• 28.

    רק בישראל מתייגים אדם לפי דתיותו ולא לפי מידותיו ואיכויותיו

    ישראל ישראלי, 28/08/12 12:39

    ובכן, חשוכים ובורים ואלה שמשתמשים במונח ''כולנו יהודים'' : אני יהודי כי אמי יהודיה ולא בחרתי בדת הזאת . אני חילוני שלא מאמין באלוהים אבל מאמין באדם , בזכותו לחיות לפי דרכו ואמונתו, לעבוד, להתפרנס, להתחתן, להיות מאושר,וחופשי. עבורי האדם הוא ערך עליון ולא האדמה. האדם - בלי קשר לצבעו, מוצאו , מינו ודתו. המוטו שלי ''חייה ותן לחיות''. אבל בישראל אנשים בשמלה או בקפוטה וזקן קובעים את גורלך מרגע לידתך עד מוחך ומחליטים מה מותר לך לאכול ומה אסור , מכניסים כמויות אדירות של מלח לבשרים ומרעילים אותך, סוגרים לך חנויות ובתי עסק בשבתות ובחגים, בימי הצום שלהם אתה מחוייב ''להתאבל'' אם אתה רוצה ואם לאו. סוגרים לך כבישים, מדירים נשים, יורקים על ילדות, מפלים עדות עם עור שחום, מכבסים את הכביסה המלוכלכת בבית פנימה ועבריינים קשים מסתובבים ברחובות באין מפריע. והכל בשמו של אלוהים שלא ראו מעולם ולא שמעו, ואם הוא קיים אין ספק שהיה מקיא אותם מקירבו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.6.29
  • 27.

    ליכוד---וחרדים.---קיצוני הימין ורבניהם. הם הסרטן הממאיר בלב המדינה (ל''ת)

    ישראלי שפוי, 27/08/12 14:38


    דווח על תגובה זו

    IP: 46.117.119.66
  • 26.

    תפסיקו כבר ***כולנו יהודים ***חרידים וחילוניים

    אפרים, 27/08/12 14:32

    בושה איך שיורדים אחד על השני לא משנה מי מגיע לשכונה העיקר שיהיו יהודים.
    אני תושב שכ' גני יער וממש לא נעים לי לגור עם הבני דודי.יהודים יקרים תחבקו אחד את השני במקום לדבר לשון הרע.אני אוהב את כל היהודים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 147.236.38.178
    • יהודי חילוני ויהודי חרדי לא יכולים לחיות יחדיו

      שלומי, 19/09/12 01:14

      עם כל הבולשיט הזה של האחדות , דבר עם אחיך החרדים ותגיד להם שיפסיקו להתבודד בקהילות פרטיות ויתחילו להתחבר לעם, גם שירות צבאי ונשיאה בנטל בתעסוקה לא תזיק

      דווח על תגובה זו

      IP: 87.69.152.77
  • 25.

    השיטה של החרדים היא פשוטה

    לודאי, 27/08/12 10:47

    נותנים לדתיים להקים גרעין תורני, לחזק את המקום, להצמיח ולהעלות את המחירים. וכשהכל מוכן לבוא, לקנות, להשתלט ולגרש את כל מי שלא בדיוק כמוהם

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.150.79.14
    • הכל דבש

      בית ספר רבותי בית ספר:-) :-), 19/02/13 15:15

      אם כך הם לא אוכלוסיה חלשה הם חזקים מאוד ואת צודקת :-) :-) מצויין ללוד היא תהפוך לחרדית וסוף סוף המחירים יעלו ומי שלא מתאים לו יהיה לו מספיק כסף לעבור לעיר לא כושלת אז מה רע טוב לכולם:-) :-)

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.65.10.152
  • 24.

    כולם צריכים דיור

    אני, 27/08/12 10:26

    אני רק מוטרדת האם מישהו דאג שהעמותה תוכל לרכוש יותר ממחצית מהדירות הפנויות ומהיכן יש להם כאלה סכומים

    חבל שצריך להקים שכונות במיוחד בשביל חרדים, כולנו צריכים לחיות יחד

    דווח על תגובה זו

    IP: 195.62.30.20
  • 23.

