• 46.

    אתם פשוט לא יודעים לנהל עסקים ולתת שירות

    אפי, 04/09/12 12:37

    זה כל הסיפור

  • 45.

    גוגי אתה אלןף. בוא לנהל אותנו

    החברה משוק הנמל, 02/09/12 18:13

    ותקנה דג. לשבת וללמוד

  • 44.

    תמונה אחת של מר זילכה לכתבה היתה מספיקה ! (ל''ת)

    חיים משה, 01/09/12 23:08

  • 43.

    כתבה טובה.תמשיכו כך (ל''ת)

    גיא, 01/09/12 21:27

  • 42.

    קרביץ ונאמנות לספקים שלא קיימת

    אחד מהענף ספק של הרשת, 01/09/12 18:06

    בריונות, אין שם אחר להתנהגות קרביץ לספקייה .לפני כחמש שנים החלטתי להוציא את הרשת מרשימת הלקוחת שלי אני מוכר להם רק במזומן וביוקר, משום שאינם יודעים לשמור נאמנות לספק. ומאז אני מרוויח הרבה יותר מקרביץ ויש לי זמן ללקוחות אחרים.

  • 41.

    למה לי לקנות בקרביץ כשאצל מקס סטוק או בשוק אני קונה ברבע מחיר?

    אלי, 01/09/12 17:55

    אולי האיכות פחות טובה קצת.אבל בשביל מוצר שגם ככה לא יחזיק אצל הילדים הרבה זמן-חבל על הכסף.
    אנחנו לא חייבים לממן את חברי מועצת המנהלים הילדים והדיווידנטים של אף אחד.

  • 40.

    האמת על קרביץ

    מוכרן, 01/09/12 16:36

    גוגי היקר, אל תתפלא אם אף אחד לא רוצה לעבוד ברשת שלך.
    רשת של קמצנים. שכר מינימום משפיל גם לאנשים רציניים ותורמים. אין תגמולים על מכירות. אין מים לשתות ואפילו מזגן תקול לקח מיליון שנה לתקן, וזה כמובן קרה אחרי אוגוסט שבו הזענו למוות בחנות בזמן שהיינו רק 2 עובדים על 500 איש בממוצע, כי משום מה אין תקציב שכר לעובדים (למרות המינימום המשפיל)

    מנהלים שלא מבינים באלקטרוניקה ובניהול הכי בסיסי שיש, רשת מחשוב משנות ה90 שנתקעת פעם אחר פעם, עיצוב שלא קיים וגורם לחנות (וגם ללקוחות) להרגיש ולהיראות כמו שוק הכרמל.
    שלא נדבר על מחלקת השיווק המצוינת שעושה בכל פרסום (שגם בקושי קיים) מיליון שגיאות מטורפות שגרומות להטעיית הציבור.

    וזה רק על קצה המזלג, אבל זה די ברור איך קרביץ עושה את הכסף שלה, מתקמצנת על העובדים שלה ועל הדברים הכי בסייסים ומוכרת בהכי יקר שיש. אחרי זה תתפלא למה לא קונים ולמה אין עובדים.

  • 39.

    אני הייתי קניינית טובה של אופיס דיפו עד שזו הפכה לחברה סינית (ל''ת)

    אביבה, 01/09/12 15:46

  • 38.

    רוב תודות למנהלת סניף קרביץ בגרנד קניון בחיפה

    חיים עטר - מנהל חברה גדולה, 01/09/12 14:52

    גם השנה באנו לקנות יומנים שנתיים פוליו. לאחר שבועיים וחצי שהזמנו בסניף ולאחר 3 ביקורים נאמר לנו ע''י כרמית משולם מנהלת הסניף כי השנה לא ייצרו יומנים כאלה. אף שהיו כאלה במחסניכם במודיעין. בחנות אחרת שם קנינו היומנים בארבעים אחוז פחות וקנינו שם גם את הציוד המשרדי, הניירת, הציוד המחשבי לתקופה הבאה וכן יומנים נוספים והכל במחירים נמוכים בהרבה מהסניף הנ''ל. דאגנו לפרסם זאת ולהודיע לכל הבאים אתנו בקשרים ובקשרי מסחר בעיקר. אנו כולנו מודים למנהלת הסניף אשר בזכותה נהנינו לשלם מחירים נמוכים יותר ולקבל שירות איכותי יותר.

