להמנע מאחוז מסויים של גירושין, אולם המכה הזו - הינה בעיה היא חינוכית ערכית. חיבור בין איש לאשה, אינו עניין בהמי - אלא טהור וקדוש. ברגע שמורידים אותו לדרגה של ''סקס'' ומתנהלים וחיים כמו בהמות - אז הכל מותר, לנישואין אין ערך, והבית נחרב. תתקדשו במותר לכם, ותראו ברכה וחיים.

  • 30.

    גרושות מטופחות יותר מנשואות . (ל''ת)

    Simona/Dimona, 20/10/09 09:24

  • 29.

    שמירה על טהרת המשפחה- סגולה לאריכות השותפות.

    חבצלת, 20/10/09 09:05

    בתור אישה חילונית ששומרת על טהרת המשפחה, נשואה 8 שנים, ומאושרת עד הגג, כמה שזה נשמע פרימטיבי אין כמו זה! זה המתכון הבטוח לשמור על התשוקה ועל האהבה לאורך שנים.
    ...ולמדתי את זה מההורים שלי.

    • מה זה טהרת המשפחה? פעם ראשונה שאני שומע את המושג הזה (ל''ת)

      פנדה , 20/10/09 13:56

      • שמירת הילכות נידה

        צביקה ניימן , יקיר, 20/10/09 16:00

        ב"טהרת המשפחה" היא בעצם מתייחסת להלכות נידה. (כל כלה יהודיה אמורה לעבור אצל "מדריכת כלות" שאמורה להעביר לה את הידע בנושא).
        שמירת הלכות אלו יוצרת דינמיקה של קירוב וריחוק - ומונעת את השחיקה של שיגרה תמידית.
        כאשר שבועיים בחודש יש ריחוק פיזי - הקירבה שבאה אח"כ מוערכת מחדש ולא נתפשת כמובן מאליו שחוק.

  • 28.

    אני ואני ואני

    כתובה, 20/10/09 08:52

    אנשים לא רואים אתהסבל שהם גורמים לילדהם???????????

  • 27.

    שדולת הנשים ותקשורת שפוטה פלוס חוקים שמפלים את הגברים (ל''ת)

    הרסו את המשפחה הישראלית, 20/10/09 08:52

  • 26.

    אני ואני ואני

    כתובה, 20/10/09 08:49

    אנשים לא רואים אתהסבל שהם גורמים לילדהם???????????

  • 25.

    ממש עצוב שככה נראים הערכים בימינו אפס ערכים

    איזה חוסר מזל יש לי .............., 20/10/09 07:47

    זה לא קצר בתקשורת איזה ניגודי אינטרסים וכעסים קטנים שמצטברים בקשר והופכים לכדור שלג שגדל מיום ליום מה אפשר לצפות מקשרים בימינו שרוב הבחורים בכלל מחפשים רק קשר מיני אז איך אפשר לגרום להם להתחתן או בכלל לרצות להתחתן טוב להם גם ככה ואלו שמתחתנים רואים את חבריהם שכל פעם מחליפים בחורות וחושבים למה התחתנו איזה קצר בתקשורת כיום אין בכלל הבנה של משפחה של ערכים של חשיבות בזוגיות וקשר זוגי היום יש רק הבנה שהכי טוב זה רק קשר מיני וככה זה גם נראה ובגלל זה יקח לי מלא זמן למצוא בחור נורמלי שמחפש משהו כמו חברות מעבר לסתם יחסי מין

  • 24.

    אל תימהרו להתחתן..תהיו בקשר שנתיים שלוש תגורו יחד..

    ניר, 20/10/09 07:34

    תראו איך אתם מסתדרים ואח"כ חושבים על חתונה..לא אחרי שנה שנה וחצי.!

  • 23.

    אני גבר בן 53, אב לשלושה וגרוש -

    אורן, ארה''ב., 20/10/09 07:10

    הכרתי את אישתי בשנת 83, בקליפורניה. התאהבנו במראה ראשון וכעבור שנתיים התחתנו, קנינו בית קטן וחמוד ונולדו לנו שלושה ילדים נהדרים.

    בגיל 45, לאחר 17 שנות נישואים שכללו הרבה מאוד אהבה לוהטת, מריבות ואפילו מס' פרודים למשך שבועות אחדים, החלטתי שאני מעונין לחזור ולהיות רווק והתגרשתי מאישתי.....

