• 69.

    גן מרוקאי

    יאיר, 02/06/13 15:52

    איך אפשר להעלות על הדעת שבשנת 2013 יש גנים רוסיים אני הגעתי ממרוקו ובכלל לא חשבנו על גנים מרוקאים חשבנו להתמע בחברה הישראלית ללמוד את השפה את התרבות ולהיות הכי ישראלי שיש בושה וחרפה

    IP: 82.166.184.120

  • 68.

    מציעות

    עולה חדשה מרוסיה, 28/10/12 10:20

    מה שקורה בשטח,שהורים ישראלים מבאים את ילדהים לגנים רוסיים.כל שנה יותר ילדים ישראלים בגן איפו שהילד שלי הולך!

    IP: 212.199.112.144דווח על תגובה זו

  • 67.

    החינוך הרוסי

    היי לכל עם ישראל ולגזענים בודדים!, 28/10/12 03:00

    כל מי שמדבר על זה שצריך לבדוק את החינוך הרוסי מדוע יש להם שם הרבה פשיעה ושותים אלכוהול.תבינו דבר אחד שלרוב ברוסיה היהודים שעלו ארצה גם ה''טהורים'' כביכול ,וגם ממשפחות מעורבות לא היו מעורבים לרוב בפשיעה ולא שתו אלכוהול כמו הרוסים ה''טהורים'' מכפרים, כי גם שם וגם פה אנו התרגלנו לחיות כל אחד בתוך משפחתו ולא בתוך חונטה ושם תמיד היו דואגים להזכיר לך שאתה יהודי,גם אם רק סבא שלך היה יהודי.לכן סבינו והורינו דאגו לחנך אותנו למצויינות,כי אחרת אם לא היינו בין הטובים,החכמים והחזקים ביותר היינו נשארים בשוליים ואילו זה לא כך ברוסיה יש הרבה אוליגרכים שהם יהודים וסתם אנשים מצליחים.כך שאתם יכולים להגיד מה שבא לכם ולהפלות כמה שבא לכם,אנו רגילים ומחוסנים במשך כמה דורות שאבותינו חיו ברחבי שטחה של ברית המועצות לשעבר.כי אם לא היינו בין הטובים ביותר,אז תמיד היו מעדיפים את הרוסים ב 100%.אנו פשוט רגילים לשרוד,רגילים לתחרות.תחרות זה דבר טוב!אל תחששו ותשקיעו בחינוך ילדיכם!אגב אנו לומדים מכם שצריך לא רק לחנך את הילד כמו חייל לקרב כפי שחינכו אותי למשל,אלא שצריך גם להקשיב לילד ולפנק אותו קצת מדי פעם.החינוך שלנו נוקשה.

    IP: 84.229.164.24דווח על תגובה זו

  • 66.

    אני קוראת את התגובות ואני בהלם

    מישהי, 25/10/12 08:39

    לקרוא לילדים קטנים שרצים?? מה עובר עליכם???
    כמו רעל ורוע נשפך כאן. יש לי בחילה.

    IP: 192.118.118.1דווח על תגובה זו

  • 65.

    אם מדברים רוסית לא משתלבים בישראליות

    אמא לשלושה, 23/10/12 10:33

    מדוע בשנות החמישים אסור היה ליד לדבר בשפת הוריו רומנית צרפתית וכולי וכעת אפילו מעודדים לדבר ברוסית בגנים
    ''לשמור על התרבות'' אם גם רומנים ויוצאי צפון אפריקה ישמרו על ה''תרבות שלהם'' לא תהיה פה מדינה ישראלית. עד מתי במקומות עבודה יעדיפו כבר משלב הצעת עבודה ''דוברי רוסית''???עד מתי.

    IP: 109.65.151.227דווח על תגובה זו

  • 64.

    אני פשוט מתגעגע לישראל היפה לפני העליה הרוסית והאתיופית.היום רק דרעק.

    שמי, 22/10/12 19:50

    בשנות ה70 וה80 ישראל הייתה גן עדן.
    היום פשוט לבכות מה נהיה ממנה.

    IP: 217.132.173.89דווח על תגובה זו

    • לפני קסיעת סטיגמות כדאי ללמוד היסטוריה...

      נועה, 05/11/12 00:39

      ארץ ישראל יפה תמיד היתה ותמיד תהיה...
      ללא גזענים ...וכמוך עוד רבים....
      גם רוסים רבים מאוד היוםפה בשנות ה-40 ועזרו להקים את המדינה...
      אז דראק מי שמסריח...
      חבל!

      IP: 77.126.81.143 דווח על תגובה זו

  • 63.

    נכון, אין כמו בגן סטלין

    ילנה פטרובנה בלווצקי, 21/10/12 23:07

    דה זווידניה...

    IP: 109.186.49.153דווח על תגובה זו

  • 62.

    רוב הצברים כותבים עם שגיאות כתיב

    אוקראיני, 20/10/12 23:25

    מה זה אומר על החינוך שלכם ?
    לכו תלמדו קודם לכתוב אחרי זה תגיבו...

    IP: 84.94.42.90דווח על תגובה זו

    • בלי שגיאות כתיב

      צברית שלא כותבת עם שגיאות, 23/10/12 10:36

      אני כל השנים הקפדתי על עברית נכונה. חשבתי שזה חשוב לדעת את השפה של העם שלך . הסתבר לי שבמקומות עבודה מקבלים גם כאלו צברים ואחרים שאינם יודעים לכתוב ולדבר ללא שגיאות רבות. למרות זאת האנשים האלה עובדים.

      IP: 109.65.151.227 דווח על תגובה זו

  • 61.

    איך להקלט מהר וטוב בכל ארץ בעולם

    אהרון, 20/10/12 11:38

    כשאני בה להתארח אצל אחר עלי לנהוג לפי הכללים בביתו,וכך לתת לו כבוד על שהוא מארח אותי-לכן כשעליתי מקנדה ביקשתי מכולם שידברו איתי עברית,שלחתי את ילדי לגן רגיל,יצאנו לבלות בחברת ישראלים,ניסיתי להתרחק מכל מקום בו ניסו לדבר איתי אנגלית-אחרי חצי שנה היו לנו חברים,משפחות הזמינו אותנו להתארח אצלם-לעולם לא הזכרתי את קנדה כמקום טוב יותר מישראל

    IP: 79.182.96.250דווח על תגובה זו

  • 60.

    אחרי זה הרוסים הוא בוכים למה קוראים להם רוסים

    DD, 19/10/12 14:55

    ולמה שונאים אותם.
    הגיע הזמן שהם יתערבבו עם שאר הארץ ויעזבו את אמא רוסיה, אם היא כל כך חסרה להם אז שיחזירו את כל מה שהם קיבלו מהמדינה ויחזרו אליה.

    IP: 84.228.220.32דווח על תגובה זו

    • ליתערבב אם אנשים כמוך???לא תודה. (ל''ת)

      רוסי, 20/10/12 17:08


      IP: 213.57.156.195 דווח על תגובה זו

      • תחליט או שאתה רוסי או שאתה יהודי שמשתלב בארץ

        לרוסי היקר, 23/10/12 10:51

        אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. מצד אחד לקבל הטבות מהמדינה,עקב זה שעשו החלטה ועלו לארץ ומצד שני להישאר שם. התרבות הרוסית והשפה כבודן במקומן מונח אולם,המדינה הזאת לא הייתה מוקמת ומתפתחת ככה אם אנשים שהיגרו לכאן ממדינות שונות לא היו מוותרים על השפה והתרבות שלהם ומתעקשים ונלחמים להשתלב ללמוד את השפה העברית. כבר למעלה מ20 שנה שיש הצעות עבודה בהן כתוב בפירוש עדיפות לדוברי רוסי.מה זה??עד מתי??

