• 98.

    ביבי - אתה פשוט מושחת. הרסת את המדינה בשביל החרדים. עוף מפה!! (ל''ת)

    גבי, 23/07/12 20:18

  • 97.

    ממומנים--לא עובדים--עניים יותר -- מקבלים מימון

    Berch, 23/07/12 14:27

    וכן הלאה
    לא מפתיע שצריך להעלות מיסים... החבר'ה מתרבים...

  • 96.

    תגובה חשובה

    אחד העם, 23/07/12 08:10

    כתבתי זאת בעבר אבל אני חייב לעלות נקודה זו שוב.כל פעם מחדש מפתיעה אותי העובדה שבוחרי הליכוד הם לרוב אנשים קשיי יום שמה שעומד מול עיניהם בזמן הבחירות הוא לדפוק את האשכנזים של המערך-מה שהיה מפאי בעבר, כי הם תקועים עם המושגים של ההורים שלהם לגבי איך האשכנזים דפקו אותם.בגין, למרות שהוא אשכנזי לחלוטין, עלה לשלטון בכך ששיחק על הרגשות הללו. והיום, שכמובן גם בליכוד האשכנזים הם אלו שמובילים את הדרך, ממשיכים לדפוק אותם כבר שנים ואפילו יותר.רק לבדוק את ההשקעות הכלכליות שנעשו בתקופה רבין - תבדקו ותראו שנעשו פי 2 השקעות בפריפריה ובאוכלוסיה החלשה. ביבי קלט שהחרדים עומדים להיות כוח אלקטורלי חשוב ביותר, פשוט משקיע בהם וזרק את הפריפריה. אז לכל חבריי , מצביעי הליכוד - תמשיכו לאכול חרא בשקט ואל תבואו בטענות. אותי זה משעשע שמה שאתם דואגים לצעוק הוא שהמחאה החברתית היא של השמאלנים האלה שרוצים לשבת בבתי קפה ודירות בתל אביב - אבל אתם לא מבינים שזה מתדפק על דלתכם. בסופו של דבר, פגיעה בזכויות של שכבת הביניים, זה אומר שהשכבה היותר נמוכה , תפגע פי שתיים.

  • 95.

    בושה הסתה פרועה נגד החרדים המזכירים את מה שכולנו רוצים לשכוח (ל''ת)

    חרדי, 22/07/12 20:33

  • 94.

    בושה וחרפה! המאבק רק דפק אותנו יותר!!!

    אורית, 22/07/12 17:26

    אז עכשיו נשלם,החילוניים העובדים
    ,עוד יותר מכיסנו לטובת האוכלוסיות הפרזיטיות,שבגללן בכלל יצאנו למחאה הזאת!
    לא ראיתי אף דוסית על עשרת ילדיה צועדת ברוטשילד,ראיתי רק אימהות כמוני,ששני ההורים מרויחים למעלה 15,000 ש''ח לחודש ובקושי מחזיקים את הראש מעל המים.
    חבל מאוד שנבחרי הציבור לא מבינים מה שמדברים איתם!!

  • 93.

    זה מה יש מביבי. או שתחליפו את העולב הזה או שתסתמו. (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 22/07/12 17:10

  • 92.

    גם תמא 38 ניתן לבצע ללא חזוק בנינים - כי הבלוף שקוף (ל''ת)

    מדינת גזלנים, 22/07/12 17:04

  • 91.

    בנו בכל הארץ - דמגוגיה זולה

    חוצפה, 22/07/12 16:30

    בע

  • 90.

    נו מה זה משנה מה חרדים הם לא בני אדם? (ל''ת)

    לא מובן מה כואב לכם..., 22/07/12 16:23

    • נו ואם הם בני אדם אז מגיע להם לאכול לי את הכיס?

      אורית, 22/07/12 17:30

      מה כואב לי? כואב לי שאני משלמת 3000 ש''ח לגן והחרדים משלמים 100ש''ח ואת השאר גם אני משלמת!! וזה על 10 ילדים לא רק על 2!!
      כשאני מדברת על צדק חברתי,אני מתכוונת שהסוציאליזם מת,ממש כמו בקיבוצים,זה פשוט לא עובד! אני מתכוונת לכך שכל אחד צריך לקבל בהתאם למה שהוא תורם ולא בשום דרך אחרת!!! מי שבןוחר לא לתרום ובנוסף להביא 10 ילדים לעולם,מי שבוחר לא לעבוד אלה ''ללמוד'' שיקח הככככלללל בחשבון,בחשבון הפרטי מהכיס הפרטי שלו!! לא,לא מהמיסים שלי!!!

    • מה מפריע?

      אסף, 22/07/12 17:53

      רובם לא נותנים כמעט שום דבר, רק לוקחים לוקחים ולוקחים.
      אנחנו, הציבור החילוני העובד, נותנים נותנים ונותנים (או יותר נכון, הרבה פעמים פשוט לוקחים לוקחים ולוקחים מאיתנו), ובחזרה אנחנו מקבלים את האות השביעית באלף בית.

      חוץ מזה, מה ההיגיון לתת צהרון בחינם למשפחה בה אחד ההורים לא עובד?
      אם הוא לא עובד אז יש לו זמן לטפל בילדיו.

      לא מספיק שכספיי המיסים שלי מממנים את השהות שלו בישיבה, את בית הספר של הילדים שלו (בו במקום ללמד אותם מתמטיקה ואנגלית, מדעים וספרות, מלמדים אותם איך לעבוד עבודת אלילים) ואת כל שאר מחייתו, עכשיו אני גם צריך לממן את הצהרון של הילדים שלו? וזה כמובן בנוסף לגנים וצהרונים לילדים שלי, כי אשתי ואני עובדים...

      זו חוצפה שכבר ממש מתסכל לנסות ולהסביר.

      זה מה שמפריע, וזה במילים ממש עדינות.

    • בני אדם

      חרד, 22/07/12 17:55

      חרדים הם אנשים שנבראו בצלם, אבל, הפוליטיקאים הקטנים שלנו, מאז קום המדינה משלמים להם אתנן כדי שיתמכו בבחירתם.
      והיום הגולם שהם יצרו קם על יוצריו.
      לרוב החילוני המתכווץ קשה לשאת את המיעוטים המתרחבים ללא תרומה ממשית לכלל הציבור.

      • האמת

        על תאמין לכל מה שאומרים לך, 23/07/12 07:08

        חרדי תורם למדינה הרבה יותר מחילוני ומבחינות רבות:
        1. תרומה כלכלית 1. חילוני שמצליח להרשות לעצומו (יש מילון כאלה), נוסע לחו''ל פעם ואפילו פעמיים ושלוש בשנה. הוצאת כסף לחו''ל מזיקה למדינה מבחינה כלכלית יותר מכל.
        2. תרומה כלכלית 2. בכל שנה מגיעים לארץ אלפי בחורים ובחורות חרדים כדי להשתלב בחיים החרדיים שכאן. הם משלמים שכר לימוד, מממנים מגורים, קונים מזון, מטיילים בארץ ועוד ועוד. למעשה מדובר במפעל ייצוא ענק שעובדיו הם בחורי הישיבה הישראליים שמייצאים תורה ומכניסים סכומי כסף אדירים למדינה. וואלה, לא סיפרו לך את זה נכון?
        3. תרומה חברתית 1. מחזיקים משפחות גדולות המחנכות לאורח חיים פשוט ומוסרי ודואגים להפחתת הפשע. אני יודעת שיש שיקפצו ויצעקו. אבל, יש לי עצה, תבררו כמה מבין האסירים מקבלים מזון מהדרין ותבינו כמה מעט חרדים יש בכלא.
        4. תרומה חברתית 2. המתנדבים בעם הם בדרך כלל חרדים. אני יודעת, תצעקו ''הם לא עובדים, אז יש להם זמן..'' אבל,לא. המתנדבים הם פעמים רבות אלו שעובדים בעבודות חולין
        5. תרומה רוחנית. יש שלא מאמינים. אני כן. לדעתי לימוד תורה תורם לעם ושירות בצבא עם תערובת גברים ונשים, מזיק.