  • 37.

    מדוע לא מופיעות התגובות מאז השעה 9:30? (ל''ת)

    יפית, 01/09/12 13:11

  • 36.

    שיק או שוק שלומית צור

    נועה אילו, 01/09/12 11:34

    שוק הפשפשים הוא בלוף אחד גדול. למעצבות אין שם עבודה בכלל. כל המתראינים המיללים מנסים כבר שנים להשכיר את החנויות שלהם במחירים מופרחים של 100000 שח ומעלה. מחיר ריאלי לחנות קמעונאית בשוק הפשפשים הוא 20000 עד 40000 שח אל תתפתו לשלמם יותר.

  • 35.

    שיק או שוק כ שלומית צור (ל''ת)

    נועה אילו, 01/09/12 11:29

  • 34.

    רצינו לדבר איתך אישית, אלא ש....

    סאני דור, 01/09/12 11:06

    עובדיך אינם יודעים מי ''המנהל הראשי'' שלהם... גם שנאמר להם שמו הם לא ידעו על מי מדובר... עובדיך=מכל הרמות. מצידך חבל, מצידינו תודות כי פנינו לרכוש אצל אחרים - אותם מוצרים בד''כ, במחירים הרבה יותר זולים ובשירות הרבה יותר איכותי. נתכבד להוסיף תודות רבות לידינו היקר חיים אשר הואיל לספר לנו ברוב טובו. לעניות דעתנו המפעלים שלנו נתנו לכם פרנסה טובה במשך שנים בלי ויכוחים ובלי מו''מ.

  • 33.

    חיים עטר סיפר לנו וקבלנו דעתו....

    יואל ציטיאט מנהל רכש בקבוצת ארגונים, 01/09/12 10:54

    העברנו הרכש מ''קרביץ'' לאותם מקומות שאליהם ''גורש'' ידידנו חיים עטר. אנו מודים לו על שפתח עינינו וגרם שהרכש יהיה זול בהרבה. אצלנו הרכש כולל: ציוד משרדי, ניירת, ציוד מחשבי, יומנים שנתיים ועוד. רוב תודות לאותה כרמית מנהלת סניף גרנד-קניון בחיפה ולחיים עטר אשר טרח וסיפר לנו על ''גירושו'' בתירוץ כי לא מייצרים יותר יומנים כאלו (שנתי פוליו).

  • 32.

    לצאת מהקניונים החונקים מכל הבחינות לחדש את הרחוב העיסקי בשכונות

    ובמרכזי הערים בשינויים הנדרשים הצללה מסלולי אופנים, 01/09/12 10:43

    תחנות לאוטובוסים ומוניות.

  • 31.

    תודות רבות למנהלת סניף גרנד קניון של קרביץ בחיפה....

    חיים עטר - מנהל חברה גדולה, 01/09/12 10:42

    כמדי שנה באנו גם השנה, באמצע חודש אב, לרכוש יומנים שנתיים פוליו בקרביץ. כמדי שנה גם השנה נשאנו דוגמה בתיקנו והצגנו אותה כאשר נאמר לנו כי אין יומן כזה בשוק ובודאי לא ב''קרביץ''. אחרי שמשכו אותנו כשבועיים וחצי בכל מיני תירוצים אמרה לנו המנהלת - כרמית משולם - כי החל מהשנה לא מייצרים יומנים כאלה. כמובן זה גרם לנו לחפש מקור חדש ליומנים כאלה. ובכן, השגנו יומנים כאלה ! מחירם זול בכ40% מב''קרביץ'', ואז כמובן עשינו את הרכש לאותו חודש במקום החדש אליו ''נזרקנו'' ע''י כרמית, מנהלת סניף גרנד-קניון. מר זילכה, חפש את המזיקים אצלך בבית בטרם תצא בסיפורי מעשיות על הענף וכו'. דאגנו לספר זאת לקולגות שלנו. אנו מודים לכם מר זילכה על המקום החדש אשר אליו עובדיך ''זרקו'' אותנו ואשר זול מכם בעשרות אחוזים.

