• 106.

    זקנים

    עמית, 16/01/13 09:45

    צריך לתת כסף לזקנים

    דווח על תגובה זו

    IP: 82.80.198.164
  • 105.

    מירי רגב

    ירון משאלי, 16/01/13 09:45

    זקנים מגרדים תרגליים מירי רגב לא גנבה כפיים

    דווח על תגובה זו

    IP: 82.80.198.164
  • 104.

    ירון משאלי

    ירון משאלי, 16/01/13 09:45

    קיבוצים אנטי דת מגעילים ושודדי המדינה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 82.80.198.164
  • 103.

    ומדוע המושבניקים לא נהנים מהבונוס הזה? גם הם חקלאים!

    גלי, 04/12/12 17:41

    תראו את האפליה הנעשית לטובת הקיבוצים. בעוטף עזה, המושבניקים נדרשו לבנות ממ''דים ומקלטים מכספם. לקיבוצניקים המדינה בונה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 94.159.147.67
  • 102.

    עוד ''תספורת'' של הטייקונים הסוציאליסטים.

    מקיאבלי, 04/12/12 11:33

    כאשר מדובר בכסף ל''חביירים'' - הסוציאליזם הוא חזירי לפחות כמו הקפיטליזם, אבל הסוציאליזם החזירי גרוע יותר כי ''החביירים'' בקיבוצים עושים לנו ''תספורות'' על חשבוננו עוד מ-1924 ולמה לשבור מסורת יפה כמו: ''שוויון לחביירים על חשבון הציבור ובחסות החוק''?

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.226.52.20
  • 101.

    גם רוב כספי השואה הלכו לקיבוצים. (ל''ת)

    פרזיטים מגעילים., 25/11/12 11:31


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.237.240
  • 100.

    הסיבה מאוד פשוטה- כי רובם אשכנזים. (ל''ת)

    השד העדתי עדיין חי ובועט בתחומים רבים., 25/11/12 11:29


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.237.240
  • 99.

    הקיבוצים הם השודדים הכי גדולים של המדינה בכל התחומים (ל''ת)

    ולא החרדים, 25/11/12 10:57


    דווח על תגובה זו

    IP: 189.84.49.4
  • 98.

    עושקים את המדינה ,

    כלב מוכה ,, 25/11/12 08:01

    מאז קום המדינה -= עוד כשהמערך היה בשלטון , למדו הקיבוצים דרך מתוחכמת לעשוק את המדינה ,
    קרקעות מהוכקרו לחקלאות שנעלמה היום , הפכו לעסקים המניבים לקיבוץ !!
    כל הפטנטים איך לגנוב - נמצאים בשרוול המערך ,,,,!!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.117.160.11
  • 97.

    אם נכון אז מירי צודקת

    מימי, 24/11/12 22:55

    לשלם מס, כל אחד ע''פ הכנסתו

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.253.231
  • 96.

    רותם סלע-לכתוב כותרת כזו ורק בגוף הכתבה להסביר שזה החוק...

    זה יותר מנבזות, 24/11/12 21:45

    רותם- אתה מבזה את מעריב ואת מקצועך!

    דווח על תגובה זו

    IP: 213.8.129.136
  • 95.

    האם אתה מרוצה מתשלומי המס של הטייקונים? (ל''ת)

    בנצי, 24/11/12 18:31


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.199.218.110
  • 94.

    חבורת עושק

    אליפז, 24/11/12 15:24

    בשנות ה-50 היה לצורת חיים זו ערך,על סמך זה נתנה המדינה קרקע לחקלאות.היום-חקלאות אין,אבל מרכזי קניות,חנויות,בתי קפה-יש בשפע.לכן לאור ''שינוי היעוד''הזה,ומכיוון שקיבוצניק לא שווה יותר מאזרח שחי בדימונה או ירוחם-יש להחזיר את הקרקע למדינה או לחילופין לחייב להחזיר שווי ערך לפי שמאות.לא יכול להיות ''מתנות''לחלק מהאזרחים או שאנו מחליטים שיש פה אפליה,ושווים יותר ושווים פחות.כן-שמעון פרס איש החיוכים ''והקוקטייל''-מה דעתך על החוצפה והשוד של התנועה הקיבוצית???ואותם ח''כ מהתנועה-חבורת עברינים צבועה מקומכם בכלא.יש להפסיק את השוד וחוסר השיוויון.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.186.149.57
    • אתה צודק

      רות, 24/11/12 17:12

      גזלו אדמות מדינה, לא משלמים מיסים אך יש להם טענות
      כלפי החרדים ואחרים
      אתם גזלנים גדולים יותר

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.181.193.154
  • 93.

    1)הנאמר פשוט רחוק מהאמת.2)המאמר מגמתי ומעוות בצורה זדונית. כנסו

    מרינה, 24/11/12 14:33

    1)הסדר חובותיהם של הקיבוצים נעשה רק אחרי
    (למתקשים בעברית-:רק אחרי בזין רבתי) ההסדר למושבים (שנקלעו לאותן הקשיים ומאותן הסיבות)אבל שום מצביע ליכוד בין אם הוא ערבי בן דת משה,צאצא לגזע הבבוניאידים או סתם מתנחל פשיסט לא צווח ולא מצווח ולא יצווח שהרי רוב חברי המושבים הוא מצביע ליכוד טיפיקאלי.
    2)כל (כל הכל כולם ) בעל מפעל שהעביר או מעביר את עסקיו מהמרכז לפריפריה-קיבל,מקבל ויקבל הקלות מסים שונות ומשמעותיות.מפעל של קיבוץ ממש באותה פריפריה לא קיבל לא מקבל ולא יקבל שום הקלות מס (מפעל של קבוץ ניר עם לעומת אוסם שהעבירה מפעל לשדרות.,..כדי להיהנות מהקלות מס)
    3)בוננזה של עסקי קרקעות מאפיינת את המושבים פי עשר יותר מאשר את הקיבוצים.
    שכל מצביע ליכוד/ש'ס יעבור בין המושבים מצפונה מחיפה ועד דרומה לרחובות ויבין שהכותב אינו טמבל אלא אידיוט מרושע שלא מבין כלום בנושא וכל מטרתו היא להכפיש את הקיבוצים

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.29.211
    • מרינה,תעשי לי ילדה? (ל''ת)

      מופרט עם יגואר בן בהרווארד' ואשה בקניות במילנו, 24/11/12 23:04


      דווח על תגובה זו

      IP: 79.179.29.211
  • 92.

    לכל המתלהמים- הכתבה פשוט אינה נכונה- כתיבה חובבנית

    עידו, 24/11/12 08:26

    טעויות של כתב במעריב לנוער, ללא תחקיר רציני אלא תחקיר מגמתי

    עובדות ממש שקריות,

    הכתיבה רצופה בשינאה, ומזכירה כתיבה של אנטישמים כנגד יהודים אשר מסיתה ציבור טיפש כנגדם

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.94.119.157
  • 91.

    מירי רגב קיבלה וילה כמעט בחינם מהמדינה בראש עין

    ויוי, 24/11/12 08:22

    כי לי בתור אזרח לא נתנו לי הטבות כאילה

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.65.113.68
  • 90.

    מירי רגב כדוברת קישקשט,כח''כית עוד יותר

    מנואל, 24/11/12 08:17

    לכי תבדקימ אם שילמת כל השנים מס אמת,על ביתך בראש עי,על הטבות ,על מתנות,אני בטוח שאם גורם חיצוני יבדוק זאת ימצא משהו,כי כשהולכים אחרי בן אדם ברגע מסויים יריחו משהו מסריח,ואין אחד שפטור ממנו

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.65.113.68
  • 89.

    למה לזוג נשוי מחשבים בנפרד

    שרון, 24/11/12 07:59

    שני זוגות: האחד מרויחים לא שווה
    נניח 20,000 ו- 5000
    והשני אותוד דבר (12500 כל אחד)
    המיסוי שונה
    אז למה בקיבוץ לא?

    כנראה ''הטבה היסטורית'' מהתקופה בה הם היו מחוברים לשלטון

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.65.25.234
  • 88.

    רותם סלע לא חורג ממנהגו

    אני, 24/11/12 07:45

    קודם משמיץ בלי לבדוק את העובדות, ואז כשבאות התגובות הוא מתחיל לבדוק. מה שמדהים זה שה''חברתית'' מהליכוד מיד קופצת על העגלה ומתחילה לצווח ככרוכיה כדי לצבור נקודות אצל מצביעיה האהבלים

    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.162.106
  • 87.

    אכן עסק יקר כיום לחיות בקיבוץ

    החלוב, 24/11/12 07:37

    הקיבוצים שלאחר ההפרטה הפכו להיות עסק יקר עבור החברים במומצע זוג משלם יותר מעמיתו בעיר 30000 שח בשנה
    מקצת המסים הם פניימים ורובם חיצוניים
    מסי קהילה
    מס וועד
    רשת ביטחון
    שירותים פניימיים ( הנהלת חשובנת,ועוד)
    קרן איזון
    מס על השכר לאחר כולתשלומיהחובה
    ביטוח סעדי חובה
    ועוד ועוד ועוד

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.65.17.126
  • 86.

    רותם סלע לא חורג ממנהגו

    אני, 24/11/12 07:25

    קודם משמיץ בלי לבדוק את העובדות, ואז כשבאות התגובות הוא מתחיל לבדוק. מה שמדהים זה שה''חברתית'' מהליכוד מיד קופצת על העגלה ומתחילה לצווח ככרוכיה כדי לצבור נקודות אצל מצביעיה האהבלים

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.179.23.2
  • 85.

    כי הם לא חרדים והם הנחשבים לעילתה השמאלנית שבהם פוחדים לגעת במדינת ישר (ל''ת)

    אזרחים, 23/11/12 14:35


    דווח על תגובה זו

    IP: 213.57.205.233
    • מעניין, ממשלת ימין מפחדת לפגוע בסססמולנים?

