• 183.

    עם ישראל- העז שבאומות, או למעלה או למטה רח''ל.

    הכתבה מדגימה את דברי חז''ל, 06/09/12 16:33

    מושגי בסיס בדיני חברה וממונות אינם נלמדים, לא בבית ולא בבי''ס. גזל, כבוד הבריות, הונאת דברים, איסור לפני עיוור לא תתן מכשול, מדבר שקר תרחק, צדק צדק תרדוף, ולא תונו איש את עמיתו, עזוב תעזוב עמו. הפחד ממדינת הלכה משתק עד כדי כך ששמנו את ספר החוקים ההיסטורי שלנו בצד ונכנענו להיסטריה. היום ניתן לראות את התוצאות, שפכנו את התינוק עם המים. למען הסר לזות שפתיים, יש גם דתיים לא מוסריים, ההבדל הוא שאין להם לאן לברוח, התורה לא תתן להם קורטוב לגטימיות לאחוז בקרנות המזבח.

  • 182.

    מי שמשתף פעולה עם החזירות הזו, הוא שותף לפשע לא פחות

    יעל, תל אביב, 07/08/12 15:26

    גם לפני עשר שנים נתקלתי בתופעות האלה, כולל הנורמה המקוממת של החזקת דירה בשבי בשם ''החלפת דירות''. כשהגעתי לדירות עם דרישות מופרכות, צחקתי להם בפרצוף.
    הפיתרון הוא פשוט - איפוק! נכון שאנחנו הישראלים לא מצטיינים בזה, אבל זה בהחלט ישים.
    תפסיקו להיות סמרטוטי רצפה ולהתבכיין ותתחילו לגדל עמוד שדרה ופשוט תגידו לא! מה זה השטויות האלה ''בלית ברירה''? מה ההתקרבנות הזאת? מישהו כיוון לכם אקדח לרקה? ולא חשבתם על זה שברגע שתסכימו ברור שיהיה פראייר אחר שיציע יותר ויתרה מכך, אתם מנציחים את התופעה הזו בעצמכם!
    בקיצור, לא מרחמת על מי שמסכים לתנאים הדרקוניים ונדפק. הוא הביא את זה על עצמו ועל הדרך גם דפק אותי.

  • 181.

    אל תלמדו מאנשים רעים- יש גם טובים!

    מרוצה, 01/08/12 09:52

    גם אני חיפשתי דירה במשך חודשים ונתקלתי בבקשות הזויות!! לשלם דמי תיווך לדייר לשלם על ריהוט בלוי וכו'
    לא הסכמתי כמובן כי מספיק השכ''ד הגבוהה על דירות לא שוות..
    בסוף מצאתי דירה מהממת!! עם שותפה מקסימה! הדירה מרוהטת קומפלט כי היא דאגה להכל
    והיא לא ביקשה ממני שקל!!
    יש גם אנשים טובים! תחפשו אותם ותלמדו מהם

  • 180.

    אם תחשיבו קצת פחות את תל אביב

    תל אביב, 01/08/12 02:37

    הרבה אנשים רוצים לגור בתל אביב, כנראה יותר ממה שהעיר הזו יכולה להכיל כרגע. כלומר יש ביקוש יותר גדול מן ההיצע. ואז הערך של הדירות להשכרה בעיני האנשים עולה וחלק מן האנשים מוכנים לכל תנאי, העיקר שיקבלו את הזכות לשכור דירה בתל אביב. וכמובן שיש מי שמנצל את זה ודורש מחירים, תנאים וכו'.

    הצעתי לשוכרים - אל תחשיבו את תל אביב כל כך הרבה יותר מערכה האמיתי! יש שם אזורים מאוד מכוערים - פתחו את העיניים, אל תהיו עיוורים לאיזה קונספט מנותק. אל תשלמו יותר על מה שאינו שווה את זה מבחינה ריאלית. אל תסכימו לשלם אלפי שקלים על ריהוט משומש כ''זכות'' מפוקפקת להכנס לדירה.

    ואם תגורו קצת יותר רחוק, מה יקרה?תקבעו לעצמכם גבול ואל תעברו אותו.תמצאו את האיזון הנכון.

    • בידיוק! (ל''ת)

      בידיוק!, 03/08/12 16:55

  • 179.

    ניתקלתי פעמיים בתופעה המכוערת של שוכרים עושקים

    חיפשתי דירה, 01/08/12 02:27

    במודעה להשכרה ברמת גן נרשם שתנתן עדיפות למי שיקנה את הריהוט במחיר של 3,500 ש''ח.ראיתי את הדירה והדייר אמר שהריהוט הותאם במיוחד לדירה ושזה ''התנאי''.יוותר אם לא ימצא שוכר,טען שהיו הרבה טלפונים.נדהמתי שיש תנאי להעברת הדירה.הריהוט כלל:שתי כונניות שמוצבות ברווח צר של כ10-20 ס''מ משני צידיו של עמוד לבין הקירות.שולחן קטן שמוצמד לקיר ולרצפה.ארון בגדים גדול.נותר לו חודש לסוף החוזה.לא הייתי משלמת על ריהוט משומש סכום כזה.חלק מהריהוט מותאם לדירה אך אם הדייר בחר להשקיע בדירה -זוהי בחירתו,הוא יכול לקחת את הרהיטים איתו או להשאיר ולספוג את מה שהשקיע,סך הכל נהנה מהריהוט כאשר גר בדירה.זוהי תאוות בצע ורצון להרוויח על גב הדייר הבא.הוא לא יכול לחייב אותי לקנות ריהוט.צלצלתי למודעה נוספת בתל אביב קרוב לים,בה כבר היה רשום בוודאות שיש תנאי:כאן התנאי על הריהוט המותאם לדירה כבר עמד על 5,000 שקלים. שאלתי את הדיירת אם ניתן לשוחח עם בעל הבית והיא אמרה שזה יכול לקרות רק לאחר שאפגש איתה ונסכים על התנאים.טענה שסיימה חוזה וקיבלה עוד חודש להיות בדירה.כמובן שלא הסכמתי לאף אחד מהעושקים ומצאתי מקום מגורים טוב יותר.אל תוותרו!

  • 178.

    תופעה מדהימה - מי פילל (ל''ת)

    מודאגת, 28/07/12 10:00

  • 177.

    במקום בו אין אנשים השתדל להיות איש (ל''ת)

    איש, 25/07/12 19:36

  • 176.

    הכלמתחיל בחינוך!! (ל''ת)

    משה, 25/07/12 02:21

  • 175.

    מרגיז! (ל''ת)

    זה פשוט, 25/07/12 00:33

  • 174.

    הפיתרון הוא לבנות יותר דירות (ל''ת)

    הגר, 24/07/12 14:10

    • בקרני שומרון ואריאל...עשרים דקות מהתפוח הרקוב, סליחה, הקרוב. (ל''ת)

      מדינה בהמתנה, 06/09/12 15:42

  • 173.

    זה בגלל האיסור המטופש על תיווך

    רפי, 24/07/12 10:18

    זה בדיוק תיווך - לי יש מידע שאתה יכול להרויח ממנו, אתה תשלם לי עבורו. אבל במדינה בולשויקית צריך רישיון לתיווך - אז קוראים לזה שבירת חוזה או קניית ריהוט.

  • 172.

    החזירות מתחילה מלמעלה

    יאיר, 23/07/12 19:57

    אם הם לא היו חזירים הם לא היו מעלים את הדלק ולוקחים 100% מס על כל דבר.
    מקפיאים קרקעות ציבור ומתעלמים מדורות שלמים של זוגות צעירים שזקוקים לקורת גג.
    הכל מתחיל מלמעלה.
    אם משהו לא יקרה בקרוב עדיף לחיות בגלות.
    אי אפשר להאשים את הציבור על כל דבר קודם כל שהמנהיגים יתנו דוגמא אישית!

    • דבר בשם עצמך מותק, אני לפולין לא חוזרת. (ל''ת)

      שושנה, 06/09/12 15:44

  • 171.

    צאו מתל אביבבבב

    אלעד, 23/07/12 19:51

    מצד אחד יש שיאמרו שמי ששמה בחר בזה, אבל קשה לצפות בזה מהצד

  • 170.

    חחח... מבדח כל הנושא הזה (ל''ת)

    אביעד, 23/07/12 18:55

  • 169.

    הפצצה האירנית - שידור חוזר של מהפכת סדום ועמורה

    ערן, 23/07/12 16:29

    זה מה שמגיע לתל אביב, סדום הפוסט-מודרנית.
    ולא, זה לא בגלל ''מעשי סדום'' של הומוסקסואלים.

  • 168.

    ''כי אנחנו בטח לא פראיירים''

    כן כן. שמענו עליכם.., 23/07/12 15:57

    אם הפראיירים לא היו משכנעים את עצמם ש''זו דירה בדיוק כמו שרציתי ושווה לשלם את דמי הסחיטה'' ומשלמים - הסחטנים החוצפנים האלו היו מחכים ומחכים למצוא מחליף, ובסוף מבינים בדרך הקשה שחזירות כזו לא מקובלת.
    אבל פראיירים לא מתים - הם רק מתחלפים ולדעתי גם מתרבים בקצב מהיר.
    איך אנשים לא מרגישים מטומטמים לשלם?
    ויותר מכך - לאן הידרדרנו שאנשים מרגישים חופשיים לסחוט אחרים לאור יום?

  • 167.

    תל אביב נעשתה עיר של עוני

    שולה, 23/07/12 15:57

    במסגרת חיפושי דירה, הייתי בדירות שחיים בהם 3-4 צעירים,ב2 חדרים ליכלוך זוהמה ממש הייתי בהלם, העיקר לחיות בתל אביב. וגם לזמן מוגבל .משום שאינם יכולים להחזיק את עצמם בעיר היקרה להחרידת ממש ריחמתי על כל הצעירים האלו,

  • 166.

    פתרון פשוט - תסכימו ותסוגו עם החתימה על החוזה מול בעל הבית

    חזיר לחזיר - חזיר, 23/07/12 14:53

    ברגע שתגיעו להסכמה מול בעל הבית ואף תחתמו מולו חוזה, אין לדייר הקודם שום צד בינכם וגם אם התחייבתם לקנות איזה מזבאללה ב-2500 ש''ח תודיעו שבמחשבה שנייה אינכם מעוניינים והוא יכול לקחת את הריהוט יחד איתו...מה הוא כבר יעשה????אין לכם שום התחייבות מולו ובעל הבית כבר חתם איתכם על החוזה

  • 165.

    מארגנים רשימה של כל כל החזירים ומעבירים למס הכנסה

    אזרח, 23/07/12 13:37

    הדוד שלי שם הבטיח לטפל בכם,הכונו,הכונו

  • 164.

    מי שדפוק מספיק לגור בתל אביב-מגיע לו. (ל''ת)

    אבי, 23/07/12 12:00

    • לצערי אני מסכים איתך... (ל''ת)

      שפוי, 23/07/12 15:02

  • 163.

    הפיתרון לחזירות המתקדמת של עם ישראל הוא חזרה לתורה!!! למוסר היהודי כפי

    ירושלמית, 23/07/12 11:43

    שמנוסח על ידי חכמים ולא על ידי אנשים קטנים סוציאליסטים/דמוקרטים/אנרכיסטים/קפיטליסטים/ פוסט מודרניסטים ועוד קללות מקללות שונות.

  • 162.

    וזוהי סופה של תל אביב...וגם של עזה

    עכג, 23/07/12 11:29

    הצונאמי יגיע ויעיף את כל המתבהמים אל הים.

    לפי הכתבה שניהם לא שווים יור מידי

    כך שאין מה לבכות על חלב שנשפך...

  • 161.

    כמה נכון! אני נתקלתי במישהיא שאמרה שכניסה לדירה תלויה ברכישת ציוד ממנה

    שני, 23/07/12 09:50

    בגובה 3500 ש''ח!

  • 160.

    דירת 2 חדרים של 30 מטר במרכז ת'א 5000 שח

    תל אביבי, 23/07/12 08:55

    זה המחיר של דירה במרכז תל אביב ליד הבימה ואם היא קצת יותר גדולה אז זה יעלה יותר וזה ללא מיסים ותשלומים שונים וללא חניה

    • דירת 3 חדרים 70 מטר בחיפה 3000

      אלעד, 23/07/12 19:53

      למיקום טוב בעיר.
      מה כולם איבדו בת''א? אפשר ב-1000 ש''ח כמעט לשותף לשכור בחיפה, גם אם חיי הלילה פחות אטרקטיביים

  • 159.

    חזירות דירות היא גבוהה ויכולה להביא לדיווח (ל''ת)

    חנוך, 23/07/12 07:50

  • 158.

    כל כך עצוב לקרוא את זה..

    שרית, 23/07/12 07:05

    צודק הפרופסור.. החברה הולכת ומתבהמת, כבר אין עזרה לזולת, התחשבות, רק מגיע לי ומגיע לי..
    לאן הגענו, כולה ב- 65 שנות קיום..
    פשוט מתביישת.

