• 73.

    כל יולדת צריכה להיות בחדר פרטי זה רק ליומיים מה הבעיה (ל''ת)

    לילך, 05/03/12 18:44

  • 72.

    גם אני רוצה רק ערביות בחדר שלי לא רוצה שיהודים יהיו בחבר (ל''ת)

    פטמה, 05/03/12 18:40

  • 71.

    להקיא

    ליאור, 04/03/12 11:08

    מהתגובות הפשיסטיות. מזכיר מה שאמרו על יהודים באירופה של המאה שעברה.

    אולי באמת צריך להשאיר את המדינה ללאומנים החשוכים ונראה איך יסתדרו בלי אילו שמשלמים את רוב המסים בארץ. יופי של מדינה תהיה לנו..

  • 70.

    שימו לב לזה - כנסו

    סבון, 02/03/12 15:28

    http://www.leida.co.il/message.asp?qt=31752

    אהה... עכשיו זה בסדר, כי הערביות לא רוצות יהודיות לידן בגלל תירוץ כלשהו. זה בסדר.

    מזל, אם היהודיות היו אומרות אותו דבר, זאת היתה גזענות ממדרגה ראשונה.

    אנחנו אכן מדינה גזענית, ואכן אנחנו מזכירים את גרמניה של שנות ה30. אנטישמים שכמותנו.

  • 69.

    נמאס מזה שגזענות הפכה לנורמה

    יהודי שמתבייש, 28/02/12 20:07

    אין לכם בושה, יהודים רבים כל כך, לשנוא ערבים. תפסיקו לשחק משחקים, תגידו שאתם שונאים ערבים, לא רוצים לראות אותם חיים כאן, שמדינה דמוקרטית לא מעניינת אתכם. אתם רומסים את הדצק והשוויון ואת העתיד של כולנו כל יום עם הבורות הגזענית שלכם. תתביישו!!!

  • 68.

    לא צריכה ערביות לידי אחרי לידה. (ל''ת)

    יולדת טריה, 28/02/12 18:57

    • כנ"ל. (ל''ת)

      יעלי, 04/03/12 09:15

  • 67.

    היולדות הערביות רוצות להיות רק עם יהודיות

    מישהו, 27/02/12 23:44

    נראה לכם?

  • 66.

    ללדת רק בבתי החולים המזוהים עם הציבור החרדי(מעייני הישועה ולניאדו) (ל''ת)

    נקי מערבים,טיפול יהודי מסור,בקיצור נפלא!!!, 27/02/12 22:23

  • 65.

    הפרדה כן, מחרידה לגמרי לא! בעד להפריד! טוב לכווווווווולם... (ל''ת)

    ע, 27/02/12 17:00

  • 64.

    לא מדובר בהפרדה אלא במניעת חיכוך, ולא כל דבר צריך לשייך ישר לרקע אתני

    ר, 27/02/12 15:18

    או דתי.

  • 63.

    ששאשתו של גלאון תתאשפז עמ ערבים זה מבחינתי מצוין ואחלה אבל יהודים לא

    חי, 27/02/12 15:03

    צריכים להיות ביחד עם ערבים חד וחלק שיפסיקו לבלבל במוח שזה גזענות אתם לא יודעים מה הם עושים בחדרים כל אחד עם 10 נשים וכולם באים לבקר אותם וזה קטסטרופה איזה רעש הם עושים לכן חייבים להפריד אותם מהיהודים חובה חובה

  • 62.

    צריך פשוט לעודד ערביות להפסיק ללדת. אולי לעבוד? קריירה?

    דני, 27/02/12 15:01

    תעשו עוד משהו חוץ מללדת כל שנה וחרב לנו את המדינה.

  • 61.

    רציתי לכתוב טוקבק אבל ירדו לי המים והראש של מוחמד כבר מבצבץ.

    ערבייה, 27/02/12 14:50

    מזל שיש קצבאות ילדים ואני יכולה ללדת כל שנה עוד פלסטיני על חשבון הציונים.

  • 60.

    שאשתך תתאשפז בחדר עם ערביות

    אלי, 27/02/12 14:42

    אין כאן קשר לגזענות.
    ישנן עובדות של תרבויות שונות.
    בחו''ל יהודי שומר כשרות יעדיף להיות בחדר עם יהודים אחרים כי יש להם שפה משותפת ותרבות זהה.
    ניתן כל הזמן לנפנף בדגל הגזענות אבל להעדיף לבלות / להתאכסן עם אנשים עם ערכים, מנהגים ושפה משותפים אינו גזענות.
    אם ח''כ גלאון כלכך רגישה, אני מציע לה לבלות שבוע בבית האח הגדול עם חבורה של נשים חרדיות ממאה שערים.

  • 59.

    לדעתי ממש יש צורך בהפרדה

    אילנה, 27/02/12 14:40

    זוועה שכבתי ליד יולדת ערביה דקה אין מנוחה חמולות, צעקות אוכל ואין שניה של מנוחה. הם לא יודעים מה זה שעות ביקור. לא יודעים לשמור על שקט צורחים גועל נפש. אז מי שלא רוצה הםרדה שתשכב לידן אני ממש אבל ממש מוותרת.

  • 58.

    עדיף שלא יפרידו

    jak, 27/02/12 14:35

    ההפרדה שיש היום מסתירה מאיתנו את המציאות
    גדל בתוך שטחי ישראל עם נוסף ששונא אותנו ושונא את המדינה ומחבל בה בכל דרך (הצתות, חבלות,גניבות,מכות וכו')
    עדיף להתעורר עכשיו מאשר להתעורר עוד כמה שנים כשיהיה מאוחר מידי

    • צודק, אבל למה חייבים לקחת קורס ב''מציאות'' שעתיים אחרי לידה??? (ל''ת)

      תנו לנו להתאושש בשקט!, 28/02/12 07:49

  • 57.

    יש הרבה היגיון בהפרדה בין יהודיות וערביות

    גבי בור, 27/02/12 14:26

    הם מקבלות אותו טיפול מעל ומעבר, באים לבקר אותם חמולות עם כל המשתמע מכך, רעש המולה שלא מתאימה לבית חולים ליולדות, ובא נגיד את האמת זה גם גורם פחות לחיכוכים ביניהם, ואולי גם נשות המסתננים תשכנו באמצע, הם בכלל מקבלות טיפול בחינם על חשבון משלם המיסים.

  • 56.

    אנחנו יולדות פי 10 מהיהודיות, שיפתחו בשבילנו בתי חולים חדשים (ל''ת)

    יולדת ערביה, 27/02/12 14:25

    • את צודקת אתם צריכים בתי חולים בנפרד

      אילנה, 27/02/12 14:58

      זה יהיה מצב מצויין בלי סירחון, בלי צעקות ובלי חמולות מגעילות עושים פסטיבלים כל שנה אתם מפליצים ...

    • צודקת, יש הרבה בתי חולים בסעודיה, את מוזמנת (ל''ת)

      שם, 27/02/12 16:22

    • אז למה את לא נוסעת ללדת בשכם? יש שם בי''ח מצוין! (ל''ת)

      אילנית, 01/03/12 12:37

  • 55.

