• 43.

    בישראל מתאבדים 35 גברים נורמטיבים-בהלכי גירושין - בגלל היתעללות המדינה

    אפילו האו''ם הוציא דו''ח ודרש שינוי! ולא נעשה דבר, 07/06/12 12:01

    35 גברים בהליכי גירושין -גברים נורמטיבים ,בריאים,בעלי משפחות עם ילדים. זו הודאה/ ההודעה "מרוככת" של מישרד המישפטים לאו"ם.

    טענת הגורמים הקרובים לתחום,מצהירים על 150 גברים .

    המעשה נובע מאי קיום החוק + רדיפה והפללה ללא הוכחה או רקע - אלא רק כי הם גברים.
    מי שלא חווה את הדבר-לא מאמין שבישראל 2012 מיתקיים מצב זה.היחידים שמודים בכך הם שוטרים שטוענים שזו ההנחיה.
    הסיבה והמקור לכך:
    חוקים והנחיות שקמו ע"י השדולה הפמניסטית בכנסת ,שיצרה את המצב - ומונעת תיקון ושינוי.

  • 42.

    האם זה נכון שרוב המתאבדים טופלו בכדורים פסיכיאטרים לפני המעשה?

    ע, 07/06/12 11:34

    וכנ"ל לגבי מקרי רצח?
    האם הכדורים מרפאים? או גורמים לאסקלציה?

  • 41.

    לינק לעמותת "בשביל החיים" לתמיכה ומניעה:

    אבי, 07/06/12 10:41

    http://www.path-to-life.org

  • 40.

    מסכנה העינים שלה בוכיות....כאב לב אמיתי.... (ל''ת)

    קרן, 07/06/12 09:54

  • 39.

    תובנה חשובה על התאבדות

    איתן, 07/06/12 09:50

    כל מעשה התאבדות הוא תוצאה של דיכאון קליני חמור ולא משנות הסיבות לזה.לצערינו ישנו חומר כימי במוח ששולט בנו באופן מוחלט.מי שלא חווה דיכאון קליני אינו יודע מה זה הרצון למות ולכן חלק מהמגיבים לא מבינים למה אדם עושה מעשה כזה.זה כמו לשאול אנורקסית:מה,לא בא לך איזו גלידה טובה?לא יכול להיות..."אין אפשרות למנוע מאדם שחש שחייו הם לשווא להתאבד וגם אם פיזית מנענו זאת הבעיה לא נפתרת.

    • איתן, תמיד יש מה לעשות בנושא של דיכאון קליני

      אביב, 07/06/12 19:53

      ואפשר למנוע מאדם להתאבד, וזו חובתו של הסביבה שלו - לעזור לו להאחז בחיים. מי שיצא מתחתית השאול יודע שלחיים יש ערך שלא יסולא בפז, וכשאתה נמצא כפסע מן המוות ומרגיש שהיקום סוגר עליך מכל כיוון, מספיקה יד אחת מושטת לעזרה והמון כח רצון כדי שתבין שהחיים שלך הם נקודת אור, גם אם מאוד מאוד חלשה באותו רגע, שתלך ותתחזק עם הזמן.

  • 38.

    הצד השני של ההר

    המביט, 07/06/12 08:51

    אנו יצורים משונים. שואפים לגבהים ומסוגלים לשנות את סביבתנו ואת עצמנו - וכל זאת בקצב גדל והולך. גיל השינויים הרצחני הוא בדיוק גיל הצבא. זה הגיל בו האינטליגנטיים והרגישים מבנינו מסוגלים במבטם לצאת מגופם ולבחון את עצמם. אותו המבט המסוגל לשרטט דרך חדשה לכוכבים רחוקים מופנה גם אל הגוף הנושא את היכולת הזו: האם אהיה טייס האם אהיה רקדן, האם אני מאכזב את עצמי. זו טרנספורמציה מופלאה מגולם לפרפר. אבל זיכרו, טיול אינטלגנטי מחוץ לגוף יכול להשאיר אדם אובד בחלל, כאסטרונאוט שיצא לשכלל את חלליתו והכבל המקשר ניתק. ארצנו, ארץ של מהגרים שעשו שינוי מדהים בחייהם, זרועה קברים של אנשים מיוחדים, אולי מן המוכשרים והרגישים שיש

    • כתבת יפה, תודה. (ל''ת)

      huck, 07/06/12 13:18

  • 37.

