• 80.

    יאללה קדימה להפריט רק שמשפחת עופר תרויח

    ולא 13,000 עובדים, 17/11/12 11:39

    זה מה שאת רוצה גברת מקובר ? ולא איני עובד חברת חשמל אבל עיני לא צרה במי שעובד תחת פגעי מזג האוויר, קטיושות או בכפרים ערביים עם אבטחה, כן גם אני הופתעתי כשראיתי זאת. לדעתי הגיע הזמן שכל אזרח משכיל\\מקצועי\\ איכותי לא יבקש להוריד את משכורות העובדים אלא ישאף להרוויח כמו עובדי חברת חשמל\\מקורות\\ תעשייה אווירית\\נמלים וכדומה.

  • 79.

    סליחה,חשמל חינם זה לא כסף?

    אורית, 03/11/12 10:38

    זה המשכורות וזה החשמל חינם וזה תנאים והטבות מחברה שכניראה גם אותה נאלץ להפריט! כל הנהנתנות והבזבזנות בחבת החשמל במשך עשרות שנים ומין הסתם,ניהול כושל ומחשבה שבכל מקרה ''המדינה'' תממן את כל זה...הביאו את חברת החשמל לזוועה הזאת! מה שאני לא מבינה זה איך יכול להיות שאיזו שהיא חברה בארץ מגיעה לחובות עתק שכאלה,מי שנתן לה ת ההלואות צריך להוציא מהכיס שלו,לא מהכיס שלי!!! גועל נפש!!

  • 78.

    הלו...תתעוררי אנחנו עובדים קשה בשביל השכר הזה

    עובד חברה, 28/10/12 09:25

    אנחנו לא מקבלים כסף חינם אלא עובדים בשביל השכר ואם יש לך בעיה עם השכר שאנחנו מרוויחים בזיעת אפינו את יכולה ורשאית לא ליצרוך חשמל כך שלא תרגישי שאת משלמת לנו את השכר
    בהצלחה

  • 77.

    כ 7 מיליארד הטבות שנתיות לחרדים וכולם מתעלמים אבל אותנו תוקפים! (ל''ת)

    חחי, 24/10/12 07:37

  • 76.

    קנאה של קבצנים

    יוסי, 19/10/12 17:08

    במקום להתלונן ולספר כמה שאתם מסכנים,תעשו מעשה:תפעלו אקטיבית לשפור תנאיכם.
    וכי אתם בטח חושבים שרק להם יש את היד על השאלטר?
    טעות ענקים בידיכם.לרוב העסוקים יש את היד על השאלטר.
    דוגמאות:
    הפקידים בבנקים:אם הם ישבתו כל המשק יתמוטט נורא מהר.
    פקידי הממשלה:אם הם ישבתו כל העסק יתמוטט.
    הרופאים:אם ישבתו כאמת-אף אחד לא יגיע לעבודה-כל העסק יתמוטט.
    פקידי השלטון המקומי:אןתן דבר.
    עובדי שדות התעופה:אותו דבר.
    אני לא מתכוון לצעדים כאילו:אני מתכוון לצעדים מכל הלב.
    בדיוק כפי שהמעסיקים לא שמים עליכם מכל הלב.
    תהיה דעת קהל שלילית.אז מה?
    דעת הקהל משלמת לכם את החשבונות?
    להזכירכם:זה אפילו מוצדק לפי ערכי הקפיטליזם:כל אחד דואג לעצמו בלבד.

  • 75.

    מחלה-שיש טיפול שורש

    אליפז+מטה המחאה, 19/10/12 05:01

    החולה הרעה הזו-נמאסה.ממשלה מופקרת שמאפשרת ''לדיר החזירים''הזה לגדול ולחיות על הגב שלנו.מיידית-יש להקפיא כל תשלום שכר,לבטל כל התוספות השערוריתיות,לחייב להחזיר את הכסף שנשדד,לחייב תשלום חשמל ביתי על כולם,ואת ראשי החברה בעשו האחרון עם שרי האוצר+התשתיות+ראשי ממשלה להעמיד לדיןפלילי על פשעים כלכליים כנגד העם ולהטיל עליהם קנס-5 מיליון ש''ח לכל מנוול+קלון כדי לסלק אותו מחיינו ומהמשך מימונו.כמה חבל שאנו מדינה חולה ללא משילות,ללא מנהיגות,ללא אחריות-שמעתי היום את גדעון סער ''שממשיך עם תעמולת ההצלחה,הצמחיה,ממשלה חברתית,הישגים לאזרחי ישראל''-ואני אומר לגדעון-כמה שאתה מעורר חמלה וגיחוך.אנו מבינים שעוברים עליך ימים קשים-אז אל תבלבל את המוח ואל תמכור מוצר קלוקל של מנגנון מפלצתי בזבזני,40 שרים וסגנים על תקן עציצים,הפקרות כללית ועושק אזרחי המדינה ע''י חברות ממשלתיות,מס שערוריה ותרמית על הדלק,נדל''ן קטסטרופה בלתי נסבלת-שכר עבדות של עבדי הקבלן-4,300 ש''ח?????עושק חיילים -שעומדים למרוד ולהתקומם-ובצדק?????מיליארדים נגנבו מהטיפול באזרחים -למימון חזירה ארורה של טפליזם,השתמטות,מתנחלים-שכולם הפכו אותנו לבני ערובה?????ש

  • 74.

    יחצ״נים על חוט חשמל

    גבי, 16/10/12 14:44

    כל הכבוד למערך הטוקבקיסטים של חח״י. חבל רק שבמקום
    להפנים את הנזק האדיר שהם גורמים כל יום למשק הם בחרו להתנפל על הכתבת ולא על העובדות הנכונות המופיעות בכתבה.
    אין ארוחות חינם ואת הגרעון שמייצרים בחח״י מישהו יצטרך לשלם.
    אלה נהיה אנחנו ולא עובדי חח״י מאחר והכסף יגיע באמצעות העלאת תעריפי החשמל לצרכנים שאותו הם פטורים מלשלם.

  • 73.

    8מיליארד מזה גרמו הירוקים עם הארובות והמסננים החדשים (ל''ת)

    פניני, 16/10/12 08:32

  • 72.

    קשקוש (2)

    חיים, 16/10/12 08:26

    שכחתי להזכיר.
    את אותו דו''ח שאת מזכירה בכתבה ,שכחת לציין שגם כתוב שמחיר החשמל נמוך משאר המדינות ואפילו נמוך מידי ולא כלכלי,
    אבל כנראה שאת המידע הזה ,זה לא פופולרי ולא משרת את הכתבה שלך.

  • 71.

    קשקוש

    חיים, 16/10/12 08:11

    מהיכן הידע הרב שאת ''שופעת'',כמי שכותבת על העלם החרדי היעיל.
    בפעם המיליון חברת החשמל מפתחת את משק החשמל במיליארדים עפ''י דרישה ממשלתית ולא עפ''י גחמה פרטית ונשלחת לגייס כספים בעצמה ואפילו לא תמיד בערבות מדינה ,בנוסף ופה האבסורד לא קובעת את מחיר מוצריה קרי החשמל אלא רשות החשמל ובגלל חוסר איזון זה נוצרו החובות.
    חוסר הידע וזה עצוב של פרשנים וכתבים זוטרים צועק לשמיים.
    2000 מיותרים, המושג השטרסלרי,פשוט בושה בחברת החשמל רוב העובדים מועסקים 20-30 שנה בממוצע ,האם הם מיותרים?
    הידע ,הניסיון,הנאמנות, האם זה מיותר?
    אני אגיד לך מי מיותר,כל כותבי הטורים העלובים,הם מיותרים!!!

