• 242.

    אתה משתמש בעיראקיות שלך לקידום אישי

    משה מיטרני, 13/11/12 09:37

    אתה מחזיר במו ידיך את נושא עדתי למדינה לצורך פירסום וקידום אישי. די, תרד מהכותרות, תעסוק במקצוע שלך בשקט. עצוב לראות אדם סטנדרטי ובינוני שיוצר פירסום מהרעש וצילצולים שהוא מייצר באופן מכוון.

  • 241.

    בושה......ביישתה אותנו

    אליפז העיראקי...., 13/11/12 04:28

    מדהים איך אדם שנחשב ''חושב ומתקדם''-הפך לבדיחה.מה חשבתה-שנתניהו צריך אותך???ידאג לך?????הוא היה צריך כישוט'' מזרחי-בין ים האשכנזים,ואתה הטמבל -נפלתה.מגיע לך.''המחאה של הקיץ אשמה''...........הערצתי אותך-והיום אני חושב שאתה טיפש עם רגשי נחיתות-שאינו מייצג אף אחד,אינך מחובר,והפכתה לשופר של השרלטן נתניהו שהביא חורבן והרס חברתי וכלכלי על-4 מיליון אזרחים -ואתה האידיוט ''מתעלם''???????????????????מה אנחנו ממציאים??????. ''

  • 240.

    הכיוון והגל שאתה רוכב עליהם ייקח אותך ואת הליכוד לתהום...

    מתאים לי...מאוד, 13/11/12 02:35

    זה לא סתם שגילגלו אותך מכל המדרגות בבלל והם צודקים אתה כתם לאינטליגנציה מי שעדיין מפריד וחי בסרט של אשכנזים ספרדים היום סובל מרגשי נחיתות ובערות ובמקרה שלך זו האמת אתה באמת נחות ובאמירות מטופשות מנסה להתבלט
    אני תוהה איך בשכבה העליונה של הליכוד שכולם שם אשכנזים לבנבנים למהדרין אתה תמשיך לטפטף את הארס שלך שטייניץ יעלון ליברמן ביבי כולם ילידי מוסול לא?...

  • 239.

    חייבים לקדם שתהיה תמונה של זוהר ארגוב או אבי ביטר על ששטרות כסף

    אליאס, 12/11/12 22:14

    זה הכבוד שלנו

  • 238.

    דיי לצביעות של העם הנבחר

    משה מיזרחי, 12/11/12 21:34

    הוא צודק במאה אחוז יש בארץ המון גזענות לראייה
    מתיי ראיתים לדוגמה פרסומת עים ילדים מימוצא מיזרחי תמיד יש ילדים לבנים אשכנזים.
    ופרסומת למכונאים או אינסטלאורים הם של מיזרחיים. חצי מהאוכלוסייה היא בני עדות המזרח אבל על המסך רואים רק אירופאיים עלק.
    אז תפסיקו עים הצביעות הגזענות מושרשת פה

  • 237.

    למה עברתת את שמך למעוז מי יודע מה היה השם העירקי שלך (ל''ת)

    שי, 12/11/12 15:04

  • 236.

    שטרות ספרדיות

    אביבה, 12/11/12 13:40

    שלמה איפה אתה חי במצב שהעם הזה נמצא מאוים
    על ידי מיליונים של ערבים סביבך וגם אנשים שיש להם בעיות קשות בכלכלה או אמהות שמריכות לשבת בבית החולים ליד מיטת הילד שמקבל כימוטרפיה זה הדאגות שלך בחיי היום יום מה האגו שלך כלך כך נמוך למרות ההצלחה הכלכלית שלך?הגלגל עגול כמו שאומרים פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה אלוהים לא אוהב שינאת חינם.

  • 235.

    שטרות ספרדיות (ל''ת)

    אביבית, 12/11/12 13:35

  • 234.

    שטר של סדאם חוסיין (ל''ת)

    זה העירקי הכי ידוע, 12/11/12 13:27

  • 233.

    תחזור לעיראק יה אהבל (ל''ת)

    דניאל, 12/11/12 12:53

  • 232.

    הלוואי שיצליח לעשות ולשנות כמו שהוא אומר

    מעריצה את מעוז, 12/11/12 12:13

    אני מכירה את ה''עירקים'' האלו נחושים עם רגליים על הקרקע. וכמו האות ק' הדגושה שלהם כך הביצוע

  • 231.

    הלוואי שיצליח לעשות ולשנות כמו שהוא אומר

    מעריצה את מעוז, 12/11/12 11:54

    אני מכירה את ה''עירקים'' האלו נחושים עם רגליים על הקרקע. וכמו האות ק' הדגושה שלהם כך הביצוע

  • 230.

    קצב,עובדיה יוסף,דרעי,אלפרון,בניזרי,אברגיל,חוגי,הרב פינטו (ל''ת)

    ברוך אבוחצירה,יאיר לוי וכו'כולם מתאימים ., 12/11/12 11:13

  • 229.

    פתאום כשנוח לך אתה מוציא סיבות ותרוצים עדתיים למינהם. תחצין את הדברים

    אתי, 12/11/12 10:58

    פתאום כשנוח לך אתה מוציא סיבות ותרוצים עדתיים למינהם. תחצין את הדברים הטובים שבך ותספר מה יש לך לתרום ולא מה יש לך לקלקל כשהתאים לך והצליח לך להראות ולהתנהג כמו אשכנזי זה היה בסדר!!!!!!!!!! למה?

  • 228.

    לא יכול לסבול את הבכיינות הזאת!

    עוז, 12/11/12 10:56

    על מה הוא מדבר? בחצי מעמדות המפתח בארץ (אם לא יותר) עומדים מזרחיים! בבנקים, בכנסת, במגזר הפרטי...איפה לא!
    לא סבלתי את ההתבטאות שלו לגביי בנק לאומי ולא לגביי שאר הדברים.
    אנחנו לא בשנות החמישים!
    תיכף אני אתחיל להתבכיין על זה שהאשכנזים הם במיעוט!

  • 227.

    והרמב''מ? (ל''ת)

    השטר הכי נפוץ, לא?, 12/11/12 10:21

  • 226.

    עצם הבקשה - זו גזענות

    כאדם ממוצא מזרחי, 12/11/12 09:33

    די לנושא העדתי.

    כל אדם יבחן לפי כישוריו ולא מוצאו.

    רק חסר לי שיבחרו בשאול מופז....

    • אתה מתחפר ולא רואה את המציאות (ל''ת)

      רחל, 12/11/12 11:55

  • 225.

    ישראל ביתנו

    אשכנזי - ישראלי - יהודי גאה, 12/11/12 09:31

    אני חושב שגם אייל שני צריך להצטרף לשלמה וביחד שיקימו את מפלגת הטמטום המאוחדת.
    המצע שלה צריך להיות חייבים לדבר שטיות לפחות 25 דקות ביום.ורצוי בתוכנית בערץ 2.
    ואח''כ מתפלאים למה אנחנו נהינו כאלה מפגרים?

  • 224.

    עשמזרחים יתחילו לעשות דברים גדולים הם יהיו על שטרות

    דני, 12/11/12 09:15

    מי בדיוק אתה מציע? הרב עובדיה יוסף? דרעי? ניסים זאב? שאול מופז? מ בדיוק מזרחי ראוי להיות על שטר? אולי שלמה מעוז?

  • 223.

    הציונות היא תנועה יהודית אשכנזית. לפני השואה רק 10% מהיהודים היו לא אש

    הציונות היא תנועה יהודית אשכנזית. לפני השואה רק 10, 12/11/12 09:00

    הציונות היא תנועה יהודית אשכנזית. לפני השואה רק 10% מהיהודים היו לא אשכנזים. אלו עובדות היסטוריות. על שטרות שמים את גדולי האומה. פעם היה שטר עם הרמב''ם. אבל מה לעשות שרוב מנהיגי הציונות ורוב הסופרים ואנשי הרוח הם אשכנזים?

  • 222.

    אני שונא את האיש. לא מכיר אותו אישית, רק מהעיתונות, אבל זה מספיק. (ל''ת)

    סולד ממנו וממה שהוא מייצג., 12/11/12 08:51

  • 221.

    מי זוכר את העיראקי סר אליאס כדורי שבכספו הוקם ביה''ס? ליגאל אלון שהיה

    מי זוכר את העיראקי סר אליאס כדורי ===============, 12/11/12 08:31

    מי זוכר את העיראקי סר אליאס כדורי שבכספו הוקם ביה''ס?
    ליגאל אלון שהיה מבוגרי כדורי ואח''כ שר חינוך לא הפריע שמספרים לדורות הבאים שיוצאי ערב חיו על עצים.
    מעגלונים פולנים אל תצפה לכלום אפילו לא תודה גם אם זכו ממשרד המושבות הבריטי להיות אופוזיציה שילטונית לקראת שיחרור הארץ מעול התורכים וקיבלו את מפתחות המדינה

  • 220.

    אם נעזוב את מעוז ונבחן את העובדות - יש אמת בדבריו ! (ל''ת)

    מיכאל, 12/11/12 08:30

  • 219.

    מי זוכר את העיראקי סר אליאס כדורי שבכספו הוקם ביה''ס? ליגאל אלון שהיה

    ==================================================, 12/11/12 07:50

    מי זוכר את העיראקי סר אליאס כדורי שבכספו הוקם ביה''ס?
    ליגאל אלון שהיה מבוגרי כדורי ואח''כ שר חינוך לא הפריע שמספרים לדורות הבאים שיוצאי ערב חיו על עצים.
    מעגלונים פולנים אל תצפה לכלום אפילו לא תודה גם אם זכו ממשרד המושבות הבריטי להיות אופוזיציה שילטונית לקראת שיחרור הארץ מעול התורכים וקיבלו את מפתחות המדינה

  • 218.

    מי זוכר את העיראקי סר אליאס כדורי שבכספו הוקם ביה''ס? ליגאל אלון שהיה

    ==================================================, 12/11/12 07:00

    מי זוכר את העיראקי סר אליאס כדורי שבכספו הוקם ביה''ס?
    ליגאל אלון שהיה מבוגרי כדורי ואח''כ שר חינוך לא הפריע שמספרים לדורות הבאים שיוצאי ערב חיו על עצים.
    מעגלונים פולנים אל תצפה לכלום אפילו לא תודה גם אם זכו ממשרד המושבות הבריטי להיות אופוזיציה שילטונית לקראת שיחרור הארץ מעול התורכים וקיבלו את מפתחות המדינה

  • 217.

    שלמה מעוז-אתה מבייש את העיראקים.

    עיראקי בן גילך, 12/11/12 06:53

    אנחנו עדה חרוצה, רצינית, אחראית,שאיננה מככבת בתקשורת. ואתה שלמה מעוז ליצן חצוף, ממציא את כל השטויות כדי לבלוט ולקדם את המקרה הפרטי שלך. אינך מייצג את המזרחיים. אלא רק את עצמך.

    אני בן גילך ויליד בגדאד. אינני זקוק לדמויות מזרחיות או לא מזרחיות על השטרות. ישנם הרבה דברים חשובים יותר.

