• 97.

    מנחם בן הוא פשוט אוויל (ל''ת)

    אלי, 17/11/08 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אונס הוא מעשה אלים. חדירה בכוח היא אלימה.

    כועסת, 16/11/08 18:22

    עובדה שיכלו לפסוק כי זה מעשה סדום או מעשה מגונה.
    זה היה אונס
    ולא חבל על אף אחד שאונס

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    קריאה לחבריי הקרובים נחמייס איפא את בת אלף קומי שרמוט

    גולד בייחס למשפ'' קצבבבבב, 16/11/08 10:19

    קריאה לסלב חנן נישפט על סעיף שניקרא אונס... הוא לא אנס ....... בשל גילו ומצבו קומו חנן לא אנס תבנו

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    חנן אל תוותר בגילך בייחס ללא אלימות חנינה איפא אתם

    איין צדק בית משפט שווה לקזינו, 16/11/08 10:03

    חברים של חנן איפא לעזזל כל הברנזה כשצריך אותכם חנן צריך כסף וכח להישתחרר איפא אתם זבלים חנן יקמצן הימרת על חייך איפא המתייפייפיםםםםםםם עכשןןןןן

    הגב לתגובה זו

    • רפת

      קלינט, 17/11/08 13:14

      בהמה

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    למעשים של חנן גולד טיפול פסכי קנס ושלוש שנים מעצר בית

    לא חשוב, 16/11/08 09:55

    אייך זה שתופסים אדם תים כשעיר של כל הכולרות שיושבים בבית קצב הראשון גלזר ועוד המון שחנן יושב

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    חנן גולד מול אנסים שמקבלים לישכה ואונסים

    אמיתי, 16/11/08 09:48

    חנן אוהב אותך מחמת הספק איין צדקקקקקקקקק

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    השופטים שיקרו.ועוד איך הייתה משמעות לתרומתו

    שוקי, 16/11/08 08:56

    המשמעות לתרומתו לתרבות הסתכמה בשש שנות מאסר נוספות.בכל העולם אין דבר כזה.מה היה לנו שם? בנות מטומטמות שכדי להתקדם היו מוכנות לשכב איתו. אם לא היו פתיות זה לא היה קורה.אם לא היה עובד עליהן וכן היו מתקדמות מישהי הייתה מתלוננת? השופטים בישראל ברמה כ''כ נמוכה שחבל על הזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    פלצן,אחרי שחנן גולדבלט יאנוס אותך ''אונס לא אלים'' נדבר (ל''ת)

    ניר, 16/11/08 08:29

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    בנאדם אתה חי בסרט.אתה חושב שאתה והחברים ומפוסמים אחרים מעל החוק ? למה

    ניר, 16/11/08 08:26

    אחרי שחנן גולדבלט ידחוף לך לשון לפה נדבר

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מן הסתם אתם מכרים

    בנוגע לגולדבלט, 16/11/08 08:20

    אבל לגופו של עניין - מעניין אם הבת שלך הייתה עוברת את החוויה שעברו המתלוננות היית מצהיר את אותן הצהרות פושרות. מדובר באדם שאיך שלא תהפוך את זה הוא עבריין סדרתי. הוא לקח את אותה המניפולציה והפעיל אותה על נשים רבות שפערי הגילאים בינו לבינן הוא 40 שנה. לא סתם הוא הואשם בקבלת דבר במרמה. יש לך ח''כ לשעבר בש''ס שקיבל השבוע 3 שנות מאסר על שזייף רשימות של תלמידים על מנת לקבל תקציבים. האם זה נראה לך לא פרופורציונאלי? האם כל עבירות ההונאה (ועוד לא אמרתי מילה על אונס) הן עבירות שצריכות להסתיים בקנס גרידא? ''אופס, תפסתם אותי, טוב אז אני אשלם קצת כסף, ועכשיו אני אצטרך למצוא סיפור אחר למכור לבחורות שאני מעוניין להשכיב למרות שאין להן שמץ של עניין פיזי בי''. לא ניתן שיזלזלו בנשים. במדינות אחרות, נאורות פחות מזו, גורלו היה תליה בכיכר העיר.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    חנינה לחנן ומייד

    גילי, 16/11/08 07:49

    מערכת משפט בשיא רשעותה. אני כאזרחית המדינה מרגישה צורך לבקש סליחה מחנן על העליוהם התקשורתי והציבורי הדוחה. מתביישת להשתייך לציבור הנשים שעבר כל גבול. מין בהסכמה- זה כל מה שהיה פה, ועוד אוסף של בחורות שמצקצקות שפתיים ומדברות בולשיט פלצני כמו גופי שווה מקדשי, פלאס עיתונאית אמביציוזית ובנונית שבנתה קריירה מצליחה על דמו המופקר של חנן.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    עונשעל אונס

    etto, 16/11/08 05:44

    אין בעיה אם האונש הבעיה שישנה שמאנישים אנשים פשוטים ומה עם נשיא המדינה קצב לו מותר לאנוס ???????? איפה פה הצדק החוק אמור להיות שווה בשווה ין כולם לא???

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מה לא יעשה מנחם בן בשביל שתקראו אותו?

    מניפולציה, 16/11/08 00:20

    בתור מפגע סביבתי הוא מתבזה ומבזה את סביבתו שנים רבות מדי.
    יפונה המפגע הסביבתי הזה ויפה שעה אחת קודם!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אתה קורא לשופטים מרושעים, יצאת רשע מכל, ובושה למעריב שפרסמה טור זה. (ל''ת)

    תתבייש ותתנצל!, 15/11/08 22:32

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    שוחה נגד הזרם בנושא גולדבלט, אבל טיעונך בעייתי ביותר

    אפרת, ב''ש, 15/11/08 22:16

    לו היו השופטים, הזוכים ממך לקיטונות של ארס, מממשים את הצעתך, כי אז היו פוטרים אנסים שלא ביצעו תוך אלימות את העבירה בעונש קל. אינך מבין לאן הצעתך היתה מדרדרת את כולנו: מה עם הדודים הנחמדים שמביאים לילדה סוכריה ואז כופים את עצמם עליה? לא היתה פה אלימות, אז הכל קליל, הא? ומה עם קורבנות האונס? אם פחד ושיתוק של הנאנסת מנעה אלימות, אך הזיקה לה נפשית עד כדי רצח נפשה, האנס יזכה להתחשבות מפליגה? גם אם אתה מסמפט את גולדבלט עד כדי רצון לעמעם את אשמתו ולהטיל דופי בבית המשפט - אל תטביע את כולנו ברפש הזה!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    יעדיפו כסף על כליאה?

    פחות שפויה מכמה, שפויה יותר מפחות...., 15/11/08 21:56

    להלן תרחיש דמיוני של מה שעבר בראש הנאנסת לפי הגיונו של מר בן -
    '' כן, נאנסתי, אני חשה את ההשפלה הזו שוב, עוצמת הטראומה הזו מלווה כל צעד ושעל בחיי...
    אבל, זה היה לא אלים (?), אז שישב בבית, יראה טלויזיה, אולי יעבוד במשחק מזמן לזמן.. לפחות אני אוכל להרשות לעצמי פלזמה חדשה, לאותם הלילות בהן אני שוכבת ערה, כי כל פעם שאני עוצמת עיניים אני רואה אותו מעלי..''
    לא מספיק שהן נאנסו, עכשיו מר בן מתפלפל אם זה היה אלים או לא אלים (ונתעלם לרגע מההבחנה המטופשת הזו), וכדי להוסיף עוד קצת שמן למדורה הוא הופך אותן לזונות.
    כי מה ישקיט את ליבה של הפתיינית הקטנה שפיתתה את השחקן המוערך, אממ.. מה שמו? כמובן, כסף!
    אני מתפלאת שמר בן לא כותב מסה שכותרתה ''על מה לעזאזל מתלוננות הנשים הנסחרות מדי יום ביומו בתחנה המרכזית בתל אביב?'' וכותרת משנה ''הרי הן מקבלות כסף בשביל זה, לא?''
    טוב יעשה מר בן אם ישמור את דעותיו לעצמו לעיתים, או לחלופין, יחשוב לפני שהוא כותב את הדבר הראשון שעולה במוחו...

