• 188.

    אם יהיה גרעין איראני לא ישאר ממי לקחת מע''מ

    דוד, 18/08/12 16:14

    תבוסתנות בלתי נסבלת!

  • 187.

    מה זה משנה, כולנו נמות. אנחנו פוסעים לתקופה של פוסט-ישראל. (ל''ת)

    ירון, 15/08/12 19:09

  • 186.

    כסף

    שימי, 14/08/12 01:09

    עדיף למות

  • 185.

    אם

    moshe, 14/08/12 00:51

    אט אתם חושבים שהאירנים לא מסוגלים
    לשלןח פצצה אתום אלינם ,אז אתם טועים:
    זה החלום המתוק שלהם

  • 184.

    גם בגרמניה ופולין נשארו עצמות יהודים שלא רצו להפסיד כסף

    טוביה רינדה, 13/08/12 18:26

    קודם לקחו להם כסף אחר כך את הכבוד וצלם
    האדם ולבסוף גם את החיים.

    כנראה שצדק מושה בפרשת עגל הזהב וכנראה ששלושת אלפים שנה אחר כך עם שואה באמצע
    דבר לא השתנה

    כשאפגש עם אלוהים ונשוחח אסביר לו כי התבשיל הזה שנקרא לנסות להפוך ''ערב רב'' לעם לא כל כך הצליח.

    גם מכיני הדרכונים הזרים - אל תדאגו כשלא תהיה עיר המקלט שנקראת ישראל ישמידו אתכם בכל מקום בו תמצאו.. אבל העיקר שהבורסה לא תיפול.. שנית מצדה כן תיפול

  • 183.

    ומה ההשלכות של פצצה גרעינית בידי איראן???????? (ל''ת)

    יהודה, 13/08/12 16:18

  • 182.

    הייתי רוצה להגר לנורווגיה, שוודיה, או פינלנד (ל''ת)

    אבל הם לא יקבלו אותי שם..., 13/08/12 15:13

  • 181.

    חדל קשקשת ברשת, (ל''ת)

    בן צור, 13/08/12 03:37

  • 180.

    צודק. חבל שלא תקפנו באיראן יותר מוקדם! (ל''ת)

    החכם עיניו בראשו, 13/08/12 01:02

  • 179.

    צודק. חבל שלא תקפנו באיראן יותר מוקדם! (ל''ת)

    החכם עיניו בראשו, 13/08/12 01:02

  • 178.

    הז נירא גם הכלכלה יהיה לנו

    נכון אם אירן תירה לנו...., 12/08/12 22:41

    כה או כה הכלכלכלה תפגה נו תפסיקו הברדק

  • 177.

    ביבי אני חוזר ואומר: תפסיק לפתח את הגרעין האירני!

    אלון, 12/08/12 21:44

    או שבעצם האירנים מפתחים את הגרעין?

  • 176.

    צודק! טוב לחיות עם איום של אייתולות פסיכים עם היד על השלטר, מאשר לוותר (ל''ת)

    על עוד כמה מכנסיים והופעה של ארצי בקיסריה, 12/08/12 21:14

    • ביבי לא איאטולה פסיכי ! הוא משלנו! (ל''ת)

      ', 13/08/12 03:22

  • 175.

    וכמה תעלה פצצה אטומית במרכז הארץ? (ל''ת)

    שפוי, 12/08/12 20:00

  • 174.

    חכו לארה''ב התקיפה בדרך בדצמבר בין 12/12/12 ל31/12/12

    יועץ אסטרטגי, 12/08/12 19:41

    ביבי יעשה טעות ענקית עם יתקוף לבד ביבי יגרום למחיקת ישראל וזה לא מה שאתם רוצים
    ביבי זו לא השערה אלה גישוש ממקורות אמינים

    • 12/12/12 יוצא כ''ח בכסליו...נר רביעי של חנוכה...חג הניסים (ל''ת)

      אחלה תאריך, 13/08/12 04:59

  • 173.

    לכתב-הכתבה שלך נועדה ליצור אפקט פסיכולוגי כדי למנוע תקיפה באיראן? שכן

    אמ, 12/08/12 18:48

    למה בכתבה אין כל התייחסות להישגים של התקפה באיראן - מכל הבחינות, בטחונית, כלכלית וכו'.
    ואיך האיומים שבכתבה, שגם אם יתממשו, יהיו זמניים - איך הם משתווים לאיום עלישראל כשלאיראן תהיה פצצה גרעינית?

  • 172.

    הכותב מתקשה....

    יעלי, 12/08/12 18:16

    להסתיר שהוא קודם ירה את החץ(מתנגד לתקיפה באירן) ואח''כ מסמן את העיגולים(מסביר מדוע זה רע, אם זה קשור לתקיפה ואם לאו)

  • 171.

    שכחת לכתוב על הנזק העצום שיגרם לשמים

    חרדי לדבר השם, 12/08/12 17:51

    הדבק שמחבר את השמים למקומם כבר זקן, כמעט בן 6,000 שנים. סידרת פיצוצים עלולה לגרום לקריסת השמים ולנפילתם עלינו!
    האלטרנטיבה פחות גרועה. פיצוץ גרעיני אחד בתל-אביב...והלכה מערכת העיתון שלא מתבייש לתת במה לתועמלן כל כך פשוט וזול.

    • אין עליך חרדי (ל''ת)

      אחד העם, 13/08/12 10:43

  • 170.

    לבדוק מי משלם עבור הכתבות האלה!!

    אזרחי1, 12/08/12 17:34

    יש ריבוי של כתבות אימה גם בערוצים אחרים
    מישהו משלם עבור הכתבות- לבדוק מי!

    נכון יש טילים לאויבים

    עדין אין לטילים ראש נפץ גרעיני

    רוצים להזיז את חיפה למקום אחר??

    נכון להתגונן נגד ההתחמשות הגרעינית של אירן עולה כסף, הרבה כסף.
    לא שמעתי הצעה קונסטרוקטיבית שלא עולה כסף איך למנוע מאירן נשק גרעיני

  • 169.

    לא קשור לתקיפה אלא לסיבתה - ממדינה תחת איום גרעיני המשקיעים בורחים (ל''ת)

    אמיר ש, 12/08/12 17:27

  • 168.

    כתבה מגמתית עם נבואת זעם של כתב אנטי ביבי. זו אינה אקטואליה, זו דעה (ל''ת)

    לפלף, 12/08/12 17:10

  • 167.

    If Israel will NOT attack than they will take a bigger chance of loosi

    Dan, 12/08/12 16:51

    Loosing everything they build in the last 64 years and that will be more devistating than if Israel will destroy iranian nuke sites. The world will thank israel later as they did with Iraq attack in 1981.

  • 166.

    הכלכלה

    אלי שטרית, 12/08/12 16:36

    הרי כל הכותבים נגד לא דואגים לעם הם שונאים את ביבי ופוחדים שהמהלך של הפצצה יצליח והוא יצליח בעזרת השם משום שביבי וברק לא טיפשים שניהם לא יתקפו סתם הם לבטח בדקו עם הצותות שלהם את כל האפשריות וגם הכותבים למינהם יודעים זאת ראו את שמעון הרס שהתנגד להפצצה בעירק הוא ידע שזה יצליח ויסתום עליו את הגולל

    • בשבילם גם אם אוזבקיסטן תפציץ את טורקמניסטן ביבי אשם

      יהב, 12/08/12 20:56

      לא זכור לי בהסטוריה שלנו מנהיג שהלך נגד דעת הרוב לפני בחירות. נתניהו הוכיח בכהונה הנוכחית שהוא קורץ מהחומר של המנהיגים הגדולים.

  • 165.

    ואיראן גרעינית תביא לפריחה ושגשוג בישראל.

    מניש, 12/08/12 16:22

    הישראלים יצאו במחולות לרחובות וכנ''ל מיליוני התיירים שיזרמו לארץ.המשקיעים יעמדו בתור להשקיע כאן.

  • 164.

    איזה בליץ של החבורה הימנית חחחחח אלוהים ישמור

    תקיפה ישראלית באיראן הסוכריה הכי מתוקה שלהם......., 12/08/12 15:21

    מפחדים שיקחו להם..
    חיים בפנטזיה שישראל סופרמן

    כמה טפשים אפשר להיות..