  • 89.

    כל הכבוד לשר החינוך שביטל את האפלייה הנוראית הזאת (ל''ת)

    אליאור, 22/07/12 15:27

  • 88.

    לבטל קיצבאות הילדים ולהפסיק הילודה המוגזמת (ל''ת)

    אבי, 22/07/12 15:17

  • 87.

    ביבי מכר את עצמו לחרדים,תומך במשתמטים ובעריקים (ל''ת)

    ובזמנו הפנוי הוא עסוק רק איך לנסר בתים, 22/07/12 15:14

  • 86.

    כל הכתבות שלו צריכות להופיע במדור דעות (ל''ת)

    יצחק אשר, 22/07/12 14:46

  • 85.

    עבדים הינו של ביבי והרב קקה (ל''ת)

    thki, 22/07/12 14:19

  • 84.

    עוד כתבה מגמתית של מניב השמאלני, החרדים היו עוברים את מבחן התעסוקה

    ישראלי 3, 22/07/12 14:17

    לפי החוק חרדי שלומד תורה נחשב כעובד לפי מבחני התעסוקה , לכן גם אם היו מבחני תעסוקה החרדים היו עוברים אותם.
    ביטולם של המבחנים ע''י סער עזר בעיקר למשפחות החלשות שההורים מובטלים בהם

  • 83.

    לקאנות ולקטר על אנשים מעוטי יכולת זה התגלמות הרוע=שינאת חינם. (ל''ת)

    אחרית הימים בדרך, 22/07/12 14:02

    • מעוטי יכולת זה דבר אחד, מעוטי עשייה זה דבר שונה לגמריי. (ל''ת)

      אסף, 22/07/12 17:54

  • 82.

    חברים, אם אי אפשר עליהם חרדים,אז תצרפו אילהם (ל''ת)

    תרווחו פעמיים -העולם קיים בשביל התורה!, 22/07/12 13:21

    • קבל תיקון

      לימור, 22/07/12 17:58

      העולם הפיזי קיים ב - ''שביל החלב''.
      התורה היא תורת חיים למאמינים, לכל השאר לא.

  • 81.

    החילונים עובדים קשה ובקושי מחזיקים 2 ילדים

    החרדים עניים כי משריצים 10 ילדים ולא רוצים לעבוד, 22/07/12 11:58

    מדינת אפלייה!
    חייבים לעשות שינוי בבחירות הקרובות.
    נמאס כבר מהניצול הזה של החילונים שעובדים!!

    • בזכות התורה שלהם את בארץ האבות.גם את רשאית ללדת 20 ילדים ובחרת בכלב/חת

      די לשינאת חינם, 22/07/12 14:06

      ואני חילונית+3ילדים. שתמיד אוהבת לתת ולעזור וחלילה עיני לא באף אחד.

      • בזכות התורה שלהם?????

        אפי, 22/07/12 15:09

        אז שישבו בגבולות המדינה וישמרו עלינו, לא צריך כיפת ברזל.

        • בזכות התורה שהיא לא שלהם נטבחו 6 מיליונים

          עדי, 22/07/12 16:28

          ואם ימשיכו ככה יטבחו עוד כמה פה בארץ בעתיד...

      • אני בזכות עצמי (ל''ת)

        ולא בזכות אף אחד אחר..., 22/07/12 16:24

      • נזכרתי בהגדה של פסח - ''רשע מה הוא אומר וגו''' (ל''ת)

        רשע, 22/07/12 17:48

      • התורה שלהם

        מאיר, 22/07/12 17:52

        התורה היא של כל העולם המונותיאיסטי. מאמינים בה יהודים, מוסלמים ונוצרים.
        היא לא ''שלהם'', היא של כל מי שמעריך, מוקיר ומאמיו בה.
        לא בגלל החרדים, שלכל אורך הדרך היו שוללי ציונות, אנחנו בארץ, אלא למרות החרדים, ותודה להורינו שסחבו על גבם את משא החרדים.

  • 80.

    תכניסו טוב טוב לראש שלכם . נתניהו הוא ראש הממשלה של החרדים והמתנחלים

    בנצי א, 22/07/12 11:46

    על שאר אזרחי ישראל כולל האהבלים שתומכים בו בעיוורון מוחלט. הוא משתין על כולם מהמרפסת בקשת .

  • 79.

    ביבי בהפוכה...

    גו, 22/07/12 11:35

    תפסיקו לבכות ותגיעו לקלפי בבחירות הבאות עלינו לטובה, אחרת ביבי ימשיך לעשות לנו את תרגילי ההפוכה: גיוס מגיל 26, מימון גני ילדים לחרדים ושאר מרעי בישין שהוא ושותפו, שטיינאץ, ממשיכים לבשל לנו.
    צאו מהאדישות !!!

  • 78.

    כן, בואו נשלם לחרדים עוד קצת כסף. למה לא. (ל''ת)

    ניצן, 22/07/12 10:55

  • 77.

    מישהו עדיין לא מבין שאנו עבדים של החרדים והמתנחלים??? (ל''ת)

    אבי, 22/07/12 10:53

  • 76.

    ראיתם את מסע הלוויה של הגאון אלישיב זצ''ל? זו התשובה לכל מי שמתקשה (ל''ת)

    להבין את גודל הצרה, 22/07/12 10:50

  • 75.

    אוכל בלי הכשר הבגצ יכול למנוע את המכה (ל''ת)

    המכשיר הלאומי, 22/07/12 10:49

  • 74.

    החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים

    החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים ה, 22/07/12 10:48

    החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים חילונים נמאסתם

    • זה לא החילונים, זו התקשרות שהתגייסה למלחמת האחים. (ל''ת)

      שי, 22/07/12 14:03

      • הם לא האחים שלי ושל רבים מזארחי המדינה. הם הכספומט של ביביהו. (ל''ת)

        נשבר ה-ז- מהם, 22/07/12 16:12

        • חבר, התבלבלת, החילונים הם הכספומט... (ל''ת)

          אסף, 22/07/12 17:56

    • החרדים החרדים החרדים החרדים החרדים = אסון לאומי ומכת המדינה.

      נשבר ה-ז- מהם, 22/07/12 16:10

      אתם והכספומט שלם ביביהו נמאסת. עופו לנו מהעניים.

  • 73.

    ביבי, כרגיל- מהמקפצה... עלינו

    ממשלה הזויה, 22/07/12 10:48

    מי שלא בא להצביע נגדו הוא כנראה חרדי או רוצה לראות את חורבן המדינה במו עיניו.

