• 22.

    בושה למדינת ישראל שזו מערכת החינוך שלה!!!!

    , 26/07/13 11:02

    הכל מתחיל ונגמר בחנוך ולהזכיר למורות הנכבדות שדאגו להגיב כאן. ש80 אחוז מהמזמן נמצאים הילדים בתוך המסגרת החינוכית כך שמשם הם סופגים המון. חוסר הסובלנות של המערכת, המורים והגוף המפקח הוא בלתי נסבל ובלתי נתפס.
    האם ידעתם ש25 אחוז מהתלמידים היום עוברים אבחונים וכמות התרופות כגון ריטלין שהילדים בגילאי בית ספר עלה ב40 אחוז ב3 שנים האחרונות והכל לא בגלל הילדים. אלא בגלל המורים והמערכת המקולקלת הזו שנקראת מערכת החינוך.
    מי שיכול כלכלית שיוציא את הילדים שלו במיוחד הילדים החכמים והמיוחדים מהמערכת הזו שנוגסת בנפשם. אני כבר עשיתי זאת!!!

    IP: 95.35.61.232דווח על תגובה זו

  • 21.

    תלוי בילד. שטות מוחלטת.

    דודי כהן, 26/02/12 09:08

    בתי הספר צריכים לעשות שינוי במחשבה שלהם.
    בעקרון אצלי..הילד פשוט הבין שככה מתנהגים בביה''ס. הוא מפריע,מקבל תשומת לב מכולם ןמקבל בונוס להיות בבית עם אבא ואמא.
    הוא ממש מאושר כשמרחיקים אותו. רואים את זה. הוא קיבל כח והוא שולט במורה, בביה''ס.
    טיפשים...מי שיוצא למלחמה מקבל מלחמה...במקום לחנך.

    IP: 82.80.149.131דווח על תגובה זו

  • 20.

    בי''ס הוא לא בייבי סיטר שמאפשר להורים להיפטר מהילדים שלהם והמאחריות להם

    מורה, 25/02/12 09:16

    ההורים נלחצים מיום אחד בבית של הילד האנרגטי שלהם המורים צריכים לסבול את ההשלכות השליליות של חוסר הגבולות בכל יום בכיתה כשיש עוד 40 תלמידים איתו.
    יש כאלו ששוכחים שלבי''ס יש מטרה - חינוך ולימוד ולא שהייה בלבד רק כדי לתת קצת חופש להורים.
    במקום שההורים יעשו את העבודה בבית ילמדו את הילד לתת כבוד למורים או ימצאו מוסד חינוכי שבאמת מתאים לילד שלהם הם מצפים שהמורים יספגו הכל.

    IP: 85.65.61.107

    • צודקת (ל''ת)

      תגובה למורה, 26/03/12 11:08


      IP: 46.120.175.239 דווח על תגובה זו

    • מורה ''יקרה'' בית ספר זה לא בייבי סיטר אבל זה מסגרת

      סיגל, 23/12/12 11:57

      ולהזכיר לך שגם מסגרת חינוכית
      לחשוב שלהורים הילדים שלהם זה עונש רק מראה כיצד את חושבת ופועלת
      עצוב עצוב עצוב
      מקוה שאף אחד מילדיי לא ילמד אצלך אף פעם!
      מגיע לילדים מורה שמאמינה בהם בחינוך ובדרך

      IP: 192.115.83.5 דווח על תגובה זו

      • כל הכבוד על המילים היפות,מחזק את ידך. (ל''ת)

        סימון, 08/02/13 14:16


        IP: 85.64.110.116 דווח על תגובה זו

        • סיגל,כל הכבוד על המילים היפות,מחזק את ידך (ל''ת)

          סימון, 08/02/13 14:17


          IP: 85.64.110.116 דווח על תגובה זו

  • 19.

    התלמידים מתחננים שלא ישעו אותם. הגדרת השעיה כיום כיף היא שטות מוחלטת (ל''ת)

    מורה, 25/02/12 09:12


    IP: 85.65.61.107דווח על תגובה זו

    • דעת התלמידות בנושא

      תלמידה שיודעת, 24/04/12 10:46

      התלמידות מתחננות שישעו אותם. עם כל עומס הלימודים בבית הספר שלי, כולם נושמות לרווחה כשמשעים אותם אפילו ליום, ככה יש לנו יום ללא העתקות מהלוח, מבחנים , שאלות במחברת, דפי עבודה וכו'. הגדרת ההשעיה כיום כיף היא צדק מוחלט!!!

