• 54.

    הספר של שי גולדן

    אחד שקרא, 08/12/08 09:44

    מר בן.
    אני חושב שאתה חוטא למונח ''תרבות'' ששמך מתנוסס לידו. אני חושב שאתה משק אותה יפה נפש בזה שנוח לך להדביק את התואר חולה נפש. אני חושב שכולנו חושבים מחשבות אלימות, ההבדל הוא ששי גולדן אמיץ מספיק לכתוב אותן.
    אני חושב שעורכי מעריב/nrg עשו טעות מרה בזה שנתנו יד לקישקושים שאתה מרשה לעצמך לכתוב.
    איש רדוד אתה.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    תרופות פסיאטריות = סמים?

    הרוקח, 07/12/08 13:08

    ריטלין הוא סם לכל דבר וגורם לפסיכוזה בדומה לסמי מרץ אחרים. אבל תרופות פסיכיאטריות? נראה לי שזו הכללה גדולה מידי.. אם אתה מדבר על תרופות מרגיעות אז כן אלו יכולות לגרום לתופעות לווי קשות ולהתמכרות ודורשות מעקב רפואי צמוד. אבל תרופות אנטי-דכאוניות.. סמים? מה פתאום. תרופות נוגדות דיכאון אפילו לא באותה הספירה של ריטלין ומרגיעים. וחוץ מזה - מי אתה שתציע פיכחון? נשמע כמו סיסמה יפה, אבל לא תמיד מתאים ולפעמים מאוד מסוכן. מה שאסי צריך זה טיפול רפואי אפקטיבי. אתה רופא? אתה פסיכיאטר? פסיכולוג? הוא הפציינט שלך??? די עם השטויות!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אם תצלחו את השליש הראשון תהנו

    הספר של גולדן, 07/12/08 11:21

    קשה מאוד השליש הראשון, קשה להגדיר מה. אולי שהכתיבה מנסה לייצג ''ילדים''. אחר כך יש הרבה מאוד עוצמה, חיים, מוות, שקרים. לי גם הפריע טונות הקללות, אבל כנראה הבנאדם קצת הרבה אלים, אוצר בתוכו הרבה זעם. זה עדיין קשה לתפוס. באופן כללי זה ספר שידבר אל כל מי שיש לו הורים, וזה כל אחד. זה ספר על הורות, אם כי כנראה באמת היו לו הורים קצת יותר קשים מהרגיל.

    הגב לתגובה זו

    • נטשתי באמצע את הספר

      אחד, 07/12/08 12:37

      הדבר היחיד שלמדתי מהספר הוא העשרת הקללות בעברית, הבנאדם זקוק לטיפול באופן דחוף.

      הגב לתגובה זו

      • למה לשקר? לא קראת את הספר (ל''ת)

        טל, 07/12/08 17:40

        הגב לתגובה זו

    • אני עדיין לא יודעת מה לומר,,

      קראתי, 07/12/08 23:17

      רק שהספר הזה לא עוזב אותי

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    דדי ברון היא במאית (אישה) ולא במאי-תקנו את הטקסט (ל''ת)

    עורכת, 07/12/08 05:07

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    סיינטולוג, אתה נגוע בעניין הריטלין, אז אל תחווה את דעתך עליו. בבקשה! (ל''ת)

    באגסי סיגל, 07/12/08 02:16

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הספר עליו כתבת מדהים ונפלא

    א., 06/12/08 22:13

    חטאת לו מאוד

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    דיין

    שלומי, 06/12/08 17:45

    לראשונה אני מסכים עם מנחם בן (בדרך כלל אני מסתייג ממנו.לחלוטין) בענין עצותיו
    לדיין, האב והבן.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    יש לאשפז את מנחם בן

