• 13.

    בגלל המחירים של אל-על: פרס טס לחו''ל עם אייר קנדה

    א''מ מפ''ת, 05/05/12 12:46

    נציגי הנשיא פנו לאחר מכן לחברת התעופה אייר קנדה, שהציעה הצעה נמוכה באופן משמעותי מאל-על.
    גם מלישכת הנשיא הבינו שאל על יקרה יותר אז מה אתם רוצים מיתר האזרחים ?

  • 12.

    לכל המגיבים עד מספר 11

    אפרים, 03/05/12 13:20

    מה לעשות,אבל יש היבט נוסף,
    להזכירכם שבעת חרום חברות התעופה הזרות נמנעות מלהגיע לארץ.
    להזכירכם שבעת שמרכז הבקרה האווירית בקפריסין לא פעל,החברות היחידות שהפעילו טיסות לארץ היו רק החברות הישראליות.
    אז מה אתם רוצים?
    שחס וחלילה נשאר בלי כלי נשק הנדרשים באופן דחוף לבטחוננו?
    האם כושר התובלה של חיל האוויר הוא כזה עצום?
    ובעצם,מה מונע ממכם לטוס בכל חברה אחרת?
    היה נדמה לי שיש כבר כמה חברות במחיר רצפה שהגיעו לארץ.
    יחי החור שבגרוש !!

  • 11.

    שטויות במיץ

    יהודה, 02/05/12 22:16

    אם חברת אל על לא יכולה להתמודד עם התחרות זה הופך אותה לחברה חלשה ורעה למדינה.
    הם מעוניינים להישאר בתפקידים שלהם ולהנות מכספי הציבור.
    אנחנו (הציבור) נדפקים מזה כי לא יורדים המחירים.
    עכשיו איך נחליט מה לעשות?
    בקלות. אם אל-על לא עומדת בקצב סימן שזמנה עבר. תאמינו לי שאם היא תיפול ישר תקום במקומה חברה גדולה אחרת עם משקיע גדול יותר והם יסתדרו יופי.
    אי אפשר לעצור את הקדמה. לא דופקים את הציבור בגלל שמרחמים על אל-על.
    יופי שהיא חברה כחול - לבן. גם אני כחול-לבן.
    ההבדל בינינו זה שלי אין אנשים במקומות הגבוהים.
    תחשבו ריאלי. בלי רחמים. פשוט תעשו את מה שנכון. זה ממש פשוט במקרה הזה.

    חברת אל על לא תיסגר. היא תתייעל! אז יעיפו כמה עובדים הביתה. הם ימצאו עבודה בחברה אחרת. העיקר שמחיר הטיסות יירד. את השיקול עושים ע''י התחשבות ברוב. אנחנו מדינה דמוקרטית הרי..לא? אז תתנהגו בצורה דמוקרטית!!

  • 10.

    חבל שהם לא דואגים לצרכנים שהם כלל אזרחי המדינה

    א''מ מפ''ת, 02/05/12 22:10

    למה האזרחים צריכים לתמוך בחברות לא יעילות ולא ריווחיות?!
    רוב חברי הכנסת לא דואגים לכלל הציבור אלא לקבוצות לחץ כמו חברת חשמל וכדומה וחבל.
    ככה כלל הציבור תמיד משלם יותר וכן ישראל היא אחת המדינות הכי יקרות בעולם מבחינת יוקר המחיה.
    מישהו בכלכליסט הגיב על כתבה דומה כדלהלן:
    כל 100,000 תיירים מביאים 4000 מקומות עבודה לישראל מגיעים כל שנה 3.5 מיליון תיירים.
    כמה אנשים עובדים באלעל? 2000 עובדים זמניים + 4000 קבועים (על 37 מטוסים).
    ארקיע מחזיקה רק 8 מטוסים (נניח 500 עובדים) וישראיר עוד 6 מטוסים (כ-350 עובדים).

    מבחינה מוסרית, אין לעובדים של שלוש חברות התעופה זכות גבוהה יותר לפרנסה מאשר ליתר העובדים במדינה, בדגש על מגזר התיירות.

    המסקנה שלי היא שההכנעות לסקטורליות פה היא הפסד לציבור הנוסעים כולו (עפ''י רש''ת נוסעים דרך נתב''ג 12 מליון איש בשנה) ולעובדים במשק כולו, לטובת אותם 7000 עובדים של חברות התעופה הישראליות שמפחדות כל כך מתחרות.

    ומה כבר יקרה? התחרות תפיל את כולם? איך באירופה מצליחות עשרות חברות להתחרות אחת בשניה בלי לפשוט יד לממשלות להגנות וסובסידיות?
    אני לא חושב שקצת התייעלות תזיק להם.

