• 61.

    עם יש חשד לרצח לא שואלים אף אחד ומנתחים

    גד, 12/11/13 18:46

    כרגיל במקרים של חשד לרצח שלא יספרו לנו סיפורים משהו מסריח כאן

    IP: 5.29.74.42דווח על תגובה זו

  • 60.

    או שזה תרגיל להשגת גופות לנתיחה עבור סטודנטים

    אין לכן גבול?, 12/11/13 13:15

    נשמע מפלצתי? תחשבו רגע - מה פתאות בי"ח מעורב בטענה שילדים נרצחים על ידי הוריהם? זו לא הייתה אמורה להיות המשטרה, למשל?

    IP: 46.117.207.41דווח על תגובה זו

  • 59.

    רצח של המערכת ע"י עודף חיסונים? (ל''ת)

    מתוך המערכת, 12/11/13 07:01


    IP: 46.116.189.2דווח על תגובה זו

  • 58.

    כמו שכתבו רבים, לא מדובר ב"מחקר",

    בועז, 11/11/13 20:12

    אלא ברופאה שקראה מחקרים על הנושא מארצות אחרות ומעריכה שהאחוזים פה דומים. יכול להיות שזה נכון, אבל מחקר זה לא.

    IP: 79.182.37.163דווח על תגובה זו

  • 57.

    אם היה נעשה מחקר אמיתי ולא חירטוט

    אמא עצבנית, 11/11/13 19:52

    היו מגלים שהאשמה היחידה של ההורים היא שהם חיסנו את הילדים לפני שנפטרו

    IP: 109.65.30.144דווח על תגובה זו

  • 56.

    נתונים

    י., 30/08/12 10:01

    בארה''ב מונים בין הגורמים שמגדלים את הסיכוי למוות בעריסה גם ''אם חד הורית בת עשרה'' (teenage single mother).

    IP: 62.219.140.203דווח על תגובה זו

  • 55.

    ''מחקר''... אם לא ניתחו אז איך יודעים שרצחו????

    ישראלי שפוי, 16/09/11 00:52

    על פי מחקר שעשיתי אני מניח שד''ר ענבל סובל מסכיזופרניה ולוקה חמורות בנפשו... לא, לא שבדקתי אבל אני מניח שאם אבדוק כך אמצא אז הנה כבר זה נהיה מחקר...

    אם הוא מכיר את עצמו וחושב שע''פ זה אנשים רוצחים את ילדיהם - אז דע לך שלא כולם כמוך ואפי' לא שליש...

    דרך אגב לד''ר יש ילד שמת מוות עריסה?...

    IP: 212.76.112.67דווח על תגובה זו

  • 54.

    הפכו הערכה למחקר (ל''ת)

    שמוצניק, 15/09/11 21:22


    IP: 85.130.197.51דווח על תגובה זו

  • 53.

    סוף-סוף מעיזים לדבר על זה

    תמר, 15/09/11 19:09

    לא עשיתי מחקרים ולא בדקתי מיקרים אבל מידע בסיסי של נפש האדם תמיד חשדתי ש''מוות בעריסה'' זה מינוח שמאחוריו מסתתרים הרבה תינוקות שברגע של יאוש או טרוף מי מהורים שם קץ לחייהם. לפי התגובות פה אני מבינה ששום דבר לא יזוז מבחינה חקיקתית כי החרדים ''מזועזעים'' מהאפשרות שהעניין יחקר אז מה שהיה הוא שיהיה, אבל חשוב שהדברים לפחות נאמרו ואולי למישהו זה ידליק נורה אדומה וקצת חמלה על חיי אדם גם אם זה תינוק קטן.

    IP: 46.116.121.109דווח על תגובה זו

  • 52.

    הורה שאינו אשם לא יתנגד כדי להסיר ממנו חשד נוראי כל כך שיוציאו חוק מיד (ל''ת)

    נ.כהן צדק=ילד שנולד מגיע לו שידאגו לו גם לאחר מותו, 15/09/11 18:50


    IP: 89.139.181.86דווח על תגובה זו

  • 51.