  • 30.

    יפה מאד.לומדים מהמאמר הרבה יותר מכל מיני מאמרים של הפלוצקרים למיניהם (ל''ת)

    אבי, 01/09/12 09:30

  • 29.

    תסמונת העדר--תצאו כולכם מהקניונים-תמכרו יותר נמוך-ותתחילו להרויח

    נהוראי, 01/09/12 09:19

    טיפשות גורפת של כל הרשתות,לשלם שכר דירה והוצאות עצומים,למכור גבוהה,להישחק ולא להרויח,ובסוף להתאדות,ולפנות מקום לפראיאר הבא שנכנס לקניון,

    תצאו החוצה לאזורי תעשייה,מליון מבנים במחירים נמוכים להשכרה,תמכרו ללקוח מחיר הוגן ונמוך,ותתחילו להרוויח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    מה לא ברור????

    הקניונים עושקים אותכם,ומלבד המזגן שמספקים ללקוח,הם אבי אבות הטומאה האחראים על כל המחירים הגבוהים,

    אם 5-6 רשתות ייצאו החוצה,הקניונים לא יוכלו לחיות ויירדו על 4 שתחזרו במחיר נמוך,

    תתחילו לחפש בחוץ,הקניונים לא מגיע להם אחרי שהם פושטים לכם את העור!!!!!!!!!!!!!!!

  • 28.

    מנכ''ל קרביץ

    זמי בן-חורין, 01/09/12 09:08

    שלום
    התפתחה כאן שיחה מעניינת, שווה תגובה שלך.
    אין פסול לדעתי להגיב במדור הזה, רוב התגובות נראות אוטנטיות, כשלדעתי שוות לרשת להקשיב.
    אם אני מנכ''ל קרביץ, אני מפרסם כאן את מספר הטלפון ומזמין מעונינים לשבת סביב השולחן על כוס קפה ולבצע סיעור מוחות עם צרכנים. אותי תוכל להשיג ב 0545952139
    אולי עוד קוראים יצרפו מספרי טלפון ויהיה לך קל להזמין אותם לצוות חשיבה. זה מתנה לרשת, בלי חיוב.
    זמי בן-חורין
    יועץ עסקי

  • 27.

    הבעיה אצלנו

    אהובה, 01/09/12 08:21

    אנשים יקרים (תרתי משמע), אנחנו הבעיה! אנחנו לא חייבים להיענות לכל גחמה של ילדינו ולתת להם מחברות ''בוב ספוג'', לקנות לילד ולתת לו להגיע לבית הספר עם מכשיר אייפון ב- 4000 שקלים, לקנות לו ילקוט ''אורטופדי'', לקנות בקניון וכו' וכו'.
    הרשתות האלה רצות אחרינו ועושות מה שאנחנו מבקשים...
    אם היינו קונים מחברות עם כריכה פשוטה, קונים לילד טלפון סלולרי פשוט, ילקוט רגיל בלי סיסמאות, קונים בחנות הקטנה השכונתית של פעם וכו' היינו כולנו מרוויחים ובגדול!!! וגם הרשתות היו מבינות שאפשר לחיות צנוע יותר וברווחים סבירים

  • 26.

    כמה שעות גרפיקאי כדי לתרגם את יומן בוב ספוג ?

    TAL CUAL, 01/09/12 03:17

    על מי הוא עובד ? - זה לא ספר עם מאות אלפי מילים.