    לא רק בלוד. בכול הארץ. הדירות לזוגות צעירים ומשפרי דיור נמסרים לחרדים

    להשכלה כללית !, 27/08/12 08:55

    הכול הונאה ובלופים נוסח נתניהו & ש''ס .
    מכריזים על דיור ברי השגה ולזוגות צעירים. בפועל הדירות מועברות לחרדים בתנאים משופרים וכמעט חצי חינם ובתוספת מענקים לאברכי הישיבות אוכלי החינם ומשטמטים משרות צבאי .
    ואם תבדקו את העניין תיווכחו שזה קורה בכול הארץ .ובמבחן התוצאה: נתניהו משלם אתנן ביד רחבה לחרדים על חשבון אזרחי המדינה היצרניים משלמי המסים ומשרתי המילואים..

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.117.119.66
  • 22.

    תלמדו מיבנה וממזכרת-בתיה. גוש גדול של כוח מבוסס מבחוץ יזניק את היישוב (ל''ת)

    איה, 27/08/12 08:52


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.186.56.199
  • 21.

    בפעם האחרונה שבדקתי, החרדים הם גם אזרחי המדינה (ל''ת)

    י, 27/08/12 08:33


    דווח על תגובה זו

    IP: 80.74.101.16
  • 20.

    למה זה פתרון מעולה להעביר את רוב חרדי בני ברק ללוד וכך לפנות את המרכז.

    פתרון מועיל להעביר חרדים לפרפריה מהמרכז!!!!!!!, 27/08/12 08:32

    תכלס חבל שחרדים תופסים כל כך הרבה מקום במרכז הארץ במילא הם לא עובדים ולא משרתים הכי מתאים שיהיו בצפון או דרום צריכים להקים תוכנית לפינוי בני ברק מחרדים והעברתם לאזורים אחרים .....ככה חילונים שבימלא סוחבים את החרדים על גבם יהיו קרובים יותר למקומות עבודה שלהם

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.69.132.255
    • קורא הרבה עיתונים אתה אהה

      :-) :-), 19/02/13 15:20

      הם עובדים ומכניסים תפסיק להסית וגם מבוססים יותר מהרבה חילונים עובדה כל מי שמתחתן דירה :-) :-) אז אל תשמיץ..הם יותר צנועים ולא חסר מליונרים איפוא שיש יהודים..ידוע..

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.65.10.152
  • 19.

    אם רק הייתם יודעים כמה מכרזים שמיועדים לציבור הדתי משרד השיכון משווק..

    חד, 27/08/12 08:28

    לא מאמינים? תבדקו במודיעין עילית, בית שמש, ביתר עילית - מאות יחידות דיור שבהגדרה מיועדות לציבור דתי ובסבסוד של המדינה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 213.8.128.245
  • 18.

    הבעיה היא חרדים בשכונה שאמורה להצמיח את לוד

    הבנת הנקרא, 27/08/12 08:18

    והחרדים כנראה לא יצמיחו אותה. ציטוט מהכתבה:''אין עוררין על תפקידה של הממשלה לדאוג לפתרונות דיור לאוכלוסייה החרדית. השאלה היא אם היה נכון לתת יד לתהליך שבו שכונה שהיתה אמורה למשוך אוכלוסייה חזקה הפכה בשיתוף פעולה של כל משרדי הממשלה לריכוז של אוכלוסייה חרדית''.
    כל מי שמתלהם על גזענות שיבדוק האם יש לו תשובה על השאלה הזאת?
    אני יוצא מנקודת הנחה שהחרדים זה לא אוכלוסיה חזקה. אם מישהו חושב אחרת שיינמק מדוע.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.167.192
    • הרוב שם אמריקאים מבוססים..

      ראה ירושלים שכונת שמואל הנביא., 19/02/13 15:23

      דווקא הכי טוב חרדים,ישר המחירים בלוד יקפצו..

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.65.10.152
  • 17.

    אממממ.... חרדים לא יכולים להיות זוגות צעירים ומשפרי דיור?

    זוהר, 27/08/12 07:59

    תשנו את המילה ''חרדים'' ל-''ערבים'' בכתבה, ותקראו אותה שוב.
    נראה אותכם מסיימים אותה בלי לצעוק ''גזענות'' (ומסיבה טובה).
    ''הדירות נמכרו לערבים במקום למשפרי דיור''

    דווח על תגובה זו

    IP: 80.179.125.66
  • 16.

    מה לא בסדר? התפילות של הדוסים יצילו את לוד. מי צריך ארנונה כשיש אלוהים (ל''ת)

    רחל, 27/08/12 06:04


    דווח על תגובה זו

    IP: 209.6.135.137
  • 15.