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מפחיד- שתי מכוערות מתוסכלות נזכרות בזיון לא מוצלח ואדם הולך לכלא (ל''ת)

    נמיר, 15/11/08 21:19

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לכבוד מנחם בן ''המקסים''!

    ונסה, 15/11/08 18:47

    אם היה מדובר בבתך, אחותך, אחייניתך, דודתך או אימך היית הורג את השחקן ה''המקסים'' הזה במו ידיך!

    וזה שהוא שחקן שהמון אנשים גדלו עליו דרך הטלוויזיה והתאטרון לא עושה אותו לקדוש מעונה כי אנס הוא אנס!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אתה צריך להתבייש

    יאיר, 15/11/08 17:40

    אונס זה אונס זה אונס.
    ולא משנה אם הבן אדם הוא נער מתוסכל מינית שכופה את עצמו על נערה בסמטה חשוכה,
    או אם הבן אדם הוא איש תרבות מוכר שכופה את עצמו על ילדה בלי אלימות פיסית אך עם אלימות נוראית.

    ולא צריך להיות שום משקל לתרומה התרבותית שלו עם על הכבוד לגשש בלש.
    יש מי שמשחק בסדרות ויש מי שבונה בניינים.
    איך זה רלוונטי למעמד שלו בפני החוק???
    למה לעזאזל זה צריך להוות שיקול בחומרת העונש???

    אתה, מנחם בן, צריך להתבייש על האבחנות המגוחכות האלו.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    חנננננ

    חיים ש, 15/11/08 15:42

    להגן על אנס ניראה לי שאתה מנסה להגן גם על עצמך

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מה זה אונס לא אלים לכל הרוחות?

    מעין ש, 15/11/08 15:38

    מעניין אותי אם בתו או אשתו של מר מנחם בן חלילה תעבור חווית אונס הוא יוכל להמשיך וליצור הבחנה כה דבילית בין אונס אלים ללא אלים. ממש השובניניזם במיטבו.

    הגב לתגובה זו

    • כן, גם אני תוהה מה זה ''אונס לא אלים?''

      נירה, 15/11/08 15:56

      התואר ''שוביניסט במיטבו'' בהחלט מתאים לו.

      הגב לתגובה זו

      • פשוט מאוד: ''אונס'' לא אלים הוא המצאה פמיניסטית

        חיים, 17/11/08 19:27

        לפעמים אני תוהה מדוע לא האשימו את רמון באונס, הרי לפי החוק הפמיניסטי הרדיקלי, הפה נחשב לאיבר מין והחדרת איבר לאיבר מין היא אונס (נשבע לכם, תקראו את החוק!).

        הפמיניזם הרדיקלי הסהרורי השתלט על כל חלקה טובה כאן.

        הגב לתגובה זו

    • אונס שלא הסתיים במכות רצח או רצח. מנחם בן מפחיד אותי! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 15/11/08 16:48

      הגב לתגובה זו

    • ראה התגובה ל-67, ותבין (ל''ת)

      טוקבי, 15/11/08 17:36

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    אורנה בנאי עשתה קריירה מגיחוך על החלשים בחברה. לא סובל אותה. עילגת.

    חן, 15/11/08 13:45

    היא לא צחקה מעולם על החזקים בחברה, אלא על החלשים: חממי, לימור, מירו וכדומה, ועל שמות של ילדים משכבות מוחלשות (אורטל, מורטל וכו').
    בנאי היא עבד נרצע של האשכנזים ושל פרידמנים משינקין. אני מתעב אותה.
    אגב, היא לא מסוגלת להגיד משפט אחד בעברית רהוטה. בן אדם עילג.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אונס לא אלים?!

    אילן, 15/11/08 12:32

    מתוך גזר הדין:
    ''במהלך ה''חזרות'' הפשיט הנאשם בהדרגה את ק.צ. מבגדיה עד שנשארה בתחתוניה בלבד, וכשביקשה ממנו שיחדל ענה שאינו מתכוון לשכב, אך בהתעלם מתחנוניה החדיר את איבר מינו לאיבר מינה ושפשף את איבר מינו בין שדיה. בתום האירוע הסיע הנאשם את ק.צ. חזרה לביתה ובמהלך הנסיעה הניח את ידה על איבר מינו, לאחר שפתח את רוכסן מכנסיו, וביקש ממנה שתשפשף אותו, בהתעלמו מבקשותיה כי יחדל.''

    אבל מה זה משנה, הוא שחקן נורא נחמד.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מקומם

    ענת, 15/11/08 11:16

    גולדבלט הורשע באונס, אחת העברות החמורות ביותר הקיימות. חמור מאוד שמעריב בחר לפרסם תחת שמו דעה חשוכה כמו זו שפורסמה כאן.

    הגב לתגובה זו

    • אבל הוא ''איש תרבות'' ולא הכה אותן למוות ולכן מגיעה לו הנחה

      אלכס טוקבק, 15/11/08 16:49

      מאמר מזוויע של מנחם בן.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא מסכימה איתך בכלל לגבי גולדברג, רק מפני שהוא חבר שלך זה לא מוצדק

    דפנה, 15/11/08 09:09

    לחשוב שהאונס הבלתי אלים והמתוחכם שלו (ברמייה) הוא עדין יותר מ''אונס לא מתוחכם'' ותוקפני.
    לגבי טיירה בנקס - בוקר טוב, את האמירה הזו היא נתנה בתכניתה לפני למעלה מחצי שנה. מדוע נזכרת בזה עכשיו?

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    בנקס מגישת חדשות?

    ירון, 15/11/08 01:05

    מעניין, בערוץ 1 אני מניח.. והטענות כלפי גזרתה שודרו לפניי כשנה בערך..עכשיו נזכרת? קצת יומרני מצידך לנסות להיות COOL...

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    קראו את פסק הדין: הורשע באונס בכוח

    ודי לצנזר תגובות, 15/11/08 00:26

    חנן גולדבלט הורשע בשבעה אישומים:

    1. אונס בכוח
    2. אונס במרמה
    3. מעשה סדום
    4. מעשים מגונים.

    הורשע בעבירות נגש 5 נשים, מתוכן ארבע קטינות.

    הגב לתגובה זו

    • אז מה? בית משפט לא טועה? לא היה כאן אונס, אומרים לך (ל''ת)

      כ, 15/11/08 21:17

      הגב לתגובה זו

      • מי אומר? איזה מבקר ספרים דה-לה-שמאטה

        מי אומר?, 16/11/08 00:01

        אז הוא יותר חשוב מבית המשפט? למה?!? כי איזה טוקביקיסט טמבל אמר? אפילו בתור מבקר ספרים הוא לא שווה פרוטה שחוקה ו''מעריב'' צריכים להתבייש בעצמם שהם נותנים במה לדפקט כמוהו ועל הטימטום שלך אני אפילו לא רוצה להתחיל לדבר...