  • 25.

    הגיע זמנה של רשת קרביץ לשלם על כל החנויות הפרטיות שנפלו בגללה

    אזרחית, 31/08/12 23:06

    אני לא נכנסת לרשת קרביץ כי הכל שם יקר מאוד.

    באופיס דיפו השיטה של המחיר הנמוך שבקופה הופך לגבוה כבר לא עובדת על אף אחד. התרוץ שמישהו הזיז את המוצר ממקומו או את המחיר, כל כך שחוק שם מרוב שימוש שהוא כבר שקוף.

    הגיע הזמן שהרשתות היקרות האלה ישלמו מחיר על מה שעשו לצרכנים משך שנים ועל קריסת החנויות הפרטיות הקטנות בגללן.

  • 24.

    מכירה לא הוגנת

    לא קונה, 31/08/12 22:39

    בקניה האחרונה בקרביץ הטעו אותי
    ומכרו לי מדפסת שחסרות בה תכונות שהובטחו לי
    כשחזרתי לאחר יומים (ביליתי בנסיונות לגלות את התכונות הנסתרות) סרבו להחליף את המוצר בטענה שפתחתי אותו.
    המסקנה שלי : לקרביץ אני לא נכנס יותר.

    • בארה''ב דבר כזה לא היה קורה בשום חנות שם, מייד מחזירים את הכסף. (ל''ת)

      dorithn , 01/09/12 07:53

  • 23.

    יקרנים ומפסידים

    יואל, 31/08/12 19:53

    אולי הנוסחא שלכם ושל אופיס דיפו נכשלה.
    אתם מוכרים יקר לצרכנים וזול לעסקים.
    אני קונה מכם נייר צילום למשרד שלי ב 11 ש''ח ובחנות אתם מוכרים ב 24 ש''ח.
    אני קונה מכם למשרד עט פיילוט ב 4.5 ש''ח ובחנות אתם מוכרים ב 12 ש''ח.
    למה הצרכן צריך לממן את האגו ופרסטיז' שלכם (כלשונך) כדי למכור למשרד הבטחון בזול?
    אתם פשוט לא חכמים, תעלו את המחיר לעסקים ותורידו לצרכנים.
    משרד הביטחון הרי לא יקנה בבזר הצעצועים - הוא חייב לקנות מכם או מאופיס דיפו .
    אתה לא מבין שהממונה על ההגבלים שומר על משרד הביטחון ודופק את הצרכנים ?
    תאם מחירים עם אופיס דיפו ותרימו מחירים למשרד הביטחון ותורידו מחירים לצרכנים, רק ככה תינצלו .
    ואתה יודע שאני צודק

    • ממליץ

      הציבור לא צריך לממן את השוק העסקי, 01/09/12 08:25

      במיוחד שאפשר להזמין את הכל בקלות באינטרנט מחו''ל

  • 22.

    אין סיבה לממן את אדוני . תן לי מחיר שיהיה לי שווה להיכנס. (ל''ת)

    תראו כמה עולה להזמין מחו''ל כולל המשלוח ותבינו לבד, 31/08/12 18:26

  • 21.

    אני כבר לא קונה כמעט כלום במדינת העושקים. הכל מיובא (ל''ת)

    נגמרו ימי התום . הציבור מזמין מEBAY . יש תחליף, 31/08/12 18:25

  • 20.

    תמכרו במחירים סבירים , הציבור יגיע (ל''ת)

    אתם יקרים , מתנשאים ובעיקר בכיינים., 31/08/12 18:23

  • 19.

    אין לציבור כבר כסף לחמדנות שלכם , מה לא ברור ? (ל''ת)

    נהיה אופנתי לראיין אוליגרכים בכיינים ., 31/08/12 18:22

  • 18.