  • 72.

    השמאלנים אכולי שנאה וגם אחוזי היסטריה.

    יצחק, 22/07/12 10:40

    טוב, לקחו להם את השלטון ולא החזירו. נראה שגם הוא לא עתיד לחזור אליהם בשנים הקרובות וזאת בעיקר בגלל שהשתנה פה המאזן הדמוגרפי ב20 השנה האחרונות כשהעלו לפה מיליון רוסים בעלי נטייה פוליטית ימנית.

    באסה...

    • אני ימין מתון ולא אוהב פרזיטים חרדים.

      דיקטטורה עכשיו, 22/07/12 11:08

      כמו שחרדים לא אוהבים חילונים. אז אנחנו בתיקו.

    • מה הקשר?

      איל, 22/07/12 12:42

      מה הקשר לשמאל או ימין? אני ימין ועדיין יש לי עיינים בשביל להבחין שביום יום הממשלה הזו דופקת אותי!!! זה לא בהכרח ביבי או הליכוד כמו השותפות הקואליציונית. ביבי צריך להיות מנהיג אמיתי ולהפסיק את כל ההסכמים האבסורדים עם החרדים!!!

    • צריך מפלגה ימנית אמיתית חדשה עם אומץ. לא הצבענו ליכוד

      ימין, 22/07/12 13:13

      בשביל שבמשך שנים מפנקים רק מצביעי מפלגות אחרות.

      • בדיוק בשביל זה הצבעת ימין, גבר, זה מה שהוא עשה מאז ומעולם - דמגוגיה. (ל''ת)

        huck, 22/07/12 18:06

  • 71.

    הכתב כועס על חוק שווה לכל אזרחי המדינה, אתם בשמאל לא תקבעו מה זה צדק (ל''ת)

    משה, 22/07/12 10:34

    • משה - לך תעבוד קודם, אחר כך תבקש כסף! (ל''ת)

      משהו, 22/07/12 11:03

    • אם החוק שווה אז למה הוא נותן יחס שונה למגזרים שונים?

      אסף, 22/07/12 17:58

      או במילים אחרות, לפני שתלך לעבוד, כדאי שתלמד לקרוא.

  • 70.

    לא מרחם על אף אחד מכם...תמשיכו לבחור ביבי ואני מקוה שהוא יכביד עליכם

    לא מרחם על אלה שלא מרחמים על ילדיהם, 22/07/12 10:32

    עוד יותר

  • 69.

    עוד הוכחה לכשלום המחאה

    קפיטליסט חזיר, 22/07/12 10:28

    כדאי לעצור את כל הרפורמות בגלל המחאות. אל תתפלאו אם איכשהוא כל הרפורמות יועילו לטובת החרדים אבל לא יעזרו למעמד הביניים.

  • 68.

    בואו לא נהיה תמימים אם מחר בבוקר כל החרדים הולכים לעבוד אחוז האבטלה (ל''ת)

    יהיה מעל 20% אין כמעט עבודה בדרום ובצפון !, 22/07/12 10:27

  • 67.

    מדהים עיירות הפיתוח מצביעות ליכוד והחרדים חוגגים בכל המיתארים

    טובול- עם הליכוד גמרנו, 22/07/12 10:24

    האפשריים.

  • 66.

    מחאה חברתית שמתעלמת מהעדפה של חרדים וערבים שלא תורמים

    דיקטטורה היום, 22/07/12 10:20

    למדינה זו אינה מחאה.

  • 65.

    לא מצליח להבין,

    יוני, 22/07/12 10:19

    מדוע העובדה שקריטריון התעסוקה בוטל אמור לפגוע בהורים עובדים.

    כל מה שקרה זה שהבסיס לקביעה הונמך, כלומר גם ילד שהוריו לא עובדים זכאי לצהרון וילד שהוריו כן עובדים גם כן זכאי.

    או שהכתבה מגמתית או שהיא לא מסבירה את העיוות שנוצר בצורה נכונה.

    • מה לא ברור? זכאי רק מי שלא עובד יותר מ-28 שעות בשבוע. (ל''ת)

      קיטו, 22/07/12 10:41

    • מה שלא הבנת הוא שהצהרונים יבוצעו במקומות עניים

      איתי, 22/07/12 10:53

      ואם אין קריטריון של הכנסה, אז כל מי שיקבל יהיו החרדים.
      לא טפשים החרדים הללו. כשמדובר בכסף שלנו, הם אלופי הגנבים.
      ובראשם החארות 'חברי הכנסת' מש''ס ויהדות התורה.

    • מדוע אנשים שלא עובדים צריכים צוהרון?

      ziontrain, 22/07/12 12:52

      כל הרעיון של הצוהרון נועד לעזור ולתמוך באנשים עובדים -שיוכלו לפרנס את משפחתם,בזמן שהילד בצוהרון

      • בדיוק מה שאני חשבתי

        אמא עובדת, 22/07/12 14:12

        למה מי שלא עובד צריך לשים את הילד שלו בצהרון עד 16:00 אלא אם הוא עובד בשחור ( כמו 90%מהחרדים ) שמצהירים שהם לומדים , מקבלים אבטחת הכנסה אבל עובדים בשחור בשיפוצים או כל מקום אחר וככה מרוויחים שתי משכורות בלי לשלם אפילו פעם אחת מס!
        ואני מכירה את זה מקרוב מקרוב משפחה חרדי שמצהיר שהוא לא עובד מקבל הבטחצת הכנסה ובמקביל עובד בשיפוצים ומקבל עוד משכורת וככה גם כל החברים שלו מהכולל ...
        רק אנחנו החילונים שומרי החוק שמשלמים כל החיים מיסים ביום שאנחנו נופלים לקרשים וזקוקים לעזרת המדינה אנחנו גם עוברים חקירות למה כמה ואיפה וגם עושים לנו טובה שנותנים לנו דמי אבטלה או סיוע תקופה קצרה מאוד כי ביטוח לאומי מסייע לחרדים המסכנים שצריכים סיוע

        • בדיוק מה שלא הבנת

          אמא עובדת חרדית, 23/07/12 06:51

          עבדו עליך.
          זה שיש לך קרובי משפחה רמאים, זו הבעיה שלך.

          כל חבריו מהכולל עובדים ? הצחקת אותי. השמצה לשמה.

          לומד תורה לא נמצא בבית. לעניין זה הוא עובד ולכן, אם אשתו עובדת, הם זקוקים לצהרון. מה לא ברור?

          על אנישמיות כבר שמעת ?

  • 64.

    מה כואב לכם

    צחי, 22/07/12 10:19

    מה כואב לכם חבורה של זוללי חרדים? מחפשים איפה החרדים יכולים להרוויח ולא משנה אם זה טוב לכולם!! גועל נפש כל החילונים ששונאים את האחים שלהם כאילו היו מחבלים מהחמאס!!

    • הם יותר גרועים מהמחבלים. (ל''ת)

      xd, 22/07/12 10:32

  • 63.

