• 109.

    הרבה מפורסמים בכל התחומים הם לא הכי טובים בתחום שלהם (ל''ת)

    ניצלו יחסי ציבור וכאן הם טובים המסוכן שטח הרפואה, 04/10/09 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אין לי מילים לתאר את מנחם בן

    תל אביבי, 04/10/08 19:40

    טיפש גמור וחסר כל סגנון

    מספיק לראות אותך שם אל מול פול מקרטני את שלמה ארצי האפס כדי להבין מי אתה ומאיפה באת. אתה פשוט מבייש.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    כנראה שלא היית בהופעה, אני כן

    אני, 04/10/08 18:14

    טעם מוסיקלי הוא עניין סובייקטיבי אבל למה להיות כל כך מתנשא ושיפוטי ולקבוע שכל מי שהגדיר את המופע ''מצמרר, היסטורי ובלתי נשכח'' משול למזייף אורגזמות? כל כך קשה להאמין שמקרטני הצליח לרגש 50 אלף איש?

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    עדי

    מזייף אורגזמות??, 04/10/08 15:57

    מנחם בן היקר, לעיתים אני מסכימה עם דבריך ולעיתים לא. אבל הפעם קצת נסחפת. אני לא יודעת איזה אורגזמות מזוייפות אתה שמעת בחייך, אבל אני יוצאת מנקודת הנחה שבמופע של פול לא היית, ובכך הנך מצטרף לרשימת אוכלי הלב שמנסים להקטין את המאורע במקום להודות בפה מלא שהפסידו מופע שאן, כמאמר הצופים, היה מרגש, מצמרר ובלתי נשכח. לא ראית אותו? חבל, ההפסד כולו שלך. אבל לטעון ש-50 אלף צופים ממציאים ומגזימים בתיאור המופע הכל כך נפלא הזה, זו כבר הגזמה פראית. ראיתי בחיי לא מעט מופעים חיים, בארץ ובחו''ל, של אומנים מוכרים יותר ופחות או טובים יותר ופחות. חלקם גם מתוך הרשימה שציינת. אין מה להשוות. אדם שבעיניו שלמה ארצי ו-Army of lovers (שאולי יפתיע אותך לשמוע אבל אני בהחלט מכירה) הם טובים יותר, נשמע לי כמו מישהו שאומר ''אוי אוי אוי, לא יצא לי לראות את מקרטני בהופעה אבל במקום להודות בפה מלא שוואלה, יכול להיות שבאמת פספסתי משהו מדהים ויוצא דופן אני מעדיף לשבת מאחורי המקלדת ולגרום לכל הצופים לצאת מתלהבים מטומטמים כי זה הרבה יותר קל''....

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    מגיבים יקרים! למה אתם מפחדים מביקורת כלפי המדינה???

    גורו, 04/10/08 15:12

    למה אתם כל כך בטוחים שלא צריך למחות כנגד חוסר הצדק והאומללות שהבאנו על עצמנו! תפסיקו ללכת בעיניים עצומות אחרי מנהיגים! תחשבו בשביל עצמכם ותפקפקו בשלטון, מטרתו היא השרדות ולא דאגה אמיתית לעתיד! תתעוררו כבר! זו אינה שנאה עצמית כי אם דאגה שמחר כבר לא יהיה לאן לחזור...

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    לא המשכתי לקרוא אחרי דברי התועבה על ואלס עם באשיר, כותב אומלל ועיוור.. (ל''ת)

    גורו, 04/10/08 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    לא צריך לתרץ את הקמצנות.

    אני, 04/10/08 11:37

    לא מתאים לך לשלם את הסכומים האלה להופעה, לגיטימי . אני לא מעריץ מושבע של הביטלס אבל אם כניסה הייתה עולה 50 ש''ח הייתי הולך.
    אתה לא צריך להגן על עצמך עם ההכפשות האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    כתב שלא מבין בתרבות אומנות ובכלל....

    marionette, 04/10/08 11:14

    כן, שלמה ארצי יותר מוכשר םפול מקרטני!!!
    ודני רובס יותר מגון לנון...
    ודורון מזר פי אלף יותר מוכשר מגורג
    ורינגו זה רינגו...
    כתב יקר, תכתוב שירים ואז נוכל להגיד שגם אתה מוכשר יותר מהביטלס....

    אהה, ואלס עם באשיר זה סרט מחאה פנימית ונורא קשה להתמודד עם ביקורת...אז נקטול גם את הסרט היחודי הזה...דרך אגב , אני ניצלתי מהפיגוע בסנטר ועדיין יכול לחשוב שיש מקום גם לביקורת על הצבא והחברה שלנו...אבל, העיתונאי שלנו יצטרך לכתוב ולביים סרט כדי שנראה שרק הוא יודע איך עושים את העבודה...
    וarmy of lovers זו להקה קיטשית משנות ה90 ודווקא בקליפים שלהם יש איזכורים לירושלים
    ומופיע תמיד איזשהוא מגן דוד...סתם שליע כללי

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    תגיד, חווית פעם בחייך אורגזמה?

    גל, 04/10/08 11:05

    כנראה שלא, והתסכול שלך מכך גורם לך ''לקלל'' מספר עצום של אנשים ולכנות אותם ''מזייפי אורגזמות''.

    פעם חשבתי שאפס זה הגובה הכי נמוך של נפש האדם...

    עכשיו אני מבין שטעיתי.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    תודה על עוד טור מעניין שהסכמתי עם רוב תובנותיו (ל''ת)

    קרן, 04/10/08 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    מקרטני השמרני

    אתי, 04/10/08 07:53

    לך תקרא בספר שיצא עכשיו על הביטלסת''אנגליה חולמת:הביטלס,אנגליה ושנות השישים''של היילברונר ותבין את הגדולה של הביטלס ומקרטני לעומת שלמה ארצי

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מר מנחם בן, אולי אתה סובל מליקוי בשמיעה? ממליץ לך להיבדק! (ל''ת)

    נ. ד. - רופא א.א.ג., 04/10/08 07:07

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    המוסיקה של סשה ארגוב עולה בכמה דרגות על זו של מקארתני.

    חן, 04/10/08 04:30

    אם יבוא לכדור הארץ חייזר, וישמיעו לו את המוסיקה של סשה ארגוב ושל החיפושיות, הוא ללא ספק יקבע כי המוסיקה של ארגוב יפה ואיכותית יותר.
    רוב ההתלהבות מהמוסיקה של החיפושיות נובעת מלחץ חברתי.
    הרי אם המוסיקה של החיפושיות היתה נוצרת למשל באלבניה, לא היה לזה שום הד בעולם.
    פשוט, השליטה הכלכלית והפוליטית של הארצות דוברות האנגלית בעולם (ובוודאי בשנות הששים, זמן פעילות החיפושיות) מתפשטת גם לשליטה תרבותית ומוסיקלית.
    יש הרבה מוסיקה בעולם שעולה על זו של החיפושיות. ויש מלחינים ישראלים שכותבים מוסיקה יפה יותר מזו של החיפושיות.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    כרגיל פרו''פ בן מגלה פינות נסתרות ומאיר אותן בעזרת כושר הסתכלות מרתק! (ל''ת)

    מעריך! ד''ר א. תא, 04/10/08 02:11

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    השמאל הפאשיסטי שונא ישראל! העיקר לעורר טרור ואנטישמיות! (ל''ת)

    נמאס מתולעי הסמול! והסרט ירוד בעיניי! ואלס אלק..., 04/10/08 02:09

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    army of lovers ??? שלמה ארצי???

    המחתרת הסגולה, 04/10/08 01:27

    מה הקשר בדיוק ליוצר מהפכני כדוגמת מקרתני? של נעליך.
    army of lovers התפרסמו בשלהי שנות ה-80 עם שירי פופ דאנס נחמדים (ודגלי ישראל) שלא שרדו אל תוך שנות ה-90.
    שלמה ראצי--נדוש וטחון כבר. עוד מעט תגיד ריטה.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    למה?