    לצערי הבת שלי נפטרה מוות בעריסה חויבתי לאשר נתיחה לאחר המוות

    אלמוני, 15/09/11 17:54

    אמרו שזה החוק . זה קרה בשנת 1972 הופתעתי שאין חוק כזה .. לגבי המחקר אינני מאמין שישנו 20% וגם לא אלפית האחוז שהורה יפגע בילדו זהו שקר גס וניבזי

    IP: 109.65.123.199דווח על תגובה זו

    • מוות בעריסה

      אירית, 15/09/11 19:47

      שלום לך, קודם כל אני משתתפת בצערך. אני מאמינה שלמרות שעברו כמעט 40 שנה הכאב הוא גדול.
      לצערי המציאות יותר אכזרית מכל דמיון ולא פעם שומעים על הורים המתעללים ואף רוצחים את ילדיהם. ובדרך כלל מדובר על ילדים צעירים.
      פשוט נורא

      IP: 82.81.196.217 דווח על תגובה זו

  • 50.

    באיזה אחוז מוות עריסה שכיח כאן יותר ממדינות אחרות?? (ל''ת)

    אפשר לדעת?, 15/09/11 17:10


    IP: 109.66.32.111דווח על תגובה זו

  • 49.

    ומה רושמים כאשר רופא רשלן/רוצח ולא מנתחים?יש לדון גם בעיניין זה (ל''ת)

    טורורנטו טורונטו, 15/09/11 16:48


    IP: 99.237.148.107דווח על תגובה זו

  • 48.

    הערכה של דר' נחשבת למחקר??? (ל''ת)

    יהל, 15/09/11 16:06


    IP: 93.173.23.151דווח על תגובה זו

  • 47.

    מחקר: 100% ממקרי המוות בתליה שאינם התאבדות, הן הוצאות להורג. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 15/09/11 16:01


    IP: 46.120.82.43דווח על תגובה זו

  • 46.

    מחקר או הערכה

    אלעד, 15/09/11 15:57

    שימו לב לתוכן הכתבה: המסקנות של המחקר מטלטלות: ד''ר הרטמן **מעריכה** כי כ-30 אחוז ממקרי המוות של תינוקות בישראל אינם נגרמים ממוות טבעי המכונה ''מוות בעריסה'', אלא כתוצאה מהתנהלות ההורים. האם זה מחקר או הערכה? ולפי מה היא מעריכה שמדובר ב30%? להערכה הזאת אין כל בסיס!!! למה לחשוב שהורים יולדים ילדים ורוצחים אותם?
    לדעתי המטרה שלה בנתיחה, היא לאפשר לרופאים לחקור את תופעת ה''מוות בעריסה'' מבחינה רפואית, כי לא ידוע עדיין מה הגורם לזה. ודי למבין....

    IP: 93.173.23.151דווח על תגובה זו

  • 45.

    ומה עם 'תאונות' הרוורס (למי שמבין)?

    אבי, 15/09/11 15:29

    שמשום מה נפוצות ביותר בכמה יישובים מסויימים?

    IP: 95.86.68.112דווח על תגובה זו

  • 44.

    כל עוד אין פירוט והסבר אין דרך לדעת. על סמך מה הד''ר קובעת זאת? (ל''ת)

    יעל, 15/09/11 15:14


    IP: 217.132.204.30דווח על תגובה זו

  • 43.

    אפשר להשוות את מספר המקרים בארץ ובשבדיה למשל ולאשר את התוצאות. (ל''ת)

    תמיד חשדתי ב''מוות בעריסה''. 1/3 זה סביר., 15/09/11 14:54


    IP: 84.228.234.80דווח על תגובה זו

  • 42.

    מה זה השטויות האלה? ידיעה לא ברורה, מפוקפקת, הזויה, אווילית. מה זה?! (ל''ת)

    לעורך, במקומון הכי מוזנח לא מפרסמים שטות מסוג זה., 15/09/11 14:52


    IP: 84.228.23.132דווח על תגובה זו

  • 41.

    כתבה מגמתית ומטעה. מעריב תתבישו. איזו רדידות (ל''ת)

    gal, 15/09/11 13:26


    IP: 174.89.158.170דווח על תגובה זו

  • 40.

    זה בגלל שאין אלוהים! (ל''ת)

    רוני, 15/09/11 13:23


    IP: 79.178.96.47דווח על תגובה זו

  • 39.

    שיש בקירביינו לפחות 8-16 אנשים רוצחים

    ומה זה אומר, 15/09/11 13:17

    ושמסוגלים לרצוח ללא הינד עפעף

    IP: 212.143.167.141דווח על תגובה זו

  • 38.

