• 48.

    אם ההשקעה בכל נמל רק 4 מיליארד שקל

    א_הינתן, 24/04/13 21:41

    צריך להקים 3 ולמכור לכל מרבה במחיר.
    הכסף שיחסך על המאפיה יחזיר את ההשקעה תוך עשור - השקעה מצויינת לכל הדעות.

    IP: 79.176.114.28 דווח על תגובה זו

  • 47.

    בהצלחה עיני ! הצדק כאן סופסוף (ל''ת)

    עומר, 24/04/13 21:29


    IP: 85.250.16.11 דווח על תגובה זו

  • 46.

    the Mafia just afraid from compotion (ל''ת)

    thinker, 24/04/13 21:20


    IP: 78.45.98.183 דווח על תגובה זו

  • 45.

    בשביל נמל מוצאים חברה בינלאומית, אבל לרכבת תחתית נחכה עד המשיח (ל''ת)

    האזרח שימות, העיקר להוזיל לטייקונים., 24/04/13 21:06


    IP: 77.125.73.131 דווח על תגובה זו

  • 44.

    לטפל גם בחברת החשמל שעושקת את האזרחים. (ל''ת)

    מסמר חלוד, 24/04/13 20:49


    IP: 46.120.118.24 דווח על תגובה זו

  • 43.

    מה פירוש להקים נמל חדש ?? יש שני נמלים וצריך לגרש את

    אריק, 24/04/13 20:47

    עובדיהם ולהעסיק אחרים בשכר מכובד ובתנאים נורמליים ולא כפי שקורה היום שכל נבל מהנמל שודד אותנו יומם וליל. די לנו מהסרוחים האלה שהשתלטו על נכס ציבורי

    IP: 79.179.54.222 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק אבל יש בעיה

      שלומי, 24/04/13 21:28

      לצערנו בגלל שלטון ההסתדרות העובדים כרגע בנמלים הקיימים זכו לקביעות ולתוספות חסרות כל פרופורציה, ועם זכות השביתה שקיימת להם (והם מנצלים כל שני וחמישי) אי אפשר לטפל בבעיה ע"י החלפתם.
      לכן הפתרון היחידי הוא הקמת נמל פרטי, שיתנהל בשפיות, התעבורה תעבור אליו וככה ניפטר מהפרזיטים הקיימים בנמלים הקיימים.

      IP: 152.23.62.251 דווח על תגובה זו

      • שלומי במדינה מתוקנת היה מאוד ברור שכל ההסכמים שנעשו אינם

        אריק, 24/04/13 22:44

        תקפים מיכוון שנעשו בחטא מעבר לכך יהיה הדבר דומה להלאמה שהינה חוקית והכל מתוך הכרח כדי להציל את המדינה מגנגסטרים שהשתלטו עלינו

        IP: 79.179.54.222 דווח על תגובה זו

  • 42.

    לחסוך 4 מיליאד שח = לפרק את הוועד - לא שווה? (ל''ת)

    הסתדרות זה יקר, 24/04/13 19:49


    IP: 62.0.103.205 דווח על תגובה זו

  • 41.

    אם את הנמל החדש תנהל ההסתדרות, אז מה עשינו בזה? אם אי אפשר יהיה לפטר (ל''ת)

    עובדים ושכרם יהיה מופקע אז חבל על ההשקעה, 24/04/13 19:34


    IP: 109.65.96.222 דווח על תגובה זו

  • 40.

    ההסתדרות רק פוגעת בפועל הפשוט שמשלם מחירים גבוהים למימון הועדים החזקים

    ההסתדרות גרועה מהטייקונים, 24/04/13 19:10

    מדינת ישראל היא המדינה היקרה ביותר בעולם וההסתדרות שותפה בכירה למצב הזה.

    IP: 37.142.150.221 דווח על תגובה זו

    • בוקר טוב, אליהו - זה המצב כבר 40 שנה לפחות

      א_הינתן, 24/04/13 21:42

      המאפיה הכי מזיקה בארץ = הסתדרות

      IP: 79.176.114.28 דווח על תגובה זו

  • 39.

    הגיע הזמן לתחרות אמיתית ולהוזלת מחירים

    עודד ז , 24/04/13 19:03

    העובדים יכולים להתאגד היכן שיחליטו והם יכולים לעשות זאת בארגון עובדים אחר.

    IP: 79.176.165.244 דווח על תגובה זו

  • 38.