        IP: 109.65.151.227 דווח על תגובה זו

    • שישאירו את כל מה שקיבלו+הצמדה. (ל''ת)

      צודק בהחלט., 21/10/12 07:32


      IP: 79.176.169.80 דווח על תגובה זו

  • 59.

    מעניין כמה מהשרצים האלה בגן הם אכן יהודים. אני מהמר על לא יותר מ-20 אח (ל''ת)

    אחד., 19/10/12 12:35


    IP: 79.177.141.207דווח על תגובה זו

    • שריצה שמשריצה

      שריצה שמשריצה, 05/11/12 00:45

      רק רציתי להגיד שאדם חכם אתה לא....אם אתה קורא לילדים שרצים....
      בעולם הזה הרכל מסתובב וחוזר.
      כל לשון הרע.
      וגזענות... כל מה שיהודים סבלו...הצברים עכשיו מעברים הלאה...לאחרים....
      או שזה באמת רק המשפחה שלי נרצחה בשואה? כי הם לא הסתירו את היהודות שלהם ברוסיה?!
      זבל!

      IP: 77.126.81.143 דווח על תגובה זו

  • 58.

    במקום החינוך הרוסי נסו חינוך חרדי דתי קיבלו אוהבי אדם והשם יתברך (ל''ת)

    זה החינוך האמיתי לא כמה חננה יש לו באף, 19/10/12 11:25


    IP: 109.67.189.86דווח על תגובה זו

  • 57.

    ומה עם לימוד אהבת השם ותורת משה רבנו את זה מלמדים? (ל''ת)

    הרס של דורות רבים תרתי משמע, 19/10/12 11:23


    IP: 109.67.189.86דווח על תגובה זו

  • 56.

    בפעם האחרונה שנבדק גן ישראלי הוא עדיין לא גולג רוסי (ל''ת)

    הם לא לומדים אף פעם וזה בעוכרם, 19/10/12 11:22


    IP: 109.67.189.86דווח על תגובה זו

  • 55.

    מה שזול מתברר מאוחר יותר כדבר יקר אחר כך (ל''ת)

    הם לומדים זאת על בשר ילדיהם, 19/10/12 11:20


    IP: 109.67.189.86דווח על תגובה זו

  • 54.

    היא צודקת סטאלין ופוטין גדלו בגן כזה בדיוק והם הצלחות ענקיות (ל''ת)

    אוהבי אדם ידועים, 19/10/12 11:18


    IP: 109.67.189.86דווח על תגובה זו

  • 53.

    לפחות מישהו משמר ערכים של כבוד וגבולות

    נועה, 18/10/12 22:49

    אסור לוותר על ערכים לגמרי ולצערי רוב הגנים ישראלים ''מפחדים'' להקשיח גבולות....
    אני בתפקיד בכיר במשק בעלת תואר שני ישראלי, השקעתי בילד שלי מסגרת של גן פרטי רוסי בעיקר בגלל השעות והערכים.
    זה חלק מבניית הכוח הישראלי :-)
    כי החינוך הזה ממשיך עם הילדים האלו לבתי ספר ולצבא... והילדים האלו לא פחות טובים, אולי יותר מעושרים בידע...
    כל הגזעינים בניכם - תנסו לקחת את זה למקום חייובי ומחזק!

    IP: 84.229.128.116דווח על תגובה זו

  • 52.

    השיטה הרוסית פוגעת ביצירתיות ובזה אנחנו הישראלים אלופים!!! (ל''ת)

    רואים איפה מזרח אירופה ואיפה ישראל מבחינה כלכלית, 18/10/12 21:59


    IP: 46.107.102.2דווח על תגובה זו

  • 51.

    גם המשטר שם רוסי

    אחד שיודע, 18/10/12 18:24

    ילדים שנשארים עד 7 בערב בגן
    הורסים להם את הילדות עם חוגים ולימודים קשים
    מסכנים הילדים

    IP: 213.57.194.14דווח על תגובה זו

  • 50.

    עולי ברית המועצות לעולם לא יקלטו בארץ

    אברהם יליד הארץ, 18/10/12 17:19

    אין להם שום זיכה,הם לא מעונינים-באו רק בשביל לנצל הטבות,התרומה שלהם אפסית לאומת כמות האנשים שעלו,אם יציעו להם תנאים טובים יותר במדינה אחרת הם יעזבו-הרבה מהם ממשיכים מכאן לקנדה-אטז למה כשאני מדליק הטלביזיה יש 4 תחנות שמשדרות ברוסית-בלמה בקופת חולים הרופא לא מבין מה אני מדבר אליו והוא נותן תרופות לא נכונות

    IP: 79.177.113.138דווח על תגובה זו

    • שאלת את עצמך מה לא מפריע לך לחיות?

      נעה, 18/10/12 23:46

      בשביל איזה הטבות הם באו?
      סטיגמות שלך - זה לא הטבה!
      איפה הרופאים הישראלים שיעבדו בקופות חולים? ואז לרוסים לא יהיה מקום...
      פעם תשאל את עצמך, למה יש משפחות שלמות עוברות מבחנים וראיונות כדי להגר לקנדה? ורק הטובים ,מאושרי כניסה לשם''...
      בגלל הרבה אנשים ממורמרים כמוך, שמחפשים להיות גזעניים ולהאשים את אחרים בצרות שלהם...
      פאטתי...

      IP: 84.229.128.116 דווח על תגובה זו

    • אברהם, אומרים זיקה ולא זיכה

      רוסיה סנובית אחת, 19/10/12 00:10

      גם לפסק אתה לא יודע. לא נורא, מהר לאולפן

      IP: 85.65.208.137 דווח על תגובה זו

  • 49.

    חבל שאין במודיעין!! (ל''ת)

    יוסי, 18/10/12 17:04


    IP: 81.218.71.68דווח על תגובה זו

  • 48.

    וכך יוכלו ללמד על כריסטמס באין מפריע ולהחליף חוויות על ביקור בכנסיה

    אחת, 18/10/12 16:49

    אולי לפחות מחינוך כזה לא יצאו חברי כת השטן המתנקמים בחיילינו בסדיזם שלהם בהיותם מפקדים בצה''ל.

    IP: 89.139.80.222דווח על תגובה זו

  • 47.

    עצוב מאוד שרק בגן רוסי יש גננות ותנאים כאלה.כשהורי אבי הגיעו לכאן

    טליה, 18/10/12 16:38

    מרוסיה לפני 90 שנים הם חדלו לדבר רוסית כדי להתרגל,הם וילדיהם,לארץ החדשה שלהם. כאן הרוסים שומרים על שפתם מבית וגורמים לפער ניכר בינם לבין הנייטיבס. מגעיל ומורה על שאיפה להתבדלות. עצוב ומכעיס.

    IP: 192.118.27.253דווח על תגובה זו

  • 46.

    מה זה משנה?

    ללא שם, 18/10/12 15:35

    איזה וויכוחים הולכים פה, לכלוכים, ירידות לתת רמה ועל מה?? לאיזה גן ילכו הילדים הללו? מי שלא רוצה לשלוח את הילדים שלו לגן כזה שלא ישלח! מי שרוצה תפאדלו, בבקשה!

    אין זה העיקר שיגדלו להיות אנשים טובים ואזרחים גאים?? מה זה משנה איפה יחונכו הילדים, מה יאכלו ובמה יעבדו בעתיד???? הם חלק מעתיד מדינת ישראל ובמקום להתעסק בתפל צריך להתעסק לבדוק את יעילות הגנים האלו לאורך זמן ולראות איזה מין אנשים הופכים להיות הקטנטנים שהיו שם..

    IP: 77.126.106.93דווח על תגובה זו

  • 45.