    • גם אם איראן לא תשתמש בנשק האטומי אכלנו אותה

      ימני מהחבורה, 12/08/12 20:50

      האם היית פותח מפעל או עסק במדינה שנמצאת באיום קיומי ממשי? אני בספק גדול.....

      עלינו לקחת את גורלינו בידינו כי:
      1. ארה''ב ואירופה בחובות עצומים והסיכוי שיתקפו קטן.
      2. כמו שנאמר בכתבה, מחיר הנפט יקפוץ בעשרות אחוזים ואף מנהיג מערבי לא יעז לקחת את הסיכון הזה.
      3. חיל האוויר שלנו מתאמן כבר שנים למתקפה הזאת ובידיו האפשרות לחולל נזק אדיר כל עוד זה יהיה בתקופה הקרובה.
      4. לפני 75 שנה אף אחד לא בא לעזרתינו...

    • הם מגיבים בתשלום, אל תתרגש (ל''ת)

      ד, 13/08/12 03:23

  • 163.

    אני כבר לא יכול לחכות....מתי מתחילה החגיגה(מילחמה)???? (ל''ת)

    רוני, 12/08/12 14:35

  • 162.

    ביבי יעשה מלחמה בשביל להוריד לדפני את מחיר הדירה

    ......, 12/08/12 14:33

    אבל גם במלחמה המחירים לא ירדו
    כי ליותר אנשים לא יהיה דירות לכן יהיה ביקוש יותר גדול

  • 161.

    יהודים עדיין בגלות.....

    הרשלה, 12/08/12 14:28

    תתעוררו וצאו מהגלות , גם בתקופות אחרות להבדיל היהודים סמכו על המזל שיציל אותם מהגוי שהרג והשמיד אותם..... לא צריך לפחד בשכונה שבה אנו גרים אם לא נפתור את הבעיות שלנו בשפה שכולם מבינים נכחד!
    כשתהיה פצצה גרעינית למשוגעים ממזרח מי שיכול לברוח מכאן או למלט את ילדיו יעשה זאת ומכיוון שכך הוא עושה את הכל כדי לדחות את העימות הבלתי נמנע ! אנחנו שאין בדעתנו לעזוב כי אין לנו לאן ונישאר בכל מקרה ,מוכנים לשלם את המחיר כדי לא לחיות תחת איום גרעיני!

  • 160.

    העם הזה כבר עבר תקופות יותר קשות (ל''ת)

    1, 12/08/12 13:59

  • 159.

    קבוצה ימנית חובבת מלחמה בכל מקרה ומצב -------------- (ל''ת)

    מציפה כאן בלי הכרה, 12/08/12 13:55

    • עד היום כל המילחמות פרט לאחת,ממשלות שמאל (ל''ת)

      מי, 12/08/12 19:16

  • 158.

    צריך לעשות הסכם/חוזה עם ארה''ב כולל ערבויות וערבים

    אני, 12/08/12 13:54

    שארה''ב תתחייב לתקוף את אירן בתנאי שישראל לא תתקוף כעת.

  • 157.

    דווקא חכם

    ניראה לי טוב, 12/08/12 13:53

    יפציצו את הבנק ואז כל החובות שלי יעלמו.
    מה אתה דפוק????
    אתה יודע כמה עולה לשקם נזקים של פצצת אטום???

  • 156.

    יהודה שרוני

    נבו, 12/08/12 13:26

    למה אתה מפיץ פניקה בציבור? אם אתה בחרדות תשתה קלונקס ידידי.

  • 155.

    כסף כסף כסף-חיים (ל''ת)

    מה שווה יותר, 12/08/12 13:22

  • 154.

    ועל מי יש לנו להישען? על אבינו שבשמיים! (ל''ת)

    אל דאגה!, 12/08/12 13:20

  • 153.

    מפחידים את הילידים עם סיפורי ה-boogeyman, ובאותו הזמן שודדים אותם.

    EXTRA-שמאל , 12/08/12 13:18

    בבונים ישארו תמיד בבונים.

  • 152.

    תקיפה ישראלית באיראן = מגלומניה חסרת אחריות_______ ! (ל''ת)

    המטרה לא תושג-רק תוצאות והשלכות הרסניות, 12/08/12 13:11

  • 151.

    אם נתקוף ישראל תהיה המדינה הנערצת ביותר בתבל (ל''ת)

    כולם ירצו להשקיע כאן, 12/08/12 13:06

  • 150.

    מה שלא ברור זה מה עומד מאחרי מסע הצלב הזה של מעריב והתקשורת ?

    הסנגור, 12/08/12 13:04

    האג'נדה ברורה, כפוף הכללים האתיקה (או מה שנשאר ממנה) והרצת קמפיין נחרץ נגד פעולה באירן זה שקוף. השאלה היא מה עומד מאחרי הקנאות הזאת של התקשורת ? מה הדבר שדוחף אתכם לנסות בכוח את מה שלא עובד במוח ?

    אתם יכולים להגיד על נתניהו הממשלה בראשותו ועל המדינה בכלל כל מה שתרצו. זה לא משנה את העובדה שאירן בדרך לפצצה גרעינית והיא מאיימת להתשמש בה או להעביר אותה לחזבאללה.

    זאת המציאות, מפה צריך להתחיל את הדיון ולא מכל מיני סיפורי מעשיות ודברים לא רלוונטיים.

  • 149.

    כתבה טיפוסית ליהודי הפחדן וממשיכו הישראלי הבכיין והמתרפס (ל''ת)

    עופו מפה, נמאסתם!!!, 12/08/12 13:00

  • 148.

    @חבורת הטוקבקיסטים הימנים שמציפים (!!) קבוע (!) ברשת----------------

    ממש להוטים לתקוף באיראן חחחחחחחחחחחחח, 12/08/12 13:00

    כרגע יש כאן 139 תגובות-
    כתבו אותן גג (!) 10 אנשים
    מדובר בימין קיצוני שמנסה בטיקבוק מוטרף ל'השתלט' מול מה שנראה להם 'תקשורת עויינת'.

    • אז זה לפחות 9 יותר ממך (ל''ת)

      המגיב ה11, 13/08/12 00:25

  • 147.

    העיקר שהתעשייה הצבאית תיפרח (ל''ת)

    kaligula, 12/08/12 12:58

  • 146.

    אתם מפחידים את הציבור לחינם לאיראנים כמעט ואין טילים המסוגלים להגיע לכ

    צ'ומפי, 12/08/12 12:57

    הסיפור הוא חיזבאללה וסוריה ועבור המנווולים האלו לא הייתם יוצרים כותרות גדולות.

  • 145.

    הכל ראוי וכדאי כדי למנוע שואה נוספת. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    נעמה, 12/08/12 12:46

  • 144.

    סיכום של מה באמת חשוב ובעייתי

    אייל, 12/08/12 12:40

    אם הממשלה שלנו אמיצה ותחריב את תשתיות הנפט והגז באיראן (מהן מגיע הרוב המוחלט של ההכנסות לאיראן), ואם הממשלה שלנו תוריד את כפפות המשי מול עזה ולבנון (במקרה וישתתפו בהתקפות עלינו) אז יש לנו פחות מה לדאוג.

    מה שבכל זאת צריך לדאוג בקשר אליו, וציין זאת הכתב:

    1) צמצום וביטול השקעות של זרים.

    2) אי-אפשרות לקבל כיסוי ביטוחי בישראל מחברות ביטוח זרות.

    3) קושי בייצוא וביטול הסכמי ייצוא.

    4) פגיעה בבנקים (הרס מרכזי מחשוב).

    5) פגיעה במתקנים כימיים ואסטרטגיים אצלנו במשולב עם הצתת יערות.

    הבעיה היא שלישראל אין ברירה וכל העולם רומז במגוון דרכים שרצונו הוא שישראל תעשה את העבודה השחורה כדי שהיא תחטוף את רוב הנזק.

    לכן אסור לצאת למתקפה כזו אם הממשלה היא פחדנית. חייבים ממשלה אמיצה שתדע להילחם בלי כפפות משי, אפילו אם העולם מעמיד פנים שהוא כועס עלינו.