    שופט שלום, 06/12/08 17:22

    אוציא צו בעניין בהמשך. הבנאדם פשוט דפוק. לא להאמין שנותנים לחרא הזה להתפרסם

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אתה לא פסיכיאטור

    תזכורת למנחם בן, 06/12/08 17:10

    ואתה גם לא מבין כלום בספרות (אולי בשירה).וכתבת ביקורת בלתי אתית על הספר של גולדן,,,חורגת מהטעם הטוב.בושה לך ולעורך שלך שלא נעצר הפרסום של המילים שלך.עברת את הגבול.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שי גולדן באמת פגום

    יוסי בובליל, 06/12/08 16:54

    סוציומט, אנטיפט ומרוכז בעצמו ואת זה אני אומר בלי לקרוא את ספר הרחמים העצמיים שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מצפה לקרוא את הספר, מורה נהדר ואדם טוב! (ל''ת)

    תלמידה של שי ממנשר, 06/12/08 16:22

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שי גולדן טרחן

    אורית, 06/12/08 14:22

    הוא לא אומר שום דבר מעניין וכתיבתו מעייפת מרוב עומס, איך שכחת את זה, מנחם בן?

    הגב לתגובה זו

    • הוא כותב מרגש, עמוק ומרתק

      מישהי אחרת, 06/12/08 17:03

      זו דעתי וזו דעתך ואני מכירה עוד אנשים שחושבים כמוני

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    סיימתי אתמול את הספר של שי גולדן

    שרית, 06/12/08 12:47

    מנחם בן ---- אתה צריך להתבייש. איך הפכת ספר כזה רגיש ומלא כאב לוידויו של חולה נפש? זה אחד הספרים הכי כנים ומרגשים שקראתי הרבה שנים והקטע שהבאת ב''ביקורת'' שלך הוצא מהקשרו.אין יותר הוצא מהקשרו מזה. אחרי שקראתי את ''הביקורת'' שלך הייתי המומה.ביצעת פשע מנחם בן.לקחת דבר עדין וטהור ופגיע כמו גוזל ודרכת עליו עם מגף ברזל.

    לכם הקוראים פה,אני ממליצה בחום לקרוא את הספר ולהתרגש,רק כדי להבין איזה מבקר חסר אחריות הוא מנחם בן.ולראות דוגמא לאיך ביקורת יכולה לעוות מציאות.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    גם אני לא אוהב את הסופרנוס וגם לא את הסומיה

    דני, 06/12/08 11:20

    אם כבר פותחים את הנושא.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    תרופות נוגדות דיכאון אינן ממכרות,

    ש, 06/12/08 10:40

    אלה לא סמים, אלה מצילי חיים.
    הציפרלקס, הסירוקסט, פרוזאק- מצילי חיים!!!

    יש הבדל בין תרופות הרגעה ממכרות שהיום ממעטים לתת להן מרשמים (קסנקס וואליום) ובין תרופות ממשפחת הssri נוגדי החרדה והדיכאון. בגללך אנשים לא יקחו אותן!
    אתה אוויל חסר אחריות (וגם תומך באנסים, לא שוכחים). הסיבה היחידה שnrg מחזיקים אותך כי הם יודעים שאנשים קוראים את מנת הפרובוקציה האווילית השבועית שלך. בזים לך, מתעבים אותך, סולדים ממך, אבל קוראים אותך. כמו שיקראו גם ילד קטן שכותב ''קקי ופיפי''. ככה זה.
    אבל בעניין התרופות נוגדות הדיכאון -אתה פשוט חסר אחריות וגם עצלן מכדי לעשות מחקר רפואי.
    די, לך הביתה
    והדברים שכתבת על שי גולדן מחליאים. בא לי להקיא.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שי גולדן מקסים!

    שי גולדן פגום?, 06/12/08 10:36

    אוי נו באמת, זה ספרות, לא אוטוביוגרפיה אחד לאחד!!! אתה באמת מאמין ששי גולדן לא יציל ילד כשדוהרת לעברו משאית? נו באמת.
    ספרות, מנחם, קוראים לזה ספרות.
    ואתה מבין גדול בספרות? זוכרת את הביקורת שכתבת על ספרים שלא היה לך כוח לסיים לקרוא. בושה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    המבין הגדול ביותר בשירה בעולם?