    אחד שמבין במוסיקה, 04/10/08 00:50

    למה אתה צריך לכתוב שטויות על דברים שאין לך בהם מושג?!

    פול מקרטני הוא אחד האנשים שעיצבו את המוסיקה הקלה ב50 השנה האחרונות, לך תקרא איזה ספר טוב, יש מאות ספרים טובים שיסבירו לך למה.

    וגם: איך אתה יכול לשים את שלמה ארצי במשוואה הזאת?!


    נורא ואיום, בורות ונבערות.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מנחם בן, אתה לא מבין שום דבר במוסיקה

    למען כבודך - פשוט תשתוק, 03/10/08 23:34

    ממליץ לך לשנן את הפתגם: מוטב לשתוק ולהחשב לטיפש, מאשר לפתוח את הפה ולהוכיח זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אתה פרובנציאלי - ניאנדרתלי - אינפנטיל

    גיא, 03/10/08 23:14

    כולם קטנים (גם פול מקארטני)
    כולם פחות טובים ממני(או מאהוד בנאי)
    אני טוב (עם ישראל הוא אור לגויים)
    כל מי שמנסה לומר שעשיתי רע בהכרח מנסה לפגוע בי- אני צדיק. (אור לגויים - פצצות תאורה לטובת הפלנגות)

    טוב אולי ניאנדרתלי זו לא הגדרה טובה - אתה פשוט אינפנטיל.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מקרטני= מוצארט. על בורות כמו של מנחם בן מפטרים כתבים.

    מוסיקאי, 03/10/08 23:04

    לא רק שצלח את מבחן הזמן, אלא גם חצה את מבחן התרבות- הלחנים שיצר השתרשרו עמוק בקהלים שאינם דוברים מילה אנגלית (ר' המופע חודש לפני הגעתו לישראל מול 350 אלף איש באוקרניה + קהל עצום חובב ביטלס ברוסיה- שתי מדינות בהן הלחנים הותרו להשמעה רק 16 שנה אחרי פירוק הביטלס). מילא שמנחם בן חרש מושלם. השאלה למה נותנים לו לכתוב על מוזיקה?

    הגב לתגובה זו

    • מוסיקאי, לך ללמוד

      הגאון, 04/10/08 14:31

      בגוש המזרחי בכלל, ובפולין ובריה''מ בפרט, הביטלס היו אלילים והנוער שם הכירם היטב הרבה לפני שבישראל התייחסו אליהם בכלל.. (מתערבים לי בכתיבה: גם בצ'כוסלובקיה) (תשאלו את אפריים שמיר, למשל, או את זאב שבא אלינו ב-65 עם אוסף תקליטי ביטלס שלא מבייש את הרדיו + גיטרה חשמלית משובחת...
      אז מה אם ברדיו הרשמי לא השמיעו אותם.

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    מי זה מנחם בן!??! (ל''ת)

    פול מקרטני, 03/10/08 22:41

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מנחם בן, ההשוואה בין פול מקרטני לבין שלמה ארצי ואפילו ברי סחרוף שגויה

    לל, 03/10/08 20:58

    לגבי שלמה ארצי, בהזדמנות אשלח לך רשימה ארוכה ארוכה של פלגיאטים, שלקח הזמר מכתיבה והלחנה שלי ושל אחרים. את ברי סחרוף אני דווקא אוהבת, מקורי ומוסיקת רוק יוצאת מן הכלל.

    אבל פול מקרטני קטן מאלה? נו באמת... נשכחה ממך העובדה שהם היו ראשונים בכלל בתחום הרוקנרול, הביאו את הסגנון החדשני הזה לעולם. אלו גאונים אחד אחד. לפניהם לא היה כלום. הם ואלביס פרסלי, בהקבלה, היו באמת הראשונים והחלוצים. ושני היוצרים מקרטני ולנון הלחינו וכתבו שירים בסגנון שלא נשמע לפני כן בשום מקום.

    מנחם בן, פעם אחת ולתמיד, ההערצה שלך לשלמה ארצי היא משהו שהוא יותר אובססיה... רשימת השירים הפלגיאטים בדרך אליך...

    הגב לתגובה זו

    • והכוונה, כמובן, לביטלס במובן של גאונות (ל''ת)

      לל, 03/10/08 21:46

      הגב לתגובה זו

    • שלחי גם לנו

      הממחתרת הסגולה, 04/10/08 01:30

      או בעצם פרסמי אותם כאן בתגובות. אני חושב שאלפי אנשים שכבר מזמן נמאס להם משלמה ישמחו ללמוד דברים חדשים.

      הגב לתגובה זו

    • ''הראשונים בתחום הרוקנרול....'' ?????

      הגאון, 04/10/08 14:23

      תגידי, לל, את שפויה? הם היו הראשונים?? הם המציאו והביאו את ''הסגנון החדשני''??? (סליחה, הם ואלביס..) אני מבין שאת בת 15 ואצלך ההיסטוריה התחילה אתמול, אבל כזאת בורות לגבי מי שמנסה להראות ידענית וחכמולוגית???? על ביל היילי שמעת? או ריצ'רד הקטן? ואולי האחים אברלי? קליף ריצ'רד והצלליות?.... ולסיום, הגדולה:
      ''אהביני, אנא אהביני / את יודעת שאני אוהבך / תמיד אהיה נאמן / אז בבקשה..''

      הגב לתגובה זו

      • פעם הייתי בת 15, כשראיתי בזמן אמת את הסרט Let it be בקולנוע...

        לל, 05/10/08 09:56

        ואת הצלליות זכיתי לשמוע בכל ערב כששודר תסכית המתח,פול טמפל, בקול ישראל. יודע מהו תסכית?

        אז זה לא ידע, פשוט זכינו להיות בזמן אמת כשהחיפושיות גרמו להיסטריה עולמית שלא היתה כמותה עד אז, וכנ"ל אלביס פרסלי.

        לדרגה כזו לא הגיע אף אחד מהאמנים שציינת ויש לי את המוסיקה של האחים אברלי וגם של הצלליות.

        ולגבי מי ששאל על רעיונותיו של שלמה ארצי, מצורף קישור:
        http://www.news-israel.net/Article.asp?Code=12545

        תגובה מס' 2.

        הגב לתגובה זו

  • 87.

    פול הוא הכי גדול שיש (ל''ת)

    תגובה לכתב בינוני, 03/10/08 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מופע אדיר של מקרטני!

    למה לא לפרגן?! היה מופע אדיר!!!!!, 03/10/08 19:12

    הייתי במופע!!

    למה לא לפרגן?!?!? 45,000 איש אמרו מופע מדהים...

    אבל משקרים!!

    מרגיז כ''כ אנשים קנאים ודבילים - מרגיז!

    הגב לתגובה זו

    • היה מופע מעולה!

      מיכל, 03/10/08 21:22

      לא הפסקתי לחייך כל הסופ''ש.
      תודה לפול.

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    ARMY OF LOVERS?

    מתושלח, 03/10/08 17:58

    מעבר לכל המלל הטרחני המייגע שהפלצת פה לחלל (מה עובר עליך בן אדם? לך לטיפול), אתה מצפה שנתייחס ברצינות למי ששם את ARMY OF LOVERS בשורה אחת עם כל האחרים? (חלק מאיתנו דווקא כן זוכרים אותם) החלקת על השכל? או שאולי בעצם באת לנו בהפוך על הפוך עם הדוגמא הזאת, כי אתה כל כך פוסט-מודרניסטי וזר לא יבין זאת מלבדך והמלייה המתוחכם שלך, והבאת דוגמא ללהקת ''פופ-טראש'' שהפכה ל''קאמפ''? אולי? מה אתה רוצה מחיינו? אשכרא, התעצבנת מפול המסכן? אשכרא מצאת משהו רע להגיד על מי שהלך להופעה היסטורית של פול מקרטני!!! ואתה דוחף לי אתי אנקרי? ואנשים פה מגיבים ''כל מילה בסלע''. חבורת עצובים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אמת אמת.. ברי סחרוף ואהוד בנאי בהרבה יותר בהכל מאשר פול. (ל''ת)

    רבנאי, 03/10/08 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מנחם בן מבין גדול!!!