      סתם אחד, 24/11/12 07:28

      הרי זו תמצית קיומה-לפגוע בסססמול שמחריב את המדינה

      דווח על תגובה זו

      IP: 81.218.135.95
  • 84.

    כשהם פשטו את הרגל המדינה שילמה את החובות שלהם 3 מיליארד -בכספי האזרח ש

    בכספי האזרח שנשדד, 23/11/12 09:05

    ברור שחובה לדרוש מהם מס אמת... וגם! שישיבו את האדמות והכספים שהוזרמו להם כל בשנים.

    זה כסף גדול מאד!!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 193.37.128.47
    • תגיד איפה היית במשבר הבנקים?

      אזרח פשוט, 24/11/12 07:38

      שם באמת שדדו אותך, אבל מנהלי הבנקים היו מקורבים לשלטון ובכספך סייעו להם. ודרך אגב את רוב חובות הקיבוצים לא שילמה הממשלה, חלק נמחק מחובות לבנקים, (מה שכל טייקון עושה היום ונקרא חובות אבודים וחלק בתספורת לציבור, אבל להם מותר כי הם ליכודניקים) וחלק בהחזר קרקעות אבל למה לדבר, ראה מה קורה בעיתון שאתה כותב בו-מעריב

      דווח על תגובה זו

      IP: 81.218.162.107
  • 83.

    לשנות את החוק ומיד,מספיק חלבו את המדינה (ל''ת)

    שירקאן הנמר, 23/11/12 08:56


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.181.105.25
  • 82.

    תזכורת קצרה - במיוחד למירי רגב

    קיבוצניקית, 22/11/12 23:42

    כשהליכוד עלה לשלטון ב-77, שר האוצר דאז שמחה ארליך החליט שהדבר הכי חשוב זה לבדוק את מס ההכנסה שהקיבוצים משלמים. הוא יצא אז בקול תרועה רמה בהכרזות שהקיבוצים לא משלמים מספיק מס.
    הןקמה ועדה שבדקה את הנושא, ומסקנותיה היו שהקיבוצים שילמו כל השנים יותר מדי מיסים והם זכאים להחזרים!!
    אז מירי רגב - היזהרי לך!!
    גילוי נאות - בקיבוץ שלי כל החברים הם ''עצמאים כלכלית''. המשכורת שלי בכלל לא נכנסת לקיבוץ אלא ישירות לחשבון הבנק שלי, ואת המיסים שלי לקיבוץ (שכוללים מס לערבות הדדית) אני משלמת בהוראת קבע. כך שהכתבה הזו כלל לא רלוונטית לקיבוץ כמו שלי, והוא לא יחיד, כי אצלנו אין כל אפשרות לחשב ''ממוצע'', הקיבוץ בכלל לא יודע כמה אני משתכרת.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.95.223.234
    • הזמנים השתנו ''קצת'' מ 77, ואפשר לחייב להגיש תלוש משכורת לקיבוץ (ל''ת)

      מיכה, 24/11/12 08:36


      דווח על תגובה זו

      IP: 84.109.82.201
  • 81.

    רואים את הסוף..

    דפנה, קיבוצניקית שמשלמת לפחות 35 אחוזי מס., 22/11/12 18:49

    כן, רואים את הסוף של ״מעריב״ שהפך למוסף של עיתונות המתנחלים. עוד כמה כתבות חובבניות ולא מבוססות כאלה, ואף אחד לא ירצה לקרוא את העיתון הזה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 80.179.123.71
  • 80.

    השתלטו על רוב אדמות המדינה

    xo, 22/11/12 18:19

    המיליונרים החדשים כל צומת בונים שטחי מסחר ומצפצפים על החוק

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.199.10.131
  • 79.

    So why not share incomes between spouses for tax (ל''ת)

    EZB, 22/11/12 18:02


    דווח על תגובה זו

    IP: 198.91.162.13
  • 78.

    העיקר שהקיבוצים מאשימים את החרדים...

    חבר קיבוץ שלא רוצה להיות מושחת, 22/11/12 16:44

    כחבר קיבוץ (דווקא לא מופרט...) אני רוצה למחות על השחיתות הזו.
    מה שהיה נכון להקמת המדינה אינו נכון היום.
    חייבים לשנות את זה. אין שום הצדקה שקיבוץ, מופרט או שאינו מופרט, ישלם מס מופחת ביחס למקבילים אליו.
    בקיבוץ בו אני חי, למשל, רמת ההוצאה על חבר היא באחוזון השמיני (30 אלף לחודש למשפחה ממוצעת בת 6 נפשות) בעוד ההכנסה היא באחוזון השלישי - אולי 10,000 ש''ח למשפחה...
    צריך להפסיק עם זה ומהר!

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.150.174.130
  • 77.

    יש להפריד בין הגוף שנקרא ''קיבוץ'' לבין ''חברי הקיבוץ''

    הסבר מדוע הכתבה הנ''ל הינה הוצאת לשון הרע, 22/11/12 13:16

    חברי הקיבוץ משלמים מיסים כמו כל אזרח אחר ואפילו יותר.

    הגוף שנקרא קיבוץ מקבל החזרי מס עפ''י חוק כמו שיש חוקים להחזרי מס עבור עוד אלף גופים אחרים במדינה שאינם קיבוץ.

    החזרי המס אינם חוזרים לכיסם של חברי הקיבוץ.

    לכן להגיד ש''חברי הקיבוץ'' אינם משלמים מיסים מכיוון שהקיבוץ מקבל החזר מס הינה בגדר הוצאת דיבה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.179.93.74
    • החזרי המס

      רופא, 23/11/12 00:19

      החזרי המס כן מגעים בסופו של דבר לקופת החברים

      דווח על תגובה זו

      IP: 213.57.78.53
  • 76.

    חמור (ל''ת)

    חמור, 22/11/12 12:26


    דווח על תגובה זו

    IP: 164.138.127.158
  • 75.

    כשהמרוקאים עלו כולם ביקשו לגור בת''א. למה לא הלכתם אז להיות חלוצים? (ל''ת)

    עם של כפויי טובה ערסים, 22/11/12 11:47


    דווח על תגובה זו

    IP: 80.179.198.213
    • בזמנו הציעו לעובדי רשות החולה-חברה ממשלתית שעיבדה

      אחד שיודע, 24/11/12 07:44

      את הקרקע אחרי יבוש החולה שיקבלו את האדמות ויהיו חקלאים, והם תושבי קרית שמונה שידעו את קשיי ההתפרנסות מחקלאות, סירבו והעדיפו להמשיך להיות שכירים. אז הקיבוצניקים לקחו על עצמם את המשימה, אז תיכף תשאל, אהבל שכמוך, איך נתנו להם את הקרקע ללא מכרז?

      דווח על תגובה זו

      IP: 81.218.162.107
  • 74.

    אם למדינת ישראל הייתה מערכת רווחה נורמלית, אפשר היה להתחשבן עם הקיבוצי (ל''ת)

    אמא, 22/11/12 11:45


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.64.152
  • 73.

    אם הנתון הזה נכון יש לחייב את הקבוצים בתש מס אמת בתקנה חדשה רטרואקטיבי (ל''ת)

    דוידה, 22/11/12 11:10


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.75.167.170
  • 72.

    צריכים לשלם כמו כולם, אין ספק

    אבל לא רטרואקטיבית, 22/11/12 09:45

    אבל לדעתי הם לא צריכים לשלם רטרואקטיבית.
    הם לא צריכים להיענש על זה שהחוק היה לצידם.
    מי שצריך להיענש אלו המחוקקים.
    זה לא שהם עברו על החוק.
    שישלם מי שלא דאג לשנות את זה עד עכשיו, מי שאמור לעבוד עבורנו אבל בעצם יותר דאג לפנסיה שלו (רוב חברי הכנסת).

    דווח על תגובה זו

    IP: 132.74.65.17
  • 71.

    לעשות סןף-לשוד המתמשך....

    אליפז, 22/11/12 01:06

    עם כל הכבוד לתנועת הקיבוצים-המציאות השתנתה,ויש לשנות פגמים ולקונות בחוק-שהתאימו לשנות החמישים.האדמות ניתנו לגידולי שדה,לחקלאות-והפכו למרכזי קניות,לעסקים-מה שמחייב להחזיר את ''הפקדון''למדינה או לפי הערכת שמאי לשלם מס שבח בדיוק כמוני וכמוך.בנושא מס הכנסה אני מקבל פנסיה -משלם מס,עובד -ומנכים מימני שוב מס.אז-למה הקיבוצניקים שמרוויחים הרבה יותר-לא משלמים מס הכנסה????????????מדובר בעוול,בקיפוח,ובאובדן הכנסות שיכלו למשל למנוע את מס התרמית והשקר על הדלק-ולהטיב עם מיליוני אזרחים שקורסים???????????????????או שנכריז כולנו מרד ונפסיק לשלם מס,או שנתבע את המדינה על אפליה וקיפוח ונדרוש חזרה את הניקוי-או להפסיק את ''גלגול העיניים''והתרמית ששוב במקרה או לא יהיה מי ''שיוציא את השד העדתי''-ולא יהיה אפשר לומר-שלא בצדק.מישהו מכיר ''קיבוץ מזרחי''??????שיספר לנו.................................ח''כ חרמש-צריך להתבייש כמחוקק-עובר על החוק ויש להעמידו לדין ולהטיל עליו כופר מיליון ש''ח+קלון לאור חוצפתו.התנועה לאיכות השלטון ומבקר המדינה קיבלו תלונות בנושא-לעקוב ולראות ''מה יהיה''.

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.143.80.253
  • 70.

    למה כותרת מגמתית בלי לבדוק עובדות? (ל''ת)

    אני, 22/11/12 00:14


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.157.126
    • כי בתקשורת התרגלו שהקיבוצניקים לא עומדים על זכויותיהם

      ולכן ניתן להעליל עליהם עלילות בלא חשש לשאת בעונש, 22/11/12 13:20

      כנראה שגם בנושא זה הבטלנים של ''התנועה'' לא מסוגלים לטפל, וחברי הקיבוצים צריכים לטפל בנושא בעצמם.