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    גולדבלט הוא אנס מקסים (ל''ת)

    עמיתוש, 15/11/08 00:18

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ירדת לי מהעיניים. אונס, אלים או לא, הוא אונס.

    ניב, 14/11/08 23:44

    סצינת מין בסרט מפוברק כשהוא מבטיח לא לחדור והוא כופה עצמו בסופו של דבר למרות תחנוני הנאנסת - זה לא נחשב אונס? בעיניי אפילו אלים! צדק בית המשפט לגבי הטענה שאין קשר בין הפסיקה לתחום עיסוקו. לפי מה שאתה אומר לראש ממשלה מותר לקבל מעטפות, לד''ר מחיפה מותר ''ללמד'' את אשתו לקח באלימות ולשחקן לזיין חופשי - גם אם הצד השני מסרב. בעיניי ביזית את עצמך היום.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לגבי בוקששתר - אז אל תצא למסעדות יותר

    טבח במיל, 14/11/08 23:11

    כי בכל מטבח זה קורה - וזה לגיטימי.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    האם החדרת לשון אל לוע של חיילת בנגוד לרצונה זה לא סוג של אונס???? (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 14/11/08 22:59

    הגב לתגובה זו

    • בקצב הזה הכל יהיה סוג של אונס, גם הטרדה מילולית קלה

      רומן, 15/11/08 09:38

      ועל כל סוג של אונס יבקשו הצווחנים הלא-מבחינים כאן לזרוק את ה''אנס'' לכלא.
      אינקוויזיציה.

      הגב לתגובה זו

      • אתה הצווחן שצווח ''אינקוויזיציה''.

        נמאס מחלאות, 16/11/08 00:03

        ומאחלת לך שיאנוס אותך ''לא באלימות'' איזה ביריון מגודל.

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    אגרוף שחודר לפרצוף=בעיטה\\סכין שחודרת לבטןופחות גרוע מבעילה שלא מרצון

    נעמה, 14/11/08 22:48

    הכותב לא מבין מהי אלימות. יפתיע אותי אם יש לו בת\\ילדים, אולים אם כן, אני לא מאחלת ''חוסר אלימות'' כזה כלפי ביתו.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הפעם לשם שינוי כתבת דברים של טעם.ברם-לא הייתי רוצה לנשק את התחת של

    זאב הערבה, 14/11/08 21:36

    טיירה בנקס ולא של כל מכוערת אחרת.ואת הסטיות שלך תשאיר לעצמך.ובקשר לבית המשפט סוף סוף מישהו קם וזועק שהמלך הוא עירום ובצדק אבל זה כבר לא יעזור לחנן וליבי ממש יוצא אליו ובעיקר אסור לשכוח שמדובר באדם בערוב ימיו וזה מוסיף חטא על פשע מה שעשה בית המשפט לשכיב מרע.

    הגב לתגובה זו

    • שכיב מרע? יש לך מושג מה פירוש הביטוי בכלל, אידיוט חסר בינה? (ל''ת)

      נדהמת כל פעם מחדש, 14/11/08 22:50

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    חנן גולדבלט - פס''ד כתעודת עניות

    אריאל טל, 14/11/08 20:45

    אין לי אלא להצטרף לדברי הכתב בן.
    ביהמ''ש לא ביצע הבחנה בין קזנובה 2008 לבין אנס רחוב אלים, ולא העלה על כף הזכות את פועלו הרב בחיי התרבות בחברה הישראלית.

    לו חנן היה אנס הרי המתלוננות לא היו מתלוננות מפחד האנס, עם אנסים אף אחת לא הייתה מתעסקת, אבל כשמדובר בקרבן ,הזה הרי דמו מותר.
    אני בוש בבית המשפט, אני בוש במחוקק, אני בוש בארגוני הנשים הפמניסטיות שם יושבות מכוערות עם שפם שאף גבר לא רצ לגעת בהם גם בתשלום והם לכן שונאות את כלל הגברים בעולם ופחות גבר אחד חופשי מהווה בשבילם גן עדן של שוטות הכפר.

    הגב לתגובה זו

    • מה קזנובה??- הרס לילדות קטנות את החיים

      איש טלוויזה, 14/11/08 21:48

      רעיון אחד טוב- בנוסף ל7 שנים שישלם עוד רבע מיליון לכל אחת

      הגב לתגובה זו

    • אתה מייצג את הסוטים המפנטזים והאלימים בפוטנציה.תעודת העניות היא עבורך! (ל''ת)

      אורי, 14/11/08 22:49

      הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט מטורף. אז נותנים לכם אינטרנט שם, במוסד הסגור? (ל''ת)

      פצצת על, למרות התאוריה המפוקפקת שלך, 14/11/08 22:49

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    הכתבה הזו אכן מחזקת דבריך: ''כי נעשינו דפוקים פחד פה בארץ'' (ל''ת)

    חוסר תרבות פשוט חור שחור!, 14/11/08 20:28

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    קנס במקום מאסר? עונש בלתי אנושי???

    תגיד לי אתה שפוי?? יא גבר טיפוסי, 14/11/08 20:01

    אין לך בכלל מושג מה המעשים שהוא עשה יגרמו לבחורות האלה, לקחת בחורות בנות 16 -17 שנכון אולי לא היו מבריקות, תוהה אני כמה מבריק אתה הית בגיל הזה (בטוחה שלא נורא) ועבד עליהם בתכסיסים מגעילים , ניצל את תמימותן ואת רצוניהם לבצע בהם מעשים דוחים שלא הבינו בזמן שקרה להן, ברור לי שכגבר אין לך מושג על מה מדובר ואיך זה יכול להיות, אבל אני מבטיחה לך שאם יש משהו בלתי נסבל ובלתי אנושי זה המעשים שלו ולא השבע שנים האומללות האלה שמתוכן יישב אולי 4 והן אדוני היקר יזכרו וישאו את הבושה והתחושה האוממלה שלהן עד סוף ימיהן.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    טור נפלא, כתוב לעילא

    הברבור המזמר, 14/11/08 19:22

    מסכים מאוד לגבי עניין גולדבלט. ישוחרר לאלתר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אתה איש מטומטם!!!!

    איכה, 14/11/08 19:13

    תסלח לי כן, אבל אין מילה אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אתה איש מטומטם!!!!

    איכה, 14/11/08 19:08

    תסלח לי כן, אבל אין מילה אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כל הכבוד בעניין גולדבלט ו''אמא'לה''. צדיק אחד בסדום המדקלמת (ל''ת)

    נהנהנה, 14/11/08 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    חבל שרק ל 7 שנים!

    or, 14/11/08 18:50

    שחקן ''מקסים'' כמו חנן בעצם היותו אדם מפורסם יכול היה להביא את הנאנסות למצב שבו הן מצאו את עצמן - קורבנות אונס.
    העובדה שהמעשה לא נעשה באלימות לא מקנה לו שום הקלה! - להפך למען יראו ויראו אנשים כמוהו שמנצלים את הפירסום שלהם למעשים כאלה, צריכים לדעת שהפירסום שלהם לא רק שלא ''יציל'' אותם אלא להפך ירע להם.
    קצב בדרך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מנחם, גולדבלט אנס קטינות. אונס עלוב, מתעגב, נצלני. שבע שנים זה מעט מדי (ל''ת)

    אחת שיודעת, 14/11/08 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אידיוט. (ל''ת)

    יגון, 14/11/08 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מנחם..אונס=אלימות (ל''ת)

    ד, 14/11/08 18:20

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    למה כשמדובר בסלבריטאים חוטאים/ פושעים אתם יוצאים להגנתם???