    הפרדה מןצדקת

    אבי, 27/02/12 14:22

    אל לכם להרדם יש לבצע הפרדה בין יהודים למוסלמים אני נוגע בכוונה במוסלמים כי הם אלה שמדללים את היהודים בארצם הם כבר היום האיסלמיזיה תוקפת את הערים בארצינו ואתם ישנים תתעוררו מהר יכולים כולם לצרוח פשיסט גזען את זה אני אומר בגלוי והשאר ממאנים להגיב בצורה הזו המדינה תיגמר לנו מול עינינו וכל מה שעשינו ונילחמנו למען ילדינו הכל התפורר לנו אל תקשיבו לדבריי הבלה הגרועים שנאמרים על ידי יפי הנפש שבקירבינו אני זה שמכיר מקרוב את הערבי המוסלמי מאז קום המדינה ולאף אחד אין את הזכות לתת להם על מגש של כסף את מדינתינו אחרי שאיבדנו כל כך הרבה לוחמים לאור מה שקורה היום יש לנקוט אך ורק ביד קשה ואכזרית אפילו כלפיי העוברים על חוק מדינתינו כולל החכים הערביים שמתפרנסים מהמיסים שאנחנו משלמים והם בוגדים בנו תבינו את המשמעות ואל תרדמו

  • 54.

    גלאון מתעקשת להשכיב יולדות יהודיות לצד אלו שהיו מעדיפות שהן לא תלדנה.

    אייל, תל אביב-יפו, 27/02/12 14:15

    אני עוד אומר את זה בעדינות, ב-understatement כדי להישאר ''תקין פוליטית''. בכתבה אחרת ב-NRG היום מתואר איך ח''כ חנין זועבי אמרה משפטים כמו 'אסור לכם לחיות בביטחון' ו-'לעם כובש אין זכות לחיים נורמליים'. מי שמתנער ממחלת התקינות הפוליטית מבין שדעתה של זועבי, נבחרת הציבור הערבי, מבטאים למעשה השתוקקות לראות יהודים נפגעים. אם זועבי ככה אומרת, זה מבטא כנראה (מה כנראה? בוודאות!) את דעתו של ה-''רחוב הערבי'' בישראל, הווה אומר שקיים סיכוי לא רע שהיולדת הערבייה ומשפחתה הנמצאים ליד זו היהודייה, מאחלים בליבם לתינוקה להיפגע. ממש כיף ללדת ככה, בין אנשים ששונאים אותך ואת תינוקך. אלה שאת גלאון אי אפשר לבלבל עם עובדות.

    את גלאון גם לא מבלבלת העובדה שהיא מטיפה ערכים ''נאורים'' שבאירופה, מקדש ה-''נאורות'' העולמי, כבר מתנערים מהם. היא מטיפה ל-''רב תרבותיות'', שעשתה כל כך הרבה נזק באירופה עד שמנהיגים כמו מרקל הגרמנית כבר הצהירו שמדובר בכישלון.

    אנשים אוהבים להיות בחברת בני סוגם, בטח לא בחברת אנשים ששונאים אותם, ובטח ובטח לא בחברת כאלו בזמן כל כך עדין של חולשה כמו לידה.

    אנשים מביעים רצון, אבל גלאון תחנך אותם מה ''נכון''.

    • נשמה, גילאון הוא גבר. הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה ולא לשלם את המחיר. (ל''ת)

      חכם על אחרים..., 28/02/12 07:51

  • 53.

    סופנו קרוב השתלטות האיסלם עלינו במסוה של דמוקרטיה וגזענות (ל''ת)

    aldo55 , 27/02/12 14:07

  • 52.

    שיווו איזה גזענות מזל שלא נולדתי בבית חולים עם ערבים היתי גודל אנרכיסט (ל''ת)

    שוקו, 27/02/12 13:57

  • 51.

    צלב קרס על ראש חייל צהל ובאמת שלא איכפת לי מהערביות (ל''ת)

    שוקו, 27/02/12 13:55

  • 50.

    די כבר!!

    אורלי, 27/02/12 13:45

    די כבר לחפש רק מה רע כל הזמן! אין פה שום גזענות רק עניין של נוחות ליולדות. לי אישית לא נוח ולא נעים שיולדת ערבייה ישנה לידי בחדר! יש להן המון מבקרים וצפוף גם ככה בחדר וזה לא נוח בכלל.גם להן זה לא נוח אז יאללה תפסיקו לחפש סיבה למסיבה. רחוק מתוק שמעתם על זה???

    • כל הכבוד מסכים רק הפרדה עם שונאינו. (ל''ת)

      יהודי ישראלי, 27/02/12 14:44

  • 49.

    לא נתקלתי אבל אם אכן קיים נראה שמסיבות של נוחות של הצדדים

    נורית, 27/02/12 13:42

    ילדתי 3 פעמים בבי''ח כרמל ב 15 השנים האחרונות. לא נתקלתי בתופעה כזו (אולי כי חיפה זו עיר של דו קיום). כולם היו יחד ולא היתה בעיה. אבל נכון שהביקורים של המגזר הערבי הם יותר המוניים וקולניים. להם יותר נוח ולנו יותר שקט. איכשהו לא נראה לי שיש קשר בין זה לבין גזענות אלא לעובדה שבתי החולים מנסים להתיחס ליולדות כאל לקוחות עם צרכים שונים ולתת להם מענה דיפרנציאלי בהתאם לצרכים.
    לא ככה?

    • מה אנו מורישים לרכים הנולדים הללו?

      סבא מודאג, 27/02/12 14:00

      נורית: זה גם יכול להיות ככה. אבל בעיית ההפרדה על פי רקע לאומי, דתי, עדתי, צבע, ממון או כל סיבה אחרת היא כל כך לא אנושית, שאפילו שהדבר יהיה נוח יותר למישהו, עדיף ''לסבול'' את השונה ולא לפול תוך אווירה מכוערת זאת. יש לנו יותר מדי דוגמאות בארץ של פגיעה בשונה או באחר. אנו, השפויים, חייבים להלחם נגד תופעות כאלו, גם אז זה על חשבון הנוחיות של מישהו. זה למען טיב החיים ואיכותם של הרכים הנולדים: אנו מכינים להם את עולם שעתידים לקבלו. עלינו האחריות-כהורים או כסבים במקרה שלי-להשאיר להם ירושה שנוכל להיות גהים בה, לטובתם.

      • אוהב אותך סבא

        רן, 27/02/12 16:12

        לנכדים של הורי אני מוריש ערכים של כבוד הזולת, קבלת השונה וסלידה מגזענות

      • לא מסכימה. אין כאן מסר של שנאה - כולם מקבלים אותו טיפול. רק מתאחסנים

        בחדרים נפרדים כי יש הבדל גדול במנהגים. זה לא ש..., 28/02/12 07:57

        היהודיות מקבלות טיפול אליטיסטי והערביות לא - יולדת חייבת להחלים כמו שצריך מהלידה, ולחזור הביתה לשאר הילדים עם אנרגיות וכוחות אחרי 48 שעות בלבד (ולפעמים אפילו 36!). גם היולדות הערביות מעדיפות להיות עם שכנה שדומה להן בהעדפותיה ובמנטליות שלה.

        אין לנו, היולדות, זמן להיות ''פוליטיקלי קורקט'' בלי צורך אמיתי. כאן אתה שם את נקודת ה''חינוך'' של עם ישראל ושל הפלסטינים?? על גבן של יולדות??

        ולגבי החינוך לגזענות, בלי קשר ליולדות:
        ''מעשיך יוכיחוך'', מכיר? כשהערבים יתנהגו כמו אזרחי המדינה (שירות לאומי, הוקעת המנהיגים הגזעניים שלהם והחלפתם, הפסקת הסיוע למחבלים ועוד), נחיה פה בדו קיום אידיאלי. עד שלא יקרה - אל תנסה ליצור את זה באופן מלאכותי.

        • באמת? בואי נפתח את הרעיון

          רן, 28/02/12 16:15

          נפריד חילונים מדתיים, כיפות סרוגות מחרדים, אשכנזים ממזרחים, נוצרים ממוסלמים ועוד.

          למה רק במחלקת יולדות? מה עם פנימית? אורטופדית? גם שם סובלים לא מעט, גם נשארים שם יותר זמן. למה שלא יפרידו גם שם?