  • 70.

    הטמבלים מאמינים שהמודל הנכון זה טייקון שמרוויח ועובדים במינימום

    אידיוטים הלוואי על כל המשק!!, 16/10/12 06:58

    אם חברת החשמל היית הבדידי טייקון אזרחים יקרים הייתם משלמים לא פחות מ - כ פ ו ל !!!

    אז גם מקבלים חשמל בחצי חינם -- גם שירות מעולה - וגם במקום שאדם אחד ירוויח הכול זה מלחלק על אלפי עובדים

    רק אנשים צרי שכל חושבים שהמודל של טייקון שעושק כולם ועובדים בשכר מינימום זה המודל המנצח!!!

    אתם מקבלים חשמל בחצי מחיר ובשירות טוב ממה שהייתם מקבלים מטייקון!!!!

  • 69.

    אני בעד שכל המגזר הציבורי ייתן שירות ברמה של חברת חשמל ויקבל שכר גבוה

    כולם על שכר מינימום - זה טוב?, 16/10/12 06:54

    אני נגד המודל העיסקי של חברה מופרטת שבה נשלם כפול על כל דבר
    אבל כל הרווח עובר רק לאדם אחד - לטייקון.

    חברת חשמל נותנת לנו שירות מעולה ומחיר הכי זול האפשרי !!!!
    הלוואי שכל המגזר הציבורי ירוויח ככה וייתן שירות כזה !!


    זה יצור ציבור ענקי של אנשים שחיים ברווחה ולא בעוני!!!!

    גם אם היו עובדים בחברת חשמל עובדים בחינם - אפשר היה להוזיל החשמל ב אולי 5% כי רוב ההוצאות זה דלק וציוד

  • 68.

    לאחר ההפרטה נשלם כפול .. צריך לנשק להם הידיים

    עדיף על טייקון!!!!, 16/10/12 06:50

    אני חברת חשמל מעמידים לנו ארגון ברמה גבוהה מאד ביחס לשאר המשק

    ובמקום שטייקון אחד ירוויח - מרוויחים אלפי אנשים

    אני רואה בחבארת חשמל מודל לחיקוי לכל השירותים שמקבלים האזרחים במדינה!

  • 67.

    כתבה שתלושה מהמציאת

    צבי, 16/10/12 06:01

    עיתני יקר

    הכתבה שלך משקפת את הקושי של העיתון שלך מלתהקיים אחרי 64 שנים.

    החשמל חינם של עובדי חברת החשמל גם עם יהיו
    בתשלום לא יוזל החשמל ולו באגורה אחת.

    את האמת הזאת אתה יודע אבל לספר לקרואים לא תספר.

    לעיתון עזה אין זכות קיום גם לא לעיתונאי
    שכזה.

    אני מנוי על מעריב זה 20 שנה בחודש הבר.

    כתבה כזו אני שוקל עם להמשיך את המנוי כי
    רק בכיס שפוגעים האמת צפה.

    צבי

  • 66.

    כתבה פופוליסטית ממש חוצפה שהפלסטינים ישלמו למה על גבינו

    יעל, 16/10/12 05:42

    במקום להסתכל על השכר של העובדים למה את לא כותבת על החוב של הרשות הפלסטינאית לחברת חשמל מיליונים שהם חייבים ולא מחזירים אבל לגרום לאנשים להסתכל על עובדי חברת חשמל כאוכלי חינם....
    וחוץ מזה גם בנמלים וגם בחברת חשמל המשכורות ירדו פלאים במיוחד לדור החדש ויש הרבה כאלה

  • 65.

    העיקר שלועד יש כסף לממן טוקבקים. אה, גם את זה אנחנו משלמים... (ל''ת)

    ישראלי, 16/10/12 00:19

  • 64.

    אז תפטרו את המנהלים של חברת החשמל

    יעקב, 16/10/12 00:15

    שניהלו אותה לחוב כ''כ גדול ותפסיקו להשמיץ את העובדים על זה שהם בסה''כ רוצים מה שכל אדם רוצה - להצליח לחיות בכבוד מהעבודה שלהם.
    we want bread but we want roses to

  • 63.

    חשמל גרעני

    המבולבל, 15/10/12 23:52

    מדינהת נשק גרעיני צריכה להפיק חשמל מקצת הידע הגרעיני שיש לה
    כמו האיראנים למשל ומחיר החשמל יוזל

  • 62.

    שימשיכו להשמיץ רק לא לרחם

    נסים, 15/10/12 23:34

    אם היית משלמת מע''מ על כל מילה, כל המאמר שלך היה מסתכם אולי בשורה אחת.

    • אבל שורת מחץ... (ל''ת)

      eli, 16/10/12 07:22

  • 61.

    ככה זה כשחברי מרכז ליכוד מנהלים את החברה האדירה הזו.

    דב, 15/10/12 22:59

    מי חבר מרכז ליכוד ולא קיבל עדיין עבודה החברה הזו ? יושב ראש דירקטוריון קבלן קולות לליכוד. מנכ''ל , דוברת, סמנכ''ל לקישרי ממשלה חברת חשמל - מה זה התפקיד המצחיק הזה ? וזה רק על קצה המזלג.

  • 60.

    בחברת החשמל מאות עובדים שמתים לצאת כבר לפנסיה אך האוצר מסרב (ל''ת)

    אחד מהמערכת, 15/10/12 22:56

  • 59.

    מי אשם בחוב הזה האם הם עובדי חברת החשמל?אני בספק

    סמי, 15/10/12 22:31

    כואב לציין שעיקר הבעיות שלנו במרבית המוסדות הציבוריים הם בעיות ניהול צריך לשאוף להעצים את חשיבות הניהול ולתת למנהל האמתי יד חופשית בנהול המוסד עליו הוא אחראי ולדרוש ממנו אחריות ודין וחשבון כל שנה לדוגמה
    ושוב ניהול ניהול ניהול

  • 58.

    כל הכבוד

    מלש, 15/10/12 22:23

    כתבה ראויה וחשובה. את חברת חשמל כמו נמל אשדוד מנהלים הוועדים בניצוחו של עופר עיני
    ובתמיכתה של מלכת הוועדים הגדולים שלי יחימוביץ. צריך דחוף טיפול שורש.

  • 57.

    ההסתדרות - אוייב העם המדינה והכלכלה

    ישעיהו, 15/10/12 22:04

    ראשי הוועדים חולשים על מרכזי המפלגות הגדולות, הם אוחזים בשלטר כזה או אחר שמאפשר להם פגיעה בתושבי המדינה ע''י השבתת הנמלים, שדות התעופה ועוד.
    הם מחזיקים מנגנון מנופח יקר והכל על חשבון מסעודה משדרות אבל אפילו שלי יחימוביץ' לא תצייץ נגדם כי בלעדיהם אין לה יום נוסף בפוליטיקה.

  • 56.

    כל הנאמר בכתבה נכון

    AloLvi, 15/10/12 21:55

    ובנוסף יש להם איגוד חזק, ולא משנה אם המדינה תפשוט חלילה את הרגל, העובדים ירגשו ''מכה קלה מתחת לכנף'' גם בזמן אסון למשק.

  • 55.

    יחד עם ההטבות הנלוות השכר הממוצע יותר קרוב ל-30 אלף

    אלון, 15/10/12 21:43

    ש''ח בחודש

  • 54.

    סוף סוף כותבים על זה!