    ליאיר מ43, כן , כל מוידל מוצלח יותר ממה שיש בישראל

    אנה, 18/10/12 11:20

    כשהגעתי לארץ בתחילת כיתה ב', היתי בהלם, עוד בתור ילדה מהרמה הקלה של הלימודים. אני ממש זוכרת את זה, שישבתי בשיעור חשבון ולא הבנתי למה הילדים לומדים את החומר הזה רק עכשיו.
    הילדים בכיתה הגיעו לרמת הידע שלי איפשהו בסוף כיתה ג', תחילת ד'

    IP: 80.179.5.132דווח על תגובה זו

    • עכשיו אני מבינה, בגלל הרמה ברוסיה אתם המצאתם את המחשב!

      יוסי, 20/10/12 14:52

      בגלל הרמה ברוסיה אתם מייצרים את המכוניות הטובות ביותר בעולם, התעשיה הרוסית מובילה בעולם.
      תגידי, מה אתם עושים עם כל הידע שאתם מקבלים, לדבריכם, בבתי הספר שותים וודקה???

      לפי כל הסיפורים על העליה מרוסיה הייתי בטוח שכל שנה ישראל תזכה בנובל, שכמות ההמצאות שיומצאו בידי עולים ידהימו את העולם, במקום זה קבלתי מהנדסים עם ידע שאבד על הקלח עוד בשנות השבעים, אנשים שלא מסוגלים לחשוב מחוץ לקופסה, מקובעים ומאוד מאוד לא נחמדים וזאת בלשון המעטה.

      אבל מה לעשות שהחונטה השלטת במדינה עלתה מרוסיה ואוקריאנה והם עדיין מקובעים בדעותיהם??

      IP: 79.181.164.217 דווח על תגובה זו

  • 44.

    במקום לריב מי יותר טוב- תנסו לראות מה אפשר ללמוד וליישם במע' החינוך

    מכל אחד אפשר ללמוד משהו, 18/10/12 08:39

    לא היה מזיק אם מע' החינוך שלנו היתה מנסה לצאת מהקבעון ובודקת מה ניתן ללמוד מהחינוך הרוסי- לקחת את הטוב שבו וכך גם למשוך אליה ציבור רוסי.זו גם הדרך הנכונה לצמצם את הבידול ולערבב אל תוך המערכת הקיימת ערכים מוספים מתרבות קצת שונה.כך גם מערכת החינוך ''שלנו'' תרוויח לא מעט (מכל מלמדי השכלתי). כצברית אמא לשלושה ילדים אין לי ספק שיש הרבה לשפר בלימוד למצויינות גם של תלמידים מתקשים, ובכל הקשור לנימוס וכבוד להורים ולזולת. מעבר לכך , אפשר היה לתת לילדים בחטיבה אופ' נוספת ללימוד שפה- רוסית- בנוסף לערבית וצרפתית. אין לי ספק שניתן היה למצוא מורים טובים בקרב העולים ואולי היה מסייע לחיבור ביננו.למען הסר ספק- אינני ממוצא רוסי.

    IP: 192.115.116.24דווח על תגובה זו

  • 43.

    האם באמת מודל החינוך בבריה''מ היה מוצלח יותר?

    יאיר, 18/10/12 08:18

    יש עוד נקודות שצריך לחשוב עליהם לפני ששולחים ילדים לגן בעל אופי מוגדר.
    למשל, לגבי החינוך במודל בריה''מ, אם החינוך בבריה''מ היה מוצלח כל כך-
    למה אחוז הפשיעה שם גבוה כל כך?
    למה אחוז השתיינים שם גבוה כל כך?
    למה האזרחים אין אפילו מראית עין של דמוקרטיה ברוסיה של היום?
    ואם הכל כל כך טוב, למה בעצם, עזבתם?

    מעבר לזה קיימץת השאלה האם העובדה שהילד/ה ילמדו כשפה ראשונה רוסית ולא עברית תעזור לו בחיים? האם זה יסייע לו להשתלב בביה''ס? בשוק העבודה? בצבא?

    אני לא בעד לאסור על פתיחת גנים כאלו, אבל אני עצמו, מאד סולד ממנה.

    IP: 91.207.207.108דווח על תגובה זו

  • 42.

    צודקים הרוסים ! סוף סוף ילדים בלונדינים יפים במקום פרענקים מופרעים (ל''ת)

    סוך סוף משהו חיובי, 18/10/12 08:14


    IP: 71.202.28.23דווח על תגובה זו

    • ''סוף סוף משהו חיובי'' אמר בן הגזע הארי שפלש לכן בטעות

      יוסי, 20/10/12 15:31

      ג

      IP: 79.181.164.217 דווח על תגובה זו

  • 41.

    מאיפה החינוך שלכם חבורת גזענים? כי הוא ממש לא להיט..רוסי\\יהודי...

    יהודיה 100%, 18/10/12 08:02

    עזבו גן רוסי או לא. זכותו של מישהו לחשוב שהחינוך הרוסי יותר טוב ויש אנשים שיגידו בדיוק ההפך. הבעיה היא שכל אחד כאן צריך לקרוא את התגובה שלו ולראות כמה היא גזענית ולחשוב מאיפה בדיוק הוא קיבל את החינוך שלו...כי מאיפה שזה לא יהיה...רוסי או ישראלי הוא ממש ממש לא להיט!!!!

    אתם לא רואים עד כמה אתם גזענים וזה בדיוק אותו הדבר עמו שרוב העולם חושב עליכם\\עלינו היהודים...תפנימו את זה!!


    מתביישת לקרוא את התגובות כאן..
    חבורה של גזענים התאספו יחד...מה השלב הבא?

    דוחה!!

    IP: 37.142.111.187דווח על תגובה זו

  • 40.

    תביאו עוד מליון נוצרים עם קעקועים של צלב (ל''ת)

    שי, 18/10/12 02:09


    IP: 84.108.174.140דווח על תגובה זו

  • 39.

    עלינו לפני 21 שנה הילדיי לא הלכו בגלל לגן וסיימו בהיצתיינות אוניברסיטא

    סופרבאבא, 18/10/12 01:07

    הכל מהבית לא תלוי בגן או בית הספר ובכלל מה אתם צועקים פה בתגובות שלכם! שכל אחד היסתכל מה קורה בבית שלו

    IP: 77.125.13.96דווח על תגובה זו

    • טרול (ל''ת)

      אחת, 18/10/12 10:30


      IP: 192.118.118.1 דווח על תגובה זו

  • 38.

    תלמדו מהרוסים חולארות. יש משמעת ויש הישגיות (ל''ת)

    דודי, 18/10/12 00:27


    IP: 79.176.24.168דווח על תגובה זו

  • 37.

    ילדים דו-לשוניים

    אוקסנה, 17/10/12 23:57

    הגברת סימה חדד כנראה לא כל כך יודעת למה מסוגלים ילדים בגילים האלה. ילד דו-לשוני גם לא ניתקל בקשיים בגן חובה (אלא אם כן זה בגלל הגננת שהיא עובדת ציבור) והוא מייד מבחין היכן לדבר בשפה האחת והיכן לדבר בשפה השניה וחוץ מזה כדאי באמת לשמר (פתח מתחת ל ש וצירה מתחת ל מ) את התרבות הרוסית כי תרבות ישראלית כיום זה אוקסימורון

    IP: 46.117.240.217דווח על תגובה זו

  • 36.

    ותודה לשמיר על הרס המדינה ואז הם יורדים לאמריקה (ל''ת)

    אחרי שאיבת סל הקליטה, 17/10/12 22:56


    IP: 50.136.153.248דווח על תגובה זו

  • 35.

    אני מציעה שגם יגדלו אותם על נופי המולדת של ההורים-ברוסיה!

    הדודה קלרה, 17/10/12 22:28

    החוצפה לקיים מדינה בתוך מדינה-להבהיר לנו שתרבותנו-אותה אינם מכירים כמובן,אינה איכותית דיה עבורם-אנה עשו טובה ושובו למקומכם!!!

    IP: 79.177.154.126דווח על תגובה זו

  • 34.