    אחת העם, 14/11/08 18:18

    אין הבדל אם המעשה בוצע ע''י שחקן מוכשר, או כל אחד אחר. ולכן צודק בית המשפט.

    הדבר שמרתיח אותי הוא הבמה התקשורתית שניתנת לכשכמותו. הוא הורשע בבית משפט, כאשר בפני השופטים הוצגו הראיות והחקירות. מה פתאום התקשורת יוצאת להגנתו (דבר שהיא לא עושה עם ''סתם'' פושעים) ומנסה לשחק עם דעת הקהל שלא יודע את כל הפרטים.

    סיפור דומה היה עם עו''ד דורי קלגסבלד שהרג בנהיגתו הרשלנית (לאחר שתית אלכוהול) אם צעירה ובנה. האם מותם פחות טרגי כי הם נרמסו ע''י עו''ד ידוע שנהג ברכב מפואר, מאשר לו היו נרמסים ע''י שיכור שנהג ברכב קקמייקה?
    מדוע הוא זכאי ליחס מועדף? נהג אחר שהרג בטעות - לא נהרסים חייו באותה מידה?

    חלק משלטון החוק והכבוד לשלטון החוק, הוא לכבד את החלטות בית המשפט או לערער עליהן בדרכים החוקיות המקובלות. מתן במה ל''מועדפים'' אינה הדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אכזבה

    תאיר, 14/11/08 18:17

    בתור קוראת מאד נאמנה של הטור של מנחם בן היום אני מאד מאוכזבת על דבריו בהקשר לחנן ענן שלא שולט ביצריו!! מגיע לו כלא ל20 שנה!
    אולי מר בן מזדהה עם הדברים מתוך פרגון לאיש הברנז'ה אבל יש גבול לכל תעלול!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אין כאן עניין של ''דעה'', אלא של ''עובדה'', והעובדה היא...

    ארנון, 14/11/08 17:31

    שגולדבלט לא כפה יחסי מין על אף נערה ובחורה, אלא שהשיג את הסכמתן במניפולציות,
    או משיקולים אינטרסנטיים שלהן.

    וזה לא אונס !!!!!!!

    אז אולי הגיע הזמן להאשים אנשים על ''קיום סקס במניפולציה'', אבל מה פתאום ''אונס''???

    הגב לתגובה זו

    • השיג את הסכמתן במניפולציות ?

      יוסי, 14/11/08 19:34

      ארנון, אתה שומע את עצמך ? גבר מזדקן משדל בנות עשרה שכל רצונן ללמוד משחק לקיים איתו יחסי מין ? זה לא פחות גרוע מאונס אלים. אדם בוגר בעל לשון חלקלקה מנצל בנות צעירות ?
      איפה יחסי הכוחות פה ?

      הגב לתגובה זו

      • מה זה משנה מה גילו? על גרונטופיליה שמעת?

        חיים, 17/11/08 19:29

        פעם היו מקובלים מאוד הפרשי גילאים. סבתא שלי התחתנה עם גבר שהיה מבוגר ממנה ב-20 שנה, איש לא טען שהיא לא עשתה זאת בהסכמה או שהפרש הגילאים מגדיר זאת כ''אונס''.

        ומה היית אומרת אם אישה מבוגרת הייתה מקיימת יחסים עם גבר צעיר? צביעות!

        הגב לתגובה זו

    • הוא הורשע באונס בכוח! אתה בור ועם הארץ

      ת, 15/11/08 00:22

      תקראו את פסק הדין!
      הוא הורשע בכמה אישומים, אחד מהם היה אונס בכוח.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    הפעם מאמר מצוין -אפילו מרגש ת תודה גדולה לך מנחם, (ל''ת)

    אורי בן, 14/11/08 17:31

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אורנה בנאי כשאת על המסך אני מייד עובר ערוץ!! (ל''ת)

    בני, 14/11/08 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כל הכבוד לך, מנחם בן. כותב מה שכולם מפחדים לכתוב

    היום אתה מצוין בעיני, 14/11/08 17:26

    הטירוף וציד המכשיפות הזה שמסית נשים נגד גברים ראוי שיפסק. יש הבדל וצריך להיות קו משפטי ברור בין אונס אלים לבין פיתוי כזה או אחר. יש גם פיתוי שהוא רמאות לשמה, ואולי יש מקום לענישה במקרים כאלה. מכאן ועד להכניס אדם לכלא יש מרחק. ולא רק זה, מורה-אשה ששכבה עם תלמיד שלה נמצאת בבית, שמה לא מפורסם וכל הנשים הצווחניות שמגיבות כאן לא אומרות על זה כלום.חוץ מזה, גם אורנה בנאי באמת נמאסה. פעם הייתה גדולה, היום לחוצה

    הגב לתגובה זו

    • לא ''נשים נגד גברים'', ''שפויים נגד אנסים''. (ל''ת)

      אלי, 17/11/08 18:09

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    מסכים עם מנחם בן

    אבי, 14/11/08 17:15

    עשו בחנן גולדבלט לינץ' תקשורתי. מקהלת הנשים הצווחניות מגעילות אותי.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לא המעשה המגונה יוצר טראומה אלא תגובת הסביבה שמגלה מה קרה

    פרחיה, 14/11/08 17:13

    ברור שמעשיו של גולדבלט הם אסורים והיה עליו להענש, אפילו אם הנערות הן שנענו בחשק להצעותיו ועודדו אותו, כי ראו בכך הזדמנות לפתח קריירה על הבמה. מה שמכוער בעיני בפרשת גולדבלט ויעקב העליון הוא ההתחסדות והצביעות, הנה העידה אחותה של הילדה בת ה 14 מפרשת העליון שהזוועה החלה רק ברגע שהפרשה נודעה. כלומר בת ה 14 לא סבלה כלל מהמגע המיני עם העליון שיכול להיות סבא שלה. להיפך היא שמחה להפגש אתו, ורק התגובה של משפחתה ושל העובדים הסוציאליים הבהירה לה שקרה לה אסון נורא וספק אם תתאושש. והעובדה שגולדבלט בחור נחמד אינה פוטרת מעונש.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הדברים לגבי גולדבלט מזעזעים, ועוד יותר מזעזעת הבמה שניתנה להם (ל''ת)

    אני, 14/11/08 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אולי גם על גנבה שלא לוותה באלימות תציע שלא יהיה מאסר?

    עמנואל, 14/11/08 16:47

    המ זה השטויות האלה? אונ הוא אונס. אם הוא נעשה גם באלימות אז צריך להוסיף לו עוד עברות של תקיפה וכו'. אבל לאונס יש הגדרה, ועל מעשה אונס צריך להענש.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אמאל'ה זה הדבר הכי מקסים שיש בטלויזיה. בן קשיש מכדי להבין את זה (ל''ת)

    דבי, 14/11/08 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אתה אדם מעוות

    גלית, 14/11/08 16:44

    כל דעותיך בזו אחר זו בושה וביזיון!!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אולי כדאי שתעביר ביקורת על עצמך

    אפולון, 14/11/08 16:25

    נראה שלכל פלוץ יש מה להגיד בתקשורת. כולל דברים חסרי כל חינוך. מקומך ב''אח הגדול'' יחד עם כל אלו שאכפת להם משטויות שנאמרות בשידור חי.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מעניין אם היית אומר את אותם הדברים אם היה מדובר בבת שלך (ל''ת)

    ירון, 14/11/08 16:23

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    העוול הנוראי הוא כלפי הנאנסות והנערות שהוא תקף מינית - 7 שנות מאסר

    זה בדיחה, 14/11/08 16:23

    לתת לבן אדם שרצח את הנפש של הנערות האלה, שגזל מהן את הסיכוי לחיות בצורה נורמלית ולהקים משפחה בלי בעיות מטורפות (אם בכלל) ושבר את ההורים שלהן ואת האחים והאחיות שלהן וכל מי שמכיר ואוהב אותן- -7 שנות מאסר!!! זה פשוט כלום וזילות חייהן וגופן של הנאנסות והמותקפות.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אני אוהב את מנחם בן (ל''ת)

    חן, 14/11/08 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אחריות

    t.s, 14/11/08 16:00

    ביזיון מתי אנשים יתחילו לקחת אחריות על המעשים שלהם הוא אשם ומגיע לו להנמק בכלא אין שום הצדקה לפגוע בבניאדם גברים ונשים וכול מי שעושה פשע צריך לקחת אחריות ולהשלים עם התוצאות לא משנה מה העבודה שלו מה למפורסמים יש זכויות אחרות ????????????????