    יוסי, 15/10/12 21:09

    אין לי בעיה שמשהו ירווח גם 200 אלף בחודש - אבל מכיס פרטי ולא ציבורי.
    זה שעובדי חברת חשמל לא משלמים חשמל זה גניבה מהכיס שלנו וזה ממש לא דומה לעובדי הסלולר כי הם חברות פרטיות
    ברור לי שרוב הטוקבקסטים פה הם עובדי חברת חשמל - אבל בגלל אנשים כמוכם אתם משלמים אגרה של רשות השידור שזה עושה קצת נחמד הבעיה שגם אנחנו

    • למה שמישהו ירוויח 200 אלף שקל בחודש?

      אחד, 16/10/12 00:37

      זה לא טוב גם לא בפרטי.

      • למה לא?

        אלי, 16/10/12 07:24

        אם הוא לא גונב ולא עושק אף אחד - שיהיה לו בכבוד! קנאה היא מידה מגונה.

  • 53.

    יורקת לבור ממנו היא שותה

    מקור חרדי, 15/10/12 20:51

    לכותבת המקורבת לכאורה לתחום החרדי, כדאי שתדעי כי חברת החשמל מעסיקה בפרויקט יחודי ופורץ דרך מעל 50 נשים חרדיות במוקדי שרות הלקוחות מתוך מטרה לשלבן בשוק התעסוקה - והם חלק בלתי נפרד ממה שאת מכנה ''מנותקת מהמציאות'' - אז, לפני שאת יורקת לבור ממנו את שותה (או לפחות המקורבים לך) כדאי שתעשי חשבון נפש קצר ואל תתני לעובדות לבלבל אותך. ולגבי החוב של 60 מיליארד את טועה ומטעה - כל כולו מחדל מתמשך של ממשלות ישראל לממן לציבור חשמל ''זול'' ולא להכיר בעלות המוצר האמתית לאורך שנים שהיא כפולה

    • שלום שלי מצפת ממש תורם לחברת החשמל - מנהל קיוסק על חשבוננו (ל''ת)

      מאיר, 15/10/12 21:22

    • התגובה הזו היא חוצפה!

      אלי, 16/10/12 07:26

      קודם כל - בגלל שיש חרדיות שעובדות בפרוייקט היא צריכה לא להביע את דעתה נגד העובדים הביזיוניים? ואם אתה חילוני ויש שם עובדים חילוניים אז גם אתה צריך לסתום את הפה?
      וחוץ מזה - זה שחברת החשמל עושה פרוייקטים חברתיים זה נחמד. גם אני יכול לעשות פרוייקטים חברתיים מכספים של מישהו אחר...

  • 52.

    הכתבת טועה - השכר החציוני (שעומד על כ-10,000 ש''ח) הוא שכר רוב העובדים

    טעות מביכה בכתבה, 15/10/12 20:43

    השכר שמצביע על מה שמרוויחים רוב העובדים הוא השכר החציוני, ולא השכר הממוצע.
    הממוצע מושפע מערכים קיצוניים.

    לכן אם יש בחברה כמו חברת החשמל בכירים בהנהלה שמרוויחים שכר של 50,000 אלף ומעלה, הם מעלים את הממוצע.

    מי שכותב מאמר בעיתון כלכלי צריך להכיר כללים בסיסיים בכלכלה ובסטטיסטיקה.

    • אתה טועה בגדול

      מישהו, 16/10/12 06:11

      שכר חציוני לא מציין את. רוב אלא מציין את הסכום שחצי מהאנשים מרוויחים פחות מהסכום החציוני וחצי מהאנשים שמרוויחים יותר מהסכום החציוני וזה ידידי ממש לא הרוב (לשום צד)

  • 51.

    חברת החשמל אינה חייבת אגורה . מי שחייבים אלה אנחנו . הרי

    מזכיר המדינה, 15/10/12 20:37

    אנחנו נשלם את ״ החוב ״ הזה.

    • לפחות הפעם זה לא כדי להוציא את תשובה או דנקנר מהבוץ... (ל''ת)

      הספר מסיביליה, 15/10/12 23:01

      • הרבה יותר גרוע מזה. להוציא את הממשלה מהבוץ.. (ל''ת)

        אלי, 16/10/12 07:27

  • 50.

    ולמי צריך לבוא בטענות?! לגב' שלי יחימוביץ' ועופר עיני תומכי הוועדים (ל''ת)

    ליאור, 15/10/12 20:35

  • 49.

    חברה קומוניסטית עושקת את אזרחי המדינה

    יוסי לוי, 15/10/12 20:12

    למכור את החברה והחגיגה על חשבון הציבור תיגמר

  • 48.

    שלי יחימוביץ ושיטת הועדים הצביעו אמת ותקבל כאפה לפנים (ל''ת)

    כחלון, 15/10/12 19:24

  • 47.

    חברת החשמל

    חברת התחמנים והפרוטקציונרים., 15/10/12 19:23

    לך תתקבל לחברת חשמל אם אתה לא מאנשי שלומנו אתה בבעיה.
    כשיש חברים לא צריך פרוטקציה.21 אלף שקל לא מספיק,לכן נותנים להם חשמל חינם ופנסיה אדירה.
    איך אמר יורם אוברקוביץ המנוח שהיה יו''ר ועד עובדי חברת חשמל,כדאי להיות חבר של יורם אוברקוביץ.בעלה של חברת כנסת בכירה הוא איש חברת החשמל ,יש אנשים במגזר הציבורי שעושים אותה עבודה בדיוק כמו שעושים המעושרים מחברת חשמל ומרויחים הרבה פחות אולי פחות מחצי,יש אנשים פרוטקציונרים ולא מקצועיים בחברת החשמל שמקבלים לדעתי 250 שקל לשעה.
    יש עובדים ברשויות המקומיות בעיקר בפריפריה שמקבלים שכר מינימום ,מורה עם 20 שנה וותק כמה מרויח 6000 שקל ,עובד בחברת חשמל עם 8 שנות ותק מגיע ל9500. עובדים סוציאלים מקבלים השלמת הכנסה וחיים מהיד לפה ונאלצים לעבוד עבודה נוספת ועובדי החשמל חוגגים בבתי מלון ומודיעים שיתכן ולא יספקו לנו .יש תחרות היום בהרבה ענפים פעם הייתה חברת טלפון אחת היום יש יותר מעשר,פעם היה רק ערוץ אחד בטלויזיה היום יש כבלים לווין ועשרות ערוצים,פעם ניסו חברי כנסת לעשות סדר בעניין החשמל אבל הם נפגעו קשות למשל חברי הכנסת לשעבר גל ופורז.

  • 46.

    הייתי שם בראיון עבודה הציעו לי משכורת של 6-7 ברוטו תלוי בשעות

    אבי, 15/10/12 18:18

    ואני הנדסאי חשמל , לא התאים המשכורת וגם הקטע של תורנויות ערב שבתות וחגים (שאז זה מעלה עוד קצת את המשכורת) ואין בטחון תעסוקתי בגלל המצב שלהם לכן הלכתי, בגדול אני חושב שמי שעובד שם מגיע לו המשכורות האלו (שאני מאמין שזה אנשים שצברו הרבה שנים וותק)אבל מבחינתי הבעיה עם העלוקות שלא מצדיקים את עצמם שם וזה הבעיה חוץ מזה למען האמת בכל גוף גדול יש עלוקות , עיריות צבא משטרה תעש בזק בכל המשרדים הממשלתיים וזה החיסכון הגדול שיכול להציל את המצב של כולנו כי אני באמת בעד שכל מי שעובד היכן שהוא ובמיוחד אם למד והשקיע אז שירוויח יפה וכל הטייקונים ירוויחו קצת פחות זה צדק חברתי ולא שסתם יורידו משכורות ותנאים למי שבאמת עובד אלא ההפך מי שקטן ומסכן לעזור לו ולקדם אותו לרמות כאלו או קרובות לזה .