    חמש שנים לאחר הגירושין החלטתי שהאישה הכי מתאימה לי בעולם היא בעצם.... גרושתי ואם שלושת ילדי, והחלטתי להזמין אותה אלי לארוחת ערב ולשאול אותה אם היא תקבל אותי בחזרה.

    היא קיבלה, ומאז אנחנו שוב ביחד, חיים ללא נישואין ובגלל שאין עלינו את המועקה הזאת של "חיי נישואים" אנחנו מאוהבים הרבה יותר מבעבר ונזהרים מאוד מלריב כי עצם העובדה שאנחנו כבר לא נשואים יותר והיא או אני יכולים לקום ולעזוב בכל רגע – עוזר לנו המון במערכת היחסים ביננו ויש איתנו כעת מצב של כבוד הדדי שבעבר לא היה קים.

    • אורן היקר נשים אמריקאיות זה לא נשים ישראליות לא בחשיבה ולא באופי

      א, 20/10/09 09:34

      אף ישראלית לא תסכים לחיות בלי רישיון נישואין ובלי אבטחת הכנסה כי ככה מחנכים אותן כאן כי עם רישיון נישואים וילדים הן יכולות לסחוט כאן גברים כמו שהן יודעות לעשות הכי טוב

    • ואני מחכה כבר 4 שנים והוא לא חוזר :(

      מירית, 21/10/09 11:25

      ארבע שנים עברו מאז שעזבת אחרי פחות משנת נישואין אחת וכל יום מחכה שתחזור. כל הטיפולים הפסיכולוגיים שבעולם, כל התמיכה שבעולם, כל הצמיחה שלי מאז - עדיין, עדיין לא ביטלו את אהבתי אליך.
      ניסיתי להיות האישה הכי טובה שיש, הענקתי לך ולילדיך בית חם, אבל החלטת שאתה לא טיפוס של מסגרות וביום בהיר אחד קמת והלכת. לרגע לא ראיתי את הכתובת על הקיר, לרגע לא חשבתי שבאמת התכוונת, אבל... הלכת.
      הלוואי שיום אחד תחזור....

      • כן, גם אצלי היה ככה; עברו 20 שנה והוא עדיין לא חזר!

        מרים, 27/11/09 23:39

        כבר נשואה, אך עדיין מחכה לנס?!

  • 22.

    מה יהיה עכשיו? מיליוני אנשים ייסגרו קלינקות ויאללה ללשכת העבודה (ל''ת)

    התפוצצה להם האמת בפרצוף, 20/10/09 07:04

  • 21.

    חבר'ה תרגיעו ומהר. אני גרושה 10 שנים וכול יום סובלת מחדש זה לא פיקניק

    בבקשה תחשבו עשרים פעם לפני אל תעשו זאת, 20/10/09 06:59

    למרות שהגירושין יזם האקס המתחתן הסידרתי נשארתי פצועה שתבינו אני יפה וסקסית ומצחיקה ושוווה אבל גם עם ראש על הכתפיים ועיינים ורואה מה יש בחוץ. אם הם גרושים שווים אז הם מעוניינים רק בסקס סקס סקס ואם מישהו כבר רוצה קשר אז הוא דפוק ושרוט ואומלל מגירושיו. תשארו עםמה שיש לא שווה כלום בחוץ

    • לא סובל מצחיקות (ל''ת)

      תמיר, 20/10/09 07:56

    • כבר עשית את הטעות של להתחתן - אז עוד פעם??

      פנדה , 20/10/09 13:59

      די, אם את אישה רצינית ועם בטחון עצמי אז מה את צריכה גבר שיגדיר אותך? נכון, צריך סקס, צריך אהבה - את כל אלה אפשר להשיג הרבה יותר בקלות ברגע שמוציאים מהראש את המילה האיומה המתחילה ב-ח'. אל תשכחי שחתונה מובילה או למוות או לגירושין :)

    • מכמה מילים שלך הבנתי למה גברים דו__ם וזורקים אותך.. (ל''ת)

      גרוש, 21/10/09 01:03

  • 20.