    לא קונה מפלצנים, קונה מחנויות קטנות זולות וטובות לא פחות (ל''ת)

    כולי דמעות אדוני. כמה עולים הילקוטים מסין ? 15 ש''ח, 31/08/12 18:21

  • 17.

    קרביץ

    סימה, 31/08/12 18:06

    הלוואי והיה חצי אמת מדבריו של מנכ''ל קרביץ מנשה זילכה.
    למיטב ידיעתי מפטרים מנהלים בכירים וותיקים בחברה ומביאים עובדים ללא כל הכשרה בתחום המחסנאות ,ומעסיקים אותם בשכר מנימום ובתנאים קשים .מעניין למה אנשים לא רוצים לעבוד בקרביץ?!!!

  • 16.

    קרביץ מאז ומעולם יקרנים-אני אישית לא נכנס אליהם כבר שנים ולא אכנס. (ל''ת)

    Tamir, 31/08/12 18:01

  • 15.

    פחחח אין עובדים ? תשלמו מעל למינימום ויהיו לכם בשפע !

    היגיון, 31/08/12 17:47

    אף אחד לא עובד במינימום ,עדיף להיות סוחר סמים קלים מאשר לעבוד בשיבל 22 ש''ח לשעה

  • 14.

    תהרגו אותי אם אני מבין

    גד, 31/08/12 17:12

    איך במצב שמחיר קלמר ברשת שלו נע בין 40 ל-100 ש''ח הוא מתלונן על הרווח הגולמי שלו. אז הוא מוכר דיסק און קי במחיר הפסד - ביג דיל. אם בגלל הדיסק און קי הזה משפחה תחליט לעשות אצלו את הקניות ללימודים במחירים המנופחים שהוא מציע הוא יעשה קופה אדירה.
    גם להתלונן על העליה בשער החליפין נשמע לא אמין. כיום קל מאוד לקנות נגזרים שמבטחים אותך מתנודות בשער החליפין.

  • 13.

    חלק ענק של ההורים ובהם אני אמר לא!!! למותגים ובצדק

    אמא, 31/08/12 16:53

    כל השנים קניתי לילדים מותגים כי זה מה שהם רצו ואני רציתי להיות אמא טובה.

    השנה אמרתי להם לא!!! ענק.

    מחברות, כלי כתיבה ויומנים באיכות טובה, אבל לא מותגים, ספרים? סוף סוף התחיל השנה פרוייקט השאלה.

    התוצאה:
    בשנה שעברה הוצאתי על כניסת שלושה ילדים לביה''ס 1100 ש''ח והשנה שילמתי 680 ויש להם הכל.

    כך קורה עכשיו גם עם בגדים.

    הבוקר קניתי לבת שלי ג'ינס מדהים ביופיו ובאיכותו ב90 ש''ח.

    אין יותר מאות שקלים לגינס או לטריקו.

    • נהדר, כך צריך לחיות כיום (ל''ת)

      אהובה, 01/09/12 08:23

  • 12.

    הנה דוגמא טובה לכך מדוע ה''תחרותיות'' היא כל כך מסוכנת.

    השפוי האחרון, 31/08/12 16:45

    מי שלא מבין שיביט בליגת העל לכדורסל. יש שם רק קבוצה אחת שמנצחת כל הזמן. במערכת תחרותית פראית, שורד רק הכריש האולטימטיבי. כל השאר נאכלים על ידו. במקום להגיע למצב בו רק חנות אחת ענקית תמכור בזיל הזול במרכז וכולם ירוצו וידחקו שם, כאשר כל שאר העסקים הדומים פושטים רגל, צריך לבצע ר-ג-ו-ל-צ-י-ה נכונה. ראוי לו לזילכה מקרביץ שילך וילמד דבר מה או שנים מד''ר ירון זילכא בנושא זה. מי שעזר לחסל עשרות, אם לא מאות עסקים קטנים בתחום מוצרי הכתיבה והלמוד, שפרחו בזמנו בכל הישובים בארץ וספקו אלפי מקומות עבודה לאזרחיה, שלא יבכה עתה כאשר זה קורה גם לו.