    • בשוק חופשי כל הדברים הטובים שאתה אומר קורים באופן אוטומטי (ל''ת)

      אלי, 16/10/12 07:28

  • 45.

    ואחרי שיפטרו אותם יבכו שאין עבודה, ש% האבטלה גבוה (ל''ת)

    ויאשימו את ביבי. עזבו באמשלכם., 15/10/12 18:15

  • 44.

    אצלנו אוהבים שאנשים עובדים משתכרים שכר מינימום ולא יותר

    לא עובד בחברת חשמל, 15/10/12 17:44

    למה שאנשים שעובדים עבודת כפיים ישתכרו 20,000 ש''ח לחודש? זה שמור לבנקאים והייטקיסטים בלבד

    • כשאני משלם את זה?? שלם את זה אתה. (ל''ת)

      אלי, 16/10/12 07:29

  • 43.

    ומה קורה בדסק''ש?

    ערן, 15/10/12 17:43

    מה השכר שם? מה החוב שם?

    בניגוד לחברות פרטיות, המחיר בו חברת החשמל מוכרת את החשמל נקבע על ידי הממשלה, וגם חלק גדול מערך הדלק שהיא קונה. ברור לכותבת שמדובר בפופוליזם טהור: אין קשר בין שכר העובדים לבין החוב, שנגרם כולו מהחלטות פיננסיות מוטעות של הממשלה. אבל, כל הזדמנות היא טובה להתנגח בעובדים, אפילו באלו שמרוויחים משכורת שאפשר לחיות ממנה.

    • אני רוצה לעבוד בחברת חשמל ולא באבטחה

      אלי, 16/10/12 07:31

      למה שרק לעובדי חברת חשמל מגיע משכורת שאפשר לחיות ממנה ולא למאבטחים?
      אני מבין שחברת חשמל זו קליקה סגורה ואי אפשר להיכנס. חבל..

  • 42.

    הגיע הזמן לפרסם נתונים אודות משכורות והטבות בחברת החשמל. כמה שווה חשמל

    מושחתים: נמאסתם, 15/10/12 17:41

    חינם?

  • 41.

    הבלוף של חברת החשמל.

    מגווט, 15/10/12 17:29

    בחברת החשמל אלפי עובדים שאינם מופעים בעלות ייצור החשמל. אלו עובדים השייכים לחטיבת ההנדסה , תכנון , ביצוע רכש ועוד . כל אלו מועמסים על ההשקעות בהקמת תחנות כוח , תחנות משנה ורשתות החשמל. עלות של ההקמה של פרוייקטים אלו חורגת מכל נורמות בינלאומיות. בנוסף מחשבון הרווח והפסד של החברה מופחת עלות עובדים אלו. כך שיש להתייחס בספקנות לנתוני הרווח והפסד!

  • 40.

    אתם לא מפרסמים טוקבקים מהבוקר? חברת חשמל הפחידה אתכם ? (ל''ת)

    דנה, 15/10/12 17:19

  • 39.

    אף אחד בחברת חשמל לא משתכר 2 מיליון ש''ח לשנה כמו מנכ''ל מעריב... (ל''ת)

    פרופורציה, 15/10/12 17:12

  • 38.

    רק 20% מהוצאות חברת חשמל הן על שכר, הכסף הגדול הוא על הדלק...

    לכי תלמדי חשבון, 15/10/12 17:05

    לחברת חשמל חוב של מיליארדים כי הממשלה לא מאפשרת לחברת חשמל לגבות מחירים שיביאו אותה לאיזון. אם חלילה יפריטו את חברת חשמל-החשבון שלנו יהיה פי 3 ממה שהוא היום.

    • שקר וכזב ללא משכורות עתק והשקעות במשכורות ןבפנסיות והטבות במליארדים (ל''ת)

      הייתה החברה מאוזנת . חשמל חינם הוא גניבה מהקופה, 16/10/12 00:42

    • טעות

      אביעד, 18/10/12 22:55

      לא 20% אלא 7% בלבד !!!

  • 37.

    הכל ''בזכות'' ההסתדרות

    ר, 15/10/12 17:02

    הכח של העובדים בחברת החשמל לבזוז את הקופה הציבורית (כן, חברת החשמל היא בבעלות המדינה ולכן כל הרווחים שלה אמורים להגיע לקופה הציבורית) נובע מכך שאנו בני ערובה בידיהם, ובכך שאף נבחר ציבור לא רוצה את הבלאגן שבלהתעסק אתם.

    השכר המופקע של עובדי חברת החשמל בא על חשבוננו בשלושה דרכים:
    1. אנו צריכים לממן את השכר המוקע שלהם בחשבון החשמל
    2.פחות כסף נכנס לקופת המדינה ולכן צריך יותר מיסים
    3. המשכורת המנופחת שלהם גורמת לכך שיוקר המחייה בארץ עולה, כי הם יכולים להוציא יותר מהשאר

    ותשובה לעובדי חברת החשמל שהגיבו כאן: עם כל הכבוד לעבודה שעובדי חברת החשמל מבצעים, השכר שלהם צריך להיות זהה (אם לא פחות - שהרי להם יש קביעות) לשכר שמקבלים אנשים עם אותם כישורים בשוק הפרטי. וכולם יודעים שאנשים עם אותם כישורים כמו עובדי חברת החשמל בשוק האזרחי מררויחים הרבה פחות, ובלי הביטחון של הקביעות.
    ואני לא מדבר על האנשים שמגיעים כל יום לעבודה, לא עושים כלום, כי אי אפשר לפטר אותם הודות לקביעות וועד העובדים, ומקבלים משכורות מכובדות.

  • 36.

    צרכני החשמל צריכים לעשות מהפכה כמו מהפכת קוטג'. (ל''ת)

    אני, 15/10/12 17:02

  • 35.

    כמה שקרים בכתבה אחד?!

    גיא דימריץ, 15/10/12 16:33

    א. שכר המתחילים הוא שכר מינימום.
    ב. שכר המהנדס המתחיל - קרוב ל-6500 ש''ח
    ג. שכר הממוצע גבוה ביחס למדינות אחרות ב-25% ולא ב-40%.יחד עם זאת שכר מהנדסים נמוך ביחס למדינות המפותחות.
    ד. חוב של חברת החשמל נוצר עקב היותה חברה בהגדרה ''ספק שירות חיוני'', ז''א חברה מחוייבת לייצר ולספק חשמל ללא התערבות בקביעת מחיר החשמל (אשר נקבע ע''י הרגולטור - מדינת ישראל).
    ה. אלא העובדות..., ולא שקרים!!!

  • 34.

    עוד דוסית שלא עבדה מימיה, ומקבלת כסף כדי להשמיץ (ל''ת)

    אחרי זה את מתפלאה ששונאים אתכם, 15/10/12 16:29

    • חצוף!! אתה בטח עובד חברת חשמל פרזיט!!

      אלי, 16/10/12 07:35

      חברת חשמל גם לא עובדים וגם מקבלים בוחטות.
      רדו לנו מהגב ותפסיקו להשמיץ את החרדים!!
      באים לעבודה כדי לשחק במחשב!

      • ולכן החשמל שאתה צורך אמין וזול. (ל''ת)

        אביעד, 18/10/12 22:54

  • 33.