    בוש והכלם!

    • תודה שיש שפויים כמוך! (ל''ת)

      גל, 12/11/12 10:51

    • למה אתה נתלה אך ורק בשטרות? הוא דיבר גם על דברים אחרים (ל''ת)

      אני, 12/11/12 11:58

  • 216.

    תמונת קצב על שטרות של 200 שקלים (ל''ת)

    בני, 12/11/12 04:51

  • 215.

    וזה יציל את המזרחיים? תמונה? (ל''ת)

    מזרחי, 11/11/12 23:44

  • 214.

    אפליה?

    אלדד, 11/11/12 23:29

    ...ובאותה הזדמנות דרוש שינוי: מהיום והלאה נראה גם אשכנזים כראשי וועדי עובדים שיחליפו את הכוחניים בנמלי ישראל וכו'....הרי זה נשמע בדיחה גרועה. קיוויתי לא לשמוע ממר מעוז דיבורים כאלו, אין לדעת היכן יעצור הגלגל.

  • 213.

    גזענות (ל''ת)

    אלדד, 11/11/12 23:26

  • 212.

    הוא צודק צריך עיראקי על השטרות!!מעוז.... (ל''ת)

    אלי, 11/11/12 22:58

  • 211.

    אמרתי כבר הוא פרובוקטור!!!!!תגרן יפה תואר!! (ל''ת)

    רפאל, 11/11/12 22:53

  • 210.

    לכל עידות המערב תיכנסו (ל''ת)

    שירין עולה חדשה מאירן, 11/11/12 21:59

  • 209.

    על סמיר נקאש

    מחנה יודה, 11/11/12 20:23

    סמיר נקאש (1938 - 2004), סופר ישראלי, מהפוריים שבין הסופרים ילידי עיראק שעלו לישראל.

    נקאש נולד ברובע היהודי בבגדד, בן בכור לבעל עסק לחלקי חילוף ולאחות מיילדת. אחריו נולדו להוריו עוד חמישה ילדים, הצעירה שבהם, רות ויגיסר תרגמה כמה מכתביו. את רוב חייו בילה בשכונת עמישב בפתח תקווה, קרוב מאוד למקום שפעם עמד בו אוהל המעברה שאליה הובא כילד בן 12 עם משפחתו, במסגרת מבצע עזרא ונחמיה.

    נקאש מבכה בכתיבתו את אובדן האחווה ושיתוף הפעולה היהודי-מוסלמי-נוצרי, כפי שראה בעיראק. הוא מתאר את עיראק שלפני חיסול הגלות היהודית, כגן עדן, ואת עלייתו לארץ ישראל כסיוט. על אף שעלה ארצה, לא היה ציוני. נקאש ראה במציאות הישראלית גיהנום פיזי ורוחני, ותיאר בראיון לעיתון אל-חיאת[1] את תוצאות הגירתו ארצה כך: ''חיי האמיתיים מסתכמים בשתים עשרה השנים שאותן חייתי בעיראק. כל מה שבא בעקבות שנים אלה לא היה אלא צללים לשנים ההן''.

    נגיב מחפוז אמר על ספרותו של נקאש כי היא ראויה לפרס נובל לספרות. ספרותו מוערכת בעולם הערבי והוא זוכה פרסי ראש הממשלה לספרות הערבית.

    כתיבתו של נקאש היא בניב יהודי-ערבי בגדדי שנעלם בעקבות עליית יהודי עיראק

  • 208.

    צריך עיראקי על השטרות,אפשר את זה אם השמלה,עובדיה (ל''ת)

    יעקב, 11/11/12 20:11

    • צודק באמת צריך עיראקי על השטרות עם בקבוק ערק (ל''ת)

      מגלה, 12/11/12 14:22

  • 207.

    מעוז-מיליונר גזען שמחפש איך להפלות לרעה אשכנזים (ל''ת)

    הליכוד הולך ומדרדר, 11/11/12 19:39

  • 206.

    ממליץ 10 מנות DDT לשלמה

    מומחה DDT, 11/11/12 18:55

    שלמה,

    בתור אשכנזי מדופלם אני מציע לך ליהנות מכמה מנות DDT. זה יחזיר אותך לתלם, דגנרט שכמותך

    • מדוע את כועס כל כך ? האמת כואבת ? (ל''ת)

      מיכה, 12/11/12 08:22

  • 205.

    שלמה מעוז מלבה שינאת חינם, יש לו אמביציה לסכסך בין אחים, תעיפו אותו (ל''ת)

    אבנר, 11/11/12 18:27

  • 204.

    לא רוצה לראות על שטרות את באבא סאלי

    אפי, 11/11/12 18:22

    ד''א בשכון דורה בנתניה כאשכנזי הופלתי לרעה בשכונה, המרוקאים גנבו לי את הכדור וההודים זרקו עלי מי ביובת הכל בגלל שאני פולני אשכנזי חיוור פנים

    • אשמח לראות דיוקן של אלי כהן גיבור ישראל על השטרות (ל''ת)

      מיכאל, 12/11/12 08:23

  • 203.

    למי אכפת מי מופיע על השטר

    אם הוא נעלם מהר מדי, 11/11/12 18:09

    הכל יקר כאן,מים,חשמל,דלק ואוכל כל הזמן עולים.
    אין סיכוי לקנות בית אם ההורים לא עוזרים.

    ומה שחשוב למעוז זה מי שמופיע על השטרות.

    מצידי שעל השטרות יהיו תמונות של זמרים מזרחיים,כדורגלנים ודורה ובוטס

  • 202.

    מעוז תתעורר...זו מדינה עם שלטון לבן/אשכנזי..תמונה של מזרחי על נייר לא (ל''ת)

    תועיל בכלום !!!!, 11/11/12 17:27

    • מה כל כך לבן באשכנזים? מי דאג לעשות מהאפליה ענין של צבע עור? בלי שבאמ

      ==================================================, 12/11/12 07:24

      מה כל כך לבן באשכנזים? מי דאג לעשות מהאפליה ענין של צבע עור? בלי שבאמת יש איזה הבדל בצבע העור, הכל שם משפחה, אם לאיווט היו קוראים דרעי אין לי דרך לדעת לפי הזקן שהוא לא מרוקאי ולהיפך אם לדרעי היו קוראים גיפלטעפוביץ' אין לי אפשרות לדעת שהוא לא פולני.
      עיראקי או סורי ואפילו ערבי הם גזע לבן אז איך? זה התחיל ב''פנתרים השחורים'' שלדעתי הוקמו ע''י הממסד האשכנזי ושירתו נהדר את האינטרסים שלו , כדי להציג את הספרדים כ''שחורים'' לא נחמדים כדיברי גולדה ובעיקר צ'חצ'חים ועברינים כמו הטיפוסים שעמדו בראשם.

    • מה כל כך לבן באשכנזים? מי דאג לעשות מהאפליה ענין של צבע עור? בלי שבאמ

      ==================================================, 12/11/12 07:49

      מה כל כך לבן באשכנזים? מי דאג לעשות מהאפליה ענין של צבע עור? בלי שבאמת יש איזה הבדל בצבע העור, הכל שם משפחה, אם לאיווט היו קוראים דרעי אין לי דרך לדעת לפי הזקן שהוא לא מרוקאי ולהיפך אם לדרעי היו קוראים גיפלטעפוביץ' אין לי אפשרות לדעת שהוא לא פולני.
      עיראקי או סורי ואפילו ערבי הם גזע לבן אז איך? זה התחיל ב''פנתרים השחורים'' שלדעתי הוקמו ע''י הממסד האשכנזי ושירתו נהדר את האינטרסים שלו , כדי להציג את הספרדים כ''שחורים'' לא נחמדים כדיברי גולדה ובעיקר צ'חצ'חים ועברינים כמו הטיפוסים שעמדו בראשם.

    • מה כל כך לבן באשכנזים? מי דאג לעשות מהאפליה ענין של צבע עור? בלי שבאמת

      ==================================================, 12/11/12 08:30

      מה כל כך לבן באשכנזים? מי דאג לעשות מהאפליה ענין של צבע עור? בלי שבאמת יש איזה הבדל בצבע העור, הכל שם משפחה, אם לאיווט היו קוראים דרעי אין לי דרך לדעת לפי הזקן שהוא לא מרוקאי ולהיפך אם לדרעי היו קוראים גיפלטעפוביץ' אין לי אפשרות לדעת שהוא לא פולני.
      עיראקי או סורי ואפילו ערבי הם גזע לבן אז איך? זה התחיל ב''פנתרים השחורים'' שלדעתי הוקמו ע''י הממסד האשכנזי ושירתו נהדר את האינטרסים שלו , כדי להציג את הספרדים כ''שחורים'' לא נחמדים כדיברי גולדה ובעיקר צ'חצ'חים ועברינים כמו הטיפוסים שעמדו בראשם.

  • 201.

    בתור ליכודניק ותימני אני שואל את ביבי למה הבאת את הבדיחה הזאת?! (ל''ת)

    יגאל, 11/11/12 17:06

    • אוי לליכוד אם אלה כוכביו

      ליכודניק לא עוד, 11/11/12 19:11

      זה בדיוק כך הליכוד הופך למושב ליצים......

  • 200.

    בניגוד לרוב המזרחיים שהם אחלה אנשים, האפס הזה הוא ''שחור'' (ל''ת)

    א, 11/11/12 17:05

  • 199.

    על הכסף צריך להמצא רק מנהיג ארצי (ל''ת)

    הודיה, 11/11/12 17:03

  • 198.

    עוד פעם האידיוט הזה עם הרגשי נחיתות שלו?

    מזרחי גאה, 11/11/12 16:59

    בא לי להקיא

  • 197.

    מעוז, אתה הגזען הפרימיטיבי! (ל''ת)

    גורו, 11/11/12 16:52

  • 196.

    קצב בניזרי דרעי שלום דומרני וראש עיר ק, מלאכי (ל''ת)

    דני, 11/11/12 16:45

    • כולל שלמה האדיוט

      מבוייש, 11/11/12 19:15

      כל אלה ביחד עם שלמה מעוז ''אכן'' ראויים להיות על שטרות הכסף של ישראל, לצערי אני חייב להסכים עם כל אלה שרואים בשלמה אדיוט

  • 195.

    מעוז, אתה לא חכם גדול. (ל''ת)

    הגרוייסה פישר!!!, 11/11/12 16:08

  • 194.

    מעוז הוא אופורטוניסט נמוך מצח אבל

    מאיר, 11/11/12 15:55

    אם יש מזרחים שמפריע להם שאינם מיוצגים יותר על שטרות הכסף אז לא חסרו דמויות מופת ספרדים שמימיהם אנו שותים בהלכה שירה והמחשבה היהודית

  • 193.

    חבל שאתה אשכנזי, יכולנו לשים תמונה שלך על השטר... (ל''ת)

    מיקי, תל אביב, 11/11/12 15:55

  • 192.

    גזעני נטו פלוס רגשי נחיתות למרות שמרויח מליונים (ל''ת)

    רועי, 11/11/12 15:39

  • 191.

