• 3.

    לא הכל מתחיל ונגמר בפייסבוק

    כנרת אייזנברג, 13/01/13 21:17

    הפייסבוק היא כלי שיווקי מצוין ונהדר לקידום כמעט כל עסק (לא, הוא לא מתאים לכולם).
    אבל לא צריך להקדיש את כל זמן השיווק ברשתות החברתיות ובאינטרנט רק לכלי אחד. רצוי להשקיע דבר ראשון באתר ובמקביל בפייסבוק ויצירת וויראליות גם באתרים אחרים.
    מאוד חשוב שכל עסק יבדוק מה הכלים הכי אפקטיביים עבורו וייבחר אסטרטגיה מתאימה עבורו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 213.57.68.57
  • 2.

    טעות חמורה - גוגל ופייסבוק לא מדברים האחד עם השני

    קידום אמיתי, 10/01/13 08:22

    כל מה שכתבת יכול להיות נכון אם מחפשים במנוע החיפוש בינג של מיקרוסופט, כיוון שבין מיקרוסופט לפייסבוק יש שיתוף פעולה. לעומת זאת בין גוגל לפייסבוק אין שום שיתוף פעולה - להיפך. לכן אין טעם להשקיע כאשר הפייסבוק עצמו לא נסרק כפי שנסרקים אתרי אינטרנט ע"י הרובוטים של גוגל. חבל שהטעות כאן תעלה בזמנם היקר של עסקים קטנים. ממליץ בחום על המדריך קומבינה באינטרנט.

    דווח על תגובה זו

    IP: 94.159.220.134
    • הקומבינה הזו עולה כסף (ל''ת)

      קידום משני, 14/01/13 09:22


      דווח על תגובה זו

      IP: 84.108.21.144
  • 1.

    מאמר לא כך כך שימושי

    @, 09/01/13 14:41

    עמודי פייסבוק שבניתי מגיעים למקום גבוה בלי הרבה השקעה, רק כתיבת תכנים ועדכונים של העמוד
    אתם מדברים על Url ידידותי, אבל אי אפשר לכתוב מה שרוצים, אין רווחים ומילים בעברית עושות בעיות כי הן הופכות ליוניקוד

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.176.203.214