    העולם אוהב מנצחים וכסף. לא מעניין אותו מוסר או צדק. זה כואב, אבל זו המציאות.
    אם אנחנו רוצים לשרוד בעולם אכזרי כזה, אנחנו חייבים לעשות הכל כדי לנצח, ולנצח מהר. עם קשר ובלי קשר, העובדה שהאויב בוחר להילחם מתוך אוכלוסייה אזרחית זו בעיה שלו בלבד.

  • 143.

    36: תגובה ראוייה. לשמור וליישם לפי הצורך (ל''ת)

    מותר לפנטז, לא ?!, 12/08/12 12:38

  • 142.

    עוד כתב חדל אישים וחסר עמוד שדרה של מעריב

    אבי - מתנגד למחאה, 12/08/12 12:31

    מה קורה לכם שם במעריב? גיא מרוז שונא את המדינה עד מוות, שרוני משחיר את המדינה עד כלות.
    אין לכם טיפת ביטחון עצמי?
    מה הפלא שמעריב ייסגר השנה?

  • 141.

    תיירות בחודש שעבר הגיעה ל300000-שיא כל הזמנים (ל''ת)

    איתי, 12/08/12 12:29

  • 140.

    הסבר

    לוגיקה, 12/08/12 12:23

    1. אירן רוצה להשמיד את ישראל.
    2. אירן רוצה לפתח נשק גרעיני.
    3. נשק גרעיני עלול להשמיד חלק משמעותי ממדינת ישראל.
    4. במזרח התיכון, כשמדינה (חוץ מישראל) יודעת שאין לה הרבה להפסיד אם היא תתקוף את ישראל, היא מוצאת תוך זמן קצר תירוץ (או מייצרת תירוץ) ותוקפת.
    5. העולם יודע שישראל לחוצה (ובצדק), ולכן יודע שיהיו אחרים (ישראל) שיעשו בשבילו את העבודה המלוכלכת והמסוכנת.
    6. אנחנו חייבים לעשות את העבודה, למרות הסיכונים. ויש סיכונים.

  • 139.

    למה אתם מצנזרים תגובות קשות, ע נ י נ י ו ת כנגד הכתב??גם זה צנזורה?? (ל''ת)

    אבי 1, 12/08/12 12:03

  • 138.

    מה?!?!? מלחמה עולה כסף?!?! איך ביבי לא סיפר לנו!!! (ל''ת)

    באמת? עד כדי כך אין כבוד לקוראים? נעלבתי., 12/08/12 11:56

  • 137.

    הירידה בהשקעות הזרות קשורה למשבר הכלכלי העולמי

    כלכלן, 12/08/12 11:55

    אין קשר בין הירידה בהשקעות הזרות בישראל לבין הויכוח על התקיפה באיראן.
    יש כעת משבר כלכלי בעולם, ובזמנים כאלה יש ירידה טבעית בהשקעות ''מחוץ לבית'' כי השקעות ''בחוץ'' נחשבות למסוכנות יותר.
    לכן יש ירידה בהשקעות הזרות גם בהודו . בברזיל ובמזרח אירופה. גם הם מתכוונים לתקוף באיראו?
    ואם מישהו חושב שהויכוח על התקיפה באיראו מבריח את המשקיעים הזרים, שלא יקשקש על זה כל-כך הרבה

  • 136.

    כל הדברים הרעים יתקזזו עם הירידה במחירי הנדל''ן שהיא מעולה ועוד ישאר

    כ, 12/08/12 11:52

    עודף

    • אני מוכן להיתערב שבניגוד לכל הגיון, המחירים דווקא יעלו.

      ג'וני לימוני, 12/08/12 12:56

      שכחת איפה אתה חי?
      המחירים לא תלויים בצרכן הישראלי, אלא בגורמים אחרים (תשכח מביקוש והצע, ומהיד הנעלמה, או שהשוק יתקן את עצמו) - המצב בשוק בדירות אינו ניתן לתיקון בעשור פלוס הקרובים.

  • 135.

    מה אתה מציע כותב נכבד?

    אלי, 12/08/12 11:49

    אולי אתה רוצה לראות איראן גרעינית?

  • 134.

    בשביל מה כתבות מגמתיות?עדיף אירן גרעינית? (ל''ת)

    כבר לא שמאל ימין, 12/08/12 11:49

  • 133.

    כשתיפול הפצצה נראה איך תהייה הכלכלה! (ל''ת)

    גבי, 12/08/12 11:49

    • לא תיפול אף פצצה ! (ל''ת)

      זה תסריט פאניקה מדומיין. אף אחד לא זורק פתאום אטום, 12/08/12 13:13

  • 132.

    כלכלת התקיפה באיראן

    פוחצ'בסקי, 12/08/12 11:47

    מה יגרום יותר נזק? הפסקת השקעות זרות לכמה חודשים ופגיעה בכמה מאות בתים בישראל בגלל טילי החיזבאללה וחבריהם, או פיצוץ גרעיני מעל תל אביב? זה יגרום למכתש שקוטרו כק''מ ולהרס כל הבתים ברדיום של 5 ק''מ (מרכז תל אביב, רמת גן, יפו, וכו'). כמה מיליארדי שקל שווים חיי עשרות אלפי האנשים שייהרגו או ייפצעו במקרה זה?

  • 131.

    ומה יקרה אם לאירן יהיה נשק גרעיני? שרוני - ציפיתי ממך ליותר רצינות

    יעקב דינור, 12/08/12 11:36

    ומה יהיה אם אירן תשלח לישראל רק פצצה גרעינית אחת? מה יהיו אז ההשלכות? (הרי הפרסים אומרים שהם רוצים להשמיד את ישראל- זה לא דמיון ישראלי פרוע)

    יהיה יצוא?
    תהיה תיירות?

  • 130.

    ''לא כולם ממוגנים'' - אז לך ומתח ביקורת על הבנקים שישקיעו במיגון וגיבוי (ל''ת)

    במקום בבונוסים למקורבים, 12/08/12 11:34

    • לבנקים הנזקקים אין כסף למיגון... (ל''ת)

      א, 12/08/12 18:48

  • 129.

    שמאלנות זו מחלה? נפשית? פיסית? חוסר יכולת שיטתית להבין את המציאות?

    יגאל מירושלים, 12/08/12 11:33

    מה זה אמור להיות? זה מדהים...
    איראן גרעינית תסגור את הסיפור כולו כולל משקיעים וכולל יהודים... מה הולך? עדיין הם לא מוסגלים לחשוב מילימטר וחצי קדימה? כל מה שקשור בכניעה ישראלית הם מעודדים וכל מה שקשור במניעה וסיכול הם נגד.... לקראת מה הם הולכים ומעונינים?''
    יש למישהו תשובות לנושא?

    • שמאלנות היא תוצאה של זיהום תאי מוח על ידי תת תחמוצת השתנן הצהוב (ל''ת)

      פרופסור יודקוב, 12/08/12 13:02

  • 128.

    ומה לדעתך המלומדת יקרה לכלכלה כאשר לאירן תהיה פצצת אטום והם יסתפקו (ל''ת)

    באיום מרומז על ישראל???, 12/08/12 11:32

  • 127.

    תקיפה ישראלית באיראן- גדול עלינו גם צבאית גם כלכלית (ל''ת)

    סיכויי הצלחה שואף ל 0 ,סיכונים והשלכות מסוכנות 99%, 12/08/12 11:31

  • 126.

    מי שלא טוב לו שיעזוב. שפשוט יקום וילך. אבל לעולמים לא יוכל לחזור

    שנונמי, 12/08/12 11:21

    נתוניו ישמרו במאגרי המדינה וכל זרעו לא יוכלו לחזור לארץ במשך 10 דורות!

    ואגב זה גם רלוונטי לאותם טייקונים שמהלכים עלינו איימים שאם רק נרגיז אותם הם ילכו.
    אז לכו. אך דעו לכם שכל רכושכם וכל הונכם יולאמו ובמקומכם תקבל המדינה בעלות על החברות ותמשיך לנהל אותם בגאון. שאף אחד לא יאיים פה. בית הקברות מלא בחרא וזבל אנושי שחשב שאין לו תחליף.

    גם אם יהיה לנו קשה - זה יעבור אחרי 10 שנים ואז נהיה שוב במצב הרבה יותר טוב ובלי כל העלוקות שמתעשרות על חשבונינו.