    ביבי, הצלחתך הצלחתנו!!! מחזיקים לך אצבעות. ואני בכלל מצביע 'עבודה'

    עלה והצלח, 24/04/13 18:42

    נמאס כבר מהקומוניסטים במפלגה הזו:
    עיני
    פרץ
    יחימוביץ

    IP: 84.229.196.192 דווח על תגובה זו

    • ממש מצביע עבודה

      אסף, 24/04/13 19:35

      מנית שלושה אנשים שרק אחד מהם במפלגה (אשאיר לך לגלות מי)

      IP: 80.178.18.73 דווח על תגובה זו

  • 37.

    היסתדרות לא בנתה בית מקדש ?,לא צריך היסתדרות !פשוט .

    נחמיה המשיח האחרון, 24/04/13 18:39

    ואז מה?ועד עובדי המקדש מודיע על השבתת תפילת מינחה עקב סיכסוך עבודה?

    IP: 79.183.222.86 דווח על תגובה זו

  • 36.

    חופים

    הרואה לרחוק, 24/04/13 18:38

    עוד רצועת חוף תעלם! יום עצוב

    IP: 77.127.130.156 דווח על תגובה זו

    • בגלל שוועדים לא רוצים לעבוד ביעילות. (ל''ת)

      ההסתדרןת עולה זמן כסף ומסתבר שגם רצועות חוף.., 24/04/13 19:47


      IP: 62.0.103.205 דווח על תגובה זו

  • 35.

    הגיע הזמן להציל את עם ישראל מידיה הרעות של ההסתדרות (ל''ת)

    נמלה, 24/04/13 18:24


    IP: 79.180.37.169 דווח על תגובה זו

  • 34.

    הלוואי ותצליח בזה, ביבי.

    ואחר כך חברת החשמל., 24/04/13 18:02

    חייבים לשבור את הועדים שמחזיקים את המדינה באיירלעך.

    IP: 84.111.45.33 דווח על תגובה זו

  • 33.

    סוף סוף....

    ירדנה, 24/04/13 17:54

    פשוט שחיתות מה שהולך בנמלים היום.

    IP: 95.86.125.153 דווח על תגובה זו

  • 32.

    שוב שקרניהו דאוג רק למקורבים העשירם תתביש לך רשע (ל''ת)

    אלוהים ישחם לנתניהו כגמולו לטוב ולרע אמן, 24/04/13 17:42


    IP: 79.181.124.37 דווח על תגובה זו

  • 31.

    כולנו איתכם בפירוק הועדים

    גיא, 24/04/13 17:40

    הגיע הזמן אחת ולתמיד לפרק את ועד הנמל הסחטן ולהעיף קיבינימט את העובדים שממררים את חיינו.

    IP: 152.23.62.251 דווח על תגובה זו

    • מסכימה לגמרי!!!

      אזרחית מהשורה, 24/04/13 18:55

      ברור לכולנו שחשוב שזכויות העובד הקטן ישמרו, ולא יהיו נתונות לשרירות ליבם של תאבי ממון כאלה ואחרים. אבל מה שקורה היום הוא שהעובדים בנמלים הפכו לאותם תאבי הממון מהסיפורים, שחומסים וגוזלים את אזרחי המדינה ומקבלים משכורות שמנות ולא מוצדקות.
      הלוואי שהמהלך הזה יצליח!!!
      והלוואי שלא ניפול שוב לאותה מלכודת- שהנמל החדש יתנהל כמו קודמיו ואז...

      IP: 31.44.136.45 דווח על תגובה זו

  • 30.

    שרלטנות ממשלתית-מאסון-לחורבן.

    אליפז, 24/04/13 17:39

    במקום להבריא את "המחלות"-משאירים אותם בחיים-ובונים עוד אחד.זו לא הדרך.על צמל אשדוד השתלטה ערימת בריונים-שככל שיעבור הזמן-ולא יבוצע טיפול שורש לסילוק העשבים השוטים-הם ילכו ויגדלו-ויהיו איום קיומי עלינו ועל-קופת המדינה שמממנת תחלואים אלה,תחלואי חברת החשמל,מקורות,הרכבת-אנו לא יודעים לנהל.חברי הממשלה הינם אסופה של עסקני רחוב-שאינם יודעים לנהל,אינם יודעים לקחת אחריות,ובורחים-אחרי ברוך במקום-לעמוד לדין.40 מיליארד גרעון-מחייב ועדת חקירה עם סמכויות-ולמה זה לא קורה?????ממליץ לייבא מגרמניה את שרהכלכלה[שר אחד מתוך ממשלה מצומצמת של-15 בלבד]-שילמד אותנו "יעילות מהי"..........למה מדינת אצבע שכתיבת שמה במפה-גדול יותר משטחה-צריך "ממשלה של-39 שרים\\סגנים?????????????????...או-29???????????????????????.למה?זה עולה מיליונים סתם-אז למה לכל הרוחות??זו הסיבה למס התרמית השיקרי על הדלק-4,90 ש"ח לכל ליטר-כאשר הדולר והנפט בקריסה-כדי לממן תחלואים אלה??לכן עלינו להביא לדין את נתניהו,משפחתו,שטייניץ,ברק,ליברמן-באשמת ביזה ושימוש בכספי המיסים-"לגלידות פיסטוק,קייטרינג,שרית חדד,בזבוז דלק,מחשבים,מינוי עשרות עסקנים,ובניי