    מסכים עם 4, לא ב100% אלא ב1000 ! (ל''ת)

    גלעד, 07/06/12 08:33

    • נבל ואוויל משריש כמו 4 מה אתם דוחפים לטרגדיה אישית

      ברוך, 07/06/12 09:34

      את הדעות השפטליות שלכם

  • 36.

    ילדה אמיצה!

    מיכאל;, 07/06/12 08:30

    אין לי ביצים לקפוץ מעזריאלי. הייתי בולע הרבה כדורים או משהו כזה. או זריקת אדרנלית טוטאלית. או טולה את עצמי. אבל לקפוץ מעזריאלי??? אמאלההה!!!

  • 35.

    התאבדות היא פרידה הכי קשה מאדם אהוב.

    שמעון וקס, 07/06/12 08:19

    השפה העברית מראה את השוני הרגשי שיכול להתקבל
    בתוצאה זהה כמו מוות,כשאדם מת אם למשל מחליפים
    את סדר האותיות מקבלים את המילה תם[הסתיים],ולמרות שהתוצאה היא למעשה זהה כשאדם התאבד בהתאבדות יש את המילה אבד או אובדן וזה מייד משנה את ההתייחסות הרגשית למעשה לאותו מצב של חידלון.
    אדם הוא למעשה מכלול הדברים שקרו בחייו,ככל שהילדים יקרים להורים לא ניתן להיות מודע לכל מה שעובר לילד בראש ויותר מזה אי אפשר להיות כל הזמן בחרדה אם ההורה ינהג כך או אחרת מה ילד עלול לעשות לעצמו.
    החיים המודרנים למעשה כירסמו את מעמד המשפחה
    ובזמנו המשפחה היתה עוגן להאחז בו ולחוש שייכות,ככל שהעולם הופך אינדוידואליסטי הזמן שהורים מבלים עם ילדיהם הולך ומתמעט ובכלל מי היום ממש קרוב לדודים או בני דודים?כך שהצורך להתמודד לבד עם יסורי נפש בעיקר בגיל ההתבגרות הולך ונעשה קשה יותר ויותר.

  • 34.

    אשת חייל את דפני אסף שאוספת את את הנותרים,תבורכי על עשייתך (ל''ת)

    ג'ויה עדי, 07/06/12 08:15

  • 33.

    כל אחד ונסיונו האישי

    דכאון, 07/06/12 08:07

    ל 27 מה זה השטויות האלה? כל אדם חי את חוויותיו האישיות בהתאם לאשיותו ומטענו הרגשי.איזה דוגמאות הבאת לא קשורות למציאות

  • 32.

    איזו ילדה יפה. (ל''ת)

    מנשה, 07/06/12 08:04

  • 31.

    כל הכבוד לדפנה

    דורין, 07/06/12 08:01

    והמציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו! נקודה שנייה קשורה להרוגים בתאונות הדרכים לדעתי,יש ירידה בהרוגים ולא עלייה היו הרבה שנים שהיו 500 הרוגים בשנה קיימת ירידה אך צריך לשאוף ל 0

  • 30.

    מספיק עם גיוס נשים לקרבי......

    דן, 07/06/12 07:55

    זה גם ככה סתם ולא באמת קרבי, רק לסתום פיות פמיניסטיים.

    • לחלוטין, זה די ידוע, למה אף אחד לא מדבר בעניין? (ל''ת)

      דניאל, 07/06/12 08:59

  • 29.

    תעשה שיעורי בית לגבי מס ההרוגים בת''ד ! (ל''ת)

    יוחאי, 07/06/12 07:52

  • 28.

    כל הכבוד לאם!!!!!!!!!!!!!

    רונית, 07/06/12 07:40

    כל הכבוד על האומץ והרצון הטוב. אין ספק שהיית אמא מדהימה. מה לעשות שלא הכל בשליטה שלנו?

  • 27.

    מה דוחף אדם לרצות יותר ממה שיש לו?

    דורון, 07/06/12 07:06

    לא להיות מרוצה במקום בו הוא נמצא? ולרצות שינוי?
    האם זה החינוך בבית?

    זה עצוב,
    אם היא הייתה שואלת אותי על קור,
    הייתי מספר על 50- במונגוליה....
    אילו הייתה מדבר על בדידות, ניכור, זרות,
    הייתי מספר לה על ספרים, על חוויות אישיות, יציאה אל האור.

    • לא מדובר בך ומה היית עושה, כנראה שעוד לא הבנת מה זה להיות אובדני (ל''ת)

      לא הכל בשליטה שלך חבוב, 07/06/12 07:40

    • אין דנים אדם עד שהגעת למקומו (וגם אז לא בטוח שתבין)

      בן דוד, 07/06/12 07:55

      זה שיש לך כלים להתמודד עם קשיים גדולים

      לא אומר מאומה לגבי ההתמודדות של אחרים.