  • 157.

    המצב נהיה ממש מטורף ומתסכל

    יעל, 22/07/12 23:53

    בדיוק ראיתי היום סרט ביו טיוב על זה http://youtu.be/2RDBKI3T0yk

  • 156.

    אחלה כתבה (ל''ת)

    ג'רי, 22/07/12 21:26

  • 155.

    מה ההבדל בין זה לבין דמי תיווך??

    א''ב, 22/07/12 20:41

    בקיצור, קשקוש בלבוש

  • 154.

    זה קורה גם בירושלים! (ל''ת)

    יוסי ע, 22/07/12 20:31

  • 153.

    אם אתם מסכימים לזה אתם מטומטמים ואל תבואו בטענות (ל''ת)

    תגורו במקום אחר, 22/07/12 19:36

  • 152.

    תעזבו תהיו חכמים

    ישראלית, 22/07/12 18:57

    אני נולדתי וגדלתי בתל אביב ולכן זה מקומי הטבעי לא מבינה למה כולם פחות או יותר רוצים לעיר הזאת תעברו לירושלים חיפה וכו׳ הרבה יותר נקי וזול וחוץ מזה החיים של אלה שרוצים לבלות לשתות כי מחר נמות עלינו נמאס באים משתמשים וזורקים .

  • 151.

    ההתבהמות של מדינת תל אביב

    דלית, 22/07/12 17:23

    עיר מגעילה, אנשים מגעילים, פלא שהאנטישמיות חוגגת וכולם שונאים אותנו?

    • איזה קשקוש אמרת עכשיו דלית

      יואב, 22/07/12 23:16

      אפשר לחשוב שבכל מקום אחר בעולם אנשים מלקקים אחד את השני באהבה... ת''א היא עיר גדולה כמו כל עיר, ואנשים זבלים יש בכל מקום, מה הקשר לאנטישמיות?! ההונגרים לא עצרו במשך כמה שנים טובות פושע מלחמה נאצי שישב בקרבם - למרות שידעו בדיוק איפה הוא נמצא, אז מה? מעכשיו כל ההונגרים חארות? צריך לשנוא את ההונגרים ולא כדאי לנסוע לבודפשט יותר לעולם?
      אפשר להתעצבן דלית, אבל לא צריך להפוך להיות מטומטמת.

  • 150.

    אני עם הפרופסור הלאה לקפיטליזם החזירי (ל''ת)

    המבין שבסוף כולם מגיעים לירקונים, 22/07/12 16:48

  • 149.

    חזירות ישראלית

    רמי, 22/07/12 15:13

    כמה פעמים קרה לכם שהמתנתם בסבלנות עם הרכב בחניון כדי שיתפנה מקום ואז בא מישהו וביקש רק שתתנו לו לעבור ואז כשפיניתם לו מעבר הוא נדחק פנימה וחנה את האוטו במקום שלו המתנתם? כשזה קרה לי בפעם הראשונה חשבתי על כל מה שכתבו פה וכמובן שאין נכון מזה.

  • 148.

    החברה הישראלית הפכה להיות גרועה יותר מהחברה האמריקאית (ל''ת)

    מרציאנו, 22/07/12 14:56

  • 147.

    אמן שחזירים שכמותכם ימצאו עצמם גרים לתקופה באוהל!!! (ל''ת)

    אדם לאדם חזיר, 22/07/12 14:48

  • 146.

    שכרתי מספר דירות וכווולם היו נחמדים ועוזרים (ל''ת)

    בכיינים נמאסתם, 22/07/12 14:45

  • 145.

    מחיר השכחה !גרמניה! (ל''ת)

    צ, 22/07/12 14:37

  • 144.

    פשוט לא מבינה למה אנשים מסכימים לזה

    ה., 22/07/12 14:24

    כם אני שכרתי דירות בתל אביב וראיתי את הטינופת ואת הפער בין המודעה למציאות, אבל בחיים לא הסכמתי לשלם ''כופר'' לדייר שעוזב.

  • 143.

    לפנות למשטרה

    מישהי שאכפת לה!, 22/07/12 14:22

    אני מציעה לכל השוכרים החדשים לקחת את שם השוכרים הקיימים ולהתלונן עליהם במשטרה.
    אף אחד שאינו מתווך מורשה אינו רשאי לגבות ''דמי תיווך'' ובאופן כללי הגיע הזמן לאכוף ולסדר את שוק השכירויות הפרוץ בארץ הזו ובתל אביב במיוחד!

  • 142.

    כל הכבוד לפרופסור עוז אלמוג

    אביבה, 22/07/12 14:17

    אומר את האמת המצערת. גם נמרוד אלוני הוא מהצדיקים בסדום ועמורה שאנחנו חיים בה.

  • 141.

    חופש החוזים רבותיי-מי שלא מעוניין שלא ישכור

    אדם מהשורה, 22/07/12 14:01

    אני לא מבין אנשים,אף אחד עוד לא התלונן על כך שמכרו חלקות על הירח ולכן מי שלא רוצה חלקה על הירח שלא יקנה!!!

  • 140.

    יד 2 הוא אחד הגורמים לאש בנד''לן !אם יגבו מחיר לכל מודעה

    אלף מם, 22/07/12 13:33

    מי שבאמת מעוניין למכור/להשכיר ובמחיר שפוי יפרסם.

  • 139.

    עוד שואה תשנה את סדר העדיפויות של היהודים התחמנים (ל''ת)

    כסף כסף כסף, 22/07/12 13:22

  • 138.

    ככה זה יהודים, בעולם הרחב הם דשן אבל ביחד הם סתם זבל. (ל''ת)

    מורן, 22/07/12 13:21

  • 137.

    אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך (ל''ת)

    אייל, 22/07/12 13:09

    • כל כך פשוט- כל כך נכון.

      ע, 22/07/12 16:18

      עיקרון אוניברסלי.אף אחד לא רוצה שישקרו לו שירמו אות וישגנבו ממנו. כמו כן גם אף אחד לא רוצה שיהרגו אותו ושיאכלו אותו.

  • 136.

    נימוס? למה להאשים רק אותנו? שוכר רוסי סחט ממני כסף (ל''ת)

    קרן, 22/07/12 13:08

    • ושוכר רוסי הוא לא ישראלי? למה את מחפשת למי להעביר חץ?

      אנה, 22/07/12 17:16

      רוסי, פולני, תימני או מרוקאי כולם ישראלים ובכל העדות תמצאי בריונים ואוכלי נבלות.

      למה כל פגם אנושי חייבים להצמיד לאיזה סטריאוטיפ עדתי?

  • 135.

    הכל עינין של חינוך ( ההורים ושר ה''חינוך'' ) !!!! (ל''ת)

    מוטי, 22/07/12 13:06

  • 134.

    הפתרון פשוט, לזכור מאין כולנו באנו, ומה האלטרנטיבה שלנו...

    שי, 22/07/12 12:51

    ולא הסולדריות הריקה מתוכן...שלדעתי גם לא היתה בעבר כזו, אלא סולידריות של הבנה מתוך הכרח המציאות, על גופנו ממש, שיש לכולו עבר משותף, וגם עתיד משתוף, ואל משנה מה צבע הכיפה...

  • 133.

    רוצים ת''א? תסבלו...

    גל לוי, 22/07/12 12:42

    אני נולדתי וגדלתי במרכז ת''א כל ימי חיי אבל שהגיע הזמן לצאת ולמצוא דירה עברתי ל3 חדרים בחולון, 5 דקות באופנוע/אוטו מת''א (נוה צדק), רבע שעה על אופניים ו3 דקות נסיעה מהבית עד לרכבת בוולפסון. השכירות היא 3000 ש''ח לחודש וכל הקניות והארנונה שאני משלם זולים יותר מאשר ת''א אז בחייאת ראבאק חאלאס לבכות כבר, רוצים זול? תצאו החוצה או שתשתקו, בכיינים נמאסתם.

  • 132.

    שאלה לקוראים - האם גם זו ''חזירות (ל''ת)

    אמיר גבעתיים, 22/07/12 12:37

  • 131.

    פירות החינוך החילוני הנאור, המתקדם והתל אביבי (ל''ת)

    להקיא, 22/07/12 12:31

  • 130.

    למי שנלחם לגור בתל אביב מגיע לו לכו לגור במקום אחר לאל תהיו סנובים

    אזרחית, 22/07/12 12:30

    תגידו כל שוחרי הצדק החברתי
    לא אתם הם אלו שמסדרים את החברים ''שלכם''
    ורצים להפגין ולילל

  • 129.

    תל אביב בדרך להיות מנהטן, רק שדומה יותר לעזה (ל''ת)

    עידן, 22/07/12 12:29

  • 128.

    תופעה בחיתוליה

    אברהם אזולאי, 22/07/12 12:28

    החזירות הופכת לנורמה

  • 127.

    מזעזע! מקומם! מבחיל!!! הפתרון האפשרי הוא להגיע לבעלי הבית

    בטי, 22/07/12 12:25

    ו''להלשין'' על הדיירים! פשוט חוצפה שאין כדוגמתא! ואני שמחה שבתור שוכרת דירות סדרתית עדיין לא נחשפתי לעניין... אוף תתחילו להיות טובים אחד לשני )-:

    • בטי, אל תדאגי יש שכירות סולידרית

      שוש, 06/09/12 16:14

      אנחנו משכירים דירה בראשון, 3 חד' 85 מ''ר קומה שלישית ללא מעלית אבל משופצת, בוטיק. ידענו שאנחנו מייעדים אותה להשכרה אבל הרגשתי שזה לא מוסרי לבקש משוכר 3000 ש''ח לחודש על דירת מחסן רעועה. השוכרים שלי חיים במתחם יותר מרווח ומעוצב מהדירה שאני חיה בה אני שמחה בחלקי והם בחלקם.

  • 126.

    קוראים לזה ''כוחות השוק'' והם מכתיבים את המחיר.

    י, 22/07/12 12:20

    מי שמספיק משוגע כדי להתעקש לגור בתל אביב בכל מחיר אז הוא גם משלם את המחיר.

  • 125.

    מעניין כמהמהאלה משתתפים בהפגנות למען צדק חברתי.... (ל''ת)

    ציוני, 22/07/12 12:05

  • 124.

    פעם היה מושג שנקרא סולידריות, כשתזכרו בו

    גיא, 22/07/12 11:20

    תתחיל לחיות מחדש

  • 123.

    בואו לפתח תקווה. לא מבין למה צריך להלחם על דירת 2 חדרים ב5000 ש''ח

    הנה, 22/07/12 11:11

    בואו!
    יש פה דירות 3 חדרים עם מחסן ב3000 ש''ח.
    נכון. שקט פה, אבל זול!

  • 122.

    מקווה שימשיכו לדבר על זה בעוד מקומות (ל''ת)

    יוסי כ, 22/07/12 11:03

  • 121.

    דנקנר גילה את הבעיה - אנחנ- ל החזירות שלו ושל השיטה (ל''ת)

    עמי, 22/07/12 11:00

  • 120.

    למה לא מוזכר שלקיחת ''דמי תיווך'' ללא רישיון מתווך היא עברה פלילית?

    סאלי, 22/07/12 10:57

    מאז שנת 94 נדרש כל אדם שעובד כמתווך לקבל רישיון לכך ממשרד המשפטים. ע''פ חוק המתווכים, על מי שמבקש דמי תיווך או מציג עצמו כמתווך בזמן שאין לו רישיון (או רישיון בתוקף) ניתן לגזור קנס כספי ואפילו מאסר של עד 3 שנים.

    • נראה לי שלרשום ''דמי תיווך'' במרכאות כפולות זה מספיק.

      עידן, שינקיניסטן, 22/07/12 12:38

      מה שנקראה בקשיש. בכ''ז אנחנו בעולם השלישי.

    • לא מדוייק-יש אופציה כזו לעסקת אקראי

      מתווך, 22/07/12 13:59

      כל אחד יכול לתווך

  • 119.

    אין ערבות הדדית בגלל זה אדם לאדם זאב (ל''ת)

    יעקב, 22/07/12 10:54

  • 118.

    מדוע השכירות כה יקרה?

    ציון, 22/07/12 09:13

    הסיבה היא פשוטה ביותר. 30 אלף דירות באזור המרכז תפוסות ע''י מהגרי עבודה לא חוקיים. זו הסיבה המרכזית לעלייה המטורפת בדמי השכירות.
    אין סיכוי שמארגני ומשתתפי ההפגנות יעשו משהו בנידון. גם התקשורת לא מעיזה לומר דבר בנדון. כולם הם למען ''דיור זול'' וגם למען ''הפליטים שבתוכנו''. איך זה מסתדר ביחד? המוח האנושי מסוגל גם לרבע את המעגל.

  • 117.

    עיסוקנו בחינוך ! ורוב האזרחים חלאות מהבית.