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מדבריך עולה, שאישה מעדיפה כסף על צדק. לא פלא שאתה יוצא להגנת אנס נשים

    אחיטוב, 14/11/08 15:58

    ציטוט מהכתבה ''למה אי-אפשר היה לקבוע שכל מתלוננת תקבל למשל רבע מיליון, בתשלומים שימשכו עד סוף חייו, אם צריך? אני בטוח שהמתלוננות עצמן היו מעדיפות כסף על כליאה.''

    ועוד ציטוט שצימרר אותי: ''להכניס שחקן מקסים כמו גולדבלט לכלוב למשך שבע שנים הוא מעשה בלתי אנושי, בלתי סביר, מגעיל ונורא''

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ולגבי אורנה בנאי- היא היתה אובר רייטד תמיד, המונית, לא מוכשרת במיוחד

    אונס הוא אונס הוא אונס, 14/11/08 15:49

    אבל הודות לקשרים ומרפקים ידעה להכנס למקומות הנכונים.
    אותי היא לא הצחיקה ויחד עם תיקי דיין היא מייצגת את ישראל הבהמית, הנמוכה, הוולגרית והלא מצחיקה ולא מתוחכמת.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני אוהבת אותך ומסכימה עם הרבה ממה שאתה אומר, אבל אתה טועה בגדול לגבי

    אונס הוא אונס הוא אונס, 14/11/08 15:47

    זה בכלל לא משנה אם גבר מכניס בדרך ערמומית ומנוולת אישה לסיטואציה שבה היא כמו כלואה ואז הוא תוקף אותה, לבין מצב שבו פיזית הוא מכניס אותה לסיטואציה שבה היא כלואה ואז הוא תוקף אותה.
    _________________________________________
    כשאישה מוזמנת לדירה של גבר שמבוגר ממנה (ובמקרה הזה עוד מורה שלה ויכול להיות אבא שלה), היא כלואה בסיטואציה שאין לה אופציות טובות לצאת מהן.
    ______________________________________
    הרבה אנשים שמוצאים את עצמם כקורבנות לפשע (לאו דווקא אונס) הרבה פעמים הם בהלם, לא יודעים איך להגיב והם פשוט הופכים משותקים.
    _________________________________________
    חנן אנס לא אחת ולא שתיים. הוא אדם חולה שמזיק לאנשים בחברה ואנשים כאלה צריך להרחיק מהחברה.
    כן, גם אם הם הופיעו בטלויזיה בסדרות לילדים (מה שהקנה להם יותר אמינות וגרם לנערות תמימות לסמוך עליו יותר).

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יש סיבה מוצדקת לכך שהוא נאסר

    נזעמת, 14/11/08 15:35

    אם הוא לא היה נאסר היה יכול לעשות זאת שוב ושוב.
    הנאנסות לא מעוניינות בכסף המלוכלך שלו. הן רוצות לראות את החלאה משלם על מעשיו.
    כרגע הן איבדו אמון בגברים, אני שמחה שמערכת המשפט מחזירה את האמון בצדק לפחות.

    רצוי לשקול מילים ולעשות קצת חושבים על נפגעות התקיפה המינית לפני פרסום כתבה כל כך שיטחית.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    חנן גולדבלט

    מרים, 14/11/08 15:29

    אני לא בטוחה במשמעות המילים שלך כלפי גולדבלט.....האם זו ציניות או פשוט כך באמת אתא חושב?...... לא הבנתי

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אז גם גנב לא צרך להיכנס לכלא?

    השואל, 14/11/08 15:19

    ואם זו היתה הבת שלך?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שחקן מקסים ועבריין מין!!!

    דנה, 14/11/08 15:17

    נן באמת, חנן המקסים הורשע.... למה אני צריכה לקרוא תמיכה גורפת בעבריין מין? למה?
    חנן גולדבלט אנס קטינות, בית משפט הא לא אכזר, הא פשוט גילה את עורו האמיתי
    בושה וחרפה, העלבתי אותי כאישה מאד!
    אני מציעה שתלמד דבר אחד או שניים על עבירייני מין לפני שתגן עליהם ותיתן להם שמות חיבה

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כניראה אתה לא יודע מה ההגדרה של אונס

    המבקרת, 14/11/08 15:16

    ברגע שהבחורה לא רוצה לקיים יחסי מין ואומרת שהיא לא רוצה - זה נחשב אונס.
    אז נכון שבמקום להרביץ לה , הוא כתב סצינת סקס ואמר שהיא צריכה להשתתף בה, וקיים אותה יחסי מין במרמה ובניגוד לרצונה - זה עדיין אונס.
    אתה רוצה לקרוא לזה פיתוי ? אני קוראת לזה אונס.
    אם מר גולדבלט היה כזה אדם מקסים, הוא לא היה מסתבך עם הסיפור הזה, ומי שמקיים עם בחורות יחסי מין במרמה - צריך ללכת לכלא ולכמה שיותר זמן.
    אני מסכימה איתך, הוא היה גם צריך לשלם להן קנס , בנוסף על המאסר.
    אתה פשוט צריך להתבייש לך. מעניין איך היית מגיב אם הבת שלך הייתה מגיעה הבייתה בוכה ומספרת שהמורה שלה לדרמה תרגל איתה סצינת עירום הכוללת יחסי מין. בטח לא היית אומר שהמורה הוא נשמה טובה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    דעותייך ראויות להוקעה...

    המומה!, 14/11/08 15:01

    אני לא מאמינה שיש באמת אדם שיושב לו אי שם ומנסה לפלג את אירועי האונס על פי רמת החומרה שלהם....
    אונס זה אונס זה אונס זה אונס!
    אין נסיבות מקלות...
    קל כ''כ לעמוד מן הצד, לשפוט את הנאנסות ו''להבין'' את האונסים המסכנים שבסכ''ה הם ''אנשים נחמדים''... ולמרות שאני לא מאחלת לך דבר כזה - כנראה שאין לך יכולת ולא תהיה לך יכולת להבין את הרצח הנפשי שעובר/ת נאנס/ת עד שתחווה זאת בעצמך.
    אם האדם ''רק'' היה בעל כוח (לא פיזי) שגרם לאדם שמולו להתאבן בצורה כזו שהוא עשה בו ככל העולה על רוחו, במצב כזה צריך להקל בעונשו? מאיפה הומצאה שטות כזו?
    כשורדת אונס אני נעלבת בשמי ובשם כל שורדות האונס על שאתה מרמז על בצע כסף ולא על תחושת הבטחון שאנחנו רודפות כשאנחנו נאבקות באנשים שכמותו.
    מצד אחד אני רוצה לנזוף בך עוד ועוד ולהטיח בך איזו אמירת ''תתבייש לך'' שכזו, אך מצד שני אני שמחה עבורך שאתה עד כדי כך בור וסכל בנושא הזה, כנראה שחייך חפים מקורבנות בנקודה הזו וכנראה שלא הייתה לך נגיעה לשורדים ושורדות ולכן פשוט אין לך מושג. על כך אני מקנאת בך...