      IP: 109.226.53.17 דווח על תגובה זו

  • 18.

    הפתרון הכי טוב לשלוח את המתפרעים

    C, 22/02/12 20:30

    לבית ספר בסגנון של פנימייה צבאית.
    רק משמעת צבאית תסדר מופרעים כאלה.

    IP: 85.64.19.217דווח על תגובה זו

  • 17.

    דמגוגיה: השוואת בית-חולים ובית-ספר (ל''ת)

    מרכזית, 22/02/12 08:33


    IP: 85.65.0.230דווח על תגובה זו

  • 16.

    תחזירו למורים את הסמכויות והכבוד שנשדדו מהם ב-30 השנים האחרונות

    יוצא בחוץ, 21/02/12 18:20

    בעבר היה מותר להעניש תלמידים בחומרה, כיום המורים מפחדים מההורים שעלולים לתבוע ו\\או להפעיל אלימות. צריך להחזיר למורים את כל הסמכויות שהיו בידם בשנות ה-50 וה-60 ותראו איך כל בעיות האלימות והמשמעת נעלמות.

    IP: 77.124.148.48דווח על תגובה זו

  • 15.

    יוחזרו עונשי המכות בטוסיק!!! (ל''ת)

    כן כן, 21/02/12 15:53


    IP: 82.166.219.163דווח על תגובה זו

  • 14.

    השעייה רק עושה עוול לילד לאורך שנים

    ענת, 21/02/12 14:32

    אני אמא לילד בן 17, כבר מכיתה א' התחילו בעיות של התנהגות, בהתחלה בקטנה, מעשי קונדס של ילדים קטנים, אחר כך הלך והחמיר,
    "העונש" כמובן היה השעייה - בהתחלה יום, אחר כך עוד יום, וכך הלכו וגדלו מספר הימים ככל שעברו השנים. בשביל הילד כמובן זה היה פרס, קיבל השעייה מתי שרק רצה להיות בבית.
    בכיתה ז' הילד נפלט ממערכת החינוך,
    מנסיון מר שלי, ביתי הספר בארץ (לא אחד ולא שניים) רוצים לקלוט ומשקיעים רק בילדים "טובים" ומוצלחים. ילדים שקצת זקוקים לתשומת לב ויחס מהר מאוד נפלטים מהמערכת, מסתובבים ברחובות ונגררים לפשע ואלימות.
    כך היה מאז ומתמיד וכך כנראה יישאר לנצח, עד אשר יקום כאן שר חינוך עם "ביצים" שיהפוך עולמות ויישנה את השיטה על בורייה.

    IP: 82.166.199.245דווח על תגובה זו

    • אני מסכימה איתך בהחלט!!! (ל''ת)

      -, 24/04/12 10:39


      IP: 109.226.53.17 דווח על תגובה זו

    • איני מסכימה איתך בכלל...

      עש', 10/08/12 15:58

      ממש ההיפך הגמור אם כאם היית לוקחת אחריות ומטפלת בבן שלך ייתכן שהיום לא היית מגיעה למצב שהילד נפלט מהמערכת.
      האשמות לא יועילו דבר קחי אחריות כאמא ודאגי לבנך.
      ההשעייה הינה קו אדום לכך שהילד זקוק לעזרה לתמיכה לגבולות... זו הבעיה של הדור שלנו שהורים אינם יודעים להציב גבולות והדרך הקלה ביותר היא להאשים....הילד שלך נפלט מהמערכת כ''כ עצוב ועדיין את מאשימה... מה יצא לך מזה??? שאלי את עצמך והגיעי למסקנה איך את מתקנת ועוזרת לו...

      IP: 85.65.159.173 דווח על תגובה זו

  • 13.

    מעולה! תופעה ברוכה!

    חנה, 21/02/12 13:15

    סוף סוף, יש זכות לתלמידים הנורמטיביים ללמוד כמו שצריך.
    למה מציגים את זה כבעיה, שתלמידה שלא נתנה לאף אחר בכיתה ללמוד הועברה לבית ספר שמתאים לה יותר? חבל שלא שלחו אותה לשם מתכתחילה, אבל אם היתה נחוצה השעייה כדי להבהיר להורים שלה שלא כל הכיתה צריכה לסבול - אז מצוין.
    לא יתכן שכיתה של 38 ילדים עומדת כולה על הראש בגלל תלמיד מופרע אחד.