          מעניין למה שמדברים על הפרדה זה ישר ''יהודים - ערבים''? אם מישהו יכתוב כאן על חרדים / מזרחיים כולם יתנפלו עליו (ראי תגובה 2).

          • אם תהיה איתי בחדר מישהי שכל העולם בא לבקר אותה

            יעלי, 04/03/12 09:20

            גם אז אבקש לעבור חדר,
            זה לא קשור לגזענות,

  • 48.

    כלכלה

    שמואלני חכם, 27/02/12 13:36

    בתי החולים עושים כסף רב מיום אישפוז של יולדת ובהשקעה מאוד נמוכה.
    במידה ולא יפרדו יהודיות מערביות הרבה מהיהודיות ימצאו חלופות כגון פרטי, בבית בביתה של המיילדת ועוד. התוצאה הפסד כספי רב.
    חייבים גם להגביל את מספר המבקרים הערבים את היולדת - אך גם כאן בתי החולים פוחדים לאבד ''פוטניציאל''
    בקיצור גבירתי הכל זה כסף!!!

  • 47.

    במקום לחלוק חדר עם...בקיצור הצביעות חוגגת בשמאל (ל''ת)

    בטוחני שזהבה הייתה מעדיפה VIP ROOM, 27/02/12 13:31

  • 46.

    לא היהודים רוצים הפרדה

    ישראל, 27/02/12 13:22

    מי שרוצה הפרדה זה הנשים הערביות אם לא למה הם הולכים עם הבורקה על הפנים כדי שהגברים הזרים לא יראו אותם לכן נוח להם ולזהבה להתבכין על גזענות בחדר מעורב הגבר הערבי מוכן לראות הכול ולהסתיר את אשתו

    • הגברים הערבים אוהבים לנעוץ עניים ביולדות היהודיות, כשהם באים

      איןלהכריח יולדות להיות ביחד נגד רצונן. מה זה פה?, 27/02/12 21:57

      לביקור, וזה לא נעים להן. באירופה חיסלו את הבעיה, כשהחליטו שלא ניכנסים לביקור יותר משני אנשים ליולדת בפעם אחת. ככה הם יוצאים מהר כדי לתת אפשרות לאחרים להיכנס. אסור בהחלט להכניס אוכל מבחוץ,(הרעלות) ואסור לצעוק שם.והביקור הוא רק בשעות הקבועות לביקור, ולא מתי שרוצים.אם יכניסו את התנאים האלה לבתי החולים בישראל, זה ישנה את כל המצב. כרגע בתי החולים בישראל ניראים כמו שוק. אנשים ניכנסים ויוצאים שם כל היום. לא פלא שהאחיות והרופאים לא יכולים לעבוד, וניכנסים ללחץ.

  • 45.

    איך אתם נהנים מלעשות רעש....

    אילנית, 27/02/12 13:17

    אני לא מוכנה לישון בחדר אחד עם ערבייה מהסיבה הפשוטה שהם באים אלף אנשים לבקר, לא מכבדים את שעות המנוחה של היולדות ועם כל הכבוד... הם האויבים שלנו, זה מפחיד לישון עם ערבייה באותו חדר, אם פתאום בלילה יתחשק לה להפוך לשאהידית...

  • 44.

    השמאל הצבוע זה שורש הגיזענות וכך טוב לעם ישראל (ל''ת)

    יוסי ארביב, 27/02/12 13:13

    • ליוסי מ - 44

      מוטי, 27/02/12 13:35

      מי זה המבקשים הפרדה?אולי הפרחים ובני העדות שהם בעצמם מופלים?

      • גם הערביות וגם היהודיות מעונינות בהפרדה , וגם אימה שלך

        למוטי הגזען., 27/02/12 22:05

        מעוניינת בהפרדה, כי היא לא רוצה לישכב עם אישה מעדות המיזרח.כנראה שממנה למדת להיות גזען.רק לחשוב איזה סמרטוטים היו ההורים שלך באירופה, ופה נהייתם ''אדונים'' לא להאמין.עבד כי ימלוך.

  • 43.

    חסר לכם במה להתעסק? מנסים ליצור חדרים נעימים...

    סתם שטויות, 27/02/12 13:13

    כשהייתי מאושפזת היה נראה גם שניסו לשים בחורות צעירות אחת עם השניה ונשים מבוגרות יותר. החדרים לא פרטיים, ולכן כשמתאפשר מנסים ליצור את האווירה הכי נעימה וידידותית שאפשר כדי להעביר את האשפוז כמה שיותר בנעימים. אז מה????

    אם לא מסתדר אז לא, אבל מכאן ועד גזענות? למה, היולדות הערביות לא מעדיפות לידן מישהי שאפשר לקשקש איתה?

  • 42.

    הערות בתור יולדת יהודייה

    שרה, 27/02/12 13:13

    עזבו אותנו מגזענות. הערבים מגיעים בחמולות לבקר את חוליהם והדבר מעיק מאוד למאושפזים היהודים. באחד הלידות שכבה לידי ערבייה שהחמולה שלה הביאו לה מרק כבש קר. ב-2 בלילה ההיא תפשה תיאבון והתחילה לאכול בתאבון רב את המרק. הסירחון מן מרק הכבש הקר שעמד במשך שעות ללא קירור הציף את החדר . גם מאוד לא נעים לשכב במיטה כשיש 10-12 אנשים מקיפים את המיטה של היולדת הערבייה.

    לא שייך לגזענות אלא הבדלי תרבויות. כמו ששרון אמר: הם שם ואנחנו פה (מה שכמובן התבדה כבלוף גמור!)

  • 41.

    ראיתי יולדת ערביה שדורשה בתוקף להיות בלי יהודיות בחדר. (ל''ת)

    רוני, 27/02/12 13:08

  • 40.

    לא מדובר בגזענות - מדובר בזכויות היולדת המותשת

    באמת לא גזענית ולא בטיח, 27/02/12 13:08

    נסו ללדת, לשכב במיטה בבי''ח בחדר משותף. מותשת, עייפה, לפעמים עם סיבוכים קלים. רק רוצה לישון בין הנקות. משפחות ערביות מגיעות לא תמיד בשעות הביקור, בהמוניהם. שמחה וששון - וזה לגיטימי, אבל לא תמיד מתחשבים בכך שיש עוד יולדת בחדר וזה נורא קשה. האחיות לא משתלטות על האורחים. זה לא קשור לגזענות, זה קשור לתשישות של היולדת. מה לעשות שזה בד''כ כשיש יולדת ערביה בחדר?

    • מה הקשר?

      רן, 27/02/12 13:24

      אני מכיר משפחות יהודיות שעושות אותו הדבר. אני מכיר יולדת יהודיה למהדרין שמכוונת שעון מעורר לאמצע הלילה להניק ומעירה את שתפתה לחדר. ראיתי ערבים מאושפזים שקטים וגם יהודים רועשים ואין שום קשר להיותם של אלה ערבים ושל אלה יהודים.

      הדבקת תכונות רעש לערבים ושקט ליהודים היא בדיוק הגזענות.

      • אני מבינה שכבר ילדת, רן? ולא היתה לך בעיה בבית החולים? (ל''ת)

        לאגזענות - נסיון מר, 27/02/12 14:31

      • אתה כנראה מאלה שמסתובבים בבתי החולים מתוך שיעמום. (ל''ת)

        חפש לך חיים. אהבל., 27/02/12 22:09

  • 39.

    להחזיר את הפלסטינים לאוטונומיה

    להחזיר את הפלסטינים לאוטונומיה, 27/02/12 13:07

    להחזיר את הפלסטינים לאוטונומיה

    • אוטונומיה או גיטו?