  • 9.

    אל על חברה פרטית ונצלנית

    אורן, 02/05/12 19:01

    אין שום סיבה להגן על אל על, בתור אחד שהקפיד לטוס אל על שנים רבות ותמיד במעמד נוסע מתמיד זהב, אני נמנע ככל האפשר מלטוס אל על , כל גם כל עובדי. אל על מנצלת את ציבור נוסעיה, מחיריה גבוהים באופן קבוע מחברות אחרות , תוכנית הנוסע המתמיד שלה מהגרועות שיש , ובאופן שיטתי נהיית גרוע יותר. מומלץ שלא לטוס אל על

  • 8.

    משרד התיירות צודק -העם נהנה מתיירים

    יצחק, 02/05/12 18:43

    מחסימת מחירי הטיסה והעלאתם פיקטיבית נהנית משפחה אחת או שתיים , חכ''ים יקרים תדאגו לעם , תיירות זה כמו גשם ברכה כלכלי , שווה להטיס אותם בחינם לארץ ולא לקחת 800$ לטיסה מפאריז , איזו ראייה עלובה של מנהיגנו פחחחחחחחחחחחחחחחחחח..

  • 7.

    שוב נכנעים!

    משה, 02/05/12 16:40

    שוב נכנעים על גב הציבור!
    יפסידו כמה מקומות עבודה באל על וירוויחו פי כמה וכמה מקומות עבודה בתיירות.
    בכל העולם עולה נפח הנוסעים והמחירים יורדים.
    מפרנקפורט להודו או לסין בסביבות 500.00 יורו לארץ בקיץ 650.00 יורו ומעלה.
    הצצה קטנה לאתר חב'RAYNAIR תלמד מה זה נקרא לטוס בזול הם הטיסו בשנה שעברה 72,000,000
    נוסעים.

  • 6.

    שקר

    יהודה, 02/05/12 16:00

    הגיע הזמן להגיד לאל-על שאנחנו לא מטומטמים.
    הסיבה האמיתית היחידה לכך שאל-על תא תוכל להחזיק מעמד היא שהם כבר שנים לא מבצעים השקעות. זה לא קשור לא להסכם השמים הפתוחים ולא לעלויות האבטחה לגביהן אפשר להגיע להסדר עם האירופים.

    פשוט מאוד - מחירי הדלק עלו ויעלו. חברות שמתעקשות להישאר עם צי מטוסים מיושן ובזבזני (מבחינת צריכת דלק ותחזוקה) לא שורדות ו/או לא ישרדו.

    לצערנו אל-על בונים באופן מסורתי על זה שהם ה''חברה של המדינה'' והמדינה לא יכולה לכאורה לתת להם לקרוס.

    ממשלה יקרה. מה שאתם חייבים לעשות, ועוד היום, זה לאלץ את אל-על להשקיע במטוסים חדשים עם צריכת דלק פחותה.
    עדיף למדינה אפילו לסייע במימון המטוסים מאשר לבטל את התחרות שסופסוף מסתמנת כאפשרית אחרי כל כך הרבה שנים של מונופול דה פקטו.

  • 5.

    אפ יפתחו סופר מרקט מול המכולת שלי בשכונה

    דניאל, 02/05/12 15:58

    שלושה אנשים יאבדו את מקור פרנסתם. לכן אני מבקש מיו''ר ועדת הכלכלה לא לאפשר לפתוח סופר מרקט מול המכולת שלי.

  • 4.

    כל הזמן מפמפמים לנו שבמשק חפשי החזק שורד.

    דניאל, 02/05/12 15:55

    אמירה זו נכונה רק על גבי החלשים. כשמבקשים מחברות הענק כמו אל על להתקיים בתנאי משק תחרותי, ללא הגנת המדינה הם מתחילים להתבכיין. רבותי, אם אל על לא יכולה להתקיים בתנאי משק תחרותי שתלך הבייתה כמו כל חברה נורמלית. אין כאן הרבה חכמות. ואם המדינה מחזיקה את אל על ומגינה עליה מפני תחרות, שתחזיק לי גם את המכולת בשכונה ותסגור את הסופר מרקט ממול.

  • 3.

    מי שלא יכול להתקיים כלכלית, שלא יתקיים.

    דניאל, 02/05/12 15:52

    למה המדינה מגנה על אל על. אלה החוקים הבסיסיים של משק קפיטליסטי

  • 2.

    אל על - אחת מהחברות הנצלניות במשק הישראלי (ל''ת)

    דניאל, 02/05/12 15:50

  • 1.

    אם החברה שלי לא תוכל להתקיים מי יבוא לעזרתי??? (ל''ת)

    דניאל, 02/05/12 15:49