    שמעתי שברוסיה יש תופעה שהעובדים שמטפלים בילדים נוהגים לסממם אותם שישנו (ל''ת)

    דג, 17/10/12 22:16


    IP: 79.176.208.3דווח על תגובה זו

  • 33.

    בגלל החינוך ''הטוב'' כשהם מתבגרים הם אלימים שותים והבנות... (ל''ת)

    הם מבדלים את עצמם ואח''כ שואלים למה שונאים אותם, 17/10/12 22:05


    IP: 31.210.183.173דווח על תגובה זו

    • פחחח.וצברים לא שותים ולא אלימים?!בדיחת השנה

      די לגזענות!!!, 31/07/13 12:16

      עם כל הכבוד אבל הערסים המקומיים הרבה יותר אלימים מהרוסים.רוב הרציחות זה ע"י ערסים ממוצא מזרחי או אתיופי.

      IP: 79.183.214.215 דווח על תגובה זו

  • 32.

    מצד אחד, קשה לא להזדהות עמם, עם כל הבבוניזציה במערכת החינוך

    שמעון רכב שטח, 17/10/12 21:42

    מצד שני, יצא לי לראות ילדים רוסים שנולדו וגדלו בארץ ומדברים עברית קלוקלת עם מבטא כבד, אם בכלל. בקיצור, צריך להחזיר את הנוקשות למערכת החינוך כדי שמצד אחד תנקנק את המיני-ערסוואתים הגדלים במחוזותינו ומצד שני לא תאפשר לרוסים להקים כאן גטאות משלהם.

    IP: 109.65.23.54דווח על תגובה זו

    • בדיוק מה שעבר לי בראש!! (ל''ת)

      מישהי, 18/10/12 08:27


      IP: 81.218.100.218 דווח על תגובה זו

  • 31.

    צודקים בכל 100%

    צברית, 17/10/12 21:17

    מערכת החינוך שלנו מלאה במורים מטומטמים בינוניים ומטה. במורים ותלמידים אלימים משרד החינוך יודע לנצל את התקשורת להראות הישגים שלא קיימים ומה לעשות העולים מברה''מ לשעבר מבינים את היתרון בחינוך ובלימוד ומוכנים להשקיע בזה את מיטב כספם בניגוד לאנשים שמשאירים את הכסף בסופר או בסלון תסרוקות או שילדיהם לומדים (כביכול)במוסדות שלא נותנים להם מינימום ידע.
    הממשלה משקיעה בחרדים ובש''ס והם מחזירים 0 בניגוד לאותם הורים שמוכנים להבטיח את עתיד ילדיהם ובכך את עתיד כולנו.

    IP: 79.179.198.101דווח על תגובה זו

    • לצברית שבטוחה שהיא יודעת הכל - גשי בבקשה לבית הספר שבח בתל אביב

      ישראלית, 20/10/12 15:00

      זהו בית ספר לרוסים (כולל המורים)וספרי לנו כאן על הרמה וההישגים של בית הספר שבח.

      אם יש בך אומץ אנא צאי לדרך וספרי את האמת.


      אחת שיודעת !

      IP: 79.181.164.217 דווח על תגובה זו

      • שבח הוא (או לפחות היה בזמני) בית ספר מצויין

        בוגרת שבח, 25/10/12 08:42

        פתח לי הרבה דלתות בחיים ואני מודה בכל יום להורים שלי שרשמו אותי לשם.

        IP: 192.118.118.1 דווח על תגובה זו

  • 30.

    בואו תשמעו מה יש כאן בעיר שלנו: רחובות

    לא תאמינו למה שתקראו כאן, 17/10/12 20:25

    ברחוב יעקב ואחד העם יש בסך הכול 3 חנויות גדולות שמוכרות לקראת כריסמס אך ורק דברים שקשורים לחג: עצי אשוח, נורות צבעוניות ועוד ועד וכולן מפוצצות ברוסים שקונים וקונים, פורסות הכול על המדרכות . כנראה כולם נוצרים כי מה יש ליהודי שמאוד רצה לבוא לארץ לחגוג חג נוצרי??? והקטע הכי גדול???
    שיש יהודים חרדים רבים בעיר והם מאפשרים זאת. איך אתם מסבירים זאת???? יש סכמים בין נוצרים לחרדים? מה פתאום הם באים לפה? זו מדינה של יהודים ולא של נוצרים.

    הקימו מדינה לאחר רצח של 6 מיליון יהודים ולא בשביל נוצרים מרוסיה ואוקריינה. אז תקראו לי גזענית, לא איכפת. הם לא באו לעאן כפליטים אלא תפסו טרמפ והשתחלו בשקר למדינה של יהודים. אני רוצה שהבית יישאר רק שלי.

    רוסים, ערבים, חרדים ועוד מעט לא יישאר פה מדינה שלנו......

    IP: 46.116.11.194דווח על תגובה זו

    • רק אתמול-רוסי אמר לי-תגידי תודה שאנחנו פה.

      עצוב, אבל מאוד נכון., 18/10/12 07:27

      אף אחד בממשלה הזו לא מייצג את הישראלים בכללותם.לא איכפת לאף אחד שבן 5+3 ילדים+תואר בינלאומי למדעי מחשב +מנהל עסקים+שירות צבאי כולל שירות קבע -לא מוצא עבודה קרוב לשנתיים. בעבודה האחרונה שממנה פוטר-לא שולמו לו נסיעות(בסביבות 40 ש''ח ליום)לא שולמוההטבות המעוגנות בחוק.בקיצור-רק משכורת כמו לתכנת מתחיל.מילא זה(כי הרי אומרים שאנחנו עצלנים וצריך לעבוד במה שיש)במקום עבודה הזה כל יתר העובדים (שהיו פחות מקצועיים ובעלי פחות וותק)לא רק שקיבלו יותר ממנו אלא היו מדברים -כ ל ה י ו ם ר ו ס י ת-כולל לצחוק וללגלג עליו ברוסית. ובנוסף היו נקלטים לחברה הזו בחורים צעירם(סביבות 35)ומקבלים את כל התנאים+משכורת יותר גבוהה+רכב----אנחנו הישראלים מתחילים להרגיש כמו פליטים. עצוב עד כדי בכי

      IP: 79.176.169.80 דווח על תגובה זו

      • כנראה שאתה לא עומד בתחרות איתנו. גם אנחנו שירתנו בקרבי (ל''ת)

        ברוך, 19/10/12 10:43


        IP: 217.132.229.185 דווח על תגובה זו

        • על איזה תחרות אתה מדבר?זה כל מה שיש לך בראש??? (ל''ת)

          אי יה ברוך-לא הבנת???, 19/10/12 13:16


          IP: 79.176.169.80 דווח על תגובה זו

    • אתה בור

      רחובותית, 18/10/12 10:28

      אם אתה לא יודע שחבר המועצות לפני שהתפרק הדת הייתה אסורה, ועצי אשוח וקישוטים שמתקשרים לסילבסטר אין להם שמץ של קשר להולדת ישו או לנצרות.
      ה31.12 היה יום חג לתחילת השנה, היו מקשטים את הרחובות באורות וחוגגים עם המשפחה.
      אני יכולה להקביל את מה שאתה אומר לגבי המימונה. למה הם חוגגים מימונה? שיחזרו לארצות ערב.
      אותו ודבר בדיוק.

      IP: 192.118.118.1 דווח על תגובה זו

      • ב-ד-י-ו-ק

        כל הכבוד, 25/10/12 08:43

        אנשים רצים לשפוט ולשנוא לפני בירור העובדות.
        אבל עזבי, אי אפשר ללמד את מי שלא רוצה ללמוד. הם פשוט משגשגים על שנאה

        IP: 192.118.118.1 דווח על תגובה זו

    • בטח כבר אמרו לך את זה אך אני אחזור פעם נוספת

      אולג, 18/10/12 14:40

      רוסים לא חוגגים קריסטמס ולא סילבסטר. יש חג לא דתי שנקרא ''נובי גוד''. לכבוד זה מקשטים את עץ אשוח. לא בטוח שהבנת, אבל ניסיתי.