    על זה צריך לצאת להפגנות (ל''ת)

    זיו, 15/10/12 16:26

  • 32.

    מגיל 12 (היום אני בן 43) אני שומע את אותה המנגינה...משהו קרה? (ל''ת)

    אייל, 15/10/12 16:18

  • 31.

    ההסתדרות היא הטייקון הכי עושק במשק (ל''ת)

    גיא, 15/10/12 16:18

  • 30.

    איפה שלי יחמוביץ עכשיו?ה היא מושחתת כמו האחרים (ל''ת)

    דנה, 15/10/12 16:17

  • 29.

    פלאי פלאים בחברת החשמל

    אחד שיודע, 15/10/12 15:49

    הידעתם?
    בחברת החשמל ממשיכים לעלות בדרגות גם אחרי הפרישה לפנסיה. וזה לא הכל...
    גם אחרי המוות!!
    אלמנת העובד מקבלת קצבאות עולות עם התקדמות בעלה (המת) בסולם הדרגות.

    • ושכרה הוא 5,000ש''ח לחדש !!! (ל''ת)

      אביעד, 18/10/12 22:52

  • 28.

    את לא מרשה לעובדות לבלבל אותך

    דוד אמיר, פנסיונר של חח''י, 15/10/12 15:33

    חברת החשמל הישראלית נותנת לך חשמל באמינות אספקה של קרוב מאד (!) ל- 100%
    אם החברה תופרט, הצרכנים ישלמו כ- 40% יותר ואמינות האספקה תרד
    כאשר את משווה רק שכר, את חוטאת לקוראיך, שכן אספקת חשמל אינה ענין טריויאלי
    אני מזמין אותך לביקור בתחה''כ בחדרה, כפוף לאישור דובר החברה. תלמדי את הנושא ותכתבי בעצמך כתבה מתקנת.
    נא שרייני לביקור 5 עד 7 שעות. צהריים עלי (כמו שמקבלים העובדים).
    כתבתי למכתב: דוד אמיר, מרכז המבקרים,תחה''כ ע''ש רבין, חדרה.

  • 27.

    הפרטה ופתיחת השוק לתחרות. זה מה שצריך. (ל''ת)

    אורן האתאיסט, 15/10/12 15:28

    • נכון מאוד!!

      אלי המאמין, 16/10/12 07:36

      לא לבחור בשלי יחמימוביץ' שתומכת בעובדים החזקים ביותר במשק!!

  • 26.

    דמגוגיה זולה , אנא פרסמי נתונים לגיבוי

    מאיר דרום, 15/10/12 15:19

    אני לא עובד חברת חשמל ,
    כועס על ביבי (שלא בחרתי בו)שמעלה את
    חשבון החשמל לרמות שמוחקות אותי ,
    ועדיין , הבעיה היא השכר ?
    אנא הציגי לי נתונים אמיתיים ממה נוצר
    החוב וטבלת שכר לא ממוצעת של העובדים .
    מ2000 עד 3000 פועלי ניקיון ,
    15000 עד 18000 טכנאי / מהנדס
    50000 עד ..... מנהלים .

    ואז נראה כמה אמת יש בדבריך , ללא נתונים אלו , את במקרה הטוב חובבנית ....

    פשוט לא יאמן , בא חובבן אחד מפרסם נתונים מגמתיים ואז בא חובבן ובונה תיאוריה על סמך חובבן מספר 1

  • 25.

    חברת החשמל זה בדיוק המשק של יחימוביץ (ל''ת)

    סוציאל דמוקרטיה המדינה נחלבת בידי הוועדים הגדולים, 15/10/12 15:12

    • נכון מאוד!! (ל''ת)

      אלי, 16/10/12 07:37

  • 24.

    שרי - שנאת חינם תחריב את העם היהודי

    מודי, 15/10/12 14:57

    המשך:
    7) החוב נוצר בעקבות כך שבמחיר החשמל לא מגלמים את עלויות פיתוח החברה, כולל פרויקטים של רגולטורים, כמו, המשרד לאיכות הסביבה, פרויקטים בעלות 8 מיליארד שקל, שנכנסים לחוב החברה אך לא מגולמים במחירי החשמל.
    8) מטרתם של נערי האוצר היא להוביל את חברת החשמל למצב של חדלות פרעון וזאת בכדי להפריט אותה ולמכור אותה ב-2 שקל לכמה מיליארדרים במדינה, וזאת בכדי שהתפקיד הבא שלהם ביציאה ממשרד האוצר יהיה מנכ''ל באחת מחברות הטייקונים. עשית שעורי בית בריכוזיות ? אם לא, דברי עם דוקטור ירון זליכה, או שתיכנסי ליוטיוב.
    9) מחיר החשמל מבוסס על תמהיל הדלקים, ורק כ-10 אחוז ממנו הוא עלויות שכר, לכן גם אם תפטרי 20 אחוז עובדים, תורידי את עלות החשמל ב-2 אחוז אבל אמינות החשמל תרד בהתאם.
    10) שכר עובד מתחיל הוא 4000 ש''ח, שכר נבנה עם הותק, אני מאחל לכל השכירים במדינה לקבל שכר מכובד, ולפרנס את משפחתם בצורה מכובדת, ממוצע גיל עובדי חברת הוא גבוה מאוד, כלומר הרבה שנות ותק, הרבה ניסיון, הרבה מהנדסים מקצועיים, הרבה אנשי מקצוע מיוחדים עם מקצועות ייחודיים שאין להם תחליף, הרבה אנשי משמרת ואריות שטח, ולכן השכר גבוה.

  • 23.

    שרי - שנאת חינם תחריב את העם היהודי

    מודי, 15/10/12 14:41

    עצוב, עצוב, שלפני שבוע רצו לפטר אותך, והיום את רוצה לגרום לפיטורים של 2000 אחרים.
    עצוב שאת מפרסמת כתבה מבלי לעשות מחקר קטן וללמוד את העובדות.
    עצוב שאת לא מפרגנת לחברה מקצועית, אמינה ואת מנסה לקצור רייטינג על חשבון האזרחים במדינה.
    עצוב שחברת החשמל היא מעמד הביניים ושאר השכירים בארץ שייכים כבר למעמד התחתון.
    ועכשיו עובדות :
    1) חברת החשמל כבר 16 שנים לא מונופול וכל יצרן פרטי מוזמן להקים תחנת כח.
    2) אף יצרן לא היה מוכן להיכנס למשק החשמל עד היום מפאת מחירי החשמל הנמוכים, קרי התשואה הנמוכה, למרות המענקים וההטבות שהממשלה נתנה.
    3) תעריפי החשמל נקבעים ע''י רשות החשמל שהיא הגוף הרגולטורי המפקח על החברה.
    4) מחיר החשמל בארץ הוא מהנמוכים בעולם המערבי ובמדינות ה-OECD
    5) מחירי החשמל עלו בשנה האחרונה בגלל משבר הגז ממצרים, משבר זה היה נמנע אילו היו נוקטים במדיניות שדרשה חברת החשמל ובונים את פרויקט D.
    6) החוב של חברת חשמל הוא חוב מגמתי, תשאלי את כבוד שר האנרגיה, עוזי לנדאו והוא יסביר לך.
    המשך בתגובה הבאה --

  • 22.

    אני רופא ואיני מקבל שירותי רפואה בחנם (ל''ת)

    ד''ר מ., 15/10/12 14:37

  • 21.