    IP: 109.186.149.57 דווח על תגובה זו

    • צודק

      אליהו, 24/04/13 17:42

      כמה עצוב לקרוא את המנשר שלך אליפז-כי אתה צודק.רק אם אנו נתקומם ונדרוש ועדת חקירה כנגד הפושעים האלה שחיים במגדלים ובקיסריה כמו מלכים-ואותנו הפכו לעבדים.

      IP: 109.186.149.57 דווח על תגובה זו

  • 29.

    ביבי,לפיד,דנון,מכובדים-לא ועד ועובדים-יקבעו-אתם שולטים

    דוד-ים, 24/04/13 17:34

    קודם חובה לברך את לפיד ובנסיונו-לסתום חורים של אונייה--נכון
    העץ או אנפ התעקם בגלל עומס-וזה מצד שליכוד התרשל זרם כדג
    מת עם דתיים--וכן כולם מברכים שהגיעה לפיד

    2.אמרתי חבל עמיר לא באוצר כי הוא מכיר מחלת עיני ופושעי עבודה
    וקרן השתלמות זה מתנה-עובד,1-שילטון-3-נותן-מאחר שכלכלה בבעיה
    כן צריך מיסוי-בכל דבר ויעול צימצום בכל מגזר

    3,אמרתי נשיא טעה לכל עובד אוטו-כיום יש כל משפחה כמה-חובה
    להקטין את כמות ולעודד תחבורה ציבורי

    4,וחובה הטבות הקמת מפעלים באיזורים חשוכים נידחים-כי פינה זו
    קטנה לא ערי רפאים--{וכן ללמד חרידים ידעו לדוג-וחיבור השכלה
    מקום אחד\\מי עשיר ילמד איך רוצה
    5,ולענין נמל לא פועלים גם לא ועדים שולטים=\\=מי מפריע סלק אותם
    משם ואם יש צורך התפריע יכנס בית סוחר-אך לא רק נמלים כל המשק

    {למע אמרתי מכובד-כי בבחירות עוזרים שלו אמרו נסייע בכל מבצע שאתה
    צריך ולא כמו יתר חכים ושרי ליכוד} וכן הגיע לפיד הצלחתו אולי ירפא החולה
    כי אנו מדינה ענייה-ובעיותיה כרימון===
    אך חובה לזכור=ריבוי מס יפריע לדינמיקה-וכולנו באותו סירה ובים סוער
    ---
    -מי נותן משכורת למי-?---ישלך משטרה סלק אותם--מה שרון לא סילק עתה-

    IP: 79.176.11.233 דווח על תגובה זו

  • 28.

    זה באמת ספין מארץ הספינים

    אפרים, 24/04/13 17:29

    או בלשןן הימיים:
    לא מאימים על יונה ביין
    או על שרמוטה בנבוטה.
    מר נתניהו,מה קרה לך?
    אתה באמת רוצה להכשיל את לפיד?
    אז מה יצא לך מזה?
    יהיה לך עם מי להרכיב ממשלה חליפית?
    באמת?
    תלך לבחירות עם הסיוע של הגאון מאמריקה?
    זה עם 45 המנדטים?
    או שמא אתה באמת רוצה להפרד סופית מהליכוד
    ולגרום לו להתפורר לרסיסים ,כמתנת פרידה?
    אם האפשרות האחרונה היא המועדפת,תבורך.
    לפחות תכפר במקצת על כל האסונות שהבאת עלינו.

    IP: 84.109.174.161 דווח על תגובה זו

  • 27.

    להפריט ולפרק את החברות שמפעילות טרור כלכלי כנגד המדינה ואזרחיה כדי

    טוב מאוד, 24/04/13 17:27

    שיהיו להם משכורות ופנסיות של האלפיון העליון.

    IP: 147.236.138.4 דווח על תגובה זו

  • 26.

    זה בטח מיועד לחבר של אחד "מחברים" היושבים שם. (ל''ת)

    דודו, 24/04/13 16:59


    IP: 89.139.178.25 דווח על תגובה זו

  • 25.