      דווקא סיפורים כמו שלך אינם עוזרים לאנשים

      בעלי מבנה אישיות אחר .הם אינם מבינים

      אותך בדיוק כפי שאתה לא מבין אותם.

    • אינך מבין כלל! עיסוקנו ביאוש וחוסר תכלית ותיקווה - לא גילוי האור (ל''ת)

      אין חכם כבעל ניסיון, 07/06/12 11:43

  • 26.

    רואים את העצב והדיכדוך בעיניים היפות אך העייפות (ל''ת)

    עצוב מאד אבל דורש מודעות, 07/06/12 06:53

  • 25.

    הסיפור נוגע ועצוב

    mor, 07/06/12 06:50

    ראיתי את הסרט הדוקומנטרי..הילדה הזאת היא אובדן גדול. כמה חבל
    השיר מדהים ומצמרר.

  • 24.

    כל הכבוד לאמא

    דפנה, 07/06/12 06:38

    הצבא הוא ארגון מאוד קשה שלא מודע למצוקות של החיילים רוב הזמן ולא מנסה מספיק למנוע את המצבים האלה! טוב שמדברים על זה

  • 23.

    מצטער לשמוע על הנערה הזאת ,נשמע מוכר אפילו שאני בן 61

    דני, 07/06/12 04:44

    בזמני היו כמה ביחידותי השונות שפשוט לא התאימו להיות שם.חבל, חלק נהרגו במלחמה הגדולה .אבל אולי אז היינו קצת יותר חברים ויותר יחד והיתה תמיכה והבנה בנינו.עכשיו 4 לפנות בוקר וקמתי ואני מתעצב על הנערה המתוקה והרגישה שאני רואה בתמונה,אני מבין אותה יודע מה עבר עליה וחבל שלא יכולתי להיות לידה ברכבת שלקחה אותה ליזרעלי אולי היינו מדברים.ויש לי פנייה לנערים ונערות במצוקה אנא דברו איתנו תגידו משהו איכפת לנו באמת,תחסכו מאיתנו את הצער הזה אני יודע שיש מי שיכל לעזור ,יש מי תנו הזדמנות בבקשה.תודה

    • המלחמה הגדולה?, אתה מדבר על WW2 ? (ל''ת)

      Z, 07/06/12 07:59

      • לא ,המלחמה ההיא מ 1973 .חחחח (ל''ת)

        דני, 07/06/12 17:45

  • 22.

    אלה שנפצעים בתאונות, עיזים? ובכלל חבל לפלח מתאבדים לפי קבוצות גיל. (ל''ת)

    דודי, 07/06/12 03:37

  • 21.

    לאמא היקרה

    אי שם, 07/06/12 03:22

    אני לא יודע אם תקראי את זה...
    אי אפשר שלא להעריך את האומץ שלך בחשיפת המקרה, רציתי לחזק את ידיך על עבודת הקודש.
    יהי זכרה של בתך ברוך
    שלא תדעי עוד צער

  • 20.

    ב-2011 נהרגו כ-400 איש בתאונות דרכים

    אבי, 07/06/12 03:13

    המספר 165 הוא כנראה המספר של ההרוגים ב-2012 עד עכשיו.
    עיתונאית רצינית אמורה לדעת שמספר ההרוגים כל שנה הוא לא פחות מ380.
    היעד של הרשות לבטיחות בדרכים הוא להגיע ''רק'' ל325

  • 19.

    עולם מיליטנטי.

    יובל, 07/06/12 02:51

    כן, מה לעשות, יש אנשים שבגיל הנעורים הם לא מתאימים לצבא, אנשים שחווים מחשבות אובדניות, ועדיין כשמגיע צו ראשון הם לא אומרים כלום ומתגייסים כי הם מפחדים מהסטיגמה של ''משתמט''. אז בחלק מהפעמים הגיוס מצליח והם משתנים לטובה, ובחלק מהפעמים מצבם הנפשי יידרדר בצבא עד כדי התאבדות.

    אם אתם מצויים במצב כזה, תהיו אמיתיים עם עצמכם ועם הצבא. יש מספיק אנשים בעולם שיקבלו אתכם אפילו שלא התגייסתם. אפשר גם לעשות שירות לאומי או התנדבות אחרת.

  • 18.