      IP: 132.66.53.165 דווח על תגובה זו

    • ראש השנה הלועזית זה חג אזרחי חילוני

      אזרחית, 18/10/12 15:12

      ברוסיה החג התערבב עם מנהגים מחגים אחרים..
      העץ והקישוטים זה מסורת ואין בזה שום דבר דתי
      החנויות מחצינות את זה כי זה עסק שרוצה לעשות כסף ולא אכפת לו מההשקפה הדתית של הקונים.
      תתבגרי

      IP: 46.120.126.39 דווח על תגובה זו

    • זה לא בדיוק חג מאוד נוצרי... (ל''ת)

      ., 18/10/12 20:27


      IP: 46.116.105.158 דווח על תגובה זו

    • מסכים, זה לא חג יהודי ואני רוצה לציין

      אורי, 19/10/12 18:52

      שרחובות היא לא עיר מעורבת כמו חיפה או רמלה שיש בה גם ערבים נוצרים.

      בחיפה יש הצדקה לעצי אשוח, בעיר רחובות או נס ציונה ממש לא.
      היו לכם מנהגים זרים בחו''ל? תיפטרו מהם. למה עליתם לכאן אם אתם חוגגים חגים רוסיים? תביאו תרבות, ידע, אבל חגים לא יהודים לא צריך כאן. גם כך יש אחוז גדול שאינו יהודי ויתחתן עם יהודיות.

      מצטער אבל גם אני רוצה מדינה יהודית וערבית אבל לא תוספות של נובי גוד או אופי טוד, זה לא מעניין.

      IP: 46.116.11.194 דווח על תגובה זו

      • אז אתה תיפטר מהמימונה

        להיפטר מהם?, 25/10/12 08:44

        דיל?

        IP: 192.118.118.1 דווח על תגובה זו

    • יודעים מה ההבדל בין רוסים לאתיופים? מצורפת גם בדיחה גרועה

      משה, 19/10/12 18:55

      כשאני צועד ברחוב הנערים האתיופים מדברים עברית, הרוסים מדברים רוסית.
      האתיופים מתערבבים, הרוסים מתבדלים וחושבים שהם טובים יותר,סוג של גזע ארי.


      והנה בדיחה גרועה ששמעתי אתמול ע''י אדם רוסי: כמה שנים אתה בארץ? ועדיין לא למדת רוסית?.....?

      IP: 46.116.11.194 דווח על תגובה זו

    • חפשי בגוגל "נובי גוד"

      אלכסנדרה פ, 06/08/13 13:46

      ואז תמחקי בבקשה את התגובה הלא קשורה בעליל שלך. תודה.

      IP: 94.159.207.48 דווח על תגובה זו

  • 29.

    הם מקימים מדינה בתוך מדינה, פה יש גם תיאטרון ילדים רוסי בלבד

    העיר רחובות, 17/10/12 20:19

    יש פה תרבות שלמה בתוך תרבות. הם לא מנסים להיטמע אלא מתבדלים בסנוביות. בכלל לפעמים מרגישים פה רוסיה הקטנה.

    IP: 46.116.11.194דווח על תגובה זו

  • 28.

    חבורה של גזענים!!!

    יהודיה 100%, 17/10/12 19:37

    עזבו גן רוסי או לא. זכותו של מישהו לחשוב שהחינוך הרוסי יותר טוב ויש אנשים שיגידו בדיוק ההפך. הבעיה היא שכל אחד כאן צריך לקרוא את התגובה שלו ולראות כמה היא גזענית ולחשוב מאיפה בדיוק הוא קיבל את החינוך שלו...כי מאיפה שזה לא יהיה...רוסי או ישראלי הוא ממש ממש לא להיט!!!!

    מתביישת לקרוא את התגובות כאן...בושה!!

    IP: 37.142.111.187דווח על תגובה זו

    • לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר! (ל''ת)

      דנה, 18/10/12 07:57


      IP: 37.142.111.187 דווח על תגובה זו

  • 27.

    הרוסים והפולנים והרומנים הם אלו שדאגו ליבוא של חלק הארי מיהודי

    לא בא לי, 17/10/12 19:26

    מרכז וצפון אפריקה.
    כולנו באנו לחזק את מדינת ישראל. כל אחד עם תרבותו הוא.
    כאומה יש לנו אויבים אין ספור סביב, קצת פירגון ואוזן כשבת למה שיש לאחרים להגיד.
    פעם הינו אומה צנועה ומפרגנת, היום?????
    תעברו על התגובות ותחשבו מה אתם מורישים לדור המשך.
    חינוך איכותי לא יזיק כאן לאף אחד, לבן שחור או בז׳.

    דרך אגב, גם עדות אחרות לא כולם שומרי כשרות, חגי ישראל ומסורת. הרב כמדומני כאן הם יהודים לייט ולא תושבי מאה שערים.

    IP: 88.204.169.242דווח על תגובה זו

  • 26.

    לפי התגובות יש לשים אזהרה ליד הכותרת:

    דנה, 17/10/12 19:16

    ''הכתבה הבאה לא מומלצת לקריאה לאנשים בעלי רגשי נחיתות''.

    IP: 109.186.131.143דווח על תגובה זו

    • הבעיה-שנתנו להם כל-כך הרבה הטבות ועדיין הם נשארו מאחור.

      רגש נחיתות יש למי שלא מתאקלם., 18/10/12 08:35

      עדיין הם מרגישים רוסים-על אף שהם ברחו מרוסיה.וקיבלו הטבות לדירות, מכוניות, סלקום(היתה תקופה שרק מי שהיה דובר רוסית קיבל הנחות מופלגות מסלקום)התאקלמות. אנחנו הישראלים לא קיבלנו הטבות אלה ובכל זאת אחוזי האלימות בקרב יוצאי מדינות חבר העמים הוא רב יותר---דקירות , שכרות---,אלימות.למעשה-מרוב שהמדינה הזו היתה עסוקה בלאקלם אתכם-לא שמו לב שהאוכלוסיה הזו(העליה הרוסית)תורמת בהדרגה לירידה בחינוך, בכלכלה.עד היום המדינה לא התאוששה מקליטת מליון עולי רוסיה.

      IP: 79.176.169.80 דווח על תגובה זו

      • הרוסים נשארו מאחור???

        דנה, 18/10/12 10:29

        30 אחוז מהרופאים הם דוברי רוסית.
        40 אחוז מתעשיית ההייטק הם רוסים.
        עכשיו בוא נבדוק מה אחוז המזרחים בשני התחומים האלה ובכלל בכל תחום יוקרתי כמו ספורט, תרבות, מערכת המשפט וכו'.ועוד משהו, אתה כותב ש''אחוזי האלימות בקרב יוצאי מדינות חבר העמים הוא רב יותר.'' אני אשמח אם תרשום לי מה ה''תרומה'' של המזרחים לאחוזי הפשיעה בארץ. לפי תגובתך בסגנון ''אכלו לי שתו לי, מגיע לי'' ניתן להסיק שאתה לא שייך לעדות אשכנז.

        IP: 109.186.131.143 דווח על תגובה זו

        • כן.מעסיקים רוסים-אך פונים לקבלני משני שיעשו את העבודה במקומם.

          כן. הרוסים נשארו מאחור., 19/10/12 07:48

          הכמות לא קובעת אלא האיכות וזה מורגש בהיי-טק בעיקר.את מפגינה בורות.