  • 11.

    אופיס דיפו מכרו במחירים גבוהים ממחירי השוק ולכן נפלו

    היו יקרנים, 31/08/12 16:39

    במקום לנצל את הגודל שלהם ולמכור כמויות גדולות בזול, הם מכרו במחירים גבוהים ולכן נפלו.

  • 10.

    מאז שקרביץ קנו את אקדמון אני לא נכנס לשם

    סטודנט, 31/08/12 16:36

    לא רק שהמחירים עלו, ה''מבצעים'' הם אחיזת עיניים, הסחורה לא מי יודע מה ואפילו הנחת הסטודנט היא תרגיל רמאות אחד גדול

    • נכון, איכות גרועה ביותר- הכל קונים בסין בפרוטות. (ל''ת)

      dorithn , 01/09/12 07:56

  • 9.

    גם לעובדים יש שם

    יעקב, 31/08/12 16:35

    הם לא מחברות או שדכנים
    או שהצלם התעצל והתרשל או שהעורך חסר רגישות

    • זה הבעיה היום - העובדים אויר (ל''ת)

      פרון, 31/08/12 19:33

  • 8.

    אין לאזרח כסף לבזבוזים הוא נלחם כדי לשרוד

    שי, 31/08/12 16:35

    והמוצרים שלכם עבורו כיום זה מותרות
    יש לשנות במדינה הזו הרבה חוקים מחדש
    שכל אזרח יוכל לעבוד בכבוד ואף להרוויח בכבוד

  • 7.

    יש כאן צרכנים חכמים. שקונים איכות אך במחירים סבירים. (ל''ת)

    לומדת מטעויות., 31/08/12 16:21

  • 6.

    השבוע הייתי צריך מדפסת - יודעים איפה קניתי ?

    באמת מקום למחשבה, 31/08/12 16:02

    אז ככה. חיפשתי מדפסת זולה. הסתובבתי בקרביץ (499) הלכתי לאופיס דיפו (458) הצפנתי לבאג (600) ובסוף מצאתי מדפסת זולה ב... תחנת הדלק. בחיי. קניתי בחנות של סונול מדפסת קאנון ב 189! ש''ח (אל תלכו, נגמר להם המלאי לפחות בירושלים)
    כאשר מוכרים מדפסות בתחנות דלק, זה באמת מראה על קושי של הענף.סף כניסה נמוך, מחירים בזבל.
    האתגר - לא יודע. אולי בחזרה לחנויות השכונתיות

    • המכונה גנובה? (ל''ת)

      א, 31/08/12 16:13

    • טיפש. הוצאת דיו יקרה במדפסות של קנון (ל''ת)

      ש, 03/09/12 19:53

  • 5.

    אנחנו השנה הלכנו למחסני מכירות ציוד כדי לחסוך.

    אמא של גל ושיר, 31/08/12 15:58

    לא עמדנו במחירים של עפרונות ממותגים, של קלסרים משופצרים, של מחקים דולצ'ה וגבאנה.
    לשמחתי, הילדים שלי הפנימו את הנושא. אתמול הלכנו לחנות ''מחסן'' וחיפשנו תיק מעטפה. היה אחד ממותג ב 17 ש''ח והשני, אותו דבר רק עם פרחים במקום מותג ב 6 ש''ח. גל אמר לבד - לא צריך ממותג.
    הקיצר -- צאו מהקניונים, אחנו כבר לא קונים שם. מגיעים, נהנים מהמיזוג, קונים גלידה, ויוצאים לרחוב למחסנים.
    ככה זה גם עם נעלי ספורט.
    בקיצור - צאו לעיר - צאו

  • 4.