    צודקת רעיונית אבל לוקה בעובדות

    הצדיק הנאור, 15/10/12 14:34

    אין ספק שמדובר בשערורייה. אבל כדאי לדייק לגבי רמות ההכנסה: עובדי הניקיון בחברת החשמל אינם עובדים מן המניין אלא עובדי קבלן ולכן משכורתם אינה נכללת בחישוב המשכורת הממוצעת. כמו כן ישנם נותני שירות רבים בחברת החשמל שמשכורתם נמוכה ולא נחשבים לעובדים מן המניין.

  • 20.

    חברה של מושחתים. אבל מה נעשה נחרים אותם???? (ל''ת)

    אזרח, 15/10/12 14:30

    • לא נצביע שלי יחימוביץ' (ל''ת)

      אלי, 16/10/12 07:37

  • 19.

    שרי - על אהבת חינם יבנה בית המקדש

    אזרח מודאג, 15/10/12 14:29

    עצוב, עצוב, שלפני שבוע רצו לפטר אותך, והיום את רוצה לגרום לפיטורים של 2000 אחרים.
    עצוב שאת מפרסמת כתבה מבלי לעשות מחקר קטן וללמוד את העובדות.
    עצוב שאת לא מפרגנת לחברה מקצועית, אמינה ואת מנסה לקצור רייטינג על חשבון האזרחים במדינה.
    עצוב שחברת החשמל היא מעמד הביניים ושאר השכירים בארץ שייכים כבר למעמד התחתון.
    ועכשיו עובדות :
    1)חברת החשמל כבר 16 שנים לא מונופול וכל יצרן פרטי מוזמן להקים תחנת כח.
    אף יצרן לא היה מוכן להיכנס למשק החשמל עד היום מפאת מחירי החשמל הנמוכים, קרי, התשואה הנמוכה, למרות עידוד ותמיכת הממשלה במענקים והלוואות.
    מחיר

  • 18.

    אם אין על מה לכתוב אז לא חייבים להמציא כתבות

    ירון, 15/10/12 14:10

    כתבה שהיא פשוט בזבוז. לא מקצועית ולא דנה בששום דבר. זורקת לאוויר קצת משפטים פופוליסטיים ומקווה לרכב על הגל. שיהיה יום טוב. וכתבות יותר טובות בעתיד.

  • 17.

    אני עובד בחברה הזו, ובא לי להקיא ממך!

    עובד חברה, 15/10/12 14:00

    בזמן שמעריב בקשיים, את עדיין ''חולבת'' ממנו שכר על טור מלא בדברי הבל, חוסר ידע,שנאה וגואל נפש!
    תתביישי לך!

    • כמובן שבא לך להקיא...

      אלי, 16/10/12 07:38

      מישהו רוצה להוציא מידיך את כל הכסף הגדול שהשגת במירמה..

  • 16.

    שיחיו הקנאים ויסבלו כל ימי חייהם. (ל''ת)

    מיקי, 15/10/12 13:36

  • 15.

    הפתרון פשוט: 1. הפרטה, 2. פירוק ההסתדרות ומפלגת העבודה

    עמיר, 15/10/12 13:31

    רק טיפש לא מבין שהביזיון בחברת חשמל ובנמלים על חשבוננו הוא תוצאה של ההסתדרות ושלי יחימוביץ- תומכי הועדים החזקים.
    זה ה''צדק החברתי'' שלהם, ויש לדאאוג לפירוקם לרווחת כולנו.

  • 14.

    קשקוש

    תומר, 15/10/12 13:21

    המשכורות גבוהות כי אחוז גדול של אנשים עובד שבתות וחגים.
    החוב נוצר כי חברת החשמל מימנה את הקמת תחנות הכוח באמצעות הלוואות מהמדינה. המדינה לחילופין יכלה לבנות את תחנות הכח בעצמה ולדרוש תמלוגים מהחברה כך או כך המדינה מרוויחה ריבית או תמלוגים ורק הסעיף בדוחות הכספיים היה שונה. בקיצור הכל עניין של סמנטיקה.
    אגב בדקתי בדוחות הכספיים של החברה המפורסמים באתר הבורסה. עלות השכר בחברת החשמל היא כ- 10% מההוצאות של החברה בעוד שסעיף הדלקים מהווה 50% מההוצאות.
    מסקנה גם אם יפטרו 10% מעובדי חברת החשמל ויורידו להם את המכורות ב 20% ההשפעה על המחיר תיהייה 3%. אז בואי נרגע ולא ניהייה פופוליסטים

    • בא נתחיל שנפסיק עם הגזלה המושחתת של חשמל חינם ואז החברה תתאזן (ל''ת)

      חברת החשמל מושחתת ולא מהיום, 16/10/12 00:52

  • 13.

    הם לא אשמים

    נמאס, 15/10/12 13:19

    הם לא אשמים,
    בשביל לייבא פחם צריך את עובדי הנמלים...
    בשביל להוביל את הפחם צריך את מע''צ...
    בשביל לקרר את הטורבינות צריך את מקורות ...


    ובשביל לממן את כל המונופולים האלה צריך הרבה הרבה הרבה עובדים במקבלים שכר מינימום ושלי יחמוביץ אחת.

  • 12.

    כל מה שאמרת נכון, קוראים לזה קפיטליזם, היכולת לפטר עובד לא יעיל.

    מני התנחלות TLV, 15/10/12 12:39

    דבר כל כך פשוט שכל עובד במגזר הפרטי מבין ויודע.

    במגזר הציבורי לא שמעו על המושג פיטורים, מורים גרועים נשארים במערכת שנים הורסים דורות של ילדים מבלי יכולת לפטר אותם.

    והציבור המטומטם קונה את הסיסמאות הדלוחות של הכוהנת הסוציאליסטית הגדולה שלי יחימוביץ' שתתן לועדים החזקים שכר ותנאים לכל החיים על חשבוננו תגדיל עוד את המגזר הציבורי הרקוב ותגרום לחוב לאומי שיהרוס את הכלכלה.

  • 11.

    אני מכיר בעל חוב של מיליארד שקל עם מטוס פרטי!!!

    מיכאל הכהן , 15/10/12 12:30

    http://hacohen.goop.co.il

  • 10.

    משכורות עובדי חברת החשמל

    בן יוסף, 15/10/12 12:27

    אנני יודע מאין לקחת את הנתונים לגבי שכר העובדים באם הית בודקת את תלשי השכר של עובדי הכפים היית רואה שהם רחוקים מאד מהסכום שנקבת בקשר לגרעון של 62 מילירד שקל המדינה בזמן שהחברה הרויחה קיבלה מאות מיליונים מהרוחים ולא השקיעה כלום וביקשה עוד הקמה של תחנות כח במימון החברה גילוי נאות הכותב גימלאי חברת החשמל

  • 9.

    מה קרה שרי ?? חברת חשמל הפסיקה לפרסם ???

    ברקו, 15/10/12 12:13

    כל המיתקפות בעיתונות על גורמים במשק נובעים רק מאינטרס מסחרי מובהק !!!!

    תפרסם , לא ניגע בך , לא תפרסם , תשלם את המחיר בירידת הכנסות ...

    ואני לא בטוח שיפרסמו את התגובה הזו ....

    • אין בחיים שום דבר חוץ מפרסום? אתה במקרה עובד משרד כזה?

      יצחק, 15/10/12 17:45

      באמת לא מזיז לך מצבה של החברה? חוב של עשרות מיליארדים, זה אינטרס מסחרי מובהק. נו, כנראה שאינשטיין צדק, לטמטום אין גבולות.

  • 8.