    ''דרך-ארץ קודמת לתורה'' {ולכסף}=ציטוט של אבא שלי, 22/07/12 06:10

    אין חינוך בבית.

    התקשורת רק מקצינה לתורמת לוולגריות.

    התקווה היא המדינה - שתכניס ערכים לחינוך הילדים במוסדות הלימוד.
    הסיכוי שזה יקרה? 0 !

  • 116.

    בואו לחיפה

    מנחם, 22/07/12 01:23

    כאן המצב הפוך.השוכרים הישנים משלמים יותר נכון משלימים לחדשים רק שיסכימו.ריהוט? בעל הדירה יפחית לכם מהשכירות.רק תשכירו.אצלנו בחיפה אדם לאדם חבר.הבעיה שמשנה לשנה אין אנשים..חבל.יש לנו עיר יפה.תבואו!

    • חיפה? גם בחינם לא!

      עדי, 22/07/12 12:53

      חיפה היא בית האבות של המדינה. אין כאן צעירים. נכון שמחירי הדירות כאן הם זולים, הכי זולים בארץ, אבל מי רוצה לגור בעיר מזוהמת מלאה קשישים, עולים חדשים ובני מיעוטים???

      • אם הצעירים כאלו חלאות, שמנצלים אחד את השני בשביל כמה שקלים

        אחד שמבין, 23/07/12 12:04

        עדיף לחיות עם קשישים ועולים ובני מיעוטים.

      • עדי, ת''א יותר מזוהמת

        אלעד, 23/07/12 19:55

        אי אפשר לנשום שם.

  • 115.

    כמה נצטרך עוד לסבול עד שאנשים יבינו

    שרק התורה שומרת על הקיום שלנו פה?, 22/07/12 00:33

    ב''ה
    מה שאומר פרופ' עוז אלמוג מתעלם מנקודה אחת- עד ישראל קיבל את התורה כדי לשמור ולקיים אותה. ברגע שמתחילים להמציא תורות אחרות, הקיום שלנו נמצא בבעיה. תאכלו כשר, תשמרו על כבוד בין אדם לחברו, זה יחזור אילכם בהרבה אהבה. כולם ירוויחו מזה. התורה זה לא רק החומש והגמרא. זה גם תורת הסוד ותורת החסידות. דברי הבעל שם טוב. תשמעו ותראו כי טוב!

  • 114.

    לא תעזור שום מחאה חברתית, העם חרא (ל''ת)

    שאדי אבו דיב, 21/07/12 23:11

    • צודק! כשהישראלי הממוצע הוא חרא במקרה הטוב ורשע במקרה בגרוע (ל''ת)

      מחאה לא תועיל ואפילו תעשה נזק... להחליף את העם, 21/07/12 23:50

  • 113.

    עיקרון הוא לא עיקרון עד שלא שילמת עליו

    צב מעבדה, 21/07/12 22:19

    הציטוט בנושא התגובה שייך לווילאם ברנבך, גורו פירסום אמריקאי שהלך לעולמו לפני שלושים שנה.

    כל מי שמדבר גבוהה גבוהה אבל לא עומד מאחריו הדיבורים במעשים שהוא שילם עליהם במשהו, לא אמר דבר. ערכיות נמדדת במעשים לא בדיבורים.

    • לפני ווילתם

      ישראלית, 22/07/12 19:03

      אל תדברו גבוהה גבוהה יצא עתק תהילים ותתפלל חנה
      היתה הרבה לפניו......

  • 112.

    מדוע אין שיעור על נימוסין בבי''ס

    מודאגת, 21/07/12 21:57

    אדם מנומס ושומר חוק נתפס כפראייר וחנון בישראל.
    מדוע לא מלמדים בגני ילדים ובי''ס בארץ על יחסים בין אדם וחברו? ילדיי לומדים בבי''ס בינ''ל. מגיל שנתיים הם יודעים לעמוד בתור בסובלנות, לא להתפרץ לדברי מבוגרים, להגיד ''תודה'', ''שלום'' וכנ''ל, לכבד את המורים ואת חבריהם. בביה''ס מחנכים אותם שנימוסין זאת שפה חיונית לתקשורת תקינה בין בני אדם. אחרי שהות ארוכה בחו''ל אנו חושבים לחזור בשנה הבאה לישראל. אני רק חושבת על ילדיי וההלם התרבותי שהם הולכים לחטוף בג'ונגל הישראלי. ..

    • ילדי למדו את זה בבית - לא להכל מערכת החינוך צריכה לדאוג (ל''ת)

      איפה ההורים?, 22/07/12 12:35

    • קוראים לזה, עבודת המידות, ודתיים לומדים את זה

      מאיר, 22/07/12 12:36

      לכן אצלנו את הגועל נפש שאתה מתארת כאן

  • 111.

    לתוכניות הריאלטי יש הרבה בזיהום הזה (ל''ת)

    זה ה''מודל'' של הדור הצעיר, 21/07/12 21:40

  • 110.

    אחרי לגבעתיים! (ל''ת)

    תמר, 21/07/12 21:40

    • בלי להעליב, יש יפיפיות מגבעתיים...קרנ''ש, בית אריה, אורנית (ל''ת)

      כנראה שהכיבוש אכן משחית, את המושחת., 06/09/12 16:18

  • 109.

    ואח''כ הבהמות הולכים להפגין לצדק חברתי. אין דבר כזה, הכל זה אנשים

    מיכאל, 21/07/12 21:24

    שכאן בארץ רק רוצים לדפוק אחד את השני

  • 108.

    מה יש לכם לגור במרכז העיר הכי מסריחה במזה''ת???? (ל''ת)

    תגורו בהרצליה, רעננה, גבעתיים, ר''ג-גם קרוב למרכז, 21/07/12 21:10

  • 107.

    מאיפה הנתונים פרופ' אלמוג?

    עדי, 21/07/12 21:05

    אני בת 26, מתנדבת ויודעת שרבים מבני גילי משתדלים להתנדב גם כן. זה בסדר גמור שבגילאי ה''בניי''-20-35 בעיקר, מנסים לאזן בין לתרום ולהיות מנומסים לבין לדעת איך לדרוש ולדאוג לעצמך. זה שאנשים רוצים להנות לא סותר את העובדה שהם רוצים לעזור ולתרום. אתה לא אפוטימי, להפך אתה פסימי. והסטודנטים? כמו יתר המדינה, מדברים לפי מה שהם רואים בתקשורת.

    • להתנדב בשביל חיות

      משה, 21/07/12 21:38

      ולדפוק אנשים, זו צביעות - מאפיינת רבים בשמאל.

    • וכמה כסף מלגה את מקבלת על זה?!

      שי, הרצליה, 22/07/12 12:54

      גם אני מקבל מלגה על ''התנדבות'' שאני עושה, אבל תמיד ששואלים אותי אני משתדל לא להתמש במילה התנדבות בפרוייקט שאני נמצא, כי ככל הנראה לולא המלגה לא הייתי עושה אותה.
      תהיי אמיתית עם עצמך.
      ואם אני לא צודק ואת מתדנבת מתוך רצון טוב ולא מתוך הכרח מצטער, אך החלט שרב הצעירים במדינה ש''מתדנבים'' מקבלים על זה מלגה בצורה זו או אחרת...זה יכול להיות גם דרך שיפוץ קורות החיים עקב עמידה בראש מאבק זה אוא אחר.

  • 106.

    העם דורש השכרה חברתית (ל''ת)

    מיכל, 21/07/12 20:43

  • 105.

    צריך לצאת במחאה כנגד השוכרים ! (ל''ת)

    רון, 21/07/12 18:50

  • 104.

    צריך לשנות את חוק הירושה דחוף

    אזרחים נפגעי צואות, 21/07/12 18:44

    צריך לשנות את חוק הירושה דחוף לא ייתכן שיורש אחד ישתלט על ההורים הקשישים בכוח ויקבל את כל הירושה לאחר מות הורים צריך מן הצדק לחלק את הירושה בין כל הילדים אין צדק במדינת ישראל מה לעשות שהכול מושחת וכל דאלים גבר

  • 103.

    ביבי ושר האוצר והתומכים בהם אשמים

    אזרחים זועמים, 21/07/12 18:32

    און שום סיבה שדירה תעלה הרבה כסף וגם מחירי השכירויות יקרות הדתיים תומכים לביבי את הכיסא תמורת דיור זול ולכן שאר האזרחים משלמים את המחיר צריכים כל אזרחי המדינה לצאת להפגנת צדק חברתי ורק אז יהיה שינוי מה שצריכים בבחירות להוריד את הליכוד מהשילטון ורק אז יתכן שיהייה צדק חברתי תלוי מי יבחרו אבל ביבי ושריו הכי גרועים לחברה בישראל וזה בדוק לאן היתדרדרה המדינה כל אזרח חש ויודע

    • תגובה שמדגימה את הנאמר בפסקה האחרונה למעלה (ל''ת)

      ערן, 22/07/12 12:45

  • 102.

    וכך עובד שוק השכירות באוסטרליה

    רון ממלבורן, 21/07/12 17:27

    1. כל הדירות מוצעות להשכרה דרך סוכן. התוצאה: כל הדירות במצב סביר ומעלה, כי אף סוכנות לא תתעסק עם חורבה מטונפת.
    2. כל הדירות מושכרות בחוזה סטנדרטי שמגדיר בבירור מה הזכויות והחובות של כל צד, והאמת - החוזה מאוזן לגמרי. אי אפשר להכניס בחוזה שינויים לפי הגחמות של בעל הבית.
    3. ערבות: שכ''ד של חודש, מופקד במשרד המשפטים. גרמת נזק? העלות תנוכה מהערבות. 4. הדירה פתוחה לשוכרים הפוטנציאלים במועד המפורסם מראש באתר חיפוש הדירות, למשך רבע שעה בלבד. אי אפשר לבוא בשעה אחרת, וגם לא לנג'ס לדייר היוצר שידבר עם הסוכנות.
    5. הדירה מצאה חן בעיניך? תמלא טופס, תצרף מסמכים שיעזרו (כמו תדפיס חשבון בנק), ותגיש לסוכן. לא, הדייר הנוכחי לא משתתף במשחק, וחמדנות מהסוג שתואר בכתבה לא יכולה לקרות. תוך 72 שעות תקבל תשובה.
    6. הדייר חייב להזמין חברת נקיון שתנקה את הדירה לפני שהוא עוזב. ניקוי עצמי חפיפי לא מתקבל.
    7. הדייר לא שילם? השאיר דירה מלוכלכת? גרם נזק? הוא נכנס למאגר נתונים, וסיכוייו לשכור דירה בעתיד פוחתים בהרבה.
    8
    עכשיו אתם מבינים למה בתל אביב עצבנים, ובסידני ובמלבורן מחייכים ואומרים ''No worries, Mate''?

    • אם היה אפשר לעשות פה לייק היית מקבל אחד (ל''ת)

      אני הולך לשכור בת''א וקצת מקנא בך עכשיו :), 21/07/12 20:07

    • אחחחחח החיים נשמעים טוב שם באוסטרליה (ל''ת)

      tarzan, 21/07/12 22:17

    • צודק אנחנו מדינה מטומטמם אין בה סדר וצדק מייאש :( (ל''ת)

      צודק, 22/07/12 11:11

    • זה היה עובד בישראל אם הסוכנים הישראלים לא היו גם חזירים (ל''ת)

      י, 22/07/12 12:26

    • ואיפה חבר כנסת שירים מאת הכפפה? (ל''ת)

      הדס, 22/07/12 12:54

    • בארץ זה ''אל תדאג, יהיה בסדר''

      ג, 22/07/12 13:53

      המקבילה ל no worries mate

  • 101.

    כאשר אייל גולן (מעלים מס כבד) ומשתמטת משירות ,צעקו מעל הבמה ''צדק חברתי'' (ל''ת)

    מאות אלפים הריעו בטמטום., 21/07/12 17:26

    • אנחנו הגמל שלא רואה את דבשתו (ל''ת)

      דון קורטיזון, 21/07/12 19:55

  • 100.

    צריך שיחולקו קרוואנים לחסרי דיור

    הממשלה אדישה, 21/07/12 17:20

    לא יתכן שאנשים ייזרקו לרחוב.
    יש מצוקת דיור וחייבים לפתור אותה.
    צריך להקים שכונות קרוואנים, ולתת לאנשים לגור שם כאוות נפשם.

  • 99.

    מעניין כמה מהחזירים הלכו אח''כ לכיכר לצעוק ''צדק חברתי'' (ל''ת)

    מעיין, 21/07/12 16:27

  • 98.

    עיר מסריחה עם חומר אנושי מסריח! חחח..מי רוצה לגור שם בכלל?

    לול!, 21/07/12 16:11

    עיר סנובית, שאתה צריך לעבור מסכת עצבים וגיהנום בכדי להחנות את הרכב וכבר לעלות הביתה ולנוח עם כל החום הנוראי שבחוץ.
    למה שארצה לחיות בעיר שלא מתייחסת אליי בכבוד?
    יופי..תריבו ביניכם ובין עצמיכם כמו מה שקורה בסוריה. =זה אומר יותר מקום ושקט בשבילי בר''ג\\גבעתיים.
    לא צריך חזירים תל-אביבים גם שם.