    מעוז רגיל אולי להסתובב עם שטרות 200 שח, אבל על ה-20

    אחד מהשוק, 11/11/12 15:37

    יש את הרמבם, לא בדיוק אשכנזי...

  • 190.

    האיש הזה דוחה אותי שחבל על הזמן!!!

    מזרחי, 11/11/12 15:36

    מחזיר אותנו אחורה 40 שנה!

  • 189.

    תראו במה המיליונר עסוק כאשר בדרום יורים.

    שרה, 11/11/12 15:31

    התאכזבתי קשות. לא ישנתי לילות מתי אהיה על שטר כסף...

  • 188.

    שמישהו ייתן לו איזה כדור. מסכן. איש חולה. האובססיה הזו תהרוג אותו (ל''ת)

    רחמים על הבחור, 11/11/12 14:52

  • 187.

    גם אני רוצה את קצב על שטר (ל''ת)

    ארי, 11/11/12 14:43

  • 186.

    זוהר ארגוב, מרגול, אברג'יל

    קוקו, 11/11/12 14:21

    העיקר קראת לעצמך מעוז - משתכנז

  • 185.

    רוצה בליכוד גם מיליונרים לא גזעניים (ל''ת)

    .דמאירי, 11/11/12 14:21

  • 184.

    זאב רוזנשטיין רמון אולמרט הרישזון ועוד (ל''ת)

    מזרחי, 11/11/12 14:16

  • 183.

    תודה לביבי שהכניס את מעוז לרישמת הליכוד. הוא כבר יעשה את הנזק מבפנים. (ל''ת)

    מצביעה לעבודה, 11/11/12 13:46

  • 182.

    נמאס מהעדתיות

    שלומית, 11/11/12 13:45

    תסתכל במראה ותבין שאם היופי שלך מקומך בבית ולא על השטר

  • 181.

    את מי אתה רוצה על השטרות? דויד לוי? או אולי את קצב??

    ליפי ציבני, 11/11/12 13:31

    יש לי הרגשה שהאיש פשוט רוצה לראות את עצמו על שטר. שלמה המאוס חושב שהשמש זורחת לו מהישבן. תאמינו לי אני לא יודע למה הליכוד צריכים את האיש הדפוק הזה.

    • למה את רושמת שמות אלה ברצף?

      טאר, 12/11/12 12:08

      דוד לוי איש נקי וצח לכן לא המשיך כי בשדה הזה שהיה אין יושר, להבדיל מקצב? שלא נדע מצרות --תרכיז של איכסה מוקצה מחמת מיאוס

  • 180.

    שלמה מעוז רוצה הרבה דברים

    א. ב. מורנו, 11/11/12 13:05

    אבל את מי הוא בכלל מעניין. ההצטיינות היתרה שלו היא בניבולי פה. בתחום הכלכלי התגלה כפשלונר סידרתי. אז מה אם הוא רוצה???

  • 179.

    לשים תמונה של ש''י עגנון על השטר - רעיון מצוין (ל''ת)

    שרון, 11/11/12 12:59

    • אתה צודק. רק מה לעשות שהוא נולד בעיירה בוצ'אץ' בגליציה? (ל''ת)

      ז, 11/11/12 19:36

  • 178.

    זה די קשה, האשכנזים משכפלים את עצמם בכל מקום, תוך דחיקת ספרדים החוצה (ל''ת)

    דני, 11/11/12 12:52

    • דני אתה מדבר בשם הספרדים או המזרחים ?זה לא אותו דבר! (ל''ת)

      ספרדים יוצאי טורקיה והבלקן, 11/11/12 19:43

      • צודק אבי ביטר ושלומי שבת אשכנזים... (ל''ת)

        ארקדש, 11/11/12 23:43

  • 177.

    מה שמו המקורי האמיתי העירקי של המזרחי המשתכנז שלמה מעוז המסכן. (ל''ת)

    מי מכיר מי יודע, 11/11/12 12:51

  • 176.

    האופורטוניסט התורן שמנסה לרכב על גל ''הקיפוח של המזרחים'' (ל''ת)

    עבר זמנו, 11/11/12 12:50

  • 175.

    שטייניץ שמור על גבך .הפרענק התורן מעוז מאיים על כיסאך הרעוע (ל''ת)

    פרענקים עליך-- הליכוד, 11/11/12 12:47

  • 174.

    למה סלומון מעוז לא סייע במומחיותו הכלכלית לסדאם חוסין ? (ל''ת)

    גאון כלכלי משתכנז עירקי, 11/11/12 12:45

  • 173.

    ישראל היא מדינה מערבית. לא תצליחו להפוך אותה למדינה ערבית (ל''ת)

    למעוז ודומיו, 11/11/12 12:38

  • 172.

    מחרחר ריב ומדון. מתסיס את ההמדינה עם השד העדתי באופן קבוע. (ל''ת)

    תעודת עניות לליכוד, 11/11/12 12:30

  • 171.

    להדפיס בדחיפות שטרות מעוז..

    שלומעז, 11/11/12 12:21

    האיש סובל קשות זה שנים מתסביך נחיתות..

    יש לעשות הכל על מנת להקל, ולו במעט,
    בסבלו של האיש האומלל..

    רבותי, קצת רחמים, מעט חמלה לאיש הזה..

    להדפיס דחוף שטרות שלמה מעוז..

    הליכוד ביתנו..

  • 170.

    צודק.כל מוסד50% ספרדים.בית משפט.בנקים.אונברסיטה,בכל הארץ.די לאפליה. (ל''ת)

    אהרן, 11/11/12 12:15

  • 169.

    אן דבר כזה אשכנזים וספרדים וכוליי אצל היהודים הכול זה תוצר נילווה

    פקק תנועה, 11/11/12 12:01

    של הגולה להשכחת המוצא היהודי המקורי על ידי הצמדת נושאים גלותיים ליהודי הגולה זה דבר שכימעט והצליח אילמלא עלו בסופו של דבר חלק מיהודי הגולה למדינת לאחר מלחמת העולם השניה וגלות מבישה של 2000שנים

  • 168.

    ''ככל שהאנשים פרימיטיביים יותר, הם גזענים יותר'' אמר הגזען מעוז

    עודד, 11/11/12 12:01

    ובכך הודה שהוא פרימיטיבי.
    הגזענות שלו כלפי אשכנזים מזעזעת. נראה לי שהוא מתאים יותר לש''ס מאשר לליכוד.

  • 167.

    הלוואי ותצליח מר מעוז !

    אריה - מודיעין, 11/11/12 11:50

    במקום שלא הצליחו ''אשכנזים נאורים'', חלוקת נטל, דירות ברות השגה לצעירים.

  • 166.

    אפליה-מתקנת לא תשנה את המצב. הייררכיה לפי מוצא תמיד תהיה בארץ (ל''ת)

    נגה, 11/11/12 11:38

  • 165.

    שטרות - תמונות של יוצאי אסיה או מרוקו

    יהודית, 11/11/12 11:29

    שכחת שישנו שטר בדמות של הרמב''ם. אומנם השטר בערך 20 ש''ח. הרמב''ם עולה בגדולתו על כל אלה המופיעים בשטרות של 200, 100 ו-50 ש''ח. בשביל מה כל הכאב ראש? להתעסק בדברים פעוטים. גם בשטות של דולר, יורו ושטרלינג אין יהודים. מעולם לא דרשו שיהודים יכללו בהם. שים לב לתגובות של הקוראים.

  • 164.

    מזרחיים

    מצביע, 11/11/12 11:18

    לשלמה מעוז (אבוטבול) אין רגשי נחיתות. הוא באמת נחות. האיש מכניס כל הזמן שנאה בציבור, והציבור צריך לדחות את האיש הזה.
    האמת, הוא צריך להתמודד במסגרת חדש. הוא ערבי יהודי (להבדיל מערבי מוסלמי או נוצרי).

  • 163.

    לבנים בבנק לאומי

    מרים כ., 11/11/12 10:56

    תן להם להתבשל במיץ של עצמם. מרבה נכסים מרבה דאגה. שהלבנים יקבלו את משרת הדריקטריון, יהיו בלחץ ודאגה מכל מיני בעיות, יקבלו לחץ דם גבוה, סכרת וכו'. מי צריך לעמוד בראש בנק? שערם ילבין בן לילה.

  • 162.

    מעוז

    אהרון, 11/11/12 10:05

    מעוז משירי חנוכה,גזעני מספר 1 ,בגלל אנשים כמו מעוז יש לנו אנטישמים בארץ.

  • 161.

    היה הרמב''ם על שטר, הוא אשכנזי ?????????????????? (ל''ת)

    היה הרמב''ם, 11/11/12 09:55

  • 160.

    המיליונר שבונה על גזענות מדבר (ל''ת)

    .ד .מיימון, 11/11/12 09:44

  • 159.

    מעוז-גזען מספר 1. (ל''ת)

    סיסמא טובה לליכוד, 11/11/12 09:22

  • 158.

    זוהר ארגוב, משה קצב ,אריה דרעי,בניזרי,איפרגן

    אור, 11/11/12 08:57

    כסף חזק

    • ד''ר וח''כ גונן שגב מבריח האסטזי ומזייף כרטיסי אשראי (ל''ת)

      אבי צנעני, 11/11/12 15:52

  • 157.

    הרמב''ם ישנו כבר. מאז לא היו קנדידטים. אולי שלמה מעוז עצמו... (ל''ת)

    בנצי, 11/11/12 08:49

  • 156.

    עלוב!!! מנסה לצבור הון פוליטי ע''י הוצאת השד העדתי ולרכב על גבם של (ל''ת)

    אנשים ממורמרים, 11/11/12 08:46

  • 155.

    מעוז שרלתן גדלת על ברכי האשכנזים שאתה בועט בהם (ל''ת)

    מתעב גזענים, 11/11/12 08:20

  • 154.

    כמה אמירות מטופשות וישר נהיים סלב?

    אורי, 11/11/12 07:54

    ואח''כ גם סוחטים את הלימון הזה עוד ועוד.
    מתי נראה אותו באיזו מסיבת השקה עם ליהי גרינר?

  • 153.

    אני מציע את שושן ברבי....

    לאון ארדניסט, 11/11/12 07:41

    או אריה דרעי,שלמה בניזרי,משה קצב,שלום דומרני.....

  • 152.

    כניראה שהלבנים מבנק לאומי צדקו. מי צריך גזען כמוך בעמדה בכירה בבנק (ל''ת)

    זבע, 11/11/12 07:39

  • 151.

    שלמה מעוז פשוט נמאסת כיום ישנם מזרחיים בכל מיני עמדות מפתח!

    בובליל, 11/11/12 07:36

    ברשויות המקומיות בממשלה ובחברות גדולות.

    די כבר לא ניתן לך להיבחר על סמך השד העדתי.

    אין לך שום ניסיון פוליטי. תציג את הניסיון שלך בכלכלה. ותפסיק לצעוק אני מזרחי מקופח. די נימאסת

  • 150.

    צא לפנסיה תקציבית, אחת מאלה שגרסת עד דק

    אשכנזיה, 11/11/12 07:23

    בגילך הקשיש, אין לך מה לתרום חוץ מפרימיטיביות וגזענות,

  • 149.

