• 7.

    רן גפן אתה גנב ....

    שמעון, 28/08/12 11:34

    המו''לים עושקים את תעשיית המוסיקה בארץ ...
    עדיף ליצר קשר ישירות מול חברות התקליטים בחו''ל

  • 6.

    ישראל מייצאת מוסיקאים ולא מוסיקה

    מוסיקאי, 28/08/12 10:04

    הכשרון היהודי למוסיקה, עדיין מתמקד בישראל דווקא במגזר המוסיקה הקלאסית ובשוליים - גם בג'אז. מוסיקת הפופ המזרחי הירוד ( והלא מקורי) שבו אנו מוצפים - אין לה סיכוי ''לייצא'' משהו אלא רק לקהל מהגרים ישראלי מהמגזר המזרחי שמתרכז בניו יורק ובלוס אנג'לס... לעומת זאת, אם תבחנו את השטח היטב, תגלו שנגנים ישראליים מצטיינים בתחום הקלאסי תופסים מקומות בולטים כתזמורות הסימפוניות הגדולות באירופה. כמו כן, סולנים ישראליים ומנצחים - מצליחים היטב בעולם. לעומת זאת - בתחום הרוק והפופ -מסתבר שאין לנו הרבה להציע ולכןנראה לי ש''עידוד'' כספי, הוא בזבוז כסף ככל שהוא נוגע לתחומים אלו.
    מוטב ,לכן, לחזק את החינוך המוסיקאלי הקלאסי בבתי הספר היסודיים ולתת לכשרון היהודי הידוע בתחום זה להתפתח ולהביא בעתיד כבוד לישראל.
    זה יפה שמכון היצוא הישראלי מתעניין ביצוא מוסיקה ישראלית, אבל אני סבור שדווקא משרד החינוך ומשרד האמנויות הם אלו שצריכים להכנס לתמונה בגדול, ולחזק את החינוך המוסיקאלי בבתי הספר היסודיים.

  • 5.

    איזה מוזיקה אפשר לייצא?

    E, 28/08/12 08:19

    מזרחית?, זה כמו ערבית והערבים לא ישמעו מוזיקה ישראלית.
    עברית?, הקהל קטן מידי.

    נשאר רק אנגלית ורוב האמנים די עילגים.

  • 4.

    לשבדיה יש את אבבא

    אלון, 28/08/12 07:44

    לשבדיה יש את אבבא רוקסט אייס אוף בייס מה לנו יש אייל גולן משפ' פרץ עומר אדם אפשר בכלל להשוות בינהם

  • 3.

    200 אלף שקל.. ווואו... (ל''ת)

    גיא, 28/08/12 02:46

  • 2.

    הייתי מציע לקדם את המוזיקאים החרדים, אין לכם מושג איזה מוזיקה מתפחת שם

    מפיק מוזיקלי, 28/08/12 01:38

    ההפקות במגזר החרדי, הם משהו לא מהעולם הזה.
    בכל מה שנוגע למוזיקה הם כמה צעדים מכולם.
    מעבד חרדי אחד הסביר לי שהסיבה היא מכיוון שאין להם הרבה דברים להתפתח בתרבות הם אינם יכולים ללכת להתמקצע בקולנוע או מחול אז כל האומנים שלהם מתעסקים במוזיקה.

    יש שם ים של כשרונות.

  • 1.

    מה זה יעזור אם תמשיכו לקחת לכולם את הזכויות??

    מה זה יעזור אם!!!, 27/08/12 23:16

    נניח ותהיו כמו תאגידי ענק של סוני,קולומביה רקורדס ועוד'. כל אלה עושות את הרווחים שלהם על הזמרים .חברות ההפצה לא משאירות לזמר כלום מהרווחים. ורק זמרים ענקיים מרווחים סכום סביר.
    ושוב לגבי המלחינים שאמורים לקבל 50 אחוז שזה בעצם שותפות עם הזמר שזה בעצם רבע כי חברת הפבלישין מקבלת את מרבית הרווחים ואף יותר.
    בדר''כ בסוף הזמרים כבולים לחברות ההפצה שחתומים דרכם ואין להם דרך לתמרן בתעשייה