  • 97.

    לא סתם לא סובלים אותנו בעולם

    תמירה, 21/07/12 16:09

    ישראלים תחמנים וחזירים. בושה וחרפה. אני טוענת כל הזמן, שאת התחמנות המגעילה של הישראלים הם מפנים אחד כלפי השני, במקום כלפי הממסד שדופק אותם באמת כל הזמן. אנחנו עם טפש. לא יודעים להלחם על מה שבאמת חשוב. על שכר הוגן, בטחון ובטיחות, כבישים נורמלים, חוקים להקל על ההתנהלות.יודעים רק לדפוק בבזק, פלאפון, סלקום, יס,הוט, ככה למדו את הנציגים. אז מה? היום אתה דופק מישהו מחר מישהו אחר דופק אותך. זו פרייריות לשמה.הכסף הגדול ונוחות החיים טמונים בהתנהלות הממשלה. פה צריך להשקיע את המרץ.

    • כן, רק הממסד אשם, ואתם ואנחנו בסדר גמור. אין מה לתקן...

      מכאן בדיוק מתחילה החזירות., 21/07/12 17:52

      ומי שנוטע את זה בציבור זה קודם כל התקשורת. תקשורת אלימה צעקנית וולגרית, חזירית לעילא.

  • 96.

    אכן עם ישראל מגעיל, מלוכלך חסר תרבות, נימוס וערכים למעט כסף (ל''ת)

    והעיקר חושב עצמו לחכם וטוב יותר מאחרים, 21/07/12 15:40

  • 95.

    הם לא מתחמנים את השוכרים - אלא את בעל הבית

    כלכלן, 21/07/12 15:14

    החזירות כאן היא של השוכרים שמרגישים שרימו אותם.
    האמת היא אחרת: יש פער ארביטראז' בין שכר הדירה שהשוק מוכן לשלם, לבין מה שדורש בעל הדירה. את הפער הזה משלשל השוכר המתפנה לכיסו.
    זה כסף שהיה צריך ללכת לבעל הבית למעשה.

    • בגלל אנשים כמוך המדינה בקאנטים

      גיל, 22/07/12 14:21

      אתה מאמין שצריך לגבות על דירה כמה שהשוכר מסוגל לשלם עליה- כלומר את כל הכנסתו הפנויה, למעט איזה 3000 שקל להוצאות במקרה הטוב. אתה לא כלכלן אלא חזירולוג.

      • הוא לא אמר מה שהוא מסוגל,

        הייטקיסט, הרצליה קיפוח, 23/07/12 15:35

        הוא אמר מה שהוא *רוצה* לשלם, והוא צודק, זה ניתוח מדוייק של המצב.

        אם לא מתאים לך לשלם 6000 לשכ''ד, שלם 5000. אם לא מתאים לך 5000, שכור דירה של 4000. יותר מדי? קח של 3000. זה די פשוט ואף אחד לא מכריח אותך לשכור דווקא את הדירה הכי יקרה עם התנאים הכי יקרים.

        • וכמה עולה כוס מים באמצע המדבר?

          אריאל, 20/08/12 02:48

          זה שמישהו מוכן לשלם זה לא הופך את הדרישה לפחות חזירית. כמה אפשר לדרוש מנכה על כסא גלגלים? כאשר חולה צריך ניתוח בו נדרש כמה שהמשפחה והחברים יכולים לגייס. על קורס הכנה לפסיכומטרי. על קוטג', אורז, חלב, ולחם. כמה מרצה יכול לדרוש על ציון טוב? עד לפשע כדאי לשמור על השקט? וכמה אתה מוכן לשלם כדי שלא ישלחו את התמונות המביכות לבוס שלך, לבן זוג שלך? שמת לב שזה הופך לסחיטות נטו????? וגם סחיטות לפעמים מסכימים לשלם כי האלטרנטיבה יותר גרועה!
          ואם השותפה הפרספקטיבית היא חמודה אז מה לדרוש הטבות מין - כי זה בכלל לא עולה לה כסף נכון?

      • ואם אתה דורש דירה יותר זול ממה שהשוק מוכן לשלם,

        הייטקיסט, הרצליה קיפוח, 23/07/12 15:36

        אז אתה החזיר.

  • 94.

    שרי ממשלה מופקרים-תציפו את השוק...............

    אליפז, 21/07/12 15:07

    לו היתה ממשלה נורמלית-ולא ערימה מופקרת של עסקנים נחותה-היו היום-30 אלף דירות להשכרה בת''א,בעדיפות לחיילי צה''ל-והיו גורמים קריסה ופשיטת רגל לכל אשפת החומסים העלובה-שסוחטים את הזוגות הצעירים.זהו הפשע הראשי של נתניהו וכנופייתו-שעלינו להביא למשפט בגין אזלת ידם,ושיתוף הפעולה שלהם עם ''השוכרים העושקים''.מדיניות ממשלתית מובנת ומופקרת-שהביאה את משה סילמן-להתאבד.

    • מה בדיוק אתה מציע? (ל''ת)

      נשמע אותך., 21/07/12 17:54

  • 93.

    הבעיה איננה היצע וביקוש ולא מחסור בדירות

    מירי, 21/07/12 14:13

    הבעיה היא באנשים עצמם, שעבור קצת כסף מוכנים לרדת לשפלות מוסרית כזו.
    גם אני גרתי בדירה סופר-שווה ביהודה המכבי בתל-אביב, ואחריה בדירה סופר-שווה ברמת-השרון וכשהגיע זמני לעזוב - הראיתי אותן לאנשים אחד אחד ולא בשעה מרוכזת כמו מכרז עלוב, נתתי לכל אחד את הזמן שלו להתרשם, התייחסתי לכל אחד יפה. לא חלמתי לרגע לנצל את ''מעמדי'' (גם כן מעמד..) בשביל לסחוט אנשים.
    זה נורא עצוב לראות שהחברה שבה אנחנו חיים הופכת לג'ונגל קצת יותר עם כל דקה שעוברת.
    אני מתביישת בכך שכל האנשים הסחטנים האלה הם חלק מאיתנו.

  • 92.

    קשה לי לרחם על אנשים שמתעקשים לגור במרכז ת''א (ל''ת)

    קיטו, 21/07/12 13:14

  • 91.

    כתבה חשובה - שאפו!!! (ל''ת)

    מירב - שוכרת - ת''א, 21/07/12 13:05

  • 90.

    מעריב, אתם החזירים מחרחרי הריב

    סיון, 21/07/12 12:52

    על כל מקרה כזה של אדם שאין לו מצפון תגלו שניים של אנשים שעוזרים אחד לשני, למצוא דירה, להעביר דירה, לבנות ארון, בייביסיטר. להביא סוציולוג שיגיד שאנחנו חזירים, קפיטליסטים, נהגים נוראיים, חסרי נימוס, זו דרך לאשרר לכל האנשים שגרים בישראל שאינם כאלה שהחזק שורד ושהם בארץ אוכלת יושביה, ולהתנהג ככה בעצמם. לא יזיק לכם לקדם איזו כתבה נחמדה או שתיים על העזרה ההדדית, הנחמדות והקסם שיש פה בארץ, מגובה בדעתו של סוציולוג זה או אחר שיגיד, עזרה הדדית זו דרך לא רעה לשרוד כמין, אתם יודעים מה אין צורך בסוציולוג, את הדברים האלה כל לב יודע לבד.

    • סיון - אוהב אותך על מה שכתבת

      רועי, 21/07/12 23:42

      הלוואי עוד תגובת כאלה!

      • תודה רועי - שים לב לתגובות

        סיון, 22/07/12 02:56

        אנשים עושים שריר אחד על השני כי בתפאורה שמעריב בנו לנו פה סטייל המערב הפרוע, אדם חייב להראות את האקדח שלו כדי לא לצאת פראייר

        • רק שנקודה היא באמת לא טיב האנשים כפרטים,

          עדי, 22/07/12 14:14

          אלא בדיוק המצב הבלתי אפשרי, שה''ארץ אוכלת יושביה'' גורמת ליושביה לאכול אחד את השני.
          העניין הוא לא סוגיה מוסרית אלא שיקוף של התמונה הגדולה.

          • זה אנשים שבוחרים להתנהג כחלאות, לא הארץ. (ל''ת)

            טובה הארץ מאוד מאוד, 23/07/12 12:08

  • 89.

    צודק! החזירות בכביש נוראית - אין גבולות (ל''ת)

    יוסי ר., 21/07/12 12:40

    • נכון (ל''ת)

      אלימים כמו מחבלים רק בלי אג'נדה, רק כעס וחוצפה, 21/07/12 15:41

  • 88.

    טיפ: אנשים, תגדילו את אזור החיפוש

    תל אביבי, 21/07/12 12:23

    אפשר לחפש גם בשכונות הצפוניות של ת''א, מה שמגדיל משמעותית את ההיצע ופתאם גם יפתחו לכם העיניים אחרי שתראו דירות אמיתיות ולא כוכים.
    זה אמנם לא זול אבל לא יותר יקר מאשר כוך מתפורר במרכז העיר.
    ברמת אביב הישנה למשל אפשר להשיג דירת 3 חדרים אמיתית ב 5000 שקל. לא חייבים להיות סטודנטים כדי לגור שם, זה יכול להתאים גם לזוג צעיר+ילד.

    זה נורא פשוט - ככל שלאנשים יהיה היצע גדול יותר לברור ממנו כך השוק יהפוך להוגן יותר.

  • 87.

    למה לא לפנות פשוט ישירות לבעל הבית?

    רועי, 21/07/12 11:49

    אם הייתי נתקל בכזה דבר הייתי מברר בדפי זהב מי בעל הדירה (או בעירית ת''א), מתקשר אליו ואומר לו שהשוכר הנוכחי שלו סוחט אנשים שרוצים להיכנס לדירה. יכול להיות שזה לא יזיז לו, אבל זה לא יכול להזיק.

  • 86.

    דורשי התשלום חלקם הם מהמפגינים לשינוי חברתי (ל''ת)

    איציק, 21/07/12 11:16

  • 85.

    בעייה היא בסתומים והפראיירים שמוכנים לשלם כל סכום רק כדי לספר לכולם

    שהם גרים במרכז תל אביב... צאו מהבועה, טיפשים!, 21/07/12 10:47

    שמעתם על מקומות ''מרוחקים'' כמו רמת גן, חולון ובת ים? תתפלאו כמה דירות יפות אפשר למצוא שם בלי לעבור מסכת עינויים והשפלות.

    בניו יורק עוברים לברוקלין, כי אף אחד כבר לא יכול לשלם את המחירים של מנהטן חוץ מכל מיני אוליגרכים, אז נא לקחת דוגמא ולהפסיק לקטר.

    אם אתם מסכימים לזה - אז מגיע לכם.

  • 84.

    פרופ' עוז אלמוג - צודק 100%

    א., 21/07/12 09:56

    אף אחד לא סופר אף אחד, אין טיפת כבדו לזולת. אני ואפסי עוד.

  • 83.

    מאז שעברתי לגור בפריפרייה אין לי את הבעיות האלה

    עומרי, 21/07/12 09:43

    ואני מרחם על כל מי שגר באיזור המרכז.
    תעשו הכל כדי למצוא עבודה בפריפרייה ואז תגורו שם ואל תחזרו אף פעם למרכז - תאמינו לי

  • 82.

    והחזירים האלו הם אלו שהפגינו בקיץ שעבר,פחחחח, (ל''ת)

    קיבלו תיאבון רצו לסחוט גם מהמדינה, 21/07/12 09:30

  • 81.

    אכן חזירות, אבל......

    אלון, 21/07/12 09:26

    המטומטמים הם מי שמוכנים לשלם את המחיר עבור דירה בתל-אביב.

  • 80.

    עבדו עלי בתרגיל כזה-אך אני לא פריאר פניתי למס הכנסה

    חוליו, 21/07/12 08:32

    פקידי מס הכנסה היו יעילם מאוד ירדו על אותו אחד שעכשיו יש לו דין דרישה לתשלום הרבה כסף הן ממס הכנסה,ביטוח לאומי,מע''מ

    • טוב מאד עשית, כל הכבוד! (ל''ת)

      רועי, 21/07/12 11:49

    • נשמע טוב מידי (ל''ת)

      אבל אולי אכן עובד, 21/07/12 15:41

    • אהבתי!! תותח אמיתי :) (ל''ת)

      אבי, 21/07/12 21:05

  • 79.

    בושה ?!

    חמדה, 21/07/12 07:10

    הבושה לא מתה, מעולם היא לא נולדה. אדם וחוה היו תחמנים וכן הבן קין המגעיל.

    אם בכנסת אחרי כנסת אין בושה, עושים חיים בלי חשבון, על חשבון המדינה, מה נצפה מהאזרח שמת על כסף ???

