• 9.

    כואב הלב רק על העובדים (ל''ת)

    שיר, 10/05/12 08:42

  • 8.

    חנות עם דברים שאין בשום מקום אחר(קולבים דקים מרופדים)

    זכיינים בארץ לא יודעים לנהל., 10/05/12 08:01

    חבל על רשת טובה שמקלקלת בידיים לא מקצועיות של מעאכרים מנוולים.

  • 7.

    חניה בתשלום,תצוגות רהיטים עלובות ,מחירים יקרים! אתם עוד מופתעים?! (ל''ת)

    אוהד, 10/05/12 04:00

    • התצוגות ממש לא עלובות . נכון, המחירים גבוהים מאיקאה (ל''ת)

      לא זוכרת ששילמתי לחניה., 10/05/12 08:12

  • 6.

    סיפור של סוף ידוע מראש. (ל''ת)

    גדי, 10/05/12 01:57

  • 5.

    חה חה חה...אני זוכרת את המנכ''ל מתראיין ביום הפתיחה

    הגלשנית, 10/05/12 00:20

    והוא חיכך ידיים וריר נזל מפיו כאשר הוא הזכיר את הצרכן הישראלי (שבדיעבד התברר שהוא לא פראייר)...

    בוז לטייקונים

  • 4.

    לצערי הטייקונים לא מבינים שמה שאנחנו מחפשים זה דברים זולים

    איתי, 10/05/12 00:19

    מה קרה???? למה לשלם על משהו שבאוסטריה אני קונה בחצי מחיר?? מה החזירות הזאת

  • 3.

    הייתי שם פעם 1 - ומאז אמרתי לכל מי שאני מכיר שאין טעם להגיע לשם! (ל''ת)

    יקר ומיותר!!! מאחל לעובדים שיקבלו $ ושימצאו עבודה, 09/05/12 23:38

  • 2.

    ישראלים לא יודעים לזהות איכות גם אם זה ייפול להם על הראש

    שרון, 09/05/12 23:38

    ישראלים אוהבים את הזבל מה שמוכרים באיקאה וגם ככה נראים החיים שלהם

    • אם היית חכם היית מבין שקונים איקאה ר ק כ י ז ה ז ו ל !!!!!

      אין ברירה, 10/05/12 08:11

      עיצובים חדשניים ורעיונות עכשווים במחירים ללא מתחרים. למי שיכול לשלם יש חנויות יקרות המייבאות מאיטליה וצרפת בעיקר , רהיטים ואביזרים , או קונה מטבחים למשל המיוצרים פה לפי הזמנה. המחיר בהתאם.

    • זה לא קשור לאיכות..רק לשירות לקוחות בזיוני (ל''ת)

      בצורה שלא תיאמן, 10/05/12 08:53

  • 1.

    היה מספיק לבקר בחנות פעם 1

    אני, 09/05/12 22:00

    כדי להבין שתוך שנה מהפתיחה הרשת תעלם. יקר ומוזר, בחירת ריהוט לא ברורה. ממש מוזר מה שקרה שם - וחבל, היה מקום לעוד רשת כזאת בישראל.