          IP: 79.176.169.80 דווח על תגובה זו

        • מעסיקים רוסים כי הם יותר זולים מישראלים. (ל''ת)

          כנראה שגם את-דנה נשארת מאחור., 19/10/12 07:51


          IP: 79.176.169.80 דווח על תגובה זו

        • קטטות,דקירות,רצח,שכרות -בקרב העולים מרוסיה.

          הפשיעה בקרב הרוסים תמיד היתה גבוהה., 19/10/12 09:01

          מזרחי-זהו שם כולל ליוצאי מדינות ממזרח לישראל.(אמנם הכלילו גם את הטריפולים,הלובים,מרוקאים..)אז דנה את עושה הכללה שאין לה צידוק.ואין פשיעה גדולה בקירבם יש עוני שנגרם בעיקר מהעליות הרוסיות. יש את הפירסום לגבי מלחמות בין המאפיות שהן מובדלות מהציבור. גם פה את מפגינה בורות.

          IP: 79.176.169.80 דווח על תגובה זו

          • וואו! לא יאמן! שלוש תגובות ברצף!

            דנה, 19/10/12 12:39

            מה קרה? פגעתי לך בנקודה הרגישה? אתה אכן מזרחי דור שלישי לקיפוח.
            עצה לי אליך ולכל ערבי בני דת משה שמשתוללים פה בתגבות,במקום להתעסק ברוסים תתרכזו בבעיות של העדות שלכם(ולא חסר לכם בעיות). אתה מבין זה ההבדל בין מזרחי לרוסי. לרוסי ההמוצע לא אכפת מהמזרחי, הוא לא רואה בו מתחרה כי הוא לא מהווה עליו איום, לעומת זאת למזרחים(למרוקאים בפרט) יש איזושהי אובססיה לא מוסברת כלפי רוסים.
            זה מזכיר לי את התגובת פבלוב אצל כלבים שנוהגים לרייר כשהם רואים את האוכל.
            בכל פעם שהמזרחי המקופח רואה מילה '' רוסי'' בכתבה הוא נכנס להיסטריה, מתחיל להשתולל ולקלל ומרגיש צורך בלתי נשלט לפרוק את זעמו על-ידי כתיבת התגובה הגזענית.

            נ.ב. אני עדיין מחקה לנתונים הרשמיים של הפשיעה בקרב המזרחים לעומת אחוזי הפשיעה בקרב הרוסים. ובבקשה תציין מאיזה מחקר אתה לוקח את הנתונים ובאיזה שנה הוא נעשה, אחרת לכל טיעוניך אין שום ערך מדעי.

            IP: 109.186.131.143 דווח על תגובה זו

            • כתבת בצורה מבולבלת עם שגיאות כתיב בדומה למישהי שנפגעה. תרגעי דנהלה. (ל''ת)

              דנהלה-התפתחו לך רגשי נחיתות?, 19/10/12 16:52


              IP: 79.176.169.80 דווח על תגובה זו

            • לדנה - כל מילה בסלע (ל''ת)

              לדנה, 25/10/12 08:49


              IP: 192.118.118.1 דווח על תגובה זו

      • כן, אני פשוט לא יודעת מה לעשות עם כל המכוניות שקיבלתי מהמדינה

        עליית שנות ה-90, 25/10/12 08:47

        מה נסגר איתך? מי עזר לנו? במה? חיינו בעוני משווע. היום תודה לאל לחינוך ולתואר, המצב הרבה יותר טוב

        IP: 192.118.118.1 דווח על תגובה זו

      • על אילו הטבות אתה מדבר?? תתבייש!!!

        אלכסנדרה פ, 06/08/13 13:51

        קיבלנו סל קליטה של 4000 כשהגענו, בגלל ערך המטבע כל הרכוש שמכרנו בעוזבנו את רוסיה היה שווה כמה גרושים, ונותרנו משפחה של 2 מבוגרים וילדה. גרנו בשכונות עוני 9 שנים, אני זוכרת את המקרר הריק, היצירתיות של הורי לקנות אוכל וכל מה שצריך ב100 ש"ח לשבוע לכולנו- 3 נפשות!! אני זוכרת היטב את תחושת הרעב, היו ימים וחגים שלא היה לנו מה לאכול.

        IP: 94.159.207.48 דווח על תגובה זו

  • 25.

    מענין כיצד עם כל החינוך ''הטוב'' הזה אחוז הפשיעה והשתיינות בחברה הרוסית (ל''ת)

    רבה במיוחד? חינוך נוקשה לא ממש יעיל מסתבר., 17/10/12 19:00


    IP: 46.117.179.99דווח על תגובה זו

  • 24.

    וחלק מהם בכלל לא יהודים חלק מהם מתבוללים

    בילבול-יהודים, 17/10/12 18:55

    וחלק בקושי יודעים מה זה שבת או ברית מילה.

    IP: 95.86.98.11דווח על תגובה זו

  • 23.

    אם כול כך חסר להם החינוך הרוסי שיחזרו לרוסיה

    למה הם באו?, 17/10/12 18:54

    אם כול כך חסר להם החינוך הרוסי שיחזרו לרוסיה שם בטח יש חינוך פי כמה טוב מפה לא כך? רוסים?????

    IP: 95.86.98.11דווח על תגובה זו

    • סתם דביל (ל''ת)

      סבתה מרוקאית, 17/10/12 20:15


      IP: 79.177.182.208 דווח על תגובה זו

    • לא לשכוח להשאיר את כל מה שקיבלו. (ל''ת)

      צודק בהחלט. שיעזבו., 18/10/12 08:39


      IP: 79.176.169.80 דווח על תגובה זו

  • 22.

    יש לי שכנים מתחתי בקושי מדברים עברית ילדיהם כבר ממש גדולים בני 6-4

    ?, 17/10/12 18:52

    מעברית הם עדין לא יודעים??????

    IP: 95.86.98.11דווח על תגובה זו

  • 21.

    רוסים בקושי יודעים לקרוא ולכתוב עברית איזה חינוך הם מקבלים אם כך? (ל''ת)

    גני, 17/10/12 18:52


    IP: 95.86.98.11דווח על תגובה זו

  • 20.

    הרוסים שאוכלים חזיר ילמדו אותי על חינוך.

    בבית ספרם?, 17/10/12 18:46

    מוטב שיבדילו את עצמם מהיהודים רובם בקושי נולדו לאיאמ יהודי חלקם יתבוללו וחלקם בכלל נוצרים.

    IP: 95.86.98.11דווח על תגובה זו

    • בבון מזרחי מצוי שלא סיים יסודי מנסה להגיב פה (ל''ת)

      ישראלי גאה, 17/10/12 19:05


      IP: 79.176.196.23 דווח על תגובה זו

    • יותר חשוב איך את מאכילה את הנפש שלך מאשר את הקיבה

      ורד, 17/10/12 19:22

      מה שאת מכניסה לפה, יוצא מהצד השני אחרי שעה. מה שאת מכניסה לעולמך הפנימי זה לנצח. מתי פעם אחרונה קראת ספר, היית בתאטרון, במוזיאון וכד׳??

      IP: 82.166.24.158 דווח על תגובה זו

      • יש פתגם-''ברומא תתנהג כרומאי''אתם מתנהגים כאילו אתם עדיין ברוסיה. (ל''ת)

        למגיבה(יותר חשוב)תשובה יהירה ולא חכמה., 18/10/12 08:45


        IP: 79.176.169.80 דווח על תגובה זו

  • 19.

    רק גן רוסי - ללא הדרעק המזרחי

    ישראלי גאה, 17/10/12 18:42

    מי רוצה לשלוח את הילדים לגן שיש תת רמה מזרחית שרובם לא סיימו יסודי... רק גן רוסי עם
    99% הורים אקדמאיים.

    IP: 79.176.196.23דווח על תגובה זו

    • 99% על תשכח בקושי יהודים

      כך גדלים ילדים טובים בתימן המזרחית, 17/10/12 18:58

      ולאורך היסטוריה אולי לא יתיחסו המזרחים להשכלה הרפורמית, האבל להשכלה יהודית כן יתיחסו ולימדו את ילדים וכך גדילו ילדים צדיקים ומנומסים ויראי חטא.