    ושאלת המפתח היא, איך מפסיקים את השוד הגלוי ?

    ישראלי, 15/10/12 11:57

    הועד שלהם מחזיק ביד שני מפתחות. האחד הוא השאלטר של כולנו. השני הוא קהל בוחרים שיש לו משמעות גדולה בהסתדרות, וככה עייני בכיס שלהם. צריך ראש ממשלה עם ביצים, לא כמו זה הנוכחי, שיבוא לחברת החשמל ויגיד להם די ! ולהיות מוכן לשאת שביתה קשה וכואבת. לצערי, אני עוד לא רואה את זה קורה.

    • ביבי רצה אבל אריאל שרון חסם אותו

      יוסי, 15/10/12 17:09

      מהפחד של השביתות.

    • לא שווה ללכת למלחמה שתחסוך כמה מיליארדים אם תעלה עשרות מיליארדים...

      לא יקרה-כי המחיר כבד מידי, 15/10/12 17:15

      ''שביתה קשה וכואבת'' שתשתק את אספקת החשמל לכל הארץ, תעלה למשק מיליארדי שקלים לכל יום שביתה...ובסופה גם אם ''תנצח'' את העובדים ותחסוך מיליארד ש''ח לשנה על שכר, מחיר ''הניצחון'' יהיה עשרות או מאות מילארדים...

    • משני המפתחות שבידי הוועד, רק קהל הבוחרים שווה משהו

      איציק, 15/10/12 17:42

      את השאלטר הם לא יכולים להוריד, משתי סיבות: הראשונה היא שיש גבול גם למה שהממשלה תוכל לסבול, ומי שיפגע במדינה יועמד מיד לדין באשמת חבלה, יעוף מהחברה ישר לבית הסוהר. חוץ מזה שאי אפשר לסגור את החשמל לכל המדינה, חוץ מעובדי החברה, והם תלויים בחשמל (חינם) יותר ממך וממני (למשל, רוב האזרחים מבשלים על גז, לא על חשמל) ואם הם באמת יורידו את השאלטר, אני לא מקנא בהם, כי כל הציבור יירד עליהם פזיזית.

      • הם לא יורידו את השאלטר-הם פשוט לא יבואו לעבדוה והשלטר ירד מעצמו...

        איציק אתה חי בסרט, 15/10/12 20:32

        להוריד את השלטר זו אכן חבלה...אבל הם לא צריכים לעשות את זה...הם פשוט לא יבואו לעבודה וכשיהיו תקלות, הם לא יתקנו אותן... אם תכניס את כולם לכלא, אז בטח שלא יהיה לך חשמל... זו מלחמה שמחיר הניצחון בה יעלה פי 100 ממה שהיא תחסוך. לזכותו של ועד חברת חשמל יאמר שמעולם הם לא הלכו כך כך רחוק, אבל אם ינסו לשבור אותם הם יראו שהם לא פריירים.

  • 7.

    לא, עובדיה אינם שיאני השכר, אלא אנשי צווארון כחול שמתפרנסים מעמל כפיהם

    בת לצווארון כחול, 15/10/12 11:48

    בכירים בחברות ציבוריות רבות משתכרים הון עתק וכתבות כאלו מכפישות ציבור שלם של אנשים שעובדים קשה, חלקם בעבודה פיזית, לעיתים מסכנים את עצמם ומוכנים לעבודת משמרות, בלילה, בחגים ובשבתות לאורך שנים, תנאי עבודה שרבים לא מוכנים להם ולא בוחרים בכך.

    האנשים שאת מכפישה דאגו שיהיה לך שרות טוב וחשמל הביתה.
    תודה רבה שאת מכפישה משפחות רבות שמשלמות מחיר ומקבלות שכר רגיל שמשכלל את המחירים שלא כל משפחה מוכנה להם.

    כשאת תעבדי בעבודה פיזית, ותהיי מוכנה לעבוד משמרות ולהקריב את החגים שלך עם המשפחה והשבתות בשביל שלציבור יהיה חשמל בבית, תדברי.

    • אבא שלי עובד יותר קשה ומשמרות ולא מתקרב לשכר ולהטבות שלהם. אז די!

      בן לצווארון כחול, 15/10/12 14:17

      די שמענו על ''עבודתם הקשה''. גם אנחנו עובדים קשה ולא מתוגמלים כמותם.
      זה הכל מכספי העבודה שלנו. די לשאוב אותנו.
      מה דעתך, שגם אנחנו רוצים להיות מתוגמלים כמותם?
      ושמענו את הספורים שיש חשמל - גם בסין יש חשמל, וגם עם פועלים סינים יהיה חשמל. אף אחד ל עושה טובה לאף אחד. זו בדיוק העבודה שלהם.
      ולא מקבלים פרס על מי שעושה את עבודתו. ממתי מי שעושה את העבודה שלו ראוי לפרס? הרי בשביל זה הוא התקבל לעבודה הזו.
      יש כאן אפליה קשה - גם אנחנו אזרחים כמותם במדינה הזו וגם אנחנו עובדים קשה וגם אנחנו רוצים להשתכר לפחות כמותם.
      מה שקוה בחח''י - זה חחה + שערוריה אחת גדולה.
      מתי ישימו לזה סוף?

    • זה עדיין לא מצדיק גירעון של 60 מיליארד שקל

      המגיב, 15/10/12 14:33

      דרך אגב, הגירעון הזה משמעותו (בין היתר), תספורת עתידית על הפנסיה שלנו (כולל שלך).
      מוכן לוותר על כספי הפנסיה שלך בשביל אנשים שעובדים קשה, אך לא יעיל? אני לא.

    • חברה צבורית?!?!

      שחר, 15/10/12 16:13

      למיטב ידיעתי חברת החשמל אינה ציבורית ואת בכירה לא ניתן לפטר עקב חוסר השגיות (משהו אמר קביעות!!!)
      די לקשקש השכר הגבוה הוא בעיקר של הפקידים ולא הפועלים פיזית!!!

      • מיטב ידיעתך שגוי

        שי, 15/10/12 20:36

        חברת החשמל היא כן חברה ציבורית

  • 6.

    לא כולם שם מרוויחים הרבה

    אחד, 15/10/12 11:30

    מכר שלי היה מועמד לתפקיד קורא מונים. שכר מינימום הציעו לו.

    • כי הוא עובד זמני! וזה עוד תועבה של חברת חשמל!

      אזרח, 15/10/12 14:27

      עובדים זמניים בשכר רעב!

    • זה בגלל שהוא לא היה קרוב משפחה של עובד אחר -

      אבנר, 15/10/12 18:15

      אני מכיר מישהו שהיה עובד בתור קורא מונים לפני חמש שנים, וקיבל אז 14 אלף ש''ח.
      אני רק יכול לדמיין כמה הוא מרוויח היום עם כל תוספות השכר שלהם.

      • כמה משתכרים הילדים של תשובה ודנקנר בחברות הציבוריות בהן הם שולטים? (ל''ת)

        הוי אבנר, 15/10/12 20:33

    • תקשיב

      טוב, 15/10/12 19:33

      קוראי המונים בחברת חשמל לא תמיד קוראים את המונים. לחברת החשמל יש זכות לקרוא את המונה
      פעם בחצי שנה בניגוד לתאגידי המים שקוראים את המונה פעם בחודשיים,קורא מונים בחברת המים גם מקבל שכר מינימום והוא עובד קבלן בלי זכויות,בחברת החשמל קוראי המונים בד''כ גומרים ב-12 את העבודה ומקבלים שכר כאילו גמרו ב-4,
      בנוסף לכך הותיקים ביניהם מקבלים כ-15000 שקל.
      כמו כן כאשר חברת החשמל לא קוראת את השעון היא מחייבת את הצרכן לפי הערכה ,בד''כ הערכה גבוהה
      ועד שהיא מחזירה את הכסף היא מרויחה ריבית והצמדה.