    שלמה, 03/10/08 17:54

    כנראה שכותב המאמר לא חי בשנים שהחיפושיות היו בגדולתם, ולכן לא היה צריך לכתוב את המאמר הזה בתור מבין גדול.
    לכן נסלח לו על חוסר הבנתו בעיניני החיפושיות. הם היו גדולים ואין להם תחליף גם היום.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מסכים לגבי מקרטני

    גולן, 03/10/08 17:47

    הוא זמר בינוני מאד... רוב השירים שלו משעממים...אני מקבל פיק ברכיים כאשר אני שומע אותו... מוזר שפתאום כולם התעוררו נוכח ההופעה שלו בארץ. הוא היה אף אחד לפני ההופעה ובעיניי ישאר כזה גם אחרי

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מנחם - את חוסר הכישרון שלך בכתיבה כבר הוכחת , מה עוד?

    איה, 03/10/08 17:37

    איזה מעצבן !!!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    היצירה של הצמד לנון מקרטני צלחה לא רק עשרות שנים

    חלוץ מרכזי, 03/10/08 16:54

    ודורות אחדים, אלא גם זכתה להערכה גבוהה ממיטב המוזיקנטים במשך השנים - כמו למשל הכנר הענק ישה חפץ, שראה בהם ממשיכים של מלחיני המוסיקה הקלאסית.
    כמובן אין חובה על איש לאהוב אמן זה או אחר, אבל מי שראוי להיקרא מבקר אמנותי לא ישווה למשל את לודוויג וואן בטהובן לאהוד בנאי (בלי לפגוע בזה האחרון).
    אני מבין שמנחם בן מנוי על אלה שהחמיצו את היופי, העושר והעומק ביצירתם של 4 המופלאים מליברפול, ובכל זאת ההשוואה של מקרטני לאלה שהכותב בחר להשוות, מביכה בלשון המעטה.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    סוף סוף פלורליזם מחשבתי. (ל''ת)

    וואלה? ברח לכם?, 03/10/08 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ראיון מאכזב עם ראש המוסד מאיר דגן לחשוף את שמם ותמונותיהם של נ' ות' (ל''ת)

    עמנואל רוזן עשה, 03/10/08 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    יופי של ביקורת - ולא מעט אומץ לב. תודה ושנה טובה. (ל''ת)

    תום, 03/10/08 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מר מנחם בן, כנראה ש50 אלף איש לא כל כך מטומטמים. אתה

    יוסי חולון, 03/10/08 14:59

    חוזר לאסקולת 1966 שחשבו שהביטלס לא כל כך גדולים, וכאן טעותך הגדולה. או ש......
    אתה זמר יותר טוב ?????????

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    נחמד לקרוא את הטור שלך, ולדעת שיש גם דעות שונות. (ל''ת)

    ניר, 03/10/08 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    כנראה שלא ראיתם את הסרט

    אלון ממודיעין, 03/10/08 14:53

    ואלס עם באשיר סרט נפלא. האנימציה נפלאה, נכון, אבל הסרט עצמו הוא יצירה תסריטאית וקולנועית ממדרגה ראשונה, וכל מי שאני מכיר, כולל אנשים ימניים באופן מובהק, הודו בכך בחצי פה. אין לו שום דבר עם שנאה עצמית שמאלנית, אלא עם שנאת המלחמה, והדיסוננס בין ראייתה כמשהו ''יפה'' לבין חוסר הטעם והאכזריות שמלווה אותה. אני מוריד את הכובע בפני ארי פולמן, יוני גודמן ודוד פולונסקי, בין שאר היוצרים של הסרט. מי ייתן ותזכו באוסקר.

    הגב לתגובה זו

    • יחצ''ן קטן, אולי חבר, ולא ''אלון ממודיעין'' (ל''ת)

      הגאון, 04/10/08 13:59

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    ...

    אאא, 03/10/08 14:47

    מסכים לגמרי עם הטענה לגבי ואלס עם באשיר, סרט מדהים מבחינה ויזואלית אבל נוצר כדי להכפיש את ישראל וכדי להתחנחן על האירופאים

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    סוף סוף

    ההמומה, 03/10/08 14:43

    סוף סוף מישהו אומר את האמת על כל סרטי ''התעמולה, בתקופה האחרונה. לא פלא ששונאים אותנו והתעמולה של הצד הפרו ערבי/פלסטיני מצליחה לצבור תאוצה בעולם... גם מתוך הבית יש כאלה ש''מצדיקים'' את הטבח והשנאה של הפלסטינאים את הישראלים.
    הלגיטימציה שניתנת להם פשוט בושה

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מנחם בן - קשקשן בלתי נלאה (ל''ת)

    יוסי, 03/10/08 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    האם אפוקליפסה עכשיו ופלאטון סרטים אנטי-אמריקאים?

    גיא, 03/10/08 14:31

    לא.

    מדובר ביצירות מופת וגם ואלס עם באשיר הוא כזה.

    הגב לתגובה זו

    • הסרטים שציינת טובים אמנם- אם כי בכלל לא יצירות מופת -

      חלוץ מרכזי, 03/10/08 17:31

      והם מנסים להראות תמונה הוגנת של הגהינום בוויטנאם.
      זאת בניגוד לסרט הישראלי שמציג תמונה שקרית מהסוג שתואם מאוד את התעמולה הערבית, ואת הצגת הדברים המקובלת על השמאל הרדיקאלי בעולם, (והשמאל המטומטם בישראל...)

      הגב לתגובה זו

    • א. כן ב. באשיר ממש לא כזה - אפילו לא קרוב

      ?, 03/10/08 19:09

      ארי פולמן הוא תסריטאי גרוע, במאי סביר, ואיש יחסי ציבור מצויין.

      הגב לתגובה זו

      • ברור ששני המגיבים לא ראו את הסרט...

        גיא, 04/10/08 01:26

        ואני רחוק מלהיות שמאל רדיקאלי...

        הגב לתגובה זו

        • לא ראיתי גם את הסרט ''היהודי זיס''. אז מה? (ל''ת)

          גו, 04/10/08 03:02

          הגב לתגובה זו

  • 69.

    מה?

    תשובה, 03/10/08 14:29

    יש לי שתי הסתייגויות עיקריות:
    1. ראיתי כמעט את כל פרקי הסדרה של אורנה בן דור. היא כל כך צודקת וכל כך טועה. היא צודקת כי באמת צריך להיזהר מסתם לקחת תרופות שהורגות אותנו, מרופאים מעופפים שהורגים אותנו ומאשר מריעין בישין של הרפואה המודרנית. היא טועה כי היא עטפה את כל הפרטים הכואבים והמרגשים והצודקים הללו באובר דרמטיזציה והשתמשה בכל הטריקים הטלוויזיונים הזולים האפשריים. אלו גרמו לי להקיא ואילצו אותי לקחת כדור נגד כאב ראש.
    אורנה בן דור היא לא אשת השנה, ראיתי סרטים הרבה הרבה יותר טובים שלה.
    2. פול מקרטני כתב את השירים הכי יפים בהיסטוריה של האנושות. זו עובדה. הוא אחד מארבעה מופלאים שיחד יצרו את הלהקה הכי טובה בעולם. זו עוד עובדה. נכון שהוא זקן ונכון שהקול שלו כבר לא כמו שהיה פעם ונכון ונכון ונכון, אבל גם אתה, מנחם כבר לא צעיר כמו פעם, פחות חד מפעם ורוב הזמן, למיטב דעתי, לא צודק בעליל אבל עדיין ממתין לאהדת הקהל. עובדה שגרמת לי לשבת ולכתוב לך. תודה על כך, ותודה לפול שריגש אותי עד דמעות וגרם לי סוף סוף לחזור ולנגן.