  • 125.

    אם לא נתקוף באירן

    בן ציון, 12/08/12 11:19

    אם לא נתקוף באירן :
    ההשקעות בתשתית ופיתוח יעלו ב 1000% כי כל התשתיות פשוט יעלמו.
    כל הבנקים יהיו מוכנים לתת לנו אשראי להקמת המדינה מחדש.
    חשבונות העו''ש והחסכונות יהיו בשיא כי לא יהיה מי שיפדה אותם .
    חברות הביטוח שוב יציגו מאזנים חיוביים כי תוחלת החיים הממוצעת תעמוד על 38 שנים .
    בקיצור גן עדן . כן , זה המקום שנגיע אליו אחרי שתהיה פצצה

  • 124.

    זו לא עיתונאות זו תעמולה

    מילואימניק, 12/08/12 11:19

    .

  • 123.

    כתבה מעולה. הנזק הכלכלי עלול להיות בלתי נתפס

    עומר, 12/08/12 11:14

    מר שרוני תודה על הכתבה המצוינת. נתניהו המתיימר להבין בכלכלה לא מבין שהנזקים לכלכלת ישראל יגיעו לעשרות רבות של מיליארדי דולרים. הנזקים החמורים ביותר שיהיה כמעט בלתי אפשרי לתקן או שתיקונם יקח שנים רבות הינם:
    1. הפגיעה הקשה בפנסיה כתוצאה במפולת המניות.
    2. פגיעה ארוכת טווח בתיירות.
    3. חשש לשריפת יערות ושמורות טבע ונזק בלתי הפיך.

    • שכנעת אותי, עכשיו אני לא מרשה. (ל''ת)

      אזרח מודאג, 12/08/12 12:10

    • ומה יהיה הנזק הכלכלי כתוצאה מהפצצה גרעינית אירנית? (ל''ת)

      ארז, 12/08/12 13:04

    • והנזק מנחיתת טיל גרעיני בתל אביב יהיה פחות מכך? (ל''ת)

      יגאל מירושלים, 12/08/12 13:11

  • 122.

    בהנחה שתהיה לנו מדינה אחרי תקיפה כזו... (ל''ת)

    מרים, 12/08/12 11:13

  • 121.

    מה האלטרנטיבה?

    קצין במיל, 12/08/12 11:12

    ומה אם לא תהיה תקיפה ואירן תהפוך לגרעינית.
    האם זה יגדיל את התיירות? את השקעות ההון בארץ? או שמא יצמצם אותן דרמטית?
    האם הוצאות הבטחון לא יהיה כבדות יותר כדי לנסות ולהתגונן מפני איראן, או מפני תקיפה של גרורותיה שעתה לא ניתן יהיה ליצור מאזן אימה מולן?

  • 120.

    אובמה קנה עיתונאים להציל את אייטולות (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 12/08/12 11:10

  • 119.

    אגלה לכם סוד: לא ניתקוף את אירן

    שושו, 12/08/12 11:09

    ניראה לכם שהם בכוחות עצמם יפתחו גרעין?
    צאו מהסרט הזה.

  • 118.

    לא הייתי מסתכן בתקיפת איראן לבד....

    איתמר בן יוסף, 12/08/12 11:05

    ואני גם לא מאמין שישראל תעשה זאת אולם הצהרות על תיכנון תקיפה אינן משרתות את ישראל ויפגעו בכושר ההרתעה שלה אם לא ימומשו וגם פוגעים בכלכלה וברצון השקעה בישראל.האמת שאיני מבין מדוע כל יום התקשורת עוסקת בכך- רק נזק יצמח לנו מהפירסומים.זו דעתי האישית

  • 117.

    אי תקיפה באיראן תעלה לנו יותר ביוקר (ל''ת)

    מתקיף, 12/08/12 11:03

  • 116.

    למי שקרא את המאמר הזה, כדאי לקרוא גם את המאמר של דני נוה:

    ירון כ''ץ, 12/08/12 11:03

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART2/394/438.html?hp=1&cat=479&loc=8
    מסכים איתו לחלוטין.

  • 115.

    העולם ימחא לנו כפיים באם נחסל את הגרעין האירני.

    דעה שונה, 12/08/12 11:01

    וכל הסיפור אמור להסתיים תוך מספר ימים.

  • 114.

    סוף סוף מחירי הנדל''ן ירדו - תתקיפו היום (ל''ת)

    מוטי, 12/08/12 11:00

  • 113.

    ואם הם יפתחו נשק גרעיני אז המשקיעים והתיירים יבואו? (ל''ת)

    גרוסמן, 12/08/12 10:58

  • 112.

    שטויות.. עדיף משבר כלכלי (זמני) מאשר איום קיומי תמידי בגלל איראן (ל''ת)

    להפציץ עכשיו ומיד, 12/08/12 10:57

  • 111.

    NRG לקחתם לכם משימה להבהיל את העם?!

    סתם אחד, 12/08/12 10:49

    אחרי הכתבה הזאת אולי תבדקו כמה יעלה לנו כאשר לאירן תהיה פצצה(ות) (ואחר כך לעוד מדינות פסיכיות באיזור) ויותר מזה כמה יעלה לנו אחרי שאירן (או אחת מהמדינות הפסיכיות באיזור) תשתמש בפצצה נגדנו?!

  • 110.

    אף אחד לא מאמין לשקרניהו,גם לא האירנים ובמיוחד לא אובמה (ל''ת)

    מזאב זאב שלוש וחצי שנים ייצא בסוף שפן קטן, 12/08/12 10:47

  • 109.

    כל איום מבריח משקיעים,אבל כל איום מקרב את זימון ביבי לבית הלבן (ל''ת)

    כדי לצנן אותו כביכול ,למשחק קוראים תחזיקו אותי, 12/08/12 10:45

  • 108.

    די לקשקשת

    מוש השור, 12/08/12 10:45

    בזמן מלחמת לבנון השניה כאשר היו עשרות אלפי חיילים מעבר לגבול, חצי מהצפון ברח למרכז, ומי שנשאר הופצץ במאות טילים. הבורסה כיכבה, התיירים המשיכו לזרום והכלכלה פרחה...

  • 107.

    מאז ומתמיד האיסלם רדף והציק ליהודים ללא קשר לציוניות. (ל''ת)

    א, 12/08/12 10:44

  • 106.

    ביבי גורם נזק לכלכלה ולבטחון של ישראל,את זה לא אמר רק מר שרוני (ל''ת)

    אלא גם שר ההגנה לשעבר של ארה''ב ביל גייטס, 12/08/12 10:43

  • 105.

    שטיניץ אל תשחק בבטחוננו אל תיגע בצהל (ל''ת)

    אבי, 12/08/12 10:42

  • 104.

    אין ספק שאיראן גרעינית תגרום למשקיעים לשחות לכאן כדי להשקיע.כאן

    עוד דמגוג, 12/08/12 10:42

    זה גם יגרום לירידת מחירי הנפט וליציבות איזורית חסרת תקדים.רק מצרים ,סעודיה וטורקיה ירוצו אחרי הפצצה וכולנו נחיה בבובה של איזור.

  • 103.

    ''מי שמאמין לא מפחד את האמונה לאבד ולנו יש את מלך העולם'' (ל''ת)

    7, 12/08/12 10:37

  • 102.

    צודק!

    אסף, 12/08/12 10:35

    זה יקר לחיות! בא נניח לאיראן לחלסל אותנו וכך גם יעלמו הבעיות הלכליו אתה באמת מעמיד בעיות כלכליות מול סכנה קיומית ממדינה שמצהירה בגלוי על רצונה להשמיד את ישראל???

    שמאל הזוי כבר אמרנו...? לכו תגדלו עמוד שדרה, קבוצה של רופסים!

  • 101.

    עם ישראל יודע לצאת מכל משבר וידו על העליונה.

    א, 12/08/12 10:35

    אחרי מלחמה ים כיפור מדינת ישראל חוותה משברים מכל הסוגים ובין היתר היה משבר כלכלי חרם כלכלי וחרם נפט שהובילי ''הצדיקים הערבים'' ועם ישראל שרד התאושש ויצא לדרך חדשה .