      דווח על תגובה זו

      IP: 212.179.93.74
  • 69.

    שאלה חשובה

    מצפה לפתרון, 22/11/12 00:12

    ואם קיבוצניק זקן שהרויח מעט כל השנים - ובזכותו צעיר שמרויח הרבה שילם פחות מס - לא מגיע לזקן גם החזר רטרואקטיבי?

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.157.126
  • 68.

    כל הכבוד על הכתבה

    מלקותיש, 21/11/12 21:32

    עכשיו כתבה נוספת שתחקור, כיצד הקיבוצים מצליחים להעלים את הנושא הזה מהחדשות כל כך הרבה שנים? כשמגרזים מגזרי ימין, אלף עיתונאים הופכים כל פח בתחקירים. איפה הם?

    דווח על תגובה זו

    IP: 2.54.228.114
  • 67.

    למי שקרא ובטוח שהקיבוצניקים עשירים

    שמואל, 21/11/12 21:12

    חברים יקרים, נראה אתכם עוברים לגור בקיבוץ שברוב המקרים ממוקם בפריפריה. אז גם תוכלו להבין טוב יותר וגם ''להנות מהטבות''

    בואו לקיבוץ במקום להתבכיין

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.105.156.195
    • הרעיון שכל רעיון לכולם נכון, הוא סוג של חזון המנותק מאמת והגיון

      Surfers Logic, 22/11/12 03:29

      חבר יקר,

      אם אתה בפריפריה כי אתה בישיבתך במקום שאתה יושב ממלא שליחות או אינטרס של המדינה
      אם אתה נמצא היכן שאתה נמצא כי אתה מוכן
      ולי זה כדאי, עלי לדאוג שגם לך יהיה כדאי אחרת אני עלול להפסיד וההגינות מחייבת
      שמידי פעם שנינו נבדוק כמה זה עולה לנו
      ומה יוצא לנו מזה.

      האם באמת ובתמים המפעלים האיזוריים
      והתעשייה הקיבוצית הוקמו למען העולים
      החדשים?

      אם נבדוק נגלה ש200 משפחות וותיקות
      מנתניה, רשפון או כפר שמריהו, תרמו ותורמים
      למדינה לא פחות מ200 משפחות משפיים, געש
      גליל-ים, גבע-ברנר. כנ''ל בזכרון-יעקב
      חדרה, מעגן-מיכאל ושדות-ים.
      מדוע לחבר קיבוץ גליל-ים מגיע אגורה יותר
      משכנו בהרצליה?
      מה כאן פריפריה? גבעת ברנר או שעריים
      גליל ים או נוה ישראל, שדות ים או אור עקיבה?

      דווח על תגובה זו

      IP: 87.68.145.48
  • 66.

    איזה שטויות. לא עשיתם תחקיר לפני שכתבתם?

    קיבוצניק מהצפון, 21/11/12 20:54

    בקיבוץ מופרט, רוב חברי הקיבוץ עובדים מחוץ לקיבוץ ומקבלים תלוש משכורת כמו כל אחד ומשלמים מיסים בהתאם.
    משלמים פה מים, ארנונה, חשמל, כבלים וכו' ובנוסף - מיסי קהילה ועוד מיסים שבעיר בכלל לא קיימים.
    מי שזכאי לבית לפי ההגדה - מקבל את הבית שלו בטאבו, לאחר שהרבה שנים הרוויח סכום מסוים אך קיבל הרבה פחות, ולכן מגיע לו לקבל את ביתו שעליו למעשה שילם לאורך הרבה שנים.
    למי שלא מגיע - קונה את הבית והקרקע (משלם למנהל מקרקעי ישראל כאחד האדם) במיטב כספו.

    לגבי זוג בעלי עסק (עצמאיים שעובדים יחד) - ביזיון! כמו שלא משלמים מס על סך כל ההכנסה בבית, אלא פרטני לפי הכנסת כל אחד מבני הזוג, למה החליטו שאחד ישלם מס לפי 4000 ש''ח לחודש והשני ''יקבל'' את כל השאר בתלוש? הסיבה היחידה- כדי להעמיס עוד מיסים על מגזר שגם ככה קורס: העסקים המשפחתיים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.235.50.34
    • וכמה בדיוק שילם הקבוץ שלך על הקרקע שהוא מוכר בהרחבה?קיבל אותה בחינם,

      סשה, 22/11/12 09:42

      אף פעם לא החזיר את החובות עליהם שילמה לו המדינה ח''ח משלם המיסים וכעת לוקח אלפי דונם שהיתנו לו בחינם והופך אותה למכרה זהב.

      דווח על תגובה זו

      IP: 84.229.162.110
      • למה לדעתך חלוץ צריך לשלם על אדמה שהוא יישב? איפה היייתם כשהיה קשה? (ל''ת)

        עם של כפויי טובה ערסים, 22/11/12 11:46


        דווח על תגובה זו

        IP: 80.179.198.213
        • ממתי נהיה שמקום שבו אני עובד קשה הופך להיות שלי? (ל''ת)

          יוסי, 22/11/12 13:45


          דווח על תגובה זו

          IP: 82.80.86.86
          • כשאתה הראשון שמוכן לגור שם! ככה זה חלוצים.. (ל''ת)

            קנאי קטן, 22/11/12 15:50


            דווח על תגובה זו

            IP: 80.179.198.213
            • מדובר על קיבוצים בשפלה והמרכז - אין פה ולא הייתה שום חלוציות!! (ל''ת)

              מיכה, 24/11/12 08:40


              דווח על תגובה זו

              IP: 84.109.82.201
  • 65.

    סלע אתה מרוצה מההסתה והשנאה שהבאת?

    david, 21/11/12 19:11

    ועוד על בסיס שקרים ונתונים פשוט שגויים

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.117.75.254
  • 64.

    שומרים על אדמות לאום!!! (ל''ת)

    רון, 21/11/12 18:22


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.94.51.205
    • שומרי חינם?שומרים המקבלים שכר באבוה בדמות תוצרת חקלאית מניבה. (ל''ת)

      אבירם, 22/11/12 09:44


      דווח על תגובה זו

      IP: 84.229.162.110
  • 63.

    כתבה שקרית מגמתית מכפישה ומסיתה

    רופאה , 21/11/12 18:20

    אני מעסיקה בין השאר גם קיבוצניקים ורואה את התלושים. הם משלמים מס אמת לפי תלושי המשכורת.
    סתם מכפישים ומקטרים במקום לאמר תודה לקיבוצניקים שמסכימים לחיות במקומות שכוחי אל ולעבוד בחקלאות לטובת המדינה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 194.114.146.227
    • מס

      רופא, 23/11/12 00:14

      אצלך המס מהתלוש -סופי.אצל הקיבוצניק רק מקדמה ולפי המאמר הקיבוץ מקבל אותו בחזרה כולו או חלקי.

      דווח על תגובה זו

      IP: 213.57.78.53
    • הכתבה אמת. הקיבוצים שקרנים ונוכלים.

      פקודת מס הכנסה סעיפים 55 עד 60., 23/11/12 15:20

      . שומתם של קיבוץ ושל כל חבריו תיעשה, על אף האמור בפקודה זו, לפי הוראות הסעיפים 56-60.
      56. שווייה של אספקת המחיה שנתן קיבוץ, מכוח החברות, לחבריו ולבני זוגם ולילדיהם שאינם חברים יראו כחלק מהכנסתו החייבת של הקיבוץ ולא כהכנסת החברים.


      57. (א) קיבוץ ישלם מס בסכום השווה לסך כל המס שחבריו היו חייבים לשלם, אילו היתה כל הכנסתו החייבת מתחלקת ביניהם בחלקים שווים והיתה הכנסתם היחידה החייבת; ולענין זה יחולו סעיפים 34 עד 46א ו-47 והוראות הפרק השלישי לחלק ד', למעט סעיף 66 שבו, בהתאם להרכב המשפחות של חברי הקיבוץ. ואולם לענין התרת ניכויים על פי סעיף 47 לא תובא בחשבון הכנסה של החבר מחוץ לקיבוץ שבעדה הוא זכאי  לתגמולים, למענק או לקצבה.

      דווח על תגובה זו

      IP: 212.150.92.82
  • 62.

    קיבוצניקים

    אסף, 21/11/12 15:25

    מה יש לכם נגד הקיבוצים . למה לא הלכתם גם אתם לקיבוץ עשיתם כסף טוב תמיד יש לכם צרות עיין תראו את הדתיים איך חולבים את המדינה לא עובדים לא צבא בתים חינם הכול על חשבון המדינה הקיבוצניקים משרתים את המדינה ומה הדתיים לצבא לא הולכים . איפה הטענות שלכם ?

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.117.2.88
    • אתם והם - אותו דבר

      ש.א., 22/11/12 13:16

      רק שאתם התברגתם למקומות שמאפשרים לכם להפנות את כולם רק נגד הדתיים.
      אתם עלוקות במסווה של אידיאליסטים

      דווח על תגובה זו

      IP: 192.115.215.60
  • 61.

    מס הכנסה להכנסת זוג נשוי

    נישום, 21/11/12 14:02

    לפי הכלל ההיסטורי מתקופת הסוציאליסטים
    לצורך חישובי המסים ההכנסה תחולק בין כל
    החברים\\חברות.
    לאזרחים הרגילים אם הזוג המשפחתי עובד
    באותו עסק,חברה,ההכנסה חייבת להיות
    על אחד מהם והשני מקסימום 50000שח בשנה,
    כ-4000 שח לחוד.
    כל זאת נקבע בהחלטת בית משפט מלפני כחצי שנה.
    המסקנות הנדרשות שוויון בין כל האזרחים
    אין עדיפות לאף מגזר.

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.143.63.190
  • 60.