    שלום לכם אנטישמים חילוניים!

    חרדי, 27/08/12 00:02

    תזכרו טוב טוב מה שאני אומר לכם,
    החרדים הם אזרחים שווי זכויות.
    תזהרו בדבריכם, כי בעוד שנים לא רבות אנחנו נהייה הרוב במדינה הזו, ואז נחזיר לכם כגמולכם.
    בכל עיר במדינה יש חרדים ויהיו בשנים הקרובות יותר ויותר חרדים. הסיבה לכך היא פשוטה: לפני שהציונים הגיעו לארץ החרדים כבר היו פה. בירושלים, בטבריה בצפת ועוד. אתם כבשתם את הארץ מידינו, חשבתם שלא נכבוש אותה בחזרה???

    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.37.232
    • פחחחחחחחחחחח שווי זכויות ?????????

      חילוני, 27/08/12 01:10

      ומה עם שווי חובות ??????????
      נו , ואנחנו שואלים את עצמנו למה שונאים אותנו היהודים האמיתיים בכל העולם ? בגלל כתות מניפולטיביות אשר אימצו את היהדות...
      חרדי יקר , מקור שמך הוא חרד...ירא...מפחד...
      ממה עם לא ממותו של הנשא שלך ?
      כשאנחנו נחדול (החילונים) ....מה יהא עליך ועל שכמותך ? כל עיר שהגעתם אליה מיידית ירדה בכל המדדים האפשריים למעט אולי מדד השחיתות והאמונה באלוהים שלכם...העיר מדדה , וקורסת....ואז אתם עוזבים ועושים אותו דבר לעיר הבאה....כובשים , בוזזים ומשמידים.....
      ''בתחבולות תעשה לך מלחמה'' שאפו.....

      דווח על תגובה זו

      IP: 46.120.111.207
      • אתה ברצינות לא שם לב שאתה מצטט את ''מיין קאמפ''?

        אני, 27/08/12 08:01

        ''כל מקום שהיהודים מגיעים עליו מתדרדר ואז היהודים עוברים למקום חדש'' (תרגום מזכרון).

        דווח על תגובה זו

        IP: 80.179.125.66
      • אתם עם כל הצבא רק הרסתם .. (ל''ת)

        הגיע זמן שאנו ננהל את המדינה, 19/02/13 16:07


        דווח על תגובה זו

        IP: 85.65.10.152
      • אתם עם כל הצבא רק הרסתם .. (ל''ת)

        הגיע זמן שאנו ננהל את המדינה, 19/02/13 16:44


        דווח על תגובה זו

        IP: 85.65.10.152
    • ביום שתהיו רוב, הזכות היחידה שתהיה לכולנו היא הזכות לנבור בזבל (ל''ת)

      הפותר נכונה, 27/08/12 02:56


      דווח על תגובה זו

      IP: 85.180.0.196
    • אתה מבלבל מושגים...

      חיים, 27/08/12 08:15

      בדרך כלל אנטישמי פרושו אנטי-יהודי.
      אבל אתם לא יהודים. אתם עובדי אלילים ממוצא יהודי.
      אתה, בעקיפין, מנכס לך את המושג יהודי. כאילו שאתה יהודי והשאר גויים. זהו שלא. אתה עובד אלילים והשאר יהודים.

      מי כאן אנטישמי? אולי אתה....

      דווח על תגובה זו

      IP: 89.139.59.219
  • 14.

    טוב מישהו בכל זאת צריך לגור שם שלא תהיה הגירה שלילית

    חילוני, 26/08/12 23:48

    ליבי על יתר הזכאים שאינם חרדים ואין בידם התאגדות שיכולה לרכוש מספר רב של דירות.
    אומנם יש הרבה חסרונות בעיר הזאת אבל הייתי שמח אילו היו נכנסים זכאים וזוגות צעירים שיכולים לתרום ולא רק להיות עול...