    גדעון סער- הסכנה הגדולה ביותר ממשלה

    גיל, 22/07/12 10:16

    מדובר באדם מסוכן שכל מטרתו היא להרסוס את החינוך בישראל ולהכניס את המתנחלים וחרדים ללב המערכת. החל מהסיורים ההזוים בחברון ובשטחים וכלה במינוים של אנשים לא ראוים וקיצונים במשרד החינוך וכמובן העניין הזה של חוק חינוך חינם. כמו תמיד היחידים שנהנים זה החרדים והמתנחלים כל שאר הפראירים נשארים עם ה ז ביד..
    והעיקר תמשיכו להצביע ביבי תמשיכו לבקר את המפגינים האמיצים שלפחות יוצאים לרחובות ותמשיכו לאכול קש הבעיה היחידה שתוך שנים ספורות כבר לא תהיה לכם מדינה. כסף לא ישאר כי כך הפרזיטים ישתלטו עליו.

  • 62.

    הלוואי שכל חיי אתן לכולם ולא אצטרך שום חסד מאף אחד רק מהקב''ה (ל''ת)

    צדקה תציל ממות, 22/07/12 10:15

  • 61.

    המחאה שלנו הפסידה. מיעוט לא יכול להשיג כלום ואנו מיעוט. חזרה לייאוש (ל''ת)

    יושע, 22/07/12 10:15

  • 60.

    אני מנסה להבין -עזרו לי

    כמה שנאה, 22/07/12 10:14

    הרי לא כתוב פה שההטבה תינתן רק לחרדים. ההטבה תינתן לכולם. אתם רוצים אפליה מתקנת שבה לא יינתן לחרדים? זה אמור להיות שוויון?
    לי נראה כאילו לא איכפת לאנשים מה הם מקבלים, העיקר שהחרדים לא יקבלו ולא ייצאו נשכרים.
    אגב, אני חילוני.

    • אז הנה

      דג קטן, 22/07/12 14:07

      ההטבה לא תנתן לכולם אלא רק למי שגר באשכולות 1-3. שם גרים רק חרדים, וזאת כיוון שהם היחידים שגרים בערים נפרדות הומוגניות של חרדים עניים בלבד. עניים חילונים בד''כ גרים ביישובים הטרוגניים שבהם יש גם עשירים ולכן העוני שלהם לא עוזר להם במקרה הזה.
      באסה.

  • 59.

    החרדים עושים מצווה פרו ורבו והחילונים מגדלים כלב/חתול=הכל מלמעלה! (ל''ת)

    די לשינאת חינם, 22/07/12 10:14

  • 58.

    זה לא מפתיע. ביבי הוא נציג החרדים והמתנחלים (ל''ת)

    קיטו, 22/07/12 10:13

  • 57.

    כל מה שנעשה תמיד יהיה לטובת הדתיים. אז עדיף שנישאר בבית ולקק את פצענו. (ל''ת)

    אליאן, 22/07/12 10:13

    • אולי זה הרעעון? לתת לחרדים את פירות המחאה וכך להשתיק אותה ?

      ישראלית, 23/07/12 06:47

      לפחות זכות אחת יש לכם, לעזור לחלומדי תורה. תשמחו.

  • 56.

    מה אין היגיון פה

    סרגיי, 22/07/12 10:13

    לא עובדים ומקבלים הכל אני לא מאמין

  • 55.

    המחאה שלנו מחזקת את הדתיים שמנצלים אותנו, כי הם רוב ואנו המיעוט. (ל''ת)

    איה, 22/07/12 10:11

  • 54.

    ושוב הכתב האנטישמי מעוות את המציאות!!!

    יצחק אשר, 22/07/12 10:11

    הכל קשקוש שטויות ואתם קונים זאת כאילו זה תורה מסיני.

    • ממש לא קשקוש......!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      d, 22/07/12 10:33

      • בתור חוזר בתשובה אני יכול להעיד

        רונן בית הלחמי, 22/07/12 13:58

        שרמות הבטלה בתל אביב ממנה באתי עולים בהרבה על המגזר אליו אני גאה להשתייך כיום.

        ואני עדיין עבד לדת ההיטק

  • 53.

    מה שיש היום גרוע יותר ממחמת אחים

    יעל, 22/07/12 10:09

    לי ברור שילדיי לא יגדלו את ילדהם פה.
    זה יותר גרוע ממלחמת אחים.
    אנו חייבים לשנות את כללי המשחק.
    המיעוט החילוני יברח מפה.

  • 52.

    אנו אשמים. בוחרים בביבי שוב ושוב. הוא חזק ועושה מאתנו צחוק (ל''ת)

    נגה, 22/07/12 10:09

  • 51.

    העוני של החרדים נובע מבחירתם לא לעבוד

    א, 22/07/12 10:08

    הכל קומבינות של ממשלה שכל עניינה הישרדרותה תוך ריצוי אינסופי של החרדים על חשבון העובדים.כך הממשלה מנציחה את הפערים ותרבות הפארזיטיות הבטלה והעוני אצל החרדים.
    מקווה שבבחירות הבאות נשלם לממשלה הרעה הזאת כגמולה.

  • 50.

    רע לכם שהחרדים יהנו ? אנטישמים אתם כמו ירון לונדון הגזען. (ל''ת)

    יהודי חרדי שמח, 22/07/12 10:07

    • מצדי שהחרדים יעשו בטן גב כל יום כל היום. לא ממש מעניין אותי.

      אסף, 22/07/12 18:12

      רק שלא יהיה על חשבוני!

      שום דבר, אבל שום דבר, לא מכספי!
      לא שיפוצים בשכונות חרדיות בעיר שלי על חשבון הארנונה שלי! לא לימודים, צבא, קצבאות, גנים וכו' על חשבון מס הכנסה וביטוח לאומי שלי! לא הנחות בחשבון מים וארנונה על חשבון התשלומים שלי!
      לא, לא ולא!

      רוצים לעשות מה בראש שלכם? לגדל 70 ילדים בדירת חדר וחצי בבני ברק? לשבת כל יום בישיבה? ללכת לים? למועדון חשפנות? תעשו מה שבא לכם. רק לא על חשבוני.

      ובנוסף, כל אחד, אבל כל אחד ששירת בצבא, או תרם למדינה מזמנו בהתנדבות במסגרת שירות לאומי או אזרחי, או מי שלא יכול לתרום (עקב חלילה נכות פיזית או נפשית), ולא משנה עם הוא פלשתינאי, ישראלי או אזרח זר (ותאמינו או לא יש הרבה מתנדבים שהם כלל לא אזרחי ישראל, חלקם אפילו לא יהודים), נוצרי, מוסלמי, יהודי, בודהיסט או בן לכל דת שהיא (או אפילו אתאיסט כמוני), מגיע לו לקבל הטבות גדולות והקלות ממשיות (כלומר כאלו שממש יתרמו לו ויפתחו בפניו דלתות).

      וזו הצעה מאוד מאוד שיוויונית.

      • שרות לאומי חרדי

        חרדית שמפרנסת לומד תורה, 23/07/12 06:46

        ואני טוענת שלימוד תורה זהו שירות לאומי מן המדרגה הגבוהה ביותר.

        כמה מגיעה לדעתך לחרדי ששרת בלימוד תורה 20 שנה ?

  • 49.

