• 5.

    למה לעודד מתחזים של ''פוזה'' על חשבון איכות ורמה טכנולוגית?

    נחום, 26/05/12 21:00

    די התפלאתי על רוח הכתבה המתנשאת, הנראת כמו הפוך על הפוך.הכתבה לועגת ליכולת שטח במחיר סביר של יצרן איכותי כמו סובארו, אשר נבחר על ידי ''קונסיומר ריפורטס'' ליצרן הרכב הטוב בעולם לשנת 2012.

    האם אין לעודד איכות לעומת ''כאילו''? המדינה שלנו סובלת מעודף רוח ופוזה לעומת איכות. ראה גשר המכביה, הפלקל , מבנה התאורה בטכס בעצמאות על הר הרצל.

    ההנעה של כל ארבעת הגלגלים אינה חשובה רק בתנאי שלג ומדבר. כל אחד מאיתנו נקלע במפתיע למצב של קטע חול, הצפה, או חצץ על הכביש, או ירידה לשולי הכביש . ההנעה הכפולה של סובארו משפרת את סכויי הנהג באותו שבריר שניה לחצות את המכשול בשלום ללא תאונה.עבור תוספת הבטיחות הזאת אני מוכן לשלם ואני מדבר מנסיון בכבישי הגליל התלולים והנפתלים והלא תמיד תקינים..

    באשר לאיכות החומרים, ברשותי סובארו אאוטבק משנת 1998 .לאחר כ- 14 שנים הכל בתא הנוסעים שלם ותקין, ללא סדקים, ללא פלסטיק מתפורר, כמו חדש. מעט יצרני רכב יכולים להתהדר ברמת חומרים כזאת. אגב,באילו מכשירים ושיטות נמדדת על ידי הכתב איכות החומרים?

    האנשים שייקנו את הסובארו הזאת הם אנשים שמעריכים יכולת, בטיחות ואמינות במחיר סביר.

  • 4.

    בעולם שיש בו סורנטו

    קובי, 24/05/12 14:32

    אין שום צורך גם בסובארו, הישראלים מבינים עניין וכשהם מחפשים ג'יפון מהסוג הזה הם יוציאו את הכסף שלהם על רכב קוריאני. ובעיניי, גם העיצוב שלה יותר מרשים משל ה-XV

  • 3.

    בעל B4 דגם קודם

    אדם, 24/05/12 12:15

    הכתבה נכונה להפליא , ישבתי ברכב , האו מאוד יפה חיצונית , אבל מבפנים פשוט בושה , כאילו שכחו לעדכן את השנה , האוטו משדר זול מאוד לא מרשים ולא עודכן בפסיק מהדגם הקודם של האימפרזה וה B4 .
    מה עובר עליהם שם במחלקה הזאת? סובארו רכב מצויין אבל עיצוב הפנים והחומרים חייבים לשקף את זה וחבל שלא כך.

  • 2.

    Shouldn't a car reporter support better car,less Poza?

    Crocodile Dundy, 24/05/12 06:10

    Here is Australia they can't keep up with demand of this car, and mind you, 90% of population lives in urban cities, not the Outback.

  • 1.

    המחיר לא מעניין את הקוראים, אהה? (ל''ת)

    המטיף בשער, 24/05/12 01:04