    בזכות הגירושים תעשיית הזנות ירדה

    אלי, 20/10/09 06:18

    נשים גרושות יוצאות לשוק הפנויים פנויות, וכדי להצדיק את הגירושים שעשו הן מתחילות לחגוג.
    על הגבר להציע כוס קפה, הרבה "מוצי פוצי" לדקלם מילות חיבה "בחיים לא הרגשתי ככה"
    והנה מגיע הגבר החלומי החם שכל כך שונה מהבעל לשעבר.
    והיא גם ממהרת להכניסו הביתה, כי גברים גרושים זקוקים לביית מיטה, אוכל.
    כעבור חודשיים פג הקסם, ושוב התהליך חוזר על עצמו, שוב גבר חדש, ועוד חלום, ועוד גבר חדש.....

    • ניתוח מדהים. אכן לדעתי עילה מס ' 1 לגירושין- גישורעל שינוי ערכי החברה= (ל''ת)

      סקס מתירני., 20/10/09 15:19

  • 19.

    כולם מסביבי דווקא מביאים ילדים כמו שפעת ולרוב החברות שלי נישואין מדהימ

    עלינו דילג הטרנד כנראה, 20/10/09 06:17

    והנישואים הכי מדהימים שיש לחברה שלי - זה נישואים של אישה לאישה, אגב.

    בכל מקרה, מקרה הגירושים היחיד שאני מכירה זה דתיה אחת מירושלים שחברה של חברה שלי.

    כל החברות החילוניות למהדרין שלי נשואות באושר ועסוקות בלהכנס להריון או לטפל בילד הראשון/ השני שלהן.

    • חכי (ל''ת)

      חכי, 20/10/09 09:23

  • 18.

    האשה היום רוצה ילדים ומזונות ומעט רכוש, הגבר הוא אמצעי בלבד

    דניאל, 20/10/09 05:17

    הנתונים מהרבנות מעידים כי 90% מפותחי תיק ברבנות הן נשים, נתון זה מעיד כי האשה ברגע שהשיגה 3 יעדים בחיים שלה (ילדים, גבר שישלם מזונות, ורכוש) אשה כזאת רואה בגבר אמצעי ולא מטרה ולכן אפשר להחליף אותו.
    קל לאשה להשיג גרושים (2-3 תלונות שווא וצוי ההרחקה בדרך)
    הגירושים גם מטיבים כלכלית עם האשה והם הרסניים לגבר.
    יש לי אח שהחל לפתוח בחשאי(על שם קרוב משפחה) חשבונות בנק, רכוש, קופות גמל
    וכל זאת בידיעה כי בעשור הקרוב כל זוג שני יתגרש.

  • 17.

    השופטת מקייס הרסה לילדינו את החיים (ל''ת)

    מנפגעי מקייס, 20/10/09 05:14

  • 16.

    להחרים את מוסד הנישואין לאלתר!!

    אחת שנמאס לה, 20/10/09 05:03

    מאז שהתחתנתי כבר מעל עשרים שנה לא ידעתי אהבה מהי.
    אני מתה לחיבוקים ומיזמוזים ואין לי את זה - רק את העבודה השגרתית של לבשל ולנקות. יום אחד אני אתגרש, אני יודעת!

    • '' מתה לחיבוקים ומיזמוזים ואין לי - אני יודעת יום אחד אני אתגרש ''

      מיכל, 20/10/09 05:43

      לפני שאת לוקחת על עצמך החלטה כבדה כזו כמו גירושין הרי בהעדר בן זוג בחייך עבודות הנקיון והבישולים לא יעלמו ?!

      יש לי הצעה:
      בין הרצליה לתל אביב קיימת רצועת חוף חמימה בשעות החשיכה מתהווה שם פעילות חברתית מהסוג שציינת כך שגם אם את לא נראת במצב טוב (הרי זו שעת חשיכה) תמצאי לך מקום לשבת ותוך פרק זמן סביר יגיח לו מתנדב לסייע בצורך החסר. המתנדבים נוהגים לתגמל בעין רחבה

    • תדברי יותר עים בעלך תדברי על הדברים שמציקים (ל''ת)

      רפאל, 20/10/09 08:21

  • 15.

    בקרוב יהיה חיסון נגד שפעת הגירושין

    GSK, 20/10/09 03:02

    שם החיסון DIVORCEVAX. החיסון ינתן ב 3 מנות בגילאים 20, 40 ן 60 ויכלל בסל הבריאות. גרושים/גרושות נכללים בקבוצת סיכון ולפיכך יהנו מעדיפות בקבלת החיסון לכשיגיע. כמו לכל חיסון גם לחיסון זה עלולות להיות תופעות לוואי לא נעימות.

