• 58.

    ''כלכלת שלום''???? מישהו נחת מהירח...

    ד, 23/06/12 19:44

    על מה הוא מקשקש???? כאן המזרח התיכון, והשכנים שלנו הם פלשתינים, שזה סוג של ברברים שעוד לא יצאו ממנטליות המערות. אמא פלשתינית שהבן האחד שלה התפוצץ באוטובוס חולמת שגם השני ילך בדרכו. אז על איזה שלום אתה מקשקש??? אילו אי החיבור למציאות היה מוגדר כמחלה, אתה היית נחשב לחולה סופני.

  • 57.

    מה קרה לחזון הציוני של ''לא תשדוד את עניי מדינתך''?

    אלי הרחובותי, 23/06/12 15:58

    מעניין שרב השודדים של עניי ישראל ''פךאום'' דואג...לעם ישראל! אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק, לא שמענו את קולו על ''בעיית הדמוגרפיה'' עם אנשי הגייס החמישי הערבי, המסתננים הסודנים המוסלמים והשבחי''ם הפלשתינאים! ברודט, אתה האדם האחרון שדעתו חשובה לנו!

  • 56.

    במקום להתיחס לקרטל הבנקים ולעמלות המופרזות-הוא מסיט את הדיון לפוליטי (ל''ת)

    הוא זורה חול בעיניים, 23/06/12 13:58

  • 55.

    מהפיכה 2012 - פרטים בקרוב

    AAA, 23/06/12 13:57

    לא נוותר לעולם

  • 54.

    בבוא היום לא תהיה שום בעיה לחרדים האנטי ציוניים

    עוד משהו לעיוורים שבינינו, 23/06/12 13:11

    לעשות יד אחת עם הערבים בתמורה לתקציבים ולהחלת חוקי ההלכה על האוכלוסייה היהודית במדינה הדו-לאומית. ישראל שלי, ההיית או חלמתי חלום....

  • 53.

    זלמן

    על איזו מדינה אתה מדבר, 23/06/12 12:07

    לאיזו מדינה אתה חרד?
    למדינה בה התושבים עובדים תמורת שכר ממוצע ודירה אפילו לא יכולים להרשות לעצמם
    או למדינת תל אביב בה אתה וחבריך עושקים באמצעות ריבית רצחנית את משכורותיהם
    למדינה בה רוב שפויי המנסה להתקיים בכבוד
    או למדינה של חזירים כמוך
    אינך ציוני וודאי שלא פטריוט
    אלא שקרן עלוב כמו חבורת עורכי הדין היושבים בהנהלה של בנק לאומי מי משמאל ומי מימין
    חבורת חזירים אשר מקווים להסיט את הביקורות מעצמם על ידי הפרחת סיסמאות שלום

  • 52.

    הבדואים משתלטים על השטחים בישראל ואין עוצר ומונע (ל''ת)

    רק אכיפה, 23/06/12 11:56

  • 51.

    באמת אולי הגיע הזמן להשתחרר כבר מהכיבוש הערבי?

    שיבולת בשדה, 23/06/12 11:31

    די לחפיפניקיות הישראלית. צריך לחשוב לטווח ארוך. לא טיפלנו נכון בבעיית המיעוט הערבי החתרני בארץ.

  • 50.

    300מליארד$בוזבזו בשטחים על חרדים דתיים ושנסיים שהפכו את ישראל

    מ״אור לגויים״למקום בלי ״עתיד ותקוה=והזבלים הדתיים, 23/06/12 10:33

    עוד מתלוננים ומלכלכים

  • 49.

    אנחנו כבר חיים במדינה דו-לאומית. זה רק עניין של זמן.

    לצערי, ברודט טועה, 23/06/12 10:20

    בעוד רוב הישראלים טרודים בחיי היום היום, מיעוט קיצוני כבר כבל אותנו למדינה הדו-לאומית. שימו לב שהפלסטינים כבר הפסיקו לפעול באו''ם לקבלת מדינה עצמאית, ואבו-מאזן עצמו כבר רמז על זה. לצערי, הם קיבלו שכל ובשלב הבא הם עצמם ייתבעו את החלת החוק הישראלי על השטחים, וקבלת אזרחות מלאה. באותו יום המפעל הציוני ייפול חלל על מזבח מפעל ההתנחלויות.

