• 4.

    משרדי הפרסום רומסים ושודדים את חברות ההפקה

    שלמור אמנון, 18/04/09 17:47

    כול פרסומת שאתם רואים עומדת למכרז כספי מי מהמפיקים במאים משאיר כמה שיותר רוח בידי משרד הפרסום.
    המנוצלים הם כול מי שמתחת למפיק
    שחקנים , אנשי צוות , מפיקים בפועל.

  • 3.

    אהבתי, וגם כתוב יפה:) (ל''ת)

    אורן, 15/04/09 18:46

  • 2.

    ברור שיש פה שוחד גלוי. הקליינט משלם ושיקולי הפירסומאי

    הם איפה יקבל יותר, 15/04/09 09:48

    נוהג פסול. ובכל מקרה מי שחושב שפרסומת מוכרת משלה את עצמו. המוח מתרגל להתעלם מהתוכן בזמן הפרסומת

    • נכון! (ל''ת)

      י, 15/04/09 11:54

  • 1.

    אני לא קונה שום מוצר שמפורסם.אף פעם,בשום מצב.נקודה.

    הטוחן , 15/04/09 08:13

    הפרסומת היא דרך לממן חבורת פרזיטים ע"ח הצרכן.כבר שנים שאני מחרים טוטאלית כל מוצר שנתקלתי בפירסום שלו.במקום להשקיע בפרסום,תוריד מחירים והמוצר כבר יפרסם את עצמו.