    חמדנות היא עניין דוחה.

    • בדיוק להפך

      גלעד כהן, 21/07/12 15:31

      חברי-הכנסת מהווים מראה של האזרחים לא פחות מאשר האזרחים מחקים את הכנסת. אם כולנו נהיה יותר בני-אדם, להיות תכמן/נוכל/מושחת/אגואיסט יהיה פחות באופנה, כמו בכנסת כך ברחוב.

  • 78.

    לארגן רשימה שחורה של שוכרים חזירים (ל''ת)

    דנה, 21/07/12 05:00

  • 77.

    זה לא חדש. בשנות השמונים חיפשתי חדר בדירה עם שותפים. כנסו תקראו

    ענת, 21/07/12 04:22

    היה מאוד קשה למצוא חדר פנוי.רק קצת רקע: הייתי אז אחרי האוניברסיטה, בחורה יפה לכל הדעות, ןעדינה. הגעתי לדירה שהיו בה 3 חדרי שינה. שני בחורים כבר שכרו 2 חדרים. הם אמרו לי שלפני הגיעה בחורה אחרת שמוכנה לכבס להם את הגרביים אם הם יצרפו אותה לדירה. הם שאלו אותי מה אני מוכנה לעשות בשבילם.בקיצור, ערסים תמיד היו.
    כמובן שלא רציתי לגור שם איתם.

  • 76.

    להגיש תלונה למשטרה על סחיטה והתחזות ודיווח למס הכנסה

    רוית, 21/07/12 02:54

    אם היו עושים לי דבר כזה הייתי מגישה תלונה למשטרה על סחיטה והתחזות. הדייר לא בעל הנכס ואין לו זכות לבקש כספים!!!!!!!!!!!!!!!

    • בדיוק ככה צריך לעשות

      רועי, 21/07/12 11:51

      אם המשטרה יקבלו מספיק דיווח על עניין הזה - אולי זה יזיז משהו. מדובר ב-5 דקות שיחה עם המשטרה, לא יותר.

  • 75.

    הם גרים בדירה חודשים בלי לשלם ונעלמים

    ממורמר, 21/07/12 02:48

    אין חוקים ששומרים על המשכיר, כל בן אדם שירש דירה נחשב לחזיר בעיניי החברה.

  • 74.

    חבל שהמילה ישראלי הופכת עם השנים למילת גנאי מעליבה יותר מחזיר

    רונן, 21/07/12 02:23

    כל מי שאיי פעם עשה את זה צריך להתבייש

  • 73.

    נולדנו יפים.....גדלנו מכוערים!!! (ל''ת)

    חזירים, 21/07/12 01:31

  • 72.

    בשביל זה יש לוחות חברתיים

    דון קישוט, 21/07/12 01:31

    כדי שאנו נוכל לראות את אותם אנשים שמבקשים את הדרישות ההזויות האלה, נגיב להם ונפעיל עליהם לחץ חברתי, לא כמו יד 2 ודומיהם שהביאו אותנו למצב הזה של מחירי דירות ושכירות בשמיים.

    • מה זה ''לוחות חברתיים''?

      אמיר, 21/07/12 11:53

      אתה יכול לשים כתובת אינטרנט של אחד כזה?

  • 71.

    למה לא לברר לבד את שם בעל הדירה? כ''כ מורכב ומסובך לפנות לעירייה או...

    א.א., 20/07/12 23:54

    לעיין בדפי זהב?
    אנשים מצד אחד חזירים מצד שני יש מפגרים שנופלים בפח הזה.
    וכמובן הכל מתנקז לזה שאנשים אומרים לעצמם ''אם אני לא גר בתל-אביב, אני לא קיים, יש לי פאב מתחת לבית ואני מאאאגניב שחבל''.

  • 70.

    אבי צנעני אין כאן שום חזירות ושום התבהמות. פשוט עניין של ביקוש והיצע.

    אבי צנעני, 20/07/12 22:54

    לא מתאים לכם אל תקחו. ביזנס פשוט. נכנסתם לטראומה עלאק...חבורת מפונקים והומואים ...הרי אתם רוצים לגור בתל אביב כדי להיות קרוב למרכזי השתייה והקרחנות, ורחוק מהחולונים בת ימים - אז תשלמו

    • אז מה? אז מותר לי, למה לא לגנוב אם אפשר?? דוחה אחד (ל''ת)

      אבי צנעני אתה הדוגמא הקלאסית לחזיר ערס מגעיל, 21/07/12 08:41

    • אתה צודק, אבל...

      רועי, 21/07/12 11:59

      בוא ניתן אנאלוגיה למה שאתה אומר, ואז נראה כמה עדיין תאהב את מה שטענת:
      בבתי חולים יש חוסר במיטות, והרופאים גם ככה עייפים, אז אולי כדאי שהרופאים ייגבו תשלום על כל אחד שהם מאשפזים? לאבא שלך יש כאבי בטן איומים ואתה רוצה לאשפז אותו? אין בעיה, אבל אתה מבין, יש פה אחד נוסף שהגיע עם כאבים בחזה, ורוצה גם להתאשפז, והוא מוכן לקנות לרופא שווארמה כדי שהוא יאשפז אותו, מה אתה מוכן לקנות לרופא כדי להתחרות בו? רגע, מה אתה רוצה?! אתה בעצמך אמרת נכון? היצע וביקוש!!
      עכשיו אתה מבין עד לאיפה אפשר למתוח את הדברים שאמרת, חתיכת חזיר קפיטליסט מסריח שכמוך?

      • רועי, אתה יודע מה ההבדל?

        פרקליטת השטן, 22/07/12 13:54

        בניגוד לדוגמא שלך, אף אחד לא ימות אם לא יגור בתל אביב.
        אפילו לא יפצע קלות.

      • האנלוגיה שלך מוטעית

        אורי, 22/07/12 15:17

        היא היתה יכולה להיות נכונה אם בכל איזור המרכז היו מתנהגים ככה (אני לא נסחף ואומר לך לגור במקומות חסרי תעסוקה כמו הנגב). לגור בתל אביב זה מותרות, אי אפשר להקביל את זה לאשפוז.
        אני לא מצדיק את ניצול המצב והחמדנות של היהודים הטיפוסיים בתל אביב, אבל מצד שני - גם אתם אשמים בהתעקשות שלכם להיות ''במרכז העניינים''. יכולתם מזמן כבר להוריד את מחירי השכירות בתל אביב אבל הצבעתם ברגליים ובחרתם ב''לגור בכל מחיר'' תרתי משמע - בתל אביב. אילו פירות הביאושים.

    • בשביל אנשים שאין להם מוסר יש חוק

      אלון, ירושלים, 23/07/12 11:44

      תקרא לזה איך שאתה רוצה אבל דרישת ''דמי תיווך'' ללא אישור לעסוק בתווך, זו סחיטה והעלמת מס. אם לא היינו עם של ''אבו-עלים'' שיוצאים הכי פראיירים בסוף, היו תובעים אנשים כמוך. שיהיה לכולכם לבריאות, בביצה המצחינה של תל אביב.

  • 69.

    פראיירים רק מתחלפים כנראה... (ל''ת)

    שוכרת בפריפריה, 20/07/12 22:33

  • 68.

    זה שובר את השיוויון.

    יש בשוק תחרות, 20/07/12 21:47

    בסוף העמידים יותר זוכים בדירות, וככה גם צריך להיות.

    • העמידים יותר?? אין קשר לעמידות. (ל''ת)

      פשוט מחוסר ברירה משלמים, 21/07/12 08:43

    • מה אתה מקשקש?!

      אבישי, 21/07/12 12:02

      וואלאק, אם ככה אז באמת מזל שמדובר רק במכירת הציוד המשומש בדירה. עוד מעט יארגנו גם קרבות רחוב סטייל גלאדיאטורים להנאת הצופים ברחוב, ומי שיינצח יזכה בדירה. מה אתה אומר?

  • 67.

    החברה הישראלית

    israelit, 20/07/12 21:43

    כל כך נכון .עצוב

  • 66.

    איכס מי בכלל רוצה לגור בת''א יפו סודן חחח אפריקה הקטנה (ל''ת)

    פחחחח, 20/07/12 21:39

  • 65.

    עיר מגעילה וצעירים דוחים. לא להסכים להתנהגות הזאת (ל''ת)

    1, 20/07/12 21:22

  • 64.

    למה אני כדייר צריך לצבוע את הדירה, שזו הוצאה מוכרת לבעל הדירה!!!

    כשדגכ, 20/07/12 20:54

    שמס הכנסה יכנס בהם.

    • אמן! (ל''ת)

      משה, 21/07/12 12:04

    • צודק. זה לא הגיוני לשלם לבעל הדירה כדי להיות קבלן השיפוצים שלו.

      ., 21/07/12 15:39

      וגם לא המתווך.
      שכרנו את הדירה כדי לגור בה.
      כשמסתיים החוזה - אנחנו לא צריכים לעשות עבודות תיווך ושיפוצים עבור בעל הדירה.
      לא באנו לעבוד אצלו.
      שילמנו תמורת הזכות לגור.

  • 63.

    מתסכל

    בכל מקום בארץ זה קורה. זו לא תופעה תל אביבית, 20/07/12 20:36

    זה בגלל חזירות. לא בגלל מצוקת הדיור. עוז אלמוג כל כך צודק

  • 62.

    מה אתם מתפלאים! זו תל אביב, זה האופי המגעיל שלה.

    ירדנה, 20/07/12 20:10

    ואלו הנורמות המצויות בה.
    אבל מי שמחפש דירה בתל אביב, זה מה שהוא אוהב. לא?

    • פשוט לא נכון ירדנה

      יאיר, 21/07/12 12:06

      את צודקת שאלה הנורמות שאולי נהוגות היום (למרות שאני לא יודע כמה התופעה באמת נפוצה, לא מאמין שברוב הדירות זה באמת ככה), אבל אלה שמחפשים לגור בת''א לא מחפשי את זה. בת''א יש גם הרבה דברים שהם אחלה, וכל אחד יכול למצוא בה את הנישה שלו. אבל יש עשבים שוטים, ואני מקווה שבעלי הדירות, מס הכנסה והמשטרה ייכנסו בהם.

  • 61.

    להאשים את הש.ג.

    שוכר, 20/07/12 20:07

    חוכמה גדולה באמת להאשים את השוכרים- אחרי שהמשירים המאנייקים טוחנים אותנו, מה לעשות שצריכים לגלגל את זה על מישהו.
    אחרי שהמשכירים יהיו ''חברמניים'' גם אני אהיה ''חברמן''.
    רוצים פה אוליגרכיה, רוצים פה אצולה: אין בעיה, אבל אוליגרכיה היא אוליגרכיה משרתת- כזו שמרגישה מחוייבת לחברה שבה היא חיה.

    • ''צריך לגלגל את זה על מישהו'' , בגלל אנשים כמוך המדינה נראית ככה

      הישראלי המכוער, 21/07/12 08:47

      השינוי לא יבוא רק מלמעלה, הוא צריך לבוא גם מהאזרח הקטן ''המניאק'' שחושב איך לדפוק אחרים רק שלא ידפקו אותי.

    • תו לי להבין את מה שאתה אומר

      אודי, 21/07/12 12:11

      גם את הילדים אתה תרצה לקרוע בגלל שהיו לך חיים קשים? לא, נכון? אז למה לעשות ככה לאנשים שהם לא המשפחה שלך? מה זאת אומרת ''לגלגל את זה''? מישהו דפק אותך? תיכנס בו! למה להיכנס בבן אדם אחר שלא עשה לך שום דבר, ובסה''כ רוצה להיכנס לדירה אחריך? אני רוצה להבין, התחושה שלך היא שאתה חייב לדפוק מישהו, או שאתה רוצה שייעשה צדק? כי צדר לא יושג בזה שאתה דופק את הבא אחריך. אתה רק נהיה דומה (אם לא זהה) לזה שדפק אותך, ואתה רק מכער ומבאס עוד יותר את החברה הישראלית. דפקו אותך? תילחם במי שעשה לך את זה! אל תהפוך לאחד כזה בעצמך!

      • לא זה לא מה שאני אומר

        שוכר, 21/07/12 19:06

        קודם כל להניח שבגלל שדרשת דמי פינוי תחזיר לעצמך את כל האקסטרא ששילמת על הדירה המחורבנת זה מופרך. אנחנו משלמים סכומי עתק על שכר דירה רק כי יש מערכת שמאפשרת את זה (ריבית נמוכה, היעדר מיסוי על השכרת מגורים וחוסר פיקוח). לבוא בטענות לשוכרים זה פשוט ליפול על הש.ג.: אנשים לא מרוויחים מזה אלא קצת מצמצמים הפסדים. ברור שזה דפוק- אבל אולי כדאי להתחיל לדרוש מהמשכירים להיות חברמנים, או יותר נכון להתחיל למסות אותם כמו שצריך.