  • 14.

    התא המשפחתי ומוסד הנישואין בישראל

    הרס, 20/10/09 02:54

    נהרסו על ידי עובדי ציבור וחורצי גורלות
    בישראל, שאולי לא הבינו שהחברה מורכבת
    מיחידות משפחה, ממש כמו שהחומר מורכב ממולקולות.

    כרגע לא אנתח את הסיבות והגורמים, אם מדובר
    בציפיות גבוהות, או בשאיפה לנהנתנות,
    או אולי השיגרה שמונעת ריגושים.

    אבל חשוב שנבין, שחברה שהתא המשפחתי שלה
    מעורער היא חברה חסרת חוסן.

    כמו עץ שנלקח ממנו מקור המים וסופו להשבר
    מרוח או סתם מיובש.

    החברה בישראל היא חברה לא בריאה לא איתנה.
    אמון הציבור ברשויות שלטון כולל החינוך,
    התערער בתקופתם של ממשלות קודמות שאמו את
    ''תרבות'' המעטפות וחליבת המדינה.

    אנחנו למדנו שקל להרוס. זה גם מהיר
    אך לבנות זה ענין ממושך וכרוך בעמל רב.

    אז ישראל והחברה בה, התמכרה לתרבות ההרס
    כשהבילוי הוא קפיצות כשאנחנו הלומי בירה.

    גאוותנו בבורותינו ולדעתנו כל אהבל
    לא ישר יכול להיות עובד ציבור.

    הסו שלנו יהיה מאכזב, כשהאכזבה
    היא פונקציה של הפתעה.

    • פשוט נכון (ל''ת)

      בת-שבע, 20/10/09 08:29

    • מה את מדברת? תראי מה קורה באירופה, אצלנו ממש דבש לעומתם

      פנדה , 20/10/09 14:02

      באנגליה רוב הילדים שנולדים היום נולדים או למשפחות מוסלמיות או לבתים הרוסים (שזה בערך אותו הדבר), בגלל זה הססמה של המפלגה השמרנית היא ''לתקן את בריטניה השבורה''

  • 13.

    הכי כייף זה SEX with the X

    גרוש X 3, 20/10/09 02:53

    נסו, תהנו וספרו לנו.

  • 12.

    בנות שמתגרשות 'נתפסות' לכאורה כנשים אמיצות בעלי אמביציה

    ירין, 20/10/09 01:58

    שהצליחו להציל את חייהן ועתיד ילדהן מהאסון הכבד שנקרא א-ב-א

    למען האמת שאשר האומללות הללו מגיעות למשרד שלי בא לי לירוק להן בפנים (אך הן משלמות ולא בזול לכן אני מרוסן) מעולם לא הצלחתי להבין את הסיבה האמיתית הרי אין כל עילה לגירושין אלא שהמפגרת בוחרת להיאחז ברגליים אחוריות לזרז את הליך לגירושין

    אני רק חושב על האומלל שעולמו חרב בין לילה אין סיכוי שאגיע למקומו

    • הוא באמת אומלל

      oz, 20/10/09 04:32

      אבל ברב המקרים הוא שגרם למצב הזה אפילו אם הוא בן אדם זהב.
      כי אם אשתו היא מלכה בשבילו בכל מובן שהוא ואם יבין שהיא באה קודם לפני כל דבר אחר, אבל כ-ל דבר, היא תתהפך לו בכלום זמן.

      נכון, זה נשמע פלצני, אבל אם מיישמים את זה ומהלב, זה עובד כמו שעון שוויצרי.

  • 11.

    ישראל על סף תהום

    אלי אביר, 20/10/09 01:45

    לפי השטחיות והשימוש בהכללות ביחס לנשים, בהם השתמשו בעיקר הגברים שהגיבו לכתבה, ניתן להבין (וגם כמובן בהקשרים אחרים) שמדינת ישראל על סף פשיטת רגל מוסרית ואינטלקטואלית. איזה אישה נבונה ורחבת אופקים תרצה להתחתן עם גבר פרימטיבי ששטוף בדיעות קדומות ביחס לנשים?

