• 5.

    השטות הכי גדולה שלהם שהם היו ראשונים להפעיל את הA380

    יובל, 10/06/12 00:32

    ה A380 לא מוכיח את עצמו בינתיים. קואנטס היא אחת החברות הראשונות שרכשו את המטוס והפעילו אותו.
    למטוס הזה יש המון בעיות טכניות ולוגיסטיות והוא מושבת בשל כך במשך 30% מהזמן.
    רק ההשקעה במטוס הזה הביאה להפסדים עצומים לקוואנטס.

    מלבד זאת אכן כפי שצויין כאן בטוקבק, החברה לא משרתת יפה את הנוסעים ובטיסזת ארוכות כל כך העובדה הזו הופכת למשמעותית.

    הייתי פעמיים באוסטרליה. בפעם הראשונה טסתי עם קואנטס מלונדון ובפעם השניה עם קוריאן מנתב''ג דרך סיאול. הטיסה עם קוריאן היתה יותר נוחה ויותר זולה מקוואנטס והשירות של הקוריאנים היה אדיב יותר משל האוסטרלים.

  • 4.

    מעניין.......

    מוטקה, 09/06/12 17:39

    זו אותה חברה שטייסיה היו מודיעים לשלטונות שדה התעופה במדינות המפרץ,
    בדרכן לאירופה שישנם אזרחים ישראלים
    על המטוס מבלי שאיש שאל אותם על כך.

  • 3.

    אם כדי להחליף מטוס (טרנזיט) באוסטרליה צריך ויזה, למה שיטוסו איתם?

    אפשר לוותר עליהם. לא נורא אם יתמוטטו., 09/06/12 17:04

    טסתי הרבה לניו-זילנד ותמיד העדפתי לא לעבור דרך אוסטרליה.

    בפעמים הבודדות שעברתי באוסטרליה וזכיתי להכיר את קבלת הפנים החשדנית שלהם בשדה התעופה, הבנתי עד כמה עדיף לדלג עליהם.

    גם השירות במטוסים של קוואנטס הוא קר ומנוכר לטעמי, במיוחד בהשוואה לאלטרנטיבות באיזור של חברות התעופה של ארצות דרום מזרח אסיה וניו-זילנד.

  • 2.

    רוב החברות האנגלו סקסוניות ידועות ביחס השחצני והמתנשא של דייליהן,

    אבי צנעני, 09/06/12 14:16

    והניהול הקמצני (דורשים מנוסעים לשלם 2 דולר על משקה קל בטיסה שעולה אלף דולר). משהו בסגנון אל על, כולל טלפונים למשטרה שיבואו לעצור נוסעים ''סוררים'' בסיום הטיסה, לרוב לאחר התגרות והתחצפות של צוות האוויר. החברות מאסיה ומהמפרץ, לעומת זאת, צומחות ועושות חיל. סוד ההצלחה - שירות וכבוד לנוסע. בחברות כמו סינגפור איירליינס, קאטאי פסיפיק, אטיהאד, קאטאר, טורקיש איירוייס, ודומות מתייחסים אל הנוסע בכבוד וכיבוד מזרחי (שתייה בלי הגבלה, גלידה בסוף הארוחה, וכו') - והנוסעים בוחרים בהתאם

  • 1.

    רוב חברות התעופה בעולם בצרות

    הדלק ושכר העבודה מהווים יחד יותר ממחצית ההוצאות, 09/06/12 07:36

    הוסיפו עלויות קנייה ותחזוקה של מטוסים, ביטוח, אגרות שדות תעופה שכל הזמן עולות מבלי להתחשב במצב הכלכלי, החזקת ציוד קרקע החזקת סניפים מקומיים בעיר ובשדות התעופה, הוצאות מיחשוב ושיווק ועוד ועוד.
    קשה לעשות כסף בתעופה.הבעלים נמשכים אל היוקרה הנלווית לענף. אחרת איך תסבירו שנוחי דנקנר מחזיק בחברת תעופה שייסד לפני שנים ושלא הרויחה אגורה אחת בכל השנים שמיום הווסדה?