• 8.

    ביטול תאונות דרכים

    אלחנן, 08/07/12 15:46

    לכבוד
    שר מתחבורה והבטיחות בדרכים
    מר ישראל כץ
    שלום רב

    ביטול תאונות דרכים לא קשה לביצוע מכוון שמערכת דומה עובדת כיום במגזר החקלאי . המערכת החקלאית אפילו מורכבת יותר מזו הנחוצה לתעבורה . ולכן ניתן להפעיל את המערכת התחבורתית במיידי . אני מדבר על שימוש ב- Precision Farming לצורך Precision Traffic . בחינה מתמטית של המעבר מעלה כי התעבורה המדויקת מורכבת פחות מזו של החקלאות המדויקת מתוך הכלל הידוע כי במשטח יש אין סוף קווים . והרי חקלאות עוסקת בשטחים ותעבורה במסלולים או קוים .
    מערכת התעבורה המדויקת מחנכת ומחדיר תרבות נהיגה .
    מערכת התעבורה המדויקת תקצר את אורך זמני הלימוד לסדרי גודל של חודשים .
    צורת החינוך במערכת המוצעת היא בדומה להוספת מאות אלפי שוטרי תנועה .
    המערכת עובדת על בסיס חונכות אישית .
    לכל נהג סורר יוצמד ''שוטר חונך'' .
    השוטר יהיה כמובן שוטר ווירטואלי אבל יהיה בנוכחות מלאה .
    ''אפקט האח הגדול'' מטופל ביסודיות והשוטר הווירטואלי יופיע רק כאשר הנהג עובר עברה.
    פרטיות האזרחים תשמר בקפדנות ולא ירשם ולא ישמר כל מידע הקשור לנהגים הנוהגים כחוק .
    יש לי הרגשה לא נעימה כי נית

  • 7.

    אכיפה ועוד אכיפה.....

    איל, 13/05/12 12:05

    כמו כל דבר, גם לאכיפה יש גבול רוויה שהוכך במחקרים בעולם כולו. צריך אכיפה אבל בעברות שגורמות לתאונות( ולא רק מהירות בכביש פתוח...) ובעיקר שיפור תשתיות- מספר הרכבים לק''מ בארץ גבוה בהרבה מכל מדינות המערב, ולימוד נהיגה-ולא איך לעבור טסט!

  • 6.

    במקום זה יש רבנים עם שכר- לא טוב????? (ל''ת)

    אזרח, 10/05/12 07:58

  • 5.

    די לדבר מתוך יצר,פעל ביצירתיות.''לו הייתי רוטשילד'' זו רק משאלה.

    אבנר אביב, 08/05/12 17:28

    די לנו ממצלמות. מצלמות המהירות שהצבתם בצמתים ובדרכים בטענה שהן חלק מהמאבק בתאונות הדרכים. תאונות דרכים עדיין מתרחשות והגורמים לתאונות על-פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה על-פי סדר יורד: 1) אי-שמירת מרחק. 2) יציאה לעקיפה לא בטוחה. 3) עקיפה בפס הפרדה. 4) האטה לפני צומת ואחריהם המהירות. התרגלתם שלכל שוטר יש ניידת צמודה ובכל ניידת שני שוטרים. היכן היצירתיות של מפקדי המשטרה המבריקים? מה עם זוג אופניים לכל שוטר (שוטר וגם שומר על כושר)? מה עם שוטרי מקוף? די עם הקשקוש המכונה שיטור קהילתי. זו יחידה שהפכה ליחידת רווח בלי הפסד (רק האזרח מפסיד).ספר נא לאזרחי מדינת ישראל על מקרה אחד שבו רכב חנה במקום אסור ובעל הרכב התחמק מעיניו החדות של השוטר(ללא סיוע מצלמות), ולא נרשם לו דוח חניה. ''שאפו'' על היעילות, המסירות ועל מילוי תפקידכם בנאמנות.לשיטתכם אין צורך במצלמות ואף לא בניידות סיור.אמור לאדוני, המפקח הכללי, מר יוחנן דנינו, שיצא מהמזגן ויאתר את חם-המזג, את מפר הסדר הציבורי, את העבריין המועד! לקציניו שיצווה: נטשו את המשרדים והתחילו לשדר מהשטח! ומהשוטרים שיפקוד: הפשילו שרוולים ובכך אולי תצמצמו את מספר ה''פאשלות

  • 4.

    שיפסיקו לעבוד בעבודות פרטיות עם הקבלנים

    יהושע, 08/05/12 16:58

    במשמרות במישטרה - הם נחים !!!!
    אתה מבין את זה ברוך ?

  • 3.

    קשקשן!!!!!

    מאיר, 08/05/12 14:49

    שילמד לספור כמה פעמים איגוד חברות הביטוח והממשלה תקצבו רכישת ניידות למחלקת התנועה, ומספר חודשים ב ו ד ד י ם לאחר קבלתן (עם תקסים מפוארים ע'מ לקבל פרסום וקרדית) הועברו ''לצורכי ביטחון שוטף''!!!!

  • 2.

    המשטרה והאכיפה והמצלמות - לא יורידו את התאונות !!!

    רון, 08/05/12 14:34

    זה רק אנחנו והאנשים שנוהגים - המשטרה והמצלמות זה סתם קישקוש אחד גדול - אין שום הוכחה שהם מורידים את כמות התאונות - סתם זריעת חול בעיני הציבור !

  • 1.

    אבואב תפסיק ליבב המצלמות שהצבתם על הכבישים יכניסו מיליונים

    גדי שרת, 08/05/12 14:28

    והגיע הזמן שתחפש גוב אחר אנחנו כבר לא אוכלים את הלוקשים שלך