    • מר' אביר, אני מציעה שתחזור לחור המודרני שלך

      מיכל, 20/10/09 05:30

      עוד הוגה דעה בגרוש

      • גם שטוחה וגם סתומה

        אלי אביר, 20/10/09 08:34

        דווקא לפי התגובה הצינית/קומית שלך לתגובה אחרת, חשבתי שאת נבונה. מה לא שמת לב לסטיריאוטיפים שרצים כאן. אדם רואה מקרה אחד אצל השכנים ועושה הכללה על כלל הציבור. וחוץ מזה. מה עם אהבה? איפה הרומנטיקה למען השם? מה קורה לכם תתעוררו!!! יש אהבה ויש מוזיקה באוויר הקסום הזה של אוקטובר.

    • אלי, יפה כתבת. (ל''ת)

      נעמה, 20/10/09 13:09

  • 10.

    למה ? בגלל שהנקבות חושבות שה ז של השכן ירוק יותר

    מיכל, 20/10/09 00:46

    ואני התתי בטוחה שכך התגרשתי פעמיים כעת אני מתחרטת שהתגרשתי מהראשון

    • אני, ''סבון יורם'' שמשתמש בשפה עדינה יותר.

      הכותב צודק, 20/10/09 03:02

      בתקופת הסבים וההורים שלנו, בטרם
      הומצאה הגלולה ושאר אמצעי המניעה המצוינים,
      אנשים נישאו כדי להביא ילדים לעולם
      ואחר כך להשוויץ בפני המכרים, בילדים
      מלומדים, ברופא, במדען, במתמטיקאי
      ובילדה שמגינה כעת על התזה שלה
      במיקרוביולוגיה.

      אבל משניתנו אמצעי המניעה לנשים, הפך המין
      לתהליך נהנתנות מהיר, כמו הבירה, הקוקטיל,
      החזיה האופנתית ובן הזוג החתיך התון.

      אז הקשר הזוגי כיום בנוי על ההנאה הרגעית
      הקויקיז והחלפת בן זוג לטובת יפה וחתיך ממנו.

      אין זמן לפתח קשר שממילא הוא זמני וחולף..

      במילים אחרות, יסודות החברה נשלפו מבסיסה
      והעתיד של האנשים החיים בישראל יפתיע,
      כשהגורל ישלוף ממגבעתו סדרה של הפתעות
      כואבות.

      קומה של ישראל היא רק אפיזודה קצרה.

    • אז אם למדת מהטעות

      oz, 20/10/09 03:04

      תשתדלי ללמד אחרים מה לא לעשות.

  • 9.

    בריחה מהתמודדות והרס העתיד של ילדיכים

    קתולי, 20/10/09 00:16

    אילו היו בודקים כמה ילדים להורים גרושים ''נשרטים''בגלל שאחד ההורים החליט לפרק את החבילה והסיבות מגוונות.אני מוציא מהכלל אלימות מכל סוג שהוא שעל זה אין לעבור בשתיקה אבל התחושה הכללית שאם לבחורה החמיאו יותר מידי בגלל שהרימה ציצי או השד יודע מה והיא מחליטה לקעקע פרפר ולצאת לדרך ושישרף העולם.

    • בנות של היום חסרות יציבות אינן בבשלות למסגרת משפחתית

      יהל, 20/10/09 01:22

      ברובן מופקרות שיטחיות מעניין אותן רק אם הצבע בשיער מתאים לגזרה של השמלה וזה כדאי לכם להפנים

      בינתיים אני בוחן אותן אחת אחת וכל שנתיים מחליף מודל.
      שלא תבינו אותי לא נכון אני מאוד רוצה להקים משפחה אבל אין , אין, נקבה שאני יכול לסמן אותה פוטנציאלית בכל אחת מהן יש בגמים באישיות שלא נתן לעבור לסדר היום

      לא ''בא לי'' להיות אבא ששולח צ'ק כל חודש אני רוצה לגדול עם הילדים שלי

  • 8.

    גברים שעומדים מתחת לחופה אלה גברים שסגרו לעצמם את כל החלומות והעתיד

    א, 19/10/09 23:59

    אשה היא רק עוצרת לך את המזל וגורמת לך לאבד את האמביציה והחלומות שלך מי שמתחתן גם אומר שלום לחיים שהוא רצה לממש ולהגיע אליהם. רק פראיירים (גברים) וחסרי שאיפות מתחתנים

    • וואלה?

      oz, 20/10/09 00:17

      חסר דוגמאות של אנשים נשואים ומצליחים?