    הגב לתגובה זו

    • ''זו עובדה'' !!! (???)

      הגאון, 04/10/08 13:32

      ''פול מקרטני כתב את השירים הכי יפים בהיסטוריה של האנושות. זו עובדה.הוא אחד מארבעה מופלאים שיחד יצרו את הלהקה הכי טובה בעולם. זו עובדה''
      ואללה. עם כאלה ''עובדות'' ממש אי אפשר להתווכח (אתה מזכיר את הילדות בנות ה- 14 שצווחו והרטיבו רק למראה שפול מנענע בשער ראשו).
      תתבגר, חביבי. אתה לא חושב שנסחפת???

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    61 אתה ההוכחה לפרימיטיביות של הימין ההזוי - תלמד לכתוב עברית יא אפס! (ל''ת)

    לגרש את הימיניים למדבר ואז יהיה שקט, 03/10/08 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מר מנחם בן כנס בבקשה לתגובתי

    אלתרמן, 03/10/08 14:25

    מנחם בן אתה כבר שנים לא כתבת או יצרת דבר מה בעך ערך ספרותי כלשהו.
    ובכל זאת אתה מתעקש לייחס לעצמך את שם התואר ''משורר'' למרות שכבר שנים רבות לא כתבת שיר ראוי, מה שלא לשפוך ביקורת אכזרית על נתן זך ושאר אנשי ספרות ורוח במדינתנו.
    אם היית קצת יותר עמוק ובעל ראייה רחבה יותר, היית מבין שהסרט ואלס עם באשיר מדבר על חוסר התוחלת שבמלחמה על חוסר ההיגיון שבמלחמה, על תחושת חוסר האונים וחוסר הפשר שחש החייל במלחמה.
    אם היית צופה בסרט בריכוז רב יותר היית שומע ורואה שארי פולמן מדגיש שחיילי צה''ל לא אשמים בטבח סברה ושתילה, אלא המציאות ההזויה והבלתי שפויה בעליל שמתקיימת במצב מלחמה. הסרט לא מחפש אשמים, אלא עוסק בעליבות המלחמה.
    ואכן אם מנהיגנו באותה עת לא היו לוקים בשגעון גדלות ומסתפקים אך ורק במבצע צבאי קטן ולא מתעקשים (כפי שהתעקש אריק שרון) על חדירה עד ביירות, לא היינו מתבוססים בבוץ הלבנוני במשך 35 שנה לאחר מלחמת לבנון.
    שבת שלום לך מנחם בן.

    הגב לתגובה זו

    • עובדות, חשבון, היסטוריה - לא חשוב.....

      הגאון, 04/10/08 13:56

      לא-ואללה. הסרט הוא אנטי מלחמתי. ואללה. גילית את ביירות.
      אם אני, אלתרמן טיפש שלי, צופה זר מהתפוצות (ולא בדיוק מכוחותינו), אז מעניין ת'תחת שלי הריכוז שלך בסרט והכוונות של פולמן. אני מבין שהיה טבח, ואשם מי שהיה אז אדוני האזור, קרי, הקלגס היהודי. נקודה. (אז מה אם המנייאק עושה עצמו מסכן ואומלל, המנוול).
      וגם היסטוריה וחשבון היה רצוי שתלמד קצת, אלתרמן, לפני שאתה פותח ת'פה ומצייץ:
      לפני 35 שנה (בדיוק) היתה מלחמת יום הכיפורים, שהיתה אמורה להיות השעור והלקח הגדולים ביותר שלנו,שאתה ומוריך מהשמאל שכחתם. אך לשוא.
      מלחמת לבנון היתה ב-1982, לפני כ-26 שנים (סברה ושתילה בדיוק לפני 26 שנים), אך עוד הרבה הרבה לפני כן (אפילו לפני המנדט) שחטו ה''לבנונים'' זה את זה, וכולם ממש אהבו את הפלשתינים שבאו להתארח והשתלטו.....
      בשביל לא להאריך, כי עייפתי, מספיק רק שתראה מה קרה וקורה בגבול הלבנון מאז ש''יצאנו'' משם, כולל המלחמה האחרונה....
      אבל עזוב אותך. הרי תמיד יש את היהודונים האלה שמאשימים את עצמם בכל תחלואי העולם.
      ואחר כך מתפלאים למה אחמדינג'ד, נסראללה ושות' פותחים את הפה בלי חשבון.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אני גאה להיות שייך לעם ישראל בזכות יצירות כגון ולס עם בשיר

    שי, 03/10/08 14:10

    האומץ שבחשבון הנפש האמיתי והכואב, היכולת להציגו בבטחון מול עצמך וכלפי חוץ ללא משוא פנים. כל אלו מעידים על עצמה ובגרות ביישות הזו המורכבת שנקראית עם ישראל, שבין בניה נמצאים גם אנשים כגון חנוך לוין,ז'בוטינסקי, ישעיהו לייבוביץ' ויהונתן גפן.וגם מנחם בן.
    כן ידידי , לפעמים אתה מאיר את עיניי בנקודות מסויימות, אך לפעמים עיני מוארות מעצמן, גם בסרט וגם בהופעה של פול ראיתי כנראה אחרת ממך ועיני הוארו
    שנה טובה

    הגב לתגובה זו

    • אם הסרט לא אנטי ישראלי ולא פרוחמאסי , הוא לא יקבל שום פרס באירופה . (ל''ת)

      ===== אומץ בתחת שלי ............................., 03/10/08 15:07

      הגב לתגובה זו

    • שלא כמוך אני מתבייש להיות שייך ל''עם'' כזה שאתה ו''יוצר''

      א.מ, 03/10/08 15:13

      הסרט כלולים בו

      הגב לתגובה זו

    • אומלל קטן

      הגאון, 04/10/08 13:24

      איזה אומץ? איזה חשבון נפש? אתה ושכמוך אומללים ופסיכים על כל הראש.ערבי שוחט ערבי, הצבועים בוכים והיהוד אשם. אה... כמה קל ופשוט.
      (ומה בכלל אתה ושכמוך יודעים מה היה שם, ואיפה בדיוק קראת ? אני בטוח שלא קראת, רק שטפו לך את השכל הקטן שלך).
      כולה הבחור מנסה לקבל פרסים במקומות ששם מחלקים פרסים לאנטי ישראלים, וכבונוס מוסיפים גם פרסים (עם קמץ ב-פ') בדמות אחמדינג'ד ושות', לתפארת מדינת פלסטין.
      (עפ''י השמות שפיזרת, אני מבין עם מי יש לי עסק).

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    הרגע נכנסתי ליוטיוב:army of lovers קטסטרופה!!!!

    גלית, 03/10/08 13:51

    איך אפשר בכלל להשוות את היורופופ הזה למאסטרפיסס של מקרטני איך??!!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לנון והאריסון הם אהובי בביטלס בכל זאת הזלתי דמעה כפעם בפעם בהופעה

    ש.א, 03/10/08 13:49

    ועוד היינו מחוץ לשערים לא ממש בפנים. זה לפגוש ב'לייב' משהו שהפך חלק מההתהוות האישית שלי בנעורי ובבגרותי. נציג של משהו שמעבר למוזיקה ועדיין קדוש בעבורי גם אם הוא רק צלע אחת והנציג הפחות נערץ על ידי. וכמוזיקאי: ראבק מר מנחם זה האיש שכתב את כל השירים הכל כך מופלאים והמציא סגנון נגינה עם הבאס שכולנו רק לומדים ממנו עד היום...קצת כבוד בבקשה. לא רק פופוליזם זול! שלא תיהפך להיות רק עיתונאי קטן שלי.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מנחם בן...

