• 22.

    מה שחסר עכשיו הוא מכירת טלפונים במחירים של FREE בצרפת

    רוץ גולן, רוץ, 15/05/12 09:09

    חברת FREE בצרפת, גובה 2000 ש''ח על גלאקסי 2, חברות הסלולר בארץ 4100 ש''ח...
    אם גולן יביא גם מכשירים מצרפת ויעקוף את היבואנים, כולנו נרוויח.

  • 21.

    כמה עצוב שלאף אחד לאא היה איכפת.

    א, 15/05/12 08:49

    לסגור את סלקום

  • 20.

    חבורת סחטנים

    אליפז, 15/05/12 03:55

    הסיפור הרגיל של חבורת עושק שברגע שחשה ''מאויימת''-מתחילים האיומים.אל תאיימו-קשה לכם תלכו לכל הרוחות.כל עוד המנכ''ל המנוול לוקח-230,000 ש''ח מידי חודש כנראה שהמצב ''לא כ''כ קשה''...זו התולדה ''למדינת הפרחיאדה'',וההפקרות הממשלתית -שאיפשרה לחבורות נבלה מסוג זה-לעשוק אותנו,ולאיים............

  • 19.

    שכחתם לומר רק פרט קטנטן- שפרנסת ה-7000 עובדים זה,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    ד.הוכרס, 14/05/12 21:45

    מגזל נוראי וניצול הציבור בתעריפים מפלצתיים של חברות הסוללר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 18.

    באר״הב אתה משלם $50 וחינם לכל העולם כולל הכל בלי הגבלה (ל''ת)

    יורם, 14/05/12 21:32

  • 17.

    אולי בעתיד יצמחו עוד משקיעים

    עופר, 14/05/12 21:31

    אולי מתוך כל המפוטרים האלו יצמחו גופים שיצנו שירות טוב יותר מאשר החברות שמעסיקות אותם. להעיף את החברות שכל רבעון מכניסות מיליונים מנקרי עיניים ועוד בוכים שלא הרוויחו מספיק. צריכות להיות בשוק הסלולר עשרות חברות קטנות שיתנו פייט רציני אחד לשני ונראה מי ינצח.

  • 16.

    שטויות, אין מצב בטכנולוגיות חדשות בלי שרות מקצועי אז נא לא להיסחף ולא

    מספר חסום, 14/05/12 21:13

    להתלהב יותר מידיי.... תופעה של התלהבות יתר כשמצטרף שחקן חדש וכולם חושבים שהכל יהיה ורוד !
    הישראלי הממוצע לא יוותר על שרות ...............

    • רוה השיחות שלי לאורנג' זה לברר למה חייבו אותי שלא לצורך

      משה, 14/05/12 22:40

      אני למעלה מ 10 שנים באורנג'.
      לא היה יותר פשוט לתת שרות טוב, לחסוך בהוצאות על שירות לקוחות?
      אם השירות היה טוב, אז ניתן היה להסתדר על הכסף. הצרכנים כל כך סבלו שגם אם החברות הותיקות יצעו להם במחיר זול יותר, יעדיפו את החברות החדשות.
      שימו לב לטובקים, כולם רוצים לעבור לגולן טלקוםץ אף אחד לא ציין שהוא רוצה לעבור להוט למרות שהם זולים יותר.

      לאחר כל קבלת חשבונית הייתי מתקשר אליהם לברר למה חייבו אותי על כל מיני דברים

      ולפעמים היה צריך 3-4 פעמים להתקשר.

      העברתי טלפון אחד לרמי לוי, לנסיון, ולא היה צורך בשירות לקוחות, מה שהובטח לי - קויים במלואו.
      לא מוצא חן בעיניי רמי לוי? אני יכל מחר בבקר לעבור למי שאני רוצה.

  • 15.

    אני מהמר שזה יקרה בפחות זמן (ל''ת)

    מהמר, 14/05/12 20:51

  • 14.

    האזרח היחיד שירוויח (פוליטית) מהשינוי זה השר כחלון .

    גיל שרון, 14/05/12 20:12

    פראייר מי שיבחר בליכוד שהורסים את מעמד הביניים.

    • רוב עובדי השרות בסלולר הם עובדי שכר מינימום (ל''ת)

      קשקשן, 15/05/12 09:07

  • 13.

    זו ההזדמנות לעזוב את אורנג' ולעבור לגולן.... (ל''ת)

    רם, 14/05/12 20:06

  • 12.

    מחשבון של 2700 ש''ח לחודש לחשבון של 300 ש''ח ופי 100 זמן אויר (ל''ת)

    כמה גנבו מאיתנו. הלב כואב. מנוולים., 14/05/12 19:54

  • 11.

    לגולן טלקום אין בכלל רישיון מפעיל בינלאומי.

    דוד, 14/05/12 19:13

    לגולן טלקום אין בכלל רישיון מפעיל בינלאומי.