    במשרד הרווחה מנחם וגשל ממנה רק אשכנזים, בכסף שלי עושים גזענות! (ל''ת)

    ישורון, 11/11/12 07:06

  • 148.

    מעוז החטרן

    מיה אשכנזי, 11/11/12 07:04

    אני חוששת שאם דמותך תופיע על שטר היד תתלכלך רק מצבע עורך....

  • 147.

    לקרוא את התגובות פה

    נו באמת, 11/11/12 06:39

    לצרף לזה את מה שאני מכיר, ולהבין ששלמה מעוז הוא התקווה הגדולה של מדינת ישראל. כמו שאמרה לי פעם אשכנזיה מרמת השרון בדייט:''אתם העיראקים בסדר, אתם כמעט כמו אשכנזים...''.

  • 146.

    הבעיה של מעוז זה ״ספרדי לספרדי זאב״ הוא עד ילמד את זה בליכוד (ל''ת)

    אל, 11/11/12 06:37

  • 145.

    מדהים כיצד כל המגיבים מתעלמים מהטרגדיה המגולמת בשורה האחרונה...

    אמיר, 11/11/12 05:19

    ובמקום זאת מתייחסים לפרובוקטור (חסר המשמעות בפני עצמו)

  • 144.

    אתה הוא כגזען המחליא, אדון מעוז הלא כל כך נכבד

    ס״ט ירושלמי, 11/11/12 01:51

    ואתנכבדות מי אתה רוצה על השטרות ? את ה״רנטגן״ או את ה״באבא ברוך״ עלוב ובזוי שכמוך.

  • 143.

    היה את הרמב''ם כשהייתי קטן, זה היה השטר הירוק של השקל אני חושב. (ל''ת)

    ישראלי, 11/11/12 00:39

  • 142.

    תשוו את זה לנאום אובמה

    אמיר, 11/11/12 00:07

    ''It doesn't matter if you're black or white, or Hispanic or Asian, or Native American, or young or old or rich or poor, able, disabled, gay or straight,''

    ככה נשמע אדם שמחפש שיוויון
    שלמה מעוז הוא סתם גזען!

    • יחי ההבדל

      מחנה יודה, 11/11/12 16:15

      אובמה נבחר כנשיא, פעמיים! מעוז לא התקבל אפילו כחבר דירקטוריון. אם כבר העלית את הנקודה, מעניין אם ישראל כבר מוכנה לראש ממשלה מזרחי...
      ועוד יותר מעניין, כמה חברי דירקטוריונים מזרחיים יש בארץ??

  • 141.

    אנסי קצב זה מה שיש למזרחיים להציע (ל''ת)

    דני, 10/11/12 23:52

  • 140.

    הבעת הרכה ליהודה שרוני

    רונן משה, 10/11/12 23:45

    כקורא ותיק של מעריב , צר לי על הפסקת עבודתו של העיתונאי יהודה שרוני . למדתי רבות מניתוחיו הבהירים לאור התפתחויות כלכליות בארץ ובעולם .

  • 139.

    Well said. Anyone that claims that there is no racism in Israel

    Moti, 10/11/12 23:22

    is an idiot

  • 138.

    יא מעוז, תשים על שטר את הנשיא לשעבר

    fyyk , 10/11/12 23:09

    מויישל'ה קצב :))

  • 137.

    אני מציע שטר של 500 תמונה של איכמן הוא היטלר ככה לא נישכח את הגזלנים (ל''ת)

    שלומי, 10/11/12 23:03

  • 136.

    מעוז צודק לא רוצים שכנזים גזלנים ובני גזלנים

    שלומי, 10/11/12 22:58

    אם ההורים שלך יש להם בית במושב בקיבוץ ולא משלם כלום אתה גזלן וההורים שלך שכנזים גזלנים מנייקים ליזרוק אותם לזבל חיים

  • 135.

    יצא מהארון והוכיח שהוא רדוף שדים וחסר ערך- ברוך הבא לליכוד (ל''ת)

    יצא, 10/11/12 22:50

  • 134.

    שלמה מעוז הוא הגזען הכי גדול במדינה בושה לו ולמי שיצביע עבורו (ל''ת)

    אבנר, 10/11/12 22:43

  • 133.

    יאללה: מרגול על 100, משה קצב על 200, דרעי על 50. (ל''ת)

    מי שלא משקיע בחינוך שלא יצפה להוביל, 10/11/12 22:32

  • 132.

    ראשית כל היה הרמב''ם. שנית, אפשר גם מופז או וענונו (להבדיל) (ל''ת)

    הקורנס, 10/11/12 22:30

  • 131.

    הצעה לתמונת שטרות : דרעי, בניזרי, קצב, אבו חצירה, אברגיל, אלפרון.

    דומרני, ברבי, יש עוד הרבה., 10/11/12 22:09

    לא אשכנזים מר מעוז.

  • 130.

    וגם איזה ערבי לקישוט יענו דמוקרטיה (ל''ת)

    מורסי, 10/11/12 22:05

  • 129.

    אבל ביבי ראש הרשימה שלך מינה 15 שרים מהליכוד- 13 פולנים (ל''ת)

    ועוד שני מיזרחיים לקישוט, 10/11/12 22:04

  • 128.

    כשבן אדם מדבר על עצמו בגוף שלישי סימן שה... עלה לו לראש (ל''ת)

    פרץ יהושע, 10/11/12 21:55

  • 127.

    אילו שחורים אפשר לשים על שטר ??? בני סלע, קצב, דרעי,מרדכי (ל''ת)

    ישראלי גאה, 10/11/12 21:50

  • 126.

    מזרחי? , ערבי בהכחשה. ומר מעוז?

    עין לאשכנז צופיה, 10/11/12 21:47

    איש הרוכב על אג'נדה שמתה מזמן.זו כבר מדינת כול מזרחיה!!

  • 125.

    רמב''ם הופיע על שטר 10 שקל (לפני שהיה ''שקל חדש''

    גרינברג, 10/11/12 21:44

    עד כמה שאני יודע, -רבנו משה בן מימון לא היה אשכנזי, אז תפסיק להפיק שטויות

  • 124.

    שלמה מעוז שטר בלי כיסוי. ביבי ,תעיף אותו לפני שיהיה מאוחר. (ל''ת)

    אורי, 10/11/12 21:37

  • 123.

    הרמב''ם כבר היה. נותר רק מונטיפיורי (ל''ת)

    יפה, 10/11/12 21:22

  • 122.

    שלמה אוהבים אותך!!!!!! (ל''ת)

    יואל, 10/11/12 21:17

  • 121.

    על ראש הגזען בוער הכובע! (ל''ת)

    אריק, 10/11/12 21:14

  • 120.

    מעוז-אדם מתוסכל שמונע ע''י גזענות ורוע. (ל''ת)

    רישלייה, 10/11/12 21:05

  • 119.

    מעוז היקר הצטרפת לליכוד שמתקצב חרדים על חשבון כל העם הנאנק

    שיטרית- הצביעו הכל חוץ ממתקצבי חרדים, 10/11/12 20:59

    תחת יוקר המיחייה ולחרדים הליכוד הקים מדינת רווחה לתפארת משנת 77.
    הפריפריה תצביע ליכוד בדפוס הצבעה רגשי/עדתי ומי שיהנה משלטון הליכוד שוב יהיו אשכנזים -מתנחלים, הליטאים ,החסידויות השונות ושאר טפילים כמו ש''ס שמנסים לחמוס את קופת המדינה כחיקוי לליטאים.

  • 118.

    אין ויכוח שהאיש פרובוקטור מוכשר. לגבי הפרובוקציה של שטרות הכסף...

    בן המיעוט האשכנזי הנרדף, 10/11/12 20:54

    ...היה כבר שטר ירוק עם הרמב''ם ושטר סגול עם מונטפיורי. מה לעשות שמאז הרמב''ם ומונטפיורי לא היה אף פרענק אחד בעל שיעור קומה כזה שיצדיק להוציא שטר עם תמונתו? כמובן שאפשר לחכות עד עד אחרי 120 ואז נוציא שטר עם התמונה של קצב או אפילו עם התמונה של מעוז. רק שיפסיק כבר לבלבל בשכל עם ההסתות שלו.

  • 117.

    על ראש הגזען בוער הכובע ! (ל''ת)

    אריק, 10/11/12 20:53

  • 116.

    '' בנק לאומי הוא בנק של לבנים ''

    הציטוט של שלמה מעוז, 10/11/12 20:42

    אשתי עובדת בבנק לאומי יותר מ 30 שנה. היא התחילה כטלרית והתקדמה. עוד קורס ועוד השתלמות, עברה מסניף קטן לסניף בינוני וסניף גדול.
    היא התקדמה יפה. השלימה תואר אקדמי, מרוויחה יפה.
    אה, כן, אנחנו מרוקאים. לא סתם מרוקאים, שנינו נולדנו במרוקו ויש לנו מבטא מרוקאי, קצת חלש אבל מי ששומע יודע.
    מעולם לא התביישנו במרוקאיות שלנו.
    גם הבנק לא עשה מזה אף פעם סיפור גדול. מעולם לא שמענו הערות גזעניות, גם כאשר אשתי נכנסה לויכוח או התמודדה על משרה.
    ההתבטאות של שלמה מעוז הרגיזה אותנו. בבת אחת, אשתי הפכה מעובדת מצטיינת, מסניף גדול, למרוקאית המחמד של הסניף.
    אנחנו נעלבנו עד עמקי נשמתנו. אנחנו, שמעולם לא היינו '' המרוקאים '' הפכנו להיות '' המרוקאים '' של שלמה מעוז.
    האיש הזה הוא בושה וחרפה ליוצאי עדות המזרח. הוא מעמיד אותנו במקום של נחותים או ממורמרים. מעולם לא היינו כאלה ( אני כלכלן בחברה פרטית ).
    אז למה לתת במה לאיש הזה ? כי כחלון עוזב את הליכוד וצריך רשימה יותר '' מזרחית '' ?
    שנים רבות הצבענו ליכוד, כי האמנו בגישה החברתית של הליכוד. האיש הזה מגעיל אותנו ובבחירות הקרובות, הליכוד לא יקבל את הקול שלנו.

    • מלחך פנכות שכמותך

      מחנה יודה, 11/11/12 16:21

      לאן היא התקדמה??? היא בדירקטוריון? זאת בדיוק הנקודה, לאשה מרוקאית יש תקרת זכוכית שלעולם היא לא תעבור. מזרחיים שורדים במערכות אשכנזיות רק בזכות נפוטיזם, פשוט עצוב. מה שאתה לא רואה זה כמה המצב של אישתך שביר. מספיקה הצהרה של שלמה מעוז להוציא את השד העדתי בסניף של אשתך. לך תרקוד ''מה יפית'' לפני הפריץ...