      פרטיזן לשעבר, 27/02/12 14:12

      אתה (או את) מנסה להחזיר אותם (ואותנו) למצב שהיה בארץ עם הממשל הצבאי, שממנו הצלחנו לברוח בזמן, לפני שהפכנו להיות הראי של שונאינו שבהיסטוריה הלא כל כך רחוקה. אתה או את מנסה להחזיר אותנו לגיטו ולסבל הגלות, בצורה של שכנינו? לאן אתה (את) חושב שנגיע בדרך הזאת? עזוב כבר את השינאה ותתמקד בתופעות החיצוניות (בסבל של שני הצדדים בקונפליקט, בפוליטיקאים הקטנים שמובילים אותנו לאסון-גם שלנו, גם שלהם-, באינטרסים של בעלי הממון והשררה של שני היריבים: אלה הגורמים הממשיים ולא החרדות הקיומיות שלך שנובעות מן התורך להתחלק עם האחר, עם השונה).

  • 38.

    אחרי ששמעתי את זועאבי מתראינת...... (ל''ת)

    לא רוצה אותה או שכמותה לידי, 27/02/12 13:06

  • 37.

    זה מפחיד אולי ליולדת זה לא בטן וזה מטען חבלה עליה, קרו מקרים (ל''ת)

    יובל, 27/02/12 13:06

    • בכל מקרה זה סוג של מטען חבלה. (ל''ת)

      פצצה דמוגרפית, 27/02/12 13:18

      • חחחח... נכון (ל''ת)

        א, 27/02/12 17:04

  • 36.

    בחלומותיה הורודים גלאון היא משרתת כנועה של ערבים...

    דביר, 27/02/12 13:04

    אל תהרסו לה את הפנטזיות, זה כל מה שנשאר אחרי שפחות מ-0.01% בעם תומך בה....

  • 35.

    גילאון היקר, ולהרביץ לשני בחורים רק כי הם יהודים זו לא תופעה מכוערת?

    דני, 27/02/12 13:00

    הגזענות היא רק של יהודים?
    למה מרץ לא אומרת מילה על החוליגנים הערבים שתקפו וכמעט רצחו את 2 הבחורים האלה שהיו במקום הלא נכון בזמן הלא נכון רק כי הם ''יהוד''?
    תתביישו לכם! אל תנסו להשיג כותרות בכוח.

    • הונאה עצמית

      עמוס, 27/02/12 14:17

      אל תנסה להצדיק אבל אחד עם אבלים אחרים. אין קשר. כל עניין לגופו. יש לחי הרגשה שאתה קורא בצורה מאד סלקטיבית את התשובות השונות ורק מתייחס לאמירות שמרגיזים אותך ביריב הפוליטי שלך. כדאי שתהיה יותר הגון, קודם כל עם עצמך: מה אתה מסתיר ממך כשלא מסתכל על כל התמונה ורק מציין חלקים ממנה?

    • הם גם חרטו להם בראש עם סכין, חסר היה רק שיחרטו מספר... (ל''ת)

      את זה שכחת לציין., 27/02/12 22:15

  • 34.

    אני לא מבינה מה אכפת להם בכלל, הרי הם כ''כ לא סובלים אותנו.... (ל''ת)

    חוצמזה, מפחיד שיעשו ביולדות לינץ'...., 27/02/12 12:57

  • 33.

    ההפרדה מוצדקת (ולא מטעמי גזענות)

    רובי, 27/02/12 12:56

    מנסיון קודם, זה נורא לא נוח לשהות עם יולדות ערביות בחדר במיוחד כשזה יוצא בתקופת הרמאדן למשל כשהן קמות לאכול ועושות רעש לפנות בוקר בעוד שיולדת אחרת מעוניינת לנוח ולישון טוב לפני הנקה (מנסיון אישי). בנוסף כמות המבקרים במגזר הערבי היא גדולה והמונית וזה מאוד מפריע למנוחת היולדות במחלקה.
    אין פה עניין של גזענות! כל זמן שההפרדה מתאפשרת וזה נוח ליולדות אז אין שום בעיה. כשאין מקומות במחלקת היולדות לא עושים הפרדה.

    • רק תרשה לי לתקן אותך בדבר אחד!

      מוסלמית, 27/02/12 14:10

      נשים מוסלמיות אינן צמות ברמדאן כשהן בהיריון או כשהן אחרי לידה!!!
      אז אני לא יודעת על איזה ניסיון אישי אתה מדבר, אבל לאישה מוסלמית שהיא אחרי לידה אין שום סיבה לקום לאכול לפנות בוקר כי היא לא צריכה לצום.
      כנראה שהיא סתם היתה רעבה או משהו...

      • זו בכלל טעות פטאלית של בתי החולים, לאפשר הבאת אוכל לשם.

        למוסלמית, 27/02/12 22:21

        מבחוץ. תארי לך שמישהו יורעל, אז יאשימו את בית החולים.מפליא אותי שבכלל מרשים לעשות זאת בישראל, כנראה בגלל הערבים. זה לא היה נהוג קודם.חוץ מזה אני מאמין שגם היולדות הערביות רוצות להיות עם יולדות שהן יכולות לשוחח איתן בשפתן. לכן גם הערביות צריכות לבקש הפרדת חדרים, וכך יהיה טוב לכולם.

  • 32.

    התופעה המכוערת היא 1. צביעות חברי הכנסת 2.החמולות בחדר לידה (ל''ת)

    נישום, 27/02/12 12:55

  • 31.

    שזהבה גלאון תלד, שתשכב בחדר עם מי שהיא רוצה

    די להתיפיפות..., 27/02/12 12:53

    ביינתים זה לא מוגזם לבקש לשכב בחדר שקט אחרי לידה. רק מי שנמצא בבתי חולים יודע איך הם מגיעים לבקר, משפחות שלמות, עם ילדים בלגן רעש...
    אני לא נגד ערבים ובטח לא נגד נשים ערביות אחרי לידה אבל מה לעשות שהתרבות והמנטליות של רובנו שונה.
    הלואי שהיה אפשרי חדר לבד, רק שזה לא ניתן בחינם. אז לפחות חדר קצת שקט, ובלי מיליון איש כשאת אוספת את עצמך חזרה .
    נאמר בכתבה פשוט את האמת. מה לעשות, לא נעים אבל אין ברירה.

    • הליצנית זהבה גלאון

      צחור, 27/02/12 13:31

      עוזרת לערבים מאשר לבוחרים של המפלגה. אולי בגלל זה קיבלו רק שלושה מנדטים.

    • לא יפה לדבר כך

      בדרני, 27/02/12 14:27

      לא יפה לדבר כך על עדות המזרח. אז מה אם יש להם משפחות גדולות וחמות?

    • נו היא מקבלת חדר פרטי

      אנה, 27/02/12 14:59

      שתשכב חצי יום עם ערביה יהיו לה סיוטים, ריחות צעקות רעש ולכלוך. איחסססססס

  • 30.

    אין פה עינין לגזענות,אנחנו והערבים זה תרבות שונה,נקודה!

    דינה, 27/02/12 12:50

    יהודים לא יגיעו לחדר יולדות בחמולות של 20 איש יכנסו לחדר יוציאו אוכל על המיטות בלי לדפוק חשבון לאלה ששוכבות איתה בחדר,באים בכל שעות היום והלילה. זכותי לנוח אחרי לידה,לא צריכה את השוק כל יום כל היום.זה עינין של תרבות,ולא גזענות

    • אין פה עניין של גזענות

      רן, 27/02/12 13:25

      אנחנו והערבים פשוט גזע שונה, נקודה.

  • 29.

    שלושה גברים ואישה אחרי גיל הפוריות יאמרו לי עם מי ללדת

    יעל, ב''ש, 27/02/12 12:50

    מצטערת, אבל כל עוד לא מדובר במדיניות רשמית, זה ממש, אבל ממש, לא עניינם.

