• 25.

    אין אוכלוסיה שמגיע לקבל מכות יותר מציבור הרופאים בארץ (ל''ת)

    מרוקאי עצבני, 06/09/12 12:17


    IP: 80.179.114.3דווח על תגובה זו

  • 24.

    הצוות בלידות שלי היה נפלא!!!! (ל''ת)

    אמא ל -4, 31/08/12 16:49


    IP: 37.142.198.252דווח על תגובה זו

  • 23.

    ליס- צוות מדהים

    לולה, 31/08/12 12:09

    בחודש ינואר ילדתי בליס ובחרתי לעשות זאת ללא אפידורל, שתי המיילדות שטיפלו בי היו סבלניות וקשובות בצורה בלתי רגילה.
    ביקשתי להתחבר למוניטור אלחוטי כדי שלא אאלץ לשכב ובקשתי נענתה ללא בעיה, בנוסף המיילדות דברו בנועם , עיסו אותי עודדו ועשו ככל האפשר כדי להקל עלי. לאחר 22 שעות של צירים המליצו לקחת אפידורל והסכמתי- עולם אחר, יצאתי מטומטמת שלא לקחתי לפני. דרך אגב גם המרדים היה סובלני. לא חשוב שבסוף היה קיסרי
    וגם בחדר הניתוח הצוות היה מקסים.
    התמזל מזלי או שזה הסטנדרט של ליס, לא יודעת
    אבל לא לשכוח שיש גם אנשי צוות מופלאים וצריך לשבח.

    IP: 46.19.81.187דווח על תגובה זו

    • גם אני ילדתי בליס. המיילדת צבטה אותי ''כדי לזרז'', רציתי למות באותו רגע. (ל''ת)

      לא רק מילים, גם נגיעות יכולות לפגוע, 02/09/12 16:34


      IP: 79.176.175.150 דווח על תגובה זו

  • 22.

    כשאשתי תלד...

    יוצא בחוץ, 31/08/12 12:01

    ... אהיה שם בחדר הלידה עם מכשיר הקלטה פועל בכיס. אם יהיו קללות וגסויות תהיה גם תביעה בבית הדין לתביעות קטנות על עוגמת נפש.

    IP: 77.126.145.95דווח על תגובה זו

    • אתה כנראה עורך דין תאב תביעות ורודף בצע. כנראה במתכוון תעשה (ל''ת)

      פרובוקציה להוצאת הצוות מכליו., 02/09/12 00:05


      IP: 79.180.152.120 דווח על תגובה זו

    • תכין גם מצלמת וידאו. יש גם התעללות פיזית ממש. (ל''ת)

      אחת שיודעת, 02/09/12 16:29


      IP: 79.176.175.150 דווח על תגובה זו

  • 21.

    קחו בחשבון שהרופאים מנוצלים ע''י הממשלה, בכמות השעות האדירה שהם עובדים (ל''ת)

    אייל, 31/08/12 10:50


    IP: 94.230.82.31דווח על תגובה זו

    • קיבלו תוספות שכר לא מזמן

      צפוני, 02/09/12 15:43

      וגם אם לא קיבלו זה לא מצדיק התנהגות בוטה בשעת לידה. הצוות הרפואי לא צריך לחנך את היולדת אלא לתת לה את הטיפול המיטבי , בלי הערות למראה שלה או להיסטוריה הרפואית.

      IP: 62.219.21.47 דווח על תגובה זו

  • 20.

    הלידה של בני השני זכורה לי כחוויה משפילה

    יעל, 31/08/12 10:23

    לאורך כל ההיריון הייתי בעניין לשהילדה תהיה טבעית ככל היותר, ולהשתדל להימנע מלקיחת אפידורל. הגענו לבית החולים.

    המיילדת צעקה עלי, לא הסכימה שאשב על המיטה, והכי דוחה: במהלך הלחיצות כשנשפתי נשיפות חזקות, היא אמרה לי: ''תפסיקי לנשום עלי, אני לא יכולה לפתוח את העיניים''.

    כל כך נפגעתי, בקושי יכולנו לומר לה תודה בסוף הלידה.

    IP: 31.44.140.201דווח על תגובה זו

    • יעל-ילדת בשע''צ??? (ל''ת)

      בדיוק אותו משפט, 03/09/12 15:24


      IP: 84.94.178.124 דווח על תגובה זו

  • 19.

    ומה עם הנשים שמקללות את הבעל בלידה בקולי קולות....

    רופא מיילד, 31/08/12 09:59

    האם צריך להקים עמותה של אנשי צוות רפואי שיפסיקו לקלל ולנבל את הפה...? אם הייתם שומעים מה שאני שומע הייתם מבינים שהסגנון המילולי בא דווקא מהנשים...