    משורר, 06/12/08 09:29

    רק אדיוט שלא מבין כלום באמנות ובשירה יכול להעיד על עצמו משפט כזה. זה משפט שכולו סתירה פנימית וחוסר רגישות וחוסר בינה וחוסר חכמה וחוסר כבוד לשירה ולעולם. כמה עלוב אתה, מנחם בן. כמה עלוב.

    הגב לתגובה זו

    • אין לך הומור בשיט? הא?

      משורר עלק, 06/12/08 15:39

      איך אפשר להיות משורר בלי טיפת הומור?

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    איך הוא יעזור להרס שהרס גם אותו - אסי דיין הרס עצמי מהלך (ל''ת)

    ובדרך בגיהנום אם לא יעזור לעצמו, 06/12/08 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הסכמתי עם כל מילה שלך

    קרן, 06/12/08 04:18

    ואני שמחה שאתה כותב- כי אתה מבטא את הדברים הרבה יותר יפה וטוב ממני, כך שההנאה כפולה- גם לקרוא דברים שאני מסכימה איתם וגם לראות איך הם מנוסחים בצורה מגובשת וברורה. תודה על התענוג.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    DAYAN

    RESHEF, 06/12/08 03:44

    DAYAN=BEN TOVIM

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    Sorry to say, but.....

    Tami, 06/12/08 01:47

    your son is most likely in remission and not cured
    I do hope I am wrong, but.....you are NOT a medical doctor yet

    הגב לתגובה זו

    • אם זה נכון זה חמור מאוד (ל''ת)

      מבינה משהו, 06/12/08 09:48

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    דעת ה'? זה מה שיסדר אותנו?

    איתמר, 06/12/08 01:33

    ולחשוב שבן אדם עם דעות כאלו מחזיק טור בעיתון...

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מיעוט אשכנזי, גזען ואנטיציוני, רוצה לקעקע ולהרוס מד' היהודים.

    חן, 05/12/08 23:36

    הפרופ' בנימין הרשב משתייך למיעוט אשכנזי קטן, מתוסכל מאיבוד סופי של ההגמוניה האשכנזית, שונא מזרחים, ובשל שנאתו זו הוא תומך בפלסטינים, ובין היתר מנסה לערער על מה שהם מכנים ''הנראטיב הציוני'': הם מנסים לנגח ולהרוס את ההיסטוריה הציונית כדי להרוס את המדינה היהודית, שהם מאסו בה.

    הגב לתגובה זו

    • אז למה אתה עוזר לו להגדיל את הקיטוב בעם?

      ניר, 06/12/08 04:29

      אין ספק שיש פה מספר אשכנזים שאיבדו את הצפון (ולא ברור למה) אבל כך להכליל את כולנו באותה חבילה מסריחה?

      הגב לתגובה זו

    • הרי ידוע שביבי הליכודניק ואני הבובליל יסדנו בבזל את מדינת היהודים (ל''ת)

      יוסוף בובליל, 06/12/08 08:23

      הגב לתגובה זו

    • מה זה קשור להיותו אשכנזי? אני אשכנזיה וציונית ורחוקה שנות אור מהפרופ'

      דנה, 06/12/08 19:11

      ואני סבלתי ממזרחיים ששונאים אשכנזים בלי שעשיתי להם כל עוול.
      תפסיקו לקשור כל דבר לעדתיות. לפעמים אנטי ציוניות ומופרעות לא קשורה למוצא המשפחתי אלא למצב הנפשי הספציפי ולשינאה עצמית.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    הכותב הכי חד בישראל. מכור אליך מנחם!!! אתה מנחם אותי!!!