      • אענה לך בלשונך האשכנזית המצוחצחת

        המרוקאי הגאה, 12/11/12 01:19

        אשתי לא רוקדת לחלילו של אף אחד. היא התקדמה בזכות עצמה. הבנק לא '' הקצה '' מקום למרוקאים ברשימה. גם לא קידום על בסיס עולה חדש .
        האם נוכחות בדירקטוריון היא קידום ? בבנק לאומי עובדים אלפי עובדים. כמה יושבים בדירקטוריון ? ובאיזה דירקטוריון יושב אדוני הנכבד ? מהם הישגי אדוני הנכבד ? לאן אתה הגעת ?? אני יודע לאן הגעת. אתה הגעת עד לתחתית הבאר. עד למקום שאליו תרצה למשוך כל מי שהצליח בזכות עצמו ובלי טובות או פרוטקציות. גידלנו ילדים למופת שהגיעו לתפקידים נכבדים והישגים אקדמאיים מעולים בזכות עצמם, לא בגלל שהם מרוקאים ולא משום שהם מרוקאים. יש אנשים שצריכים לצעוק כדי שישמעו אותם. אותנו שומעים היטב, גם בלי צעקות, אך גם בלי רגשי נחיתות מהזן הזול שהביא אותך למקום הנמוך הזה. שלמה מעוז מייצג בעינינו את כל הצביעות והגועל. איך אדם שהגיע למעמדו, שהתחכך עם '' לבנים '' שעשה מליונים, בא בטענות ? אני יודע היכן יש להדפיס את דמותו של שלמה מעוז. על נייר משובח. על נייר טואלט !!

        • במחילה מכבודו, אתה טועה!

          מחנה יודה, 12/11/12 11:46

          קודם כל אני לא אשכנזי, ובטח שבוודאי שאין לי רגשי נחיתות. אינני חבר דירקטוריון כלשהו, וגם אין לי טענות על אפליה אישית נגדי. לידיעתך אני רופא (פולמונולוג) בבי''ח אוניברסיטאי.
          כל הכבוד לך ולמשפחתך על הישגיכם. זה לא אומר שלא יכולתם להשיג יותר אם לא הייתה תקרת זכוכית וגזענות מובנית.
          אין שום סיבה שתסתפק בפחות מאשכנזים! מעבר לכך, לא כולם חזקים ומוצלחים כמוך. יש אנשים חלשים ממך שסובלים הרבה יותר ממך מהמצב הקיים. יש לחזקים-יותר חובה מוסרית לעזור להם. זה לא מספיק לעשות לביתך ולנוח. שלמה מעוז עשיר ולא צריך לעבוד למחייתו, הוא נלחם את מלחמתם של החלשים. תן לו כבוד, הוא איש עם עקרונות, ואין לנו הרבה כאלה היום.

    • כל הכבוד על מילותיך

      יעקב, 11/11/12 19:06

      כל הכבוד לך על דבריך הברורים והנכונים שהגזען המחליא הזה, שלמה מעוז, מצליח לגרום עם הפה הגדול שלו שלא יודע מתי לשים קץ לאחר צובאות לשונו המטונפת.

  • 115.

    מעוז החשוך

    ירוחם משל, 10/11/12 20:42

    הנה הטקטיקה המזרחית במיטבה על פי שלמה מעוז:
    האשכנזים דפקו את המזרחים וכעת תורנו להחזיר להם. הם גזענים ואנחנו ליברלים ונאורים.
    מי שמצביע עבורו מכניס שנאה ופירוד לכנסת. מעוז הוא נציג הגזענים החשוכים וטוב שבעטו אותו מאקסלנס. נקווה שלליכוד יהיה שכל להראות לו את הדלת החוצה.

    • אתם בסה''כ מ-פ-ח-ד-י-ם

      מחנה יודה, 11/11/12 16:26

      ההגמוניה הפולנית קורסת ואתם בלחץ. הכי מפחיד אתכם זה שהוא עיראקי, ואתם יודעים שהטריקים המסריחים מימי מפא''י כבר לא יעבדו עליו. אין יותר מפחיד מעיראקי שמרים את הראש...

  • 114.

    מעוז, גזען משועמם צא לנו מהחיים. (ל''ת)

    ברקוביץ, 10/11/12 20:31

  • 113.

    כל הכבוד בדאלק! כנס בהם!! (ל''ת)

    עירקי גאה אוכל עמבה..., 10/11/12 20:23

  • 112.

    הרצל...אביטן. פרנסואה...אבוטבול. זלמן...אלפרון. (ל''ת)

    בקרוב על השטרות:, 10/11/12 20:00

    • הגמל שלא רואה את הדבשת שלו

      מחנה יודה, 11/11/12 16:31

      כלאתם אותם במעברות, סגרתם בפניהם את שערי הקיבוצים והמושבים, לא סיפקתם חינוך והכשרה מקצועית ועכשיו אתם מתלוננים שהם בעיה? מה שמטורף זה שהמזרחיים נהיו פליטים ואיבדו הכל בגלל הבלאגנים שעשו האשכנזים בפלסטינה...
      טיפת יושרה, באמת!

  • 111.

    מיאו עוז.... (ל''ת)

    מעריץ, 10/11/12 19:46

  • 110.

    תחי העדתיות

    תמר, 10/11/12 19:39

    נראה לי ששלמה מעוז עצמו צריך להודות למוצאו שהביאו עד הלום. אינני פרימיטיבית ואני אפילו קצת ספרדיה כשרה אבל אינני מסוגלת לעקוב אחרי ''ההסברים המלומדים'' שלו.אז בישראל שלנו המוצא העיראקי לא עשה לו כל-כך רע בחיים אחרי הכל.

    • מכיוון שלא הבנת

      מחנה יודה, 11/11/12 16:36

      אסביר לך: שלמה מעוז מתלונן שיש תקרת זכוכית שאפילו בן-אדם מצליח כמוהו לא מצליח לעבור, וזה בגלל מוצאו.
      יש פה מישהו עם שאיפות גדולות מעבר לבינוניות, וגזענות היא המסוכה הגבוהה. נראה שלטענתך הוא צריך להסתפק במה שיש לו ולהגיד תודה שבכלל נתנו לו להגיע עד כאן.

  • 109.

    לא חייבים אישיות על השטרות

    אורי, 10/11/12 19:23

    למה דמויות, אפשר סמלים של המדינה מהמקורות או מחיי היום יום ואז לא יהיה ויכוח.

  • 108.

    ליהודה- תודה רבה על טורים מחכימים ומעניינים!

    יעלי, 10/11/12 19:17

    נשמח להמשיך לקרוא אותך היכן שתכתוב.

  • 107.

    שלמה מעוז

    גיל, 10/11/12 19:12

    גם אני למדתי כלכלה אך מעולם לא דיברתי שטויות כמו הדביל מעוז.

    המעוז הזה, מתאים לביביהו וליובל המבולבל.

  • 106.

    על שטרות מזויפים הייתי שם את התמונה שלך ושל חלק מכנופיה שלך (ל''ת)

    קצב, בניזרי,דרעי, 10/11/12 19:07

  • 105.

    הרמב''ם היה הרבה זמן על שטר (ל''ת)

    רמב''ם לא אשכנזי, 10/11/12 19:07

  • 104.

    כמו שאסור בתכלית האיסור לקבע תמונה על ספרי קודש כך אסור על שטר

    מ, 10/11/12 19:03

    ולא משנה אם הוא אשכנזי, ספרדי או דרעק אחר. גם לא בן גוריון וגם לא הרצל. שטר כסף כספר קודש שייכים לכלל ולא לפרט. ישנם לא מעט רבניים הזויים שמרוב שקישקשו וברברו לא שמו לב אליהם הוסיפו את תמונתם על הספר.

  • 103.

    על אפליה

    אברהם דהן, 10/11/12 19:01

    מוטב ששלמה מעוז ימשיך לעשות לביתו.כן ייטב למדינה. אין צורך באנשים שהנושא העדדתי הוא קרדום לחפור בו. האם חסר עוד קצת שסע בעם ישראל?

  • 102.

    במילה אחת-אידיוט!!

    רפי, 10/11/12 18:58

    כאשר עשה מיליונים על חשבון הציבור לא הפריע לו שיש לכאורה אפלייה וגזענות. כשבבנק לאומי ידעו שהוא אידיוט ולא מינו אותו לדירקטור, פתאום גילה שיש אפלייה.

    • למה אידיוט???

      מחנה יודה, 11/11/12 16:39

      עזוב את מעוז בצד, כמה חברי דירקטוריון מזרחיים יש?
      אם אין, אז הוא צודק, ואתה האידיוט!

  • 101.

    הרמב''ם היה אשכנזי? (ל''ת)

    משה קצב., 10/11/12 18:55

  • 100.

    תודה יהודה שרוני, בהצלחה בהמשך הדרך. (ל''ת)

    שי, 10/11/12 18:47

  • 99.

    לא מבין איך אידיוט כמוך הגיע לעמדה כה בכירה??? רק בישראל.

    עדי ברוכים, 10/11/12 18:46

    שילוב כזה של טימטום, טיפשות וחוצפה לא נראה זמן רב במחוזותינו.

  • 98.

    הרחיקו את האדיוט הזה שלא יידבר בשמנו (ל''ת)

    חיים, 10/11/12 18:44

  • 97.

    שלמה מעוז נשאר תקוע מנטלית בשנות החמישים

    שי, 10/11/12 18:42

    השטרות המתוכננים (רחל, לאה גולדברג, אלתרמן וטשרניחובסקי) ישאו את דיוקנאות ארבעת המשוררים המובילים בספרות הישראלית המודרנית. אז מה אם הם במקרה גם אשכנזים? וחוץ מזה כבר היו לנו שטרות עם ספרדים - אפילו לפי 30 שנה - למשל מונטיפיורי והרמב''ם

    • במקרה???

      מחנה יודה, 11/11/12 16:47

      למה לאה גולדברג ולא סמיר נקאש? אה, אתה לא יודע מי זה?
      מויקיפדיה:''נגיב מחפוז אמר על ספרותו של נקאש כי היא ראויה לפרס נובל לספרות. ספרותו מוערכת בעולם הערבי והוא זוכה פרסי ראש הממשלה לספרות הערבית''.
      אתה לא יודע מי זה נקאש, ודיוקנו לעולם לא יהיה על שטר, כי יש גזענות במדינת ישראל נגד אנשים עם עור כהה.

  • 96.

    בהצלחה לשרוני (ל''ת)

    יוסי, 10/11/12 18:40

  • 95.

    תלך לש''ס יותר מתאים מהליכוד שם אין אשכנזים יש רק ספרדים (ל''ת)

    בוראך, 10/11/12 18:39

  • 94.

    יש ספרדים על שטרות

    גי''א, 10/11/12 18:39

    הרמב''ם ומושה מונטיפיורי אינם אשכנזים והם הופיעו על שטרות.אם תשיג תמונה של הרי''ף, ריה''ל, ראב''ע, ר' יוסף קארו, הם בהחלט ראויים להופיע על שטר. הפייטן ר' יוסי גיספאן-לא.

  • 93.

    תמחקו אותו בפרימריז, הוא מעורר שנאה בכל מקום.ונשוי לאשכנזיה (ל''ת)

    מושבניק, 10/11/12 18:38

  • 92.