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.160.228.230
    • 1

      אלי, 13/09/12 13:27

      אני דייר בגני יער ואני חילוני ונוסע בשבת ואני לא רוצה שיגבילו אותי במה שאני עושה אם זה לשמוע מוזיקה או לנסוע ברכב לים בשבת או בחגים .
      אין לי בעיה עם הציבור הדתי רק שישמרו את זה אצלם בבית כי הרחוב הוא של כולם
      ובאמת חבל שלא נותנים לנו הציבור שגדל בתוך לוד ונולד שם זוכת ראשונים לבנות בית בעיר שאנחנו אוהבים

      פשוט שחיתות של מדינה שאין לה אלוהים חוץ מהשטר של הדולר

      דווח על תגובה זו

      IP: 212.143.101.233
      • לוד וכל ארץ ישראל תהיה חרדית.:-)

        אתה לא רוצה בכיין:-) :-), 19/02/13 15:54

        קנה כרטיס בכיוון אחד ..וטוב שעה אחת קודם נסתדר בלעדיכם הרבה יותר טוב..כי גם גם ככה אתם לא מבינים כלום..

        דווח על תגובה זו

        IP: 85.65.10.152
  • 13.

    עכשיו הטפילים גם לוקחים לנו את הדירות גועל נפש

    אלירן, 26/08/12 22:53

    .

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.215.18
  • 12.

    אז איפה רציתם שהם יגורו? הכי את ללוד עוזב כל מי שרק יכול

    שפויה, 26/08/12 21:56

    בעיקר למודיעין, אז סוף סוף יש יהודים טובים - לא ערבים ולא עבריינים, שבאים לעיר הזאת.
    מעריב אנטישמים!

    דווח על תגובה זו

    IP: 95.86.109.90
  • 11.

    פתאום נזכרתם? עד עכשיו רק ערבים ועבריינים רצו לגור שם (ל''ת)

    אחת שיודעת, 26/08/12 21:09


    דווח על תגובה זו

    IP: 95.86.67.220
  • 10.

    בטח לאריאל אטיאס יש יד בדבר.. (ל''ת)

    נבו, 26/08/12 20:35


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.176.236.185
  • 9.

    דווקא חרדים בלוד זה טוב.

    שמרן, 26/08/12 20:35

    בבית שמש הם הבריחו את כל החילונים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.15.41
  • 8.

    למה לא תספרי גם שאחיסמך ממש לא חלק מלוד? (ל''ת)

    שכביש מאד ראשי חוצץ?, 26/08/12 20:32


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.61.215
  • 7.

    תמיד אותה שיטה, נכנסים בשקט ודורשים שינוי השכונה לחרדית.

    חילוני לוחם, 26/08/12 20:06

    מי שרוצה להלחם בכך צריך למנוע התאמות הסביבה לחיים של השטיבל. פארקים ציבוריים ללא כללי ''צניעות'' אזורי מסחר בשבת, איסור עירוב מהודר, איסור היתרי בנייה מיוחדים של מרפסות שבת ומעליות שבת...

    דווח על תגובה זו

    IP: 199.203.176.50
  • 6.

    כל מי שצעיר וכשיר חייב להגר מכאן.אין מה לחפש פה.

    אלכס, 26/08/12 20:01

    המדינה הזו נמכרה לחרדים ומתנחלים.כל השאר,לכו לחפש את החברים שלכם..

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.113.209
    • אין מה לחפש פה

      ידידיה, 27/08/12 00:12

      אתה צודק לחלוטין!מדוע אינך מהגר מכאן?
      ארץ ישראל ניתנה לעם ישראל בתנאים מסוימים. מי שלא עומד בתנאים אכן אין לו מה לחפש כאן. לונדון פריז ולוס אנגלס ממתינות לך.

      דווח על תגובה זו

      IP: 93.173.9.180
  • 5.

    כמובן שלחרדים אין זכות קיום ואסור להם לגור בשום מקום

    אלון, 26/08/12 19:57

    ואיפה שהם גרים המקום שוקע וחוזר אחורה בזמן.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.98.46
    • שלא יתחתנו בגיל 18 ויביאו 15 ילדים

      איש בלי פאות, 26/08/12 20:37

      אף אחד לא צריך לפרנס את הפרזיטים האלה . נראה אותם קונים שכונות שלמות בניו יורק, פריז או לונדון . נראה אותם לא עובדים ונופלים על האוכלוסיה המקומית. הם לא מעיזים לעשות את זה שם. אז שלא יעשו את זה גם כאן. יש להם ערים שלמות שנבנו עבורם . למה לא בונים עיר לחילונים בלבד?

      דווח על תגובה זו

      IP: 77.125.6.29
    • חתיכת אדיוט אנטישמי (ל''ת)

      חרדי, 27/08/12 00:03


      דווח על תגובה זו

      IP: 217.132.37.232
  • 4.