    זה לא אוטובוס ציבורי, זה חדר שהאישה נמצאת בו בסיטואציה הכי אישית והכי פגיעה שאפשר, למה להתעקש לגרום לה להרגיש לא בנוח?

    הרצון של הנשים לחוות את הצירים בחדר בו הן לא חשות ניכור אתני משכנותיהן הוא הרבה יותר מורכב מגזענות. אבל לצורך הדיון נאמר שמדובר בגזענות נטו, אתם תחנכו את הנשים לדו קיום דווקא במחלקת יולדות? אין גבול למשטרת הפוליטיקלי קורקט?

    • אין כאן שום גזענות, אלא דיקטטורה של מיעוט נאלח, שרוצה להכריח

      להוציא את הסמרטוטים האלה מחוץ לחוק., 27/02/12 22:31

      אותנו בכוח להיות ביחד, למרות ששני הצדדים לא מעוניינים בכך.

  • 28.

    לא גזענות ולא נעליים.

    אדיר, 27/02/12 12:48

    הסיבה לרתיעה של יהודים מערבים נובע בגלל סיכסוך וחשדנות שנימשך מעל מאה שנה. הסיכסוך קיים גם היום כולל עם ערבי ישראל שאומרים שהם פלסטינים. אין פה גזענות.
    כאשר ערבי הורג יהודים או מפגין אלימות כלפי יהודים זה לא מוגדר כגזענות. אבל יהודי לא רוצה להשכיר דירה לערבי פתאום כולם זועקים את המילה גזענות. מעשה חמור של רצח יהודי בידי ערבים לא מוגדר כגזענות אבל מעשה פחות חמור בהרבה כגון אי השכרת דירה לערבי או אי העסקתו מיד מוגדרת כגזענות. אין גזענות כלפי ערבים אלא סיכסוך ארוך. ואם יש גזענות הרי זה בא מהצד הערבי.

  • 27.

    גם היולדות הערביות מעדיפות זאת

    ענת, 27/02/12 12:47

    ילדתי 3 פעמים בבית חולים הדסה הר הצופים בירושלים, היכן שיולדות הרבה נשים ערביות. אחרי הלידה הראשונה הייתי בחדר עם יולדת ערביה שהגיעו אליה כנהוג אצלהם המון המון אורחים בכל שעות היום והערב. אמנם הם היו מאד נחמדים וניסו להיות בשקט אבל זה קשה לשמור על שקט כשיש 20 איש בחדר קטנטן. האמא של היולדת ישנה איתה (ואיתי) בחדר ובעלה ישן במסדרון. זה היה בלתי נסבל ומביך שכל כך הרבה זרים ליד מיטתי צריכים לראות אותי אחרי לידה מדממת ומזילה חלב. שלא נדבר על זה שלא הצלחתי לישון והגעתי ממוטטת מעייפות הביתה עם תינוקת צרחנית.
    אחרי הלידה השניה ביקשתי להיות בחדר רק עם יהודיות, המיילדת עשתה לי פרצוף ואמרה לי שזה לא יפה. אבל היה ממש שקט ונחמד.
    אחרי הלידה השלישית הודיעו לי שאוטומטית יש הפרדה בחדרים כי גם היולדות היהודיות ביקשו זאת וגם היולדות הערביות רוצות זאת כי הן רוצות להרגיש בנוח להביא הרבה מבקרים כפי שהן רגילות. כך כל הצדדים יוצאים מרוצים.
    למה לעשות רעש על שטויות? זה הפתרון הטבעי והנוח לכולם. תפסיקו לחפש גזענות בכל דבר. זה ענין פרקטי לחלוטין.

    • אז איך עלובי הסמול יצדיקו את קיומם ? (ל''ת)

      אמת מארץ תצמח, 27/02/12 13:36

  • 26.

    גם במעונות באוניברסיטאות. ערבים בנפרד. דוברי רוסית/ספרדית בהרבה מקרים

    א, 27/02/12 12:47

    גם בנפרד. זה לא גזענות, יא אימבצילים, זה פשוט נוח יותר. גם שכן לא נותן לי לגור איתו בדירה. זה בגלל הגזענות?

  • 25.

    אתה מוזמן להשכיר /למכור את הדירה שלך לערבים (ל''ת)

    תהנה !, 27/02/12 12:46

    • גם לתת להם במתנה (ל''ת)

      אחת מהעם, 27/02/12 13:20

  • 24.

    טוב שמפרידים ואני לא מתביישת לומר את זה. כשבאה חמולה של 8000 איש לבקר

    יעל, 27/02/12 12:45

    נראה את גברת גלאון שורדת את זה משעה 09:00 ועד 20:00 בערב... ולא לדבר על כך שבבתי חולים מסוימים יש יותר מ-2 בנות בחדר, תארו לכם כמה אוויר נשאר שם וזה כשהתינוק לידך ואת רוצה להניק בשלווה. הם לא מתחשבים. מזיזים את הוילונות מתי שמתחשק להם. באים עם ילדים קטנים צעקניים. הפרדה זה MUST.

    • צודקת! (ל''ת)

      ירושלמית, 27/02/12 12:50

    • את צודקת ב 120%

      צדק, 27/02/12 12:54

      כל הכבוד

  • 23.

    מהומה על לא מאומה

    יואל, 27/02/12 12:35

    ההפרדה היא נכונה וצודקת ומתרחשת דה פקטו בהרבה בתי חולים.
    הסיבה היא לפער מנטלי ותרבותי בין ערבים לחרדים למשל שיכול ליצור חיכוכים בחדרי מחלקת יולדות הצפופים. זו החלטה נכונה ואין בינה ובין גזענות דבר.

  • 22.

    אם כבר הייתי מפרידה מהחרדיות - הן חופרות בסלולרי בלי הפסקה!

    שולה, 27/02/12 12:35

    ובלי לאפשר מנוחה...

    וגם מכאלה שילדו לראשונה - יש להן יותר מדי מבקרים כולל בשעות המנוחה.

    וגם מכאלה שלא מיניקות - שלא יעשו פרצוף על זה שהתינוקות אתי בביות מלא + שהמבקרים שלהן יכבדו פרטיות של מיניקה תינוק קטן.

    וגם עשירות - הסנוביזם הזה לא נעים לי.

    וגם קיסרי - האנחות כאב האלה...

    אבל הכי הכי הדוסיות החרדיות כי החפירות האלה שלהן, באמת בלתי פוסקות ומתישות מאד את היולדות האחרות.

    • האמת, בכל הלידות הייתי עם חילונית בחדר והיה דממה... אין להן טלפונים?!? (ל''ת)

      או שאין חברים?! למה הן לא מדברות?, 28/02/12 08:03

  • 21.

    כל המגיבים פה צבועים=לא עברו לידה ואין להם זכות לשפוט

    עברתי לידות, 27/02/12 12:35

    כל המגיבים פה ''גברים'' יפי נפש.שהתגובות שלהם ריקות מתוכן.

    • מספיק עם גברים שלא עברו לידה (ל''ת)

      ***, 27/02/12 12:52

      • נשים וכאב

        יוסי, 27/02/12 13:04

        גברתי הנכבדה
        זה שעברת לידה , לא הופך אותך לכלום פרט להיותך אמא.
        רובכן לא יודעות לסבול כאב ודורשות אפידורל דקה לאחר ההפריה.
        אין כל הבדל בין היכולת לספוג כאב בין גבר לאישה.
        אחוז ניכר מכן גם לא יולדות בלידה רגילה אלא בניתוח, אז חלס עם זיבולי השכל.
        נ.ב. חלק ניכר מכן גם לא יודעות או רוצות להניק, אז מה כל הרושם עם לידה
        זה הפך לתהליך טכני בלבד עטוף בנוגדי כאב ולרב אתן כלל לא מתאמצות, זה המנתח שמוציא את התינוק.