    אחד שיודע לקרוא, 05/12/08 23:30

    מנחם בן, כותב על!! כל שורה שלו סוחפת, רהוטה וכובשת. גם אם לעתים איני מסכים, הוא מצליח בדרכו שלו, לשכנע אותי בצדקתו. חבל שהוא כותב רק פעם בשבוע. מבחינתי, פעמיים ביום!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    יושר אינטלקטואלי היה מביא אותך להודות שגולדן טרחן

    ינקו, 05/12/08 22:37

    אני רוצה להתייחס לנקודה אחרת ולא לפסיכיות של בן אשר רוב המגיבים מתמקדים בזה.הרי העניין העיקרי אם אתה באמת מבין ופרשן גדול בשירה, אז איך זה שלא התייחסת לטורחנות של גולדן שהיא המאפיין המבאס ביותר ב''כתיבתו''.עזוב את כל התרופות והיתמות והפסיכוזות לרגע, וכפי שאתה ''ביג בן'' כל כך גדול באמת וביכולת לחשוף שרלטנים ומושכי קולמוס דה מיקולו ומנגד להצביע על אחרים שהם כה טובים, למה אתה לא מתייחס לעובדה שגודלן הוא בראש ובראשונה מפגע של שעמום וטרחנות?

    הגב לתגובה זו

    • טרחן אולי בעיניך

      ל, 06/12/08 12:42

      בעיני הוא כותב מחונן,מרגש,חריף ועמוק. עניין של טעם.אתה לא מוכרח להסכים,אבל אתה לא יכול גם לכפות את טעמך על אחרים

      הגב לתגובה זו

    • הטורים שלו בדמרקר נהדרים

      שולה מעפולה, 06/12/08 13:14

      איפה אתה חי?

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    לקחתה קטע אחד מהספר

    איזה בלוף, 05/12/08 21:34

    והוצאת אותו מקשרו. תשעים אחוז מהספר זה על הילדות שלו בבית יתומים ואולי פרק אחד על בגרותו ודווקא משם לקחת שורה וחצי וציטטטת. אתה בושה למקצוע

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    את ליאור דיין אתה אוהב

    לא חברה של מנחם בן, 05/12/08 20:25

    אבל תוקע אותו ואת אבא שלו.אתה אדם גס ובהמי.מבקר רע וירוד ולא מבין כלום בשירה.כולם אומרים את זה.חוץ ממך

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי נותן לך במה???

    מנחמה, 05/12/08 18:01

    איזו ערימת שטויות כתובה רע

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ואתה קורא לעצמך מבקר?

    אנה, 05/12/08 17:14

    נראה לי שהחלום שלך להיות פסיכיאטר או עובד סוציאלי...לך תשיג תעודה בתור עובד סוציאלי ותעזוב אותנו לנפשנו כי בתרבות אתה לא מבין שום דבר

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ''אני מבין בשירה הרבה יותר מכל אדם אחר עלי אדמות''? חחח

    LOL, LMAO ROFL, 05/12/08 16:59

    בארה''ב יש אלפי מומחים לשירה ששמים אותך בכיס הקטן.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מי הכלומניק הזה שמעז להגיב כך לשיר של אלטרמן? (ל''ת)

    רמי, 05/12/08 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    זהו מנחם

    מישהי, 05/12/08 16:37

    שרוצה להפוך את כל העולם סביבו לפסיכופטים כדי שלא ירגיש לבד. לכן הוא ''מודאג'' ממצבו הנפשי של אסי דיין, ''מודאג'' ממצבו הנפשי של גולדן ו''מודאג'' ממצב הנפשי של כל אדם. אבל גם אסי דיין וגם גולדן עולים על מנחם בן אלף פעמים בכישרון שלהם וגם....בבריאותם הנפשית. כי הפסיכופט הכי גדול הוא מנחם וזה אוכל אותו....של נעליך לפני שאתה כותב על אסי דיין...של נעליך.