    הכל בירבורים

    אברהם, 10/11/12 18:33

    בשנת 1977 שמחתי כל כך שסוף סוף יכול מהפך והשילטון יעבור לידיים של הספרדים-אבל מה קיבלתי עד היום אשכנזי בן של אשכנזים,שדם פולני זורם בגופו-ואתה חושב שלמה מעוז שהולך ליהות שינוי,גם אותך יסדרו,יתנו לך כמה גרעינים ותחשוב שאתה בגג העולם-כי ביבי חושב שאתה פרימיטיבי

  • 91.

    למה להוריד את הערך הכסף פחחחחחח (ל''ת)

    בוראך, 10/11/12 18:31

  • 90.

    שוב הגזען מדבר שטויות, שמישהו ירסן אותו. (ל''ת)

    אשכנזי מלידה, 10/11/12 18:26

  • 89.

    פרופסור מעוז - להזכירך - הרמב''ם היה ס''ט (ל''ת)

    רבי משה בן מימון, 10/11/12 18:24

  • 88.

    בןעמי, מעוז, בכל דור קם בכיר חדש עם התסביך הנחיתות העדתי. חברה תתבגרו (ל''ת)

    דוד נגב, 10/11/12 18:21

  • 87.

    להוציא חוק שאדם לא יוכל לשרת ביותר מדיקטורוין אחד - פרנסה לעוד אנשים (ל''ת)

    חיים, 10/11/12 18:21

  • 86.

    אסור לליכוד לצרף את הגזען העלוב הזה לשורותיו. (ל''ת)

    ציוני, 10/11/12 18:20

  • 85.

    רגש נחיתות ניתן לריפוי

    ישראלי, 10/11/12 18:20

    מי שמשמיע כיום טענות קיפוח עדתי - ואינני מדבר על הבאים מאתיופיה שלגביהם הנושא דורש טיפול ותיקון- הוא עיוור למתרחש בחברה הישראלית. ההזדמנויות בלימודים, בצבא, בעבודה ובמשק הכלכלי החופשי הן שוות לכל. ולכן,היו רמטכ''לים שהוריהם נולדו בארצות המזרח, ישנם מצליחנים באקדמיה, ישנם עשירים וטייקונים מכל גווני החברה בישראל,שרים שמוצא הוריהם בארצות פזורה שונות וכיו''ב. רבים נישואים ''מעורבים'' של בני עדות שונים. אני ובתי ראיות לכך.
    צריך ראש מעוות כדי לטעון שארץ המוצא של הדורות הקודמים לנו קובע את הצלחותינו או את כשלונותינו. קורות חייו של מר מעוז מוכיחה זאת.
    הוא קובל שלא נבחר לדירקטוריון של בנק מסויים. יתכן שכישוריו או אישיותו הכשילו את מועמדותו, בוודאי שלא כור מחצבתו. הרי אחרים מאותו מוצא נבחרו לדירקטוריונים חשובים.
    מוטב שמר מעוז יניח לציבור שהוריו נקבצו לישראל מכל קצוות תבל לבנות עם ומדינה, ויטפל באופן פרטי ברגש הנחיתות ו/או תחושת הקיפוח שלו. אגב, מי חייב לו משרה או מעמד ?

    • אני רק שאלה...

      מחניודה, 11/11/12 16:49

      יש בדירקטוריון האמור מזרחיים? חצי מזרחיים? יש או אין? זאת השאלה היחידה!

  • 84.

    מר מעוז, הגיע הזמן לשים תסביך הנחיתות העדתי בצד ולהתרכז בחינוך והתרבות (ל''ת)

    דוד נגב, 10/11/12 18:17

  • 83.

    מקווה שלא יבחר לליכוד-נמאס מהדור הישן שעדיין חי בתפיסה של אשכנזי ספרדי (ל''ת)

    גדי, 10/11/12 18:16

  • 82.

    למה לך להוריד את ערך הכסף אתה קלקלן לא פחחחחחח (ל''ת)

    כספי, 10/11/12 18:10

  • 81.

    לעתונאי השטחי, הצהרותיו אינן שנויות במחלוקת!!! (ל''ת)

    עתונאי, 10/11/12 18:04

  • 80.

    גם מעוז עצמו צבוע, בשל יחסו הגזעני לחרדים.

    דני, 10/11/12 18:03

    העליל עליהם עלילות שלא היו ולא נבראו, כגון, שהם קיבלו קרקעות בחינם.

  • 79.

    מ ע ו ז אני ליכודניק בני נשוי לאשכנזיה מה עושים

    עזר, 10/11/12 18:02

    מר נתניהו איך אומרת ורדה תעיף אותו אחרת אתה תפסיד הרבה מנדטים.

  • 78.

    על שטרות כסף שחור (ל''ת)

    מלבין, 10/11/12 18:01

  • 77.

    שלמה מעוז גזען מחרחר מדון -- בונה את עצמו דרך שנאת אחים תתבייש (ל''ת)

    אשכנזי, 10/11/12 17:58

  • 76.

    האיש מתבלבל בין כלכלנים ואינטלקטואלים.כלכלנים הם טכנוקרטים יבשים (ל''ת)

    ולא פעם בורים וצרי אופק.כמוהו בדיוק., 10/11/12 17:55

  • 75.

    ישעיהו ליבוביץ אמר שלהדביק פערי השכלה נדרשים 20 שנה אך להדביק פער (ל''ת)

    תרבות נדרשים מאתיים שנה.שלמה נמצא רחוק מאד ., 10/11/12 17:53

  • 74.

    האיש לוקה ברגש נחיתות עז.קשה לו לקבל את העובדה שהוא משתייך לחלק הפחות (ל''ת)

    מוצלח של המפה האנושית.זה סימן לנחיתותו התרבותית, 10/11/12 17:52

    • מ.ש.ל

      מחנה יודה, 11/11/12 16:51

      אתה הסיבה שאנחנו צריכים את מעוז...

  • 73.

    אז עכשיו לדעתו הגיעה שעתה של התרבות המזרחית לכככב? ומה לעשות שהיהודים (ל''ת)

    הערבים רובם ברמה של הערבים עצמם?, 10/11/12 17:50

    • אשכנזי גזען

      משה מיזרחי, 12/11/12 21:40

      גזען מסריח היהודים הערביים האלה הקימו את המדינה כשאתה שירתתה בקרייה הם נלחמו בכל החזיתות עוד אשכנזי קטן שינק גזענות מהאימא הפולנייה הנאורה שלוץ

  • 72.

    בכל פעם שמציינים את ההבדלים המנטליים בין אנשי מערב למזרח צצות ההאשמות (ל''ת)

    בגזענות.אבל לאמת אי אפשר להתכחש.יש הבדלים נקודה, 10/11/12 17:50

  • 71.

    אילו באמת היה אכפת לו ואילו היה באמת ישר וכן היה מודה שיש בסיס עובדתי (ל''ת)

    לנחיתות הספרדית.איליטות יש בכל עדה.העמך הם העיקר., 10/11/12 17:48

  • 70.

    ליהודה שרוני ,בהצלחה בדרכך החדשה (ל''ת)

    rapid fire, 10/11/12 17:45

  • 69.

    מציע לשים את תמונתו של מעוז על ה- 10 אגורות שירגע

    המפשר, 10/11/12 17:43

    מציע לשים את מעוז על 10 אגורות ואם זה לא מספיק לו אז על הכסף של משחק המונופול

  • 68.

    איזה מזרחים נשים על שטר? רבנים פרימיטיביים? קצב האנס? הבעיה היא אצלכם (ל''ת)

    תפסיקו להאשים אשכנזים, 10/11/12 17:41

    • ש''י עגנון (ל''ת)

      שרון, 11/11/12 13:02

    • אתה אמיתי?! קח כדור! סטריכנין או משהו דומה. (ל''ת)

      יואבחלב, 11/11/12 13:18

  • 67.

    שלמה מעוז יאכיל את ביבי מרורים

    אפי, 10/11/12 17:37

    לשלמה מעוז שפה ססגונית.
    אני צופה שיאכיל את ביבי את ליברמן מרורים
    כאשר לא ישבצו אותו במקום ראוי או ימנעו ממנו מינוי... .
    יאשים את את האשכנזים ...הלבנים..הכל אצלו שחור לבן.

  • 66.

    אני רוצה גם לא-שלמה מעוז בכותרות של האתרים

    עדי, 10/11/12 17:36

    די!
    נמאס כבר מהנודניק הזה.

  • 65.

    גזען נקלה וכלכלן גרוע (ל''ת)

    דניאל, 10/11/12 17:31

  • 64.

    כרגע בהמתנה לשטרות : קצב , דרעי . בניזרי יש מצב שאתה אחריהם ........ (ל''ת)

    איש ממש קטנצי'ק, 10/11/12 17:27

  • 63.

    גם יהודה שרוני מועזב ממעריב - חבל מאד וחשש גדול מהשתלטות אינטרסנטים (ל''ת)

    יש בעיה, 10/11/12 17:25

  • 62.

    רק בגלל מעוז לא אצביע לליכוד. ! (ל''ת)

    ליכודניק בנשמה, 10/11/12 17:25

  • 61.

    איכס, איש גזען. מקווה שלא יבחרו בך בפריימריס. (ל''ת)

    אני בטח לא אבחר בך!!!, 10/11/12 17:25

  • 60.

    אולי דרעי או קצב או שאר ש''ס (ל''ת)

    שחור, 10/11/12 17:22

  • 59.

    כן, לא אשכנזים מהליכוד: ביבי, שטייניץ וליברמן

    דודי, 10/11/12 17:21

    כרגיל, המליונר הזה עם אוסף השטויות שלו. נמצא במפלגה שכולם, אבל כולם אשכנזים מליונרים.

  • 58.

    הסברת לאתיופי איך להגיע למקום מסוים???

    השפוי משפיה., 10/11/12 17:18

    וואו!!!! אהת פשוט חסיד אומות העולם!! כמה מטומטם אדם צריך להיות בשביל להביא את הסיפור הזה בתור דגמה לכמה הוא לא גזען???

  • 57.

    צודק......

    דודי, 10/11/12 17:07

    שישימו צילומים מנשיונאל ג'אוגרפי.
    קרובי משפחתו...

  • 56.

    ואני רוצה לא-ספרדים-מתוסבכים בראיונות (ל''ת)

    קובי, 10/11/12 17:00

  • 55.

    ''יש אצלנו אינטלקטואלים פרימיטיבים, שהגזענות היא שריר מותנה בגוף שלהם'' (ל''ת)

    על עצמו, 10/11/12 16:52

  • 54.

    מי הם ראשי הוועדים בארץ. (ל''ת)

    כצלה., 10/11/12 16:50

  • 53.

    נשים את אלפרון ,אברגיל , אבוטבול דומרני , שירזי. קצב. דרעי. ומלכה. (ל''ת)

    ספיר, 10/11/12 16:48

  • 52.

    אולי זו הרמה שביבי צריך

    פרשן, 10/11/12 16:46

    השלמה הזה בלע כנראה תקליט אבל כנראה שחוק, וכתוצאה מכך הוא פולט בעיקר שטויות והסתה, נדמה לי שביבי קנה ''מציאה קטנה''

  • 51.

