• 14.

    לא שווה לטוס מנתבג לאילת.טמטום מוחלט.

    ת״א א-אילת, 04/11/12 15:58

    מדינת רכב פרטי חונקים כל אלטרנטיבה שפויה.
    נראה כמה זמן צריך לחכות ואז לסוע מתא לנתבג בתחבורה ציבורית.וההפך.רמז-רכבת יש רק כל שעה .
    אה שכחתי יש לאילת את אגד 5 וחצי שעות עם ילדים ערסים צועקים במושב האחורי.
    אה ועוד שכחתי תהיה רכבת לאילת .כמו התחתית בתל אביב.פחחח

  • 13.

    ומתי יבנו דירות לשכירות ארוכת טווח בירושלים? (ל''ת)

    רחל, 29/10/12 13:56

  • 12.

    לחייב לבנות רק 3 חד' לזוגות צעירים בלבד,לא למשקיעים

    נוריאל, 29/10/12 13:38

    המכירה תהיה למתגורר הקונה בלבד ולא להשקעה דירת יחיד לאיכלוס מיידי . עם עדיפות לתושבי העיר שהתגוררו בעיר 10 שנים לפחות ואם לפחות אחד מבני הזוג יוצא צבא יהיה פטור ממס קניה כמו כן פיקוח על המחיר המכסימלי בהסכמים עם הקניבלים סליחה הקבלנים שיטת בניה זאת יש לאמץ בכל הערים

  • 11.

    למה לא 80000 דירות של 2 ו3 חדר (ל''ת)

    רן, 29/10/12 08:46

  • 10.

    שדה תעופה חלופי בים ליד תל אביב, חייב לקום במקום שדה דב.

    אין טעם לסוע עד נתב״ג בשביל טיסה לאילת., 29/10/12 05:22

    חיסול שדה דב נובע מאיוולת ורדיפת בצע.

  • 9.

    למה לא 100,000 אלף דירות?

    ארז, 29/10/12 02:30

    רק עשרת אלפים ?
    שיבנו לגובה מה נסגר ? פתרון לשנה אחת ????

  • 8.

    לדעתי צריך שדה תעופה נוסף לנתב''ג, זו החלטה פופוליסטית (ל''ת)

    מימי, 28/10/12 23:41

  • 7.

    איך זה מריח כמו דם לכרישי נכסי דלא ניידי.

    הומלS, 28/10/12 22:30

    תנחשו מי לא יגור שם. תנחשו מי יתעשר.
    והם אפילו לא מבינים ארמית.
    איזה כיף להם.
    אני במקום חולדאי מכריז על זה כשמורת טבע ופארק חופים. אבל אין דבר שהכסף לא מעוור.
    מחלה ושמה תל אביב.

  • 6.

    שדה דב

    ישראל אמיר, 28/10/12 20:50

    אני בעל עיניין במקום. החלטת הממשלה היא זריית חול בעיניים שכן מה שנדרש, אתמול ולא מחר, הוא להכין תוכנית ביניין עיר מאושרת לאזור - הליך שהלוואי ויסתיים תוך שנה שנתיים.הליך זה איננו משפיע או מושפע מהשדה וקיומו. בתום ההליך האמור להיעשות על ידי העירייה והממשלה ניתן יהא להתחיל בתכנון הבתים - שוב זמן של שנה וחצי שנתיים ורק אז - השדה יהא גורם מעכב. דהיינו אם יש כוונה רצינית מאחרי ההחלטה אני מצפה לשמוע על החלטת העירייה להתחיל למלא את חובתה ולערוך את התוכנית הראשונה לה מייחלים בעלי הקרקע מאז גאולתה בשנת 1942.
    שר התחבורה היה מיטיב לעשות, כאחראי על רשות שדות התעופה לו היה פועל ממחר לצמצום הרעש של השדה. הליקופטרים לא חייבים לנחות לייד חניון הרכב, הסעת מטוסים למוסכי התיקון ובין החניונים חייבת להיעשות בגרירה ולא בהפעלת מנועי המטוס ומוסכי תיקון המנועים, ובעיקר ההרצה בתום התיקון - מן הראוי שלא יעשו בשדה דב הצמוד לבתי מגורים.
    מגבלות אילו של השר יעזרו לקדם את פינוי השדה ויהוו הוכחה לאן מועדות כוונות השר. החלטת ממשלה היא לפרוטיכול ולתעמולת בחירות בלבד וחבל שכך.