    • ישראל לא תתן ל-4 מיליון פלסטינים אזרחות-מקסימום ל-48 אלף שחיים בשטחי C (ל''ת)

      טועה וחצי, 23/06/12 11:06

      • זה כבר לא יהיה בידיים שלנו. סיפוח מלא או אפרטהייד

        אתה טועה ומטעה, 23/06/12 13:09

        וסופנו לגמור כמו דרום אפריקה.

        • זה ועוד איך נתון בידנו-אפשר לסגת חד צדדית משטחי A ו-B ולספח את C... (ל''ת)

          תשובה ציונית, 23/06/12 13:55

  • 48.

    תגובות הקיצונים כאן מזכירות את קנאי בית שני

    ישראלי מודאג, 23/06/12 10:11

    שום דבר לא מעניין אותם, כולל לא המדינה ובטחונה, העיקר החזון המשיחי. מצידם שישרפו תל-אביב, חיפה, באר שבע, אשדוד וכל השאר, העיקר שנחזיק בשכם חברון ורמאללה.

  • 47.

    יש לשכנע את המתנחלים להקים צוותי חשיבה

    חיים, 23/06/12 09:20

    כי הם השור שמושך את המדינה למדינה דו לאומית.

    למעשה כבר היום מדובר במדינה דו לאומית בין הירדן לים. רק שהערבים טרם הפנימו זאת.
    כשהם יפנימו - הם ייפסיקו את כל המלחמות עם ישראל. האג'נדה החדשה שלהם תהיה דרישה לזכויות אזרח מלאות ושיוויוניות.
    לך תסביר להם ולעולם - שלא.

    חיים

    • סיפוח מידי של בקעת הירדן, צפון ים המלח וההתנחלויות!הוא הפיתרון היחיד

      צוות חשיבה לשמאל, 23/06/12 11:09

      לאחר שישראל תספח את שטחי C ותעניק אזרחות מלאה ל-48 אלף תושביהם הערבים, תוכל לצאת משטחי A ו-B כמו שיצאנו מעזה או מלבנון. מאותו רגע, הפלסטינים לא יוכלו לטעון שהם חיים תחת כיבוש או אפרטהייד וחסל סדר סכנת מדינה דו לאומית.

    • הפלסטינים יכולים להתחיל לחגוג את קץ המפעל הציוני (ל''ת)

      לצערי, חיים צודק, 23/06/12 13:12

      • הם חגגו את זה גם ב-48 לפני הנכבה (ל''ת)

        שיחגגו, 23/06/12 13:59

  • 46.

    פשוט בושה לקרוא את התגובות כאן

    משה, 23/06/12 09:12

    אם הייתם תורמים למדינת ישראל פרומיל ממה שברודט תרם לפיתוחה ושגשוגה, אולי היתה לכם זכות להביע את דעתכם העלובה. מדינה של משיחי שקר. הייתי סוגר אותה לאלתר. א-י-כ-ס.

  • 45.

    ומה חושב יו''ר הפועלים, ובנק איגוד, וד. מזרחי? (ל''ת)

    הוא כלכלן אז שידבר על כלכלה, 23/06/12 09:09

  • 44.

    חזיר עכשיו ניזכרתה?

    שושה, 23/06/12 07:58

    מה קורה שם ליור הניכבד אחרי שאכל את כל העוגה ולא השאיר כלום לאנשים הפשוטים אחרי שבהנהגתו גזלו הבנקים את עם ישראל כולו חוץ מהטיקונים אחרי שנעשו תיספורות לפנסיות של עם ישראל הגביר ניזכר שיש עם ושצריך לדאוג? אן סוף לחוצפה מי שמך? אדם נטול ערכים חזיר מנוגלומן ואגואיסט פתאום ניזכרתה בטובת עם ישראל מוטב לך ולשכמותך להתבייש בפינה ולא לברבר את עצמך לדעת

  • 43.

    זה שהשמאל מביא מסתננים לישראל ? (ל''ת)

    לאדיוט מלאומי, 23/06/12 07:24

    • מביא אותם במטוסים ומבריח אותם בבקורת דרכונים

      נכון, 23/06/12 08:46

      כל זה כדי לעקוף את הגדר שלא הושלמה בגלל שהפקידים השמאלנים ההזויים והבוגדים של משרד הבטחון לא משחררים את הכסף לבניית הבדיחה הזאת.

  • 42.