    לתת לסינים לבנות כבישים,רכבות,נמלים ולתפעל ל15 שנים (ל''ת)

    לא עולה אגורה למדינה, 24/04/13 16:55


    IP: 109.64.106.225 דווח על תגובה זו

  • 24.

    למה להקים נמל?? פשוט תפריטו את המנופים הקיימים!

    .........., 24/04/13 16:55

    שכל מנוף יתחרה במנוף שלידו והגיע לציון גואל.

    מה יעזור להקים נמל נוסף אם כולו בידיים פרטיות? אולי רק באילת זה הגיוני להקים נמל נוסף, לא במישור החוף.

    IP: 37.46.37.35 דווח על תגובה זו

  • 23.

    מגיבים מטעם

    אלי, 24/04/13 16:53

    ביבי יתן לעוד חבר שלו להיות טייקון. יתן לו חוף של המדינה להיות שטח פרטי.
    כל המגיבים לחיוב ומשבחים את ביביהו הם מגיבים מטעם ואולי זה רק אחד שכותב הרבה תגובות חיוביות שנחשוב שהצבור תומך במהלך.

    IP: 109.186.126.220 דווח על תגובה זו

    • ואתה טוקבקיסט מטעם הנמל

      דני, 24/04/13 17:42

      בטח נכנסת לשם בקומבינה ואתה עושה כסף על חשבון הציבור.

      IP: 152.23.62.251 דווח על תגובה זו

    • אלי, תן לי לנחש: אתה מנופן באחד הנמלים ומרוויח 50,000 לחודש. (ל''ת)

      דני, 24/04/13 18:08


      IP: 194.90.167.52 דווח על תגובה זו

  • 22.

    פותחים קדנציה בסערה. כל הכבוד ובהצלחה. (ל''ת)

    איש, 24/04/13 16:41


    IP: 93.172.105.242 דווח על תגובה זו

  • 21.

    להקים בחיפה- אלה מאשדוד הם חרות שלא מגיע להם (ל''ת)

    יוספוס, 24/04/13 16:41


    IP: 5.28.186.134 דווח על תגובה זו

  • 20.

    אחלה רק שההשקעה תבוא גם מידיים פרטיות אחרת מה הטעם??? (ל''ת)

    סתרשף, 24/04/13 16:40


    IP: 87.69.6.43 דווח על תגובה זו

  • 19.

    נמל פרטי? תנו אותו במתנה לנמל חיפה

    משה, 24/04/13 16:30

    לא יודע מהיכן הכתב שואב את הקישקושים הללו, לא חיפה ולא אשדוד לא רוצים את הנמל הפרטי, יתרה מכך, יש עודף ברציפים גם כך. כול מטרתו של ישראל כץ זה לדאוג לעוד חבר עשיר להיות יותר עשיר כפי שעשה בעבר ליברמן שהיה שר התחבורה ומכר את המספנות בגרושים והנה היום עובדים שם מסכנים בשכר מינימום. העיקר שהציבור מרוצה!!! יהודים אתם מטומטמים, מוכרים לכם נכסי מדינה, לא לכם, אלא לעשירים ואתם נהיים יותר ויותר עניים. העיקר להוציא עין לעובדי הנמלים. נו באמת. תתעוררו.

    IP: 193.254.206.6 דווח על תגובה זו

    • דמגוגיה. מונופולים זה דבר רע לאזרחים ולא משנה אם העובדים, שמרוויחים (ל''ת)

      טוב, רוצים לשמר את המונופול. זה מהכיס שלנו., 24/04/13 16:49


      IP: 79.177.56.183 דווח על תגובה זו

  • 18.

    כל הכבוד לביבי. התחיל לפעול סוף סוף (ל''ת)

    ביבי העם איתך, 24/04/13 16:21


    IP: 84.228.205.30 דווח על תגובה זו

  • 17.

    עייני- לך תאכל סטייקים באשדוד...יחד עם המלגזנים

    שרוליק, 24/04/13 16:20

    קדימה ביבי, רוב הציבור השפוי איתך ועם יאיר לפיד- תן בראש ושמור על כולנו מהנפוטיזם והסיאוב שפשה בנמלי הים והאויר ואוכל כל חלקה טובה. גמור איתם וטפל בחברת חשמל.

    IP: 194.250.173.170 דווח על תגובה זו

    • האם כבודו בדואי ,המשרת בגדוד הגששים, או סתם בן מיעוטים.....!.??? (ל''ת)

      עמרם דעבול / נימרודי-יוצא בבל., 24/04/13 16:24


      IP: 84.108.132.166 דווח על תגובה זו

  • 16.