        • תרשה לי לא להתייחס לרמה ולבורות שלך........ (ל''ת)

          תגובה, 27/02/12 13:12

          • בורות?????

            יוסי, 27/02/12 13:49

            אני יום יום בחדר לידה ובמחלקת יולדות, מצטער לשבור מיתוסים אך זו האמת. אני עובד בזה יום יום ואת חיה על נסיונך האישי וסיפורים פה ושם, אז בבקשה אך תספרי לי על בורות.

    • חבל שעברת לידות

      רן, 27/02/12 13:27

      את תחנכי את ילדייך לגזענות. ממש חבל...

  • 20.

    גילאון יקר, אני מבינה היטב לליבך.

    שלומית, 27/02/12 12:34

    אחרי מפלתך בפריימריס אתה חייב להצדיק את קיומך עם איזשהו גילוי מטלטל.
    שאשתך או בנותיך ישכבו בחדר אחד עם יולדות ערביות,אני מוותרת על החוויה המפוקפקת של שלשה ואולי יותר ימים עם ביקורים בלתי-פוסקים של כל החמולה, עם הרעש וההמולה הקולנית.
    גם עם אחינו בני המזרח לא התענגתי במיוחד לבלות בחדר אחד, כמה שאני אוהבת אותם. גם הם מתייחסים להוראות ביה''ח כהמלצה בלבד.
    אבי ז''ל גם נאלץ לשהות בחדר עם מאושפז מפרדס-כץ שמבקריו הילכו אימים אפילו על מאושפזים אחרים, שהחציפו והעזו לדרוש שקט בחדר בשעות ערב.

    • אז בואי נפריד אשכנזים ומזרחיים

      רן, 27/02/12 13:28

      נראה את זה עובר בשתיקה...

  • 19.

    עדות אישית

    ***, 27/02/12 12:33

    אני רופא בבית חולים קטן בצפון, בחדר לידה ובמחלקת נשים יולדות
    אני מבקש להעיד, אין במחלקתינו כל אפליה או הפרדה בין יולדות יהודיות ללא יהודיות.
    הטיפול, היחס, הדאגה שווים ללא תלות בדת המטופלת
    אצלינו רופאים יהודים וערבים ורופאות יהודיות וערביות מטפלים/מטפלות בכל מטופלת ללא הבדל דת, עם אותה דאגה ואמפטיה.
    כנ''ל גם במחלקת יולדות, נשים יהודיות וערביות שוכבות זו לצד זו ואין כל בעיה בנושא.
    אני פשוט נחרד ממה שתואר בכתבה ומאחל למחלקתינו להמשיך כפי שהיא, הפוליטיקה נשארת מחוץ לתחומי בית החולים.
    בברכה
    רופא נשים מהצפון.

    • לא מדובר בפוליטיקה, מדובר בנשים שילדו ורוצות שקט ופרטיות (ל''ת)

      סיגל, 27/02/12 12:52

    • אדוני הרופא מהצפון,לא הבנת את עיקר הבעיה.תספר לנו בביקור

      מרים, 27/02/12 12:55

      חולים כשאתה עושה כמה בני משפחה של ערבים נמצאים בחדר?? תספר על הפלישה בחדר ועל חפלות של האוכל,והרעש בכל שעות היום והלילה.אף אחד לא מתכוון לאפליה בטיפול אף על פי שגם פה אתה לא מדייק ואני לא רוצה לפתוח דיון בנושא זה

      • תגובה לתגובה

        רופא, 27/02/12 13:19

        בנושא חפלות בחדרים הרי שהיהודים לא שונים מאוד מהערבים ופעמים רבות מגיע גדוד של יהודים ומתנחל בחדר, נכון כמו אצל הרבה ערבים.
        לדעתי האישית בלבד, מחלקת יולדות או יותר נכון, החדרים בהם נמצאות היולדות לפני ואחרי לידה צריכים להיות סגורים למבקרים, בעיקר מפני שנמצאים שם ילודים קטנים שחשופים לכל הצרות שנושאים עליהם המבוגרים.
        צריך להיות אולם אירוח למבקרים אך לא בתחומי החדרים עצמם,
        כך היילוד לא נחשף לדרק של המבוגרים והיולדות יכולות לנוח

    • לא נראה לי שאתה רופא בכלל. סתם שמאלי מתייפייף (ל''ת)

      האמת, 27/02/12 13:13

      • תגובה ל...

        ***, 27/02/12 13:52

        אני רופא, רופא נשים, עובד שנים רבות בחדר לידה ובמחלקת נשים ויולדות ואני כל כך לא שמאלני, אני פשוט מתאר מצב מה קורה אצלינו לא שום דבר מעבר, אפילו לא מה קורה במקומות אחרים מפני שאני לא עובד במקום אחר ולא נוהג להגיב על פי סיפורים של קולגות שלי מבתי חולים אחרים.

      • ווי ווי ווי מה אמרת לו...

        רן, 27/02/12 14:24

        קראת לו ''שמאלי'' איזו קללה...

        מה קרה? מישהו כתב אמת מעדות אישית, ולך אין מה לענות לו אז אתה כותב ''שמאלי''.

        • כבר קבעת שזו עדות אישית? קבעת גם שהוא רופא? ''הרופא'' מספר

          הלו רן,, 27/02/12 22:44

          שגם היהודים באים בחמולות ועושים רעש ומביאים אוכל, בדיוק כמו הערבים. מעניין לאיזה יהודים הוא מתכוון.

          • ואתה ''קבעת'' שהוא לא.

            רן, 28/02/12 16:11

            על סמך מה?

            את החמולות היהודיות גם אני ראיתי. בבית חולים במדינת ת''א. אל תנסה להדביק רעש לערבים ולשלול ממי שכותב אחרת ממך תארים.

    • לרופא...

      אביתר, 27/02/12 14:24

      ב''ח חולים קטן בצפון שמשרת אוכלוסיה ערבית שמקיפה אותו יש רק אחד..
      אז עם על הכבוד ל''בי''ח לגליל המערבי'' בנהריה שבשבילי יישאר תמיד ''מלבן'', אין לך כנראה שמץ של מושג מה באמת קורה במקום בו אתה נמצא.
      ואם אתה לא יודע מה קורה לך מתחת לאף, כנראה שגם כרופא ...אתה לא משהו

      ראשית זה לא בי''ח - זה בית מטבחיים (וגם זה מעדות אישית),
      ליולדות בבית מטבחיים בו אתה עובד אין צ'אנס לקבל חדר נפרד גם אם ירצו. (ורבות מהן רוצות) מהטעם הפשוט שמחלקת היולדות ''מפוצצת'' בערבים.

      ישנן לא מעט יולדות יהודיות שמטריחות עצמן עד חיפה כדי ללדת, ולא רק בגלל הערבים.

      מה שקורה ב''בית החולים'' הזה זו שערוריה, החל מהרפואה הדחופה וכלה באחרונת המחלקות.

      במקום להביא עדויות אישיות, תעשה סקר מה חושבים החולים.
      מן הסתם אתה תהיה היחיד שיתפלא מהתוצאות

  • 18.

    למה אני צריך שערבים אנטישמים עבריינים ורוצחים ישהו בחדרה של אחותי שזה

    גדי, 27/02/12 12:32

    עתה ילדה ???
    הערבים ברובם עבריינים, כמו כן רובם המוחלט של מקרי העברינות האלימה בארץ מתבצע ע''י מיעוט אנטישמי זה.
    אין לי כל רצון שאחותי תישן בחדר בו האוייב המוצהר שלי מבקר.