        • להפך פיקוח על מחירי השכירות יגרום להעלאת דמי הפינוי (ל''ת)

          איל, 25/07/12 12:24

  • 60.

    כולם צריכים לומר להם לא! גם בירושלים זה קורה.

    נופר, 20/07/12 19:24

    גם בירושלים זה ככה, זה פשוט מגעיל. סטודנטים חסרי בושה עושים את זה לסטודנטים אחרים. לי ניסו למכור ארון קטן שלא עולה יותר מ250- שח ב- 1000!!! וגם ספות ב-400 ונשלם להם על הצבעים שהם צבעו את הדירה עוד 500 - פשוט חזירים. הסכמנו בהתחלה וחזרנו בנו אחר-כך זה פשוט מרגיש נורא.

    אני אומרת שאף אחד לא יסכים לדברים האלה. אם כולם ינהגו כך- אז הדיירים החצופים לא יעזו לבקש זאת שוב!

    • לי ניסו למכור ארון קטן שלא עולה יותר מ250- שח ב- 1000!!!

      AvnerA, 21/07/12 07:35

      Yeah, but they paid 1200 for it and thought they are doing you a favour.

  • 59.

    עכשיו אתם מבינים למה הגרמנים טחנו את היהודים לפני 70 שנה!?

    שרון, 20/07/12 18:37

    לכל דבר יש סיבה

    • ''שרון'' זה פאטמה, או אחמאד. תשרפו אתם. (ל''ת)

      אדם, 21/07/12 04:17

    • האמת שבאמת הגזמתי, מתנצלת על ההשוואה הלא נכונה

      שרון, 21/07/12 12:17

      הייתי פשוט עצבנית אתמול בערב כי שמעתי בחדשות משהו שהרתיח אותי.

      • אין לך על מה להתנצל זה ה - DNA של העם הזה .

        מבקר תגובות, 21/07/12 15:18

        בני פלד ז״ל מפקד חיל אויר במלחמת יום כיפור אמר ״חשבתי שיהודים יכולים להקים מדינה ,טעיתי״ . י

      • באיזה זכות את מפרסמת בשמי התנצלות מזויפת!?

        ''שרון האמיתית'', 21/07/12 20:35

        התכוונתי לכל מלה ואני לעולם לא אתנצל יהודים זה טינופת!!!

        • אבל את בעצמך יהודיה יא האבלה

          יהודית, 21/07/12 23:35

          חוץ מלעשות מעצמך מטומטמת לא עשית פה כלום, אולי חוץ מלהעליב את האינטליגנציה של היהודים, אבל זה בסדר - הם התגברו על השואה ועל 7 מלחמות, נראה לי שהם יכולים להתגבר גם על הסתימות שלך. אה, ואל תתנצלי, אנחנו כבר מזמן לא כועסים עלייך ועל טמבלים שכמותך. מכירה את משפט שאומר שלכעוס פירושו להעניש את עצמך על טיפשותם של אחרים? אני לא יכולה לחשוב על מקרה יותר מתאים מהמקרה הזה להוכחה של המשפט הזה.
          מ.ש.ל

      • רגע, אז מי זו שרון האמיתית פה?...

        ערן, 21/07/12 23:24

        אני מבקשת עושה סדר בברדק!

        • אין לי מושג מי זו ''שרון האמיתית'', אבל...

          שרון, 21/07/12 23:53

          אני זו שכתבה את התגובה הזו ואת הבאה אחריה, ואני מתנצלת על מה שכתבתי. אני רק מקווה שמי שזה לא יהיה, שקורא לעצמו ''שרון האמיתית'', לא ימשיך להציק פה כי זה כבר ממש עושה לי רע.

  • 58.

    יהודים זה עם רמאי גנב שקרן נוכל וסחטן

    שרון, 20/07/12 18:36

    ובגלל זה הגרמנים באו בחשבון עם העם הזה לפני 70 שנה כי זה בדיוק מה שהם עשו לגרמנים

    • תגובה לשרון

      מלי, 20/07/12 21:05

      אז תתנצרי

    • אכן התבהמנו אבל

      תמי, 20/07/12 23:18

      שרון, לא נסחפת?

    • אוי כמה

      ישראל עצבנית, 21/07/12 10:26

      עצוב שבא לבכות, ההתנהגות הזו הגיע מעמוד השדרה של ה מגזר העיסקי והטייקוני הם מתנהגים בדיוק כך, כמו כן רשויות מסוימות במדינה, אז מה זקורא כעת זו תגובת התגוננות והאמירה הנפוצה, עשיתי להם בית ספר זו האופנה
      שתהיה שבת שלום

    • זו תגובה שלא ראויה להתפרסם

      לשרון הדוחה, 21/07/12 19:50

      שרון, אם כך צריך להרוג גם אותך

    • אנשים אני שוב מתנצלת

      שרון, 21/07/12 23:41

      אני גם רואה שמישהי (או מישהו) אחרת מתהדרת כרגע בשם שלי וקוראת לעצמה ''שרון האמיתית''. שוב אני אומרת שפשוט התרגזתי אתמול בגלל משהו ששמעתי בחדשות, רתחתי, וכתבתי פה שתי תגובות מטופשות. מתנצלת מעומק ליבי אם פגעתי במישהו, ומי שזו לא תהיה שקוראת לעצמה ''שרון האמיתית'' - שתלך לעזאזל. זו לא אני, ואני מתביישת שגרמתי למצב שמישהו יכול לנצל את הדברים המטופשים שכתבתי וסתם להרגיז פה אנשים עוד יותר.

  • 57.

    כל כך נכון - פשוט נהיה פה מגעיל (ל''ת)

    כל מילה סלע, 20/07/12 18:16

  • 56.

    הסתכלו במראה - זה מה שקורה ללא תורה. עלו והצליחו

    הסתכלו במראה - זה מה שקורה ללא תורה. עלו והצליחו, 20/07/12 18:13

    הסתכלו במראה - זה מה שקורה ללא תורה. עלו והצליחו

    • בשכונות החרדיות בירושלים המחירים נוסקים כל יום מתאוות בצע של משכירים (ל''ת)

      מי שמדבר, 20/07/12 18:42

    • שכחת את הדירות שהעלו באש כי המשכירים לא היו מהעדה הנכונה?...

      מוטי, 21/07/12 12:14

      אני כל כך שמח שאני לא חרדי, ואני ממליץ לכל החרדים לחזור בשאלה ולהתחיל לראות את העולם בצבעים האמיתיים שלו.

    • היהודי הוא יצור שפל ונתעב חסר מעצורים מוסריים

      מבקר תגובות סדום, 21/07/12 15:45

      ויותר מכל ממחיש זאת האדם השפל החתום על ״הישראלים החדשים״ אותה שפלות אותו תחמון ואותה נבזות . לך תלמד תורה על חשבוננו , תורתך אומנתך ואל תטיף לנו .

    • מצטער לאכזב אותך-אבל החרדים הם הסחטנים הכי גדולים בניו יורק

      tarzan, 21/07/12 22:28

      אולי רק הישראלים יכולים להתחרות בהם.כמי שגר פה כמעט 20 שנה אני יכול לכתוב את זה בלי להניד עפעף...לצערי זאת האמת אנחנו עם סחטן שקרן רמאי נוכל ועוד הרבה תכונות שקשורות לממון.אין קשר בין תורה לבין נוכלות-ההיפך הוא הנכון -את הגוי אין בעייה לדפוק

  • 55.

    הטיפול בסחטנים

    אפי, 20/07/12 18:12

    לבקש פתק עם התשלום שזה עבור ריהוט ואח''כ לתבוע החזר בבימ''ש לתביעות קטנות בטענה שזה עושק ועיסוק בתיווך ללא רשיון וללא חשבונית.המתןחכם יקליט בהסתר את השיחה וכבר בטלפון אפשר להקליט ולהכין תשתית לתביעה.

    • אחלה עצה, מקווה שיעשו בדיוק ככה (ל''ת)

      רועי, 21/07/12 12:19

  • 54.

    עוד מעט יש לאירנים פצצה..

    יוספוס, 20/07/12 17:55

    והכל יחזור לאיזונים הנכונים..
    ככה זה בעולם. חזירות ותאוות בצע סופה להיגמר בעונש מלמעלה וזה כבר קרוב!!!

    • אז סע לאיראו, הכל שם יותר זול

      שגב, 21/07/12 12:18

      והאופנה של בגדי נשים שם בנסיקה היסטרית, סע סע גבר.

  • 53.

    גם אני נאלצתי לשלם - כבוד למעריב על החשיפה - אולי זה יעזור לשנות (ל''ת)

    מיכל פ, 20/07/12 17:43

  • 52.

    כש50000 פליטים מגיעים לת''א מה ציפיתם ? (ל''ת)

    הנביא, 20/07/12 17:37

  • 51.

    בואו לחיות בפריפריה פי אלף יותר כיף מת''א (ל''ת)

    צפונית, 20/07/12 17:37

    • רק חבל שאין שם תעסוקה,תחבורה למרכז (ל''ת)

      ומה לעשות אחרי 8 בערב, 20/07/12 19:59

  • 50.

    מה עם שוכרי הדירות בעפולה ובטבריה?!

    מצטער, אבל רוב מדינת ישראל לא גרים בת''א!!!!, 20/07/12 17:35

    למה על שוק הדיור בשאר הארץ אף אחד לא מדווח?!

    תחי הבועה!!!

    • מה קורה בשוק הדירות בשאר הארץ?

      ניר, 21/07/12 12:20

      אני באמת לא יודע

  • 49.

    עזבו את החזירים ! זה אנחנו - בני האדם.

    גילי, 20/07/12 17:35

    זו גם תכונה אנושית מגעילה : לשייך תכונות מסריחות לבעלי חיים תמימים, מבלי לשים לב בכלל שהתנהגות סחטנית מרושעת ורדיפת בצע הן תכונות של בני אנוש בלבד. עזבו את בעלי החיים. הם תמימים. כל החרא זה אנחנו, בני האדם.

    • אחח, כמה שאתה צודק

      רועי, 21/07/12 12:21

      אני הפסקתי לקלל אנשים במילה ''כלב''. כלב זה היצור הכי טהור שיש, הלוואי עלינו להיות תמימים וטהורים כמו כלבים.

  • 48.

    עד כמה זה חוקי? לא צריך לשלם על זה מס אם כבר?

    גילי, 20/07/12 17:31

    אני יודע שעל מנת למכור משהו צריך לשלם למדינה מס ולפתוח תיק מוכר. הייתי תובע את החארות על העלמת מס. הרי הם לא ילכו ויפתחו תיק במס הכנסה או מע''מ בשביל דבר כזה חד פעמי. אולי זה יגרום להם להפסיק.

    • לא זה מכירת רכוש פרטי ואין על זה מס (ל''ת)

      שבת שלום, 20/07/12 18:25

  • 47.

    זה בגלל שבעלי הדירות לא מתמחרים נכון את הנכס שלהם

    אלון, 20/07/12 17:29

    צריך להשכיר את הדירות במחיר השוק ולא במחיר נמוך יותר, אחרת זה פתח לשחיתות וכיעור.

    • מחירי השכירויות כבר בשמיים. לאן להעלות אותם? (ל''ת)

      לא זה העניין.., 21/07/12 18:14

  • 46.

    אין כאן שום חזירות. יש כאן התנהגות לחיות כאל חיות.

    אלישיב, 20/07/12 17:29

    מי שמתעקש לגור בשכירות (ובכלל) בתל אביב, מי שמתחרה עם עשרות אחרים על כל דירה - ראוי שינהגו בו כפי שמתואר בכתבה.

    פרט לאזורים מאד מסוימים בפרברי העיר, תל אביב לא יכולה ולא ראויה לשמש כעיר מגורים לאדם מן הישוב - נקודה. כמו שאדם לא אמור לגור ב''משרד'' שלו או ב''פאב'' שבו הוא מתבליין, כך הוא לא אמור להתגורר במרכז ת''א (למשל).

    אם יש בהמות שמתעקשות להתגורר ב''משרד'' שלהם גם אחרי שסיימו את יום העבודה - אל יתפלאו אם ה''בוס'' נוהג בהם כבבהמות חסרות בית.

    • אתה מגזים

      בן, 21/07/12 12:23

      גם אם יש משהו במה שאתה אומר - עדיין לא צריך להתנהג ככה. אגב, שים לב שזה לא קשור לבעלי הדירות - אלה השוכרים שרוצים לעזוב את הדירה ועושים את זה לאלה שרוצים להיכנס.

  • 45.

    הלכתי לתיווך. אומנם הוספתי כסף (חודש שכירות) אבל

    דני, 20/07/12 17:12

    אחלה דירה במקום טוב.

    עשו לי טובה, אם אתם רוצים לעמוד בתנאים של פישר מחוצ'קן שעושה עליכם עוונתות ולעמוד בתור לדירה עם עוד 30 אנשים - שיהיה לכם לבריאות.