    לא הבנתי למה צריך להבטיח שהם יקבלו תנאים כמו המושחתים

    ערן, 24/04/13 16:17

    מהנמלים האחרים

    IP: 62.219.191.152 דווח על תגובה זו

  • 15.

    נתניהו מבטיח את כהונתו הרביעית.. (ל''ת)

    נעמה, 24/04/13 16:09


    IP: 87.69.237.164 דווח על תגובה זו

  • 14.

    עכשיו צריך גם חברה פרטית מתחרה לחברת חשמל המושחתת (ל''ת)

    !, 24/04/13 16:04


    IP: 91.197.103.2 דווח על תגובה זו

    • וואלה! במדינה שגודלה כמו עיר בינונית בעולם צריך עוד חברת חשמל?

      איציק, 24/04/13 16:16

      לא להאמין. ממשלה שלא מסוגלת להעמיד במקומם ועדי עובדים שאוחזים את המדינה בביXXXים רוצה לפתור את הבעיות על ידי הקמת "נמל פרטי" במקום להודיע לעובדי הנמלים הקיימים שהחגיגה נגמרה, ושמי שיתפרע וישבית את הנמלים ייכנס אחר כבוד למאסר ממושך. נגד מי שמשתמש בכוח - רק כוח! ובינתיים לממשלה יש צבא ומשטרה, ונראה מי חזק יותר. מאידך, לא פותרים בעיות של יחסי עבודה רק בכוח. צריך להקים מערכת שבה יהיו נציגי העובדים, הממשלה והציבור, שתקבע את השכר הראוי בכל אחת מהמערכות החיוניות במדינה (נמלים, רכבת, חברת חשמל, מים וכו'). מי שזה לא ימצא חן בעיניו יפוטר. אפשר לעשות את זה. לא מאמינים? תשאלו את הקפיטליסטים האמריקאים מה שרה לנמל ניו יורק כשהעובדים התפרעו שם.

      IP: 93.172.23.149 דווח על תגובה זו

  • 13.

    מתחילים לראות אור בקצה הייאוש שניכפה פה על רוב האזרחים.

    ציפורה, 24/04/13 16:03

    לגמור עם קבוצות הכוח שמשביתות את המדינה ללא כל הצדקה כל פעם שבא להם. לגמור עם המחשבה הזו שאנחנו צריכים לממן קבוצות נבערות ולא יצרניות. לגמור עם הדבר הזה שנקרא תספורות - טייקון שלוקח הלוואות ענק, מושך דיווידנדים במיליונים ואז מבקש תספורת ע"ח הציבור. להחזיר לרוב השותק והנושא בעול את התקווה למדינה מתוקנת וצודקת.

    IP: 5.29.26.8 דווח על תגובה זו

  • 12.

    שחיתותתתתתתתתתתתתת (ל''ת)

    פחחחח, 24/04/13 16:01


    IP: 79.183.180.44 דווח על תגובה זו

  • 11.

    רק שנראה נאמין ! די לעובדי הנמלים המושחתים.

    מיקה, 24/04/13 15:53

    נראה אותם מעכבים אוניות בעתיד....

    IP: 213.57.230.116 דווח על תגובה זו

    • פרטי? אז למה שהמדינה תשקיע אגורה אחת?? 4 מיליארד שקל שיעלו ל10 מיליארד

      ושיודע לשאול, 24/04/13 16:08

      ולבסוף המדינה (אולי) תקנה אותם כי לא יהיה נפח תעבורה מספק.

      מישהו עשה תחשיב שיש צורך ב3 נמלים? או שזה רק משאיפות קניבלים נגד העם מסיבות אידיאולוגיות גרידא(הבעלות על הנמלים שייכת למדינת ישראל)

      IP: 161.186.93.10 דווח על תגובה זו

      • כדי לשבור את המונופול של נמלי חיפה ואשדוד

        היודע להשיב, 24/04/13 16:43

        שווה למדינה אפילו להפסיד כסף על נמל פרטי אבל לאפשר לעצמה את היכולת לערוך שינויים מבניים קיצוניים בנמלי חיפה ואשדוד בלי שהעובדים שם יוכלו לסגור את המדינה. אם הם ישבתו העבודה תעבור למתחרה הפרטי שלהם וככה ניתן לנהל הרבה יותר טוב את הנמלים הקיימים. זה נקרא גמישות ניהולית ושווה הרבה מיליארדים

        IP: 93.172.105.242 דווח על תגובה זו

        • במילה אחת: אידיאולוגיה....אז אולי נקים חברה פרטית לפינוי התנחלויות???