    נראה לי שמתן שם של בן לילדה (ולהיפך) לא תורם לדימוי העצמי (ל''ת)

    למה לקרוא לילדה בשם ''דורון''?, 07/06/12 02:38

    • ואתה מה שימך ? מי שמך לקשקש שטויות על אנשים אבלים ?

      בן דוד, 07/06/12 08:00

      רצוי שתחליף שימך ללשון הרע

    • מגיב 18 איך אתה לא מתבייש?? (ל''ת)

      אורי, 07/06/12 10:31

      • מטרת הפעילות והכתבה היא למנוע את המקרה הבא (ל''ת)

        ילד שמח בחלקו לא מתאבד, 08/06/12 01:09

    • החיים מספיק מורכבים גם בלי להסביר כל פעם שמדובר ב'בת' ולא 'בן' (ל''ת)

      עדיף להקל, 07/06/12 15:45

  • 17.

    כל הכבוד לאם. מצווה למנוע אבדות כמו דורון היפה. (ל''ת)

    אלון, 07/06/12 02:06

  • 16.

    Sad story and ugly responses

    Ron / Silicon Valley, 07/06/12 01:59

    I'm not sure why there are so many ugly responses to a mother that needs to cope with such a lose

    Make you wonder why some Israelis are so careless, detached and ugly in their souls

  • 15.

    165 נהרגים בתאונות דרכים או בתאונות עבודה?

    חבל אבל לך תדע מה קורה בנפש, 07/06/12 01:08

    זה מביך כי כמעט כל מי שעבר את גיל 20 יודע שהמספר באיזור ה500 כפי שהעירו כמה מגיבים מבלי אפילו למצמץ !!

  • 14.

    הכתבה הזאת

    חפיף, 07/06/12 01:01

    מעצבנת בחפיפניקיות שלה. מה היה המשבר הראשון ומאיפה הגעת לנתונים השגויים האלה על תאונות הדרכים??

  • 13.

    אני הייתי בדרך לשם...

    אבנר, 07/06/12 00:48

    כיום אני בן 41. מעט לפני גיוסי חווית משבר אישי קשה מאוד... במהלך השירות הקרבי הייתי מאוד בודד...אני עד היום זוכר איך כבר הייתי רגעים לפני כדור בראש. הרובה היה טעון עם כדור בקנה...לא ברור לי למה לא יריתי...הייתי מאוד קרוב לזה..
    היום אני נשוי באושר גדול מאוד עם שלושה ילדים. אני נחרד לדעת שזה היה מסתיים בלי שהיתי זוכה להיות איפה שאני היום.
    תפקידם של ההורים ושל החברים הקרובים לזהות ילדים במצוקה.
    אני ניצלתי בנס.

  • 12.

    הלינה המשותפת היא שורש הרע (ל''ת)

    עירוני, 07/06/12 00:27

    • לידה של אווילים מוסתים כמוך היא שורש הרע

      ברוך, 07/06/12 08:03

      כבר מזמן אין לינה משותפת כלומר

      השורש מזמן נעקר !

      נותרו רק נבלים כמוך

  • 11.

    בחברה הדתית אין התאבדויות כי תחושות האחדות והערבות ההדדית גדולות. (ל''ת)

    יעקובי, 07/06/12 00:20

    • אין להם זמן להתאבד כי כל הזמן משריצים צאצאים (ל''ת)

      אתאיסטית מפוכחת, 07/06/12 06:45

      • תגידי

        הראל, 07/06/12 08:42

        זה כואב להיות כל כך טיפשה?

    • גם לחברה הדתית יש את הצדדים הקשים שלה

      אורי, 07/06/12 10:36

      הטאבו על התאבדות בחברה הדתית גדול מאוד, אבל להגיד שאין שם משברים שמובילים לאומללות זו שטות.
      איך מקבלים בחברה הדתית הומוסקסואליים דתיים?
      כמה מקרים של אלימות בתוך המשפחה, אונס ופדופיליה הושתקו כי "את הכביסה המלוכלכת מכבסים בפנים"?

    • יש המון התאבדויות בחברה הדתית.

      פוני יער דתי לשעבר, 13/06/12 16:56

      כמו בכל חברה אחרת, יש בעיות , כמו תמיד לא מטפלים, וכמו תמיד התוצאות מדברות

  • 10.

    אמא מדהימה, בת רגישה. (ל''ת)

    אלה, 07/06/12 00:10

  • 9.

    בתאונות דרכים נהרגים 400-500 איש לשנה, ו 30,000 נפצעים בצורה משמעותית (ל''ת)

    חפיפניקים, 06/06/12 23:22

  • 8.