    IP: 212.199.113.12דווח על תגובה זו

    • זה נכון כאשר מתייחסים ביושר כלפי התלמידים וכלפי התופעה:

      בש, 21/02/12 17:40

      אבל גם בכתבה וגם אני חויתי את זה אישית עם ילדי שמשתמשים בהשעייה בלי תהליך ובלי לחשוב פעמיים, כאשר אני פניתי לצוות בביה''ס בעניין אלימות גסה כלפי הבן שלי לא הייתה לי אוזן קשבת ואפילו העבירו את הבעייה אלינו,''אולי הוא לא הבין''-''אולי זה היה בצחוק..'' וכשהמשכתי להתלונן על אלימות התחילו להאשים את בני (ויש לציין שאף פעם לא היתה לו בעיית אלימות) ושהם שמעו שאנחנו בתהליך מעבר מביה''ס הם דאגו להשעות אותו על משהו קטן והדבר המצחיק שזה נעשה בעקבות כך שבני התלונן אצל המנהל על אלימות כלפיו, אבל מבחינת המנהל זו הייתה הזדמנות להפיל על הבן שלי את המקרה.

      IP: 46.120.15.237 דווח על תגובה זו

  • 12.

    יש כתבה שטוענת בדיוק את ההפךאבל עם החינוך בבית ניכשל וכניראה יש סיבה

    פקק תנועה , 21/02/12 12:28

    טובה לכך כי החינוך מתחיל קודם כל בבית ולא אמור להימשך במרכז הלימודים וכי זה לא תפקידו שבמיילא לא מתפקד בנושא הזה כפי שצריך אז מה כל הטענות המצחיקות הללו ואם זה מה שקרה לחברה ישראלית ודור העתיד שלה וכוליי אן אן בכלל על ואל מי ומה ולמי לדבר

    IP: 132.68.4.132דווח על תגובה זו

  • 11.

    מבשרת

    ליאור, 21/02/12 11:00

    יש לא מעט בדברי הכתבת. לדאבוני החינוך של היום הרבה יותר פשרני, ולאו דווקא בשל המורים, אלא מהבית! ההורים נאלצים לקרוע את עצמם ולהזניח את הילדים לטובת פרנסה וקיום מה שלא מאפשר להתייחס לילדים באופן שבו לא יגדלו בדרך שלילית, ומה שעצוב בכל זה - אין להורים ברירה!!! קורעים תחת הנטל ונאלצים להתמודד עם בעיות לא רצוניות שרק הולכות וגדלות עם הזמן.
    פשוט עצוב.

    IP: 147.237.70.105דווח על תגובה זו

  • 10.

    כמו כל דבר, גם כאן צריך איזון

    עדי, 21/02/12 10:56

    הרי את מי שההשעייה הזאת מטלטלת זה את ההורה - אם מדובר בהורה נורמאלי ולא באחד שלא משנה לו איפה הילד נמצא.
    השעה- לא תמיד טובה לילד, אבל מצד שני יכולה לעשות פלאים ליתר 400 התלמידים בכיתה או בבית הספר.

    IP: 147.237.70.107דווח על תגובה זו

  • 9.

    ההשעיות לא עוזרות לצמצם אלימות

    אמא מודאגת לילדים לא אלימים, 20/02/12 23:09

    וודאי שצריך להעניש בחומרה, וגם לתת טיפול, אבל לא דרך השעיות! המערכת כושלת מבחינה חינוכית ומוצאת ''פתרונות'' שלא באמת עוזרים!
    התלמיד האלים חוזר לכתה אחרי השעיה וממשיך באלימות

    IP: 79.182.220.34דווח על תגובה זו

    • את בטוחה שקראת את הכתבה?

      חנה, 21/02/12 13:19

      מה שכתוב כאן הוא שהורים שראו שילדם מושעה פעם אחר פעם, הבינו שכדאי שישלחו אותו למסגרת שמתאימה לו יותר. אין היום שום דרך אחרת למערכת החינוך לגרום להורים לשלוח ילד למוסד טיפולי שמתאים לו, מלבד להשעות אותו מבית הספר הרגיל שאליו הם מתעקשים לשלוח אותו, ולא איכפת להם לאמלל את כל הילדים האחרים.
      יישר כח לשר החינוך שהקל בהרבה את תהליך השעיית תלמיד (בניגוד ליולי תמיר, שהרסה את מערכת החינוך באופן יסודי).

