• 19.

    על כספי הצרכן אחראי עובד זוטר ועל רווחי ההעתק אחראי רואה חשבון מדופלם

    צרכנית שנמאס לה, 03/07/12 13:54

    מעניין לא?!!

  • 18.

    הגיע הזמן, תלמדו קצת מהיחס לצרכנים בארה''ב, (ל''ת)

    צרכנית, 03/07/12 13:49

  • 17.

    אני תומך במחאה ,אבל צריך להיות הוגן ולהגיד שהטעויות נעשות ע''י

    שקד, 03/07/12 09:24

    הסדרנים ובטח שלא בהנחיית הנהלה .
    לא צריך להכות אותם איפה שלא צריך .

  • 16.

    יופי. אז הרשתות יחזיקו עוד עורכי דין ועוד פקחים

    זוהר, 03/07/12 08:22

    ויעסיקו פחות עובדים זוטרים (שלא תהייה להם עבודה אחרת) והמדינה תשלם על יותר משפטים ועל יותר עורכי דין.
    ועל חשבון מי כל זה יהיה?
    עלינו.
    והכל במקום שאנשים ייבדקו את החשבון שהם מקבלים בדרך לאוטו.

    • סוף סוף נותנים שיניים לצרכנים!!!

      איריס לוי, 03/07/12 21:40

      זה העניין. כשאני בודקת ומוצאת טעות של שיטת ''מצליח'' אז אצלי זה לא הצליח ואצל אחרים כן. עד היום יכולתי להתעצבן, לגשת לקופה ולבקש החזר בגין טעות. מעכשיו יהיה לזה גם שיניים כדי שאנשים ששמים פחות לב לא יפלו ברשת ה''מצליח'' שלהם.

  • 15.

    מדינה-תפסיקו להתעסק בזוטות

    אופ -פז, 03/07/12 08:03

    אין פרופורציה בין גודל הקנס לגודל הנזק לצרכן.אני רוצה בית ושיפסיקו להתעסק בזוטות

  • 14.

    מאה טעויות בכל סניף בכל זמן נתון,חד משמעי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    עופר, 03/07/12 07:24

    תרשמו טלפונים איפה להתלונן וקדימה,שיתחילו לשלם קנסות,

    עלאכ סופרסל נלחמת עבור הצרכנים במחירים של הטונה,שקרנים .!!!!!!!!!!

    מיונז סניף אחד 9.99 ,וסניף אחר 13.90,וזה דוגמא אחת מני רבים,


    בלי רחמים ,כל טעות שישלמו,זו תהיה ניקמת המיגזר החלש בפרובנצייה שמשלם כמעט כפול מהסניפים שנמצאים באזורי תחרות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 13.

    ומה עם גופים אחרים

    ישראלי, 03/07/12 07:10

    ולמה שהחוק הזה לא יחול גם על חברות הסלולר,הבנקים, חברות הביטוח רשויות מקומיות ועוד גופים רבים אחרים שעושקים אותנו כל השנה.

  • 12.

    צר לי זה קישקוש! הם עושים מילירדים! מה זה 50,000ש''ח? (ל''ת)

    עלו להם על שיטת הונאה הלקוח והם בוכים?~!, 03/07/12 06:23

  • 11.

    הדבר הכי חשוב להגנת הצרכן לא נעשה

    הכי חשוב, 03/07/12 05:50

    על כל רשתות השיווק ובתי המסחר לפרסם את מחירי מוצריהם באינטרנט, ומהרגע הזה תתחיל התחרות האמיתית, אבל עד הרגע הזה הכל רמאות.....

  • 10.

    כל הכבוד!

    בו, 03/07/12 02:01

    נמאס לי להתלונן כל פעם בסופר (בל כל פעם!) אחרי ששילמתי את החשבון על טעויות.

  • 9.