    כתבה מגמתית - בזמן בעייתי- לעוטף עזה ולגבול הצפון

    negev western, 21/11/12 12:58

    משום מה יש שם קיבוצי גדר יותר מכל גוף התיישבותי אחר . אבל נוח לנגח בימי דמים אלה נגד הקיבוצים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.153.226
    • צודק לגמרי (ל''ת)

      רופאה , 21/11/12 18:17


      דווח על תגובה זו

      IP: 194.114.146.227
  • 59.

    בסוף ''מעמד הביניים'' יבין שמגזרים כמו הקיבוצים עושקים אותו יותר מחרדים

    עירוני, 21/11/12 10:56

    יש מערכה משומנת נגד חרדים ומתנחלים. בארץ יש הרבה עירוניים ממרכז המפה הפוליטת שאינם חרדים, אינם מתנחלים ולרוע מזלם, אינם קיבוצניקים.
    הקיבוצים כמגזר חיים ברווחה כלכלית: מחזיקים ברב הקרקעות במדינה- הנכס היקר ביותר במדינה, ועדיין נהנים מדימוי נקי של ''חלוצים'', ''ציונים'', ''מלח הארץ'' ועוד.
    זה המגזר עם הלובי החזק ביותר, שגוזל אותנו במיליונים כאשר אנו נאלצים לשלם להם אתנן על רכישת בתי קרקע על הרחבות- שהן על קרקעות מדינה- הקרקעות שלנו. ולשלם בכניסה לשמורות טבע שהם השתלטו עליהן, לחופים רבים בכנרת שלכל קיבוץ יש חוף, כארנונה במפעלים- כמו כל המלונות בים המלח ששייכים לשטח המוניציפלי של הקיבוצים ולא של ערד שבה מתגוררים מרבית תושבי המלונות, ועוד ועוד....

    דווח על תגובה זו

    IP: 213.57.78.218
  • 58.

    הקיבוצים הם טייקונים מתכנני מס ,משתלטים על קרקעות המדינה

    מגיל 18 זכאים לדיור כמעט חינם בקיבוץ, 21/11/12 10:42

    לקיבוצניק אין שום בעיה להמשיך ולגור בקיבוץ סמוך להוריו, אבל אם צעיר עירוני רוצה להמשיך לגור ליד הוריו הוא נידרש לרכוש דירה במיליונים ולשעבד את חייו לבנק ולמשכנתא.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.64.168.177
  • 57.

    הקיבוצים הם טפילים סידרתיים, לאורך כל שנות קיום המדינה

    אזרחית, 21/11/12 08:59

    הם מתפרנסים מאדמות מדינה,

    גרים על אדמות מדינה,

    מוכרים אדמות מדינה להרחבות קהילתיות,

    נמחקו להם חובות בהיקפי עתק מקופת המדינה, לאחר שהפסידו סכומים עצומים בהימורים מסוכנים בבורסה. כן, כן, כולנו שילמנו מכיסנו על חוסר האחריות של הקיבוצים.

    כולנו מממנים להם בתעריפי המים הגבוהים לצריכה ביתית את מחירי המים לחקלאות,

    מחירי התוצרת החקלאית הגבוהים שכולנו משלמים, נובעים ממכסות שקובעות המועצות הבולשביקיות לטובת הקיבוצים. מועצת הלול, מועצת החלב, מועצת הצמחים, מועצת הדבש ומועצת הזית. המועצות הבולשביקיות הללו קובעות גם את המחירים בהם התוצרת הזאת נמכרת. אין מחירי שוק חופשי עפ''י היצע וביקוש, המחירים נקבעים לפי שתיים ממחירי אותם מוצרים באירופה וזאת לטובת הקיבוצים, להם יש השפעה מכרעת במועצות המזיקות והמיותרות הללו.

    והצימוק שעל העוגה - הם אפילו לא משלמים מס הכנסה על פי הכנסתם, אלא הרבה פחות.

    על זה ארגוני השמאל שמימנו וארגנו את פארסת רוטשילד בקיץ שעבר לא מצייצים. לא רק שהם לא מוחים על אי הצדק, הם מסתירים את העובדה שהקיבוצים אינם משלמים מס אמת.

    דווח על תגובה זו

    IP: 31.210.184.10
    • וגם מקבלים דיור חינם בקיבוץ לכל הצאצאים לדורותיהם

      כל האחרים צריכים לרכוש דירה במיליוני שקלים, 21/11/12 10:48

      אחת ההטבות הגדולות ביותר של בני הקיבוצים היא שהם אינם צריכים לרכוש דירה , להתחייב למשכנתא וכו. כל אחד מקבל בקיבוץ יחידת דיור.

      דווח על תגובה זו

      IP: 109.64.168.177
      • נראה לי שהתבלבלת עם הערסים שקיבלו דירות חינם בדיור הציבורי (ל''ת)

        חחחח..., 22/11/12 13:05


        דווח על תגובה זו

        IP: 212.179.93.74
    • את הצימוק הרקוב שבעוגת השקרים של הימין.

      שומר האדמות, 21/11/12 10:56

      לא ניכנס לכל הטענות השקריות שלך, אבל דבר אחד צריך להיות ברור- הקיבוצים שומרים על אדמות המדינה. תבדקי ותראי- במקומות אחרים ''בני הדודים'' שלנו משתלטים על אדמות מדינה. זה לא קורה על אדמות הקיבוצים.

      דווח על תגובה זו

      IP: 212.117.158.42
      • אתה פשוט משקר, מי שמפקיר אדמות לידי הערבים הם הקיבוצים

        אזרחית, 21/11/12 12:26

        רק בעלי המשקים הפרטיים - חקלאים בעלי עדרים - הם היחידים שנלחמים בגזל האדמות מצד הערבים.
        ואם ללכת על הטענה שלך שהקיבוצים שומרים על אדמות המדינה, למה שלא כל מי שעושה זאת יקבל מהמדינה קרקעות חינם כמו הקיבוצים?
        למה תושבי בית שאן שיושבים על הגבול, שמחזיקים את המקום וספגו גם התקפות טרור וגם הפגזות לא יקבלו אדמות מהמדינה?
        למה תושבי מטולה שיושבים על הגבול ושומרים על האדמה לא יקבלו קרקעות מדינה בחינם?
        השלטון הבולשביקי ששלט כאן עד להתפכחות דאג לתת כמה שרק אפשר לקיבוצים והלובי החקלאי השמאלני ממשיך לתת להם גב כדי לקבל עוד ועוד.
        בעצם אין לך שום טענה עניינית כדי לסתור את שכתבתי.

        דווח על תגובה זו

        IP: 31.210.184.10
      • כן.הקיבוצים שומרים על אדמות המדינה למען עצמם ולמען צאצאיהם.זו האמת (ל''ת)

        תנו לי אדמות גם אני אשמור עליהן היטב ואבנה קניונים, 21/11/12 14:37


        דווח על תגובה זו

        IP: 46.117.179.99
      • אם המדינה תיתן לי אדמה בחינם אני מיתחייב לשמור עליה!!!

        נימוק ילדותי ולא חכם, 23/11/12 09:11

        אבל המדינה דורשת ממני 1000000 ש''ח עבור אותה אדמה שבקיבוץ מקבל בחינם.

        ד''א קיבוצים פיצו את המדינה כשערבים בנו על על אדמות הקיבוץ ?

        דווח על תגובה זו

        IP: 193.37.128.47
  • 56.

    הערה למאמר, ומה עים החמישיה מש עופר ,ליבנט,ואח,להם מותר. (ל''ת)

    בר דרור דוד, 21/11/12 08:53


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.173.149.86
  • 55.

    כל הכבוד לשי חרמש

    עב, 21/11/12 08:34

    שדואג לחסוך עבודה מיותרת למס ההכנסה. הגיע הזמן, שיעשו סדר בכמה מגזרים במדינה וביניהם הקיבוצים, שמאז ומתמיד, זכו להטבות שונות. זאת מבלי להמעיט בערכם, בחשיבותם ובתרומתם להקמת המדינה. מאז שהופרטו וזאת מבלי להזכיר את ההסדרים שעשו עמם לפני כן, יש לנהוג עם כל אחד מחברי הקיבוץ ככל אזרח. גם ישלמו מיסים כמו כל אחד. גם ישלמו עבור מים וחשמל וארנונה, כמו כולנו. גם ישלמו עבור ביטוח בריאות כמו כולנו וכדו'. אני מכירה קיבוצים מופרטים, שצצו בהם וילות מעוררות קינאה, לאנשים שעד היום היו חברי קיבוץ, ללא כסף בבנק וללא חסכונות, האמנם? אנחנו נאנקים כדי להגיע לדירה, מהו ההסבר לכך?!

    דווח על תגובה זו

    IP: 188.120.128.194
  • 54.

    גאוה

    מומו, 21/11/12 05:54

    בכיינים מדובר ב 200 מיליון שקל שגם לא בדיוק ברור מה מקורם.
    אפילו במס הכנסה לא מתענינים!אז מה הבעיה?שוב איזה מזרחי כואב שאנחנו הבאנו אותו לארץ? שוב איזה פוליטיקאי נזכר שלא הצליח לו להתקבל אלינו לנבחרת?.
    מה מה אתם רוצים? שנשלם עוד מס? שנשלם בעוד דור שנלחם בשבלכם? שננגב לכם את התוסיק המתוק עוד קצת?.
    שמעתם על זכות לנוח על זרי הדפנה לאחרי כל כך הרבה שנתרם עבור המדינה?.
    אני חושב שבחקיקה פשוטה ניתן לפתור זאת ולא מירי מפגרת רגב רקטואקטיבי מיי אס(טפשה).לנו זה לא ידגדג ושוב העדות שבוכות ישתקו עד הסיבוב הבא.

    אוי לנו מדינה שעוכרת את בניה ובוניה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.179.142.173
    • כל נימוקיך הטפיליים נכונים שיבעתיים גם על המתנחלים. צפה פגיעה!!!

      גם הם ידרשו כמוך!!!, 21/11/12 20:36

      בעצם, הם לא. הם אידאליסטים....

      דווח על תגובה זו

      IP: 95.86.67.195
  • 53.

