• 15.

    ביטול תאונות דרכים

    אלחנן, 27/07/12 15:46

    לכבוד
    שר מתחבורה והבטיחות בדרכים
    מר ישראל כץ
    שלום רב

    ביטול תאונות דרכים לא קשה לביצוע מכוון שמערכת דומה עובדת כיום במגזר החקלאי . המערכת החקלאית אפילו מורכבת יותר מזו הנחוצה לתעבורה . ולכן ניתן להפעיל את המערכת התחבורתית במיידי . אני מדבר על שימוש ב- Precision Farming לצורך Precision Traffic . בחינה מתמטית של המעבר מעלה כי התעבורה המדויקת מורכבת פחות מזו של החקלאות המדויקת מתוך הכלל הידוע כי במשטח יש אין סוף קווים . והרי חקלאות עוסקת בשטחים ותעבורה במסלולים או קוים .
    מערכת התעבורה המדויקת מחנכת ומחדיר תרבות נהיגה .
    מערכת התעבורה המדויקת תקצר את אורך זמני הלימוד לסדרי גודל של חודשים .
    צורת החינוך במערכת המוצעת היא בדומה להוספת מאות אלפי שוטרי תנועה .
    המערכת עובדת על בסיס חונכות אישית .
    לכל נהג סורר יוצמד ''שוטר חונך'' .
    השוטר יהיה כמובן שוטר ווירטואלי אבל יהיה בנוכחות מלאה .
    ''אפקט האח הגדול'' מטופל ביסודיות והשוטר הווירטואלי יופיע רק כאשר הנהג עובר עברה.
    פרטיות האזרחים תשמר בקפדנות ולא ירשם ולא ישמר כל מידע הקשור לנהגים הנוהגים כחוק .
    יש לי הרגשה לא נעימה כי נית

  • 14.

    אכן. אך כץ הוא רק סמרטוט משנה. נתניהו הוא הסמרטוט המוביל.

    מצ'לס, 29/03/12 11:57

    העובדים קיבלו תוספות מופקרות תמורת הזכות שהם (העובדים) ימשיכו לנהל את הרכבת כפי שניהלו אותה עד כה, ללא סכנת פיטורים, וכנראה גם עם תוספת ניכרת של קרובי משפחה.
    לולא היתה זו ממשלתי הכאילו-ליברלית, הכאילו-דואגת לאזרח ולא לסחטני ההסתדרות - הייתי צוחק.

  • 13.

    לא כל שטות חייבים לפרסם. למה שהעובדים יפרו את ההסכם וההנהלה לא? (ל''ת)

    יוסי, 29/03/12 08:50

  • 12.

    לראשונה בחיי אני מסכים חלקית הכותב

    רגקעגקרכע, 29/03/12 04:17

    אז הפריטו חלק מהשירותים - אבל באיזה מחיר?!
    40000 שקל לכל אחד והעלאה של 25%?
    לועדים של הנמלים וחברת החשמל אין השיגים כאלה
    חזירות זה רע גם בצד השני..

  • 11.

    מובן על מה מתרגש הקפיטליסט האידיאולוגי-אך לא ברור למה עובדים לא יהוגנו

    EhadHaam-ציוני הוגן, 29/03/12 02:12

    חלק ניכר מהקרונות החדשים? כמובן שנדרשת תקופת הכשרה, אך רק מי שרוצה להוציא את העובדים מחוץ לחברה יעביר מהם עבודה שהם מסוגלים בהחלט לבצע כראוי

  • 10.

    עדיף שכל ההון בעיצת הדירקטוריונים ילכו להנהלה

    א.ש, 29/03/12 01:43

    למה שהעובדים יהנו מסגסוג החברה, הרי אחרי שסוחטים את מירב היכולות שלהם תמיד אפשר להחליפם בצעירים וזולים יותר...ככה הכי טוב, ומה שהם כן הצליחו לחסוך למרות השכר עבדים, נשחוק להם בפנסיה בכל מיני אגחים זבל בפרמית אפס ונספר אותם, כי הרי מישהו צריך לממן את שכר המנהלים, לא?

    • גילה אדרעי: ''עובדי הקבלן יעבדו כמו בגטו''. (ידיעות אחרונות היום עמ' 10)

      אלי, 29/03/12 10:34

      אתם מבינים איזה מנוולת?
      היא מקבלת תוספות שכר מטורפות ו40,000 ש''ח במזומן, ועובדי הקבלן ''יעבדו כמו בגטו''. הבנתם???

  • 9.

    השר לא מסוגל להגות את המילה

    יוסי וסר, 28/03/12 23:47

    בומברדיה
    אז מה אפשר לצפות ממנו
    לכלום

  • 8.

    הלוואי שאתה צודק (ל''ת)

    א, 28/03/12 23:07

  • 7.

    אז מה אתה מציע לעשות נגד ארגוני הטרור הקרויים גם ''ועדי עובדים''?

    גיא, 28/03/12 22:25

    הם מחזיקים אותנו בביצים, מגובים בפוליטיקאים ''סוציאליסטיים'' ואנחנו ממשיכים לאכול אותה.

  • 6.

    כל מה שנכתב נכון.. לצערי (ל''ת)

    רפי אליאסי, 28/03/12 22:08

  • 5.

    כץ התלהם נגד העובדים והבין את מגבלות כוחו. (ל''ת)

    אבי, 28/03/12 21:40

  • 4.

    אורי,אתה חושב שפועלים הם עבדים גמורים? (ל''ת)

    אזרחית פשוטה, 28/03/12 21:12

    • לא, להיפך... הם מקבלים הרבה מעבר למה שמגיע להם!!!

      eli, 29/03/12 10:36

      קיבלו 40,000 ש''ח מענק בתמורה לכך שלא ישבתו....
      אני עובד קבלן, ובגלל עובדי הרכבת אני מקבל פחות שכר - כי הכל הולך אליהם!!
      והם גם לא מסכימים שעובדים אחרים יהנו ממשהו, רק הם!!

      שילכו לעזאזל...

  • 3.

    מסכים לכל מילה

    ישראל, 28/03/12 16:19

    כץ מכר אותנו הנוסעים בנזיד עדשים.

    אני מקווה שיום אחד יבוא שר תחבורה שינצל את החריגה הכי קטנה של העובדים מההםכם ויסגור את הרכבת.

  • 2.

    כץ מינה את דן הראל, אילן ליזרוביץ ועוד שמאלנים ולכן יעוף!!!!!!!!!!!!!!

    חבר ועידת ומרכז הליכוד, 28/03/12 15:20

    מי שממנה שמאלנים לכל תפקידי המפתח במשרד התחבורה, לא יהיה יו''ר מזכירות הליכוד. נקודה.

  • 1.

    כמה שכץ צודק !!

    מירה, 28/03/12 15:10

    למרות כל מאמציו להפריט את הרכבת בפקודה מגבוה,ולמרות המלחמות עם המכוערת,עיני לא גילה התנהגות ממלחתית והכשיל את מאמציו בצורה גסה ועוד עשה לו את האמה של הזובור.
    אני תומך במאמצים אלה ומכדיז בפה מלא:
    הוא זכאי !הוא זכאי !הו זכאי !
    מה לעשות,לא כל אחד נולד שר תחבורה.
    הוא לפחות אפילו לא מכריז שיש לו בכלל כישורים להיות שר.
    אין דבר,הוא ילמד,ובדרך ימשיך ויפשל בנדול
    לתפארת מדינת ישראל והנכדים.
    כי רק הלכוד יכול !!