    • כל מילה בסלע !

      מ, 27/02/12 12:50

      הערבים נהנים מכל העולמות בשם הדמוקרטיה שהם עצמם בזים ולא מחזיקים בערכים שלה.

    • שאחותך תישן איפה שהיא רוצה

      רן, 27/02/12 14:13

      זה עדיין לא נותן לאחיה זכות להפריח ''עובדות'' מצוצות מהאצבע באויר.

      אגב, לאישתי לא היתה בעיה להיות עם ערביה בחדר, שותפתה היהודיה עשתה רעש, וזאת למרות היותה בלונדינית.

      • רן הגזען, סתום כבר. (ל''ת)

        זה לא אתה שמסתובב בבתי החולים מתוך שיעמום, 27/02/12 22:48

        • מעניין איך אתה יודע על אחד כזה

          רן, 28/02/12 16:06

          אני לא יודע על מישהו שמסתובב בבתי חולים מתוך שיעמום. אתה כנראה יודע כי אתה מסתובב בבתי חולים מתוך רצון לחפש אחד כזה.

          אני מבקר כרגע רק בבית חולים אחד (לא בת''א), יש לי שם שני ילדים.

          יש שם עובדים ערבים בשלל תפקידים, יש שם יהודים מעצבנים ושאינם, ערבים כנ''ל. לא ראיתי חמולות משום צד.

          את לבקשתך שאני ''אסתום כבר'' אני נאלץ לדחות. מה לעשות, שמע דעות שאתה לא מסכים להן, ותנסה להתמודד בלי קללות. (אני יודע שזה קשה)

  • 17.

    אני נגעל, נרתע, ופשוט לא מעוניין לחיות עם ערבים

    ישראלי, 27/02/12 12:32

    לא צריך להיות חרדי ע''מ לא לרצות לחיות בסביבה של ערבים.
    וברור לכולם שהרוב המכריע בעם ישראל לא מעוניין בדו קיום עם ערבים בשום צורה.

    תפסיקו לעשות שטיפת מוח לכולם...
    אתם בדעת מיעוט. השמאל וביהמ''ש הם מיעוט קטן ביותר בעם ישראל, וגם את זה העם כבר יודע.
    לא רוצים ערבים!!! נקודה
    חילוני מאמין

    • שיב לב

      ביבי, 27/02/12 12:53

      שבדו קיום השיקרי הזה רק הערבים יוצאים נישכרים. מקבלים את כל הזכויות מהמדינה ונהנים מהשפע של העם היהודי. ואינם רוצים אפילו לעשות שירות לאומי.
      רק הפרדה בין העמים תביא גם סוף ל ''גזענות''
      אם ישנה בכלל כלפי ערבים.

    • אני נגעל, נרתע ופשוט לא מעוניין לחיות איתך

      רן, 27/02/12 13:29

      ואל תדבר בשם העם.

      כשיהיו לך נכדים הם ייתבישו בסבא שהחזיק הדעות כאלו.

      • רן. אתה תצטרך לעזוב את המדינה, כי כולם חושבים כמוהו. (ל''ת)

        לא יעזור לך ולא תוכל לשנות את המציאות., 27/02/12 22:50

        • אז''ש

          רן, 28/02/12 16:12

          נורא אופנתי היום להיות גזען ולייחס כל דבר שלילי לערבים.

          מי שלא כזה הוא נהיה בוגד, אוחד שצריך לעזוב נכון?

          אז עכשיו זה אופנתי ואופנות מתחלפות. חכה רק עוד כמה שנים, לא יותר וגם אופנת הגזענות העכורה הזו תחלוף.

  • 16.

    אני לא התרשמתי שהערבים כל כך רוצים אותנו איתם ביחד (ל''ת)

    'קו דק עובר בין מרצ לשרצ, 27/02/12 12:29

  • 15.

    תגובה

    צנחן, 27/02/12 12:27

    להפריד.. להפריד.. ולהיפרד מהם לשלום.

  • 14.

    הפרדה?

    טט, 27/02/12 12:27

    שהערביות ילדו ברמאללה והיהודיות בישראל. נורא מעניין הם לא אוהבים אותנו ולא רוצי לחיות איתנו אבל מערכת הבריאות שלנו צריכה לשרת אותם?
    ההפרדה צריכה להיות הרבה יותר ברורה!

    • אמרת את זה לרופא הערבי שבדק אותך?

      רן, 27/02/12 13:44

      או לאחות הערביה שטיפלה בילד שלך?

      מערכת הבריאות היא שלהם כמו שהיא שלך.

      לא אוהב את זה? תתמודד!

      • שישלמו לרופאים יהודים וישראלים כמו שצריך ויעיפו את הערבים (ל''ת)

        שישלמו לרופאים, 28/02/12 14:40

  • 13.

    שגילאון יעשה טובה ויתעסק רק במה שהוא מבין

    אביתר, 27/02/12 12:24

    כל מי שקרא את התגובות לכתבה מבין שהיולדות עצמן מעוניינות בהפרדה.
    ההפרדה הזו לא מגיעה מסיבות גזעניות.

    החגיגות שמתרחשות בבתי החולים אצל היולדות הערביות מפריעות לשאר היולדות בחדר.
    זו הסיבה היחידה ואין בלתה.

    גזענות...?
    לא שמעתי את הח''כ מצייץ בקשר לתקיפת שני החיילים בחיפה.

    בעצם אני לא מצפה לכלום....
    מרצ...אלא מה.

  • 12.

    גזענות מתועבת של בתי החולים (ל''ת)

    אפרטהייד, 27/02/12 12:20

    • לא, מטומטם. זה פשוט רצון לישון בשקט בלי לפחד למות באמצע הלילה. (ל''ת)

      אילנית, 27/02/12 13:18

    • מה אתה שותה/מעשן???????? (ל''ת)

      של נעלך מרגליך כי המקום קדוש הוא, 27/02/12 14:39

    • אתה ערבי, נכון. (ל''ת)

      וואלה שיחקת אותה., 27/02/12 22:52

  • 11.

    די לחפש כותרות בכח

    אישימוטו, 27/02/12 12:15

    מה הבעיה עם יולדת שמבקשת לעבור חדר? מה הבעיה עם אחיות שכבר יודעות שבקשות כאלו יגיעו אליהן ומאכלסות מראש את החדרים בהתאם?
    מעריב האלו משועממים. שימו את העלאת מחיר הדלק בכותרת הראשית ולא שטויות.

  • 10.

    ההפרדה זה הדבר הלגיטימי ביותר שיש

    טלי, 27/02/12 12:13

    העיתונות כל כך שמאלנית שזה מגעיל.
    למה שאני אשכב עם פטמה באותו חדר שבכל פעם שמגיעים לבקר אותה נכנסת קבוצה של 40 איש עם מוזיקה ודיבורים בקולי קולות.
    למה שלא תשכב לידי משהי יהודיה שיודעת לדבר עברית ואוכל לתקשר איתה ולדבר איתה.
    מה ההצגות המטומטמות האלו בדבר קיפוח, את מי מקפחים בדיוק.
    לא מוציאים את היולדות הערביות מחוץ למחלקת יולדות ולא לרחוב, בסך הכל עושים חלוקה נכונה של יהודיות וערביות לפי חדרים.
    זה מדהים איך התקשורת לעולם לא מתעייפת מלחפש כל הזמן סיבות למהומה רבה על לא כלום, בין קיפוח ואפליה לבין חלוקה של יהודיות וערביות בחדרים נפרדים אין כל קשר.

    • העיתונות לא תרצה הפרדה

      עיתונאי קטן, איך אתה נירדם, אחרי שפיכת הדם., 27/02/12 12:55

      כי אז לא יהיה להם מה לכתוב בעיתון. התקשורת לא מחפשת פתרון צודק של הפרדה בין העמים כי אז הם יהיו מובטלים.

