• 12.

    ראיתי שליום העצמאות מחלקים סבון חינם (ל''ת)

    נעמי, 25/04/12 09:39

  • 11.

    סבונים מעולים - חברה מדהימה - עטיפה יפהפיה

    יפית כץ, 24/04/12 21:42

    כל המקשקשים לא מבינים לא במיתוג ולא במכירות.

    למה כל הקנאה, אני משתמשת במוצרים שלהם זה שנתיים ולא מפסיקה להינות.

    אז די עם כל הקשקושים .

  • 10.

    המלצה

    בתיה, 13/04/12 21:56

    מכירה את החברה ואת המוצרים קונה לעיתים
    יש להם סבון לפצעים נהדר שעזר מאוד לביתי

  • 9.

    אם אקולוגי - אז לאורך כל הדרך

    תמר, 12/04/12 18:54

    אם המוצר ''אקולוגי'' (מה שלא כל כך מובן לי. מה? רק בגלל שהוא מורכב מחומרים טבעיים?), מדוע לעטוף אותו בכל כך הרבה שכבות של נייר וקרטון? אפילו אם הללו עשויים מחומר ממוחזר (מה שלא ברור), עדיין זה יוצר פסולת מיותרת.
    דבר נוסף - ברור שכל עסק מעוניין למקסם את רווחיו, אך מבחינתי ''אקולוגי'' צריך להיות גם מבחינה מוסרית - דהיינו מתח רווחים סביר ולא פרוע, כפי שעושה רושם ממחירו הסופי לצרכן של מוצר זה.

    כמו כן, צילומי המוצרים באתר מטושטשים.

    • תמר בואי נחשוב ביחד

      שפוי, 13/04/12 09:57

      אקולוגי זה מיתוג? נכון
      עטיפות ואריזות זה מיתוג? נכון
      מה יצא?
      מערכת שיווקית שמוכרת למי שרוצה טעם אקולוגי עם אריזות נאות
      הבנת
      הם רוצים להרויח ואת רוצה מוצר
      היית קונה מוצר אקולוגי עטוף בקליפות בננה?
      לכי לכל סופר ותחפשי את כל המוצרים האורגנים והטבעיים או האקולוגים
      כולם נמכרים שאריזות פלסטיק שאין בינהם כל קשר לאקולוגיה

  • 8.

    ''תהליך העבודה מול הלקוח היה מאתגר ומעניין''

    הייטקיסט, הרצליה קיפוח, 11/04/12 14:53

    תרגום - הלקוח שיגע אותנו עם דרישות מוזרות ונלחמנו איתם חודשים עד שהם הסכימו למשהו שהצענו...

  • 7.

    מיתוג, זה לא. גרפיקה דווקא כן

    ריקי, 11/04/12 10:09

    מיתוג הוא לא המעטפת הוויזואלית שמודבקת למוצר.בלבול המושגים נובע מכך שמעצבים גרפיים (חסרי רקע שיווקי ואסטרטגי) פשוט העתיקו מחברות המיתוג הבינלאומיות איך למכור והגיש ללקוח עבודת עיצוב פשוטה (במקרה זה, עיצוב אריזות). חברות המיתוג הגדולות דווקא כן משקיעות קודם כל במחקר עמוק ורציני. מה שמעצבים גרפיים, חסרי הכשרה, בוודאי אינם מסוגלים לעשות.
    לכן, במקרה הטוב, מדובר על עיצוב גרפי, או עיצוב אריזות ועיצוב אתר. עבודה אסתטית אך לא ''מיתוג''.
    מיתוג בעיקרו הוא תהליך אסטרטגי מבוסס מחקר המנווט חברה לעבר פיתוח מוצרים או שווקים חדשים. אני מניח שאת תהליך המיתוג עצמו עשתה חברת סבון סבון לבדה (או באמצעות בדיקת שווקים בחו''ל), כאשר בדקה והבינה שקיים פוטנציאל שיווקי לסבונים פונקציונליים (פותרי בעייה רפואית במקרה זה).
    הגיע הזמן לא לקרוא לכל עבודת קישוט בשם מיתוג.

  • 6.

    האתר לא נראה טוב

    QA, 11/04/12 10:01

    ברמה הבסיסית ביותר, נראה שלא עשו אפילו QA הכי פשוט על האתר ב FF הוא פשוט לא נראה טוב, למשל בעמוד products הטקס גולש מעבר לרקע (לא בדקתי דפדפנים אחרים).
    מעבר לזה, העיצוב רחוק מלהיות מושלם. הכפתורים והתפריטים נראים רע מאוד והאתר פשוט משעמם.

  • 5.

    למה זה נראה דומה למשהו שראיתי בחו''ל?

    ר, 11/04/12 10:00

    מעניין מאוד אם במסגרת ''המחקר'' פשוט עשו קאט אנד פייסט

  • 4.

    מדהים

    אורי, 10/04/12 23:20

    תראו מה זה לקחו סבון
    נו בסדר טבעי ויחודי ומה שלא יהיה
    והפכו אותו מסבון להיות מוצר על
    והמחיר בהתאם
    ממש כמו המסטיקים האלו
    אנחנו כבר לא קונים היום מוצר אלא אריזה ותדמית
    עבודה יפה לצוות המיתוג

  • 3.

    זה נראה טוב אבל השם למשל בנויורק כבר ישנו בכמה חנויות כאן (ל''ת)

    השם באנגלית לא טוב, 10/04/12 21:42

    • השם נמצא בחנויות כי זה המוצר שהם מכרו,

      הייטקיסט, הרצליה קיפוח, 11/04/12 14:53

      come on...

  • 2.

    ע (ל''ת)

    תגר, 10/04/12 21:06

  • 1.

    מעניין מה העלות הכוללת של כל המיתוג הזה. שאגב נראה מרשים ביותר. (ל''ת)

    עמוס תא, 10/04/12 20:54