  • 100.

    האלטרנטיבה - שב ואל תעשה

    גרועה הרבה יותר, 12/08/12 10:35

    גרועה הרבה יותר.
    בעייתנו הינה בטחונית, וזו קודמת לכלכלית.

  • 99.

    חלאס עם ההפחדות! במלחמת לבנון 2 ההבורסה היתה יציבה והשקל לא נפל

    ד. חלוץ, 12/08/12 10:31

    אם נתקוף - תהיה תקופה לא פשוטה, אך קצרה ונעבור אותה.
    אם נהיה תחת איום גרעיני (שלא נדבר על מתקפה כזאת עלינו- המצב יהיה הרבה יותר גרוע

  • 98.

    טוב נו עם פצצה אירנית נהיה חביבים ונאהבים על כולם

    יש מנדט מהימין., 12/08/12 10:30

    האמת שלא יהיה לנו בעיה של תיירות או יצוא, השלום יגיע והשמש תזרח כל יום מחייכת וזה הכל בגלל שאנחנו נהפך להיות היסטוריה. אולי נקדים את המכה ונזרוק על עצמנו גרעין למה לחכות לאיראן?!
    השמאל רוצה להתאבד ולקחת את כולנו איתו.

  • 97.

    האם השתבשה דעתך?

    אלף, 12/08/12 10:26

    האם זה מה שחשוב כרגע? מדובר בשאלה קיומית, והדיון פה הוא כמה זה עולה לנו. זה ציני ומגעיל!

  • 96.

    מתשיכו להפחיד:מחירי המים יעלו. בתי הקולנוע יפשטו רגל והתאטראות יסבלו

    אבי 1, 12/08/12 10:25

    מחוסר מבקרים. יהיו הפגנות רחוב של המחאה הציבורים ואנשים ישרפו את עצמם פי כמה בגלל שיהיה חסר גם אוויר נקי ולא מורעל מחיידקים.הזקנים בבתי אבות יהיו ללא השגחה כי כל העובדים יהיו מגוייסים למשימות צבאיות.יהיו הרבה תאונות דרכים כי השוטרים יהיו עסוקים בתפיסת עבריינים שבוזזים חנויות מזון . חברה' מופרעות היא שאלה פסיכיאטרית - לא עיתונאית, וזה יכול לקרות לכולם. גם לעיתונאים - אז כדאי שאיש איש בתורו, או במקצועו - לפנות לקבלת טיפול רפואי מתאים נגד חרדות.

  • 95.

    אסור למדינת ישראל להיסחט ואו להמשיך להתקיים תחת איום צבאי.

    נועם בלום, 12/08/12 10:24

    יהודה שרוני מתאר קשיים כלכליים.הצפויים למדינה מהמצב בו קיים איום ושיגברו כש / אם ישראל תתיקוף.
    אסור למדינת ישראל להיסחט ואסור לה לנהל את חייה תחת איום. האסמכתאות לאיסור זה רבותצ והן מלמדות אותנו משחר ההסטוריה מה קרה למי שניסחט.

  • 94.

    ירידה במחירי הנד''לן ! נפלא תנו לי מלחמה

    אני צודק, 12/08/12 10:24

    סמולנים הזויים מנסים ליצור מורך רוח באוכלוסייה.

  • 93.

    עכשיו תחשב מה ההשלכות של פצצה גרעינית אירנית (ל''ת)

    ותעשה את זה באוביקטיביות וכנות, 12/08/12 10:24

  • 92.

    וכמה יעלה לנו באם לא נתקוף ונאלץ לחיות תחת איום גרעיני מתמיד

    משה, 12/08/12 10:23

    מי יהיה מוכן להשקיע פה?!

  • 91.

    וואו רק לא להעלות את המע''מ עדיף שיהי ה להם פצצה גרעינית (ל''ת)

    ברור שרמת החיים תרד כאילו דא?, 12/08/12 10:21

  • 90.

    הארץ המובטחת בלי ביטוח, קצת קרינה וזה חוזר ליהיות מדבר (ל''ת)

    דוד, 12/08/12 10:21

  • 89.

    אלוהים אדירים ,כמה אתם מברברים ?? (ל''ת)

    אולי תסתמו כבר , יא אללה שלכם, 12/08/12 10:19

  • 88.

    רוצים לחיות במזרח התיכון? תזכרו זה לא גן עדן ובטח לא אמריקה, (ל''ת)

    יואב, 12/08/12 10:19

  • 87.

    ואם רק נצא מעזה האור יעלה מהמזרח והדולרים יעופו עלינו

    ממטוסי סילון תוצרת צרפת וארה''ב...מה לא?, 12/08/12 10:18

    מעניין, איפה נביאי הזעם כשצריך אותם באמת?

  • 86.

    ברור, הכי טוב לכלכה זה פצצה אירנית ושלי בתור ראש ממשלה (ל''ת)

    הזוי, 12/08/12 10:18

  • 85.

    ואם איראן יאיים בפצצה גרעינית, המשקיעים ישארו? (ל''ת)

    דארקין, 12/08/12 10:16

  • 84.

    רק שכחו לציין בכתבה את המחיר שלאירו גרעינית

    כמה שטויות, 12/08/12 10:15

    כתבה מגמתית שאינה מבוססת ועוסקת בנחושים פראיים ,מנסה להפחיד כל רובד באוכלוסייה ואין השוואה או אלטרנטיבה למצב של אירן מעצמה גרעינית שמאיימת עלינו בו נראה מי ישאר פה לקרוא את השטויות שלכם

  • 83.

    הפתרון הטוב ביותר: להכנע אז בטוח יאהבו אותנו

    דן, 12/08/12 10:12

    ולמה לא לכתוב כיצד תשפיע איראן גרעינית על הכלכלה?

  • 82.

    טוב למות בעד כספנו, מאשר לעשות שימוש בו.

    טוב למות, 12/08/12 10:10

    טוב למות בעד כספנו, מאשר לעשות שימוש בו.
    ברוך אדני המבורך לעולם ועד

  • 81.

    ואיך תשפיע איראן גרעינית?

    דן בר, 12/08/12 10:09

    על זה לא תכתבו כי אתם מעדיפים לשרת את האינטרסים של האיאתולות מאשר את האינטרסים של ישראל.

  • 80.

    כל זה נורא מאוד. מה כבר יכול להיות שווה מחיר כזה?

    דג, 12/08/12 10:07

    אז תמנע שואה שנייה. ביג דיל. זה לא שווה העלה במע''מ ועשרה שקלים לליטר.

  • 79.

    לכו על זה שתהיה מלחמה מוצלחת לכולנו (ל''ת)

    ירידה במחירי הנדל''ן?, 12/08/12 10:07

  • 78.

    ומה עם השלכות של פצצה אירנית?

    ארז, 12/08/12 10:06

    האם המצב כאן ישתפר כשלאירנים תהיה פצצה? האם משקיעים ימהרו להשקיע בישראל, הנמצאת תחת איום תמידי של הפצצה גרעינית אירנית? האם מחיר הדלק יוזל כאשר לאירן תהיה פצצה גרעינית ויכולת לחסום את מיצרי הורמוז כרצונם?

    מדוע ''פרשנים'' למיניהם לא מסוגלים לראות את כל הפרטים, את התמונה הגדולה, ולא רק את ההשקפה הצרה שלהם?

  • 77.

    גם אם תפול פה פצצה גרעינית הכלכלה עלולה להיפגע מעט (ל''ת)

    אלעד, 12/08/12 10:05

  • 76.

    תקיפת אירן

    רחל, 12/08/12 10:01

    לפעמים אני חושבת שאני לא חיה במדינה ריבונית דמוקרטית. הדמוקרטיה מקנה לממשלה את הזכות לצאת למלחמה או להימנע ממנה. קריאות לאנשי צבא בכיריחם להימנע מביצוע פקודות וחשיפה של מידע אשר מסכן את בטחון המדינה ופוגע בכלכלה, כן כל כתיבה מסוג זה פוגעת בכלכלה של מדינת ישראל, שלנו. הגיע הזמן שהתקשורת ובתוכו עיתון נכבד זה ששנים רבות בעבר הייתי מנויה לו יהיה אחראיאך לא ינסה לכפות את דעתו /דעת כותביו באמצעים לא דמוקרטיה. לצערי הדמוקרטיה כנראה קיימת רק עבור סוג מסוים של אנשים ולמנעם. היו אחראים ושבו בשקט...דיבורים מיותרים יזיקו לכולנו....