    לכסף לא דואגים ? שיקח את המיליונים ויתרום ליהודים (ל''ת)

    דירקטור לאומי נהיה פוליטיקאי ?, 23/06/12 06:45

  • 41.

    מה רע לו במדינת תל אביב?

    תוהה ומתהה, 23/06/12 06:45

    חושש ממדינה דו לאומית? מדינת ישראל היא מזמן מדינה דו לאומית... מדינת תל אביב ומדינת כל אזרחיה..הגבולות פתוחים ואין צורך לשלם מכס ( רק זה עוד חסר לנו ) אבל לא הבנתי מה רע לך שם במדינת תל אביב עם מליונים לכיס כל שנה בזמן שבמדינת ישראל השניה בקושי גומרים את החודש עם שכר מינימום של משהו חמשת אלפים שקל לחודש..( אני יודע זה בערך מה שאתה מוציא על פיצוחים ביום שישי ) אז מה בדיוק רע לך שם מר ברודט?

  • 40.

    הבעייה בביטחון

    אלי, 23/06/12 04:38

    כמות עצומה על משאבים שבאים במקום תשתיות. זה מאד פשוט להבנה. האם יש או אין ברירה זאת שאלה אחרת. אני חושב שאפשר לצמצם בכ''א. הרבה ממשרתי הקבע הם אוכלי חינם. 20 + שנות מילואים זה מספיק זמן להכיר אותם.

    • פרט ממך,ואלי השכן,כל המדינה זה אוסף של אוכלי חנם . (ל''ת)

      אלי אתה צודק בצאה אחוז!!!, 23/06/12 08:49

  • 39.

    אכן קפיטליסט מכוער

    שמעון, 23/06/12 01:50

    לא שמעתי אותו מלין על שכרו ושכר עמיתיו במערכת הבנקאית, לא שמעתי אותו מלין על גידול עצום בפער החברתי והוא בטח לא ידבר על המיליארדים ששוכבים במרתפי הבנק שלו ושייכים לניצולי השואה ולקרוביהם ועשרות שנים שהבנק שלו לא מוכן לשחרר למי שמגיע, אני חושב שהאיש פשוט מנותק אבל מה לי להלין עליו אתם יודעים כמה כמוהו יש במדינה הזאת?

  • 38.

    גם אני מפחד ממדינה דו לאומית (ל''ת)

    ציון, 23/06/12 00:29

  • 37.

    גם היום דו-לאומית. ההבדל יהיה בין 20% ערבים ל-25% ערבים (ל''ת)

    שהשמאל יפסיק להפחיד אותנו! הערבים יקבלו אוטונומיה, 22/06/12 23:48

    • בראבו !!!!!

      אוטונומיה, 23/06/12 08:33

      האם הימנים באמת מאמינים שהערבים יסכימו לאוטונומיה?ואם כן,איך זה שאתה היחיד שבא עם הרעיון,ואעיז ואומר,הגאוני הזה?
      לא ראש הממשלה,לא ליברמן,לא הבית היהודי ובעצם אף אחד לא מדבר בכלל על זה.סוד כמוס,נכון? ואתה מרחם על היהודים והערבים כאחד ומספר על התכנית הגרנדיוזית הזאת.
      אני משוכנע שאפילו אבו מאזו,אובמה,מרקל
      פוטין ואפילו אחמינאגד יפלו מהכסא.
      כזה פתרון פשוט ואף אחד לא חשס על זה !
      פרס נובל לשלום תסרב בגאווה לקבל,כי הרי השוודים,עם מדינת הרווחה פושטת היד והרגל שלהם,הם האמא של השמאלנים ההזויים והבוגדים.
      ענין אחר:איך הגעת ל-25% ?למה לא 21?או 29? כל מספר אחר?
      לא תגיד ששמאלן מההפגנה עשה את החשבון בשבילך,וזה כל מה שהוא יודע?
      שיתבייש לו !!

      • סיפוח מידי של בקעת הירדן, צפון ים המלח וההתנחלויות!הוא הפיתרון היחיד (ל''ת)

        למה דו לאומית?, 23/06/12 14:00

        • אז מה עשית?