    לא מבין מה הבעיה

    קוהלת, 22/07/12 10:04

    שהילדים של החרדים יקבלו את מה שמיועד לכולם או זה שהם חרדים די תרדו כבר מזה אגב לעמרי על מנת להפיג את הדאגה שלך אזכיר לך ששכחתה את הערבים גם הם יהנו אז מה זאות הגזענות הזאות ואני חילוני לגמרי אבל בניגוד לך יש בי חמלה לכולם לכל מי שצריך כן וגם עם חרדי הוא

  • 48.

    לא לחינם מכנים אותנו החרדים ''חמורו של משיח''.

    מיקי, 22/07/12 10:03

    אנחנו נשחקים, נאבקים ונלחמים - והם נאמנים.

    לדעתי, ימות המשיח כבר כאן, אם אתה חרדי. גן עדן.

  • 47.

    חרדים אשמים בהתחממות גלובלית (ל''ת)

    צדק חברתי, 22/07/12 09:59

  • 46.

    עם טיפש עדין לא מבין שמדינה היא רק לטובת הפרזיטים ואתם חייבים לשרת אות (ל''ת)

    רוסי, 22/07/12 09:54

  • 45.

    אוי וי רצינו לעזור רק לעניים חילונים. החרדים מעזים להיות עניים! חוצפה (ל''ת)

    רציונליסט, 22/07/12 09:54

  • 44.

    כמו תמיד - החילונים צועקים והחרדים סופרים את הכסף וצוחקים

    מורן, 22/07/12 09:47

    מדהים מה אפשר להשיג שהפוליטיקאים שאתה שולח לכנסת אשכרה עובדים בשבילך

  • 43.

    המחאה העיקרית שלנו היא בקלפי

    שוזי, 22/07/12 09:41

    אני עם הליכוד גמרתי- מה לגביכם?

    • צודקת - אסור לבחור ביבי נתניהו. זה ראש ממשלה שימכור את בוחריו

      somebody, 22/07/12 10:17

      הדבר האחרון שביבי חושב עליו הוא טובת הציבור. עצוב מאוד.

      פשוט לא לבחור בו!

      ראיתי סקר מהימים האחרונים שביבי מקבל רק 24 מנדטים לעומת 21 של העבודה.

      יש תקווה. ואני ימני !

  • 42.

    מדינה מפגרת שמלעיטה את אלה ששוללים את קיומה. (ל''ת)

    דיקטטורה היום, 22/07/12 09:40

  • 41.

    מי שלא עובד - לא לסבסד אותו. פשוט. המלצות וועדת טרכטנברג הן ......

    יחיאל כ''ץ, 22/07/12 09:37

    המלצות.
    ידוע כי 70% מהחלטות הממשלה אינן מיושמות בשל העדר תקציבים.
    הבעיה שהמפלגות הדתיות , בעיקר ח''כ גפני , מדגל התורה ,שיושב בראש וועדת הכספים מחזיק את הברז , מנווטות את הכספים הציבוריים לטובת הסקטור הדתי

    גם בנושא הדיור רואים כולם שח''כ אטיאס מש''ס דואג בעיקר ל''צאן מרעיתו''.

    מכעיסה ומרגיזה העובדה שהמפלגות הסקטוריאליות הדתיות שרוב הבוחרים בהן אינם עובדים , נהנים מהקופה הציבורית על חשבון העובדים.

  • 40.

    אני יורד מהארץ

    אחד שנמאס לו, 22/07/12 09:35

    כי חרא מדינה, 16 שנה אני עובד משלם מיסים גבוהיים ועל הכתפיים שלי משפחות חרדיות.
    נמאס לי, פשוט נמאס

  • 39.

    הייאוש הגדול

    דרורה, 22/07/12 09:29

    זהו נמאס, אחרי השתתפות בהפגנות שנה שעברה, ואמונה שיחולו שינויים בארץ, הכתבה הזו מלמדת ששום דבר לא משתנה. בנימין נתניהו, כמעט תמיד הצבעתי ליכוד, הבחירות הבאות יהיו פעם שניה שלא אצביע ליכוד. הכניעה לחרדים - נמאסה, נמאסה נמאסה

    • ליכודניק לא מאיים

      אמיר, 22/07/12 10:05

      פשוט עושה אז ברור שאת מה זה שמאלנית

      • איזה שטויות ''ליכודניק לא מאיים'' ... מה זה ליכודניק?

        אחד העם, 22/07/12 10:21

        אני ימני בדעותיי אז זה אומר שאני ליכודניק?

        פעמיים בחרתי ליכוד, וזאת הפעם האחרונה (כל עוד ביבי בראש המפלגה).

        מה זה ליכודניק? מה, אני אבחר בהם בל קשר לאיך שהם יתפקדו בממשלה, רק מכיוון שאני ''ליכודניק'' ?

        איזה חארטה, בחיי ...

  • 38.

    אי אפשר להגיד במקביל שצריך לתת כסף לעניים אבל לא לחרדים

    זוהר, 22/07/12 09:27

    מה לעשות שחרדים הם עניים.
    ואם אתם נותנים כסף לעניים, הוא מגיע לחרדים.

    אז, או שלא נותנים כסף לעניים, או שנותנים גם כסף לחרדים.
    אין אופציה נוספת.

    • חתיכת אידיוט מצד אחד אתה לא יכול להמנע מהחובות שלך ולקבל רק זכויות

      הנותן בסתר, 22/07/12 09:42

      זה לא עובד ככה רק במדינה המעוותת שלנו אתה יכול לא לתרום לחברה ולסחוט אותה עד הטיפה האחרונה

      • היפוך בהגדרות

        מכירה, 23/07/12 06:43

        מי קבע שחרדים לא תורמים ?
        אתם ממציאים הגדרות שעבודה זו תרומה ולימוד תורה לא.

        אני חושבת הפוך: לימוד תורה זן תרומה ועבודה לא.

    • אבל למה רק לעניים חרדים? (ל''ת)

      גיא, 22/07/12 09:59

    • צריך לתת לעניים שקודם כל יכולים לעבוד ולא מספיק להם

      שששששש, 22/07/12 10:02

      ולא למי שמסתמך על המיסים שלך

    • לזוהר כמעט ועלית על הבעיה

      חנן, 22/07/12 10:55

      אם החרדים עניים אז כל ההשמצות על כספים הולכות פייפן ואיפה נשים את הבושה שאין להם עודפי כספים

  • 37.

    יחי הממשלה הנפלאה שרק עושה טוב - לחלק מהאוכלוסיה

    שיוויוני, 22/07/12 09:26

    הממשלה הזאת תיפול נפילה חופשית.

  • 36.

    זבל של מדינה

    אחד, 22/07/12 09:24

    צריך להפסיק להתגייס להפסיק לשלם מיסים ואולי לעוף מפה בכלל, שישארו הדוסים ויגנו על עצמם

    • תגובה ל36

      קוהלת, 22/07/12 10:10

      מקווה שתבחר בדרך השלישית לעוף מפה זאות לא מדינה למשתמטים מחובות נכוןהחיים אולי קשים כמו בכל מדינה אחרת אבל מי שחושב לא לשרת לא לשלם מיסים אז שיעוף מפה וכמה שיותר רחוק סימנתי עוד שמאלן פחות

  • 35.

    זה מה שקורה ש-41% מהציבור הם מטומטמים.