      IP: 95.86.98.11 דווח על תגובה זו

    • מהנדסי אבטחה (ל''ת)

      ., 17/10/12 22:39


      IP: 77.126.80.177 דווח על תגובה זו

    • גם לנו ליהודים-ישראלים יש תרבות בהדרה שאותה בחרו להדחיק

      הבעיה לא הדרעק המרחי-הבעיה משרד החינוך, 18/10/12 09:00

      הסופרים והמשוררים שהילדים מתוודעים אליהם בכיתה י' לבגרות הינם חלק מהתרבות הנשכחת ואין שום סיבה שהילדים בגן לא יתוודעו אליהם.לביאליק כמו למרים ילן שטקליס,לאה גולדברג, שלום עליכם,חיים חפר,דודו ברק ועוד הרבה טובים שהילדים לא יודעים אודותם.גם בבית הספר היסודי וחטיבת הביניים לא מלמדים אודותם למעט-על משורר אחד וסופר אחד כל השנה-ואני אומרת מניסיון.אז פלא שאתה חושב ששם בגן הרוסי יותר טוב.צריך לבצע שינוי מהותי ולעודד את החשיפה בצורה משמעותית לתרבות של פעם.

      IP: 79.176.169.80 דווח על תגובה זו

  • 18.

    לעם ישראל יש את החנינוך הכי טוב והוא הולך לפי גדולי ישראל

    אלמוניה, 17/10/12 18:41

    ולא לפי תרבות של עמי ארצות שבאו לפה בחוק השבות

    IP: 95.86.98.11דווח על תגובה זו

  • 17.

    המרוקאים במקום לומר שאפו למי שקורא בולגקוב במקור,מתרצים מלכלכים ובוכים (ל''ת)

    ישראל בלי רוסיות זה כמו מדבר סהרה, 17/10/12 18:41


    IP: 79.181.7.249דווח על תגובה זו

    • אולי זה בגלל שהמדינה לא מקדמת אותם?

      חש, 17/10/12 19:00

      כמה אישים עובדים בבנק ישראל ממוצא אשכנזי?
      כמה עובדים בחברת החשמל? וכמה עובדים במערכת המשפט כולם אשכנזים בקושי יש ספרדי מזרחי אחד ואם יש הוא קרע את עצמו כדי להגיע לפיסגה שלא כמו יתר האשכנזים ''נאורים''.

      IP: 95.86.98.11 דווח על תגובה זו

      • תגובה לחש!

        תגובה לחש., 17/10/12 20:39

        יש בארץ תימנים, עיראקים, טריפוליטאים,אלגיראים, מצרים, פרסים, גרוזינים ומי תמיד בוכה ומילל? מי? רק מרוקאים.
        לידיעתך הרבה מאוד בנקאים ורואי חשבון הם ממוצא עיראקי כי הם חרוצים. הרבה מזרחיים הם בעלי עסק מצליח כמו מוסך ומרוויחים הרבה כסף. יש חרוצים ממש שהגיעו רחוק כמו יצחק תשובה שהוא מוכשר וכל העיריות, למשל עיריית רחובות מפוצצת ב90% עובדים שכולם מזרחיים ומסודרים בעבודה טובה לכל החיים.
        חברת חשמל? רואים שלא היית שם כי יש שם רבים מזרחיים אבל כולם עברתו את השם שלהם למשהו כמו ענבר, שחם וברק.
        אתה מדבר שטויות לא מבוססות ואין מזרחי שקרע עצמו יותר מאשכנזי טהור, אתה ממשיך לדבר כמו פרימיטיבי ולא בודק לפני הוצאת מילים. לך ובדוק כמו בכירים בתעשייה אווירית הם מזרחיים, בדוק במכבי האש, בדוק במד''א, בדוק במשטרה - יש שם מכל הצבעים.
        וקנה לעצמך כוס חד פעמית לדמעות התנין המרוקאיות שלך שמביישות עדה שלמה שרובה אנשים טובים ומיעוט כמוך מוציא לנו שם רע.

        IP: 46.116.11.194 דווח על תגובה זו

    • צר לי לאכזב אותך.ישראל לפני ההגירה הרוסית היתה הרבה יותר נעימה וחיובית (ל''ת)

      אתם משלים את עצמכם.מי שבנה את המדינה זה הישראלים ., 17/10/12 19:02


      IP: 46.117.179.99 דווח על תגובה זו

      • נכון, הרבה יותר נעימה. דיברו עברית ברחוב, בכל עיר. (ל''ת)

        זה נכון, 17/10/12 20:40


        IP: 46.116.11.194 דווח על תגובה זו

      • מאיפה הגיעו אותם ''מהגרים״ ישראלים?

        שעור הסטוריה לכיתה א׳, 17/10/12 23:03

        מרוסיה לא?

        IP: 87.68.160.253 דווח על תגובה זו

    • מה זה בולגקוב?? אוכלים את זה או מה? (ל''ת)

      מזרחי שלא פתח ספר בחיים שלו, 17/10/12 19:18


      IP: 82.166.24.158 דווח על תגובה זו

  • 16.

    באמת חינוך מציון תשאלו את פוטין והאזרחים שלו?

    פוטיניטיין, 17/10/12 18:39

    כמה מהם מרוצים מהחיוך שם? מהמחאות של נשים עירומות.

    IP: 95.86.98.11דווח על תגובה זו

  • 15.

    על תשכחו שאת כול זה הם משיגים בפחד על הילדים.

    אימא, 17/10/12 18:38

    ויודעים שהחינוך הרוסי הוא חינוך קומניסטי.

    IP: 95.86.98.11דווח על תגובה זו

    • ואת ''על'' תשכחי ללמוד קרוא וכתוב (ל''ת)

      אחת, 18/10/12 10:12


      IP: 192.118.118.1 דווח על תגובה זו

  • 14.

    הצחקתם אותי החינוך הכי טוב ביותר הוא החינוך היהודי ולא החינוך הרוסי

    אלמוניה, 17/10/12 18:36

    ולא החינוך הציוני.
    רק החינוך היהודי המסורתי שלמדגו ולימדו בלייטא,בוינה,בפולין,אוקרינה,אודסה ובכול פינה שבה היתגררו יהודים בעולם.

    IP: 95.86.98.11דווח על תגובה זו

    • תיקון חינוך הכי טוב ביותר הוא החינוך היהודי ולא שום חינוך אחר

      123, 17/10/12 18:51

      ולא שום חינוך אחר, רק החינוך היהודי, היהודי המסורתי, שהביאו לארץ מארצות הגולה, יהודים לימדו את ילדים את תורת סבא ורב סבא, וכך נשמרו דורות טהורים של ישראל למשיך היסטוריה ויודעים כמה חכמים היו אותם יהודים שישתלבו בכול תחומי החיים במדינות האלה והביאו כלכלה,השכלה ועוד מי הרמב''ם ועד רש''י. וגם בהקמת מדינת ישראל הביאו הרבה תרומה.

      IP: 95.86.98.11 דווח על תגובה זו

  • 13.

    אני טועה כמה מהם בכלל יהודים??????? (ל''ת)

    יהודי בן לאימא יהודי, 17/10/12 18:35


    IP: 95.86.98.11דווח על תגובה זו

    • אני ״טועה״?? עלק יהודי - לא יודע עברית! העולים החדשים מדברים (ל''ת)

      עברית יותר טובה מהצברים. תתבייש, 17/10/12 19:15


      IP: 82.166.24.158 דווח על תגובה זו

    • תמשיך לטעות (ל''ת)

      ........, 18/10/12 21:07


      IP: 94.230.84.108 דווח על תגובה זו

  • 12.