    הגב לתגובה זו

    • ''של נעליך''? תשמעי, את מקורית!! הקלישאות מסמיקות כשאת עוברת (ל''ת)

      מישהו, 05/12/08 16:55

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    האם אתה באמת ירא לבריאותו הנפשית של גולדן, או מצקצק בה לפרובוקציה זולה (ל''ת)

    אדם פתח ליבו בפניך- ואתה יורק עליו במודאגות מעושה., 05/12/08 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    גולדן אוהב את הסופראנוס ואתה לא, כי... (ל''ת)

    לגולדן יש טעם, 05/12/08 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מחכה לטורך כל שבוע. תודה

    באמריקה, 05/12/08 14:57

    אני למדה כל פעם משהו חדש ומתקנאה בידיעת השירה שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מנחם בן הוא בור ועם הארץ (ל''ת)

    נמאס ממנחם בן, 05/12/08 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מפעם לפעם זה נעשה יותר ברור

    מגש הבדיל, 05/12/08 14:32

    בן והפנטזיות שלו זקוקים לטיפול.כשהוא כותב קשה לפעמים להבדיל בין הבן לבין הבורות, בין היוהרה לבין הריקות.

    אז עזוב אותך מהשכלה פורמלית, בן.
    עדיף שכל.

    בעניין הרגש עצמו ודעת ה', אנחנו כנראה חלוקים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    את מי זה מעניין?

    ביבו, 05/12/08 14:17

    עד מתי תדחפו לנו כל מיני סתם אישים ?
    פשוט בזבוז ביטים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הוא נמצא במצב הרבה יותר מסובך ממה שאתה חושב ואם אתה חושב שזה מה שיעזור

    שיר, 05/12/08 13:55

    המכתב שלך אתה טועה ובגדול מה שזה יכול לעשות זה להכניס את ליאור ללחץ יותר גדול מה אתה בדיוק חושב שהוא לא מנסה לעשות משהו ומה הוא כבר יכול לעשות הבן אדם ( אסי דיין) מבוגר ומחליט את ההחלטות שלו או החליט את ההחלטות שלו בעצמו. ומה לעשות שיש אנשים שרק תרופות פסיכיאטריות עוזרות להם כי המוח שלהם עושה להם בלגן כזה שאולי לא חווית למרות שאתה מתאר שלקחת.אל תטעה אני לא אומרת שסמים טובים עם תרופות או טובים בכלל. אבל המכתב שלך מול כל העולם בטוח לא יעזור לאף אחד אלה רק יפריע אם כבר. וסליחה שאני שואלת אבל מי אתה בכלל שתתערב? ועוד בצורה כזו פומבית!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שרים שלא מבינים בכלכלה

    שמשון בר יוחאי, 05/12/08 13:53

    אני לחלוטין לא מסכים עם הדעה שלך בנוגע לשרים חסרי השכלה פורמלית.

    האמת היא שאם כל שר היה בעל השכלה פורמלית הרלוונטית לתיק שהוא מחזיק המצב היה יותר טוב. לדוגמא:

    שר הבריאות - שהוא רופא
    שר ביטחון - שהיה רמטכ''ל (ע''ע עמיר פרץ)
    שר אוצר - כלכלן, ברוורמן\\פישר
    שר חינוך - שהיה מורה
    וכו'.
    ש ב ת ש ל ו ם

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תנו רבנן ''מעשה אבות סימן לבנים'' (ל''ת)

    משפ' דיין הגאה, 05/12/08 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תקרא את ''עיר הגנבים'' של בניוף. (ל''ת)

    מנחם. אתה גדול., 05/12/08 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    באנה מנחם.איזה כתיבה.פשוט תותח! איזה חידודי לשון.מילים כדורבנות. (ל''ת)

    התאהבתי בך.., 05/12/08 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כרגיל,מצוין נטו!ליאור תורם לצניחה של אביו,וגולדן יצא אהבל...

