• 9.

    לקדם את החשמלית על חשבון ההיברידי

    תתקדמו, 02/05/12 11:03

    רכב היברדי עדין מונע על בנזין, מה עשינו בזה?

  • 8.

    ירידה של עוד 2% יהפוך את הפלואנס ZE ליותר זולה ממאזדה 3

    אהרון, 01/05/12 13:18

    אז למה אכזבה?

  • 7.

    אולי יהיה שווה

    דותן, 01/05/12 12:41

    לקנות את הפלואנס החשמלי...

  • 6.

    אגסי, כמה שוחד שילמת ולמי כדי לקבל יתרון של 22% על המתחרים?

    ישראלי פראייר, 01/05/12 03:28

    מדינה מושחתת שנלטת עי מושחתים.

  • 5.

    הבעיה הראשית היא המצבר. יקר, גדול, כבד מדי

    מומחה בבעיות ראשיות, 30/04/12 14:12

    בטר פלייס כבר קיבלה הטבת מס מדהימה- אבל תמחרה את הרכב - ללא סוללה, כאילו הוא ללא הטבה.הפלואנס החשמלית תוצרת טורקיה ללא מצבר ועם 10% מס קניה היתה צריכה לעלות 70-80 אלף ש''ח.

    בכל מקרה הבעיה הראשית של רכב חשמלי טהור היא טווח נסיעה קצר מאד בתנאי נסיעה ריאליים. טווח הנסיעה הקצר נגזר מכך שהמצבר הוא גדול מדי, כבד מדי ויקר מדי. כל עוד אין פריצת דרך בנושא- רכב חשמלי טהור מכל סוג כולל החלפת סוללות, לא יהיה יותר ממוצר אקזוטי למעטים. כל מי שאומר אחרת - זורה חול בעיניי הציבור.

  • 4.

    מצויין אז עכשיו המחיר של החשמליות ירד

    נחום, 30/04/12 11:30

    עוד יותר

  • 3.

    הפתעה חיובית

    דורון, 30/04/12 09:36

    שטייניץ שיחק אותה בכך שלא שיתף פעולה עם הפרוייקט האווילי של אגסי.

    רק פראיירים גמורים (הישראלים פראיירים, אבל קצת פחות) מסכימים להיות תלויים בלעדית בספק סוללות על רכב שהם קונים ולשלם דמי מנוי היקרים יותר מעלות דלק.

    רק מכוניות נטענות משקע חשמלי הן הפתרון האמיתי

  • 2.

    שביל אופניים זה מעולה

    הדר מודיעין, 30/04/12 09:03

    כל הכבוד!
    רוכבת לאוניברסיטה

  • 1.

    הבעיה עם בטר פלייס היא לא היברידיות, אלא עלות כמו אוטו רגיל לחלוטין

    הקונה הפוטנציאלי והמאוכזב, 30/04/12 08:52

    כ 120 אלף לרכישה + עלות ''דלק'' של אוטו רגיל.
    אם נוסיף את כל החסרונות של אוטו חשמלי, אז קונה רגיל אין שום הצדקה כלכלית לקנות אוטו של בטר פלייס.