    רותם-אתה שקרן ושתישרף. (ל''ת)

    ז., 21/11/12 04:33


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.181.165.218
  • 52.

    שי חרמש, טיעון של ילד לא מפותח

    אבי,, 20/11/12 23:12

    לפי ההיגיון שלך, בוא נעשה שומה אחת לכל תושבי הערים. אתה יודע איזה נח זה לפקיד שומה לשבת עם נציג אחד ולא מול 50 אלף איש?

    דווח על תגובה זו

    IP: 213.57.234.63
  • 51.

    ומה על הערבים והבדואים והחרדים ואפילו אנשי קבע שמקבלים פנסיה בגיל 45 (ל''ת)

    אבי, 20/11/12 22:05


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.67.76
  • 50.

    כתיבה ארסית וכשלונית. איך לא פוטר? נעבור לעיתון אחר (ל''ת)

    מנחם, 20/11/12 21:42


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.179.41.129
    • אבל נכונה...

      eli, 21/11/12 13:11

      מה לעשות?

      דווח על תגובה זו

      IP: 147.237.70.62
      • מה לעשות? להגיש תביעת דיבה

        עלק נכונה, 22/11/12 13:06

        רק שהמחלקה המשפטית של התק''ם לא מוציאה את האצבע

        דווח על תגובה זו

        IP: 212.179.93.74
  • 49.

    סבים שלי הקימו את המדינה הזאת בזיעה ודם!

    קיבוצניק נכד של קיבוצניקים, 20/11/12 20:05

    אפסים צרי עין תתביישו לכם

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.150.174.186
    • צריך לקרוא רחובות ע"ש הסבים שלך!

      eli, 21/11/12 13:12

      אפשר גם לארגן ערבי זיכרון למורשת הקיבוצים.
      אבל לתת הטבות למגזר מסוים יותר מלמגזר אחר? בשום אופן לא! זה לא חוקתי, ואנחנו חיים במדינת חוק דמוקרטית.

      דווח על תגובה זו

      IP: 147.237.70.62
    • סבא שלי גם הזיע דם ובכל זאת לא נתנו לו אף דונם חינם ולא אישרו לו לבנות (ל''ת)

      הרחבות וקניונים ושאר בזיונות, 21/11/12 14:40


      דווח על תגובה זו

      IP: 46.117.179.99
      • לכל המגיבים ב-49

        ירחמיאל, 24/11/12 18:36

        לכל המגיבים ב49 כהקמנו את הקיבוצים לא היתה ממדינה את האישורים קיבלנו מהאנגלים אתם באתם לארץ רק לאחר קום המדינה.

        דווח על תגובה זו

        IP: 84.94.217.102
    • אבל הם לא נתנו לך עליה קושאן בלעדי... (ל''ת)

      עירונית נכדה של מושבניקים, 21/11/12 17:20


      דווח על תגובה זו

      IP: 193.34.56.101
    • כל הכבוד לסבים שלך, אבל מה זה קשור אליך?

      למה מגיע לך זכויות יתר ?, 22/11/12 21:02

      היה קשה למייסדים החלוצים.זה נכון. אבל האם הקיבוצים הם שושלת מלכותית לנצח ? למה נכד של מייסדי הקיבוץ מקבל דיור חינם והטבות לכל ימי חייו ? למה זוג צעיר שרוצה לגור בעיר ליד הוריו צריך למשכן את חייו בשביל דירה, בעוד שקיבוצניק מקבל דירה בחנים ליד הוריו ? לקיבוצניק זכות לרכוש דירה בכל עיר בדיוק כמו כל אחד אחר, אז למה אני לא יכול לקבל מגורים בקיבוץ באותם תנאים כמו בן או נכד של קיבוצניק ?

      דווח על תגובה זו

      IP: 109.64.168.177
    • אבא שלי הגיע ממחנה ריכוז עבד בבניה ולחם בעזה - אך לא קיבל כלום... (ל''ת)

      בהיותך קיבוצניק ,נימוקך בהכרח חייב להיות אינפנטילי, 23/11/12 09:14


      דווח על תגובה זו

      IP: 193.37.128.47
  • 48.

    לחרמש: מדוע משפחה לא תשמור ''עודפים'' לרווחה הפרטית שלה ??

    הגיע הזמן לעשות סדר בקיבוצים בכל התחומים., 20/11/12 19:37

    כל הכבוד מירי רגב - נודה לך באם המשיכי את הנושא בקדנציה הקרובה.
    שוויון ולא רק במילים !!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.179.143
  • 47.

    אני רוצה להקים קיבוץ עם אשתי! אנחנו באמת חיים בשיתוף!

    קוף, 20/11/12 17:59

    מישהו יודע אם זה אפשרי שאני ואשתי נחשב קיבוץ?
    לפי החישוב שלי זה יוסיף לנו 5500 ש''ח בחודש!
    תודה על תגובתכם

    דווח על תגובה זו

    IP: 148.177.129.213
  • 46.

    פטפטנית בלתי נלאית

    ק., 20/11/12 17:39

    כל פעם שלמירי רגב משעמם היא מוצאת לה על מה לפטפט.
    את בעצמך אומרת שהקיבוצים פועלים עפ''י חוק. אז אם את חושבת שצריך לשנות את החוק - תפעלי.
    אבל למה צריך על הדרך גם להשמיץ ולהכפיש.
    תהיי עניינית ולא צרת עין.
    כנ''ל לגבי כל המלעיזים בתגובות.
    לא כל רעה חולה שיש פה במדינה מקורה בקיבוצים!
    חיה ותן לחיות!

    דווח על תגובה זו

    IP: 207.232.12.18
    • גם החרדים לא מתגייסים ומקבלים קצבאות בחסות החוק

      לוחם המיקלדות, 20/11/12 18:26

      זה לא מונע ממך או משכמותך לתקוף אותם...
      די לצביעות

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.183.178.18
    • סתם פרחה טיפשה שנדחפת לכל דיון לפני הבחירות (ל''ת)

      א, 21/11/12 08:40


      דווח על תגובה זו

      IP: 109.65.222.43
  • 45.

    המדינה לא בודקת לקיבוצים את החשבון בגלל הפחד שזה רק קצה הקרחון

    Surfers Logic, 20/11/12 16:45

    מי שחשב שבתוך חולצות כחולות עם שרוכים
    יש רק נשמות טהורות של אנשים יותר טובים
    טעה כי שכח שמדובר במדים של מגויסים
    לצבאות המפלגות שמשכו בחוטים שעד היום טוענים שהם החלוצים שהקימו מדינה ליהודים
    שיעלו לחיות בה כשווים, אך מרוב אג'נדה
    שכחו לספר, שניכסו לעצמם הסמכות לקבוע
    שהראשונים לקחת יונצחו כשווים יותר.

    העירוני משלם לקיבוצניק פיצוי על נזקים של בצורת,על שדה של המדינה שהפך לקניון שמניב לקיבוצניק משכורת, שבה אינו חולק עם העירוני ורק בגלל שהתכמן הוא קיבוצניק
    העירוני מרגיש פראייר אך משום מה אינו מגנה סוג זה של ''תספורת''

    האג'נדה שאחד בשביל כולם וכולם בשביל יחיד
    זו תורתו של מתאגד לקחת אם נותנים ראשית,
    וכשנדרש קיבוץ להחזיר, אין לו כי הפריט
    וזה כבר לא חור בדלי אלא חבית בלי תחתית

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.68.145.48
    • חזק ונכון. (ל''ת)

      הגיע הזמן לעשות סדר., 20/11/12 19:39


      דווח על תגובה זו

      IP: 84.229.179.143
  • 44.

    עושק כספי ארנונה לטובת קיבוצים ומושבים

    ש, 20/11/12 15:20

    עם קום המדינה דאגו לחלק אותה למחוזות כך ''שאנשי שלומנו''(קיבוצים מושבים)יקבלו כספי ארנונה של אזורי תעשיה גדולים גם כאלה שמרוחקים מהם מאד על חשבון עיירות פיתוח וכו. והעוות הזה נמשך עד היום. זה גזל של מיליארדים!!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 94.159.185.46
  • 43.

    הם גם לא משלמים מים

    קיבוצניק לשעבר, 20/11/12 15:19

    המים הם מים לחקלאות וכמובן חברי הקיבוץ לא משלמים את העליויות שתושב עירוני או תושב מושב קהילתי משלם - כנ''ל גם לגבי המושבים - שבהם הנחלות והבתים מחוברים לאותו שעון שכמובן משולם עליו תעריף חקלאי.
    אחד שיודע

    דווח על תגובה זו

    IP: 147.237.248.2
    • מים ועוד...

      MERCAZ, 20/11/12 16:58

      חלק גדול מהמגיבים בורים וכלל אינם יודעים על מה הם שחים.
      1. תשלום עבור מים בחדרי החברים הוא על פי תעריף עירוני ולא חקלאי.
      2. תשלומי ארנונה מתבצע על פי צו משרד הפנים. לא זכור לי שאלי ישי חבר באיזה קיבוץ.
      3. במרבית הקיבוצים המופרטים מקבל כל חבר תלוש שכר, בין שממעסיקו שמחוץ לקיבוץ ובין מהקיבוץ שהוא מבין בעליו. על תלוש שכר, כל תלו שכר, מלמים מס אמת.
      מי באמת מעונין באמת? מירי רגב? הנה יש לנו עוד הזדמנות להתעלק על הקיבוצניקים.

      דווח על תגובה זו

      IP: 82.166.224.52
      • כל מה שכתבת לא נכון. !!הקיבוניק לא משלם מים, חשמל וארנונה כמו העירוני (ל''ת)

        מכיר מקרוב את הנושא., 20/11/12 19:41


        דווח על תגובה זו

        IP: 84.229.179.143
    • שטויות! יש תעריף א' לבית ותעריף ב' לחקלאות (ל''ת)

      מושבניקית לשעבר, 20/11/12 18:01


      דווח על תגובה זו

      IP: 109.67.208.28
    • שקר וכזב. אנחנו משלמים מים. ומיסים. והרבה

      ארי, 21/11/12 10:07

      אנחנו כורעים תחת הנטל בדיוק כמו כל אזרח אחר אז די עם השקרים.

