• 8.

    מה גובה בונוס המנהלים במקרה זה של הפסד?

    אבי שרון, 24/05/12 13:00

    מענין מאד

  • 7.

    אם אלעל הייתה חברה כמו סינגפור איירליינס, או תאי אייר ודומיהם

    יצחק, 24/05/12 11:41

    היא הייתה יכולה להיות רווחית כמוהן. אבל - השירות, המזון והיחס כל כך עלובים שכל מי שלא חייב לטוס אלעל בוחר בחברה זרה. בסוף כל טיסה נהוג להכריז ''תודה שטסתם איתנו''. באלעל זה הפוך: תגידו תודה שטסתם איתנו. פשוט נהניתי מטיסות בחברות הזרות, כמובן בעיקר בטיסות הארוכות כמו לארה''ב, לאוסטרליה או ליפן.

  • 6.

    כל זמן שבאל על לא ישנו את צורך החשיבה היא לא תרויח

    אזרחית, 24/05/12 11:35

    צורת החשיבה באל על, ממנה נגזרת כל צורת ההתנהלות שלה מול הלקוחות, היא לשים פס על הלקוח ולקחת ממנו כמה שיותר.
    רואים את זה באתר העלוב שלה שקורס, שאינו ברור, שאינו אומר דברים פשוטים כמו באילו אותיות לקליד שם, שכשיש בעיה עם הנתונים שהוקלדו אינו אומר מה הבעיה ומשאיר את הלקוח רק עם האפשרות לנחש.
    רואים את זה ביחס של הצוות שעושה מה בראש שלו. מחליט שלא להגיש משקאות, למרות שהוא אמור לעשות זאת באותה טיסה. מחליט שלא להגיש יין, למרות שהוא אמור לעשות זאת. מחליט לא להענות לקריאה לדיילת משך שעות ואז דיילת מגיעה ומכבה את אור הקריאה מבלי לטרוח לשאול אפילו אם צריך עזרה או על מה מדובר.
    רואים את זה אצל דיילות הקרקע בעמדות הצ'ק אין שמגיעות ללא ציוד בסיסי כמו מספריים ואז נותנות ללקוח להמתין לחיפוש אחר מספריים - אביזר מתקדם וחדיש שרק עכשו הומצא והוכנס לשימוש. או שסתם לא בא להן לפתוח עמדה למרות יש תור ארוך, או שהן שקועות בשיחה ביניהן.
    נקודות שצוברים כנוסע מתמיד פג תוקפן. למה? כדי לתת לך הלקוח הנאמן כמה שפחות ולהעיף אותך. לנצל נקודות זה כמו לקפוץ מעל לפופיק - בלתי אפשרי. צריך כל כך הרבה נקודות כדי לשדרג.

  • 5.

    איזו אסטרטגיה ? צריכים מטוסים חדשים על מנת שלחזור לטוס באלעל. (ל''ת)

    פישלזון, 24/05/12 11:17

  • 4.

    זה היה ברור

    חיזר, 24/05/12 10:51

    חברה כמו אל על שבטוחה בעצמה ומתנהגת כביריון שכונתי לצרכניה שלא תתפלא שהיא מפסידה. צריך לבצע בדק בית ומהר.(להרגיש בבית זה כבר לא כל כך טוב)

  • 3.

    שיעיפו את ההנהלה אחרת החברה תסגר (ל''ת)

    אורי, 24/05/12 10:34

  • 2.

    אל על גובה 70$ לכיוון עבור הטסת אופניים!

    מדוושת, 24/05/12 10:18

    נכון שגם חברות אחרות גובות תשלום,אבל אם אל על היתה חושבת עיסקית היתה נמנעת מכך וממנפת זאת כגורם אטרקטיבי מול המתחרות!

  • 1.

    הרעו את תנאי מועדון מתמיד לטסים תדיר ואוכלים אותה !!!! (ל''ת)

    אלי קרן, 24/05/12 10:13