    IP: 79.176.105.122דווח על תגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      ד''ר נ, 31/08/12 10:29


      IP: 79.176.105.122 דווח על תגובה זו

    • כשלך כואב ככה, האם גם אתה שומר על סגנון מאופק? (ל''ת)

      לא מיילדת, 03/09/12 08:40


      IP: 79.176.175.150 דווח על תגובה זו

    • כנראה לא כולם יכולים להיות רופאים מיילדים

      מירב, 06/09/12 11:31

      אם הבחירה שלי היא לצרוח ולקלל ולעמוד על הרגליים שעתיים אחרי ולא לקחת אפידורל כדי לא להיות משותקת 6 שעות!! היו לי שתי לידות באחת לקחתי בשניה לא - אני מודעת היטב להבדלים!!!

      IP: 134.191.232.68 דווח על תגובה זו

    • מאשר רופא מיילד! (ל''ת)

      אתה נשמע יותר כמו בעל שמקללים אותו, 20/09/12 12:54


      IP: 212.179.140.132 דווח על תגובה זו

  • 18.

    ואח''כ מתפלאים על אלימות נגד רופאים (ל''ת)

    אם רופא היה מדבר ככה לאשתי..., 31/08/12 09:08


    IP: 46.116.132.143דווח על תגובה זו

  • 17.

    גם אצלי קרה, אבל בחו''ל

    אמא, 31/08/12 05:03

    באתי ללידה שנייה. בשני חדרי הלידה לידי היו שני מקרי חירום, אז אני הייתי זאת שלא ממש התייחסו אליה. קיבלתי מיילדת עצבנית ששאלה אותי אם אני עושה 'את הרעשים המוזרים האלה בגלל שאני בכאבים או סתם' (הייתי כבר בפתיחה של 7 ס''מ).אחרי הלידה היא לא האמינה לי שאני לא מרגישה טוב ושלחה אותי להתרחץ. רק אחרי שהתעלפתי על הרצפה היא התחילה להבין שמשהו לא בסדר והתחילה להתייחס אלי יפה.

    IP: 122.148.75.181דווח על תגובה זו

  • 16.

    רופא מצויין בידע ועשייה די במשפט אחד פוגעני כדי להחליט שהוא לא רופא

    סיון, 31/08/12 01:39

    רופא אינו רק ידע רב כישרון ומצויינות בעשייה ונסיון רב אלא גם ובמיוחד היחס לחולה החמלה ההאזנה הסבלנות האנושיות .אם הוא מתייחס לחולים גרוע הוא רק טכנאי ובוגד בשבועת הרופאים .

    IP: 85.250.184.15דווח על תגובה זו

  • 15.

    '' גנבת זרע ? עכשיו תשתקי '' . (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 30/08/12 23:17


    IP: 46.65.3.127דווח על תגובה זו

  • 14.

    בכייניות

    שמיינה, 30/08/12 18:20

    ברור שחלק מההערות הן גסות רוח (''אולי תשתקי כבר?'') - אבל אם את שמנה מאד (ושמנה זה לא קללה, זה פשוט מצב עובדתי אצל הרבה נשים) - יתכן שבאמת יש בעייה לתת אפידורל והרופא חייב להיות כן בנושא ולא לספר סיפורים כדי לתת ליולדת להרגיש טוב עם עצמה. תלמדו להתמודד עם ההערות האלה, איך כולם נעשו כל כך רגישים, לא יאומן.

    IP: 82.23.4.84דווח על תגובה זו

    • שטויות.

      שום כלום, 07/10/12 14:02

      יולדת היא אדם במצב רגיש. איך אפשר לצפות או לדרוש ממנה לא להיות???
      רופא יכול לדבר ברגישות ולהסביר בעדינות שהוא מתקשה להחדיר את מחט בלי לפגוע.
      האישה היא זאת שנמצאת במצב של מתח נפשי גבוה מאוד, והרופא, כאיש מקצוע צריך לשמור על קור רוח ולהתאצץ קצת יותר למענה.
      אסור לשכוח שהרופא הוא נותן שירות. היולדת היא סוג של לקוחה.
      כמו שלא היית מקבל/ת הערה פוגעת מנציג שירות בחברת סלולר... כך גם פה.

      IP: 2.44.9.124 דווח על תגובה זו

  • 13.

    אכן, הרבה פעמים הצוות הרפואי לא שוקל מילים,

    שדגכ, 30/08/12 18:07

    ולא מספיק רגיש לסיטואציה.
    זה כמו קצב שכבר לא רואה את הדם של הפרות השחוטות.
    הם פשוט נהיים קהי רגשות.
    לא כולם, כמובן.