    יש לי חדשות בשבילך

    מירב, 31/08/12 14:55

    אופיס דיפו לא נפלה רק בגלל טעויות בהתנהלות, היא נפלה בגלל מחירים מטורפים, שמאפיינים גם את הרשת שלך. רבותיי, תפנימו- לאנשים אין כסף. וזו מגמה כלל עולמית שרק התחילה. לכן, חנויות שממוצבות כיוקרתיות ואכן מוכרות במחירים יקרים בעשרות אחוזים מחנויות''עממיות'' מתחרות, יפלו. די לחזירות.

    • מסכימה איתך בכל מילה.

      ., 31/08/12 15:55

      אין לנו כסף. נקודה.

      המחירים במדינה הזו יקרים יותר מכל מקום אחר בעולם. בלי שום פרופורציה לשכר.

      והסחורה? זבל מייד אין צ'יינה.
      בתקווה שלא רעילה לילדים.
      עדיף לא לקנות את מה שלא ממש חייבים.

      נ.ב.
      לפני כמה שנים טובות נורא רציתי ג'י.פי.אס.
      אבל זה היה כל כך יקר, ועד שכבר חסכתי - היום זה כבר מיותר.
      היום אני חוסכת לסמארטפון, אבל נראה לי שעד שאסיים לחסוך, גם זה כבר לא יהיה רלבנטי.
      בינתיים מסתדרת עם מפות מהאינטרנט וזיכרון טוב.

  • 3.

    לא מקנאה בבעלי החברות האלו בימים אלו. הם לא טייקונים כמו שופרסל... (ל''ת)

    האחריות שלהם עצומה, ואנשים כמוהו בסכנת קריסה., 31/08/12 14:22

  • 2.

    מר זילכה היקר...כנס בבקשה לזו התגובה

    לא חשוב, 31/08/12 13:05

    אני מנהל שיווק בחברה גדולה מאוד אשר יש לה קווים משיקים רבים לפעילות החברה שלך. לפני כשנה הייתה לי פגישה עם מנהלי הרכש שלך וכבר אז זיהיתי את כשלי המערכת שלכם.
    על אף שאתם חברה רווחית, פעולות הרכש שלכם לוקות בחסר באופן משמעותי אשר משפיע ישירות על הרווחיות - אין מו''מ אמיתי על המחירים, אין השוואה לספקים מתחרים, אין רצון לעבוד עם ספקים קטנים: נמסר לי כי אם לא צפויה פעילות של לפחות 1000000 ש''ח עם הספק בשנה, אין טעם להיכנס לפעילות משותפת (טעות חמורה, דווקא לספקים הקטנים יש יכולת לתת מחירים טובים בשל מערכת רזה והוצאות קבועות נמוכות). ניהול שטחי המדף לוקה בחסר, ישנו קיבעון ביחס למגוון המוצרים על המדף ואין רצון להכניס מוצרים אשר יש להם ביקוש בקהל הרחב. תפיסת ההנהלה את הרשת לא תואמת את תפיסת הקהל הרחב. הרשת ממוצבת כיוקרתית באופן שאינו תואם את הלך הרוחות בשוק הצרכני היום, אנשים נמנעים מלהיכנס לסניפים בשל מיצוב זה. בנוסף, הרשת צריכה להכניס יותר מוצרים הפונים לקהל הצעיר יותר - אין שום סיבה שלא יוקצה שטח מדף גדול יותר לתחום המתנות ותחום מוצרי היצירה. מצטער, אניי חייב לסיים, קניות לשישי...:)