    אוביוס, 05/12/08 12:40

    אז סיכמנו...אם הבן שלו צונח מול משאית דוהרת אני אמשיך לגרד את התחת.
    ככה נהיה פיטים...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    גם לקרא אותך כאן נחשב בעיני לפגישה. (ל''ת)

    שולמית אפפל, 05/12/08 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא נכון ולא נכון, אני מבין בשירה יותר מכל אחד עלי אדמות (ל''ת)

    מנחם, 05/12/08 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא נכון! א-ני מבינה בשירה יותר מכל אחד עלי אדמות (ל''ת)

    הלית, 05/12/08 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא נכון, אני מבין בשירה יותר מכל אחד עלי אדמות (ל''ת)

    איציק, 05/12/08 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הרשב אומר - הרשב יודע (ל''ת)

    עדת גילמן, 05/12/08 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    של נעליך מעל רגליך לפני שתדבר על הורושובסקי! (ל''ת)

    ספרותית, 05/12/08 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ליאור דיין

    מרב, 05/12/08 11:12

    הוא ילד שהתפקיד שלו הוא ממש אבל ממש לא לטפל באבא שלו. מדובר בילד טוב לב ואבוד שצריך לטפל בעצמו. ולא באחרים. מה זואת הכתבה הזאת??? אתה מיודד איתו? אתה מכיר אותו? אז תגיד לו לשים את עצמו בראש סדר העדיפויות שלו. יא אידיוט. מה זה השטויות האלו?? אבא שלו הוא זה שלימד אותו לעשות קוקאין. אח''כ סיפר לו על נפלאות הריטלין. אבא שלו שיחיה או ימות, רק שיפסיק להרוס לילד היפה וטוב הלב הזה את החיים.

    הגב לתגובה זו

    • יש בזה משהו.הוא באמת ילד טוב לב..עצוב.. (ל''ת)

      ח, 05/12/08 17:24

      הגב לתגובה זו

      • מנחם בן נאבק בזוועות הפסיכיאטריה!!! לוחם אמיץ!!! (ל''ת)

        האחד!, 05/12/08 23:31

        הגב לתגובה זו

    • צודקת - ילד שאמא שלו עזבה אותו תינוק - וגדל באיזה מושב אצל

      משפחה מאמצת וחזר לאבא הבעייתי, 06/12/08 08:28

      מה מצפים ממנו שהאבא הרס גם אותו עם הסמים.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ואיך אתה וחברייך בתקשורת עוזרים למשפ' דיין?

    משה, 05/12/08 10:37

    בואו נעזוב רגע את אסי,שכבודו במקומו מונח,מסומם או לא,יש לו קבלות,הוא אמן,איש מוכשר,הוא כבר עשה ותרם כמה דברים לתרבות הישראלים לא פעם,

    אבל ליאור דיין? חוץ מלהיות הבן של והנכד של.....על מה ולמה הוא צריך לקבל טורים בעיתון? תוכניות טלויזיה,פינות ברדיו,כתבות,איזוכרים,הזמנות לפתיחות ועוד ועוד,מה הוא עשה בחייו הפלצן הזה חוץ מלהיות מסטול מגיל 15?!

    באמת אני שואל,יש למישהו תשובה?

    מה הוא שונה מכל אותם המסוממים שלא מקבלים חשיפה כל היום?

    תפסיקו לדחוף לנו את הילד שמנת הזה לכל כתבה וטור,הוא לא מעניין אף אחד,

    אבא שלו מעניין,אבל אבא שלו,בעל יצר הרס עצמי כ''כ חזק שספק אם יש משהו שיוכל לעזור לו.

    הגב לתגובה זו

    • תתפלא אבל הוא כתב טוריים מאוד מעניינים ב''זמן תל אביב'',כן הוא כותב מוכש (ל''ת)

      ליאור כותב מוכשר!!, 05/12/08 17:23

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אולי כבר תכנס למסדר הצדקנים

    אור, 05/12/08 09:52

    ותעזוב אותנו בשקט.כמה אידיוטיזם יכול להכיל אדם אחד

    הגב לתגובה זו

    • יש לך רעל בראש

      מכיר אותך, 05/12/08 15:52

      ולא קוראים לך אור.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד ישר כח ! (ל''ת)

    אייל, 05/12/08 09:36

    הגב לתגובה זו