• 5.

    אין כל רע

    ליה, 18/10/11 09:28

    אין רע במתן אפשרות להתקדם למתקדמים.
    אנחנו לא חברה שווינית וטוב שכך.

  • 4.

    אפליה על בסיס כישורים מותרת ואפילו רצויה. (ל''ת)

    תמהתני., 10/10/11 14:45

  • 3.

    מצטערת מאוד להגיד את האמת. שיבוץ תלמידים חלשים עם חזקים

    לא מאפשר לטובים ללמוד ולחלשים להתקדם., 10/10/11 10:56

    בתור אחת שהיתה תלמידה מעולה, אני חייבת לומר את האמת בפרצוף. לא יכול להיות שיכניסו לאותה כיתה תלמידים חלשים וחזקים. במצב כזה או שהתלמידים החלשים נשארים מאחור ונכשלים, או שהתלמדיים החזקים לא מנצלים את הפוטנציאל שלהם ומשועממים.
    אם אין כיתות פחות או יותר הומוגניות כל הצדדים נפגעים.
    אין שוויון במערכת החינוך כי לא יכול להיות שוויון! יש כאלו שנולדו עם IQ 130 ויש כאלו שנולדו עם IQ 80 או פחות... אי אפשר לנסות להפוך את כולם לאותו הדבר, כי אז מורידים למכנה המשותף הנמוך ביותר וכולם נפגעים!
    די לנסות להפוך את כולם לשווים. אנחנו לא שווים.

  • 2.

    ת''א עושה שנים תרגיל מתוחכם,שולחת חלשים מחוץ לעיר,כי -מקום 26 בטבלה.

    שני, 10/10/11 02:06

    אין כמו התרגיל המתוחכם של ת''א,שולחת שנים את החלשים למחוץ לעיר,למרות הכל, הכשלים שלה ,לא מצליחים להוציאה ממקום 26 בסולם הארצי, תחשבו אם לא היתה דואגת למפות באינטנסיביות הסטרית תלמידים חלשים לבתי ספר מחוץ לעיר,או מסגרות שאינם יושבות בסטטיסקה שלה,היתה היום במקום של שדרות.

  • 1.

    למרות שצורם יתכן שצודקים - כנסו

    יעקב, 09/10/11 13:04

    בס''ד

    ילד שלא מתאים למסגרת עלול לפתח עם הזמן רגשי נחיתות קשיש ומרעין ובישין שונים..
    ולכן עדיפה נסיעה של שעה למסגרת נכונה מאשר קל''ב דפוק.

    ואם לילד פוטנציאל לא ממומש- אז לא הוא, לא ההורים ולא המערכת לא הצליחו לממש אותו ביסודי, מי מבטיח שימומש בחטיבה/בתיכון?

    בקיצור- 70 זה ציון סביר לחתך (תלוי כמובן בהתפלגות הציונים בשכבה).
    נותן מוטיבצייה לילדים להצליח ומאפשר התאמה טובה של מוסד הלימודים לילד.