    מחפשים סיבה לנתח נגד דעת תורה (ולעשות ניסוי בבני אדם) (ל''ת)

    משה, 15/09/11 13:00


    IP: 109.253.0.108דווח על תגובה זו

  • 37.

    מחפשים סיבה לנתח נגד דעת תורה (ולעשות ניסוי בבני אדם) (ל''ת)

    משה, 15/09/11 13:00


    IP: 109.253.0.108דווח על תגובה זו

  • 36.

    יותר נורא מתינוק שמת זה הורים חפים מפשע שמואשמים שהם רצחו את תינוקם

    י, 15/09/11 12:36

    לא מספיק שמת היקר להם מכל, כעת איזה הרטמן (אבל בלי לב), רוצה להכניס אותם לרולטה רוסית.

    IP: 80.74.101.16דווח על תגובה זו

    • בדיוק בגלל זה צריך להתיר ניתוח שלאחר המוות

      אמא יקרה, 15/09/11 20:34

      בכדי לדעת בוודאות שמות העולל לא נגרם בגלל הוריו אלא מסיבה אחרת שגם חשוב לדעת מהי.

      IP: 24.5.31.86 דווח על תגובה זו

  • 35.

    בעקרון צריך לודא שלא נהרג/ נרצח, אבל איך זה ירגיע את ההורים החפים מפשע

    לא ברור, 15/09/11 12:27

    אם לא עלינו, הורה שמת התינוק שלו לא רצח את התינוק, הרי שהוא יודע שהוא לא אשם ואם יעשו נתיחה לגופת התינוק לאחר המוות, בטח שהנתיחה לא תרגיע את ההורים אלא תגרום להם לעוד צער.

    ומה יקרה במצב של טעות?

    רופא הילדים שלנו והמימסד הרפואי טעו יותר מפעם אחת, וזה היה לא בדברים של חיים ומוות.

    מה אם יטפלו על הורים חפים מפשע אשמה בהריגת התינוק. אז הם גם יאלצו להתמודד עם מות התינוק וגם עם מערכת המשפט והאשמת שווא שהם רוצחיי תינוקות?

    IP: 212.143.71.55דווח על תגובה זו

  • 34.

    ע''פ נשיונאל גאוגרפיק בכל העולם יש יותר בנים מתים ממוות בעריסה

    אבל אצל הערבים בישראל יותר בנות, 15/09/11 12:20

    מעניין איך זה? גזענות מגדרית אצל הערבים? (מעדיפים בן והורגים את הבת).
    כמובן, לא כל הערבים כך. אבל ללא ספק החלק הפרימיטיבי שבהם מסוגל לעשות זאת. (אם הוא מסוגל להרוג בת משפחה שהסתובבה עם גבר זר ברחוב).

    IP: 77.124.86.153דווח על תגובה זו

  • 33.

    גיבובי שטויות

    רבקה, 15/09/11 12:15

    מות בעריסה אינו רצח.

    IP: 213.8.52.84דווח על תגובה זו

  • 32.

    אם אי אפשר להוכיח אז איך יודעים ? לפי מה ההערכה הזאת ?

    סקרן, 15/09/11 12:10

    מוזר...

    IP: 93.44.211.120דווח על תגובה זו

  • 31.

    נשמע כמו ספין

    דורון, 15/09/11 12:00

    הסקת מסקנות כאלה מרחיקות לכת רק על סמך השוואת מקרי תמותה לארצות אחרות היא מאד בעייתית. נשמע כמו ספין שנועד לחייב נתיחה למטרות רפואיות ולא פליליות.

    ולעורך, נא לחשוב קצת על ההורים המסכנים שחוו מוות בעריסה, ועכשיו הפכת אותם לחשודים ברצח

    IP: 134.191.232.68דווח על תגובה זו

  • 30.

    מאיפה היא יודעת שזה רצח או לא? אם חוקרי משטרה לא מצליחים כדבריה

    ????????????, 15/09/11 11:52

    לגלות אם זה רצח או ממות בעריסה איך היא יודעת?
    נראה לי שמה שמעניין אותה זה לנתח גופות לצורך מחקר.

    IP: 109.160.144.2דווח על תגובה זו

    • מסכימה איתך (ל''ת)

      תמר, 15/09/11 21:09


      IP: 109.160.144.2 דווח על תגובה זו

  • 29.