    אני מוסיף עוד חודש שכירות ומוצא בדיוק מה שאני מחפש ובראש שקט.

    בהצלחה לכולם.

    • כלומר העדפת לשלם לפשע מאורגן.

      גיל, 22/07/12 14:29

      על מה בדיוק שילמת 4000 שקל? על סחטן מקצועי שלקח בעלות על דירה? עוד פרייר מצוי.
      סוכן תיווך צריך לקבל שכר פרופורציונלי לעבודה שהוא משקיע ולא דמי סחיטה שערורייתיים.

  • 44.

    שכחתם משרדי עו''ד שמחזיקים דירות ודורשים אלפי ש''ח על ''הכנת חוזה'' שכירות

    שילמתי 3000 ש''ח לעו''ד בעל דירה שיכין חוזה...מממממ, 20/07/12 17:05

    פשוט סחט אותי הערפד.

    ועוד חתמתי שכל התיקונים עלי...חחחחח

    איזה אפס אני.

    אבל מה ,הדירה פיצוץ, כל יום אני מעמיס

    בחורות צעירות שרוצות לגור בת''א.

    ואני בן 50 ומכוער.

    • חחחחח חזק (ל''ת)

      דון קורטיזון, 20/07/12 18:54

    • You are the ugly face

      Motti, 20/07/12 23:04

      of the average Israeli. And yes, you are a looser

    • I want you (ל''ת)

      Monica, 21/07/12 01:28

    • אפשר להגיש תלונה ללשכת עורכי הדין

      ניק, 20/10/12 14:01

      אסור לעורך הדין במקרה הזה לייצג את שני הצדדים לחוזה. אם הוא לוקח מהשוכר שכר טרחה, מבלי שהוא מייצג אותו (ועוד כשהוא מייצג את הצד השני, המשכיר), הוא עובר עבירה אתית ואפשר לדווח עליו ללשכת עורכי הדין.

  • 43.

    עאלק מחאה... יוצאים להפגין ואז מXיינים זה את זה... (ל''ת)

    מתבונן, 20/07/12 17:02

  • 42.

    הייתם צריכים לאייר בתמונה גם ג'וק מת ולכתוב עליו 75 ש''ח ... (ל''ת)

    זה היה באמת מתאר את האבסורד..., 20/07/12 16:55

  • 41.

    מה הבעיה להשיג את השם של בעל הבית (נסח טאבו עולה 10 ש''ח באינטרנט)

    דוד, 20/07/12 16:54

    ואז יש 144.

  • 40.

    נשמע כמו שוק חופשי.. אם זה מפריע, תבקשו מהכנסת לחוקק חוקים רלוונטיים (ל''ת)

    אייל, 20/07/12 16:53

  • 39.

    שטיניץ ביבי ופישר ביטלו דור שלם (ל''ת)

    הומלס, 20/07/12 16:50

    • הוכחת את טענת כותב המאמר (ל''ת)

      עוד טמבל מצוי, 20/07/12 17:54

  • 38.

    פרופ' עוז אלמוג - אתה גאון!

    גל, 20/07/12 16:46

    דיוקן אמיתי של הישראלי המצוי!
    אני לא צופה בחדשות, וגם לא בטלויזיה בכלל..
    אין מה לראות, הכל הומור רדוד ותאוות בצע.
    אם יש דברים שבכל זאת מעניינים אותי - אני רואה באינטרנט.

  • 37.

    אחת שיודעת

    לכל הנוסטלגים - קרה גם לפני קום המדינה, 20/07/12 16:41

    לכל הנוסטלגים שחושבים שזה מקרוב התבהמנו - זה קרה עוד לפני קום המדינה.
    המושג ''דמי מפתח'' בא בדיוק מהתופעה הזאת. עוד לפני קום המדינה, עקב מחסור בדירות, החילו פיקוח על מכירי השכירות - לבעל בית היה אסור להעלות את מכירי השכירות. הדיירים בדירות המפוקחות, היו ''מוכרים'' את הזכות לגור בדירה באופו לא חוקי ומאחורי הגב של בעל הנכס - ז''א מכרו את ''המפתח'' (ומכאן דמי מפתח). הממשלה הסוציאליסטית שקמה, במקום לעצור את החזירות, שבה לא רצתה להילחם, העדיפה להילחם בבעלי הדירות (שנתפסו כ ''קפיטליסטים חזירים'') ומיסדו את התופעה - חוק הגנת הדייר.

    • ל''אחת שיודעת'': אז מה את יודעת, איך הממשלה יכלה אחרת ''לעצור את החזירות''

      אדם, 21/07/12 00:13

      יש לי הרגשה שאת לא יודעת באיזה צד את. את רוצה לעצור את החזירות, אבל איך שהוא רוצה שהממשלה תבוא ותחזיק את שוכרי הדירות בידיים, כך שלא יצליחו לחתום על חוזים. או אולי תגנוב להם את על העטים והעפרונות.

  • 36.

    אותם אנשים מפגינים אח''כ ברוטשילד

    שם, 20/07/12 16:26

    נגד חירות וקפיטליזם.
    גם אני שכרתי בת''א, ואין לי שום כוונה לחזור לביצה המסריחה הזאת.

    • אכן. (ל''ת)

      שעיר מעבר למשוער, 20/07/12 18:53

  • 35.

    קרה לי גם - ביקשו ממני 3000 שקל על ארון - שלא היה שווה כלום

    אחד שנדפק, 20/07/12 16:21

    פשוט סחיטה

  • 34.

    הכל חוזר לבעלי הבתים, החזירות שלהם לא משתלמת. (ל''ת)

    להם., 20/07/12 16:21

  • 33.

    תנו לכולם לעשן ותראו איך הטינופות הופכים סבלנים.... (ל''ת)

    lionel, 20/07/12 16:16

  • 32.

    אבל בסוף....הסכמתי!!!

    תומר, 20/07/12 16:14

    המשפט הזה הופיע בסוף כל ציטוט בכתבה הזו......והשאלה היא למה!!!!!!! למה הסכמת בסוף!!!!! למה!!!!!!!!

    כי כולם מסכימים בסוף? כי זה מה יש? כי נמאס לחפש?
    עם שנמצא בתחרות מתמדת עם עצמו על למי יש יותר, מי הצליח יותר ומי גר בתל אביב!!!!
    נולדנו יפים.....גדלנו מכוערים!!!

  • 31.

    כתבה מעולה - אהבתי ''להכריז מלחמה לאומית בסוציאמטיות'' ובדרך

    דן, 20/07/12 15:57

    גם להכריז על מלחמה בחוסר נימוס

  • 30.

    התגובות כאן רק מוכיחות ומחזקות את הניתוח של פרופסור אלמוג

    אמיר, 20/07/12 15:55

    ותחשבו על זה...

    • Very very true. (ל''ת)

      AvnerA, 21/07/12 07:23

  • 29.

    אם הצעירים הדפוקים פה מוכנים לעמוד כמו כלבים מסוממים בכניסה ל

    שימי, 20/07/12 15:46

    מועדונים או לפאבים ולחכות שהסלקטור יצביע עליהם שיכנסו, לכלבים מגיע יחס של כלבים.

    אז לצעירים המטומטמים שבמדינה עד שלא תבינו שהכסף שלכם הוא הכוח שלכם, שמי שמחרבן עליכם לא ראוי להתפרנס ממכם.

    תמשיכו לקבל ז....ותפסיקו להתבכיין.

    אגב, התגובה היא לצעירים ולצעירות, לנשים וגברים.

    אני אישית מזמן מזמן הפסקתי להכנס לפאבים, ודסקוטקים, במקום שהחארות יגידו תודה, שאני נכנס ומביא להם פרנסה, מייבשים אותי בכניסה ואם אני ''זוכה'' להיכנס, קורעים אותי במחירים
    מהר מאוד הבנתי לאן הרוח נושבת ועד עכשיו חסכתי לא מעט כסף.

    • כבוד. (ל''ת)

      מר חזקי, 20/07/12 18:52

    • צודק. הישראלים עם של פראריירים. בגלל זה גם השירות בארץ כ''כ גרוע (ל''ת)

      מרגישים שעושים טובה ללקוח והלקוח אומר תודה, 21/07/12 16:16

  • 28.

    התקשורת הנבזית מתעלמת ומעלימה: כל חודש עוד מאות חדרים לזרים ומסתננים. (ל''ת)

    גוש דן הולך ונכבש ברגלי הזרים. ישראל לא תשרוד., 20/07/12 15:42

  • 27.

    בהמיות תל אביבית קלאסית

    חברה מטונפת, 20/07/12 15:40

    כסף, כסף, כסף, כסף, מי שלא מחלק חזיר. מי שאני לוקח ממנו - פראייר.

    הממשלה/נתניהו חזירים ורק אנחנו נותנים את הנשמה בשביל עצמנו

    • חזירות ישראלית (ל''ת)

      ב, 20/07/12 17:51

  • 26.

    ישראלים מגעילים וחזירים (ל''ת)

    מישהו, 20/07/12 15:25

  • 25.

    הכל מתחיל מראש ההידרה. אם הם גוזרים מיליונים בקומבינות, למה אני לא?! (ל''ת)

    ג'ק, 20/07/12 15:24

  • 24.

    למה לא לשלם?

    יוריק, 20/07/12 15:20

    שוק הדירות - גם בתל אביב - נתון לביקוש והיצע ואלה קובעים את המחיר. אם בעל הדירה לא מפרסם אותה, אלא נותן לדיירים לגבות דמי תיווך -למה לא? זה מחיר השוק.
    אם קוראים לזה ''תשלום בעד האבק מתחת למקרר'' או שם אחר - אלה דמי תיווך. אם הדיירים הם הדרך להגיע אל בעלי הדירה - הם המתווכים.
    הבכי של הדיירים הוא בכי של אנשים שרוצים לשלם פחות. פחות ממחיר השוק. זה לא כל כך יילך.
    לקרוא לזה בשמות מגונים - לא יפתור את הבעיה.

    • אתה טועה ומטעה

      אייל, 21/07/12 12:33

      אם זה היה משהו מסודר - ניחא, אבל אין פה שום דבר שמעוגן בחוק, וזה ''דמי תיוון'' בערך כמו שדמי חסות שמשלמים למאפיונרים זה ''דמי תיווך''.

    • למה לא לשלם?

      ., 21/07/12 15:47

      1. מתווך אמיתי שעובד ברשיון יראה לי יותר מדירה אחת ויאפשר לי להתרשם ולעשות בחירה יותר טובה. זו לא פרסומת למתווכים. מימיי לא נעזרתי בשירותיו שלא אחד כזה. יקרא לי מדי, אבל לפחות יש לי זכות לבחור אם לפנות למתווך או לא.

      2. הדייר שמתנה את המפגש עם בעל הבית בתשלום עבור ''דמי פינוי'' או כל המצאה שעולה בראשו, עושה עוול גם לבעל הבית. מרוויח על חשבונו, ואולי גם עושה לו נזק, אם לא יימצא שוכר, כי הוא הבריח את כולם.

      3. מה ההבדל בין זה לבין להיות מאפיונר?

  • 23.

    ח ז י ר י ם !!!! (ל''ת)

    יוסי, 20/07/12 15:07

  • 22.

    זה רק בגלל התקשורת שמעודדת בכיינות...צדק חברתי בתחת שלי (ל''ת)

    ציון, 20/07/12 15:00

    • מה אני אשם שאתה טייקון אן בן של טייקון? (ל''ת)

      הבדיחה של ביבי גם על חשבונך, 20/07/12 16:22

  • 21.

    מי שמוכן לשלם כל מחיר על דירה בת''א... שלא יתלונן על חזירות (ל''ת)

    אא, 20/07/12 14:50

  • 20.

    הציבור מטומטם ולכן....

    ירון, 20/07/12 14:44

    גם בשוק חופשי הלקוח שמסכים לשלם הוא זה שקובע את הסופי....מי שמוכן לעמוד בתור כמו באודישן לכוכב נולד בשביל הזכות לשלם מחיר מוגזם עבור חור מסריח שלא יתפלא שממשיכים לעשוק אותו.

  • 19.

    בגלל זה עזבתי את תל אביב

    שחר, 20/07/12 14:42

    ואני מגיע אליה רק כדי לאכול את הגלידה שאני אוהב אצל ד''ר לק בדרך נמיר, הספיק לי מהעיר הזו, מראש העיר הזה ומהסיירת הירוקה של הבריונים שלו.

    • כל כך מבין אותך

      דקל, 21/07/12 02:04

      גם אני גרתי פעם בתל אביב, ולמרות המודעות שלי לסביבה(מקומפוסט ביתי ועד נטיעת עצים והפגנות) קבלתי קנס מגוחך מבריוני ''סיירת איכות הסביבה'' של ראש העיר על הדבקת שלט על עמוד ברחוב בסך 400 ש''ח.
      אני מגיע לתל אביב רק בשביל לאכול בגלידה סבתא בנווה צדק.

  • 18.