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    התפעלותך ממיברג וגאון ולהבדיל גולדבלט, תוחמת בעיני את גבולותיך הרוחנים (ל''ת)

    שרלי, 14/11/08 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בושה גדולה

    גליה, 14/11/08 14:58

    איך אתה לא מתבייש לכתוב דבר כזה?!
    אם זאת הייתה הבת שלך, תחת ציפורניו של חנן גולדבלט, מעניין איך היית מדבר...''המקסים הזה? '' תגיד,אתה בטוח שהיית צלול כשכתבת את זה? כי אתה מדבר כמו ילד קטן, שבוי בקסם של ''בלי סודות'',של גשש בלש-מאשר כתב רציני ,שמקבל פה פריבילגיה לכתוב את הגיגיו (התמוהים)מעל דפי האתר הזה, אתה צריך להיות שמח שיש לנו בארץ מערכת משפט כזאת.
    הבן אדם ניצל את סמכותו ומעמדו כמפורסם וניצל נפשית ומינית כול כך הרבה בנות!
    תתעשת! תגדל! הפסק להזדהות עם התוקפן המניפולטיבי.
    שבת שלום

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לעניין!! (ל''ת)

      רציתי לומר, 14/11/08 18:39

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    חושך דעות

    כצלה, 14/11/08 14:55

    אונס לא אלים ''מזכה''בקנס בלבד. איפוא למדת תיאוריה פופרכת ומטומטמת כל כך?והוספת בחוכמתך מאותו בית מדרש כי אתה בטוח,כן,בטוח,שהמתלוננות מעדיפות כסף על כליאה.
    התבייש וחסוך דעותיך מהקוראים.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עבריין מין חייב מאסר נקודה (ל''ת)

    אבי ק ארה''ב, 14/11/08 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא יאמן הייתי ייב לקרוא שוב ושוב (ל''ת)

    אבי ק ארה''ב, 14/11/08 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אתה פשוט אידיוט

    20, 14/11/08 14:49

    אוייי בוא נרחם עליו מה זה אמור להביע חנן גולדבלט שחקן מקסים את מי זה מעניין אין שום קשר בין הקריירה המצליחה שלו שירקב בכלא הבן זונה סליחה על הביטוי
    אבל אונס זה שיא הגועל נפש ואתה יודע מה שבע שנים זה גם לא מספיק
    ומי אתה שתכנס לתוך הנעלים שאותן נשים צעירות כי בחורה בת 17
    לא ממש יודעת הרבה מהחיים שלה ולפי החוק נחשבת כקטינה
    אז לא מגיע לו רחמים
    וממש הכעסת אותי מעדיפות כסף
    .....מה הם מכרו את הגוף שלהן
    ?....פשוט בושה אם הוא קיבל את העונש הזה זה אומר שהשופטים עשו צדק בישראל...
    אז מי אתה שתרחם עליו עכשיו מגיע לו שיאכל את הדייסה שקיבל

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אורנה בנאי = לימור....זהו תפקיד אופי

    ארז, 14/11/08 14:30

    לצפות מאורנה בנאי לשחק יותר משאת עצמה זה עוול כלפיה וכלפי הצופים.
    אמהל'ה : אתם ממש על הפנים בכל המובנים

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לכל מי שכתב נגד הדברים לגבי עונשו של גולדבלט

    משה, 14/11/08 14:26

    או שלא קראתם את דבריו של בן או שלא הבנתם. הסיבה לא להכניס אותו לכלא איננה בגלל שהוא שחקן מקסים אלא בגלל שהאונס לא היה אלים. מדובר בשכנוע בנות לשכב איתו בגלל היותו מורה שלהן. ברור שזה אסור אבל להשוות את זה למישהו שגורר אישה לשיחים, מפשיט אותה בכוח, פוצע אותה, קורע לה את הבגדים (וכו' וכו', קשה לי אפילו לכתוב עוד זוועות)?

    הגב לתגובה זו

    • לאונס לא אלים יכולות להיות השלכות חמורות יותר

      יפוטר מנחם בן, 14/11/08 16:32

      אנחנו מבינות עברית, ואנחנו מבינות שיש פה אנאכרוניזם נוראי בהבנת גבולות המוסר אצלך ואצל מנחם בן. הטור הזה עם האדרת הזבל גולדבלט והגרת הריר על טיירה בנקס ראוי לבלוג של חרמן מזיע ושמנמן ולא לפירסום באתר מרכזי שמפרסמים משלמים ממיטב כספם להופיע בעמודיו.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק! רק שתדע שאונס של אדם שאתה מכיר ואוהב

      מישהי, 15/11/08 12:21

      קשה יותר נפשית מכל אנס רחוב ואלים.
      אנס רחוב ואלים לאחר שעושה את זממו , את נשארת להירפות.
      כאשר אדם כמו אביך/אחיך/דודך ומורך עושים זאת,
      אתה גם מפסיק לבטוח באחרים , כל העולם נראה לך זוועה וביחד שאתה צריך לתגבר על הזוועה עצמה , יש לך מבחינה נפשית לעבור מעל ומעבר ולמשך הרבה מאוד שנים.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה אתה? מטומטם?

    אמא, 14/11/08 14:21

    אני לא מאמינה לגיבוב השטויות שרשמת לגבי חנן גולדבלט - אם היית מאמין שהוא חף מפשע - אז בסדר. אבל אתה מאמין שהוא ניצל מינית והפעיל כוח (בסדר בסדר, לא פיזי) על הילדות הללו - כן כן! ילדה בת 16 זו ילדה. אפשר להגדיר אותה נערה, בחורה, אישה - אבל חלק גדול מאיתנו עדיין ילדות בגיל 16 - תסתכל פעם איך נערות בנות 16 מתנהגות וחושבות ותפנים את זה..או שלא. ולתרומה התרבותית יש משמעות? מה הקשר? אולי צריך להפחית שנות מאסר כי הנאשם יפה? או גבוה? או שחקן כדורגל מצטיין. אולי מבריחי סמים לא צריכים לשבת בכלא אם היו בעבר ספורטאים מצטיינים? אולי הסוטה הזה שהנחה את קשר משפחתי לא היה צריך לשבת בכלא כי טיפל בהרבה משפחות? מאיפה המוסר המעוות הזה? אנס זה אנס זה אנס. נ ק ו ד ה!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    צודק, כתבה שאומרת מה שכולם חשובים

    רונית פלדמן, 14/11/08 14:19

    אני חושבת שחנן גולדבלד איש מעצבן ושחקן שמעולם לא אהבתי. אבל השופטים הגזימו.
    כל גבר שפגשתי רימה שיקר והונה כדי להכניס נשים למיטה. אני אוהב אותך.. את מדהימה... אני עשיר..רק כוס קפה..הייתי מכניסה את כל המין הגברי לכלא וזהו!