          אוטונומיה, 23/06/12 15:41

          יש אי אלה כמה חוליגנים לא משלנו בשטח.
          אם לא ניתן להם אזרחות,כולל זכות הצבעה,
          נהיה מדינת אפרטהייד.כל העולם ואשתו ישימו עלינו לחץ לגמור עם זה:אפילו דרום אפריקה האדירה,שלא חסר לה שום חומר גלם.ירדה מזה.
          אנחנו יותר רציניים מהם?
          באמת?מאיפה תקח חומרי גלם,לצורך הענין חיטה?מסומליה?או מאפגניסטן?
          ואז יהיו לנו 15 חברי כנסת ערביים התומכים ,בש''ס.או בישראל ארצנו,או בבית היהודי.
          וביחס להתנהלויות:סיכמנו ,לתורתך,שסיפחנו סיפוח חלקי.
          אזאיפה נשים התנהלויות?בשטחים אלה?ומה נעשה עם ההתנהלויות הקיימות?יעברו לכאן?
          תגיד ,אתה רציני?מי יעבור?החתול שמיל?

  • 36.

    אנחנו מדינה דו- לאומית כבר עשרות שנים. רק צריך שתהיה חוקה טובה

    נטול חרטא, 22/06/12 23:46

    פדרציה דו- לאומית: חזון אופטימי ולא חזון בלהות.

  • 35.

    הצפה בכח אדם זול(מסתננים/זרים/פלשתינים)=התנהלות של אחוזה פיאודלית (ל''ת)

    ירידה מהארץ וחסר הזדהות עם המדינה=זאת תהיה הבעייה, 22/06/12 23:27

  • 34.

    הבעיה שלנו דומה לאירופה: ניצול לא יעיל של משאבים

    אלון, 22/06/12 22:23

    בעיקר במגזר הציבורי.

    ההבדל בין עשירים לעניים זה יכולת לנצל ביעילות את המשאבים שעומדים לרשותך לצורך התעשרות.

    יש לנו כוח אדם מבריק, שמבוזבז במערכות הבירוקרטיות המסורבלות של המגזר הציבורי.

    המפתח להצלחה הוא יעול המגזר הציבורי, ואת זה עושים באמצעות חיסול הטרור של וועדי העובדים.

  • 33.

    בכל מקרה תהיה כאן בסוף מדינה דו לאומית

    א, 22/06/12 21:51

    עדיף לדלג השלב ביניים המסוכן של מדינה פלסטינית.

    • 26% מהתלמידים בתחומי הקו הירוק הם ערבים...יש יותר דו לאומית מזה? (ל''ת)

      יש כבר, 23/06/12 13:59

  • 32.

    אני חושש מאנשים שלוקחים שכר של מיליונים

    א.א, 22/06/12 21:31

    לעצמם ולחברם ומנסים דרך אמרות שטובות לתקשורת, להסיט את האש מ''הגניבות'' שהם מבצעים על חשבון הציבור. מדוע מר ברודט לא עונה לשאלות על שכר הדירקטורים במאות אלפי ש''ח שהוא מחלק בבנק לאומי עבור ישיבות. שכר שמבחינתי מהווה שוחד על מנת שאותם דירקטורים יאשרו למר ברודט וחבריו בהנהלה שכר מנופח. יד רוחצת יד במשק שלנו. היכן התקשורת והמפקח על הבנקים (האם יתכן כי המפקח בונה את תפקידו-משכורתו הבאה כפי שעשתה גב' מאור הנכבדה) !!!!!!!!!!!!!

  • 31.

    קודם תוריד עמלות- בזה אתה מבין (ל''ת)

    אחר כך תקשקש פוליטיקה שבה אתה לא מבין, 22/06/12 20:51

  • 30.

    איך אפשר לקרוא למסירת לב הארץ לידי כנופיות טרור שלום.

    אבי געזונט, 22/06/12 20:31

    הכנסת מרכז הארץ לטווח של ירי שטוח מסלול זו התאבדות.

  • 29.

    כל הכבוד לאיש הזה חכם מציאותי נהניתי לקרוא את דבריו

    תל אביבי מציאותי, 22/06/12 19:06

    כל מילה אמת

  • 28.

    ברודט, תתורר

    לא יודע מה יהיה, אבל רואה מה קוראה, 22/06/12 19:03

    כבר מזמן יש מדינה לא דו לאומית אלא רב לאומית כאשר היהודים כאן בקושי רק50 %.והני ההסבר. ערבים, דרוזים. צ''רקסים וכו''-כי 20%.לא יהודים שהגיעו עם ההגירה של שנות ה90-בערך 15% לפחות.עובדים זרים ומסתננים עם משפחות שממשכים להגיע ובמקום אחד שמגרשים יש כמה שנוסםים-בערך 8%. אז מה , אבו מזן לא צודק שישראל לא מדינה היהודית? בטח שצודק.

