• 5.

    קונים קרונות חדשים אבל קו חיפה ת״א עם קרונות משנת 48 (ל''ת)

    שרון, 27/03/12 19:50

  • 4.

    בחלם-כמו בחלם

    yosseff, 27/03/12 14:22

    אומנם ההעדפה לרדת על העובדים והועד,ולא בכדי-אבל ההתעלמות והתמיכה מקיר לקיר בהנהלה האיוולת והכושלת היא הבעיה האמיתית ברכבת.הקריאה לתת לה לנהל יכולה היתה להתקבל לו היו מנהלים ראויים שם.
    עתה ראוי להורידם ממקומם ולמנות הנהלה ראויה,לא פוליטית אלא מקצועית,שהרי עשרות מיליארדי שקלים מכיסנו יורדים לטמיון שם.
    הרעיון המסחרי הנישגב להפקיע קרקעות ליצירת מולים וחנויות שיתנו רווחים לחברה היעודית שרוצים להקים פסולה ולא חוקית בעליל.
    התנהלות מופרטת דינה להתקיים ככזאת קרי-תשלומי מיסים,ארנונות מלאות ושאר המיסוי הנהוג במקומותינו,רכישה של קרקעות לפיתוח המסילתי ולא השענות על הכיס הציבורי והתנהלות מעין פרטית.הבא ונראה איך זה מתנהל ולאן זה יוביל.....

  • 3.

    מי אשם ?להפריט מיד את משרד התחבורה והאוצר שלא דאגו לרצף

    דב, 27/03/12 13:34

    הזמנות ועכשיו מבזבזים 12 מיליון שקל.את מי צריך לפטר? את שר התחבורה !!!!

  • 2.

    עוד סיפור מעניין

    אפרים, 27/03/12 12:54

    אם זה נכון-ואני מאד מקווה שלא-אזי יש כאן פישול אטומי של ההנהלה.אם החוזה נבנה על הערכות,סמוך,בטחון שהיצרן יחכה ער ביאת המשיח,חוסר ברירה לבומברדיר אלא לרקוד לפי חליל רכבת ישראל הענקית וכולי אז זה מעבר לחוסר אחראיות.
    זה פשוט,ותבחרו לפי טעמכם:אוילות,חובבנות,חוסר יושר,רברבנות,טמטום,בגידה באמון,רשום כוזב בספרי תאגיד ואם לא מספיק תבחרו משהוא אחר.
    ברור שגם בספור זה אשם הועד,העובדים וההסתדרות.הרי ההנהלה צודקת תמיד.
    יעיפו מישהוא\\הם?הצחקתם אותי !

  • 1.

    מדינה של זבל של עבריינים וקומבינות (ל''ת)

    שרון, 27/03/12 12:02