    עד עכשו כל עם ישראל היו. חברים ,עד שהגיע הסכסכן שלמה מעוז. (ל''ת)

    אפרים, 10/11/12 16:44

    • חברים???

      אות קלון, 11/11/12 16:52

      אתם אוהבים אותנו שקטים, אה?

  • 50.

    עדיף שלא יהיו בכלל אנשים על השטרות

    @~@, 10/11/12 16:43

    אפשר להשים מקומות מהארץ.
    אפשר לשים את גני הבאהים, אפשר לשים את הכותל, אפשר לשים את מצדה.

  • 49.

    איש מגעיל, מסית גזען ואדיוט

    מרקדו, 10/11/12 16:41

    הוא פשוט מתגלה ככגזען ואדיוט יותר גדול ממה שחשבתי, מקווה שלא יתגלו גם פלופים ביכולותיו המקצועיות

  • 48.

    האיש הזה חייב כותרת בכל שבוע

    והגיתם בו יומם ולילה, 10/11/12 16:40

    ומכיוון שאין לו דברים חכמים להגיד,הוא מביא לאנשים השפויים את הסעיף. והעיקר שתאייתו את שמו נכון ותשננו אותו.

  • 47.

    אם לא נהיה תלויים אחד בשני נהיה תלויים אחד ליד השני. וזה לא רחוק. (ל''ת)

    אחיתפל, 10/11/12 16:33

  • 46.

    מעוז צור לא ישועתי. (ל''ת)

    יהודה, 10/11/12 16:31

  • 45.

    הייתי רוצה לראות את מעוז שאתיופי יהיה שכן שלו. ישר אירוע מוחי. (ל''ת)

    אבבה מנטולה, 10/11/12 16:30

  • 44.

    מתאים לליכוד כמו כפפת משי למליארדר... (ל''ת)

    חנוך, 10/11/12 16:29

  • 43.

    האיש הזה גזען בצורה מחליאה

    מזרחי דווקא, 10/11/12 16:29

    ביבי צריך להתבייש בכך שהצטלם לידו, הלוואי ולא ייבחר בפריימריז.

  • 42.

    היה לליכוד 1500 ימים לטפל בדיור. העיקר שבצוות 100 הימים יפתרו את הבעיה (ל''ת)

    מפלגת הבלוף הגדול, 10/11/12 16:28

  • 41.

    הצעה שטר של אריה דרעי אלי ישי ואריה אטיאס. (ל''ת)

    חמי טסלר, 10/11/12 16:28

    • אולי שטר של קסטנר מתאים לך (ל''ת)

      יעקב, 11/11/12 12:51

  • 40.

    לחברי המרכז - אם מעוז הולך לכנסת הליכוד מפסיד אותי ומשפחתי 11 קולות

    ציוני קיצוני, 10/11/12 16:28

    ההסתה הגזענית של עסקני קיפוח מזרחיים תגרום לליכוד נזק בקהל הליבה שלו.
    תחשבו טוב על כך.

  • 39.

    טיפש זורק אבן ,כל עובדי חברת שמקבלים חשמל חינם לא יוכלו להרים . (ל''ת)

    וולטאי, 10/11/12 16:26

  • 38.

    שלמי הסנדלר היה חכם משלמה מעוז באלף מונים (ל''ת)

    מנגר, 10/11/12 16:24

  • 37.

    דה נאר שטיפט דך .משפט באידיש ,יאני בעברית הטיפשות דוחפת אותך. (ל''ת)

    שלום עליכם, 10/11/12 16:22

  • 36.

    תגובה

    מוי, 10/11/12 16:21

    תפסיק להניף את הדגל הספרדים כול מי שרוצה לעלות למעלה משתמש בספרדים למה שינתה את שם המשפחה הספרדי שלך למעוז יש לך פה גדול ויכולות קטנות

  • 35.

    שלמה המלך מיתהפך בקיברו. (ל''ת)

    הרשלה, 10/11/12 16:18

  • 34.

    למגיבים אם יד על הלב תשאלו את הסובבים אתכם, ותשאלו אותם מי על השטר (ל''ת)

    פרויד, 10/11/12 16:17

  • 33.

    ישר לאברבנל. (ל''ת)

    דב רבינוביץ, 10/11/12 16:15

  • 32.

    לא נורא, מר גזען מעוז, ליברמן כבר יעשה לך השתלמות בגזענות

    ''ישראל ביתנו'', אמרו הגזענים, המושחתים והקנאים., 10/11/12 16:15

    יצור כמו מעוז מאד מתאים למפלגת שחור ואופל.

  • 31.

    עוד מעט יבקש שילכו עם תרבוש. (ל''ת)

    ירמיהו, 10/11/12 16:14

  • 30.

    חברים. ישנם אנשים בישראל שסבורים שמוצאם מגזע עליון,

    וכפועל יוצא ישנם גזעים נחותים...., 10/11/12 16:13

    זה קיים.זאת עובדה.

  • 29.

    איך ירגישו הדתיים אם ישתמשו בשבת עם תמונה של רב ידוע. (ל''ת)

    רמי התותח, 10/11/12 16:12

  • 28.

    הבנאדם גזען מסוכן. העולם מתחלק אצלו לפי מוצא עדתי (ל''ת)

    נעם, 10/11/12 16:11

  • 27.

    תדאג שהצעירים החרוצים יקנו דירות. (ל''ת)

    יצחק התמים, 10/11/12 16:10

  • 26.

    יופי, נבחר דמות בהתאם לצפיפות הפיגמנטים שלה וזה יעודד את האינפלציה (ל''ת)

    אינז פולקיש, 10/11/12 16:08

  • 25.

    אין מזרחיים על שטרות כי הם לא היו מעורבים כמעט בהקמת המדינה

    קיטו, 10/11/12 16:07

    הציונות היא תנועה יהודית אשכנזית. לפני השואה רק 10% מהיהודים היו לא אשכנזים. אלו עובדות היסטוריות. על שטרות שמים את גדולי האומה. פעם היה שטר עם הרמב''ם. אבל מה לעשות שרוב מנהיגי הציונות ורוב הסופרים ואנשי הרוח הם אשכנזים?

  • 24.

    יא חתיכת אידיוט אחד שאין כסף מוכן שהתמונה של האפיפיור תהיה על השטר. (ל''ת)

    וולוולה, 10/11/12 16:07

  • 23.

    25% מזוכי הנובל יהודים, 100% מהם אשכנזים. הבנת מעוז?! (ל''ת)

    , 10/11/12 16:06

    • LIKE!!! (ל''ת)

      אילן, 11/11/12 17:52

    • מה עם הרוש - הצרפתי היהודי יליד מרוקו שזכה בנובל לפיזיקה לפני כמה ימים

      אבי צנעני, 12/11/12 14:51

      ומאיפה הגיעו היהודים לאירופה לפני 1200 שנה אם לא מחצי האי ערב?

  • 22.

    הרצונות שלך עוסקים ברגשי הקיפוח של עצמך, די להתבכיינות, קשקוש

    אני, 10/11/12 16:04

    אם היית עושה לא רק לעצמך אלא גם לחברה היית אולי פחות מרגיש מקופח
    כמה אפשר להתעסק בהתבכיינות במקום בעשייה
    כל דבר שלא מתאים ו/או לא עומד בציפיותיך מקבל תפנית של קיפוח
    לא מספיק להיות כלכלן טוב, צריך עוד כמה דברים באישיות ולך כניראה אין אותם

  • 21.

    הרי אתה גזען. האם זה אומר שאתה פרימיטיבי?

    ר, 10/11/12 16:02

    מר מעוז צריך לדעת שגזענות היא לא חד צדדית, היא פועלת לשני הכיוונים. מר מעוז משום מה, נראה כי הוא מונע ע''י שנאת אשכנזים, למרות שהוא בוודאי הסתדר לא רע בחיים, בזכות כישוריו, בזה אין ספק, אבל אז לא מובן מדוע הוא כל כך מרגיש מקופח? לא מעט אשכנזים שחולמים להשיג עשירית ממה שמר מעוז הצליח להשיג בחייו.

  • 20.

    מדוע לא להדפיס על נייר טואלט

    צריך לנגב, 10/11/12 16:01

    את הפרצוף של שלמה מעוז?

    • אתה לא מגיע לקצה הקרסול שלו.

      Roy, 11/11/12 14:23

      בור ועם הארץ.

  • 19.

    היה

    ציון, 10/11/12 15:55

    היה ספרדי על שטר ישראלי הוא הרמב''ם. מאז לא נמצא אחד ראוי לכבוד הזה. עכשו שלמה מעוז
    (מזוז?) חשב שהא עצמו ראוי.הצחקת אותי.

  • 18.

    מעוז אתה לא מבין שאפליה מתקנת אותה אתה רוצה

    עירקית שלא מרגישה אפליה., 10/11/12 15:51

    נובעת מכך שאתה גזען ופרימיטיבי בכלל לא משנה שאתה עשיר ומבין בכלכלה. פרימיטיביות וגזענות נובעת מהתחושות הנמוכות שלך שהשחורים דפוקים. מה אתה לא מבין פה??? אתה מבייש את העידה.

  • 17.

    מדוע הוא מוכרח להוכיח עד כמה הוא פרימיטיבי ? (ל''ת)

    מיכאל, 10/11/12 15:51

  • 16.

    מר מעוז, אתה האחרון שיכול להתלונן.

    ציפורה, 10/11/12 15:50

    מספיק להוציא את השד העדתי בכל הזדמנות. איך הגעת למה שהגעת אם בני עדות המזרח כל כך מקופחים. מי שיש לו אמביציה מגיע רחוק ומי שלא - לא. גם אשכנזים,גם מזרחיים וגם אחרים.

  • 15.

    אפשר לשים את אבוטבול שירזי אבוטיזי ואחרים (ל''ת)

    ספרדים נמאסתם, 10/11/12 15:47

    • גם את רוזנשטיין אולמרט והירשנזון (ל''ת)

      ואהיעכיטכ, 10/11/12 18:08

    • לא דרעק, אפשר לשים את מולנר ורובינשטיין (ל''ת)

      דיקלה בודפיקה, 10/11/12 23:17

    • ספרדים נמאסתם!

      מרים כ., 11/11/12 11:00

      בושה וחרפה להגיב כך. אחד משכנינו טען שאם כל האשכנזים יהגרו מהארץ וישארו רק יוצאי המזרח והספרדים, המדינה לא תוכל להתקיים בלי אשכנזים! שכחתם את תקופת ימי הביניים כאשר אירופה היתה בחשכה ויהודי ספרד פרחו? למה ההשמצות האלה?

    • אל תגיד ספרדים. תגיד צ'חצ'חים. כורדים מרוקאים ותימנים. עיראקים ופרסים

      ספרדי טהור. (ס.ט), 11/11/12 12:16

      הספרדים לא מזרחיים ואף מזרחי הוא לא ספרדי. נקודה .

  • 14.

    שלמה צודק! פרימיטיבים הם גזענים! ולראיה שלמה עצמו! הגזען מספר1!