    איזה משוגעים

    דג, 15/09/11 11:49

    הם רוצים להגיד שיש 20+ הורים רוצחים בשנה?
    בולשיט

    IP: 109.253.163.230דווח על תגובה זו

  • 28.

    אם לא עשו נתיחה על בסיס מה מתבסס המחקר? נראה לא רציני (ל''ת)

    ד''ר חרטא, 15/09/11 11:47


    IP: 192.118.27.253דווח על תגובה זו

  • 27.

    נראה לי שהרופאים מתים מסקרנות

    יעקב, 15/09/11 11:46

    לדעת איך או ממה מת התינוק.היות ואין להם שום יכולת מול החוק הם ממציאים מקרי רצח .
    על מנת לבצע נתיחות ולהתקדם במחקר.

    IP: 84.111.101.131דווח על תגובה זו

    • נו ומה רע בזה

      mememe, 15/09/11 22:29

      אם באמצעות מחקרים מהסוג הזה שיכללו נתיחת גופה יוכלו למנוע מיתות עריסה נוספים ? לא מבינה מה הבעייתיות, אם נתיחת הגופות תקרב את הרפואה למציאת הסיבה ומכאן אולי למניעה של מיקרי מוות בעריסה?

      IP: 72.181.150.201 דווח על תגובה זו

  • 26.

    מתערב איתכם שהחרדים יחסמו כל חוק כזה (ל''ת)

    רון, 15/09/11 11:43


    IP: 62.219.166.63דווח על תגובה זו

    • חושבת כמו רון. הדתיים יחסמו, ולא רק מטעמי דת. אלא כדי

      רונה, 15/09/11 20:12

      לשמור בסוד את כשלון ההורים והיותם רוצחים. בצורה זאת הם מגינים על האחים של הרוצחים מבעיות בשידוכים.

      IP: 216.15.115.128 דווח על תגובה זו

  • 25.

    אלוהים ישמור - זה נתון מזעזע (ל''ת)

    אבא בלי עריסה, 15/09/11 11:39


    IP: 194.56.215.66דווח על תגובה זו

  • 24.

    אחת משתיים, או שד''ר 'לקחה לריאות', או שיובל גורן לא מבין עברית.

    יהיה, 15/09/11 11:23

    לא כל התנהגות הורים, אפילו אם היא רשלנית פושעת, מגיע לרמה של רצח ו/או הריגה.
    יש מושג כלשהוא במשפט הפלילי, הכללי והישראלי, שנקרא 'מיינס ריאה' - היסוד הנפשי.
    יש דרישה שמעבר לאקטוס ריאה- היסוד העובדתי, יוכיחו גם מודעות וכוונה לתוצאות המעשה (המיינס ריאה).
    יהיה
    נ.ב
    לא ברור מה בדיוק תתרום הנתיחה שלאחר המוות שתחוייב בחוק, בכל גופת תינוק שיגיע לבי''ח ללא רוח חיים.
    גם כיום יש למשטרה סמכות להורות על נתיחה בגופה שהם חושדים במעשה פלילי (foul play ).

    IP: 79.176.4.22דווח על תגובה זו

  • 23.

    מסכנים ההורים. לא מספיק שהם צריכים לקבור את התינוק

    אילנית, 15/09/11 11:08

    שלהם... עוד חושבים שהם עשו לו את זה...

    IP: 31.44.132.23דווח על תגובה זו

  • 22.

    מזעזע אם עשירית מזה נכון

    אריק, 15/09/11 10:55

    הגיע הזמן שמישהו בכנסת ירים את הכפפה ויחוקק חוק שמחייב נתיחת גופה במקרים כאלו. כך נוכל גם לחסוך מקרי רצח והתעללות באותם משפחות בגילאים מתקדמים יותר.

    IP: 109.226.18.254דווח על תגובה זו

  • 21.

    אולי

    לובנגולו, 15/09/11 10:50

    אם אין נתיחות אחרי המוות ואין ידע על הסיבות למוות . איך קבע המחקר ש 30% זה רצח?

    IP: 46.120.99.120דווח על תגובה זו

  • 20.

    חסרים גופות של עוללים לנתיחה ??

    רון, 15/09/11 10:47

    מה זה השטות הזאת - יש מכשיר שמאפשר לבצע ''נתיחה לאחר המות, ללא ניתוח !

    IP: 192.100.130.228דווח על תגובה זו

  • 19.