    חיפאית, 03/10/08 13:46

    אתה הזוי. השתן סתם לך עורקים במוח. כמה יהירות. כאילו מישהו שם אותך לאוטוריטה. אתה סתם פרובקטור זול. צר לי שזה מה יש לי לומר לך. אבל זה מה שאתה. תמשיך לנבוח, והשיירה, הלאה!
    יש דברים שאני מסכימה עם בן, רק לא עם דרכו לומר אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    פול מקרטני היה בדיוק פול מקרטני - וזו היתה הגדולה.

    פולי, 03/10/08 13:44

    אחרי שפול מקרטני היה פול מקרטני, כל אחד יחליט לעצמו איך הוא אוכל את זה.

    לדעתי הכתב ברבר שטויות במיץ עגבניות. אחד שלא מבין על מה הוא מדבר. או כותב.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הסמולנים הישראלים הם מוטציות מבחילות

    ואלס עם סמולני, 03/10/08 13:30

    אנשים מתועבים

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    עם כל הכבוד לשלמה ארצי

    גימל, 03/10/08 13:29

    עם כל הכבוד לשלמה ארצי ואתי אנקרי (?), מאיפה ההשוואה הפתטית והכה לא קשורה ביניהם לבין פול מקרטני?? צא קצת מהחממה הקטנה שבנית לעצמך אל העולם הגדול, וראה כי טוב.. אותו כנ''ל לגבי וואלס עם באשיר, זה סרט, לא תשדיר בחירות, התובנה הרלוונטית היחידה שכתבת היא שהאנימציה נפלאה. אבל רגע בעד מי אתה בעצם? ונגד מי? את הסופרות הישראליות רמסת בקלות לטובת גילברט האמריקאית.. בקיצור, התבלבת ובלבלת את כולנו..

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מי אתה שתקבע כזו כותרת על מקרטני??-??

    דני, 03/10/08 13:21

    איש קטן , אפס שכמותך .

    הגב לתגובה זו

    • ההופעה של מקרטני היתה מעולה, ושימותו הקנאים!

      ישראלה, 03/10/08 21:20

      ולכל מי שקיטר שהכרטיס יקר מידי- היה שווה כל שקל!!!
      אחלה הופעה שבעולם!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    אני אוהב את הראש של מנחם בן (ל''ת)

    אמיר, 03/10/08 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אלביס עולה על מקרטני בכמה דרגות.. (ל''ת)

    דן, 03/10/08 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הפלנגות הנוצריות ביצעו את טבח סברה ושתילה בגיבוי צה''ל

    רון, 03/10/08 13:16

    הטבח בוצע בחסות ובגיבוי צה''ל.זו עובדה!

    הגב לתגובה זו

    • אז מה?

      יוהאן, 03/10/08 15:38

      ראשית כל, לא הוכח מעולם שהטבח בוצע בחסות צה''ל.מעולם!!!

      דבר שני, לשם הדיון, בו נניח שכן, אוקיי?
      גם אם עשינו טעויות, או דברים לא מוסריים בעבר (כמו כל עם אחר, דרך אגב), אז זה לא אומר שצריך להתייסר על כך עד סוף הדורות, נכון?
      האמריקאים טבחו עשרות ומאות אלפי וויאטנמים, בורמזים ולאוסים במלחמת וויטנאם.
      הבריטים טבחו עשרות ומאות אלפי הודים, אפריקאים ואירים.
      אני לא רואה אותם יושבים עד היום ומלקים את עצמם בשנאה עצמית חולנית כמונו.

      הגב לתגובה זו

    • קל להצהיר ''עובדה'', בלי להביא ראיות, נכון? (ל''ת)

      עובדה... כי אני אמרתי., 03/10/08 19:32

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    הגדול מכולם? ''בוב דילן''! (ל''ת)

    נ נח נחמ נחמן ביאליק, 03/10/08 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הגדול מכולם? ''בוב דילן''! (ל''ת)

    נ נח נחמ נחמן ביאליק, 03/10/08 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בנוגע למקרטני אתה פשוט בור ועם הארץ

    OO, 03/10/08 12:57

    בנוגע למקרטני אתה פשוט בור ועם הארץ

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      אסף, 04/10/08 00:31

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    רוזן את לפיד עיתונאים בגרוש

    אבו נפחא, 03/10/08 12:57

    שני מנופחים מחשיבות עצמית אבל רדודים וריקים מתוכן .

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ואלס עם קאן

    אבחנה נכונה, 03/10/08 12:51

    סוף סוף אומרים את האמת על סרטו של ארי פורמן.
    סרט שינעם לחיק עוכרי ישראל באשר הם. חבל שיוצר מוכשר מוכר את ''בני עמו'' בשביל לצעוד על השטיח האדום בקאן. כנראה שאמביציה יותר חשובה מערכים.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אהוד בנאי כל כך משעמם ומונוטוני.אי ניתן להשוות????

    איל, 03/10/08 12:39

    דיוויד בואי על הכיפאק אך עושה מוסיקה שונה,הייתי בהופעתו בארץ ב97,היה נורא כי לא ביצע אף שיר ידוע.
    אז מה אתה רוצה???

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ''פול מקרטני אומן ענק ללא ספק'' (ל''ת)

    אריק, 03/10/08 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אהוד בנאי וברי סחרוב נזרקו מארופה בעלבון אף אחד לא אהב אותם שם

    כן, 03/10/08 12:17

    העיקר שאתה מרכז העולם כתב קטן ועלוב,
    עכשיו יבואו כל המעריצים הפאתטיים של אומני ישראל ויגידו כן אבל פורטיס זכה להקרה ומלכה שפיגל מלכה, אתם לא פחות עלובים תשאלו את שלמה ארצי הוא יגיד לכם שאף אומן ישראלי לא זכה להצלחה בחול כל השאר זה שקרים שרק פאתטיים מוכנים לבלוע

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אהוד בנאי וברי סחרוב נזרקו מארופה בעלבון אף אחד לא אהב אותם שם

    כן, 03/10/08 12:15

    העיקר שאתה מרכז העולם כתב קטן ועלוב,
    עכשיו יבואו כל המעריצים הפאתטיים של אומני ישראל ויגידו כן אבל פורטיס זכה להקרה ומלכה שפיגל מלכה, אתם לא פחות עלובים תשאלו את שלמה ארצי הוא יגיד לכם שאף אומן ישראלי לא זכה להצלחה בחול כל השאר זה שקרים שרק פאתטיים מוכנים לבלוע

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ואלס עם באשיר'' הוא סרט אנטי-ישראלי

    Ephi, 03/10/08 12:00

    A bachur misken alum Krav ve menase laasot kupa liknot trufot LCD

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    למה לעזזל נותנים במה לזבלונים כמו ארי פולמן עם סרטים אנטי ישראליים

    אייל, 03/10/08 11:59

    שיילך לעזזל ויקרין תסרטים הפחי זבל שלו בעזה לא בתא

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אתה תותח (ל''ת)

    תכתוב עוד, 03/10/08 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    חלק מדבריך נכונים וחלק מופרכים בכל מקרה שנה טובה

    אלי, 03/10/08 11:53

    לגבי הישראלים אתה צודק ובייחוד לגבי סרטו של ארי פולמן.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מסכימה בפסקאת מקרטני ובאורנה בן דור. (ל''ת)

    אני, 03/10/08 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    האמת - אני לא ממש זוכר סרט פרו ישראלי בשנים האחרונות,השמאל בונה לעצמו

    זורו, 03/10/08 11:46

    את הנרטיב שיצדיק את ההתנהגות שלו
    יש לשמאל בעיה
    המציאות לא מתאימה לאידאולוגיה של שטחים תמורת שלום
    והמציאות לא מתאימה לאדאולוגיה שהפלסטינאים הם המסכנים
    אז מה עושים

    בונים נרטיב חדש

    וזה קל כאשר אתה שולט בכל אמצעי התקשורת ואתה מטפטף כל הזמן
    וכמו בהפנוזה

    בסוף כולם מאמינים בנרטיב

    עד שהמציאות - שוב מתפוצצת בפנים

    והם לא מבינים - מי הרס להם את הסיפור היפה
    והמצוקה הזאת מובילה אותם לבנות עוד סיפור

    יותר יפה

    יותר ורוד

    וכך הלאה - עד ההרס המושלם

    או עד שאנחנו נקבל שכל

    שנה טובה

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מקרטני היה נהדר נהדר -מנחם כמה קרתני אפשר להיות (ל''ת)

    כל המשפחה פלוס פלוס, 03/10/08 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אני רוצה להקיא מהקולנוע הישראלי האנטישמי! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 03/10/08 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כדי לזכות בפרס היוצר הישראלי חייב להציג שינאה עצמית

    במיוחד באירופה, 03/10/08 11:35

    ישראלי העוסק ביצירה יזכה בתגמול על כך שהוא מקל על מצפונם של האירופאים ומציג את העם היהודי בצורה שלילית.