      • לא חסר דוגמאות של אנשים מצליחים.. אך הם שייכים לדור אחר..

        אבנר, 20/10/09 00:57

        כאשר האשה לצידם מחזקת תומכת ומעודדת
        ה-ז-ב-ל של היום הן נפקניות קרימינליות בפוטנציה

        • זה נכון אבל אם נסתכל טוב

          oz, 20/10/09 03:20

          נמצא שרוב הגברים המצליחים מהדור ההוא ידעו איך להתנהג אם הנשים שלהם כדי שיקבלו בחזרה תמיכה.
          לאשה תמיד יש שני צדדים וגבר שמבין איך להתנהג עם אשתו יכול לקבל את הצד הטוב מבלי הרבה מאמץ.

          ושיהיה בהצלחה.

  • 7.

    פרק ב זה כמו פרק א

    אותה גברת בשינוי אדרת, 19/10/09 23:45

    אנשים רצים אחר הפנטזיה ולבסוף מקבלים את אותו הדבר פחות או יותר עם יתרונות וחסרונות לפה או לשם .
    הסבלנות משתלמת בד''כ ומי שצולח את השנים הראשונות של הנישואים בהן עסוקים במלחמת התשה חסרת תוחלת ובנסיונות לשנות את בן או בת הזוג ולהתאים אותם לצרכיכם - לא יתגרש .
    יש משהו שלילי אולי באותו וויתור כביכול על החלום ועל כל ''המגיע לי'' אבל גם חיובי : האדם לומד להתגמש , להבין שמולו עומד גם כן אדם עם יתרונות וחסרונות ולומד להעצים את התכונות החיוביות ואת המשותף ולא רק את השונות

    • מדוייק ונכון (ל''ת)

      יובל, 20/10/09 08:46

  • 6.

    הסיבה לגירושין כיום נעוצה בנשים בלבד הן מחליםות גברים כמו גרביים

    א, 19/10/09 23:24

    אשה היום מחפשת פנטזיות שלא קיימות הן מחפשות את החיים הטובים ומחפשות גברים שיקנו להם ויעשו להן זאת הסיבה היחידה שנשים סובלות מאלימות מצד גברים ומאבדות מהערך שלהם כי מי שמוכר עצמו בזול משלם ביוקר

  • 5.

    למי שכן רוצה להציל את הנישואים

    oz, 19/10/09 23:22

    יש ספר (לגברים בלבד) שנקרא ''בגן השלום'', הכתיבה היא מאוד ''דתית'' אבל המסרים בין השורות מדהימים. אין לי איך לתאר כמה זה עזר לי לראות באור אחר את הנישואים ואת חשיבות השלום בית, הזוגיות שלנו פרחה מאותו רגע ואני ''משוגע'' על אשתי כמו שאי אפשר לתאר.
    שווה לנסות. (ולא אני לא סוכן מכירות ואני לא דתי)

    • אשה בונה אשה הורסת וגירושין זה רק צד האשה אשם וגם נשים יודעות זאת (ל''ת)

      א, 19/10/09 23:52

      • נכון מאוד... אבל

        oz, 20/10/09 00:22

        התנהגות האשה תלוייה אך ורק בהתנהגות הגבר, חויתי את שני הקטבים של האשה, והכל היה תלוי באיך אני התנהגתי.

        • וואוו ... אז תכתוב ספר יאהבל (ל''ת)

          מיכל, 20/10/09 01:07

          • לא צריך

            oz, 20/10/09 02:56

            כבר כתבו,אבל אני, כמו שאמרת אהבל, נשאר לי רק לקרוא וליישם.

        • לא סתם - ''עזר כנגדו'' (ל''ת)

          מישהו, 20/10/09 02:01

    • קראתי אותו ולדעתי ספר מטומטם

      אפי פו, 20/10/09 07:39

      מה שצריך זה שינוי בחקיקה
      יחס הוגן במזונות ולהוציא את העוקץ הכלכלי מהענין. תתגרשי אין בעיה אבל תגורי עם האבא של הילד על שיהיה לך מספיק כסף להסתדר לבד

  • 4.