    20-30 אחוז זה לא שליש, זה כרבע.. כותרת שמתאימה יותר ל YNET (ל''ת)

    אבגדה, 15/09/11 10:45


    IP: 199.203.130.254דווח על תגובה זו

  • 18.

    נשמע מצוץ מהאצבע

    מתנחל, 15/09/11 10:30

    מה בדיוק היא חקרה ומה הממצאים שעליהם מבוססת המסקנה המפוצצת ?

    IP: 195.189.193.1דווח על תגובה זו

  • 17.

    צריך לקרוא היטב כדי להבין שהגב' מדברת ע''ס הערכות בלבד

    ד''ר לשם כבוד, 15/09/11 10:30

    אין לה שום הוכחה מלבד סטטיסטיקה שכנראה מראה שבישראל שיעור התמותה המוגדרת כמוות בעריסה גבוה משמעותית ממדינות מקבילות.
    מסתבר שבמדינות שבהן כן מנתחים מוצאים אצל התינוקות שמתו מחלות או מומים שונים ואז סיבת המוות מוגדרת כמשהו אחר ולא מוות בעריסה.
    מכאן ועד להחליט שמדובר במקרי רצח המרחק ארוך מאוד וחבל שהחוקרת הנכבדה לא נזהרת בדבריה.
    אגב, במקרים שבהם יש חשד מבוסס להתעללות כגון סימני חבלות וכו' כן מבצעים נתיחה.

    IP: 147.236.238.39דווח על תגובה זו

    • שתחקור טוב לפני שהיא יוצאת בהצהרות כאלו

      איילין, 24/09/11 00:24

      יש לכך השלכות קשות

      IP: 79.181.240.108 דווח על תגובה זו

  • 16.

    איך בדקו עם לא ניתחו. אך קבעו ששליש אם לא הרשיעו שום מקרה? (ל''ת)

    דניאל, 15/09/11 10:30


    IP: 195.110.40.7דווח על תגובה זו

  • 15.

    ואיך בעלי המחקר יודעים שזה רצח והרי לא ניתחו (ל''ת)

    עוף פורח באויר, 15/09/11 10:23


    IP: 79.177.192.92דווח על תגובה זו

  • 14.

    חוקרת מטופשת

    uti puti, 15/09/11 10:15

    קודם כל, בישראל בשנה שעברה היו 84 מקרי מוות בעריסה ולא 40. רק לפי זה אפשר להתייחס לדוקטור ענבר וה''מחקר'' שלה כאל בלוף

    לא ניתן לברר סיבות מוות בעריסה - בגלל זה קוראים לזה ''מוות בעריסה''

    לענבר אין שום הוכחות לרצח אחד - מאיפה כל ה''הערכות'' שלה צצות?

    דיי לרדוף הורים שכולים. נכון שהם מטרה קלה וכל לגברת להיות אלוהים שלהם.

    IP: 77.126.244.191דווח על תגובה זו

  • 13.

    לא מסבירים למה הכוונה ''נרצחים''

    יעל, 15/09/11 09:53

    שמו להם כרית על הפנים? חנקו אותם? הרעילו אותם?
    מה זה נרצחו?

    IP: 81.218.74.250דווח על תגובה זו

  • 12.

    נשמע מחקר הזוי

    קורא ביקורתי, 15/09/11 09:48

    נשמע מחקר הזוי. על סמך מה קובעת החוקרת שמדובר ברצח תינוקות על ידי הוריהם? האמנם ההורים התוודו על מעשה זה? האמנם החוקרת ערכה חקירה משטרתית על כל מקרה ומקרה?
    זו האשמה חמורה ביותר וכשטוענים טענה כזאת חמורה צריך להביא הוכחות בדוקות וודאיות.

    כפי הנראה האמירה הקיצונית הזאת נאמרה כדי לעודד נתינת גופות של תינוקות שנפטרו ממות בעריסה, כדי שיוכלו לחקור את סיבות הפטירה
    ולדעת יותר על הגורמים לכך.

    IP: 212.235.35.21דווח על תגובה זו

  • 11.

    על גופותנו המתות אתם תנתחו תינוקות , זה נגד ההלכה היהודית (ל''ת)

    חרדי, 15/09/11 09:47


    IP: 82.80.14.189דווח על תגובה זו

    • אתה לא הרוב במדינה כדאי שתבינו כבר

      חילוני, 15/09/11 13:35

      הלוואי!!!!

      IP: 151.42.162.95 דווח על תגובה זו

  • 10.