    לגבי תוכנית אימאלה מה הקטע המבחיל הזה של זריקת אוכל. שראיתי את הפרסומת הבנתי שלעולם לא אראה אפילו לא שניה. אותי לימדו שנופל אוכל לרצפה זה רע כי יש אנשים רעבים בעולם. פה לוקחים עוף וזורקים.. אלימות.. תת-תרבות

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אמאלה הפך להיות בוטה וגס. חבל זה היה בעבר כיפי. (ל''ת)

    שגיתוש, 14/11/08 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    איזה גלימות ואיזה מרושעות

    אחת העם, 14/11/08 14:02

    אין שום רלבנטיות למשחק שלו במשפט פלילי.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה שכתבת על גולדבלט הוא פשוט מטופש ברמה כזאת שאני לא בטוחה שאתה רציני

    קוראת ותיקה, 14/11/08 14:01

    בחורות שלומדות משחק ואין להן שום ניסיון באיך שאודישנים או חזרות נערכים, מגיעות אליו כדי לעשות אודישן לתפקיד. הוא יותר מיצג שווא על תסריט של גילוי עריות בין אדם מבוגר ובתו, ואומר להן שכדי לראות אם הן עוברות מסך בתפקיד הם צריכים ממש לעשות חזרה על הסצינה כמו שהיא, במיטה בעירום. ואחרי שהוא יצפה בה בצילום יחליטו אם היא מתאימה.
    אני דוקטורית בתחום המדע הצמדויק בת 36, . אני למשל הייתי מאמינה. למען האמת אני כרגע לא בטוחה שזה לא בלתי סביר שכך הדברים באמת נעשים. הרי לא יכול להיות שהמלהקים לסצינות עם עירום וסקס לא ידעו איך נראה בהן מישהו שהם בחרו רק כשהצילומים כבר נערכים לסרט.
    גם הן האמינו, ולא בטוח שלא בצדק. אלא שבזמן שהוא דאג שוב ושוב להרגיע אותן שזו רק חזרה או אודישן ושהוא לא ישתמש בהיותן עירומות במיטתו (לשם אודישן, לא לשם סקס) כדי לכפות את עצמו עליהן, זה בדיוק מה שהוא עשה.
    אתה מקטלג את זה כ''פיתוי''. או שאתה ממש אדיוט או שאתה מיתמם ברמות אינפנטיליות, (זהירות, לעתים הן קרימינאליות). איפה כאן הפיתוי? מישהי מהן התפתתה לו ולו לרגע אחד?? מישהי מהן היתה שם על בסיס של משיכה? של משהו רומנטי? אונס שכלל פיתוי הוא נניח אנס בדייט, זה כבר ליגה אחרת, גם חמורה כשלעצמה, שהיה פיתוי, הבחורה עלתה לגבר הביתה על בסיס כך שמצאה את עצמה נמשכת אליו, רוצה קשר רומנטי איתו. אבל כאן??!! כאן היא היתה עירומה במיטתו לשם משהו אחר לגמרי. זה כמו שאני אהיה עירומה אצל מסיר שיער בלייזר והוא ינצל את זה כדי לחדור אליי בלי שידעתי שהוא מתכווןלעשות זאת. או אצל מאסאז'יסט שלפתע אישה תמצא אותו בתוכה. אתה בכלל קורא תשטויות שאתה מדבר??

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    נדהמת מרמת הטיעונים

    נדהמת, 14/11/08 14:00

    הרי יש לך שפה עשירה אבל אתה משתמש בה לרעה... על ענייני האונס כבר נכתב כאן ואולי (????) תשכיל להבין. ובענייני הקינאה בעם האמריקאי על מעמדו המרכזי של אלוהים אצלם... נו, באמת! זה הכל הרי ברמת הבאבא סאלי (שאולי אתה מעריץ אותו, מי יודע). זה הכל חוץ מ''רוחניות'', אם כי המושג הזה הפך להיות מטבע עובר לסוחר. כל סרט אדום על האמה הוא פתאום ''רוחני''. ואתה כמובן חושב שצריך לשנות את כל תוכנית הלימוד בתנ''ך. רגע, לא הצעת את זה לגבי לימודי הסיפרות? אז אני מניחה שכל מה שמערכת החינוך זקוקה לו זה אתה? נו, אז למה אתה מחכה? המלאכה מרובה, רד לשטח ותראה לכולם כמה אתה הכי חכם!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    סוף סוף מישהו אומר על בנאי את האמת, תוכה כברה.

    דרווין, 14/11/08 13:58

    נמצאה החוליה החסרה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לאנשים מוכשרים ובעלי זכויות מותר קצת להשתובב. מרדכי, גולדבלט ,קצב... (ל''ת)

    ארז, 14/11/08 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תקפיד על העברית שלך

    יואב, 14/11/08 13:46

    ...טיפוסים שטוחים בעלי עולם ריגשי ושיכלי נורא לא מעניין..

    אולי התכוונת מאוד לא מעניין - השימוש כאן מילה נורא הוא טעות של ילד קטן, ולא מתאימה לכותב מתיימר

    הגב לתגובה זו

    • אתה נורא טרחן, ומאוד לא צודק לגופו של עניין

      אביב, 14/11/08 17:04

      התיקון שלך מיושן ולא תקף

      הגב לתגובה זו

    • אם כבר, אז ''הקפד....'' (ל''ת)

      רמי, ר''ג, 15/11/08 11:56

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מנחם בן - אתה כזה נרגן בלתי נסבל

    נמאס לקרוא, 14/11/08 13:40

    עם דעות שטוחות
    למה ממשיכים לתת לך במה?

    הגב לתגובה זו

    • לא יכולתי להגיד זאת טוב יותר (ל''ת)

      מ. הביתה, 14/11/08 16:12

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אפרופו טיירה בנקס

    הצדיק מסדום, 14/11/08 13:35

    נזכרתי בבדיחה ישנה על מרילין מונרו.
    אחד ניגש אליה ברחוב ושואל אותה - ''אפשר .....?''
    עונה לו מונרו - ''שק לי בת....''.
    עונה לה האדם - ''נו טוב, אם אני כבר בסביבה...''.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    זאת בדיוק הסיבה שאני לא קונה מעריב

    אני, 14/11/08 13:15

    לא הייתי משלם שקל בעולם הלא וירטואלי על עיתון שמכיל את גבב השטויות הגזעני של האיש הזה.

    הגב לתגובה זו

    • אני דווקא בגלל זה קונה מעריב

      יפית ציפורי, 14/11/08 14:21

      דווקא כתבה מעניינית

      הגב לתגובה זו

      • את גם לא מסוגלת לכתוב משפט בעברית. כנראה שמצא מין את מינו (ל''ת)

        אני, 14/11/08 21:41

        הגב לתגובה זו

    • פשוט חוצפה

      20, 14/11/08 14:55

      חנן גולדבלט צריך להרקב בכלא אם צריך
      מה זה החינניות והדביקות שאתה מדבר עליו ...
      מה הקשר בין הקררירה שלו למעשיו
      ואם השופטים גזרו עליו שבע שנות מאסר כנראה שהייתה סיבה ויש ראיות ויש עדויות
      ואל תבלבל בשכל ותשכתב טונה של גיבובי שטויות מעניין אם זאת הייתה הבת שלך היית עדיין חושב כך שישלם לה מיליון ושתסתום את הפה שלה ממש עיצבנת

      הגב לתגובה זו

    • המכונה ''אני'': איזה מזל שאני זה לא אתה (ל''ת)

      לא אתה, 14/11/08 15:04

      הגב לתגובה זו

    • גם אני

      גם אני, 14/11/08 16:14

      אומרים תמיד שמה שעןלה אגורה שווה אגורה,
      במקרה הזה העתון היה צריך לשלם לנו על אוסף החרא המרוכז שב''מאמר'' הזה

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    גם הנאנסות שאנס גולדבלט הן קטינות! (ל''ת)

    עוד לא בנות 18, 14/11/08 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    להכניס שחקן מקסים כמו גולדבלט לכלוב... הוא מעשה בלתי אנושי?

