בתחום הביטוח כללי, חוזר התביעות שהפך טיפול פשוט בתביעה לתהליך מסורבל הכרוך בניירת ובביוקרטיה, כאשר נוצר מצב אבסורד בו סוכן הביטוח מגיש את התביעה ומטפל בה וחברת הביטוח מתכתבת עם המבוטח שמקבל ערימות של ניירת וטפסים למילוי ואינו יודע מה רוצים ממנו ופונה שוב לסוכן הביטוח.
נושא נוסף, הנוגע לקיצור המועד נדרש לביטול פוליסה, שוב זה לא הבעיה, הבעיה בהליך של הביטול שצריך לשנותו להליך פשוט הכולל מועד לתשלום דמי החזר הפרמיה.
בתחום הפנסיוני, הכניעה שלו לח''כ חיים כץ, בעניין דמי הניהול, במקום לטפל בהוזלת דמי הניהול לחוסך הקטן, הוא נכנע לח''כ שפעל בצורה פופוליסטית, ממנה של יהנה החוסך הקטן וימשיך לסבסד את עובדי המעסיקים הגדולים הגדולים ועוד החלטה בעניין מסמך ההנמקה כלל מסמך ההנמקה המסורבל והנהלים שקבע בדבר הצורך בחתימה על מסמך מודפס במעמד הרכישה של קרן הפנסיה.