    רועי, 22/07/12 09:23

    תמשיכו להצביע ביבי.

  • 34.

    רציתם ליכוד קיבלתם ליכוד נא להשתחוות ולשתוק (ל''ת)

    הכל כרגיל, 22/07/12 09:18

    • מדוייק...מי שבוחר זבל שלא יתלונן על הריח (ל''ת)

      צחנה חונקת, 22/07/12 10:36

  • 33.

    חחחח

    שמאלני, 22/07/12 09:18

    לפי התגובות עד עתה לא נראה שמבינים על מה בכלל המחאה וכן תמיד זה נגמר החרדים האלה תעשו טובה זה המציאות צוחקים עלינו הגיע הזמן שנלמד מהחרדים

  • 32.

    פשוט הזוי! איך אפשר לקרקס כך בציבור העובד? (ל''ת)

    אמא לילדים גדולים, 22/07/12 09:16

  • 31.

    ביוקרטייה וקאפיטאליזים חזירי מעורבבים ביחד הורסים את החברה (ל''ת)

    פקק תנועה , 22/07/12 09:15

  • 30.

    ממשלת הרשע של ביבי צוחקת עלינו. רוצו תצביעו ביבי שוב,פריירים (ל''ת)

    שי, 22/07/12 09:12

  • 29.

    ככה זה שאת המחאה מנהלים בצורה פופוליסטית ולא מקצועית...

    יגאל מירושלים, 22/07/12 09:11

    בואו נראה כיצד נדפוק את החרדים....מה יצא מזה? נראה כבר....

  • 28.

    האמת מתגלה: דפני = גפני (ל''ת)

    מר גיב, 22/07/12 09:09

  • 27.

    אבל סער האפס ושאר האפסים בממשלה לא יחייבו אותם בלימודי ליבה (ל''ת)

    הכל שוחד בחירות, רק להישאר בתקפיד. עלובי נפש, 22/07/12 09:08

    • ואת הערבים שיולדים 10 ילדים בממוצע כופים את לימודי הליבה? (ל''ת)

      סתם שלאה., 22/07/12 09:25

      • כן. בתי ספר ערבים מלמדים לפי תכנית ליבה (ל''ת)

        דני, 22/07/12 10:00

    • אכן 2 וחצי מיליון חרדים וערבים אסון למדינה.

      דיקטטורה עכשיו, 22/07/12 10:22

      משריצים ילדים על חשבון החילוני האומלל.

  • 26.

    צהרון לתינוקות במגזר החרדי

    ננה, 22/07/12 09:07

    לדעתי נפלה , ועכשיו לכווולם , לא לעצור להגדיל , ונא לא לשכוח שבמגזר הזה הנשים מופלות ומנוצלות יותר מכולן הן צריכות לפרנס את הגברים שלהם והן לא ירימו ראש
    ''השם השם''

  • 25.

    כמה אבסורד

    עם ישראל חי, 22/07/12 09:02

    יש בכתבה הזאת יש שיויון בנטל העזרה היא כוללת את כולם הכותב הינו מגמתי בהסתה ולא מעבר
    מכלום להתסיס את העם אין פשוט ''שנאת חינם'' כי אתם לא מבינים מה התרומה של הדתיים אתם פשוט הולכים עם מנגנון מעוות ועליו רוכבים...

    • עוד שטוף מוח בידי כוהני דת נבערים. (ל''ת)

      דיקטטורה עכשיו, 22/07/12 10:27

    • לא לא חביבי, אנחנו מבינים מצויין

      אריאל, 22/07/12 10:30

      התרומה של הדתיים (הלא-חרדים) היא בדיוק כמו של כל חילוני. עושים צבא, משלמים מסים והכל. התרומה של החרדים היא שלילית - כסף לא נכנס למדינה מהם, אלא רק יוצא על הקצבאות שלהם, והפרוייקטים המסובסדים שלהם. כלומר, את הזכויות הכלכליות הבסיסיות שכולם מקבלים, גם חרדים מקבלים. הבעיה היא שלחרדים יש גם זכויות שאין למי שלא חרדי - קצבאות לאברכים (על מה? על זה שהם הולכים לישיבה?), מה שנשאר מהדיור הציבורי מופנה רק לחרדים (שר השיכון מש''ס), מה שנשאר מ''חינוך חינם'' הולך רק לחרדים, ולמרות המגמות החיוביות של השנים האחרונות - הרוב המוחלט לא מתגייסים. לא לשרות צבאי ולא לאזרחי. רק ללכת לישיבה, לחזור הביתה ולא לעשות כלום. בילדים - האישה תטפל, ואם מישהו בבית יעבוד - זאת תהיה האישה. באמת שעצוב לי שהחרדים הגיעו למה שהגיעו, ועצוב לי שאני אומר את זה, אבל זאת אוכלוסייה נצלנית, שוביניסטית, שלא מגיע לה דבר. זכויות מגיעות למי שעושה את חובותיו. ואם בא לך לדבר על הערבים, לפחות הם עובדים ומשלמים מסים. ואף אחד עוד לא מצפה מהם להתגייס. למרות שגם אצלם יש לא מעט שמתגייסים - הם לא יהודים אפילו. זה רק מראה איזה גועל נפש החרדים.

      • החרדים זו כבר כת סגורה שפרשה מכלל עם ישראל. (ל''ת)

        דיקטטורה עכשיו, 22/07/12 11:10

        • דיקטטורה ועם ישראל הולך ביחד נפלא

          עם ישראל חי, 22/07/12 14:09

          תגדיר לי בכלל מה הקטריונים שהופכים אותך ל''עם ישראל'' אתה וחברך שהגיב למעלה כ''כ בורים וחסרי השכלה ליבי ליבי איתכם ...

      • דעה אחרת...

        יודעת, 23/07/12 06:41

        אני עובדת מגיל צעיר ומשלמת מיסים, ברוך השם גבוהים.מצליחה מאוד בעבודתי בין ח-י-ל-ו- של בעלי בישיבה נ-י-ם.

        לימודומשרת את העם. אנחנו מקריבים רבות לשם כך. חברותי לעבודה נוסעות לחו''ל פעמיים בשנה, יוצאות למסעדות, לבילויים ועוד ועוד.

        אני ובעלי משרתים את העם לא 3 שנים אלא עשרות רבות של שנים.
        אני יודעת שאתה חושב אחרת.
        אבל מה שאני לא מצליחה להבין הוא, למה נראה לך שאתה הקובע האחרון ב''איך משרתים את המדינה''.
        אתה חושב שדרך אחת טובה (צבא) והשניה (ישיבה) נצלנית.
        אני חושבת ההיפך. שדרך אחת טובה (ישיבה) והשניה (צבא) מזיקה.
        נשמע מוזר. אה? אבל תתפלא יש עוד אנשים שחושבים בעצמם ולא מצטטים סיסמאות.
        קיום של צבא חילוני במתכונת הנוכחית של תערובת בין חיילים לחיילות הינו מתכון בטוח לאסון לאומי.אלוקים הזהיר שיעניש על פריצות, אבל על פריצות בצבא יעניש במיוחד.
        אתם עוצמים עיניים ואנחנו מוותרים לכם.
        אנחנו פקוחי עיניים, ואתם, סתומי העיניים, תכתיבו לנו?
        אנחנו המשרתים האמיתיים. אני יודעת שתתבכיין שאתה משלם מיסים. עוד סיסמא נבובה. אני משלמת מיסים אבל לא זורקת כסף לחו''ל כמו שעושים אין ספור חילונים ומזיקים מאוד

  • 24.