    IP: 79.179.240.246דווח על תגובה זו

  • 12.

    הבעיה היא שהמטופלות הן לא לקוחות של הרופאים בהרבה מהמקרים

    אחד אחר, 30/08/12 17:56

    ההכנסה של הרופאים לא תלויה בכמה מנומסים הם ליולדות. לכן הדבר היחידי שעוצר אותם זה כללי התנהגות בסיסייים מכיוון שלא לכל אחד יש כאלו יש את הבעיה הזאת
    בעיקרון זה משהו שגם יהיו הליכי משמעת נגדם נורא קשה להוכיח אותם אלא אם אתן רוצות ללכת הם מקליט ללידה.
    המציאות היא כזאת- בעולם שלנו יש גם אנשים לא משהו וחלקם מגיעים להיות אפילו רופאים ולא תמיד אפשר לעשות משהו בנידון -קשה לתבוע על עלבון.

    IP: 85.64.56.80דווח על תגובה זו

  • 11.

    הרופא ליולדת המתקשה ללדת...: תעשי בדיוק כמו שקבלת את זה..

    אוגדונרי, 30/08/12 17:30

    היולדת מכופפת ברכיים ! למה נוזף בה הרופא ? האשה : ...קבלתי את זה בתוך פיאט קטנה !!

    IP: 46.223.43.132דווח על תגובה זו

  • 10.

    רוב הרופאים המרדימים הם רוסים. (ל''ת)

    אתמול, 30/08/12 17:22


    IP: 89.139.182.189דווח על תגובה זו

  • 9.

    אני נכנס עם אישתי ללידה, הולך לפרק את הצורה למי שידבר אליה ככה (ל''ת)

    ד''ר בהנדסת חומרים, 30/08/12 17:07


    IP: 195.176.113.32דווח על תגובה זו

  • 8.

    את מנוצלת כשגניקולוג-גבר מפשק אותך (ל''ת)

    ב2012 כבר יש רופאות נשים-דרשי רק רופאת נשים!, 30/08/12 17:06


    IP: 212.76.111.18דווח על תגובה זו

  • 7.

    שמנה מדי מכדי לתת אפידורל זאת עובדה ולא אמירה פוגענית

    ., 30/08/12 16:27

    כן, יש אנשים שהם שמנים, ויש לזה השלכות רפואיות...
    אתם רוצים שהרופא יתעלם ממצבכם הייחודי או יתחיל לדלג כדי להימנע מלהגיד את האמת, שלפעמים היא פוגעת?

    IP: 79.180.168.153דווח על תגובה זו

    • מסכימה מאה אחוז

      שמיינה, 30/08/12 20:03

      לפעמים בן אדם בוחר להפגע על אף שנאמר לו משהו אובייקטיבי. להגיד למישהי שהיא פרה זה מאד מעליב. להסביר לה שלא ניתן לתת לה אפידורל כי היא שמנה זה אובייקטיבי! מה אתם רוצים, שיגידו ''מאותגרת משקלית''? די כבר, תתמודדו עם מצבכם

      IP: 82.23.4.84 דווח על תגובה זו

      • למשל ״כי המשקל שלך. גבוה מדי״ (ל''ת)

        קצת שכל, 30/08/12 21:44


        IP: 37.46.44.159 דווח על תגובה זו

  • 6.

    צריך להפריד בין נשים שכושר השיפוט שלהן לקוי ולכן

    הכל נכון, אבל, 30/08/12 16:26

    מטריפות את הצוות הרפואי ולא מוכנות לקבל ביקורת על הדרך שבה הן בחרו ללדת, למרות שהן מסכנות את עצמן/עוברן לבין צוות רפואי שעולב ביולדת. ועוד דבר- אין דרך לומר לאישה שהיא שמנה מדי בשביל אפידורל!!! איך שלא ננסח את זה , זה נשמע מעליב, למרות שזו האמת.

    IP: 217.132.209.41דווח על תגובה זו

  • 5.

    ואם המרדים יאמר: בשל עודף משקל אינך מתאימה לאפידורל,

    זה יפגע פחות?, 30/08/12 15:34

    בכל מקרה, המילה שמנה היא מילה תקנית בעברית. אין מדובר בקללה, אלא בציון עובדה. (אלא אם האישה רזה).

    IP: 79.180.152.120דווח על תגובה זו

  • 4.

    את מנוצלת מינית כשגינקולוג-גבר מפשק אותך. (ל''ת)

    ב2012 כבר יש רופאות נשים-דרשי רק רופאת נשים!, 30/08/12 14:57


    IP: 212.76.111.18דווח על תגובה זו

    • ???!?