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.179.202.177
      • יכול להיות שאתם כורעים תחת הנטל, אבל לא כמו כולם!

        eli, 21/11/12 13:14

        לקרוע תחת הנטל זה תחושה סובייקטיבית, לעומת זאת הנתונים שהביא הכתב הם אובייקטיביים. זה ההבדל, טיפש.

        דווח על תגובה זו

        IP: 147.237.70.62
  • 42.

    הכי מצחיק שבמחאה אותם חולצות כחולות ואדומות דיברו על צדק חברתי (ל''ת)

    הצביעות חוגגת, 20/11/12 15:19


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.94.63.199
  • 41.

    כמו שלצבא יש לובי חזק בתקשורת ובשלטון כך גם לקיבוצים וכך גם להסתדרות

    וכך גם לטייקונים, 20/11/12 15:17

    ומי שמשלם את המחיר זה בערך 40 אחוז מהמדינה שנדפקת ותמשיך להידפק כל עוד לא יהיה לה נציגות חזקה בתקשורת ובשלטון

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.94.63.199
    • נכון מאוד (ל''ת)

      אזרחית, 21/11/12 14:03


      דווח על תגובה זו

      IP: 31.210.184.10
  • 40.

    יפה מאוד, למדו מהחרדים לגנוב. (ל''ת)

    אלון, 20/11/12 15:15


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.109.13.150
    • אולי החרדים למדו מהקיבוצים

      עמוס, 20/11/12 16:01

      איך הקיבוצים למדו מהחרדים אם הקיבוצים קיבלו הטבות לפני שהחרדים יכלו לחלום עליהם

      דווח על תגובה זו

      IP: 192.115.123.210
  • 39.

    יש להם את הלובי הכי חזק במדינה מפלגת העבודה ומרצ וכו'' (ל''ת)

    הקשת והענן., 20/11/12 15:13


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.94.63.199
    • הליכוד יותר קרוב לערכי הקיבוץ מהעבודה,

      ממש לובי, 20/11/12 16:03

      העבודה זרקה כבר מזמן את הקיבוצניקים החוצה
      גם ההשתלטות של שמאל קיצוני על העבודה
      גרם לקיבוצניקים לעבור למרכז ואפילו לימין

      דווח על תגובה זו

      IP: 212.143.102.2
  • 38.

    לא מספיק עשקו את עיירות הפיתוח לקחו הקרקע גם מסים הם לא משלמים (ל''ת)

    ו, 20/11/12 15:10


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.94.63.199
    • אוי לגזענות והם גם שומרים שתישן בשקט

      מזל, 20/11/12 21:00

      כי הרי גם שם אתה מתעלק עליהם

      דווח על תגובה זו

      IP: 212.116.176.66
    • הם עיבדו את הקרקע כשעדיין לא היה כאן כלום ואחכ העלו את תושבי הפיתוח (ל''ת)

      אבי, 20/11/12 22:07


      דווח על תגובה זו

      IP: 93.172.67.76
      • אין ספק ואין ויכוח שמגיע להם...הצרה כשלא מגדירים כמה, לא גומרים לשלם

        Surfers Logic, 23/11/12 15:48

        ואז מרחפת סכנה על ''הצדק החברתי'' שיתהווה בין הנכד של הנין העירוני שיעבוד שעות נוספות בשביל המסים שיורידו לו כדי לשלם
        חוב בלתי נגמר לנין של הנכד של הקיבוצניק.

        מותר להניח שגם עם זה מר ישראלי יסתדר ויקטר אבל הוא עלול להתקומם ולצאת לרחובות
        אם מה שמורידים ממנו יועבר לצאצאי חולצה כחולה מסעיף כספי העברה
        ולא בצורה שקופה ומסודרת מתקציב משרד הסעד
        או מהביטוח הלאומי שתפקידם ויעודם לטפל
        בחלשים, נזקקים או מוגבלים.
        ואם זה המקרה והעניין לגופו, מותר לצפות
        משרוך אדום או לבן למינימום הגינות המחייבת לקרוא לילד בשמו...

        ומגיע להוד מעלתו הציבור המממן
        שיחסכו ממנו תעמולה זולה
        ולא ינסו להטעותו באשליה
        שפלטפורמה הפוכה על צדה ועליה מרוחה סיסמא
        נגד יצרני מקומות פרנסה,היא מהות ההגשמה

        כן, זה חשוב למר ישראלי לשמר ערכים, לשלם
        זכויות יוצרים כשהוא נהנה מהשירים שהוא
        שומע ופורטים לו על נימים...

        וכן, זה נכון שגם למר ישראלי מגיע ליהנות
        מהמנטרה שהמנגינה לעולם נשארת ולאחר 70 שנה
        הוא יכול לשמוע בחינם נוסטלגיה כי בבוא היום באר התמלוגים נסגרת.

        ומאליו מובן שהיוצא מהכלל הולך ''אל-המעין''

        דווח על תגובה זו

        IP: 77.126.43.42
  • 37.

    אני למשל מסייעת כלכלית לכמה משפחות.

    משלמת יותר מידי מס, 20/11/12 15:03

    אני למשל מסייעת כלכלית לכמה משפחות.
    למה שלא ייחשבו את כל בני המשפחות יחדיו תחת חשבון מס אחד?
    בטוח שבמצב כזה לא אשלם מס ואוכל להפריש אף יותר כספים לצדקה.

    אם לקיבוצים מותר, למה לא לי ?

    דווח על תגובה זו

    IP: 195.212.29.173
  • 36.

    השתלחות בקיבוצים

    niv, 20/11/12 14:55

    כרגיל, כמו שבגין עליו השלום ידע להשתלח בקיבוצים, גם רותם סלע יודע(ת) להשתלח בקיבוצים. הגב' מירי רגב שאף פעם לא סבלתי אותה, כדאי שתעסקי בדברים שאת מבינה בהם. תפסיקו להשתמש בקיבוצים כאילו הם שק החבטות של המדינה. הקיבוצים מעבירים למס הכנסה את המיסים הנקבעים להם בכל תחילת שנה. במידה ומס הכנסה חושב שיש לעשות שינויים, הוא יעשה אותם. נמאס כבר מצרות העין. מעניין אותי לדעת האם רותם סלע המכובד(ת) בודקת תשלומי מס הכנסה של גופים/תאגידים/אנשים אחרים גם או שפשוט בה לה להשתלח בקיבוצים!!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.219.118.222
    • קיבוצניקים מיליונרים אינם אתרוג.... (ל''ת)

      רווחים כלואים-עשה הרבה רעש, 20/11/12 15:10


      דווח על תגובה זו

      IP: 109.65.248.248
    • מעניין מה דעתך על ההטבות מס לחרדים (ל''ת)

      אני, 20/11/12 17:02


      דווח על תגובה זו

      IP: 79.177.207.124
  • 35.

    הכי מצחיק, שכל הקיבוצים מקבלים הטבת מס קטנה יותר ממהטבה של טייקון אחד

    ימני, 20/11/12 14:44

    אבל תורמים פי 10 ממנו למדינה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 94.230.82.186
    • מקומות עבודה זו תרומה קטנה?

      eli, 21/11/12 13:15

      ???
      די לשונאי הטייקונים!

      יותר תחרות - פחות שנאה!!

      דווח על תגובה זו

      IP: 147.237.70.62
  • 34.

    קיבלתי קרקע במרכז הארץ כדי לשמור עליה מפני עבור אחיי שבגולה

    ציונה, 20/11/12 14:36

    ואני מתכבד להחזיר להם את כל השטח ולא להורישו לילדיי שירדו מהארץ ומתכננים לעשות אקזיט על אבא, ואמא אדמה!
    בבקשה תעבירו את הקיבוצים לאיזורי עימות עגכניים ותפריחו את השממה.
    תודה על הדירה שקיבלתי, את השאר תקחו חזרה הצעירים עושים קופה ויורדים לחו''ל...

    דווח על תגובה זו

    IP: 213.151.42.86
    • מסתבר שצריך ללמוד גיאוגרפיה מחדש

      כמה טיפשה את יכולה להיות, ציונה, 21/11/12 00:22

      ואני לתומי חשבתי שכפר עזה, נחל עוז, סעד, ארז, ניר-עם ועוד ועוד ועוד כבר יושבים בקו העימות. עכשיו מסתבר לי שטעיתי. לפי ציונה העימות הוא במרכז הארץ

      דווח על תגובה זו

      IP: 46.117.240.217
  • 33.

    תביעת דיבה עכשיו, כמה דברי הבל ושטות (ל''ת)

    לתבוע את הכתב הקשקשן, 20/11/12 14:32


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.179.5.1
  • 32.

    שודדים קרקעות מים כוח אדם הכול חינם כי הם גיעו ראשונים

    נסי, 20/11/12 14:26

    יש לעשות שוויון .יש לזכור את התמנים מכנרת שנישלחו על משאיות לזרנוגה .יש לבקש סליחה שלא הגיעה עד היום..

    דווח על תגובה זו

    IP: 95.35.38.2
  • 31.

    כתבה של בעלי אינטרסים - מובהק מדי..... (ל''ת)

    dash oh, 20/11/12 13:40


    דווח על תגובה זו

    IP: 193.43.245.250
  • 30.

    גם אני רוצה שיחשבו את המס של כל אנשי הישוב שלי ב מ מ ו צ ע (ל''ת)

    להגיש בג''ץ בנושא, 20/11/12 13:35


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.65.248.248
    • לפחות שיחשבו את שלי ושל אשתי. (ל''ת)

      מה לא?, 20/11/12 18:00


      דווח על תגובה זו

      IP: 148.177.129.213
  • 29.

    רותם סלע התחילה להיות עיתונאית חוקרת

    אלחנן, 20/11/12 13:31

    בואי לחקור אותי

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.179.245.132
  • 28.