          שיודע להבין, 24/04/13 16:58

          וןסך מאות מיליארדים למדינה......

          זה נקרא גמישות מדינית

          IP: 161.186.93.10 דווח על תגובה זו

          • לא מאות מיליארדים, 24 זיליון קזיליון טריליוני דולרים. ספרתי. (ל''ת)

            היודע להשיב, 24/04/13 19:33


            IP: 93.172.105.242 דווח על תגובה זו

        • העבודה לא תעבור למתחרה כי ההסתדרות שולטת על כל המדינה

          סטודנט, 24/04/13 20:43

          לפני שמתחילים עם השינויים יש לקבוע בחוק שאין יותר שביתות כלליות במשק. שביתה מתבצעת רק ע"י העובדים שנפגעים.

          IP: 79.182.67.162 דווח על תגובה זו

  • 10.

    נמל

    הזאב, 24/04/13 15:53

    הגיע הזמן לעשות צדק . ולאוכלי נבלות בנמל ששנים אנשים עושים רגל

    IP: 212.199.250.249 דווח על תגובה זו

  • 9.

    No more union goons

    Amir, 24/04/13 15:52

    Bust the unions Bib

    IP: 173.12.95.86 דווח על תגובה זו

  • 8.

    עם גיבוי מלפיד, בנט ולבני, נתניהו יכול סוף סוף להוציא לפועל את

    אני, 24/04/13 15:52

    משנתו הכלכלית חברתית, שבירת מונופולים ועמידה בפני לחצי הוועדים המפלצתיים. מפלגות האבודה ושרצ יעשו קצת רעש יחד עם עיני וחבר מרעיו אבל אני מקווה שהפעם סוף סוף הם לא יוכלו לממשלה. הבסיס הכלכלי של הממשלה הזו הוא מאוד איתן וניתן לחולל שינוי. שיהיה בהצלחה!

    IP: 84.228.161.243 דווח על תגובה זו

    • לבני?! מה היא קשורה... היא בכלל מעניין אותה רק הנושא המדיני (ל''ת)

      אחד, 24/04/13 16:02


      IP: 85.64.123.230 דווח על תגובה זו

    • ההיפך....עם גיבוי מראש הממשלה הם יכולים להתמקד ברפורמות. (ל''ת)

      אחד, 24/04/13 16:04


      IP: 85.64.123.230 דווח על תגובה זו

  • 7.

    יש ריח של שינוי באוויר,רק שימשיך ככה. (ל''ת)

    נתי, 24/04/13 15:46


    IP: 84.111.249.208 דווח על תגובה זו

  • 6.

    כל הכבוד ללפיד...וגם קצת לביבי

    טל, 24/04/13 15:42

    הנמלים בחיפה ובאשדוד מרוויחים הרבה כסף, במקום לחלק את הכסף לבעלים (המדינה) היא מפזרת את הכסף לקומץ עובדים.

    תחרות בין הנמלים תיצור דבר אחד בלבד - מחיר משלוח זול יותר, ולנו כצרכנים וגם כיצואנים יטב מהמהלך.

    IP: 87.69.165.19 דווח על תגובה זו

    • אני רואה שקשה לך לפרגן לביבי? (ל''ת)

      נתי, 24/04/13 17:59


      IP: 212.199.9.124 דווח על תגובה זו

  • 5.

    נמל מתחרה לאשדוד וחיפה זה חשוב מאוד רצוי אבל ביבי רק מדבר ומברבר.

    בנצי א, 24/04/13 15:41

    נכון מאוד. כל עם ישראל מצפה לנמל אחר ושיהיה סדר עם כל המפאיונרים עובדי הנמל. רק הבעיה עם הביבי הזה שהוא מבטיח המון נואם בצורה דמגוגית מלהים את המוני האהבלים . ושום כלום ולא יוצא מהעניין
    כזכור את נמל אשדוד והמוביל הארצי ושאר הפרויקטים הגדולים הכוללים הקמת ערים גדולות בגליל ובנגב ובין השאר ערד ודימונה וכן מפעלי ים המלח זה היה בתקופות ממשלות העבודה. דברו מעט ועשו הרבה. ואילו אצל הביבי הזה והליכוד מלבד התנחלויות מיותרות ובזבוזי סרק . לא קם שום פרויקט או מפעל התיישבותי מלבד בזבוזי עתק על התנחלויות מיותרות והזרמת מיליארדים לחרדים