      סליחה?, 31/08/12 05:58

      יש גם אורולוגיות.
      מה הקשר בין מחט לתחת

      IP: 98.14.172.92 דווח על תגובה זו

  • 3.

    אבל אם היא באמת שמנה מידי לאפידורל??

    מה אז??, 30/08/12 14:41

    מה הייתם רוצים שיתנו לה בכל זאת ויסכנו אותה? שימציאו סיבה אחרת לכך שלא מקבלת אפידורל??
    שמנה מידי לאפידורל זו מציאות רפואית, אם למישהי יש בעיה לשמוע את זה זה רק בגלל ששמנה הפך לכינוי גנאי בחברה והקונוטציות שליליות.
    נכון יש דרך להגיד כל דבר אבל לפעמים פשוט צריך להבין את מה שנאמר, זה לא משפט שיפוטי זו עובדה

    IP: 77.125.82.21דווח על תגובה זו

  • 2.

    אני בדרך כלל אדישה ולא פגיעה אבל את הגערות

    נילי, 30/08/12 14:18

    של שערי צדק לא אשכח
    וברור שלא חזרתי ללדת שם.
    לדוגמא את המילדת שצעקה עלי (כן, ממש צעקה)
    על זה שסרבתי להחזיק את התינוק מיד אחרי הלידה
    (ילדתי 3 ילדים ובדקות הראשונות לא בא לי להחזיק אותם, זכותי)

    IP: 212.179.159.253דווח על תגובה זו

  • 1.

    גם אצלי

    מירי, 30/08/12 11:59

    הייתי בהריון עם תאומים, ענקית, כל אחד מעל 3 קג. המרדים שאל אותי אם העליתי הרבה במשקל בזמן ההריון, כשעניתי לו שלא, הוא אמר, אז גם קודם היית פרה? רציתי למות באותו רגע.

    IP: 93.173.183.145דווח על תגובה זו

    • מירי

      א, 30/08/12 16:20

      את צריכה לתבוע אותו על מה שהוא אמר זה אולי ילמד אותו לקח ואת אחרים את לא הראשונה ולא אחרונה זה ימשיך אם לא יעצרו את זה

      IP: 176.13.188.61 דווח על תגובה זו

    • מרדים בלי שכל ובלי רגש

      ניקול, 30/08/12 16:27

      אני חושבת שהוא מרדים בלי שכל ובלי רגש בגלל , טוב מפגר נשאר מפגר לכל החיים , הכי פשוט לשכוח את המילים שלו , אבל גם אני הייתי נעלבת ממנו חוצפן אחד .

      IP: 77.126.192.67 דווח על תגובה זו

    • המרדים אדיוט אם אכן קרה לך פרה

      ד''ר לא גניקולוג, 30/08/12 16:49

      וראוי היה לתבוע את דיבתך בבית המשפט

      מעבר לכך השמנת יתר מההוה מגבלה בעיתית למתן אפידורל כמו גם קעקועי גב תחתון -לעיתים לא ניתן להזריק למקום -זו עובדה אלה שבינה לבין קריאה בשמות העלבות וכד יש קו אדום ברור

      אני חושב שיש לומר את האמת כפי שהיא '' אני חושש שלא ניתן לבצע את האפידורל בגלל בעיה של עודף שומן בגב '' כל אחת יודעת לעצמה מה המשמעות גם אם לא עלבתי בה !

      IP: 129.49.104.109 דווח על תגובה זו

    • ל 1 -נו, אז היית פרה או לא ???? תעני בבקשה ..... (ל''ת)

      אבי, 30/08/12 17:14


      IP: 81.218.33.2 דווח על תגובה זו

    • טוב, על דבר כזה אפשר לדפוק תלונה בלי בעיה. (ל''ת)

      שדגכ, 30/08/12 18:06


      IP: 79.179.240.246 דווח על תגובה זו

    • בושה

      מירב, 30/08/12 18:16

      אם זה היה קורה לי הייתי הורגת אותו באותו הרגע ומסרבת לקבל את הטיפול ממנו חלאה !

      IP: 108.213.152.89 דווח על תגובה זו

    • למה? הוא רק אמר את האמת.. (ל''ת)

      מקס, 30/08/12 18:17


      IP: 213.57.232.200 דווח על תגובה זו

    • אני לא מסוגלת להבין למה לא התלוננת?

      דיני, 30/08/12 19:04

      וכך גם לגבי סיפורי אמת דומים?

      IP: 85.250.152.186 דווח על תגובה זו

      • קשקשנית, נשמע סיפור מצוץ מהאצבע! (ל''ת)

        קורה בקפה, 30/08/12 20:09


        IP: 2.54.249.206 דווח על תגובה זו