• 9.

    חבתם לפצות ו לא משנה אם הסיבה ישירה שלהם

    אורלי, 07/04/12 16:01

    לא משנה אם הסיבה ישירה של ישראייר או לא
    הם חייבים לפצות את הנוסעים. אם לא תהיה להם תביעה והם יפסידו בדיוק כפי שתבעו את השטיח המעופף והתובעים זכו...

  • 8.

    ישראיייר חברה עלובה.איבדו לי מזוודה בטיסה לרודוס ולאחר מכן טרטרו אותי

    רונן, 06/04/12 17:21

    במשך חצי שנה כדי להימנע מפיצוי.
    בסוף נשברתי וויתרתי כי לא היה לי כח להתמודד עם השקרים שלהם אבל מאז ועד היום לא טסתי עימם וגם לא אטוס.

  • 7.

    מסכנים. יעשו את החג במדינה זרה. ישראל (ל''ת)

    נילי, 06/04/12 14:04

  • 6.

    נוסעים צדקנים - תחום התעופה הוא מורכב וכל מי שרוכש

    הנוסע המתמיד, 06/04/12 13:07

    כרטיס טיסה צריך לקחת בחשבון כל מיני תקלות ועיכובים. אין מה לעשות זה חלק מהענין. אדם בוגר צריך לקבל זאת בהבנה. טסתי למעלה ממאתיים טיסות וגם אני חוויתי הרבה עיכובים בנמלי תעופה שונים ברחבי העולם, ולא זכור לי שהייתי אי פעם נזעם.

    • יופי לך .. (ל''ת)

      דן, תל אביב, 06/04/12 14:21

    • נוסעים צדקניים

      פסח, 06/04/12 17:21

      מס 6 אתה כנראה זן מיוחד בתעופה ישראלית.
      רובם אהבלים שחושבים שאפשר להחליף מטוס בשלוף וחלקם הגדול סחתנים שחושבים שירווחו מהעיניין מיליונים. וצלע השלישל הם חבררות תעופה הישראליות שמפחדות מהנוסעים.
      תגיד לי מה חברה חייבת לפוץ ישראלי אם מטוס נפגע ע''י גורם השלישי או כאשר מתפוצץ הר געש באיסלנד מיד הפוץ הישראלי דורש פיצוי והעברה לחברת תעופה אחרת, גם אם הן גם לא פועלות.

  • 5.

    ברור שזה אשמתם (ל''ת)

    שימצאו פתרון אחר במידי, 06/04/12 12:47

    • אתה פשוט בור בענייני תעופה (ל''ת)

      פלוני, 06/04/12 16:17

  • 4.

    לקחת כסף, כן, אחריות, לא!!!

    סיפור אמיתי, 06/04/12 12:39

    ''ארקיע''-גיהנום ''מוזל'' שעולה ביוקר רב .
    הייתי אמור לחזור ארצה מפריס עם אחת הטיסות ''המוזלות'' של ארקיע.
    כשהגעתי לטרמינל לא הייתה עמדת בידוק ולא נפש חייה.
    כשלבסוף מצאתי איפה אמורה הייתה להיות העמדה הסתבר לי שהם סגרו אותה 35 דקות לפני הזמן!! פיספסתי את הטיסה!!!

    נאלצתי להשאר בטרמינל 26 שעות עד למחרת בלילה, ולמחרת בלילה הסתבר לי שאנשי ארקיע שם דורשים קניית כרטיס חדש - 288יורו!! ולא רק זה, הטיסה הזו, לדיברהם אינה בתנאים של טיסה מוזלה ועלי לשלם על עודף משקל 11יורו לכל קילוגרם נוסף, כ300יורו תוספת עלות, וזאת למרות שכבר שילמתי על עודף מטען מראש...

    שום וויכוח לא הועיל - היות ולא נשאר לי כסף נאלצתי להשאיר בעמדה ציוד וחפצים אישיים בשווי של 700שקל!!, תוך כדי גיהנום של שעה וחצי של פירוק מזוודות ושקילה לסרוגין, לפי דרישתם, והמנוולים עם חיוך של אושר על הפנים.
    (ועוד מנהלת הדלפק אומרת לי: ''נחלק את זה עם יתר העובדים...'')


    אם כבר לוקחים טיסת ''אוטובוס'' אז רק חב' התעופה eazyjet

    בכל מקרה, מי שיוצא לנופש, כדאי לו לקחת רק טיסה סדירה של חברה אירופאית גדולה.משלמים קצת יותר אבל מקבלים את המינימום הדרוש.

    • לא מדובר בחברת ארקיע

      יצחק, 06/04/12 13:50

      טוב לקרוא לפעמים לפני שמגיבים

      • אחי, קרא את הכתבה לפני שאתה מגיב....

        דני, 06/04/12 14:32

        א: מדובר בחברה אחרת. ב. האשמה היא של עובד איטלקי בנמל התעופה של רומא.
        ג. הליהל תוסיף כוס חמישי של יין ותירגע קצת... חג שמח!

    • אחי (ל''ת)

      דני, 06/04/12 14:30

  • 3.

    לפחות הצוות של ישראייר נהנה מארוחה אטלקית שלם שינוי (ל''ת)

    אורי, 06/04/12 12:18

  • 2.

    Sticky Pesach Travel

    Dr. Mike, 06/04/12 11:48

    Passengers to NATBAG also stuck in Istanbul after missing Turkish Air connection from JFK...

  • 1.

    אולי הפעם זה לא אשמתם

    אני, 06/04/12 11:31

    אבל תמיד יש בעיות עם ישראייר!!!

    • this whole world is loaded with problems (ל''ת)

      why don't you jump off the roof ? asap, 06/04/12 13:21

      • מה אשמה ישראייר שנהג משאית האוכל באיטליה התנגש במטוס (ל''ת)

        פלוני, 06/04/12 16:18