    IP: 84.109.190.108 דווח על תגובה זו

    • שוק הסלולר נשבר, ועד עובדי הרכבת נשבר,תוכנית

      ''שמיים פתוחים'' תוכננה בתקופת נתניהו וכעת, 24/04/13 16:05

      תיושם!!! כל אלו קרו בתקופת נתניהו....וכעת מתוכננת רפורמה בשוק הרכבים "ועדת זילכה" שהוקמה ומסרה מסקנותיה בתקופת נתניהו והקמת נמל חליפי שישבור את המונופול של עובדי הנמל!
      להזכירך..מי השבית את המשק עבור עובדי הרכבת הסחטנים שהשביתו מדינה שלמה,ומי מאיים כעת בהשבתת המשק עבור עובדי הנמלים המרוויחים עשרות אלפי שקלים לחודש? כן זה יו"ר ההסתדרות עיני ומפלגת העבודה שלך.
      ולגבי ההתנחלויות ...יש חלק גדול מאד בעם התומך בהתיישבות חוקית!!! שהרי אנו לא כובשים פשוט מן הסיבה הפשוטה שהשטח הזה לא נכבש ממישהו ...אני מציע לך לקרוא את דוח שופט בימ"ש עליון לשעבר אדמונד לוי ...
      אתה סתם שמאלן לא חכם במיוחד המצביע שמאל למרות שאינו מבין מדוע הצביע שמאל ...כנראה אינך זוכר את השחיתות של שלטון מפא"י "הפנקס האדום" ועוד....

      IP: 84.229.5.103 דווח על תגובה זו

    • תאמין לי בנצי ..אחד כמוך היה מצביע שמאל גם

      אם מנהיג השמאל היה חמור! אחד כמוך לא מסוגל, 24/04/13 16:13

      לחשוב ולהסיק מסקנות באופן עצמאי.
      אתה מונע משנאת נתניהו נטו!!!
      ושנאה זו מונעת כל מחשבה הגיונית במוחך!

      IP: 84.229.5.103 דווח על תגובה זו

      • אם בנצי מצביע רק לחמור אז אתה מצביע רק לאתון!

        אינך שונה בהתנהגותך..., 24/04/13 16:30

        ישנם דברים שהשתיקה טובה להם. אם תסתכל לאורך כל תקופת נתניהו ללא משקפים ורודות תראה שבנצי די מדייק. הבעייה שאתה וחמורים שכמותך חושבים שכל השמאל הוא חברת הכנסת גלאון ומר"צ. אז זהו שלא. ביבי הוא אמן הוצאת פחמן דו חמצני לאויר אך כאשר מדובר בביצועים הוא אחד הגרועים ביותר. תראה משהו שמחאו עליו אנשים והוא פתר את הבעייה בצורה חד משמעית, זאת למרות שהקים ועדה בראשות טרכטנברג. כלום. פה קבור הכלב. תראה אפילו איומו לחבר את מעלה אדומים דרך שטח שנימצא במריבה לא יצא לפועל. אז על מה בדיוק אתה חושב שנתניהו ביצועיסט? אה כן להעיף את ריבלין מתפקיד יושב ראש הכנסת. נו ניחא נחמה פרוטה לאלו שאינם תומכי ריבלין.

        IP: 184.175.26.68 דווח על תגובה זו

        • זה לא אני שמביט במשקפים ורודות זה אתה המביט

          במשקפיים שחורות משנאה! אהבל כמוך וכמו בנצי, 24/04/13 19:45

          הם אנשי מפא"י ואני חושב שאתם שמאלנים אבל לא קיצוניים כמו גלאון ומרץ.
          למעמד הביניים לא מגיעה אגורה שחוקה! המדינה צריכה לעזור למעמד הנמוך בלבד!!!
          1}לא חייבים לקמות רכב חדש מן הניילון ומיד להפסיד 20% ירידת ערך ועוד 15% נוספים כל שנה מאז!
          2} לא חייבים לנסוע לחו"ל כל שנתיים!
          3}לא חייבים לאכול 3 מפעמים בשבוע במסעדה!
          4} לא חייבים לרשום את הילד ךפעוטון הגובה 3500 ש"ח לחודש בעוד שהמרחק של 5 דקות נסיעה ניתן למצוא פעוטון לא פחות איכותי במחצית המחיר!!!
          5}לא חייבים לקחת משכנתא הגדולה פי כמה וכמה מיכולת ההחזר שלך
          יש עוד הרבה דוגמאות אבל קצרה היריעה
          רק אוסיף שכעת יש חוק חינוך חינם מגיל 3 ,הגדר לאורך הגבול עם מצרים הושלמה ביטוח שיניים חינם לילדים עד גיל 13...וכל זה במשמרת של נתניהו!!!
          יו"ר הכנסת היא "משרת אמון" עליה ממליץ האדם המרכיב את הממשלה ומר ריבלין התנהד ב"שמאלנות יתר" על מנת להיטיב את סיכויו להבחר לנשיאות וזו הסיבה שהודח! ובצדק!
          אבל אתה יותר מידי אהבל מכדי להבין כל זאת.
          לסיום אומר כי כליתי את זמני לריק בניסיון להסביר ל"חושם" כמוך וכמו בנצי מהו היגיון!