    לקונים, פקחו עין: בהרבה מקומות המחיר על המדף נמוך מהמחיר בקופה. גנבים! (ל''ת)

    דוד: יש רמאים. הגישו תלונות למשרד התמ''ת,כמוני., 03/07/12 01:39

  • 8.

    היכונו לפיטורי ענק+העלאת דרישות קבלה לעבודות זותריות לשמיים. (ל''ת)

    דודו, 03/07/12 00:39

  • 7.

    תשקיעו יותר בשימת לב ולא תשלמו קנסות.

    יצחק שייך מוניס, 03/07/12 00:13

    הראשונה שהייתי קונס היא חברת אורנג הנכלולית.

  • 6.

    האם זה נוגע גם לחנויות קטנות/עסקים קטנים?

    מיה, 03/07/12 00:09

    לא שאני רוצה לפגוע בעסקים קטנים,אבל יש מינימרקט ליד הבית שלי שבאופן קבוע ''טועה'' בסימון המחיר על המוצרים.כשאני מעיאה לבעלים ואומרת להם שעפ''י החוק הם חייבים להחזיר לי את ההפרש ,הם עונים לי ''לנו יש את החוקים שלנו''.זה מרגיז אותי.לא רוצה לתבוע במליונים רק שייעשו מה שהרשתות הגדולות עושות,זה להחזיר את ההפרש...

    • תתבעי פעם אחת וזה לא יקרה שם שוב (ל''ת)

      איריס, 03/07/12 21:42

  • 5.

    מדובר בענף תחרותי ולכן כל תוספת עלות תושת על הצרכן

    אלון, 02/07/12 23:33

    בניגוד לרושם שיש לאנשים מסויימים, יש תחרות עזה בין רשתות השיווק.

    מתח הרווחים נמוך ולכן כל תוספת לעלויות של הרשתות פירושה תוספת לעלות לצרכן.

    • אין סיכוי שמישהוא מהקוראים יבין מה שכתבת

      דני, 03/07/12 06:51

      השנאה וצרות העין ימנעו מהצרכנים להבין שלעתים חוקים להגנתם עלולים לפגוע דווקא בצרכן

    • כמה שילמו לך תמורת הטוקבק הזה?

      מ. מומן, 03/07/12 10:46

      ה''עלויות'' כבר הושתו על הצרכן יפה מאד בדלת האחורית, בזיופים וב''טעויות'' לרעתו. העלות של דיוק בחשבון היא אפסית - פשוט המנהלים צריכים להגיד לעובדים שנגמרה החגיגה, ושיפסיקו לזייף בכוונה לרעת הצרכן.

  • 4.

    נתונים

    מני, 02/07/12 22:06

    95 % מהטעויות במחיר הן לרעת הצרכן.איך זה ייתכן ?

  • 3.

    למה אין עיצום זהה על עובדי רשויות שפוגעים באזרח ?? (ל''ת)

    שחיתות ., 02/07/12 21:02

  • 2.

    יפסידו מיליונים? לא זוכר שהתלוננו

    צ. רכן, 02/07/12 19:51

    כשהרוויחו מליונים על גב הצרכנים מ''טעויות טכניות'' כאלה... בשתיים מכל שלוש קניות בסופר אני מוצא טעויות לרעתי כמובן של עשרות אגורות עד כמה שקלים. כמה אנשים כמוני בודקים ודורשים את ההחזר?

    • עונש נוסף

      חן, 02/07/12 22:11

      כדי שאנשים ייתלוננו וש לקבוע שעל כל טעות בקופה [בלבד] כל הצרכים שהלקוח המרומה רוכש במעמד זה יינתנו לו בחינם.אני בטוח שלפתע מספר הטעויות יישאף לאפס

  • 1.

    עבור רשתות השיווק קנס של 50000 הוא כמו פרס.

    ד''ר נו, 02/07/12 19:38

    צריך להגדיל את הסכום פי עשר ואז לא יהיו
    טעויות (משום מה הן תמיד לרעת הלקוח).