    ברוב הגנים הרוסים מלמדים גם מנהגים נוצרים

    תמי, 17/10/12 18:33

    מסיונרים?

    IP: 95.86.98.11דווח על תגובה זו

    • ברוב הגנים שלכם מלמדים מנהגים מוסלמיים, כמו להדיר נשים (ל''ת)

      שדלקרחעי, 17/10/12 18:43


      IP: 212.143.177.67 דווח על תגובה זו

    • ואני בטוחה שהיית בגן רוסי כדי לוודא שהשטויות שיוצאות לך מהפה נכונות.

      קטיה, 18/10/12 01:00

      לפעמים עדיף לסתום ולהראות חכם.

      IP: 79.179.31.32 דווח על תגובה זו

  • 11.

    הכי גורע שחושבים שאצלם יש חינוך?????

    123, 17/10/12 18:31

    הם בעצמם הביאו לארץ אץ תרבות השתייה הכוללת ודקה,אלכוהל,וזונות זה לא היה לפני.

    IP: 95.86.98.11דווח על תגובה זו

    • נכון לפני היו פה בבונים מזרחיים ותת רמה שאכלה גת (ל''ת)

      ישראלי לא גאה, 17/10/12 18:48


      IP: 79.176.196.23 דווח על תגובה זו

    • נכון, פעם לא היה כל כך הרבה אלכוהול. (ל''ת)

      מסכים., 17/10/12 20:40


      IP: 46.116.11.194 דווח על תגובה זו

  • 10.

    רציתי לשאול האם השכנים שלי זוג בני שבעים עולים מרוסיה שטורקים

    יוסי, 17/10/12 18:06

    את הדלת בפרצופים של השכנים כל פעם שמבקשים וועד בית גם הם בוגרי גן רוסי?

    כל כך הרבה מדברים על החינוך ואני רואה רק חוסר חינוך וחוסר תרבות בקרב הרוסים.

    לדבר בקול רם שמפריע לכל הסביבה שלהם זו תרבות?

    אולי די למכור את הזבל הזה בא לי להקיא.

    IP: 79.179.164.190דווח על תגובה זו

    • צריך לראות את הילדים המסכנים בגנים הציבוריים - ההורים לא

      יהודי, 17/10/12 19:10

      מרשים להם לשחק בחול כי זה ילכלך להם את הבגדים .
      אני לא רוצה להכליל אבל החינוך שלהם מעפן , מבוסס על פחד וקפדנות .

      IP: 79.180.225.189 דווח על תגובה זו

    • כמה ״חכם״ מצידך להשליך התנהגות של זוג אחד על מיליון איש (ל''ת)

      הכללות זה לטיפשים, 17/10/12 19:13


      IP: 82.166.24.158 דווח על תגובה זו

    • בדיוק בשביל זה יש אסלה. לך תקיא ותחזור (ל''ת)

      ג'אגר, 18/10/12 17:08


      IP: 81.218.71.68 דווח על תגובה זו

  • 9.

    וואו, איזה סקופ!

    Kaken-Traktor, 17/10/12 18:02

    משהו חדש! וואו! רק עכשיו הרוסים התחילו לשלוח את ילדיהם לגנים רוסיים!

    IP: 85.65.239.102דווח על תגובה זו

  • 8.

    גן רוסי

    מרינה, 17/10/12 17:31

    בשונה ממה שצויין בכתבה, קיימים הרבה מאוד גנים ''רוסיים'' אשר השפה המדוברת בהם הנה עברית. כל השיעורים, המפגשים וכו... מועברים בעברית, אך היחס לכל ילד שונה. בעיניי זהו הערך המוסף של הגנים האלו. ילדיי היו בגן פרטי ''רוסי'' עד גן החובה , יש להם עברית מצוינת, ובנוסף לכך, שמתי לב לתופעה כי לא רק עולי ברה''מ לשעבר שולחים את ילדיהם לגנים אלו, אלא יותר ויותר צברים , דוברי עברית כשפת האם, שולחים את ילדיהם לגנים פרטיים ''רוסיים'' בגלל רמה גבוהה, שעות נוחות, יחס חם, חינוך טוב ועוד נושאים אחרים .

    IP: 213.57.130.180דווח על תגובה זו

    • נכון, גם אני מכיר גנים כאלה

      אולג, 18/10/12 14:54

      אבל אין פה למי להסביר, כולם גזענים שלא רואים כלום מעבר לאף שלהם.

      IP: 132.66.53.165 דווח על תגובה זו

  • 7.

    נשארים גלותיים ומבדלים עצמם

    ישראלי, 17/10/12 16:56

    אח''כ הם לא נטמעים באוכלוסיה הישראלית..
    לפחות יהיה דור חדש של מנקות ושומרים בקניון...

    IP: 192.117.236.29דווח על תגובה זו

    • להיות מרוקאי זה בוודאות לא להיות ישראלי!להתפייט זה לשמר ת'מרוקאיות (ל''ת)

      אינעל רבאק הרוסיות!כל 8200+טכניון שורצים רוסים!, 17/10/12 18:38


      IP: 79.181.7.249 דווח על תגובה זו

    • התכוונת לכתוב הייטקיסטים ורופאים. (ל''ת)

      לנהג מונית שכתב את השטות הזאת, 17/10/12 19:11


      IP: 82.166.24.158 דווח על תגובה זו

  • 6.

    יופי (ל''ת)

    שי, 17/10/12 16:51


    IP: 84.108.174.140דווח על תגובה זו

  • 5.

    בכיתה א הילד יהיה עולה חדש (ל''ת)

    בן, 17/10/12 16:49


    IP: 62.219.225.96דווח על תגובה זו

    • לא ממש

      אנטולי, 18/10/12 17:06

      בכיתה א' הילד יהיה מסוגל לקרוא ולכתוב ולספור. הוא יוכל לדבר ב-2 שפות והכי חשוב, הוא יהיה מ ח ו נ ך!!!!!

      IP: 81.218.71.68 דווח על תגובה זו

  • 4.

    מה השלב הבא? עצי אשוח בסוף דצמבר? (ל''ת)

    א, 17/10/12 15:35


    IP: 81.218.134.177דווח על תגובה זו

    • למה לא? אחלה חג ואחלה מתנות!! (ל''ת)

      יוסי, 18/10/12 17:05


      IP: 81.218.71.68 דווח על תגובה זו

  • 3.

    שילכו קיבינימט הרוסים החלאות האלה.. לא ברור מדוע עלו לארץ אם רצו להתבד (ל''ת)

    ל מהחברה הישראלית, 17/10/12 14:41


    IP: 79.176.141.169דווח על תגובה זו

    • לדבר עם ח' וע' זה ישראלי?להתנהג כמו בבון זה ישראלי? לגדל חפיאות במקום

      תפסיקו לדאוג לנו-אנחנו מהווים רוב בטוכניון!!!!!!!, 17/10/12 18:44

      ללכת לצבא זה ישראלי? להיום בקושי מיוצג במכון ויצמן והטכניון זה ישראלי?

      IP: 79.181.7.249 דווח על תגובה זו

    • אם אתה שונא רוסים אז למה אתה משתמש בקללה רוסית(קיבינימט)?

      דנה, 17/10/12 19:04

      תקלל בערבית, זה יותר מתאים לך.

      IP: 109.186.131.143 דווח על תגובה זו

  • 2.

    מחפשת המלצה לגן רוסי במערב ראשון לציון

    אמא, 17/10/12 13:41

    תודה!

    IP: 46.116.27.34דווח על תגובה זו

  • 1.

    ואז הם מגיעים לבית ספר וחוטפים הלם שיש ילדים עם שפה מוזרה (ל''ת)

    וצבע שונה, ובגלל זה יש ילדים שלא דוברים עברית, 17/10/12 13:21


    IP: 213.151.37.104דווח על תגובה זו