    • בתי החולים בישראל הם כמו שוק, באף מקום באירופה לא תראו

      הקץ של מדינת ישראל נראה באופק. אפשר להריח את זה, 27/02/12 23:05

      דברים כאלה. הזילזול של ההנהלה בבתי החולים גרמה לזה. נסו להיכנס לבית חולים בדנמרק או שבדיה או גרמניה או אנגליה. אין דבר כזה שאנשים ניכנסים ויוצאים שם כל היום. ולא לדבר על אוכל שמביאים מבחוץ. (הרעלות) שם יש שקט והרופאים והאחיות יכולים לעבוד. בישראל גם נותנים שרות לזרים למסתננים ושוהים לא חוקיים,(על חשבון משלמי המיסים) שלא רשומים באף מקום, ואף אחד לא יודע מי הם. אותו דבר בבתי ספר ובגני ילדים. זה פשוט תוהו ובוהו מה שהולך כאן.ישראל הפכה לאנרכיה בלי שנרגיש. מה הפלא שיש הרבה פשע ואין דין ואין דיין.

  • 9.

    למה אתם רוצים למנוע את ההפרדה?

    יולדת יהודיה, 27/02/12 12:09

    אני בתור אישה, יהודיה, שילדה לפני כמעט שנתיים מעדיפה את ההפרדה בין החדרים. למה אתם מנסים לכפות עלינו להיות ביחד? האם שאלתם את היולדות הערביות מה הן מעדיפות אולי גם הן מעדיפות את ההפרדה?

  • 8.

    ''בעקבות חשיפת מעריב'' עלק, זה חדשות זה?

    ימני אתאיסט, 27/02/12 12:08

    מה עם החיילים שעברו לינץ' והתעללות מחרידה ומשפילה בנוסח התפוז המכני על רקע לאומני רק בגלל שהם יהודים, ע''י ''ערבים ישראלים'', כמו בגרמניה הנאצית?

    זה ''קצת'' יותר חשוב מאיזו חלוקה של יולדות.

    נמאס כבר מהתקשורת בארץ מזמן, יבוא יום ותוחלפו, לא לעולם חוסן.

    ואל תצנזרו

  • 7.

    לך תשכנע מישהו שאין פה אפרטהייד ושהציונות איננה תנועת גזע אירופית

    ישראל 2012= דרא''פ 1990, 27/02/12 12:07

    שאין לה קשר ליהדות.

    האם ההפרדה בין היולדות היא גם ''לצורכי ביטחון'' ???

    על החתום: יהודי ישראלי שכופר בציונות הגזענית מיליטריסטית הדוחה שצמחה פה.

    • תגובה של יפי נפש.בביקורך הקרוב בב''ח כולי תקווה שתאושפז עם ערבים

      המגיבה, 27/02/12 12:32

      ותושפע ממבקרים ערבים ועם כל ההמולה מסביב

    • ו...שכחת לציין עוד כמה דברים

      אביתר, 27/02/12 12:36

      שהיולדות מבקשות את ההפרדה
      שאין לזה קשר לגזענות, ציונות או יהדות. (3 מושגים שאין לך שמץ מה הם אומרים)
      שאף אחד לא הזכיר צורכי בטחון - רק בראשך המעוות

      לסיום ..היית יכול לחתום ''אדיוט'' - פחות מילים אותה משמעות.

    • נתב''ג פתוח ליציאה עבורך.לצד אחד=סוריה (ל''ת)

      אחת מהעם, 27/02/12 12:37

  • 6.

    לא רוצים את הרעש והצעקות של החמולות. לא גזענות ולא בטיח. (ל''ת)

    ציוני, 27/02/12 12:07

    • הפרדה על פי דציבלים ולא על פי לאום...

      בון טון, 27/02/12 15:12

      אז לא מדובר בהפרדה על פי לאום, אלא על פי דציבלים...פה יש באמת רוח דמוקרטית: לגרום לזה שכל תושבי ישראל יתנהגו על פי החוק ויבואו רק בשעות הביקור, יתנו ליולדות (כל היולדות) זמן מתאים למנוחה. לא להביא ילדים קטנים, גם בשעות הבקור הרשמיות ולא לנסות להתחכם עם הערות מן הסוג ''אני רק שאלה...'' המוכרות המחוזותינו. בקיצור: להיות פחות מזרח-תיכוניים (כולנו, כל בני-שם) ויותר מתחשבים: ימות המשיח, ממש!
      הצרה היא שאינני מאמין שלזה התכוונת...

      • כל מילה בסלע! (ל''ת)

        רן, 28/02/12 16:16

  • 5.

    not abig deal

    Esther, 27/02/12 12:07

    When I gave birth I was happy to be with jewish women in my room.I think arab women would rather be with arab women after birth . recovery from birth is hard.& it;s a sensetive time.I think everybody is more comfterbule this way. so stop overreacting. not everything is politcle//racism..

  • 4.

    עצוב מאוד שהכל נודע דרך פעילותה של התיקשורת הישראלית (ל''ת)

    פקק תנועה , 27/02/12 12:06

  • 3.

    מערכת מעריב צבועה! מאבק לאומני לא עושים אחרי לידה!

    נורית כהן, 27/02/12 12:06

    כן, צריך להפריד בין היולדות כל אחת תהיה בחדר לפי העם שלה /הרצון שלה .אחרי לידה אין כוח לדאוג האם להשאיר את התינוק- הארנק -החפצים עם מישהו שהאמון בו מפוקפק.
    יהודים עם יהודים וערבים עם ערבים מתכון טוב לדו קיום בשלום.

  • 2.

    ערבים וחרדים תריכים להיות ביחד עם כל מיליון הילדים והרעש שלהם.

    תמר, 27/02/12 11:57

    שיעזבו את החילונים בשקט. באים ללכת פעם או פעמיים בחיים, בשבילנו זה אירוע די חד פעמ ולא חופשי שנתי כמו אצלם.

    • זה לא אותו דבר ,תמר ,חרדים זה יהודים,ערבים לא! (ל''ת)

      מה לעשות ,אי אפשר שהגשם ירד ולא ירטיב את הכביסה, 27/02/12 12:48

    • אני מזועזעת מתגובך.משווה יהודים לערבים?תתבישי לך.......

      אביה, 27/02/12 13:17

      ולפני שאת מגיבה לימדי קצת לכתוב וחיזרי לכיתה א'

      • אביה, חזרי ללמוד הסטוריה וגם איך כותבים בלי שגיאות

        רן, 27/02/12 13:42

        אדם הוא אדם הוא אדם.

        מה את ''מזדעזעת'' מהשוואה בין יהודים לערבים? האם בגלגול הקודם היית בארץ אחרת בה ''הזדעזעו'' מהשוואה בין גרמנים ליהודים?

        • תרשה לי לא להתייחס אליך.......ומי פנה אליך בכלל.שמאלני נדחף (ל''ת)

          אביה, 27/02/12 14:37

      • אנשים הם אנשים. מה שמשנה זו המנטליות. לערבים ולחרדים יש אותה מנטליות

        תמר, 27/02/12 16:02

        חמולות ורעש שלא נדבר על הלבוש. אז שיהיו ביחד ויעזבו אותי בשקט.

  • 1.

    ברור שזה מה שאנשים רוצים ....מספיק עם ההתחסדות !

    ישראלי, 27/02/12 11:55

    למה ...מי רוצה לשכב בחדר עם יולדת ערבית שכל הכבפר והחמולה באים לבדר אותה ןמרעישים כל הזמן ? מי רוצה בלאגנים כאלה ?

    • צודקת. (ל''ת)

      אוראל, 27/02/12 13:51