    לכך מצטרפת מקהלת אומרי אמן מקומית של שונאי עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    פול מקרטני הוא הזמר הגדול ביותר בהיסטוריה.עם עובדות לא מתווכחים

    ערן, 03/10/08 11:33

    גם טיפשות או רוע לא יכולים לשנות את זה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צריך להבין משהו

      שי, 03/10/08 15:33

      זה שכמה יחצנים, בשביל למכור עוד כמה כרטיסים, מטפטפים לך כבר כמה שבועות שפול מקרטני הוא ''הזמר הטוב ביותר אי פעם'' - זה לא אומר זאת אכן האמת.
      ביננו, אם היו מטפטפים לך שם אחר, לדוגמא, ''ג'ון סמית''' - אז היית כותב פה ש-''ג'ון סמית' הוא הזמר הטוב ביותר.

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר לטיפטופים?

        יואב, 04/10/08 04:24

        למה מישהו חושב ככה מאתמול?
        אני חושב ככה מאז שהתחלתי לאהוב את הביטלס בכיתה ד'..

        ואגב - לא הייתי בהופעה! עם כל הכבוד לזמר הגדול בהיסטוריה, היום אני מעדיף לחסוך להופעה של מיוז בחול...

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    תנסו להבין את פולמן

    אומן, 03/10/08 11:25

    פולמן הוא בסה''כ קולנוען בינינו מינוס, הסיכוי היחיד שלו לפרוץ הוא עם סרט אנטי ישראלי. מישהו היה יורק לכיוון שלו אם הסרט היה עוסק בכל נושא אחר?

    קראתי איפה שהוא שהוא מתכוון לעשות סרט מדע בידיוני בקרוב, זה הולך להיות פלופ לא נורמלי, מה הישראלי הזה חושב לעצמו? שמישהו ילך לראות סרט שלו שלא עוסק בסיכסוך הישראלי ערבי?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אתי אנקרי יותר גדולה מפול מקרטני ??

    אפרת, 03/10/08 11:24

    אתה חי בסרט קשה!
    אל תנסה להחזיר אותו לבלוק באסטר, הוא הזוי מדי .
    ההופעה הייתה אכן אדירה בכל קנה מידה אפשרי :כמות האנשים,מגוון האוכלוסיה ,ההתרגשות האינסופית שהדביקה שם אפילו אותי,הסאונד המעולה,הבמה , המסכים,הנוסטלגיה האדירה וכמובן פול מקרטני שהוא חלק מאגדה מטורפת שנקראת הביטלס .אולי היום היו מצליחם פחות כי המון השתנה , אבל מי שפתח את הדלת למוסיקת רוק-פופ-קאנטרי והשילוב האדיר והגאוני ביניהם הם הביטלס בראשותם של פול מקרטני וג'ון לנון.
    והשירים עדיין גאוניים.
    ומי זו אתי אנקרי ? מה היא שרה ?
    מילא שלמה ארצי שהוא אדיר , אבל בקנה מידה ישראלי בלבד...
    אבל אתי אנקרי ???
    ממש בדיחה .

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כמה מרמור ניתן לשלב בכתבה אחת,

    אני מצטער עבורך, 03/10/08 11:18

    אני מבין שהחיים לא ממש האירו לך פנים,
    ומניח שלא חסר לך קושי ביום-יום, שלא נדבר על תחושת סבל קיומי שעוטפת אותך.

    אחרת, מעט קשה להסביר את קיטונות המרמרור ששפכת סביבך.

    אני מאחל לך רק טוב, ויציאה ממעגל הסבל, שנראה כאילו אפילו אתה לא מבין שאתה מצוי בו.

    בהצלחה ושנה טובה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל כך מדויק , כל כך נכון , (ל''ת)

    ירושלמי, 03/10/08 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מנחם בן היקר...אני מקווה שהכנופיה השמאלנית בארץ לא תנדה אותך...

    אור, תא, 03/10/08 11:13

    על שהעזת להעביר ביקורת על אנשי האקדמיה בישראל הגורמים בהתנהגותם לנזק בלתי הפיך למדינת ישראל ולתדמיתה בארץ ובעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    איזה כתבה מרגיזה... כל הכתיבה שלך מרגיזה... הפסקתי באמצע (ל''ת)

    אסף, 03/10/08 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    תוספת קטנטנה..

    דן, 03/10/08 11:06

    פול מקרטני גדול יותר מאלביס לדוגמא????
    זה כמו להשוות בכדורגל את רונלדיניו ליוסי בניון..

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    איזה פופוליסט זול...

    אביעד, 03/10/08 11:05

    מה קשור הפיגוע בדיזינגוף לסברה ושתילה. זה לא משחק מי יותר מסכן. תתבגר קצת.

    הגב לתגובה זו

    • מה קשור? הפלשתינאים לא מסכנים ולא נטבחים! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 03/10/08 11:36

      הגב לתגובה זו

    • זה לא משחק של מסכנות-זה משחק של פרופורציות-לזכור שהערבים הרוויחו ביושר

      זורו, 03/10/08 12:22

      את כל מה שבא עליהם.

      במקום לחנך לחיי שיתוף שכן יד שכן הם מלמדים את הילדים שלהם איך מתפעלים מתג של חגורת נפץ

      במקום לחפש חיי שלום הם מחפשים את הסיוט והמוות.

      נכון שלא כולם כך

      אבל המנהיגים שלהם כאלה - ונכון שהם לא דמוקרטיה - אבל הם בהחלט נותנים לממשל שלהם את הגיבוי הדרוש.

      הגב לתגובה זו

    • אביעד, אחר כך שונאים אותנו בעולם ורואים בנו מפלצות- כן, גם בך אישית

      לחסר ההבנה, 04/10/08 09:29

      וחבל שאתה לא מבין את הקשר שבין תעמולה שעושה דמוניזציה לישראל לבין פיגועים והצדקתם.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    תוספת קטנטנה..

    דן, 03/10/08 11:03

    פול מקרטני גדול יותר מאלביס לדוגמא????
    זה כמו להשוות בכדורגל את רונלדיניו ליוסי בניון..

    הגב לתגובה זו

    • כן, מקרטני יותר גדול מאלביס (ל''ת)

      אסף, 04/10/08 00:29

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    סוף סוף

    שלומי, 03/10/08 10:59

    סוף סוף קם עיתונאי ואומר את האמת על ''הסרט המהולל'', תתעוררו ותפסיקו להלל את עוכרי ישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל הכבוד

    דורון, 03/10/08 10:58

    כל הכבוד מנחם, קול קורא במדבר על ואלס עם בשיר. העדר מתלהב מהסרט, כי חייבים להלל סרטים שמוציאים לנו שם רע. כי בחו''ל זה עובד ומקבל פרסים. די כבר עם הטרנד המשעמם הזה, לכל הבמאים הישראלים: די לטחון את הסכסוך תעשו סרטים על נושאים אחרים! יש עוד כמה דברים שאפשר לדבר עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • נכון! (ל''ת)

      ,, 03/10/08 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    וואלס עם באשיר אכן סרט על סף האנטישמיות. וזה ממש מבחיל. (ל''ת)

    אפילו שהוא עשוי טוב. אבל הוא איום!, 03/10/08 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ניתוח מדהים ועמוק....הזהו הניצן הראשון של ההתועררות בתקשורת....