    מדהים

    שלומי, 15/09/11 09:41

    איזה עולם דפוק יש לנו. איך יכול להיות שכל כך הרבה הורים רוצחים את התינוקות שלהם.
    אני מקווה שח''כ אורלב אכן יקדם את החקיקה הזאת במהרה ושלא תהיה לו התנגדות מגורמים דתיים כלשהם כי במצב הזה ובמספרים האלה מדובר בפיקוח נפש ממש.

    IP: 84.228.233.141דווח על תגובה זו

  • 9.

    פניו של התינוק בתמונה

    התינוק בתמונה, 15/09/11 09:33

    של הכתבה - טושטשו
    אבל אותה תמונה בדיוק מופיעה בכתבות הנלוות - שם הפנים גלויות לחלוטין....
    לתשומת לבכם.
    חוץ מזה- למה ישר להגיד ''רצח'' כאשר סביר מאוד שהמינוח הנכון הוא הריגה או הריגה ברשלנות...
    רצח זה רק בכוונה תחילה כשהורים קמו בבוקר והחליטו במודע להפטר מהעולל

    IP: 93.172.15.244דווח על תגובה זו

    • זאת הכוונה - רצח במסווה של מוות בעריסה (ל''ת)

      י, 15/09/11 13:53


      IP: 212.235.40.29 דווח על תגובה זו

  • 8.

    לפני שאתם מסיקים מסקנות

    אבא, 15/09/11 09:30

    תניחו את הסכין, חומר ההמתה ואת מכשיר הגרידה כשמונחת על שולחנכם בקשה להפלה. אחרת, ביצוע הפלה בידי רופאים זה הרצח בשיא המודעות!

    IP: 195.197.28.252דווח על תגובה זו

  • 7.

    האם מכונת ה mri החדשה שנרכשה למניעת נתיחה תוכל לעזור? (ל''ת)

    קשה להאמין, 15/09/11 09:14


    IP: 95.86.119.53דווח על תגובה זו

  • 6.

    הערכה? לפי מה בדיוק? זו סתם עלילת דם כדי להשיג אישור לנתח

    יהודה לביא, 15/09/11 09:12

    גוויות של תינוקות, לכל מיני צרכים. הרופאים ידועים בתאוותם להניח את ידיהם על דויות, אם לצורך קצירת איברים או סתם לצורך לימודי או לצורכי אימון.

    אין בכתבה ולו רמז למה שמוביל את הרופאים להניח הנחה נפשעת כזו. אין שום בדל של הוכחה. זו פרובוקציה שמטרתה להכשיר חוק נבזי ומרושע.

    IP: 78.249.241.189דווח על תגובה זו

  • 5.

    אבל לא הבנתי איך הם הגיעו למסקנה??

    זד, 15/09/11 09:11

    אם אין נתיחה שלאחר המוות, אז איך הם יודעים?

    IP: 212.76.101.5דווח על תגובה זו

    • ניחושים. בגלל שלא נותנים להם לנתח הם אומרים שאין להם דרך לשלול רצח (ל''ת)

      י, 15/09/11 12:40


      IP: 80.74.101.16 דווח על תגובה זו

  • 4.

    כמי שחוותה דבר כאוב זה לא ייתכן שלא יבצעו נתיחה לבדוק את סיבת התמותה ש (ל''ת)

    דבי, 15/09/11 08:56


    IP: 193.46.64.93דווח על תגובה זו

  • 3.

    אולי יותר תאונות מרשלנות טראגית ו/או רשלנות פושעת,מאשר רצח מכוון (ל''ת)

    יותר סביר, 15/09/11 08:53


    IP: 109.66.32.111דווח על תגובה זו

  • 2.

    לא הבנתי איך נעשה המחקר. האם המחקר הוא אוסף מחקרים מחו''ל? (ל''ת)

    אדם, 15/09/11 08:50


    IP: 216.15.115.128דווח על תגובה זו

    • צודק לגמרי. או שהכתבה חסרה מידע או שהמחקר הוא ''מחקר''. (ל''ת)

      יניב, 15/09/11 12:19


      IP: 173.76.228.163 דווח על תגובה זו

  • 1.

    איך 20-30 אחוז מה 40 זה 8-16? הרי 30 אחוז מ40 זה 12! (ל''ת)

    אמיר ש, 15/09/11 08:47


    IP: 199.203.230.148דווח על תגובה זו