  • 27.

    מנכ''ל האוצר בעבר, יו''ר בנק בהווה. גם באוצר עבד רק בשביל הבנק (ל''ת)

    נמאס ממושחתי הון ושלטון!, 22/06/12 18:41

  • 26.

    ברודט מחלק מתנות למאור כאילו זה של אבא שלו. הוא מכין לעצמו. (ל''ת)

    רמי, 22/06/12 18:35

  • 25.

    אתה צריך לחשוש לא פחות מהזרים והמסתננים ההופכים חיינו וארצנו לגיהנום. (ל''ת)

    דרום ת''א, אילת אשדוד: סלאמס אפריקני-פיליפיני., 22/06/12 18:15

  • 24.

    תדאג שיגרשו מכאן את המסתננים אם אתה מודאג.

    אלין, 22/06/12 18:11

    מי שדואג כל כך אז שידאג להעיף מכאן את כל הפולשים הזרים. למה קולך לא נשמע?

  • 23.

    והמשכורות שלהם? פי ארבעים משלנו !!! (ל''ת)

    קרן אור, 22/06/12 18:00

  • 22.

    עוד ספסר כספים שדואג לכיסו מלהג על ''ציונות'' (ל''ת)

    לך תתיישב במקום כלשהו על גבעה חשופה. זו ציונות., 22/06/12 17:43

  • 21.

    יש לו מספיק כסף בשביל לקנות לעצמו מדינה משלו... (ל''ת)

    יוסי, 22/06/12 17:13

  • 20.

    בסוף כל משפט שאתם אומרים בעברית יושב ערבי עם נרגילה (ל''ת)

    אלון, 22/06/12 16:35

  • 19.

    שטיות תכניס לך טוב טוב לראש לעולם אבל לעולם לא יהיה כאן שלום (ל''ת)

    לא מומחה כמוך,, 22/06/12 16:22

  • 18.

    יש להבדיל בין שלום לתהליך שלום.הוא מתכוון לתהליך. (ל''ת)

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 22/06/12 14:56

  • 17.

    רגע האמת יגיע , זה או אנחנו , אחרי נפילת הממלכה האשמית נוכל לגרשם (ל''ת)

    אבי, 22/06/12 14:28

  • 16.

    ומה עם שתי מדינות לשודדי הקופה מליון לחודש לעומת 3 אלפים ?! (ל''ת)

    אביב המבין, 22/06/12 14:12

  • 15.

    מדינת ישראל שייכת לעם היהודי בלבד. (ל''ת)

    הפלסטינים יעברו ל 22 מדינות שיש להם., 22/06/12 13:52

    • למה,מי מת?רק בגלל שאתה אמרת?ממש מפחדים ממך,מר מסתיר שם. (ל''ת)

      ריצה, 23/06/12 08:37

  • 14.

    כיעור קפיטליסטי בהתגלמותו

    אריה, 22/06/12 13:47

    מדובר באדם שאינו מחובר למציאות ואת המציאות שהוא וכמותו כפו עלינו אאחל למשפחתו אלפי עניים שמממנים את אורח חייו הגועלי מכיסם הפרטי ולשייפרוץ שלום דבר ראשון הוא יעיף את עוזרת הבית בכדי לשלם רבע משכרה לעובדת ערבייה
    כך האיש ההזויי והמטומטם הזה רוצה לעשות שלום
    בגגל יהודים כמוהו שהתעסקו בריבית בנקאית נרצחו יהודים
    רק בגלל אנשים כאלה

  • 13.

    ציוני דגול, ערביי ישראל והסודנים לא מטרידים אותו, רק יהודה ושומרון (ל''ת)

    מזל שלא היו כאלה שמאלנים כשהקימו את המדינה, 22/06/12 13:15

  • 12.

    גם אני מפחד ממדינה של הבנקים. וממדינה של שאר הציבור !!!! (ל''ת)

    משה, 22/06/12 13:12

  • 11.

    חדלתי להקשיב ''לאנשי החזון'' מצד אחד הם נגד מדינה דו-לאומית ומצד שני

    י.א, 22/06/12 10:41

    מסתננים מוסלמים.
    כך או כך, מהחזיר ברודט, איניני מקבל עצות.