    התגרשתי ואני רוצה להתחתן שוב (ל''ת)

    טל, 19/10/09 23:22

    • למה ? תני לי, לנחש את במינוס ? (ל''ת)

      מיכל, 20/10/09 01:04

  • 3.

    אזהרה לכל הרווקים !סיפור מהחיים

    ערן, 19/10/09 23:12

    הכלות הפוטנציאליות הן ממש לא כמו האמא שלכם בצעירותה.יש להם את כל הטריקים והשטיקים של נשים המוכרים לכולנו.אחרי הרבה התלבטויות והיסוסים נדמה לכם שמצאתם את אהבת חייכם שמתנהגת בדיוק בדיוק ''לפי פיתרון בית הספר לאשה המושלמת'' עם הרבה תקווה אתם מתחתנים ומשקיעים בבנית המשפחה את כל מאודכם וחסכונותיכם.
    3 שנים עוברות,שניכם עסוקים ומתאמצים בבנית הקריירה ואמצעים למשפחה,נולד כבר ילד ראשון מתחיל לדבר וללכת,אישתכם כבר התבססה בעבודה.ואז היא מודיעה לכם יום אחד שברצונה להיפרד...סתם כך היא מרגישה שהיא מיצתה את הקשר,רצתה לממש את האמהות,עזרה בשנתיים הראשונות של גידול הילד ועכשיו היא יכולה להמשיך לבד כאשר אתה מחוייב ל20 השנים הבאות בתשלום מזונות...ומבין שעשו לך תרגיל תלת שנתי של הונאה.
    היזהרו לנפשותיכם!הבחורות של היום הן לא כמו מה שתיארתן לעצמכן.תמיד כמובן יש כמה צדיקות בסדום.אך ככל שהן משכילות יותר ועצמאיות יותר כלכלית המתכון שלמעלה הוא שצפוי לכם.מצער אך זאת המציאות.

    • לא מחדש כלום אבל הרווחת 3 שנים כי נשים היום נכנסות להיריון לפני החתונה

      א, 19/10/09 23:57

      הכח של האשה הוא למטה בלבד והן יודעות את זה טוב מאוד הן ירמו אותך ויגרמו לך לקבוע תאריך לחתונה ושבועיים לפני החתונה הן יכנסו להיריון בשביל להראות לך ולזרז עניינים שאם לא תתחתן עדיין תצטרך לשלם אז בלית ברירה אתה מתחתן. יש היום כל כך הרבה גברים תמימים ופראיירים שחושבים שבאמת אשה זה דבר טהור מסכן ותמים ורגיש אבל הן לא מבינים שנשים כיום חושבות כמו גברים ואף יותר גרוע במחשבה קרה ואינטרסנטית בשביל להשיג את מבוקשן.

    • אתה צודק ב 100% לצערי הרב למדתי רק אחרי ''שאכלתי אותה''

      זהירות רבותיי סכנת נפשות !!!!, 20/10/09 00:52

      אני מנסה להסביר לחבר'ה צעירים להיזהר אך הפיתוי גדול ממני כל אחד בדרכו שלו הם חושבים שנשים זה כמו האמא שלהם

    • absolutely right. (ל''ת)

      don corleone, 20/10/09 04:44

    • זה בגלל שחשבת מהז... ולא מהשכל. כנס ולמד

      מושון מחולון, 20/10/09 13:20

      1. לפני נישואין חותמים על הסכם ממון והסכם טרום נישואין, תאמין לי , גם לגברים יש זכויות, ויש זכויות על רכוש לפני החתונה ולפני שהכרת את בת זוגתך.
      2. רוב הגברים נופלים שדודים למראה חיצוני ולא שמים לב לכל מיני דברים קטנים. תשימו יותר דגש על אופי טוב, ולא תאכלו אותה.
      3. הבחורות לא טפשות, גבר שישקיע בבת הזוג שלו (מעבר ללעבוד ולהביא כסף הביתה) - רוב הסיכויים שאשתו לא תעזוב אותו.

  • 2.

    מה גורם? התרבות החילונית הריקנית! (ל''ת)

    יוסף, 19/10/09 23:11

    • אולי אתה צודק

      oz, 20/10/09 00:26

      אבל תגובה משתלחת כזו לא ממש תעזור.

  • 1.

    הסיבה היא חינוך מערבי ללא רוחניות וערכים (ל''ת)

    פשוט מאוד, 19/10/09 23:00