    • קרביץ

      זמי בן-חורין, געש, 31/08/12 13:50

      בגדול מסכים עם מס. 1, קרביץ אצלי בתדמית מיושנת, עייפה משהו, טרחנית משהו.
      לא יוצא לי לקנות בקרביץ כי תמיד יש לי את אופיס דיפו יותר קרוב, למרות שאני ממש לא אוהב את אופיס דיפו וחושב שהשירות שלהם בגדול איום ונורא. אז לא מאהבה אני קונה באופיס דיפו.
      ניסיון לא מזמן בקנייה בקרביץ היה לי בחנות הרשת בקניון השרון בנתניה. קיבלתי שירות סביר, החנות לא ממש הייתה מוכנה לפתיחה בשעה תשע, למרות שהיו בה שני עובדים בזמן ההכנות לפתיחה ותור של 3 ממתינים בחוץ.
      הייתי צריך צילומים דחופים לבית המשפט בנתניה, לא הסכימו לפתוח לי את הדלת כמה דקות לפני הפתיחה, אני מבין, אבל אם זו הייתה חנות פרטית, עם שירות אישי, והיו מבחינים בלחץ שלי, והייתי צריך צילומים לבית המשפט ממול, היה בעל החנות מכניס אותי גם לפני הזמן והיה זוכה לנקודות זכות.
      אז בסיכמו של דבר, בתחושה הלא מדעית שלי, הרשת לא ממש מעניינת.
      אולי כדאי לעשות קבוצות מיקוד לברר נקודה זו, האם זה תמהיל המוצרים? עיצוב החנות?אפיקי הפרסום? העיצוב של המודעות? זה יכול להיות תרגיל מעניין להנהלה.

      • התגובות של שניכם מצויינות ומאירות עיניים. בכלל, מנהלים של

        מיי שהוו, 31/08/12 16:36

        רשתות כאלה הם קצת כמו שרי ממשלה:

        הם לא *באמת* מכירים את הלקוחות שלהם ולא באמת מבינים את הרשת שלהם.

        גם לא *באמת* מעניין אותם מה קורה ברשת שלהם כי אם הם ידעו הם יצטרכו לעשות שינויים ולתקן והם לא מעוניינים בזה. הם לא מעוניינים לשמוע מהלקוחות שלהם (זו הסיבה שהם לא מאפשרים ללקוחות ליצור איתם קשר ישירות - הם תמיד מסתירים את כתובת הדוא''ל שלהם) והם לא מעוניינים לדעת מה הם יכולים לשפר.

        במקרה הכי גרוע הרשת תפשוט את הרגל. המנכ''ל הנ''ל יוכל להאשים את השוק ואת כל העולם ואשתו ואז לעבור לנהל את הרשת הבאה.

    • ++ (ל''ת)

      שמעון, 31/08/12 16:57

    • צודק בהחלט (ל''ת)

      ., 31/08/12 17:15

  • 1.

    מה זה?

    ז'קלין קנדי, 31/08/12 13:04

    לא חצה את רף 200 השקלים אז מה אתם רוצים?
    כמה זה עולה -לך- יא גנב? זה מה שחשוב.
    לא יותר מ-50 שקל לתיק. אז למה אתה צריך להרוויח 400 אחוז,תגיד לי יא גנב? למה?

    • אני קונה ב-50 מוכר ב-200

      לא סיימתי תיכון, 31/08/12 19:02

      מה אתם רוצים ממני זה רק 40 אחוז רווח

    • משהו צריך לממן את השכירות בקניון

      כי, 31/08/12 22:58

      את המזגן, ואת העלויות המטורפות של הארנונה ושאר הדברים שאתה מקבל.
      ועדיין להרוויח.

      רציתי להביא משהו מסין, העלות שלו 10 דולר, עלות מכירה בחנות מינימום 50 אחרת אני מפסיד.

    • לז'קלין

      מנשה, 01/09/12 18:50

      תשמרי על פה שלך מה הוא גנב ממך?אל תקני
      בלי שום קשר שהרשת בנהולו מוכרת מחירים יקרים מוכר שמוכר מחיר גבוה נקרא 'יקרן'לא גנב למגיבה מספר 1 תזהרי מהוצאת דיבה .

    • לא ראוי ולא מכובד

      שלמה, 02/09/12 20:14

      אני נמצא בתחום כבר 30 שנה ותיק לא עולה 50 ש''ח .נקודה!!!!!אנחנו מפסידים כסף על התיקים.