    תוצאות המחאה המבולבלת

    ג'ימי ברגר, 22/07/12 09:01

    המחאה המבולבלת והאוילית גורמת נזק אחר נזק. רוב הכספים החדשים הולכים לחרדים. העלאות מסים, שהם הכרחיות כדי לממן זאת, תיפולנה שוב על המעמד הבינוני. קבוצה קטנה של פרופסורים קומוניסטים ו/או פופוליסטים עשתה כסף מהמחאה. ואדם אומלל עם בעיות נפשיות שניצל את עובדי הקבלן שלו ולא שילם ביטוח לאומי עבורם, הפך לגיבור המחאה. הציבור אינו לגמרי מטומטם, והבין את הענין. העתונות עדיין לא, וכך עכשיו יש הפגנות של מאות אנשים בלבד ומכסים אותן בהתלהבות עשרות עיתונאים.

    • טיפש ולא מבולבל - זה מה שאתה וגם קצת רשע וקנאי (ל''ת)

      יובל הברגרי, 22/07/12 09:27

  • 23.

    עוד תיחמון של גדעון סער - ככה זה כששמים איש בינוני עם אג'נדה פוליטית

    אזרח, 22/07/12 09:00

    כאחראי על החינוך בארץ.
    אז שוב כמו לגבי הדירות - החילונים עובדים, החילונים מוחים, והחרדים נהנים מכל העולמות, וביבי ממשיך להוביל בסקרים, כי יש לנו עם מטומטם.
    מה שאני לא מבין מאין צצה הסטיגמה על ''הראש היהודי'' כשהעם כ''כ מטומטם.

  • 22.

    אם אחד ההורים לא עובד- למה מגיע להם צהרון חינם?

    ניר, 22/07/12 08:58

    שיטפלו בילד בבית, הם בכל מקרה לא עובדים

    • לא הבנת שעובדים עליך

      מסבירנית, 23/07/12 06:25

      שכחו לספר שהבעל לומד בכולל.

      בודקים אותו ברמה של דקות. אם ייעדר לרבע שעה ויגיע פקח, כל חביריו יפסידו את המילגה.

      בקיצור, האבא נמצא מחוץ לבית ולא יכול לטפל בילדיו. והאמא עובדת.

      אני יודעת שעכשיו תקפצו ''אז שיילך לעבוד'' וכו' אבל בואו לא נערבב נושאים שהתשובות לגביהן ארוכות ובכל מקרה אם יעבוד, יצטרכו גנון. לא?

  • 21.

    אתם עוד תשלמו בדבר הכי חשוב לכם - הכסא (ל''ת)

    ממשלת אפסים, 22/07/12 08:55

  • 20.

    מקומם שהתקשורת נגד החרדים=שינאת חינם בין אחים. (ל''ת)

    אחת מהעם, 22/07/12 08:49

  • 19.

    גדעון סער - האכזבה הכי גדולה של הממשלה הזו. צבוע ותככן ודואג מסתבר רק

    תמר, 22/07/12 08:44

    לחרדים ולמתנחלים. גועל נפש.

    • מצטער להגיד לך, אבל זה לא רק גדעון סער

      דביר, 22/07/12 10:44

      תראה לי ליכודניק אחד, בממשלה הזאת, שלא משתף פעולה עם הגניבה הזאת מכלל הציבור, לטובת החרדים. תראה לי אחד (!) ממפלגת השלטון שמודה בזה שבכלל יש אפליה בין חרדים ללא-חרדים בנושא דיור ציבורי, קצבאות ילדים, חינוך חינם וגיוס לשירות צבאי או אזרחי. אף אחד מהם לא מודה בזה, וגם כשמעלים טענות כאלו מולם, הם מדברים על שינויים איטיים ומגמות שנעשות מרצון - או בקיצור, אנחנו צריכים לחכות שהחרדים יעשו לנו טובה ויתחילו לשרת, ולעבוד. וזה, אנשים, לא יקרה. אולי כשהרוב יהיה חרדי. ח''כי ושרי הליכוד משקרים לנו בפנים כשהם אומרים שהחלוקה בנטל תיעשה שיוויונית - אין שום דבר שיוויוני בחייל בן 23 שמקבל 5000 שקל בחודש (+ הטבות בשירות - אין תורנויות, שבתות וכו'), לעומת חייל בן 18 שמקבל 400 שקל לחודש ולא יוצא הביתה. סבבה? זה לא שיוויוני, וזה הכי רחוק שביבי היה מוכן ללכת. טוב, נגייס חרדים, אבל בגיל 23 (כשיש להם 4 ילדים), ועם משכורות של אנשי קבע (עם ותק). סליחה, אבל למה מה קרה? זה ''יותר שיוויוני''? זה עוד פחות שיוויוני. אני אסרב להגיע למילואים לפני שאשתף פעולה עם האפליה הזאת. ומצדי שהכל יתפרק (אלא אם יש צו 8).

    • נתניהו רע לחילונים הלא עשירים.

      חמי, 22/07/12 10:47

      אני ידעתי מראש שהנתניהו הזה לא דואג בשיט לישראלים העובדים. הוא דואג לטייקונים, לעשירים, לחרדים, למתנחלים.
      אנא מכם מצביעי הליכוד לשעבר, אולי תפנימו כבר אולי שנתניהו רע לחילונים הלא עשירים ?
      מספיק שחלק מכם יצביע למפלגות אחרות וכבר הוא נופל בענק לאופוזיציה.
      לא משתלם לכם להפיל אותו כבר ?

  • 18.

    חחחחח השמאל עושה לחרדים ולערבים את העבודה חחחחחחח (ל''ת)

    משה, 22/07/12 08:43

    • תמשיך לצחוק, קרציה, עד שהכלב ימות ואז מה יקרה לקרציה? (ל''ת)

      אה, אתה לא למדת ביולוגיה אף פעם, בור שכמוך, 22/07/12 09:09

      • בור שכמוך - הידעת שביולוגיה יש בגמרא?

        יוני, 22/07/12 14:07

        בור שכמוך... ביולוגיה אתה יכול ללמוד ממש אבל ממש בתורה . בגמרא יש הכל כולל ביולוגיה. רק מה, אתה כל כך נאור שאתה לא תדע לקרוא ולהבין דף בגמרא. יש לך עוד הרבה הרבה בכדי להבין זאת. אני מציע לך להתחיל שורה אחת בדף גמרא (כי זה מאוד קשה . ילד בחיידר יכול לעזור לך...)
        דרך אגב אמרו לך שאתה אנטישימי?

  • 17.