    איל, 10/11/12 15:44

    פשוט לא להאמין כמה שהאדם הזה גזען...גזען עם פה גדול זה הסוג הגרוע ביותר של גזען!

    • ממש קומדיה לראות אותו עם ליברמן במפלגה

      גיל, 11/11/12 07:46

      בכיין עם תסביכי נחיתות ושנאת אשכנזים יושב באותו שולחן מול מי שרואה בו כקוף בחליפה... תנו לבננות לעוף באויר.

  • 13.

    מעזו לא מבין!

    יואש, 10/11/12 15:40

    יש יהודים אשכנזים (מאירופה, ואמריקה)
    ויש יהודים ערבים. (כמוהו)
    זה כל כך פשוט....

    • אז מדוע היהודים-הערבים שונאים את הערבים-הערבים ? (ל''ת)

      מיכאל, 10/11/12 15:55

    • ויש אנשים אדיוטים כמוך שינקו גזענות מגיל 0 וממשיכים במנהג...

      יוסי, 10/11/12 17:19

      64 שנים ומאומה לא השתנה...אפס גזען

    • יואש החשש.

      ארז, 10/11/12 17:21

      יש,,ויש,,,מאירופה,,מארצות ערב,,,תשאל את היטלר,,,את מי הוא אהב יותר,,,

    • יהודים יוצאי מדינות ערב הם לא ערבים ומעולם לא היו ערבים (ל''ת)

      ניתן להוכיח זאת בקלות בבדיקות גנטיות, 11/11/12 09:58

  • 12.

    מתי מלכת אנגליה מחייכת?

    זאב, 10/11/12 15:37

    זכורה לי בדיחה שלך על קמצן ישראלי בלונדון, כי מלכת אנגליה מחייכת כשהוא מוציא שטר של 5 ליש''ט מהכיס,משום שאז היא זוכה לראות את אור השמש ומחייכת.
    שים לב שגם בארץ, כאשר ביבי מוציא שטר כסף מהכיס (אם יש לו), אזי הדמות שעל השטר ממצמצת לאור השמש הפתאומי שנחשפה לו.

  • 11.

    נראה אותך שם דמויות של אתיופים על שטרות. ומה עם שר בטחון אתיופי? (ל''ת)

    גיא, 10/11/12 15:32

    • שקודם יגיעו ללמוד על ביטחון (ל''ת)

      @, 10/11/12 16:45

  • 10.

    'אלך לפשיסטים ואחבור לגזענים כדי להביא שלום וצדק' (ל''ת)

    ההגיון העקום של מעוז, 10/11/12 15:28

  • 9.

    רוצים שטר של 400 ש''ח עם זוהר ארגוב (ל''ת)

    זאב ברקוביץ, 10/11/12 15:27

    • רוצים זה אתה והקרציות שלך? (ל''ת)

      E, 10/11/12 16:45

    • שיהיה גם נוח לגלגול והסנפת קוק (ל''ת)

      יושיג, 10/11/12 22:34

    • זאב. אתה גזען ואסביר לך למה

      אנטי גזען, 10/11/12 22:53

      כי אצלך מזרחי זה זמר קסטות, עילג, שרשרת זהב מבטה ימני ואוהד ביתר. אתה פשוט חי בסטיגמות ואליו בדיוק מתכוון פרופ מעוז.

  • 8.

    אפשר להוציא את מעוז מהשכונה, אבל לא את השכונה ממעוז (ל''ת)

    מירו, 10/11/12 15:22

  • 7.

    שלמה מעוז: רוצה גם לא-אשכנזים על שטרות

    חיים, 10/11/12 15:17

    מענין את מי הוא רוצה על השטרות,אולי את אריה דרעי ושלמה בן עזרי

    • עובדיה יוסוף, משה קצב, הבבא סאלי, ויש עוד הרבה שמתאימים (ל''ת)

      מיכאל, 10/11/12 15:54

    • נראה לך, הוא רוצה את הנשיא משה קצב, עבריין המין המורשע. (ל''ת)

      צחי., 10/11/12 16:01

    • הוא לא רוצה אותם

      דני, 10/11/12 16:52

      הוא מעדיף את משה קצב

  • 6.

    אשכנזי אחד שפגשתי בפגישה עסקית בחוץ לארץ

    אבי צנעני, 10/11/12 15:07

    ביטא את זה הכי יפה.
    הוא לא הכיר אותי וכשהגעתי הוא הופתע - לרעה כמובן - לגלות שאני לא אשכנזי.
    באותו זמן השתוללה האינתיפאדה ולאחר שהזכרנו אותה במסגרת שיחת הנימוסים לפני העסקים הוא אמר - ''גם הפלשתינאים הם עם של ערסים''. הבנתי מיד למה התכוון והתפקעתי מצחוק.
    לשותף שלו - האשכנזי כמובן - לקח זמן להבין כי זה באמת נמוך.
    הוא ניסה להציל את המצב ואמר שיש לו בעיה להתבטא. אמרתי שדווקא הוא ביטא מצוין מה שהם חושבים וקמתי ללכת.
    הוא שאל כמתפלא - מה אתה הולך? מה עם העיסקה?
    אמרתי לו אני רק הולך לשירותים, ומיהרתי להסתלק, משאיר אותם לשלם את החשבון

    • ''משאיר אותם לשלם את החשבון''? יצאת הסטריאוטיפ התימני למרות הכל (ל''ת)

      נ, 10/11/12 15:32

      • עוד תימני עם רגשי נחיתות

        משה, 10/11/12 15:46

        רוב העם חושב שהפלסטינים הם ארסים.רוב המזרחים חושבים כך. אבל מזרחי עם רגשי נחיתות עשוי לראות בזה העלבה..

        • אגב, תימנים מעולם לךא נתפסו כאן כערסים. (ל''ת)

          בלי הכללות, 10/11/12 16:30

        • מעוז עירקי - לא תימני

          ציונה, 11/11/12 11:07

          למה אתה חושב שלשלמה מעוז יש רגשי נחיתות? הוא אדם משכיל. בן טובים. חבל להשמיץ...

      • הוא לא נציג של אף אחד, והסטראוטיפ קיים אך ורק באלה שהקנאה והגזענות שור

        הלו תרגיע!, 11/11/12 00:37

        שורה בהם.
        עם רמת ההיקשים שלך חוץ ממך צריך להשמיד את כל האנושות כולה...?
        מה נסגר איתך

    • למה אתה מוכרח להראות ברבים שאתה פרימיטיבי ? (ל''ת)

      מיכאל, 10/11/12 15:53

    • כן, נורא הפתעה שצנעני הוא לא אשכנזי. (ל''ת)

      חחחח, 10/11/12 16:29

    • צנעני קח מוצץ ו/או גת ותרגע.

      אוהב סחוג ושונא חילבה, 11/11/12 03:04

      מה לעשות שישראל היא ארץ מערבית מושתת על תרבות מערבית ?

      יש לך שתי ברירות, להיקלט או לעזוב. לא תצליח להפוך את ישראל לארץ ערבית!!!!

      אתה רוצה ''תרבות'' ערבית ? יש בשפע - בתימן, סעודיה, אירן, אפגניסטן, מצרים, לוב, הליכוד, ש''ס, סוריה, לבנון...

      • אשכנזים זה לא מערבי. זה מזרח אירופה הכי נמוך שיש.

        אבי צנעני, 11/11/12 15:49

        בחוץ לארץ הספרדים עשירים ותרבותיים בהרבה מהאשכנזים.

    • למה נעלבת? כי חשבת שערסים הם בהכרח מזרחיים?

      גוגו, 11/11/12 12:04

      אני מתפלא על הדעות הקדומות שלך.

      • כנראה יש פה כמה אדיוטים שמתקשים להבין מה נאמר.

        אבי צנעני, 11/11/12 15:48

        ''גם הפלשתינאים הם עם של ערסים'' פירושו שהמזרחיים = פלשתינאים = ערבים = ערסים. וזה נאמר לי על ידי ישראלי אשכנזי שלא מכיר אותי בכלל ואומר לי את זה בשיחת היכרות ראשונה. מי שהיה נשאר לדבר עם חרא כזה הוא מי שיש לו רגשי נחיתות. ביקרתי בכל העולם ובשום מקום לא מצאתי את החוצפה והעלבונות של האשכנזים היהודים בישראל ובכלל. הבעיה שזה מגיע גם מכיוון השלטונות וזרועות הבטחון. זה משהו קלוקל בחינוך האשכנזי ובהבנת היהדות. כמו שמעוז הסביר זה נובע מפרימיטיביות ורגשי נחיתות של כאלה שכל מה שיש להם להציע לעולם זה את העור הלבן שלבשרם. בצדק הוא הזכיר את האנגלו סקסונים שיודעים לכבד את האחר בלי לאבד מעמדתם

  • 5.

    הוא בטח מתכוון לרב עובדיה שיצר מפלגה של טפילות ואולי לקצב (ל''ת)

    דרעי בניזרי פינחסי חוגי או יאיר לוי ואפשר רקנטי..., 10/11/12 14:49

    • אני מוכן להמר שמיד אחרי שמרן חו''ח יסתלק סוף סוף יוציאו שטר עם תמונתו (ל''ת)

      נתניהו יעשה הכל ללקק למצביעיו, 10/11/12 20:57

    • מזרחיים על שטרות כסף

      מיקי, 11/11/12 09:46

      לא הוא מתכוון להירשזןן שמעון שבס חיים רמון ויסלחו לי אלה ששכחתי את שמם

    • תמונות של ספרדים על גבי שטרות.

      יהודית, 11/11/12 11:10

      אולי התכוון למשה ולאהרון מהתורה - מוצאם מזרחי. או אולי לנבון יצחק? או לשטרית של המשטרה בעבר?

  • 4.

    מעוז

    יאיר, 10/11/12 14:47

    מעוז הנכבד, עם דעות ותסביכים גזעניים
    כמו לך עזוב את הליכוד אחד כמוך יסבך אותם באמירות מיותרות פוגעות ומזיקות .
    יאללה לך הביתה או מצא לך במה אחרת.

    • אתה תמים. המצביעים של הליכוד ילקקו את האצבעות מההסתה שלו (ל''ת)

      מי מצביע לליכוד? מקופחים מקצועיים, 10/11/12 20:58

  • 3.

    הכל מס שפתיים אני מתערב שהמחירים לא ירדו! (ל''ת)

    רוחמה אברהם בלילה על שטר של 100 תוריד את המחירים, 10/11/12 14:36

  • 2.

    ואני רוצה שתחליף את השם ממעוז לאבוטבול (ל''ת)

    סער, 10/11/12 14:36

    • למה אבוטבול?

      felicity, 11/11/12 11:05

      אפשר גם גולדשטיין או מנדלוביץ....

  • 1.

    תפסיק לחרבש,רוצה ערבים על שטרות?תעבור למצרים שם כל השטרות עם ערבים! (ל''ת)

    גם שייח' אבו-ח'אמזה רצה ערבים על השטרות באנגליה..., 10/11/12 14:25

    • קצת חריף אבל במקום בהתחשב במרואיין (ל''ת)

      בן תערובת, 10/11/12 20:58