    • שדה תעופה

      אהרון, 30/10/12 10:44

      כמעט ברוב העולם ובקרבת הערים יש שדה תעופה גדול או קטן ולא מקתרים כמו בישראל.לדעתי אין צורך להתחשב לתושבים הגרים בקרבת שדות תעופה הקיימים עם פעילים או לא.קיימת תשתית שדה תעופה ועם הם מתנגדים אז מדוע קנו או בנו באיזור דירות.שישבו בשקט או ימכרו את הדירות ויעברו למקום יותר רחוק.

  • 5.

    איזה צעיר יוכל לקנות שם דירה? (ל''ת)

    W, 28/10/12 20:35

  • 4.

    אני נגד.

    R, 28/10/12 17:38

    אני גר באזור עין שמר ואני לא מוכן לסבול מהרעש של המטוסים.
    העשירים של הרצליה רוצים מטוס פרטי אז שיסבלו גם את הרעש שלהם.
    האזור מצפון לחדרה ומדרום לגדרה הוא לא פח הזבל של המדינה, למורת שככה המדינה מתייחסת אליו.
    בכל מקרה, אף אחד לא יכול להרשות לעצמו דירה שם.

  • 3.

    אזור יקר שהשכירות בו תהיה רק לעשירים (ל''ת)

    מ .., 28/10/12 15:43

    • בנייה מעבר לירקון היא לעשירים בלבד

      ישראל אמיר, 29/10/12 07:47

      דירות, הנבנות לתושבי ישראל, גם אם הם לעשירים - מפנות דירות בהם גרו קודם, רוכשי אותן הדירות, לאו דווקא לעשירים. הבעייה היא ברכישת דירות על ידי תושבי חוץ. רכישות של תושבי חוץ אינן יוצרות ''שרשרת'' אשר מפנה דירות, להשכרה או זולות למכירה.
      אני יליד הארץ וזוכר ש''כישוב'' הכולל כ 1/2 מיליון יהודים הפתרחבנו למדינה של מיחיוני יהודים ולשם כך הוקמה המדינה !
      אסור למנוע רכישת דירות על ידי יהודים מרחבי תבל המעוניינים ברכישה. יש למנוע כדאיות בהחזקת דירות סגורות או המשמשות לחופשות בלבד של הבעלים. לטעמי, אחזקת דירה לעת מצוא היא אולי רצון של הבעלים אבל השפעתו השלילית על מחיר הדירות העולה ומונע דיור נאות מתושבי המדינה. הפתרון, לדעתי, הוא מיסוי עירוני כבד על דירות שאינן בשימוש וזאת במטרה להכריח את הבעלים לעשות שימוש בנכס. הכנסת אלפי דירות למעגל ההשכרה, תתרום ללא ספק, להשפעה על שכר הדירה ובעקבות השפעה זו ייקל להשיג דיור גם לשכבות החלשות.
      תהא זו תרומת רוכשי הדירות החיים בחו''ל לפתרון נושא הדיור בישראל. תרומתם היום, בהיותם תושבי חוץ, היא שלילית - הם מעלים את מחירי הדיור בארץ ואילו לשיטתי - תהא תרומתם חיובית.

  • 2.

    יבנו שם מגדלים לעשירים

    המירוץ לדירה, 28/10/12 15:29

    ולא דיור בר השגה. כמו בכל ת''א. אלא אם כן ישתנה משהו באופן דרמטי

    • בעוד 20 שנה כולנו נגור במגדלים

      אלון, 29/10/12 04:51

      אז מה הטעם לבנות חושות שממילא יהרסו בעתיד?

  • 1.

    בכייה לדורות - תאוות בצע נטו

    מאיר דרום, 28/10/12 15:10

    לטוס לאילת מנתב''ג , מיותר , עדיף כבר
    רכב .