      IP: 212.199.113.13 דווח על תגובה זו

  • 8.

    כמה הסחות בכתבה אחת

    אלי, 20/02/12 19:42

    "מילות הקסם", כדבריך, משמשות את ההורים ואת מר קדמן עצמו. במקרים הפוכים כמובן.
    ילדים אלימים שאינם מתאימים למסגרת רגילה- ביה"ס אינו יכול להעבירם מבלי הסכמת ההורים, מלבד מקרים חריגים מאוד.
    ההורים עצמם מעידים כי קשה להם- חברים, האחריות לחינוכו היא שלכם. ביה"ס הוא מוסד ציבורי ועליו להגן על שאר הילדים מפני הבן התמים והרך שלכם, שרק הכה ילדים אחרים, לא אפשר לשיעורים להתבצע, הטריד מינית בנות (הצצה לשירותים) ועוד.
    אבל כרגיל- בית הספר אחראי לחינוך הילדים.

    IP: 46.116.33.32דווח על תגובה זו

    • מילות הקסם הן ''חוזר מנכל''?

      אריק, 20/02/12 21:22

      כי הם יודעים יופי לעמוד מאחורי החוזרים האלו כאשר חלילה ילד נסע עם ההורים לאילת ע''ח לימודים ורוצה מועד בחינה נוסף.

      IP: 46.116.33.32 דווח על תגובה זו

  • 7.

    הכתבה מכשירה התר לתלמידים מופרעים

    אבי, 20/02/12 19:30

    בושה וחרפה, לפטר את הכותבת לאלתר.

    IP: 93.172.5.0דווח על תגובה זו

  • 6.

    תרבות הטפלון וחוסר ההתמודדות של שלטון ביבי וחבורתו (ל''ת)

    יוסי, 20/02/12 19:23


    IP: 79.182.149.244דווח על תגובה זו

  • 5.

    כשתחטפו כסא בראש מתלמיד בכיתה ג' בגלל שלא

    מורה מחליפה, 20/02/12 18:51

    נתתם לו את זכות הדיבור תגידו לי אם הוא צריך להיות בבית הספר

    בתחילת השנה נכנסתי בפעם הראשונה לכיתה ג', ובמהלך השיעור שאלתי שאלה. הרבה אצבעות הורמו וביקשתי מתלמיד מסויים לענות, מה שלא מצא חן בעיני תלמיד אחר שהחליט לקום לזרוק עליי כסא ולצעוק "אבל אני מצביע את לא רואה!"

    IP: 79.182.207.184דווח על תגובה זו

  • 4.

    בתקופה שלי זה היה ללכת לעמוד בפינה מאחורי הדלת.

    י, 20/02/12 18:20

    העונש הכי "כבד" שקיבלתי היה בכיתה ב' , ללכת לעמוד בפינה של אחת מכיתות ה א'. זה היה שיא ההשפלה.
    לשלוח הביתה זה לתת פרס.

    IP: 80.74.101.16דווח על תגובה זו

  • 3.

    לא משעים על "הפרעה בשיעור" אלא על התנהגות אלימה.

    שדגכ, 20/02/12 18:10

    אני מבטיחה לכם שאותה ילדה תמימה בת שבע לא סתם הפריעה בכיתה...
    היא כנראה השתוללה בצורה פראית ביותר.

    IP: 79.179.206.16דווח על תגובה זו

  • 2.

    השהייה זה פרס ולא עונש

    L, 20/02/12 17:02

    עונש זה לקבל ריתוק ולנקות את הכיתה

    IP: 79.180.9.80דווח על תגובה זו

    • זה פרס ללומדים .יש שקט מהאלימים. (ל''ת)

      גיא, 21/02/12 11:04


      IP: 84.109.169.113 דווח על תגובה זו

  • 1.

    בבית הספר של הבן שלי כנראה לא שמעו על זה..

    אמא, 20/02/12 16:52

    וחבורת ילדים כבר שנה שלישית ברציפות מציקים ומרביצים כל פעם לילד אחר. והמחנכת אומרת שהיא מותשת!! ושואלת מה אנחנו רוצים ממנה..
    המנהלת אמרה שהמורה צודקת, כי אנחנו התשנו אותה כשפנינו אליה בנושא האלימות בכתה פעמיים(!) במשך השנה שעברה..
    חוץ מזה שקטטות זה לא אלימות לדבריה..

    IP: 109.160.135.134דווח על תגובה זו