    תל אביב עיר נוראית. באמת ובתמים שונא אותה. לא מבין אנשים שאוהבים אותה. (ל''ת)

    חזירים נעלבים כשקוראים לכאלו חזירים, 20/07/12 14:28

  • 17.

    בכיין!!!!!!!!!!!!!!!! הבעיה שאין דירות!! וזה זכותו של השוכר לעשות זאת

    משה, 20/07/12 14:24

    אתה לא רוצה אל תשכיר, מה זה השטויות שאתה מוציא מהפה כאילו מישהו הכריח אותך להשכיר, חצוף!!
    עוד שנייה תגיד שאוסם חזירה כי היא מנצלת את העובדה שאתה לא יכול להכין בבית במבה כדי למכור לך אותו.
    שמעת על היצע וביקוש ככה זו דרכו של עולם ואין לזה שום קשר לחזירות
    הכל זה אגואיסטיות שלך למה לא קיבלת דירה אז אתה עושה כתבת נקמה

    • היצע וביקוש יותר חשוב מדרך ארץ ? אתה זקוק לטיפול דחוף

      שי, 20/07/12 14:45

      שטיפת המוח של הימין הניאדרטלי שיבשה לך את המוח

      • דווקא זו חשיבה שיותר מאפיינת את השמאל החזירי (ל''ת)

        דב, 20/07/12 16:16

    • תעבור לחו''ל אולי תלמד שם משהו שקשור לנימוס (ל''ת)

      דו, 20/07/12 15:58

    • אומרים לשכור. הדייר שוכר דירה, ובעל הבית משכיר אותה תמורת כסף

      תלמד עברית, 20/07/12 19:16

      כתבה עצובה. כל הצעירים שגרים בת''א ומוחים על יוקר המחייה ועל כך שאין ערבות הדדית, פתאום כיש קלף מיקוח חזק בידיים שלהם, לא מתביישים לסחוט ולנצל צעירים תפרנים בדיוק כמוהם. איזה גועל לחיות בת''א, ולא בגלל הדירות המתפוררות והרקובות, אלא בגלל הנוף האנושי הרקוב, שלא רואה אף אחד ממילימטר. שילכו להזדיין כל המוחים והמוחות, לא מעניינת אותי מצוקת הדיור במדינת ת''א.

    • אתה אמיתי?

      אלדד, 21/07/12 12:44

      יש עוד דברים בעולם הזה חוץ מהיצע וביקוש. יש דבר שנקרא דרך ארץ. מה דעתך על רופאים שיתחילו לגבות דמי תיווך על אשפוז במחלקות מסויימות בבתי החולים? מה דעתך על זה שמלצרים יתחילו לגבות דמי תיווך על הושבה בשולחנות הכי מגניבים במסעדה שבה הם עובדים? מה דעתך על זה שהשומר בחניון ייקח ממך דמי תיווך כדי שתיכנס לחניון, מעבר לתשלום הרגל שאותו חניון גובה? מה אתה רוצה, זה היצע וביקוש!! בדיוק כמו שאמרת, אם יש הרבה אנשים שרוצים להחנות בת''א, ואם פעם זה היה רק תשלום בחניון, היום השומר בחניון יבקש גם דמי תיווך!
      בקיצור - אתה מקשקש בשם הקפיטלזים המסריח (שלא יכול להצליח בישראל ויוביל אותנו בסופו של דבר לאבד את המדינה הזו), בלי להוציא את הראש מפי הטבעת שלך כדי להבין באמת מה אתה אומר פה. שיהיה לך יום טוב חביבי.

  • 16.

    זו לא החברה הישראלית, זו תל אביב שהפכה לדיר חזירים

    פריפריאלית, 20/07/12 14:17

    אשרי וטוב לי בביתי השכור והדל.

    • למה חזירות?

      יוריק, 20/07/12 15:23

      למה לקרוא לזה חזירות? זה המחיר ואותו צריך לשלם. רוצים לחסוך, לשלם פחות - חפשו חנות אחרת. חפשו מקום שבו תקבלו את הסחורה (דירה) במחיר נמוך יותר. אולי דירה יותר קטנה, אולי ברחוב פחות טוב, אולי בעיר פחות מרכזית.
      לבכות? זה כאילו אתם רוצים לכבות את השמש או לבטל את החורף.

      • You are right, but many Israelis just cannot accept it. (ל''ת)

        AvnerA, 21/07/12 07:19

      • אתה מדבר כאילו זה מה שקורה הוא טבעי וחובה שיקרה

        אלרן, 21/07/12 12:57

        לפני כמה שנים התופעה הזו לא הייתה כל כך נפוצה, מה קרה שפתאום אני חייב לקנות את הרכוש בדירה? ובמיוחד אחרי המחאה של שנה שעברה, שכולם בכו על מצוקת הדיור!
        אני מסכים לגמרי שדירה במיקום טוב תעלה יותר מדירה במיקום פריפרי, אבל למה לעזאזל לחייב את השוכר החדש לקנות את הציוד של השוכר הקודם? איזה צדק זה מקיים? למה לעזאזל אנשים כמוך חושבים שהברירה היחידה של בני האדם היא להיות יותר ויותר טינופות אחד כלפי השנים ככל שהזמן עובר? שום טיעון לא מתקבל פה. מי שעושה את זה הוא פשוט זבל אנושי שמנסה לגזור קופון, ושום הסבר, קפיטליסטי וכלכלי ככל שיהיה, לא יכול להצדיק את זה.

    • ומי שוכר דירות בתל אביב? רק אנשים מהפריפריה. (ל''ת)

      עירנות מונעת אסון, 20/07/12 15:59

  • 15.

    הפכנו לחזירים!! זה אנחנו - לא דפני ולא ביבי (ל''ת)

    מיס פיגי, 20/07/12 14:02

    • כמו שהמנהיג כך הדור-זה לא דפני ,זה ביבי

      ראול, 21/07/12 08:40

      דפני צעירה מדי ,ביבי יותר מבוגר,הוא זה שהביא את הניצול לארץ

      • היא למדה מהר מאוד. הקימה עמותה משלמת לעצמה משכורת יפה מהעמותה (ל''ת)

        מסודרת בחיים., 21/07/12 18:28

      • מבוגר אחראי?!

        אלון, ירושלים, 23/07/12 11:16

        מי שגידל אותך זה לא ביבי, אלא ההורים שלך.

  • 14.

    להחזיר את החברמניות לאופנה ולהכריז על מלחמה לאומית בסוציומטיות

    עדי, 20/07/12 13:55

    זו לא תשובה לשאלה שהוא נשאל.
    זה לא איך לשנות אלא מה צריך לשניות
    הכי קל להתלונן על כולם ווכלך על כולם בלי לתת רעיון לפתרון

  • 13.

    כולם הין במחאה - יצאו ממנה וחזרו לדפוק זה את זה (ל''ת)

    מיכל, 20/07/12 13:49

    • כל כך נכון!!! (ל''ת)

      נורה, 20/07/12 16:27

  • 12.

    מה שמצחיק הוא שאנשים משלמים אלפי ש''ח דמי תיווך כדי

    דוד, 20/07/12 13:43

    לחיות בעיר של חזירים ולהתחכך עם אותם אלה שדרשו מהם את דמי התיווך.

  • 11.

    ממתי נותנים לדייר למצוא את השוכר הבא?

    ימצא את הדייר שנוח לו ולא לבעל הדירה, 20/07/12 13:39

    בעל דירה נורמלי יבחר את השוכר בעצמו ולא יסמוך על הדייר.


    במיוחד בדירות עם עלות השכרה גבוהה

    • ''לא נותנים''-העוזב מודיע לבעל הבית שכבר מצא מישהו להחליפו.... (ל''ת)

      יוסי, 20/07/12 16:00

  • 10.

    מדינה של בהמות , אבל זה חזון נתניהו , שמכר את כולנו

    שי, 20/07/12 13:29

    לגחמות של השוק ''החופשי''

    • ידוע, נתניהו אחראי גם לשואה ולאסטרואיד שמחק את הדינוזאורים (ל''ת)

      נתניהו הזה!!!!, 20/07/12 14:27

    • מסכים לגמרי

      יואל, 21/07/12 13:01

      לא יעזור לכל אלה שמנסים להקצין את מה שאתה אומר פה ולצחוק על זה. השוק החופשי שנתניהו הוביל ומוביל עשוי באמת להרוס את המדינה הזו. זה מה שהוביל למחאה החברתית בקיץ שעבר, כי אנשים בארץ באמת מאמינים שרק כסף מדבר. שום דבר אחר כבר לא מעניין ולא חשוב לאנשים עם הכוח.
      אבל אני מאמין שעוד אפשר להחזיר את הגלגל אחורה, אם אנשים יתנגדו. זה אולי נשמע תמים, אבל אני באמת מאמין בזה.

      • נתניהו אשם, השוק החופשי אשם, רק אתם בסדר. ממש מלאכים.

        השיטה הישראלית: כל העולם אשם חוץ ממני., 21/07/12 18:31

        תמשיכו ככה.

        • מה הנקודה שלך?

          יואל, 21/07/12 23:19

          נתניהו הוא ראש ממשלה שנבחר על ידינו, ואשר וצריך להחליף אותו, כי הוא רואה רק כסף. השוק החופשי - זה באחריות הטייקונים, שרי אוצר וקפיטליסטים מסריחים אחרים שלא מבינים שלא רק הכסף צריך לדבר בעולם שלנו, מי זה ''רק אתם''? מה אתה מקשקש את השכל? מי אמר מלאכים? נעשו טעויות, נכון, וצריך לתקן אותן.
          שבוע טוב לך טמבל.

  • 9.

    תשכרו דירה בפתח תקווה בחצי מחיר, ובכסף שתחסכו תממנו קטנוע+דלק+ביטוח

    ועוד יישאר לכם עודף למסטיק, בכיינים., 20/07/12 13:29

    מי שמחפש בכח שידפקו אותו, שלא יתלונן אחרי זה.

  • 8.

    עשו לי אותו דבר בול!!

    יוסי, 20/07/12 13:15

    בלי בושה - פשוט חוצפה

  • 7.

    החלש דורס את החלש במקום לעזור לחלש מול החזק,גועל נפש

    אילוש, 20/07/12 13:02

    כך גרמו בעלי הדירות גרמו לשוכרים להתנהג,הם בזירות שלהם וכך השוכרים מפנים את המרמור לצד השל החלש .

  • 6.

    הישראלים הפכו לזבל אנושי מהלך, ימי פומפיי האחרונים זה אנחנו עושים (ל''ת)

    זבל ישראלי שצריך להיעלם מהמפה, 20/07/12 13:02

  • 5.

    לא צריך דירות העקר שיהיו מספיק מסתננים שיעבדו בזול (ל''ת)

    וארגוני סיוע שיתמכו בחיסול מדינת היהודים, 20/07/12 12:23

  • 4.

    הבעיה שכולם רוצים לגור במדינת תל אביב

    חיפאי, 20/07/12 11:54

    גם אני הייתי רוצה לגור בתל אביב אבל בגלל מחירי השכירות השערוריתיים אני נאלץ לגור בחיפה. ככה זה, לומדים לוותר על חלומות בחיים.

    • אשכרה מדינת ת''א

      ירושלמי גאה(לא הומו), 20/07/12 12:28

      גועל נפש ת''א תמורת שלום

    • אחי חיפה זה אחלה עיר, מקנא בך (ל''ת)

      אלון, 21/07/12 13:02

  • 3.

    ואיפה מס הכנסה בהקשר הזה?

    יוסי, 20/07/12 11:42

    למה לא יורידו כמה חזירים כאלה?

    הרי הם מפרסמים זאת בראש חוצות בלי בושה בכלל..

  • 2.

    תופעה כל כך מכוערת!!!

    נעמה, 20/07/12 11:37

    חוויתי בעצמי - גועל נפש!!

  • 1.

    מה הפלא אלו אותםפרזיתים שמפגינים בקיץ כדי לקבל דיור חינם או אי אלו (ל''ת)

    הטבות ממשלתיות,במקום לעבוד ואגב להחליף שלטון, 20/07/12 11:36

    • התופעות כבר מעבר לבהמיות, זאת שנאה חולנית לזולת

      בארי ג., 22/07/12 11:21

      או ראיית הזולת רק כיעד להפקת כסף. הודעה על סתימות קשות בביוב של תל אביב כי אנשים השליכו לאסלות חיתולים ...ואז הביוב הסתום בטונות של פסולת שאסור לזרוק לאסלה, פורץ ומציף את העיר - זהו !!! עמדתי בתור 6 שעות בשגרירות xxxxx קיבלתי מה שרציתי, ואני עף מכאן , ברוך השם. תמשיכו להתבוסס בביוב של עצמכם, בהמות אגואיסטיות שכמוכם. כאשר אימי ילדה אותי היא באמת לא התכוונה שאבלה את שנותי במדינה של פסיכיים!!! תשקיעו בשפות זרות - לא בדירות, ולא בקרקעות!!!