    החרדים אסון קיומי !!! (ל''ת)

    גלי, 26/08/12 19:56


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.94.191.152
    • החילוניים הרסו את העם והמוסר

      חרדי, 27/08/12 00:06

      שתוק הדיוט, אתם תטיפו לנו מוסר?
      אתם שהנשים שלכם הולכות חצי ערומות ברחובות?
      מי שאסון קיומי למוסר של המדינה זה אתם החילוניים ובמיוחד השמאלנים, בקרוב אתם בכלל תתבוללו ומי שישאר יהודי זה רק אנחנו.

      דווח על תגובה זו

      IP: 217.132.37.232
      • לא תחליט עלי ועל אלוהיי

        חילוני, 27/08/12 01:14

        אני יישאר יהודי , ולא אתה או מי מחצר רבך תחליטו מי יהודי....אתם פה בגלל זיקה לכסף...לאמונה אין שום נקודות פה...ורק שתדע שלאלוהים של החילונים יש יותר גדול !

        דווח על תגובה זו

        IP: 46.120.111.207
        • אתה נשמע מפוחד ..יהודי כמוך בסכנת התבוללות,. (ל''ת)

          אתה רציני ??, 19/02/13 16:48


          דווח על תגובה זו

          IP: 85.65.10.152
  • 3.

    כל זמן שהדוסים יהיו בקואליציה הם ישלטו על משרד השיכון ומשרד הפנים (ל''ת)

    נח נח נחנח, 26/08/12 19:52


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.6.29
    • גם שהם לא בקואליציה עדיין יש הקצבות לישיבות וכוללים

      שמרן, 26/08/12 20:36

      וקיצבאות ילדים. צריך לנתק את הקשר הטמא עם החרדים לחלוטין.

      דווח על תגובה זו

      IP: 93.172.15.41
  • 2.

    אנטישמיות יהודית

    אחד העם, 26/08/12 19:47

    מדובר בשטחים שאף אחד לא ירק על זה בגלל הערבים, רק החרדים הסכימו לקחת את זה כי אין להם היכן לגור.

    היה מכרזים החרדים רכשו את הקרקעות, ו''פתאום'' נזכרתם??? בושה

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.158.204
    • אחד העם לא ידוע בחוכמה יתרה (ל''ת)

      נא להתעלם ממנו, 26/08/12 20:01


      דווח על תגובה זו

      IP: 77.125.6.29
      • כדאי שתדייק: אחד העם והאיש שמסתתר מאחורי הניק/ים לא ניחן בחוכמה (ל''ת)

        זאת אני, 27/08/12 11:07


        דווח על תגובה זו

        IP: 77.125.6.29
    • איך חילוקי דיעות הם אנטישמיות ? אתה רוצה שנשתוק למראה ההשתוללות

      שמרן, 26/08/12 20:39

      של החרדים?

      דווח על תגובה זו

      IP: 93.172.15.41
    • יהודית??? החילוניים באו מהערב רב, הם בכלל לא יהודים! (ל''ת)

      איש, 27/08/12 00:11


      דווח על תגובה זו

      IP: 217.132.37.232
    • בדיוק הפוך. רק שם אין ערבים.

      לדואי, 27/08/12 08:20

      ולכן זה המקום היחיד בלוד שהם מוכנים לגור בו.

      דווח על תגובה זו

      IP: 109.186.57.134
  • 1.

    הוי לוזרים וחדלי אישים

    שאולי, 26/08/12 19:33

    הפסדנו את המדינה ולא רק את לוד וירושלים ובית שמש וחדרה ופתח תקוה ורחובות וראשון לציון ואשדוד וטבריה ומגדל העמק ועפולה ועוד. כל חלקה חילונית נכבשת בידי חרדים לא פרודוקטיבים, עניים ופרימיטיביים, ואנחנו הרוב החילוני נסוגים ומסתגרים בתוך חלקת אלוהים הקטנה שלנו. המיעוט החרדי מתרבה מכרסם ונוגס ואנחנו ממשיכים לאכול ולשתות ולהתהולל כאילו אין מחר ,והקרקע בינתיים נשמטת מתחת לרגלינו.
    בא לי לבכות כשאני קורא שהחרדים מקבלים פטור גורף מארנונה . אני זועם כששר השיכון מגלגל עיניים לשמיים ומכריז שהנה הנה הוא מפשיר עוד כמה אלפי יחידות דיור. אבל איפה? באיזורים חרדיים. ואפילו לצאת לרחובות ולמחות בזעקה גדולה אנחנו לא יוצאים.
    אז אולי כל זה מגיע לנו.כי מי שלא נלחם לא מנצח.