    משה כהן היקר- אנא למד לקרוא. (ל''ת)

    אנטי משה כהן, 20/11/12 13:27


    דווח על תגובה זו

    IP: 37.26.146.186
  • 27.

    סיפור על חוק...תשנו את החוק...

    אזרח, 20/11/12 13:11

    אני נכה ומקבל קיצבה של 100% (2400 ש''ח)
    כשהילדים היו מתחת לגיל 18 קיבלתי עוד 1800 ש''ח שזה נקרא קצבת תלויים.
    כשהגדול הגיע לגיל 18 ביטוח לאומי חקר אודותיי והצהרתי שבעוונותיי יש לי ביטוח איבוד כושר עבודה פרטי. הביטוח הלאומי כעס מאד והוריד לי את קיצבת התלויים גם 4 שנים אחורה כך שנהייתי חייב 80000 ש''ח לבטל''א.
    שאלתי מספר עורכי דין והם אמרו לי שהדרך היחידה לקבל חזרה את קיצבת התלויים היא לשנות את החוק, כי זה החוק...

    דווח על תגובה זו

    IP: 37.142.177.70
  • 26.

    תקראו טוב: אם אתה דתי\\מסורתי אתה לא משלם מס !!! (ל''ת)

    משה כהן, 20/11/12 13:10


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.199.128.152
    • יש לך הוכחות לזה?

      עמוס, 20/11/12 16:04

      דוקא רוב הקיבוצים והטייקונים חילונים

      דווח על תגובה זו

      IP: 192.115.123.210
    • אני דתי ומשלם הרבה מאוד מס

      ערן, 21/11/12 19:41

      כ - 8000 ש''ח מס הכנסה וביטוח לאומי כל חודש מיסים ישירים וכמובן מע''מ על כל מה שאני קונה. לא מספיק??

      דווח על תגובה זו

      IP: 132.66.231.116
  • 25.

    מוכן לנדב את תלוש המשכורת שלי + דף התקציב עבור תביעת דיבה

    מקווה שהפעם משפטני הקיבוץ ירימו את הכפפה, 20/11/12 12:47

    כדי שהשופט יוכל לראות את המס ההכנסה בתלוש המשכורת + מיסי הקהילה שיורדים בדף התקציב.

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.179.93.74
    • האם עדיין יש לכם פטור או ממתי אתם משלמים? (ל''ת)

      חשמל ומים חינם, 20/11/12 13:38


      דווח על תגובה זו

      IP: 109.65.248.248
      • תשלום עבור חשמל ומים

        niv, 20/11/12 14:49

        אם מישהו חושב שחברי הקיבוצים לא שילמו חשמל ומים הוא ממש טועה וזו ממש חוצפה. הקיבוץ תמיד משלם את חובותיו וזה כולל תשלום חשמל, מים ומיסי ארנונה למועצה האזורית!!! ההשתלחות הזו בקיבוצים גובלת בהוצאת דיבה

        דווח על תגובה זו

        IP: 62.219.118.222
  • 24.

    חברי קיבוץ משלמים מיסים כמו כל אחד אחר + מיסי קהילה גבוהים

    כתבה שכולה שקרים ובדיות - נדרשת תביעת דיבה, 20/11/12 12:43

    לא ברור למה יש לתק''ם מחלקה משפטית. זה הזמן לתבוע.

    לא יתכן שיכתב משפט כמו ''אבל בשורה התחתונה הקיבוצניקים משלמים פחות מסים מאזרחים אחרים'' כשזה לא נכון בכלל, ההפך הוא הנכון.

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.179.93.74
    • זה מס ועד בית או ארנונה? (ל''ת)

      מס קהילה, 20/11/12 13:36


      דווח על תגובה זו

      IP: 109.65.248.248
    • אני ממש תמה על הכתבה הזו

      יוחאי, 21/11/12 10:13

      כל הקיבוצים אצלנו באיזור משלמים מיסים (גבוהים!), מים, חשמל ומיסי קהילה. עבודה עיתונאית אמינה אין פה..

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.179.202.177
  • 23.

    אם יש צדק חברתי - יופיע נא כעת!

    זובאגרע, 20/11/12 12:39

    הגיע הזמן לתיקון עיוות מחפיר זה.

    במקום אפליה מתקנת לאתיופים אנו סוחבים כבר כמעט שנות דור אפליה מקלקלת לטובת הקיבוצים.
    למה?

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.249.135
  • 22.

    שוב, כרגיל...

    אלי, 20/11/12 12:16

    הסוציאליזם גונב אותנו!
    חברת חשמל, הנמלים, הקיבוצים, הרכבות, החקלאות...
    שלי יחימוביץ', רדי לנו מהגב!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 147.237.70.62
  • 21.

    בין היתר במסגרת תקנות הערבות ההדדית הקיבוץ חייב לשלם פנסיה לפנסיונרים

    שולה, 20/11/12 12:07

    לדאוג לרשת ביטחון לחברים בגיל העבודה ולבעלי צרכים מיוחדים. המשמעות היא שההכנסות בכל זאת מפוזרות (גם אם לא בצורה אחידה) על הקולקטיב, שמשלם אחרי מיסי המדינה, גם מיסים פנימיים של הקיבוץ שמחלקים ההכנסות (בצורה דיפרנציאלית) בין כלל החברים.
    יכול להיות שצריך ליצור כללים חדשים אבל עדיין, כל עוד המדינה מחייבת את הקיבוצים לדאוג לחברים מבחינה כספית, גם כשמדובר בקיבוץ מופרט - זה רק נכון וצודק שהמיסוי יהיה שונה (גם אם לא לגמרי כמו שבקיבוץ השיתופי).

    דווח על תגובה זו

    IP: 194.90.241.71
    • הקיבוצים למדו מהחרדים-כאן אפשר רק לקחת ולא לתת... (ל''ת)

      החרדים והקיבוצניקים רק לוקחים. מילא הערבים...., 20/11/12 13:48


      דווח על תגובה זו

      IP: 109.65.248.248
    • פנסיות לקיבוצניקים

      אילניה, 22/11/12 23:55

      המדינה לא מחייבת את הקיבוצניקים לשלם פנסיה לחבריה ! זאת החלטה פנימית -אין חוק כזה !

      דווח על תגובה זו

      IP: 213.57.78.53
  • 20.

    אני חבר קיבוץ במרכז הארץ ומשלם פרטני בהתאם לתלוש שלי

    רועי, 20/11/12 12:07

    סתם עוד כתבה לא מדוייקת ולכלכנית

    דווח על תגובה זו

    IP: 82.80.132.4
    • האם בקיבוץ קיבלתם את הקרקעות בחינם או שכבר שילמתם עליהם (ל''ת)

      מחיר הקרקעות במרכז בשמיים, 20/11/12 13:40


      דווח על תגובה זו

      IP: 109.65.248.248
      • בהרבה קיבוצים ומושבים קנו את הקרקע או גייסו את הכסף

        שולה, 21/11/12 10:39

        ונתנו לקק''ל מטעמים אידיאולוגיים.

        דווח על תגובה זו

        IP: 194.90.241.71
      • עול לא שילמנו עליה, אנחנו מחכים שהמדינה תסדיר את הנושא (ל''ת)

        רועי, 21/11/12 12:21


        דווח על תגובה זו

        IP: 82.80.132.4
      • שילמנו עליה אבל לא הרבה. מה לעשות שלא היו הרבה קונים

        דני מהמושב, 25/11/12 01:54

        בזמנו (המשפחה שלי כבר שבעה דורות בארץ). אם הכתבה מדוייקת אז זה ביזיון אבל מה זאת ההתקפה הזאת נגד הקיבוצניקים והמושביניקים?

        דווח על תגובה זו

        IP: 99.97.115.22
  • 19.

    עוד בושה שלא יודעים

    יוסי, 20/11/12 12:01

    בניר דוד למשל סוגרים את השער ואי אפשר להכנס לשם,
    אם רוצים להכנס לשם להסתובב, או לראות את המים שזורמים שם? זה לא רכוש פרטי,
    והמדינה ממנת אותם, ועוד הם בקושי משלמים מיסים,
    בושה!

    דווח על תגובה זו

    IP: 82.166.190.10
    • יותר מידי מכנים משותפים בין המגזרים....שלי שלי וגם שלך שלי..... (ל''ת)

      גם במאה שערים ובאום אל פאחם, 20/11/12 13:50


      דווח על תגובה זו

      IP: 109.65.248.248
      • שלי שלי שלי שלי שלי....

        eli, 21/11/12 13:18

        שלי יחימוביץ'......



        -(לאן היא נעלמת כשמדברים על חברת חשמל ועל הקיבוצים??)-

        דווח על תגובה זו

        IP: 147.237.70.62
    • ואם תתן לי את הכתובת שלך, אולי אני אשלח גם כן אנשים שיסתובבו אצלך בבית (ל''ת)

      אפשר לקבל את כתובתך?, 21/11/12 00:24


      דווח על תגובה זו

      IP: 46.117.240.217
  • 18.

    אל תתקנאו בחברים מהקיבוץ ה''מתחדש''

    אחת שיודעת, 20/11/12 11:48

    השיטה הזו פוגעת ''תכלס'' בקיבוצניקים עצמם, שמשלמים מעין ''מס הכנסה'' דיפרנציאלי עם מדרגות מס החל משכר מינימום, בנוסף לכל מיני מיסי קהילה(מעבר לתשלומי הוצאות צריכה). הבעיה עם החברים עצמם, שנפגעים בגלל שהקיבוץ לא עדכן את הגדרותיו מול רשויות המדינה, היא שהחברים נפגעים יותר- בביטוח לאומי אינם יכולים לקבלת אבטחת הכנסה, למשל, אם אין להם עבודה, וכד'. מעבר לכך, שבגלל שבקיבוץ אין יחסי עובד-מעביד, מי שמפוטר/משנים את תנאי עבודתו לרעה (וישנם הרבה כאלה בקיבוצים הנ''ל), אין לו כלל זכויות!! אין עילה משפטית לתבוע, והוא נתון לחסדה של השיטה העובדת אצלו בקיבוץ ... ''רשת ביטחון'' שמחד מעמידה תנאים לקבלתה, (ומה לעשות עם אדם, שלא מצא עבודה אחרי שפוטר? במיוחד אנשים לקראת הפנסיה?)וגם מגבילה את העזרה למס' חודשים. בהרבה קיבוצים גם הפרשה לפנסיה מינימאלית ממש! בקיצור- אל תתקנאו בחברי הקיבוצים. מצבכם טוב מהרבה מהם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.65.230.155
  • 17.