  • 75.

    I just have to say war is not fun it cost a lot (ל''ת)

    thinker, 12/08/12 10:00

  • 74.

     (ל''ת)

    , 12/08/12 10:00

  • 73.

    הכסף לא שיקול. מדובר על הקיום של העם היהודי (ל''ת)

    אזרח ישראלי, 12/08/12 09:58

  • 72.

    וברגע שאירן תגיע ליכולת גרעינית, אתה חושב שישארו משקיעים זרים בישראל?

    אמא, 12/08/12 09:57

    איזה בעסה- יש לנו אוייבים שרוצים לחסל אותנו, ואם הם משיגים יכולת גרעינית- אז אין השקעות זרות בישראל (כי אולי אין יותר ישראל או שישראל הופכת לבת ערובה בידיים של ג'יהדיסטים לא רציונאליים באירן) ואם אנחנו מנסים למנוע מהם להגיע ליכולת גרעינית, אז גם עולה הסיכון שמשקיעים זרים יצאו מישראל.

    בקיצור, כך או כך, להיות תחת איום זה לא כיף גדול. השאלה באיזה עולם עדיף לחיות? במצב שבו אנחנו מאיטים או מפריעים לאירן לפתח יכולת גרעינית, או בעולם שבו לאירן יש גרעין.

    אני יודעת באיזה תשובה אני בוחרת.

  • 71.

    ממליץ לשתות כוס מים ולהירגע

    מישהו, 12/08/12 09:56

    לפני שדואגים לאיכות חיים צריך לדאוג לחיים עצמם. אם תהיה תקיפה באירן ואם יהיה משבר כלכלי כלשהו בעקבותיה, זה שולי ובודאי שלא ימשך. ישראל ידעה להתאושש ממלחמות קשות ומסוכנות הרבה יותר, היא תדע גם הפעם. אגב, חשבת מה יקרה לתעריפי הבטוח כל פעם שתהיה התחממות בגבול עזה, ירדן ולבנון כשלאירן יש נשק גרעיני ?

  • 70.

    מה היו עלויות הירושימה ונגסקי? (ל''ת)

    פול, 12/08/12 09:55

  • 69.

    How much nuclear Iran cost

    Avy, 12/08/12 09:54

    These articles are hysterical and dangerous

  • 68.

    ומה העלות החלופית?

    ריאליסט, 12/08/12 09:51

    איזה ניתוח כלכלי שטחי...מה יהיה המחיר המתמשך של חיים בצל פצצה איראנית? איזה משקיעים ירצו לבוא לכאן תחת איום גרעיני? שלא לדבר על האזרחים עצמם, שסביר שרבים מהם ימהרו לברוח ממדינה שנתונה באיום קיומי תמידי.
    וכמובן המחיר של נשק גרעיני שנעשה בו שימוש...
    בקיצור, מה לא עושים כדי לנגח את נתניהו.

  • 67.

    התקשור השמלאנית לא נחה כדי למנוע פגיעה בנאצים האיראנים

    אייל, 12/08/12 09:50

    אם לנאצים תהיה פצצה והם יטילו אותה עלינו לא יהיה איפה להשקיע

  • 66.

    צודקים , תנו למשקיעים הזרים למקסם רווחים כל המדינה קיימת.

    תומר, 12/08/12 09:49

    אחרי שימחקו את תל אביב באטום ולא יהיה בורסה התקשורת תסכים שנתקוף... אולי.

  • 65.

    לא מוכנים להילחם בשביל החרדים

    סתם פראייר, 12/08/12 09:46

    אם לא מגייסים חרדים, אין מה לצאת לתקיםה, אני לא אבוא למילואים אם לא יגייסו חרדים ובטח שלא אתן לאף אחד ממשפחתי הקרובה להתגייס

    • מטומטם.לא צריך צנחנים לאירן ואתה לא כזה.ולפי שכתבת-חכמת מינימום אין לך (ל''ת)

      אבי1, 12/08/12 14:31

  • 64.

    תסתכלו על עצמכם: התגייסות מטורפת בתקשורת נגד תקיפה, ואיבדתם את הציבור. (ל''ת)

    יערה, תל אביב, 12/08/12 09:46

  • 63.

    הדבר היחיד החיובי הוא ירידת מחירי הנדל''ן (ל''ת)

    אסף, 12/08/12 09:45

  • 62.

    כתבה מטומטמת

    אבי, 12/08/12 09:45

    כל זה טוב ויפה, אבל אם לא נעשה את העבודה האיראנים יפרקו לנו את הצורה.

    חלאס להפחיד את העם, עיתונאים נמאסתם.

  • 61.

    ''בית לאומי ליהודים'' - עולה לנו ביוקר, יכולנו להמשיך להיות (ל''ת)

    אליטה של יהודים, כל אחד ''בארצו'', 12/08/12 09:43

  • 60.

    כבר נאמר

    הצדיק מסדום, 12/08/12 09:42

    Better RED than DEAD.
    עדיף להיות באזור ה-RED (במינוס) מאשר באזור המתים.

  • 59.

    מיבאים עולים מחו''ל ומוכרים להם כאן הכל ביוקר, לא יותר טוב מיצוא? (ל''ת)

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@, 12/08/12 09:41

  • 58.

    התקפנו את הכור הסורי ולא קרה כלום

    תומר מי-ם, 12/08/12 09:40

    מספיק עם ההפחדות המגוחכות הללו-ישראל תקפה את הכור העיראקי והסורי ללא תגובה מהצד השני.המלחמה עם חיזבאללה בקושי דגדגה מבחינה כלכלית.איראן מוגבלת מבחינת תגובה והסרת איום גרעיני תוביל לטווח הרחוק לשקט בטחוני וכלכלי לשנים ארוכות מאוד לטובת חוסכי הפנסייה,מה שכן-עדיף שהאמריקאים יתקפו זה בטוח.

  • 57.

    לאירן יש פצצות גרעיניות , שמגיע ללבנון ,עזה , מי מגן עלינו ? מעריב ? (ל''ת)

    6+, 12/08/12 09:39

  • 56.

    ממתי נגיד בנק ישראל מתערב בענין בטחוני כזה חשוב די להרס העצמי

    תמיר, 12/08/12 09:37

    דמגוגיה זולה של העיתונות והשמולנים למינהם

  • 55.

    זבנג וגמרנו...כמו בשירו של גינתר גראס! שאחריו לא תהיה איראן. (ל''ת)

    והמסקנה?, 12/08/12 09:37

  • 54.

    אובמה לא אוהב אותנו

    השעון המעורר, 12/08/12 09:34

    אז אל תרמו את הציבור

  • 53.

    בהחלט לא נעים. אבל נשק גרעיני בידי איראן מסוכן הרבה יותר..

    אלי, 12/08/12 09:34

    וגם מבריח משקיעים הרבה יותר...

  • 52.

    חחח יהודים גירדיים מעדיפים להיות מובלים כצאן לטבח רק שלא יפגעו במניות

    דוד, 12/08/12 09:33

    לא סיפרו להם על מטמוניי הזהב שנמצאים בבנקים בשוויץ של יהודים בדיוק כמוהם שהעדיפו לחשוב על הכסף בבנק ולהיתעלם מהמציאות מסביב

  • 51.

    ולעומת זאת

    אייל, 12/08/12 09:33

    ולעומת זאת כשתהיה לאיראנים פצצת אטום , יהיה פה סבבה אגוזים.

    אוי

  • 50.

    כולם יחזרו אחרי התקיפה (ל''ת)

    א, 12/08/12 09:32

  • 49.

    אבקש מהכותב להוסיף פסקה שבה ירשם (ל''ת)

    מצבנו כשאירן מגורענת, 12/08/12 09:32

  • 48.

    מציע שתעיין במחקר ''מרשמלו טסט'' של אוני סטנפורד על דחיית סיפוקים ואינטל (ל''ת)

    עו''ש, 12/08/12 09:30

  • 47.