          IP: 84.229.5.103 דווח על תגובה זו

  • 4.

    "יבטיח להם זכויות דומות לאלה של עובדי הנמלים הקיימים"

    ..., 24/04/13 15:34

    אז מה הוא עשה?

    IP: 84.111.92.244 דווח על תגובה זו

    • אז מה ררצית?!

      המאמין, 24/04/13 15:51

      אה?שלא יהיו להם זכויות?!

      IP: 192.114.7.39 דווח על תגובה זו

    • זכויות זה לא אומר משכורות..זה פרטי (ל''ת)

      מהנדס, 24/04/13 16:00


      IP: 199.203.51.134 דווח על תגובה זו

  • 3.

    הדרך להפרטה היא ראשית

    ע, 24/04/13 15:29

    בניית נמל נוסף שיאפשר את ההפרטה ללא תקיעה מוחלטת של
    הייבוא והייצוא .

    לכן זהו הצעד הראשון וכולם יודעים ומתנגדים לכך.

    הגיע הזמן!!! ביבי לך עד הסוף עם זה. כל הממשלה נותנת גב להחלטה

    IP: 84.108.196.229 דווח על תגובה זו

  • 2.

    צעד נכון בכיוון הנכון!

    רבקה, 24/04/13 15:06

    העם רוצה לשבור את הועדים המושחתים,
    וכל הכבוד לממשלת נתניהו לפיד ובנט.

    שיהיה בהצלחה רבה.

    IP: 87.68.32.105 דווח על תגובה זו

    • מה הואילו חכמים בתקנתם?

      האלמונית, 24/04/13 16:10

      נו, אבל גם הם יהיו תחת קורת גג אחד עם שאר הנמלים. גם הם יאוגדו בהיסתדרות, אז מה עשינו?

      IP: 77.125.147.202 דווח על תגובה זו

      • לאלמונית, חברה פרטית אינה כפופה להסכמים של ההסתדרות. (ל''ת)

        ריקי, 24/04/13 17:08


        IP: 77.126.38.180 דווח על תגובה זו

        • כבר הגבתי,אבל את באמת מפגינה חוסר ידע מדהים

          אפרים, 24/04/13 17:41

          על חוקי מדינה,הגוברים על כל דבר, שמעת?
          עניינים כגון:שעות עבודה,שעות מנוחה,שעות נספות,חוסר אפשרות לפתר אישה בהריון,חוסר אפשרות לפתר משרת במילואים ,הפרשה לפנסיה וכל מיני?
          או על צו הרחבה להסכמים קיבוציים?
          או אחרת:
          האם כבודה שייכת למנצלי עובדי הקבלן,שגם שם חוקי המדינה וצווי ההרחבה תופסים?
          או אולי כבודה שייכת לבעלי הממון שאוכלים עם שתי כפות?
          או שמרוב שטיפת מח ,כבודה שבחה לחשוב?

          IP: 84.109.174.161 דווח על תגובה זו

          • אפרים, "כבודה" לא רוצה שהמדינה תהיה בת ערובה למדושני

            ריקי, 24/04/13 18:27

            ההסתדרות. הגד, למה התנאים שיש ל-20% עובדי הסתדרות אין אותם לאומללים כמו בעלי שעובד מ-5 בבוקר עד כלות הנשמה אצל מעסיק פרטי, עם שכר של 8000 שקל ללא שום תנאים? אילו הייתה בהם מעט הגינות, הם לא היו דואגים אך ורק לסקטורים שלהם שהם מיעוט באוכלוסייה.
            אפרים ליי, מצבי הכספי הוא קצת מתחת לקו העוני, למרות זאת הילדים שלי אקדמאים בהצטיינות יתרה.

            IP: 77.126.38.180 דווח על תגובה זו

  • 1.

    נו..

    נממרוד, 24/04/13 15:01

    התוכניות דיברו על חמישה שישה מפעילים בכל נמל שיתחרו אחד בשני לא טייקון אחד ענק שיחזיק אותנו בביצים במקביל לוועדים

    IP: 79.177.190.224 דווח על תגובה זו

    • כמה שאתה צודק!!! :-) (ל''ת)

      אריה, 24/04/13 15:03


      IP: 89.139.185.97 דווח על תגובה זו