  • 10.

    אני מעריך דעה של נהג מונית אינסטילטור מוסכניק יותר מאשר דעתם

    גואל, 22/06/12 10:21

    של כל הפרופסורים ודוקטורים והבעלי תארים , אלה חיים על פלנטה אחרת אין בהם שמץ של חוכמת חיים . שבת שלום

  • 9.

    קריסת החלום הציוני הוא תוצאה של בועת הדיור שמבריחה מכאן את הדור הצעיר

    אתה בין האשמים, מר ברודט, 22/06/12 10:19

    לבועה הזו אחראים גם הבנקים והיא תביא אסון למדינת ישראל.

  • 8.

    תיקון למסר הקודם - אם לא תהיינה שתי מדינות נפרדות -

    ברודט שכח רק דבר אחד קטנטן, 22/06/12 10:10

    אז במקרה הטוב, אם הבנק שלו לא יימחה מעל פני האדמה, שמו וודאי לא יהיה בנק לאומי ''לישראל'' אלא בנק של היישות העלומה שתשלוט אז במדינה מכוח הדמוגרפיה והדמוקרטיה.

  • 7.

    אם לא יהיו שתי מדינות - תוך כמה שנים הבנק שלו יאבד את המלה ''לישראל'' מש (ל''ת)

    ברודט שכח רק דבר אחד קטנטן, 22/06/12 10:06

  • 6.

    למה נותנים לחזיר הקאפטליסטי הזה במה?

    באמת נו לא יפה, 22/06/12 09:51

    האיש הזה הוא חלק מתופעה של שוד אנשים לאור היום, יש לו עוד חוצפה לתת לנו לקרוא את הגיגיו החזיריים, מי ייתן ויום אחד נוכל לבוא איתו ועם חבריו חשבון.

    עד אז שישתוק שלא יצא בחוץ.

  • 5.

    עוד ראיון עם שמאלן. אז מה חדש? מה כאן מצריך כותרת שכזו?

    דרור, 22/06/12 09:30

    אולי הגיע הזמן שאני אעזוב את בנק לאומי?

  • 4.

    נמאס לי מהאשכנזים החילוניים האלה שמדברים כאילו הם מהאו''ם

    אסי שמואלי, 22/06/12 09:13

    אלה היו שרי הביטחון של מפא''י שלך שעשו 4 מלחמות, אלה היו האסטרטגים של תנועת העבודה שראו בערבים כח עבודה זול.

    לעומת זאת, היה זה הליכוד שניסה למצוא את השפויים מבין אויבנו.

    מספיק עם השינה שלך בלילה...תחשוב על שנת נכדינו...במזרח התיכון החזק שורד..רגע, באירופה של 1939 גם...ואייי, איך לא חשבו על זה קודם..

    • מי בשלטון? מי החזיר שטחים ?מי החזיר את חברון?זה לא מפא''''י (ל''ת)

      nav מלאבס, 22/06/12 13:35

    • נו ואם נמאס לך, אז לא שרי מפאי והעבודה בנו את המדינה וא

      דודו שומשום, 23/06/12 23:20

      ילו הליכוד והימין הוא זה שהורס אותה ???
      הלא בזמן כהונתם של ממשלות העבודה ומפאי
      העולם כולו היה מאוהדנו וכיום העולם כולו נגדנו
      בשכות ביבי ליברמן ושות'.

      די נמאסתם אנשי הימין התמהוניים.
      בבחירות הבאות מצביעים א מ ת
      העבודה.

  • 3.

    בקרוב נהיה מדינה מוסלמית בגלל המסתננים הסודנים

    צחי, 22/06/12 09:10

    אם נהיה מדינה דו לאומית זה עוד טוב הבעיה שבקרוב עם אלפי המסתננים נהיה כאן מיעוט יהודי בין מליוני מוסלמים,, אם בכלל נהיה

    • מוסלמית וחרדית. זה העתיד. (ל''ת)

      הגלשנית, 22/06/12 23:02

  • 2.

    תן לי פתרון לערביי ישראל ... ואז נהיה מדינה חד לאומית! (ל''ת)

    אתה מטמין הראש בחול!!, 22/06/12 09:01

  • 1.

    תוריד את העמלות ואח''כ תנוח דעתך (ל''ת)

    אבי - מתנגד למחאה, 22/06/12 08:59