    אתה טועה ומטעה ולא בפעם הראשונה

    f, 20/11/12 11:39

    רותם סלע..חבל שאין לי זמן להתווכח איתך אבל זו לא הפעם הראשונה שאתה יוצא נגד ההתישבות העובדת ומציג עובדות לא נכונות.

    דווח על תגובה זו

    IP: 132.74.59.221
  • 16.

    מירי רגב- לכי חפשי!!!!!!!! (ל''ת)

    דניאל, 20/11/12 11:38


    דווח על תגובה זו

    IP: 87.236.105.23
  • 15.

    מירי רגב

    יוסי, 20/11/12 11:36

    מחפשת לעשות כותרות כדי להיות גבוהה בבחירות לפרימריס.אישה?קצת נשיות לא תזיק לך
    תתרכזי בדברים הקטנים שאת יודעת.והם לא רבים

    דווח על תגובה זו

    IP: 196.3.50.254
  • 14.

    יש בחירות אפשר וצריך להסית נגד הקיבוצים - יאללה ביבי היידה שרה

    דנה, 20/11/12 11:33

    כתבה שטחית שממוחזרת פעם נוספת לטובת הליקוק הלאומי וליברמן הגיבור שלא מצליח להדביר את החמאס. שחכתם לציין את הקשת הדמוקרטית שהקימה את המדינה והישובים שבה ונעשקה על ידי התנועה הקיבוצית והמושבים. למזלם של המזרחיים, הטייקונים: תשובה ודנקנר, והבאבא ברוך, הרנטגן ואחרים שקיבלו תיספורת משטייניץ וביבי, הם הם שעוזרים לקשת הדמוקרטית. יתרה מזאת, הם קיבלו צו 8 וגויסו לצבא.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.111.157.112
    • מה זה בדיוק קשור?

      נמאס לשמוע את הבכי, 20/11/12 12:57

      אני משלם מס הכנסה, אני שרתתי כחייל קרבי וכך גם בני ואין לזה שום קשר, תשלום מס הוא חובה והקומבינות של איש זה או אחר הם רק תירוץ לאנשים לא ישרים כדי להתחמק. את המדינה הקימו כל האנשים שהיו כאן באותה התקופה, כולל תושבי הערים, בתי הקברות הצבאיים מלאים לצערנו באנשים שנתנו נפשם מכל איזורי הארץ. תשלומי המס משמשים את כל האזרחים, בבתי החולים אותם מממנת המדינה מאושפזים אנשים מכל הארץ, מכל העדות המצביעים למפלגות שונות. הקיבוצים הפכו לעוד מיגזר, ממש כמו החרדים.

      דווח על תגובה זו

      IP: 93.173.181.143
    • תענה עניינית בלי השמצות של השני (ל''ת)

      סגנון תשובה רגיל- זרוק הכדור ופוצץ אותו על הצד השנ, 20/11/12 13:41


      דווח על תגובה זו

      IP: 109.65.248.248
  • 13.

    אולי אחרי שיגבו מהם מס אמת הם ישקלו את כדאיות ההפרטה.יהירות נצלנית ממש (ל''ת)

    כולנו הינו חלוצים ולא קיבלנו הטבות כמו הקיבוצים, 20/11/12 11:29


    דווח על תגובה זו

    IP: 46.117.179.99
  • 12.

    ד''ש ממעגן מיכאל. אני בדרך לבדוק אם נכנס לי תקציב חו''ל ותקציב ריהוט (ל''ת)

    חנוכה, 20/11/12 11:29


    דווח על תגובה זו

    IP: 62.0.44.101
  • 11.

    אז מי עולה הרבה כסף למדינה החרדים או הקיבוצים? (ל''ת)

    אחת, 20/11/12 11:28


    דווח על תגובה זו

    IP: 80.179.14.204
  • 10.

    ולכן אומרים שכל הכסף הולך לדתיים ומתנחלים

    אסי ד., 20/11/12 11:27

    מדהים לראות איך מצד אחד דתיים ומתנחלים חיים בעוני רב ואותם מאשימים במצב הכלכלי במדינה כולה,
    ומצד שני קיבוצניקים עשירים שלא משלמים מס תומכים ומחזקים את המאשימים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.117.135.226
    • ממש לא מדוייק

      אורן, 20/11/12 12:49

      בתור קיבוצניק ממרכז הארץ שעובד מחוץ לקיבוץ (כמו כל חברי המשק) אני משלם מס כמו כל אחד במדינה. אם הכוונה היא לחברי המשק שעובדים בתוך הקיבוץ הרי שהשכר שלהם גם כך לא מגיע לסף המס והם גם לא זכאים לדברים כמו דמי אבטלה ופנסיה מהמדינה.

      דווח על תגובה זו

      IP: 62.90.202.179
    • ומשרתים בצבא ומגינים עליך

      מזל, 20/11/12 17:56

      בזמן שאתה יושב בבית ומישהו שם שומר עליך

      דווח על תגובה זו

      IP: 212.116.176.66
  • 9.

    עזות מצח לטעון שגביה נוחה היא סיבה לגבות מס שיקרי, מאות מיליוני שקל (ל''ת)

    יממנו מקומות עבודה רבים לפקידים שיגבו מס אמת !!!, 20/11/12 11:27


    דווח על תגובה זו

    IP: 46.117.179.99
  • 8.

    הקיבוצניקים נבלות ברשות החוק.הלאה הקומוניזים!!!

    אלי, 20/11/12 11:27

    הם אלו שגרמו לנו בעיות כלכליות קשות,אבל הם מצאו פתרון נוח בדמות המתיישבים. הם מסיתים את כל הציבור נגד המתיישבים כאילו הם אלה שגורמים לכל הצרות של מדינת ישראל.
    את כל האדמות היקרות ביותר קיבלו קומץ קיבוצים יהירים שחצנים וגזעניים מהמדרגה הראשונה.
    אם תשמעו בקיבוץ איך מדברים על עדות המזרח לא תאמינו שאתם מאזינים ליהודים אחרים. הם שונאים את עדות המזרח יותר מהערבים!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 132.70.113.113
    • ושכת לציין את ''הסדר חובות הקיבוצים'' משנות ה-80

      מאין הגיע הכסף לתשלום חובותיהם?, 20/11/12 13:29

      מכספי משלם המיסים

      דווח על תגובה זו

      IP: 46.116.46.207
  • 7.

    צריך להכניס לתמונה את משרד מבקר המדינה שיפסיק את החוצפה של הסקטור (ל''ת)

    הנצלני הזה.הם חוגגים על חשבון משלם המיסים בעיר., 20/11/12 11:22


    דווח על תגובה זו

    IP: 46.117.179.99
  • 6.

    לקיבוצים יש לובי חזק וזו הסיבה להצלחתם לנצל את ההטבות מעל ו מעבר.הגיע (ל''ת)

    הזמן להפסיק את החגיגה המושחתת הזו על חשבון העירוני, 20/11/12 11:21


    דווח על תגובה זו

    IP: 46.117.179.99
  • 5.

    הקיבוצים תמיד ידעו לנצל את ההטבות על חשבון משלם המיסים העירוני.גם כיסו (ל''ת)

    הימורים וגם ניכסו אדמות וגם מתחמקים ממסים. חוצפה, 20/11/12 11:19


    דווח על תגובה זו

    IP: 46.117.179.99
  • 4.

    הצביעות המתחסדת והשיקרית של חרמש פשוט מקוממת .ואם נניח בעיר היו מאתיים (ל''ת)

    איש מתאגדים ומתחשבנים במשותף במס הכנסה זה מקובל?, 20/11/12 11:16


    דווח על תגובה זו

    IP: 46.117.179.99
  • 3.

    המדינה קורסת. (ל''ת)

    אני לא קיבוצניק, 20/11/12 11:16


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.120.187
  • 2.

    הקיבוצים תמיד צחקו עלינו וסידרו את המדינה. הגיע הזמן שישלמו.

    אילני, 20/11/12 11:15

    שי חרמש מטומטם. אנחנו לא צריכים לוותר להם ולפעול נגדם בכל הכוח שיש לנו באמצעות המפלגות. שלי היא הליכוד !!!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.116.47.214
  • 1.

    תדייקו בעובדות

    קיבוצניק מהמרכז, 20/11/12 11:10

    תעשו הפרדה בין ההתחשבנות של המדינה מול הקיבוצים לבין מה שהחבר קיבוץ משלם למס הכנסה. בקיבוצים המופרטי/מתחדשים החברים משלמים מס הכנסה מלא כמו כל אזרח אחר במדינה הזו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 192.118.22.242
    • יש תשובה: א*****ש*****כ*****נ*****ז*****י*****ם (ל''ת)

      דב בער שטיינפוץ, רמת אביב הלבנה, 20/11/12 14:35


      דווח על תגובה זו

      IP: 37.26.146.168
      • גדווווול ואמיתי

        אומשלגפלאץ, 21/11/12 09:03

        האשכנזים.מילה אחת הטומנת בחובה כל כך הרבה.הרבה רשעות.צרות עין.התנשאות ויותר מכל בערות מחשבתית.
        אם היו לוקחים מאה אשכנזים ומאה תימנים ובתנאי מעבדה ונותנים להם תנאים שווים ללימודים ,יצירה,והנהגה רוב הסיכויים שפרסי נובל היו מחולקים לתימנים.
        היהודים המקוריים.

        דווח על תגובה זו

        IP: 194.90.126.1