    דני-הרצליה, 03/10/08 10:47

    ההבנה הבסיסית שהתמיכה ברעיונות השמאל מביאה אלינו את אירן ולא הפוך

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    יופי של ביקורת

    ארז, 03/10/08 10:40

    תענוג ונכון.

    ובהופעה של פול הייתי, והייתה חוויה בעיקר בשביל ההיסטוריה. הקול שלו כבר גמור.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תאוות הבצע, פשעי הכיבוש ומעללי המתנחלים, הם הם מהרסי ישראל ומחרביה! (ל''ת)

    נביא בעירו, 03/10/08 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אי אפשר לקרוא את זה

    אוי נו, 03/10/08 10:37

    למה הטון המזלזל והמתנשא הזה על כל דבר שזה לא אתה? ממש מוציא את החשק לקרוא, לא הצלחתי להגיע לסוף.
    לא יכול להיות שיש אנשים שחושבים שפול מקרתני הוא טיפה יותר גדול מאתי אנקרי?

    זיוף? כל הטרנדים הם זיוף, החיים התל אביבים, רכיבה על אופניים, מזון אורגני וכו... אז מה?

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    סם מבלבל את השכל

    אורי, 03/10/08 10:34

    המופע של מקרטני היה דבר ענק!
    אני מניח שאתה ישבת לך בכסאות ה-VIP או משהו בסגנון ממרחק מטורף ולא ראית כלום.
    אני ובת דודתי היקרה הינו בתוך ההמון, במרחק של כ12 איש מהבמה. שם היה ענק, בין ההמון.
    לא אתווכ איתך על טעם ועל ריח, אבל כאחד שראה לא מעט הופעות חיות במהלך חייו - המופע של פול ועצם העובדה שהוא בוצע בארצנו הקטנטונת, היה דבר אדיר, ההתרגשות אכן הייתה עצומה ולהפתעתי הרבה גם במהלך הופעה עצמה היא לא פחתה.

    שום דבר אינו מזוייף, פשוט אוהב את הביטלס.
    מכל העניין נשאר רק טעם מר אחד שג'ון לא יכל להפיע במקום פול... חג שמח וגמר חתימה טובה:-)

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ולס עם בשיר - כל מילה בסלע

    מיכל, 03/10/08 10:31

    אשר למקרטני - לכלכת. למה לא לפרגן ???

    הגב לתגובה זו

    • מה זה''כל מילה בסלע''?. טבח נוצרים במוסלמים .תופעה אופינית ללבנון.

      יחיאל כ''ץ, 03/10/08 11:39

      איני יודעת בת כמה היית ,כאשר התרחש טבח סברה ושתילה. נוצרים ומוסלמים לא חיו בשלום אחד עם השני טרם מלחמת לבנון הראשונה ולא חיים עד היום בשלום אלה עם אלה,כל זאת בשל המורכבות הדתית של לבנון.הסכמים רבים מספור ,חוקה מסובכת יצרו מאזן עדין בין העדות אבל האיבה שם רבה.כל אחד מנצל שם חולשת הצד השני על מנת לטבוח במתנגדיו.להאשים את ישראל ולו בשל שהיית צ.ה.ל באיזור . אני משוכנע שאם היו כוחות ישראליים בפועל בשטח לא היה מתבצע טבח.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אתה כזה צודק

    eran, 03/10/08 10:28

    זה הסרט המצויור האומלל הזה , פשוט נוראי
    נורא ואיום !

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא הבנת כלום

    עודד מ, 03/10/08 10:27

    בדיוק להיפך, השמאלנים המקצועיים באירופה טוענים שזה סרט ציוני בדיוק בגלל שהוא לא מראה טובים ורעים - וזו גם הסיבה שלא זכה בפרס קאן.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הסרטים הישראלים משמשים שופר תעמולה אנטי ישראלי.

    יחיאל כ''ץ, 03/10/08 10:26

    ההלקאה העצמית של רוב יוצרי הסרטים הישראליים מעוררת בי בחילה.צפיתי באמצעות הטלוויזיה , בטקס פרסי אופיר , ושאלתי את עצמי את מי הסרט הישראלי מייצג? .דומה שהסרטים הישראלים זוכים להצלחה באירופה ולו בגלל שבסרטים לא מציגים את הפלסטינאים כפי שהם ואילו אותנו הישראלים מציגים כמדכאים.כואב לי עוד יותר שליוצרים יש את החוצפה לבקש תמיכה ממשלתית?.

    הגב לתגובה זו

    • הם מבקשים תמיכה כי הם יודעים שיקבלו (ל''ת)

      השאלה היא למה נותנים, 03/10/08 12:21

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    צודק כתמיד

    שי, 03/10/08 10:26

    בעיקר על הסרט האנטי ישראלי

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מקרטני לא גדול? כנראה מגיע לישראל רק חפלות ערביות עם שרית חדד (ל''ת)

    beetle, 03/10/08 10:26

    הגב לתגובה זו

    • אמר ''לא גדול''??? אמר ''יש גדולים ממנו''!! (ל''ת)

      וצדק, 03/10/08 19:28

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אתה טרחן. (ל''ת)

    רז, 03/10/08 10:24

    הגב לתגובה זו

    • ....ואידיוט (ל''ת)

      Nלקה, 04/10/09 14:14

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    צריך לנסות ולעודד יהודים ציוניים ללכת ללמוד קולנוע הדבר הכי קל ליהודי

    בן, 03/10/08 10:20

    זה שנאה עצמית ואנטישמיות מוחרת!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אורנה בן דור אשת השנה???

    לקרוא ולמות מצחוק, 03/10/08 10:20

    מדובר באחת הבדיחות היותר גדולות (תרתי משמע) של העשייה הדוקומנטרית בישראל במשך שנים רבות. אם זהו טעמו של מנחם בן (פלוס הקטנת השפעתו של פול מקרטני) לא נותר אלא לקרוא ולמות מצחוק במקום מהתרופות שבשידור...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מאיר דגן איש השנים שלנו!!! חייבים להכניס אותו לממשלה!!! (ל''ת)

    סוף הדרך, 03/10/08 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ...השמץ את ישראל ,וזכה לתהילת עולם...

    אחד העם, 03/10/08 10:00

    זה המוטו של השמאלאנים , ארי פולמן יזכה לערב גאללה כמו שזכה לו מוחמד בכרי , זה הגמול על השמצת ישראל , לא חשוב שמי שרוצח המונים במאות ורבבות , זה האיסלאם , אבל כמה זה IN להשמיץ את ישראל .אם חייל צהל היה יורה רימון גז מדמיע על מסגד הייתה קמה מהומה רבתי ,אתמול שתי מכוניות תופת התפוצצו על מתפללי מסגד בבגדד ,והמחיר , 27 הרוגים ועשרות פצועים ,כולם אזרחים עיראקים מוסלמים חפים מפשע ,שיצאו הבית תפילה ,ערב צום הראמאדן , וריטואל רצחני זה חוזר על עצמו שנים רבות , בעיראק ,בבגדד , באלג''יריה , בפקיסטאן ,באפגניסטאן , בפיליפינים ,בהודו , בתאילאנד , בסומאליה , בלבנון , ובכל מקום בו נמצא האיסלאם הרצחני , וזה קורה יום יום ,שעה שעה ,במשך שנים ,וימשיך כך שנים כי לא רואים לזה סוף ,להיפך זה רק הולך ומתגבר ,ומאגר המתאבדים המוסלמים רק הולך ומתעצם , אבל השמאל הישראלי סובל מ''תסמונת העגלון '' כמו שהעגלון רואה כל הזמן רק את התחת של הסוס שלו , כך השמאל הישראלי רואה רק את סברה ושתילה ,שבה לבנונים רצחו לבנונים ,ורק את האשמות ישראל ,ואת הקרבנות הפלסטינים ,והסיבה שזה המוטו היחיד שמזכה אותך בפרסים גם אם הסרט או היצירה האמנותית היא רדודה עד עלובה . המוטו הוא ...השמץ את ישראל , וזכה לתהילת עולם ... אני בז לכם עוכרי ישראל ..