  • 10.

    בולשיט. לחברה ללא שירות נורמלי אף אחד לא יתקרב !

    אא, 14/05/12 19:07

    מה זאת אומרת ללא שירות? ואם יש ללקוח תקלה? שאלה ? רוצה לשדרג? לבטל? להקפיא ? למי פונים ? לחברה ללא שירות נורמלי אף אחד לא יתקרב !

    • שידרוגים, ביטולים והקפאות ניתן לעשות דרך אתר האינטרנט...הכי קל...

      קבל הסבר, 15/05/12 09:05

      אם יש תקלה בסים, אםשר לשלוח להם מייל וישלחו לך אחר. אם יש תקלה בטלפון - הארץ מלאה בחניות פרטיות שנותנות שרות זול ומהיר הרבה יותר בהרבה מחברות הסלולר.
      עיקר ''השרות'' של הקרטל היה להתיש אותך ולבלבל אותך, כלקוח בכל מקרה של פניה על חיוב יתר או הטבה שלא קיבלת... בשביל זה הם היו צריכים אלפי אנשים...

  • 9.

    העיקר שכל המנכלים ה''גאונים'' יברחו הביתה,

    א. לוי, 14/05/12 18:49

    נראה מה שווה יכולת ה''ניהול'' ה''אגדתית'' שלהם בשוק תחרותי באמת.

    הימור שלי? לא שווה כלום.

    שיילכו הביתה, הם הראשונים.

  • 8.

    עובר לטלקום אחרי ששדדו אותנו הטייקונים האלו

    די לשוד האזרח, 14/05/12 18:10

    הבחור עלה מצרפת למד עברית באולפן
    עכשיו הוא מתחרה בטייקונים שבוכים שכל פעם שיש תחרות או רגולציה הם יברחו מהארץ אז ממש צריך ללמד אותם שיש להם תחליף ושלא ישדדו אותנו או את המדינה

  • 7.

    שיתחילו בארץ עם עבודות יצרניות ולא עסקי אוויר (ל''ת)

    אנג'ל, 14/05/12 17:35

  • 6.

    אם יחימוביץ' היתה בשלטון

    סטודנט, 14/05/12 17:22

    היא הייתה מבטלת את המהלך כדי שלא יפוטרו עובדים. ואנחנו היינו נשארים עם קרטל סגור של שלושה וחצי חברות. יחימוביץ- סכנה לכלכלה הישראלית.

  • 5.

    למה שהבוסים לא יקצצו בשכר שלהם?

    Z, 14/05/12 17:14

    גם ככה העובד הקטן מקבל קצת יותר ממינימום.

  • 4.

    בשירות לקוחות לא צריך להשקיע?? זה קרב על מחיר?? - שטויות!

    רונן, 14/05/12 16:30

    שטויות! לגנוב כסף מלקוחות, לרמות ולגזול את האנשים, להטעות במכוון זה לא נקרא להשקיע בשירות לקוחות.
    זה מה שעד עכשיו עשו בשלושת חברות התקשורת שלנו.
    הלקוחות היו מוכנים לשלם את אותו הדבר - רק בלי שידפקו אותם כל הזמן! בלי שירמו אותם! בלי שיגנבו ויבלבלו אותם!

    אם זאת פרנסה ל7000 עובדים לא היה צריך להרשות את הוזלת המחירים, אבל ללא ספק היה צריך להתחרות על שירות ללא שקרים, ללא רמאות, מבלי להמתין שעה עד שיענו ואחר כך לשמוע סיבונים.

    • לא הבנת נכון

      מרקו, 15/05/12 01:03

      (לא מאשים אותך - גם אני התבלבלתי בהתחלה)
      הכוונה הייתה שהמודל שהיה עד היום בשוק הסלולר בכלל לא עודד את החברות לקדם את שירות הלקוחות שלהן...
      עכשיו כללי המשחק השתנו והן ייאלצו להשקיע יותר טוב בזה. אז יוצא טוב לכולנו!

  • 3.

    על כל מפוטר מהשוק הזה .יש 999 אזרחים שיחסכו סוף סוף.

    שרון, 14/05/12 15:28

    הייתם רוצים להעסיק עוד 7,000 עובדי

    ''אתא החדשה'' ולשלם 200 ש''ח לחולצה

    במקום 40 ????

    בתחום הסלולאר יהיו עכשיו לפחות 8 מעסיקים

    במקום 3 בלבד . זה גם הישג.

  • 2.

    כל הכבוד רוצים גם שוק שכירות כמו אירופה (ל''ת)

    פה אופי מכוער של בעלי דירות, 14/05/12 15:20

  • 1.

    במשך שנים שדדו אותנו שיתייעלו והעובדים ימצאו עבודה בחברות החדשות (ל''ת)

    צחי, 14/05/12 14:14