    וכמה יעלה לנו לחיות תחת איום גרעיני ממדינה שרוצה להשמיד אותנו?

    יוני, 12/08/12 09:29

    האם זאת שאלה חשובה?, או שרק ההיסטריות של השמאל לגיטימיות?
    ידעתי ששמעון פרס הוא מנצח של תזמורת, ושהוא יודע היטב איך להפעיל כל מיני זרועות חשוכות שהוא הקים בחייו החתרניים, אבל לא ידעתי שהוא גם מלחין, שגם כותב את המוסיקה, ומפיץ כל מיני פרטים שגורמים למדינה שלימה לעשות במכנסיים.
    אז לשמעון פרס וחבריו הרעיוניים אני אומר - לא יעזור לכם, ערב רב של עוכרי ישראל רפי שכל ופחדנים - כדי להתקיים בחרות, צריך גם מידי פעם לשלם, אנחנו עדיין לא שוויץ, אנחנו במזרח התיכון, והחיים מזמנים לנו מבחנים, ואנחנו חייבים לעמוד בהם בצורה מיטבית, ולשלם את מחיר החופש והקיום היהודי העצמאי, על אף קיומם של גורמים תבוסתניים כמוכם.
    לכן, נגבה את ביבי בענין הזה, כמו שאנחנו מגבים אותו בקלפי, ואתכם אנחנו זורקים לפח האשפה.

  • 46.

    תעשו תרשים הפוך - איך איראן גרעינית תשפיע עלינו. (ל''ת)

    דניב , 12/08/12 09:29

  • 45.

    הפניקה שמפיץ השמאל מטרתה אחת-חיסול המדינה היהודית-להם יש פספורט לחו''ל (ל''ת)

    השמאלנים-סכנה קיומית למדינה, 12/08/12 09:27

  • 44.

    נו ברור

    אריק, 12/08/12 09:26

    במלחמה אין מנצחים.‏ אבל ממתי נלחמים בשביל הכיף? זו שאלת השרדות!‏

  • 43.

    ומה אם לא נתקוף?

    יאיר, 12/08/12 09:25

    מה יהיה המחיר הכלכלי אם לא נתקוף ואירן תאיים עלינו בקביעות עם נשק גרעיני שלא לדבר על מקרה שנופצץ?

  • 42.

    פצצת אטום אירנית זה כמובן חינם. (ל''ת)

    הצבר, 12/08/12 09:24

  • 41.

    תמיד מפחידים אותנו ותמיד זה לא קרוב למציאות. (ל''ת)

    אבי, 12/08/12 09:24

  • 40.

    מה קרה למעריב?

    רפאלי, 12/08/12 09:21

    ממתי מדור החדשות הפך להיות במה לספקולציה? עם כל הכבוד לכותב, שאינו מסתמך על שום דבר מלבד על עצמו, זאת אינה ידיעה חדשותית. אנחנו מצפים לראות בחדשות ידיעות ולא מאמרים. מאמרים מסוג זה או דומים לו כבר היו למכביר, והעברת המאמר לחדשות מבשרת על אמירה פוליטית של מערכת האתר. כך לא מתנהל עיתון וגם לא אתר חדשות.

  • 39.

    התקשורת ממשיכה בבליץ התקשורתי שלה

    גידי, 12/08/12 09:20

    אולי תעשו גם כתבה כמה תעלה איראן עם יכולת גרעינית?
    מה תהיה העלות של נפילת ילד קטן / איש שמן במרכז תל אביב?

    בטוח שהרבה יותר.

  • 38.

    ואם נמשיך ונתמהמה אז בסוף לא יהיה לנו כ-ל-ו-ם!!!!!!!!!!!

    אזרח מודאג מאד, 12/08/12 09:19

    ויספרו בספרי ההיסטוריה איך הצילחה רפובליקת אירן למחוק את ישראל

  • 37.

    אולי תדברו גם על מה יקרה אם לא נתקוף?! (ל''ת)

    נילי, 12/08/12 09:17

  • 36.

    הזדמנות מצוינת לפטר עשרות ומאות מנכ''לים רודפי בצע

    משה וחצי, 12/08/12 09:17

    שבעת מצוקה יתגלו מערומיהם הניהוליים, חוסר מוכנות לעיתות משבר וכיסוי תחת.

    להלאים כל חברה, בנק או תאגיד שייכשלו במבחן המציאות של משבר אמיתי ולא מבויים.

    להחזיר את הרכוש הציבורי לעם. זו ההזדמנות להתמודד עם עסקנים מושחתים, ספקולנטים ובעלי הון שחיים על חשבון הציבור כבר 30 שנה.

  • 35.

    ''מעריב'' מספיק להפחיד

    Z, 12/08/12 09:17

    בכל מקרה אולי יהיה מיתון מסויים
    עם פצצה לאיראן, לא נהיה כלל

  • 34.

    עוד לפני שטיל אחד נורא

    יהודה שרוני, 12/08/12 09:17

    והתקיפה האיראנית בישראל עולה לנו ביוקר. כבר עכשיו המשקיעים הזרים מתקפלים והיקף ההשקעות במגמת ירידה. אם תהיה מתקפת טילים גרעינים של איראן, היא תגדיל את הגירעון, מה שיוביל להעלאה נוספת של המע''מ. התעשיינים יתקשו לייצא סחורות, התיירות תקרוס ומחירי הנפט יעלו. לאיזו תקופה אנחנו פוסעים? וזה עוד לפני שדיברנו על אלפי ההרוגים....

  • 33.

    הונאה עתונאית

    אברהם, 12/08/12 09:17

    הכותרת מדברת על כאילו עובדות שכבר קיימות אבל ללא צל של ניסיון לגבות את זה בעובדות בגוף הכתבה.
    גוף הכתבה כולל תסריט פסימיסתטית - שוב ללא ביסוס

    ועוד: נניח שישראל לא תצא למלחמת מנע והאיראנים ישיגו (יערכו ניסוי אפילו ללא תקיפה מידית של ישראל) - איך זה ישפיע על הכלכלה הישראלית ? אני מניח שכותב המאמר משוכנע שבמקרה כזה המשקיעים פשוט יסתערו עלינו ויציפו אותנו בכסף ...

  • 32.

    גם אחרי שאיראן תתקוף אותנו, המצב לא יהיה מזהיר.

    דודי, 12/08/12 09:16

    מה אתם רוצים ?

  • 31.

    אם לא חיים זה לא עולה אגורה אחת!!! תחשבו על זה (ל''ת)

    אורניה, 12/08/12 09:16

  • 30.

    ואם תיפול הפצצה - מה יהיה מצב התיירות ושוק הכספים אז? (ל''ת)

    רוצים השוואה, 12/08/12 09:15

  • 29.

    מה אני מציע

    eli, 12/08/12 09:15

    אזי אתה מאוד צודק
    לכן אני מציע לחכות עד אשר האירנים יתקיפו אותנו בנשק גרעיני

  • 28.

    אז מה עדיף???

    אריה.נ, 12/08/12 09:15

    אתה אומר שאם נתקוף באיראן נכנס למצב כלכלי נורא ואיום !!!
    מצד שני אם לא נתקוף נהיה במצב של סכנה קיומית ממשית.!!!

    אז מה עדיף לא לחיות טוב או לא לחיות בכלל??

  • 27.

    ומה ההשלכות הכלכליות של חורבן ישראל?

    צפוני, 12/08/12 09:15

    את זה כבר בדקת? כמה יעלה למשלם המסים? איזה דירוג אשראי נקבל? אלה שאלות מאוד חשובות

  • 26.

    רוצים לעשות זאת לפי הסקרים (ל''ת)

    אמריקה, 12/08/12 09:15

  • 25.

    עדיף באמת לשבת בשקט ולהתפלל שהפצצה תהיה בדרך אלינו

    ג' מבורי אושוויץ, 12/08/12 09:14

    שלא תפגע בנו

  • 24.

    האלטרנטיבה

    רפול, 12/08/12 09:13

    כשלאירנים תהיה פצצה וחמור מכך ישלחו אותה אלינו המצב יהיה הרבה הרבה יותר גרוע

  • 23.