  • 5.

    ושלי יחימוביץ' תמיד בעד ועד העובדים...

    אלי, 15/10/12 11:06

    אסור לתת לשלי יחימוביץ' שעובדת למען העובדים המאוגדים להתעלל בכולנו!!
    די לועדים החזקים שעושקים את הציבור!!
    די למונופולים!!
    קדימה תחרות!!!

    • המושחת מס' 1 במשק

      יוסי, 15/10/12 17:08

      הוא עיני.
      הוא נותן גב לגנבים האלה ומשם מקור כוחו.

      ככזה - חבירתו של עיני ליחימוביץ' מטיל צל אדיר על ההבטחות שלה לשוויון.

      אני כבר לא אצביע לך , שלי. אלא אם תזרקי את עיני. ואת לא!

    • אי אפשר בלי ועדי עובדים (ל''ת)

      אבל גם אי אפשר חשמל חינם, 15/10/12 19:28

  • 4.

    לצערי הרב, שום דבר לא יקרה

    בולס שיקמים, 15/10/12 10:39

    מה עלותו השנתית של גן החיות הפרטי של ילדי העובדים?

    אף אחד לא מתעסק עם חברת חשמל. זאת עובדה.
    הטבת חשמל חינם נוגדת את החוק הדורש לגלם את הטבות המעביד בתלוש השכר

    • צודק (ל''ת)

      צודק, 15/10/12 19:27

  • 3.

    תכתבי על דברים שאת מבינה

    מהנדס, 15/10/12 10:23

    החוב נוצר בגלל מחיר החשמל שלא עודכן עקב עליה במחירי הדלק. זה נקבע על ידי רשות החשמל ולא חברת החשמל. גם אם העובדים לא היו מרוויחים אגורה זה כמעט לא היה משנה לחוב הזה.

    עובדי חברת החשמל לפחות עובדים בשביל המשכורת שלהם, מה שקשה להגיד על חרדים, מתנחלים, בטלני קבע ועוד.

    • מה שכתבת נכון רק חלקית

      סתם אחד, 15/10/12 13:58

      מתנחלים עובדים ברובם בדיוק כמו כולם, חלק אפילו בחברת החשמל.
      אין צורך סתם ללבות שינאה.

    • אתה צודק

      המגיב, 15/10/12 14:31

      ויחד עם זאת, אין שום סיבה לתת חשמל חינם לכלל עובדי החברה (12 אלף סדיר + 6 אלף פנסיונרים). מדובר בשחיתות ובזבוז לשמם.

    • נכון, אבל לא מזמן קראתי שיש בחברת החשמל 2,000 מיותרים

      מהנדס, 15/10/12 17:36

      שלא עושים כלום ורק עולים כסף.
      אתה צודק שאת תעריפי החשמל לא החברה קובעת, אלא רשות החשמל (כלומר, הממשלה), אבל גם זה לא מצדיק את משכורות הענק (זכור, 21,000 ש''ח זו המשכורת הממוצעת, רוב העובדים רחוקים משכר כזה). אז לא רק מתנחלים, חריידים ושאר בטלנים חיים על חשבוננו, גם כמה פרזיטים בחברת החשמל.

      • 21K?

        בגרטיון, 16/10/12 05:49

        מן הסתם מדובר בעלות מעסיק כלומר בנטו חצי מהסכום,בחברה בה גרעין גדול מהעובדים הינם בעלי השכלה טכנית הנדסית ועובדים משמרות שבתות וחגים זה די סביר

    • אתה קורא לעצמך מהנדס

      תתבייש, 15/10/12 19:27

      יכול להיות שיש לך תעודת מהנדס אבל אתה בגלל שאתה עובד בחברת החשמל מרוויח פי 3 ממהנדס במשרד ממשלתי או ברשויות מקומיות.

    • אתה בטח מהנדס מפאיניק שעדיין חושב שחברת החשמל של אבא שלו (ל''ת)

      ויונק ומוצץ את כספי המדינה , מתנחלים משלמים ומשרתי, 16/10/12 00:58

  • 2.

    אנחנו צרכנים שבויים. איך את רוצה להתקומם? אי אפשר להתנזר מחשמל.

    ד, 15/10/12 10:23

    אם הממשלה לא תעשה משהו אז אף אחד לא יעשה. להפגין? מרד? חרם? מה את מציעה?
    נורא קל להגיד להתקומם, אבל איזו הצעה יצירתית יש לך לגרום לממשלה לעשות משהו בנידון?
    הבחירות בדרך ועוד לא שמעתי אף מועמד מדבר על החשמל. אף אחד מהם לא רוצה להסתכסך עם ועד כל כך חזק.
    לצערי, אני לא רואה איך המצב הזה ישתנה.

    • יש לנו 6000000 מוחות יהודים, מישהו ימצא כבר אך. (ל''ת)

      דודו, 15/10/12 17:04

    • ד, אתה צודק. אבל, כמה שהוועד שם חזק, כוח ממש אין לו:

      יצחק, 15/10/12 17:32

      תאר לעצמך את חבר הוועד שמגיע הביתה ואשתו אומרת לו שבגלל שהוועד סגר את החשמל, אין אוכל, אין מים חמים/מזגן/הסקה. אצלם הכל על חשמל, ואו אפשר לסגור את החשמל לכולם חוץ מלעובדי החברה. אז הוועד הוא לא יותר מדחליל ענק מאיים.

    • נקווה שיקום גבר שאחרי הבחירות (ל''ת)

      יעשה צדק ותחרות, 15/10/12 19:25

  • 1.

    צודק בכל מילה חייבים לעשות שם סדר או לחילופין להפריט את חברת החשמל

    רפי, 15/10/12 10:17

    שיהיה תחרות והמחירים ירדו כמו בסלולר

    • כל עוד יצור החשמל נעשה ב-5 תחנות כח לא תהיה שום תחרות והמחיר רק יעלה

      תגדל רפי, תגדל, 15/10/12 17:10

      ''יצור'' דקת זמן אויר בסלולר עולה כ-3 אגורות-ולכן התחרות הביאה לירידת מחירים. המרכיב העיקרי בעלות יצור החשמל הוא הדלק, הגז או הפחם - מרכיבים שבעצם קובעים את המחיר הריאלי של החשמל ושלמדינה או להנהלת החברה אין שום דרך לשלוט בהם. צמצום הוצאות השכר המהוות היום 20% מהוצאות חברת החשמל, יביא להשפעה שולית על המחיר. חברה פרטית שתרצה גם להרויח, תפיל עלינו את כל הוצאות היצור ואת הרווח - ובסופו של דבר נשלם הרבה יותר.

    • איך תהיה תחרות אם יפריטו את חח''י?

      איציק, 15/10/12 17:28

      חברת החשמל מפסידה כי התעריפים אינם מכסים את ההוצאות. אם החברה תופרט, המחירים רק יעלו, ומאות (אם לא יותר) עובדים יפוטרו ושכר אלה שיישארו יירד דרסטית. תחרות לא תהיה. מה ייצא מזה לנו, הצרכנים? רק התייקרות החשמל, כי בעל בית פרטי ירצה להרוויח, והרבה.

    • חברת החשמל (ל''ת)

      מנצלים אותנו, 15/10/12 19:24