    הגב לתגובה זו

    • נכון.כמה שזה עצוב... (ל''ת)

      ה, 03/10/08 11:55

      הגב לתגובה זו

    • פשש...כל הכבוד !!! (ל''ת)

      שער 2, 03/10/08 14:06

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    פול מקרטני משעמם. מדונה זה הדבר האמיתי

    גולן, 03/10/08 09:58

    עם כל הכבוד לחיפושית שזמנם עברלפני שנולדתי ההופעה הכי מדהימה שהייתי אי פעם בישראל זו ההופעה של מדונה (והייתי בהמון הופעות) מה גם שכל ההפקה שלה הייתה פי 4 יותר גדולה משל מקרטני. כשעיתונאים אוהבים אמן כלשהוא הם נוטים לעיוורון מוחלט מול עובדות מוצקות.

    הגב לתגובה זו

    • אמרת מדונה אמרת הכל. עכשיו תנגב את החלב יפה. (ל''ת)

      רונן, 04/10/08 11:44

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    סוף סוף מישהו אומר את האמת

    שי, 03/10/08 09:55

    ואלס עם באשיר הוא אכן סרט אנטי ישראלי קיצוני.
    אין לנו לבוא בטענות לאף אחד בעולם, אלא רק לעצמנו. סרט שלם מבלבלים את המוח על סאברה ושתילה כאילו זה האסון הגדול ביותר שהמדינה חוותה אי פעם.
    יכול להיות שעם קצת יותר עירנות, היה אפשר למנוע את האירוע, אבל מפה ועד לבלבל על זה את השכל 30 שנה?
    לדעתי, איים אבודים סרט טוב בהרבה, מייצג את התרבות בארץ נאמנה, ויכול לשווק אותנו בצורה נכונה יותר.
    לגבי פול מקרטני - החוליה החלשה לדעתי בחיפושיות.
    אומן שבניגוד לחברי הלהקה האחרים (במיוחד ג'ורג' הריסון, אותו טרח מקרטני לדכא במשך שנים), מעולם לא התפתח לשום מקום, והקפיד על קו שמרני שהיה אהוד במיוחד על בית המלוכה האנגלי.
    בא לי כבר להקיא מהפרובנציאליות שלנו.
    מגיע לכאן זמר, אשר עבר את שיאו בערך לפני 40 שנה, וכל המדינה עוברת לדום.
    מה קרה?!?!?
    אפשר לחשוב שאלוהים והמשיח הגיעו ביחד.
    לצערי אנחנו לא מצליחים להפטר המסורת היהודית של השתחוות לגביר, אשר מועיל בטובו להעניק לנו מחסדיו.
    מגעיל.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מנחם בן נושא כלים של אבידן ותו לא

    גוני, 03/10/08 09:51

    אין לדעה שלו יותר משמעות מהדעה של אלון מזרחי

    הגב לתגובה זו

    • אגב, בעניין תרגום השיר - גם לדעתי עמיחי עדיף

      ירום, 03/10/08 18:23

      אבל ידוע הוא שלמנחם בן ישנה ביקורת על גישתו של זך לשירה הישראלית, למרות שהוא כן מעריך את שיריו (להבנתי). הוא ביקר נמרצות את טיעוניו של זך כלפי שירתו האנכרוניסטית והתקועה של שירת אלתרמן (כטענת זך), והוא נימק היטב את עמדתו הנגדית. גם שם הייתי עם בן. אגב, מנחם בן, התנערת מהחיצים המורעלים שנהגת להטיח בציבור ההומוסקסואלי בישראל (מישהו זוכר את הופעתו המפחידה בנייס גיא של גיא מרוז ויוני להב לפני למעלה מ- 12 שנה)? ולגבי פול מקרטני, כאומן בודד, אני מסכים באופן חלקי עם בן. דיוויד בואי הוא האומן הבודד הכי גדול במוסיקה העכשווית, אך פול מקרטני הוא עדיין ענק בתחומו, וכמאמר המשורר, ככותב ''silly love songs''. וכפי שהוא הוסיף ואמר - ''...and what's wrong with that''.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מי קם ממורמר ושלילי על הבוקר? קצת חיוביות וקבלה בחיים לא תזיק

    מנחם בן - כנס בבקשה, 03/10/08 09:47

    החלטת לירות חיצים לכל עבר?
    מה מציק לך? שלא היית בפול מקרטני? שלעולם לא תבין רוחניות כמו שאליזבת' מציגה בסיפרה? שאתה מרגיש עם כובש ורצח ופוחד כמו כולם שיגלו את זה? בניגוד לואלס עם באשיר, כשקילר נבחר לאיש השנה זה גם לא טוב לך?

    איך אפשר לרצות אותך?

    או שאנטי הוא סדר היום החדש?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ARMY OF LOVERS זה כ''כ גיי........ (ל''ת)

    מה נסגר איתך מנחם בת?, 03/10/08 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    צדיק בסדום. (ל''ת)

    אבי, 03/10/08 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מופע של פעם ביובל ואתה לא יכול להשאיר את האנטי שלך בצד?

    עד מקרטני, 03/10/08 09:38

    הבנו שאתה חושב ''שונה'', שאתה ''אנדרגראונד'' ובבל''ת.

    אני רוצה לראות אותך בגיל 66 פלוס עושה את מה שמקרטני עשה על הבמה.

    אני רוצה לראות אמן אחר זוכה לכזאת אהבה והערכה מכזה קהל.

    אני רוצה לראות עוד אמן שיביא את סוג הקהל הזה: לא דוחף, לא מקלל, לא כועס, לא מתפרע, רק נהנה ונוצר את הרגע.

    עכשיו, קח את עצמך בידיים ותחשוב על השטויות שכתבת, חבל

    שבת שלום

    הגב לתגובה זו

    • ההופעה של מקרטני השכיחה לנו במשך שעתיים שיש אנשים כמוך. (ל''ת)

      ארי, 03/10/08 11:28

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    שמאלנים גרועים מפלסטינים (ל''ת)

    ק, 03/10/08 09:36

    הגב לתגובה זו

    • לפחות אייתת שתי מילים נכון... (ל''ת)

      גיא, 03/10/08 14:25

      הגב לתגובה זו

      • מתנשאים, אה? הכל חרָגיל (ל''ת)

        נוח, 03/10/08 16:52

        הגב לתגובה זו

        • עדיף עשרות מונים להתנשא מאשר לנהוג בהכללות

          קול הצדק, 03/10/08 18:16

          כמה רדידות מחשבתית מתפרצת משלוש המילים של ק. - לקרוא ולהקיא.

          הגב לתגובה זו

    • עדיף להיות גרוע מהפלסטינים מאשר גרוע מגבלס (ל''ת)

      שי, 03/10/08 22:40

      הגב לתגובה זו

      • השמאל הוא גם וגם (ל''ת)

        יהודי, 04/10/08 03:00

        הגב לתגובה זו

      • אתה מטורף, בנאדם. מעוות לגמרי משנאה וטיפשות (ל''ת)

        המום, 04/10/08 13:12

        הגב לתגובה זו