    אנשים קטנים מטילים צל ארוך כשהשמש שוקעת

    אזרח ותיק, 22/07/12 08:43

    וככה צוחקים פוליטיקאים קטנים, הזקוקים לתמיכה של הקול החרדי. לא עקרונות, אלא מילים ריקות מתוכן: העיקר שהעול ממשיםך להיות חלק מן הרוב הדומם, העובד ומשרת, המשלם מיסים וסוחסב על עצמו את המדינה. והפוליטיקאים הקטנים חוגגים, מעוותים את ההחלטות של הוועדות שהוקמו למען הנזקקים באמת ורק מטיבים עם אלה שמנצלים את האחרים, ללא לתת תרומה כלשהי למדינה. לזה דרדרו אותנו מפלגות הימין בקדנציות השונות שלהן...ובעת בחירות, קל להסיט את תשומת הלב מן הבעיות על ידי יצירת מצבים ביטחוניים. לפעמים בעזרתם המוגשת ברצון על ידי אנשי חמאס וכמוהם...הוי למדינה שלזה הגענו!

  • 16.

    ממשלה מנוולת. ביבי מטפח דור של פרזיטים (ל''ת)

    שימי, 22/07/12 08:42

  • 15.

    מספיק עם ההסתה החולנית נגד החרדים

    חנן, 22/07/12 08:37

    לא נמאס לכם לחרחר מריבות בתוך העם

    • אנחנו ואתם לא אותו העם, מצידי שתתאבדו כולכם. (ל''ת)

      הקדוש, 22/07/12 10:01

    • צודק. העיתונאים מסכסכים בתוך ישראל. מסיתים לשנאת חינם. (ל''ת)

      חטאים למקצוע שלהם. עיתונאות זבל., 22/07/12 10:10

  • 14.

    תלדו ילדים במקום עוד כלב וחתול וגם אתם תקבלו. (ל''ת)

    מה הבעיה? רוצים לאכול את כל העוגה בלי לעשות דבר?, 22/07/12 08:27

    • כמה טיפשות

      אני, 22/07/12 11:38

      הכתבה מדברת על צהרונים לילדים, רק לחרדים יש ילדים????????

  • 13.

    כתבה מלאה בענווה

    סופר סתם, 22/07/12 08:20

    האם זה הכל ....תסעו לבית שמש ...קריה שלימה
    על טהרת החרדים נבנתה שם ...מאיפה הכסף לבניה.. ולמי היא ניתנה ...אם החרדים אינם עובדים כיצד היא נרכשה על-ידם...
    אם המדינה נותנת לחרדים דיור חופשי ..כשתרומתם למדינה = אפס אז למה שלא תתן למשרתי הצבא ..לסטודנטים..
    משרד השיכון בונה רק לחרדים ...והכל בצנעה
    לא ראיתי או שמעתי בניה כזו לצעירים במדינה
    ואיכלוסם .. וצר השיכון עוד מאשים את האוצר ..איפה העיתונאים ...ואיפה התשקורת ..
    קבוצת בטלנים עלובה ...

    • איפה בונים לחרדים על מה אתה מדבר בכלל

      אתה עם התגובה של הענווה, 22/07/12 09:00

      כל מילה שלך רחוקה שנות אור מאמת תעשה לי טובה ואל תהיה סופר סתם אה? תהיה סופר אמת ואל תמציא מחלומות בלהותייך

    • זה לא נגד חרדים

      אבל הכתבה צודקת, 22/07/12 09:33

      אני גר בשכונה חרדית. אנחנו שני בני זוג עובדים ובמשך שנים מתקשים למצוא משפחתון או צהרון לילדנו, כיוון שכשהגענו לשכונה היו בה 10 צהרונים לערך ועכשיו יש - עם אלפי ילדים חרדים - רק שניים. מדוע? כי החרדים לא צריכים צהרון. האשה הולכת לעבוד ב7-8 בבוקר וחוזרת בשלוש, והבעל לומד סדר אחד בכולל עד 13 ואז חוזר ולוקח את הילדים, והאשה מחליפה אותו ב-15 והוא הולך ללמוד עד הערב. כך שהם לא זקוקים לצהרונים כלל, ומי שזקוק הוא דווקא האנשים העובדים. אבל הטמטום יהיה שמכל המחאות החברתיות מי שירוויח יהיו החרדים.

      • לא הבנתי את הבעיה

        מצאת את האשם, 23/07/12 06:21

        אז החרדים מתחלפים בשמירה על ילדיהם ולא משתמשים בשרות של גורם חיצוני.

        והם אשמים ?

  • 12.

    דוחות העוני בלוף,חרדים לא רוצים לעבוד ויש להם ילדים רבים (ל''ת)

    מארק, 22/07/12 08:19

  • 11.

    איזה שקרים של משרד החינוך (ל''ת)

    E, 22/07/12 08:17

  • 10.

    טימטום רודף טימטום,המטרה במחאה הייתה להקל על העובדים,לא על הפרזיטים (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 22/07/12 08:16

    • צדיקים מלאכתם נעשית ע''י אחרים (ל''ת)

      חרדית ולא תאמינו - עובדת, 23/07/12 06:19

  • 9.

    הרי ביבי לא יכול לאכזב מלבד לאכזב (ל''ת)

    מהגר ביי, 22/07/12 08:13

  • 8.

    היה שווה לצאת להפגנות- הנה השגנו שוויון

    דורון, 22/07/12 08:13

    מה לעשות?יצא הכי מגוחך שאפשר....תקציב לגני ילדים אין וגני ילדים אין ותקנים לגננות אין כי אין תקציב ובכל זאת הראינו להם......מי שיהנה מהמהפכה זה דווקא הדתיים...לא משנה העיקר שהצלחנו חלקית.

    שווה למות ואפילו שווה להישרף למען הצלחות כאלה.
    מי הבא בתור (לפסיכיאטר)?

  • 7.

    מה חשבתם? בשביל זה כולם היו בחוץ (ל''ת)

    עכגד, 22/07/12 08:12

  • 6.

    כי מי שתמך במחאה החברתי של השנה שעברה

    אורי, 22/07/12 08:12

    הוא מעמד בהיניים שנלחם על הופשה בחו''ל ועל דמי השכירות במרכז ת''א, בשם המצוקה. אבל המצוקה האמיתית נמצאת אצל החרדים, והם קיבלו....
    הגיע הזמן, זהו צדק חברתי, ואני בכלל לא חרדי.....

    • אתה אולי לא חרדי אבל אתה טיפש שלא סיים כיתה א' (ל''ת)

      הקדוש, 22/07/12 09:59

  • 5.

    יורקים לנו בפרצוף אזרחים תורמיים ומשרתים בצבא (ל''ת)

    קוזה, 22/07/12 08:11

  • 4.

    למה לא? שיהיה להם לבריאות.

    י, 22/07/12 08:09

    חילונים שרוצים גם ''להנות'' מצהרנים חינם שיתחילו לעשות יותר ילדים.

  • 3.

    אז יש לי חדשות לליכוד- פנו לחרדים שיצביעו עבורכם, כי אני לא אתמוך בכם (ל''ת)

    ציוני, 22/07/12 08:09

  • 2.

    אדוני שר החינוך, אל דאגה נתחשבן איתכם בבחירות הקרובות

    אמא, 22/07/12 08:08

    ותאמין לי החשבון ארוך, כולל מסמוס השחוק לשויון בנטל.

    להתראות בקלפי.

  • 1.

    מעניין שדווקא אלה שקוראים לעצמם לאומיים עסוקים בחיסול הציונות

    אלי, 22/07/12 08:04

    כלומניק כמו גדעון סער גורם במו ידיו לחיסול החלום הציוני