    כנראה שהיא היתה שרוטה הרבה זמן כי אמא שלה נטשה אותה שתגדל בבית הילדים

    עירוני, 06/06/12 23:17

    אם תבדקו תראו שאצל קיבוצניקים יש אחוז התאבדות גבוה יחסית. וזה בעיקר בגלל שלא כל ילד מתאים לחיות בחברה הקיבוצית

    • אין לך אלהים הא? נניח שאתה צודק, אז זאת סיבה לסובב את הסכין בתוך הפצע? (ל''ת)

      בשביל מה להשפריץ רוע סתם..., 07/06/12 00:47

    • עירוני לא חכם, מקווה שלא יהיה לך ילד מתאבד.

      מוטי, 07/06/12 04:23

      כי אז הטיפשות תכאב גם לך, חסר רגש טיפוסי.

      • היא לא תכאב לו, הטיפשות, כי הוא טיפש (ל''ת)

        חן, 07/06/12 08:06

    • פרובוקטור אדיוט תסתכל בתמונה איזה יופי היה שם גם אם העינים מדברות

      האשכנזי מיהוד, 07/06/12 04:33

      עצב
      אולי הסיבה היתה חרדת נטישה אבל באותה מידה גם יכלה להיות אונס או בעיה מטאבוליתית בסרטונים או סתם קושי להתמודד עם כשל

      האם חייבים גם למצוא אשם ? האם העובדה שרוב בני דורה בכלל לא היו בלינה משותפת מענינת בכלל

      העיקר שהחמור קופץ בראש

    • מה שברור שאתה שקורא לעצמך עירוני ,תתאבד אף אחד לא

      קול קורא, 07/06/12 06:23

      ירגיש בחסרונך ולא יזיל דימעה.

      • ההיפך, נשמח אם הוא יתאבד (ל''ת)

        לא במדבר, 07/06/12 08:07

  • 7.

    נא לדייק

    mozes, 06/06/12 23:10

    לא יפה להטעות את הציבור .ב 2011 היו 450 הרוגים בתאונות דכים והמספר יורד

    • צודק

      דודו, 06/06/12 23:41

      לא ברור מה המקור לנתוני הפסקה הראשונה

  • 6.

    עלו לי דמעות בעיניים

    סתם אמא, 06/06/12 22:59

    דפני, את נשמעת אשה מדהימה. כל הכבוד על גיוס הכוחות. מקווה שיהיה לכם גם הרבה אור בחיים.

  • 5.

    לפי המאמר המשברים החלו לפני הצבא וחוץ מזה מתים הרבה יותר בתאונות

    אבי, 06/06/12 22:51

    מאשר 165 כפי שכתוב בכתבה.רק עיתונאי בור וטיפש יכול לכתוב פתיחה מטומטמת כל כך.כמעט אין יום שלא נהרגים בתאונות דרכים.לפחות 400 בשנה.

    • האם הנושא הוא תאונות דרכים ?

      בן דוד, 07/06/12 08:07

      האם אתה פסיכולוג שראיתה את התיק

      הרפואי שלה שאתה קובע שהיו לה עוד

      משברים ?

      במקום תגובה שתחזק את משפחתה (שממילא

      מתמודדת עם רגשי אשם )אתה זורה מלח על
      הפצעים.

      נבל !!!!

  • 4.

    כי הפכנו לחברה שמקדשת את הכניעה (ל''ת)

    בגלל השמאלנים, 06/06/12 22:30

  • 3.

    איזה יפה ומושלמת היא הייתה! (ל''ת)

    חיים, 06/06/12 22:22

  • 2.

    לפעמים נדמה שהסביבה דוחפת או ''מאפשרת'' התאבדות

    לפעמים, 06/06/12 20:26

    לפעמים נדמה שהסביבה ''מאפשרת'' התאבדות בין אם מאדישות לסבל או מרצון שהוא יעזוב את העולם שכן מהווה נטל. הסתלקותו של המתאבד היא פתרון לבעיה שלא רצו להכיל אותה. זה לא תמיד המקרה, ואולי רק בחלק קטן מן המקרים, ובכל זאת...

    • לפעמים החמורים נוערים והדיוטים כותבים שטויות מיותרות (ל''ת)

      משיח, 07/06/12 08:11

  • 1.

    גם לעלם יש צ'ט פעיל לנוער בגילאי 12-21 באתר yelem

    בן, 06/06/12 17:47

    הוא פועל בשעות 19 עד 24 בימים א' - ה'