    אז מה לעשות ? להגיד שלא תוקפים לרדת מהעניין ולהודיע להם שלא איכפת

    לנו אם בסוף יהיי להם פצצת אטום., 12/08/12 09:13

    ואז תגידו ''ביבי שוב מזגזג''ביבי פחד'' בגלל הבחירות.''ביבי דואג לטייקונים'' אם המשקיעים עוזבים זה רק בגללכם.

  • 22.

    אם מחירי הדירות ירדו מצידי שיפלו טילים עכשיו (ל''ת)

    עני חשוב כמת, 12/08/12 09:11

  • 21.

    הוי מחשב שכר מצוה כנגד הפסדה

    הצדיק מסדום, 12/08/12 09:11

    היש לכם מושג כמה כסף הפסידו יהודים, כאשר נאלצו לברוח מפני הנאצים ימ''ש? עסקים התמוטטו ונהיו חסרי כל, בבריחתם מאימת הנאצים. נעבעך.
    אבל סבי וסבתי ומשפחתם, שהחליטו לא לברוח, אלא להישרא במקומם, ''הצילו את רכושם''. דא עקא, הם סיימו חייהם כאפר בתנורי אושוויץ.
    אז BO PROBLEM. חכו שתיפול הפצצה על ראשיכם ותבינו כמה כסף הרווחתם ע''י אי-הפצצה.
    וזאת כאשר האיראנים ימ''ש מפמפמים ללא הספק שיש להשמיד את ישראל. לימדו מקאטו הזקן. הוא התריע והתריע שיש להשמיד את קרתגו. ואכן לבסוף היא הושמדה.

  • 20.

    אם לא תהיה תקיפה באיראן

    סטודנט, 12/08/12 09:09

    האיראנים יתנו אות ירוק לחזבאללה וחמאס להפגיז את ישראל מתי שהם רוצים באיום פשוט שכל תגובה ישראלית תביא פצצה למרכז תל אביב. כמה זה יעלה לנו?

  • 19.

    ואם איראן תיתקוף את ישראל המצב הכלכלי יהיה הכי טוב שאפשר

    דורון, 12/08/12 09:09

    המשקיעים הזרים לא יברחו, תיירים יגיעו בהמוניהם וכו'.
    ההשוואה למלחמת המפרץ בסוף היא בטח סוג של בדיחה, לא יכול להיות שהכתב רציני.
    גם אם איראן לא תתקוף, עצם זה שיש לה נשק גרעיני יבריח משקיעים וכו' ממדינה שיכולה בשנייה אחת להפוך לעי חרבות.
    באופן כללי, השיקול בתקיפת איראן לא נוגע לשיקולים כלכליים עם כל חשיבותם (ויש להם חשיבות רבה מאוד מאוד)- מדובר על חיים ומוות שאני מקווה שהקב''ה ייתן שכל ותבונה לראשי המדינה שיודעים את כל הפרטים לקבל את ההחלטה הנכונה למדינה שלנו.
    לציבור שלא בקיא בכל הפרטים ולא יכול (ברוך השם) להשפיע על תקיפה באיראן, כן או לא- מי שאתאיסט שיאכל את הלב ומי שלא שיתחיל להתפלל מעומק לב.

  • 18.

    אני רק רוצה להבין משהו

    דס, 12/08/12 09:08

    כל הזמן חוזרים ואומרים שהתקיפה לא תגמור את הגרעין האיראני אלא רק תעכב אותו בכמה שנים.
    אז כל כמה שנים כל הסיפור הזה יחזור על עצמו ?!

  • 17.

    איראן גרעינית = 0 משקיעים בישראל (ל''ת)

    מוטי, 12/08/12 09:07

  • 16.

    אל דאגה, הטייקונים כבר מוגנים והראשונים לקבל סיוע ממשלתי

    משה, 12/08/12 09:07

    בשיטת הקפיטליזם החזירי המדינה תסייע קודם לעשירים כי הם ''מעודדי צמיחה'' וחלילה עלולים לפטר עשרות אלפי שכירים במשק, מה שממילא יעשו כך כי זו השיטה לגזור עוד קופונים תוך ניצול חולשת המנהיגים.

  • 15.

    סוף סוף כתבה כלשהי המדברת על השלכות התקיפה ולא רק על השאלה אם לתקוף. (ל''ת)

    מיי שהוו, 12/08/12 09:05

  • 14.

    תפסיקו לנסות להפחיד!!!!!!!!! (ל''ת)

    אזרח, 12/08/12 09:05

  • 13.

    חושך שחור אפלה שרוני מדכא העם ומייחל לשואה2 לישראל (ל''ת)

    איתן, 12/08/12 09:01

  • 12.

    מספיק כבר עם הקמפיינים

    יובל, 12/08/12 09:00

    אפילו עוורים רואים שזה מאורגן !!!!

  • 11.

    OK, ועכשיו תנתח לנו מה יקרה עם אירן גרעינית ובגין זאת כל המזרח התיכון

    אורן, 12/08/12 08:59

    מתחיל מירוץ גרעין מטורף. מי ישאר בארץ עם איום גרעיני, מה אז יקרה לנדל''ן ולמשק, מה אז יקרה לענף התיירות, מי כן ישקיע במזרח תיכון כשאירן גרעינית?
    בכמה דרגות תעלה רמת הטרור של כל העולם המוסלמי מסביב כאשר אירן תיהפיך לגרעינית ואחריה גם סעודיה וטורקיה?
    במקרה של אירן גרעינית, ארה''ב תקריב אותנו על מזבח המחיר לליטר בנזין.
    הם תמיד עשו זאת, הקמנו מדינה בשביל לשוט בחיינו וגורלנו.
    האם עדיין אנו כל כך גלותיים?
    אז נסבול 0.5-1 שנה יותר טוב מאשר מדינת ישראל תגסוס למוות באיטיות מרוב התקפות טרור ואיומים בלתי פוסקים של האייטולות.

  • 10.

    אם זה נכון, העתונאים והגנרלים לשעבר, אשמים בגדול

    אבי, 12/08/12 08:59

    אתם מוכנים להרוס את המדינה כדי להפיל את נתניהו. אתם מוכנים למכור את כל העתיד שלנו עבור הפלת נתניהו.
    נתניהו פועל בחכמה, באומץ ובנחישות בדבר שהוא ציפור נפשה של המדינה. ואני בתוך הרבה הרבה אחוזים מתושבי המדינה תומכים בו חזק חזק.
    ואתם תעשו כל דבר כדי לקעקע את דמותו. נמאס לנו מכם. נגמר לנו מכם. אין לנו יותר כח אליכם. לא לחינם מעריב, ידיעות והארץ על הקרשים מתחינה פיננסית.
    העם נקעה נפשו מהספקולציות שלכם, וממכירת המדינה לכל דכפין, העיקר שנתניהו יירד

  • 9.

    זה באמת יקר מדי אז נראה לי לא נעשה את זה. (ל''ת)

    מויש, 12/08/12 08:59

  • 8.

    או.קי. מלחמה זה רע. מה החידוש? (ל''ת)

    גם טילים אטומים על ישראל לא יביאו לפריחה כלכלית, 12/08/12 08:57

  • 7.

    אם תהיה תקיפה אי הוודאות תסתיים

    גיל, 12/08/12 08:56

    ואם התקיפה תהיה מוצלחת ישראל תשוב להיות אטרקטיבית למשקיעים זרים

  • 6.

    מה הברירה

    מיקי, 12/08/12 08:53

    למות עשיר?
    או שנובל כצאן לטבח?
    או שלפחות נילחם על הזכות לקיומנו?

  • 5.

    לא השתכנעתי (ל''ת)

    לא השתכנעתי, 12/08/12 08:52

  • 4.

    סיבה מצוינת לתקיפה

    אילן, 12/08/12 08:52

    שכן לאחר שאיראן תתגרען,המצב יהיה חמור שבעתיים

  • 3.

    500 או 1000 ש''ח פחות בכיס ממש מפחיד כמו טיל גרעיני איראני (ל''ת)

    עדי, 12/08/12 08:50

  • 2.

    ביבי מוביל את המדינה לאבדון על סמך ספקולציות (ל''ת)

    לעצור את השיגעון, 12/08/12 08:49

  • 1.

    שוחרי מלחמה! (ל''ת)

    ברק וביבי, 12/08/12 08:49