    דנה, 14/11/08 12:43

    נאמר שאני לא חולקת עליך שהאיש מקסים (ואני חולקת), זאת סיבה שלא ישלם על התנהגותו - כי הוא שחקן מקסים? כמה טיעונים לא אינטליגנטיים - זה ממש נראה כאילו אתה מתגונן בעצמך מפני משהו

    הגב לתגובה זו

    • וו'אלה דנה, את צודקת (ל''ת)

      אסתר, 14/11/08 16:33

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה לחלוטין עם 6 (ל''ת)

      ל, 14/11/08 22:59

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ביג בן יקר

    ''שלוח'', 14/11/08 11:52

    תוריד את האף טיפה, רק טיפה,

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כנראה שהיו צריכים להכניס לא תאנוס

    אאאא, 14/11/08 11:20

    לעשרת הדיברות כדי שתבין מה זה אונס. אתה איש חשוך וטיפש שרק רוצה לעורר פרובוקציות

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שחקן מקסים? מה זה קשור שהוא שחקן מקסים?

    בולשיטון, 14/11/08 11:17

    על מה אתה מדבר? לשחקנים ''מקסימים'' מותר לאנוס?
    צודק בית המשפט! לתרומתו התרבותית, מה שזה לא יהיה, אין שום קשר לעניין

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ומה מאחורי הדברים?

    מעורר קבס, 14/11/08 09:48

    האם זהו ניסיון שלך להגן על עצמך מפני מאסר עתידי? דבריך מעוררים בחילה. אם לכלא יש להכניס רק כאלה שהשתמשו באלימות כלפי בני אדם (ונראה כאילו אתה לא תופס מנשים בני אדם או בנות אדם לצורך העניין הא?) אז ולי נשחרר גם את כל הגנבים, פורצים ושודדי מכוניות, שלא לומר שיש להוציא לחופשי ומיד את אתי אלון והבעלים של חפציבה שבאמת לא הכאיבו לאיש (אישה זה לא נחשב).
    כי רק בעולם שמוכתב על ידי גברים (טפשים, ירודים, שובניסטים, הגמונים, והומופובים כמוך) אלימות זה רק אם נותנים מכות. אתה כסיל, ברמות שקשה לי להוריד את עצמי אליהם, ולכן עוד תהיתי אם להגיב או לא. אונס זה משתק. זה לא סתם שנאנסות, ונאנסים גם, אגב, לא מצליחים ברוב המקרים להגיב. הנאשם המדובר, לא רק שניצל לרעה את מעמדו אלא בעיקר ניצל לרעה את המצב. לרעה בכוונת לטובתו ולרעתן. רק בעולמך המעוות זה נראה הגיוני שגבר בן 60 יקיים יחסי מין שלא בהסכמה עם צעירה בת 16, שיושבת במיטתו ובוכה ומבקשת לא, לא, לא, והוא כמעשה אצילי מוכן לגמור לה על הבטן. יפה מצידו לא? אגב לשיטתך גם כל הפדופילים צריכים להקנס בקנס כספי בלבד, כי הרי ילדות בנות 6, וילדים גם אגב, אף פעם לא מתנגדות?
    לא ברור לי למה מעריב נותן במה לדעות חשוכות, הומופוביות, שובניסטיות וגזעניות.
    מצד שני, כנראה שזה חשוב להבין שהרבה כאלה עוד קרובים לצלחת, שנדע ממה להזהר

    הגב לתגובה זו

    • הוכחת את טענתך: אפשר להיות אלימה ובהמית גם במילים

      רועי, 14/11/08 12:41

      הטוקבק המקלל וגס הרוח שלך, שלא מוכן להקשיב ולענות אחרי שיקול דעת עצמאי, מוכיח אכן כמה אלימות יש במדקלמי הסיסמאות העדריים למיניהם, שיודעים את התשובה עוד לפני ששמעו את השאלה. את טוענת ש''אלימות זה לא רק אם נותנים מכות''. וואללה צודקת. הנה נתת תגובה אלימה ונמוכת מצח (ולא, לא נכניס אותך לכלא בגללה).

      הגב לתגובה זו

      • צודקת בכול מילה

        ירושלמי, 14/11/08 14:51

        התגובה שלה בהחלט הולמת. אם מישהו מתלהם ואלים זה עתה. תביא נימוקים להפריך את מה שהיא טוענת אם אתה חושב שהיא טועה, במקום להשתלח בגסות.

        הגב לתגובה זו

      • רועי, אנשים כמוך מדאיגים אותי, היות ויש לי בנות צעירות המאמינות בטוב. (ל''ת)

        מאמא, שלא כתבה את תגובה 2, 14/11/08 14:54

        הגב לתגובה זו

      • רועי, קורס להבנת הנקרא לא יזיק (ל''ת)

        אק, 14/11/08 16:35

        הגב לתגובה זו

      • מה לעזאזל אלים בתגובה שלה??? (ל''ת)

        טליה, 15/11/08 20:51

        הגב לתגובה זו

    • את צודקת, מילים כדורבנות (ל''ת)

      גבר המום, 14/11/08 14:08

      הגב לתגובה זו

    • הטוקבק הנבון ביותר שקראתי אי פעם! תודה על דבריך היפים (ל''ת)

      ל., 14/11/08 14:10

      הגב לתגובה זו

      • גם אני עם 2 (ל''ת)

        מ.ב. מעורר בחילה, 14/11/08 16:17

        הגב לתגובה זו

    • צודק\\ת בכל מילה.שטויות נפשעות שכתב על האנס ואז גם כתבה מטופשת ומרירה

      חגי, 14/11/08 17:06

      להג מיותר

      הגב לתגובה זו

    • לא יכולת לנסח זאת טוב יותר!

      מבקר איכות, 14/11/08 18:06

      משל ליוזף פריצל שנחשב במשך עשרות שנים לאדם מהוגן ופתאום ''חבל עליו''.

      הגב לתגובה זו

    • בדיעבד, כשחנן לא ''סיפק את הסחורה'' זה הפך לאונס?!?

      אור, 14/11/08 18:26

      העונש צריך להיות זהה למה שלקוח שמסרב לשלם אתנן ייענש.

      הגב לתגובה זו

    • אם עד עכשיו היה לי צל של ספק שנעשה לחנן עוול, אחרי קריאת

      וכל מילה מיותרת, 14/11/08 18:29

      הטוקבק שלך אין לי ולו צל של ספק, החארה הזה אשמאי זקן חרמן ונצלן שמגיע לו לשבת בכלא ולחשוב כל יןם איפה הוא טעה,
      ולשכמותו, תתחילו לרעוד.מעניין מה היית אומר אם לבת שלך היו עושים את אותו הדבר, אדם מגעיל!

      הגב לתגובה זו

    • 2, תגובתך מדוייקת וחשובה (ל''ת)

      תודה, 15/11/08 05:03

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אז עכשיו התאהבת בחנן גולדבלט?

    עדי, 14/11/08 09:26

    מה מקסים בו? הוא סך הכל בדרן קטן עם קריירה די כושלת. בגלל ''גשש בלש'' אתה רוצה שהשופטים לא יתנו לא מאסר בפועל? זה מגוחך.

    הגב לתגובה זו