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.6.29
    • טול קורה מבין עיניך

      חגי, 26/08/12 20:01

      איפה אתה רוצה שחרדים יגורו ? בים ? לפי סגנון התגובה כנראה שכן ... מה לעשות אבל גם לציבור החרדי מגיע לגור במקום כלשהו ואיפה שזה לא יהיה תמיד יגיע החכמולוג התורן ויגיד שהמדובר בהשתלטות חרדית על אותו מקום ולא משנה היכן זה יהיה (למען ההגינות יודגש כי אני דתי לאומי ומתגורר בסמיכות ללוד)

      דווח על תגובה זו

      IP: 95.86.73.91
    • חרדים פרימיטיביים?????

      חרדי, 27/08/12 00:09

      מי מדבר פה? חתיכת הדיוט!!!
      חרדים שתשעים אחוז מהם לומדים תלמוד בישיבה הם פרימיטיביים?
      אני חושב שהחילוניים שכל התרבות שלהם היא של עירום וזנות, וכל החיים שלהם מסתובבים סביב נושא המין הם הטיפוסים השטוחים, הריקניים, חסרי התוכן והמשמעות!!
      בושה! תתביישו ותחזרו בתשובה לפני שאתם מעיזים לפתוח את הפה הגס שלכם על חרדים.

      דווח על תגובה זו

      IP: 217.132.37.232
      • כן , פרימיטיבים!

        רני, 27/08/12 01:47

        מי שמאמין בחבר דימיוני, מדקדק בכל מיני ריטואלים שמשמעותם המקורית מזמן פסה מן העולם, לובש ביגוד שהיה נפוץ בפולין במאה ה-18 ולא יודע דבר וחצי דבר על תרבויות אחרות, הסטוריה, מדע וטכנולוגיה הוא פרימיבי, וגם בור.

        דווח על תגובה זו

        IP: 89.139.223.212
      • לצערנו כן החרדים בורים! למעט התורה -אינם יודעים דבר.

        אזרח, דתי ,ימני ,סוציליסט,{ רק לא ביבי...(-: }, 27/08/12 06:49

        זנות ועירום אינם הבסיס התרבותי וההויה בכלל של החילוני.
        חבל שחשיבתך סטיגמטית ושלילית .
        אתה מתבצר באוהלה של תורה והיא מישען קנה רצוץ- לחיים ולהיתפתחות האדם.
        עובדה היא שרובכם פרזיטים,גוזלים ומרמים ,גונבים כמה שאפשר את המדינה ואת אחיכם.
        האם התורה מתירה זאת? לא!

        כולנו יהודים באותה מידה.העיסוק האופססבי בתורה היא מנוף פוליטי חברתי לגזל כלכלי בלבד.זה לא לשם שמים-כלל.

        תיפרוץ מילחמת אחים - לכם יש את האחריות המלאה למצב שיצרתם.
        בתורה לא קיים צידוק להתנהלותכם .העברינית,היא רק כסות דלה להתבדלותכם .

        דווח על תגובה זו

        IP: 193.37.128.47
        • היהדות כבר מזמן הפכה לכת סהרורית. (ל''ת)

          שמרן, 27/08/12 09:30


          דווח על תגובה זו

          IP: 93.172.57.69
    • רק מהפיכה אלימה תביא לשינוי במדינה המפגרת הזו.

      שמרן, 27/08/12 09:28

      מדינה מנוהלת בחוסר היגיון משווע.

      דווח על תגובה זו

      IP: 93.172.57.69
    • תשמור שבת ותפסיק להתמרמר אולי גם תצליח לך תדע..

      אתה רואה ד אוהב אותנו:-) :-), 19/02/13 16:02

      אנחנו מועטים וכבר שולטים בכם ביד רמה מי הפרימיטביים אהה..מעניין למה..זה רק עניין של זמן..וסוף סוף ננהל את המדינה כמו שצריך ..ולא כמו חבורת האהבלים שלכם..וגם יהיה שלום במזרח התיכון..כי רק אנחנו יודעים איך לעשות זאת ..אתם נכשלתם במשימה..צבא נשכיר מחו"ל..גם ארנונה ומיסים לא תצטרך לשלם..כי זה יהיה ראש אחר..:-) יום טוב לך..נגמר לך הטישו..

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.65.10.152